abonnement Unibet Coolblue
pi_178862675


Oh-Oh-Cherso sterretje Bibi Breijman en professioneel aandachtshoer Waylon krijgen een kindje! Hiep-hoi, fijn voor hun. Proficiat!
Uiteraard blijven ze voor eeeeeuwig bij elkaar want dit is pas eckte-eckte liefde (na een relatie van een half jaar). Ze zijn voor elkaar gemaakt, liefde op het eerste gezicht, blablabla, dat soort onzin zal binenkort wel in de media verschijnen om een jaar later net als Dre Hazes Jr. (de wegloper) weer met een non-reden uit elkaar te gaan.

Hey maar wacht, kwam mevrouw Breijman nog niet zo heel lang geleden in de media met een jankerig verhaal over een burnout?
Jawel hoor, tadaaaa, bericht van 5 januari 2018:

https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-dat-het-niet-goed

‘Het gaat niet goed met me, ik ben helemaal de weg kwijt’, aldus Bibi begin januari 2018. Nou dat blijkt ja,amper 4 maanden later. Mevrouw heeft sextherapie gekregen van drugsaddict Waylon en ineens is alles weer koek en ei en is de burnout plotsklaps verdwenen. Flikker toch op zeg, oprotten met dit soort zieke aandachtshoerderij. Wanneer je echt zo diep in de put zit en het echt niet meer ziet zitten dan is het laatste wat je moet doen zwanger raken. Die klote ‘BN’ers’ worden steeds gekker met hun redenen om aandacht te genereren. Walgelijk gewoon! Kan hier eckt kwaad om worden.

Klacht lijkt me duidelijk: ‘BN’ers’ die alles aangrijpen om maar media aandacht te krijgen :r :r :r :r :r

[ Bericht 1% gewijzigd door de_boswachter op 01-05-2018 14:26:11 ]
U MAD?
  dinsdag 1 mei 2018 @ 14:19:40 #2
370352 I
Eye for an I
pi_178862695
Ja en precies door volk zoals jou, krijgen die 'klote BN'ers' dus ook die aandacht.

Flikker toch op man
pi_178862700
Wel terecht klacht, overigens.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_178862737
Leuk hoor, ze gaan hem vast Willie noemen ter ere van Willie Nelson (en naar zijn vader natuurlijk)
pi_178862762
Bibi is straks degene die met de gebakken peren zit. Lekker een alleenstaande moeder, wie wil dat nou niet.
pi_178863820
geen idee over wie het gaat. Na 2 regels ben ik maar gestopt de OP te lezen. Er zijn vast wel terechtere klachten.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_178863855
Je zal door je ouders maar "Waylon" zijn genoemd :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_178863906
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 14:48 schreef xpompompomx het volgende:
Je zal door je ouders maar "Waylon" zijn genoemd :')
Hij heet gewoon Willem.
pi_178865537
quote:
8s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]

Oh-Oh-Cherso sterretje Bibi Breijman en professioneel aandachtshoer Waylon krijgen een kindje! Hiep-hoi, fijn voor hun. Proficiat!
Uiteraard blijven ze voor eeeeeuwig bij elkaar want dit is pas eckte-eckte liefde (na een relatie van een half jaar). Ze zijn voor elkaar gemaakt, liefde op het eerste gezicht, blablabla, dat soort onzin zal binenkort wel in de media verschijnen om een jaar later net als Dre Hazes Jr. (de wegloper) weer met een non-reden uit elkaar te gaan.

Hey maar wacht, kwam mevrouw Breijman nog niet zo heel lang geleden in de media met een jankerig verhaal over een burnout?
Jawel hoor, tadaaaa, bericht van 5 januari 2018:

https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-dat-het-niet-goed

‘Het gaat niet goed met me, ik ben helemaal de weg kwijt’, aldus Bibi begin januari 2018. Nou dat blijkt ja,amper 4 maanden later. Mevrouw heeft sextherapie gekregen van drugsaddict Waylon en ineens is alles weer koek en ei en is de burnout plotsklaps verdwenen. Flikker toch op zeg, oprotten met dit soort zieke aandachtshoerderij. Wanneer je echt zo diep in de put zit en het echt niet meer ziet zitten dan is het laatste wat je moet doen zwanger raken. Die klote ‘BN’ers’ worden steeds gekker met hun redenen om aandacht te genereren. Walgelijk gewoon! Kan hier eckt kwaad om worden.

Klacht lijkt me duidelijk: ‘BN’ers’ die alles aangrijpen om maar media aandacht te krijgen :r :r :r :r :r
Ach, Waylon is wel een toffe gast, wel eens wat mee gezopen backstage :') En die Bibi is wel lekker. Dus ik gun het ze alle twee. En sowieso is hij al wat ouders dus had niet langer moeten wachten :')
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
  dinsdag 1 mei 2018 @ 15:43:38 #10
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_178865901
De roddelbladen zijn de komende tijd iig verzekerd van vulling.
pi_178866221
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 14:50 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hij heet gewoon Willem.
Dat is nog veel erger.
pi_178866807
Vind Bibi echt tering lekker :* Zou zo'n soort meisje echt graag duwen. Helaas staan dat type meisjes echt lijnrecht tegenover het type vrouw dat doorgaans op mij valt :')
  dinsdag 1 mei 2018 @ 16:56:06 #13
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_178868220
Bibi was sowieso de lekkerste van Oh Oh Cherso :9

Grote kans dat ze binnen 2 jaar uit elkaar zijn. Maar zo gaat dat nou eenmaal tegenwoordig
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 1 mei 2018 @ 16:56:47 #14
186611 Haags
pi_178868237
Bibi is wel een Lekkerwijffie
Zonder wrijving geen glans
pi_178869825
Waylon heeft al een zoon die hij ooit in de steek gelaten heeft
https://www.ad.nl/show/wa(...)ardagswens~aa4bb7ce/
pi_178869921
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 17:41 schreef Chai het volgende:
Waylon heeft al een zoon die hij ooit in de steek gelaten heeft
https://www.ad.nl/show/wa(...)ardagswens~aa4bb7ce/
Heeft hij er straks twee.
pi_178870733
Waylon is een echt rolmodel. Daar wens je als vrouw met een dikke burnout hebbende oud mee te worden _O_
U MAD?
pi_178871190
Meer pics van bibi
Ik zwaai naar dieren.
pi_178871210
Bibi Brijvrouw.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')