abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 mei 2018 @ 08:59:21 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178884206
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 00:01 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

je bedoelt naar de TS? :?
Nee, zijn debiele broer natuurlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 2 mei 2018 @ 09:09:47 #52
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178884348
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 00:18 schreef macuscam het volgende:

[..]

Soms hè...

Ik ken mensen die met trots bloedserieus uitspreken alles aan hun hond na te laten :')
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_178885641
Wauw, wat erg dat iemand iets niet van iemand anders heeft gekregen -O-

Hij moet toch lekker zelf weten wat ie met zijn spullen doet na afloop?
Ik zou zelf niet achter zo'n onbetrouwbaar en gierig iemand aangelopen zijn, maar ik zou de gezichten van teleurgestelde onterfde familie ook niet gezien hoeven hebben want zo'n circus vind ik simpelweg niet zo interessant. Als wel iets, dan zou ik het denk ik vooral triest, een zucht en een facepalm waard gevonden hebben.

Mijn oma was ook enorm gierig, maar zij was wel 'vergeten' om haar woning vooraf leeg te laten verkopen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178886300
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 08:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, zijn debiele broer natuurlijk.
Ben je er wel zeker van dat die broer wel debiel is? Ik bedoel, mischien zet werkman hem wel zo neer en is hij in het echt advocaat of tandarts.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_178891494
Eigendommen alleen in de volgende gevallen nalaten:

1) Een klein percentage aan directe naasten (kinderen en echtgenoot), max 25% van het vermogen.
2) Een klein percentage aan mensen die oprecht goed voor je zijn geweest, max 15%.

In geen geval geld nalaten aan familie simpelweg omdat het familie is geweest. Ook niets nalaten aan directe naasten die slecht voor je zijn geweest.

Indien je veel kinderen hebt, en het vermogen niet onwijs groot is, maar je toch iets wilt nalaten, is het het beste alles in een fonds o.i.d. te stoppen om vermogensbehoud te garanderen voor tenminste de volgende 2 generaties (als je alles eerlijk verdeeld is het zo weg).

Tenminste 50% van je vermogen schenken aan goede doelen of instanties waar je vertrouwen in hebt. Je hebt er immers voor gewerkt en zo weet je dat het geld goed terecht komt en heb je er nog enigszins invloed over. Je kunt het immers niet meenemen.

Is misschien zuur voor nabestaanden, maar op deze manier motiveer je de komende generaties om gemotiveerd te blijven en te werken voor hun eigen welvaart. Zo is elke generatie actief en blijft de familiegeschiedenis interessant. Geld is immers niet alles.
  donderdag 3 mei 2018 @ 10:12:52 #56
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178908386
quote:
7s.gif Op woensdag 2 mei 2018 14:44 schreef craziness het volgende:
Eigendommen alleen in de volgende gevallen nalaten:

1) Een klein percentage aan directe naasten (kinderen en echtgenoot), max 25% van het vermogen.
2) Een klein percentage aan mensen die oprecht goed voor je zijn geweest, max 15%.

In geen geval geld nalaten aan familie simpelweg omdat het familie is geweest. Ook niets nalaten aan directe naasten die slecht voor je zijn geweest.

Indien je veel kinderen hebt, en het vermogen niet onwijs groot is, maar je toch iets wilt nalaten, is het het beste alles in een fonds o.i.d. te stoppen om vermogensbehoud te garanderen voor tenminste de volgende 2 generaties (als je alles eerlijk verdeeld is het zo weg).

Tenminste 50% van je vermogen schenken aan goede doelen of instanties waar je vertrouwen in hebt. Je hebt er immers voor gewerkt en zo weet je dat het geld goed terecht komt en heb je er nog enigszins invloed over. Je kunt het immers niet meenemen.

Is misschien zuur voor nabestaanden, maar op deze manier motiveer je de komende generaties om gemotiveerd te blijven en te werken voor hun eigen welvaart. Zo is elke generatie actief en blijft de familiegeschiedenis interessant. Geld is immers niet alles.
Je weet toch dat de meeste mensen die rijk zijn het geld gewoon erven en er niet voor werken?
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_179190676
quote:
Hier moest ik ook aan denken.

:D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')