abonnement Unibet Coolblue
pi_178861346
quote:
Vermoorde Nathalie Polak (21) mogelijk ook verkracht

In de Arnhemse rechtbank begint vanmiddag het proces tegen de 46-jarige Gerard van D. uit Tiel. Hij wordt ervan verdacht dat hij in de nieuwjaarsnacht in Buren de 21-jarige Nathalie Polak heeft vermoord en daarna haar huis in brand heeft gestoken. Mogelijk heeft Van D. haar ook verkracht.

Harold Schuil 01-05-18, 11:47 Laatste update: 11:58

Op 1 januari 2018 meldt een begeleidster van een project begeleid wonen aan de Concorde in Buren dat er brand is in een appartement van een van de deelnemers. Vlot daarna worden ook een ambulance en een traumahelikopter gealarmeerd. Al snel wordt duidelijk dat er een slachtoffer te betreuren is. Behalve de jonge vrouw komen ook haar twee katten en hond om.

Bekenden en omwonenden noemen al snel de naam van Nathalie Polak, maar de politie kan dat niet bevestigen. De brand maakt het lastig de identiteit van het slachtoffer snel vast te stellen. Dna-onderzoek wijst na een paar dagen uit dat het daadwerkelijk om Nathalie gaat.

Op zaterdagavond 6 januari wordt een stille tocht gehouden voor het slachtoffer. Dezelfde dag kammen agenten de omgeving van de flat uit. Daarbij worden bruikbare sporen gevonden.

Moord
Dinsdag 16 januari wordt Gerard van D. uit Tiel gearresteerd. Hij wordt verdacht van moord of doodslag op Nathalie. Ook wordt hij verdacht van brandstichting. Bronnen zeggen tegen De Gelderlander dat Van D. Nathalie ook heeft verkracht.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-verkracht~a74a7a8a/

Zieke geest.
Met extra vezels!
pi_178861385
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 13:32 schreef Volkorenbrood het volgende:

Zieke geest.
Inderdaad. Als je in een begeleid wonen project zit dan lijkt het me dat dat niet voor niks is en dan zou je dus geen hond of kat moeten kunnen mogen houden.

RIP aan de nabestaanden :'(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178861410
Arme katten. ;(
Arm hondje. ;(
Arme meid. ;(

Bij bewezen schuld dader opsluiten en sleutel weggooien. :(
pi_178861501
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 13:35 schreef Hiddendoe het volgende:
Arme katten. ;(
Arm hondje. ;(
Arme meid. ;(

Bij bewezen schuld dader opsluiten en sleutel weggooien. :(
Ik ben het met betreffende user eens
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 1 mei 2018 @ 13:41:24 #5
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178861596
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 13:35 schreef Hiddendoe het volgende:
Arme katten. ;(
Arm hondje. ;(
Arme meid. ;(

Bij bewezen schuld dader opsluiten en sleutel weggooien. :(
En de fik erin of is dat te veel van het goede?
"Hoka Hey!"
pi_178861620
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 13:41 schreef matspontius het volgende:

[..]

En de fik erin of is dat te veel van het goede?
Vooruit dan maar, omdat je het zo vriendelijk vraagt. Want anders kost het jou en mij alleen maar belastinggeld.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 13:47:56 #7
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_178861774
Ik zal sommige mensen nooit begrijpen. Dit is er zo een.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 13:52:20 #8
477654 loginwithyournoggin
access guaranteed
pi_178861927
Wat nooit wordt vermeld is hoe politie op het spoor van de mogelijke dader komen. Telefoongesprekken tussen slachtoffer en dader? Signalementen van getuigen en naasten? Sperma en DNA in slachtoffer?

Wie weet dit.
pi_178861959
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 13:52 schreef loginwithyournoggin het volgende:
Wie weet dit.
De politie.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 1 mei 2018 @ 13:53:42 #10
477654 loginwithyournoggin
access guaranteed
pi_178861979
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 13:47 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik zal sommige mensen nooit begrijpen. Dit is er zo een.
Mischien beter ook. Stel dat je hem wel zou begrijpen en eenzelfde daad zou begaan.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 13:55:45 #11
477654 loginwithyournoggin
access guaranteed
pi_178862052
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 13:53 schreef Geralt het volgende:

[..]

De politie.
Ik heb hier geen kragt meer voor.

:P
pi_178862565
De minister zei vandaag iets over een passende straf 'die past bij de beleving van mensen'.
Hij bedoelde daarmee dat iemand wanneer hij 12 jaar krijgt maar 10 jaar hoeft uit te zitten ipv 8 jaar (=2/3 van de straf). Een passende straf volgens de minister.

Hierbij aan de minister;
"Beste minister Dekker. De enige passende straf voor een dader van verkrachting is hem in een bad met zoutzuur leggen. Wetgeving past niet bij dit soort beesten. Die moeten verwijderd worden, zoals je een gezwel verwijderd."
  dinsdag 1 mei 2018 @ 15:00:10 #13
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_178864297
De verdachte is de stiefvader van een vriendin van Nathalie. Het gaat trouwens om: https://www.dumpert.nl/me(...)tester_te_halen.html

Degene die de parfum heeft gestolen, is dezelfde vriendin als hierboven genoemd.
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 15:43:10 #14
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_178865887
Maar wat is de eis van Justitie? Dat zie ik nergens in het artikel?

https://www.facebook.com/naatje.polski

Best eng; Nathalie heeft op oudejaarsdag nog een vrolijk FB-bericht geplaatst met een foto van een tafel met oliebollen en dat ze iedereen vast een goed 2018 wenst.

Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 2 mei 2018 @ 01:50:51 #15
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178881865
Was ook wel echt een dom wijf als ik dat zo lees. Al heeft ze dit natuurlijk niet verdiend, dit wens je niemand.

Behalve de dader, die mogen ze van mij castreren en levend in de fik zetten
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_178883612
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 15:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
Maar wat is de eis van Justitie? Dat zie ik nergens in het artikel?

https://www.facebook.com/naatje.polski

Best eng; Nathalie heeft op oudejaarsdag nog een vrolijk FB-bericht geplaatst met een foto van een tafel met oliebollen en dat ze iedereen vast een goed 2018 wenst.

[ afbeelding ]
Het moordwapen staat naast de oliebollen ;(
  woensdag 2 mei 2018 @ 08:16:33 #17
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_178883730
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 07:58 schreef Meaghan het volgende:

[..]

Het moordwapen staat naast de oliebollen ;(
Een drankfles?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 2 mei 2018 @ 08:29:41 #18
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_178883869
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 13:52 schreef loginwithyournoggin het volgende:
Wat nooit wordt vermeld is hoe politie op het spoor van de mogelijke dader komen. Telefoongesprekken tussen slachtoffer en dader? Signalementen van getuigen en naasten? Sperma en DNA in slachtoffer?

Wie weet dit.
Omdat dan de onderzoekstechnieken van de politie worden uitgelegd, niet geheel wenselijk als je boeven moet vangen
pi_178888285
Ook mij heeft ie 15 jaar geleden me hoofd in geslagen en verkracht. Gelukkig kon ik die nacht aan hem ontsnappen. Ik leef enorm mee met deze familie. Deze man heeft een zieke geest en moet voor rest van leven opgesloten worden!”
Dit zou gebeurd zijn in zijn ouderlijk huis, in Tiel. “Hij heeft me meerder malen in elkaar geslagen, maar deze nacht was de ergste in me leven en heb een trauma voor het leven door hem
.”

Meer informatie over deze zaak> http://www.misdaadjournalist.nl/?s=nathalie+polak
´
  woensdag 2 mei 2018 @ 12:56:27 #20
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_178888961
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 13:35 schreef Hiddendoe het volgende:
Arme katten. ;(
Arm hondje. ;(
Arme meid. ;(

Bij bewezen schuld dader opsluiten en sleutel weggooien. :(
Begrijp ik het goed dat je katten en honden belangrijker vindt dan mensen?
  dinsdag 6 november 2018 @ 12:16:10 #21
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_182975711
Moordwapen stond op Nathalie Polaks laatste foto



quote:
Oliebollen met een vuurwerkfontein, chips, sterke drank. Een tafereeltje van een bescheiden oudejaarsviering was de allerlaatste foto die de 21-jarige Nathalie Polak 31 december 2017 op Facebook zette. Dat de fles wodka op de foto haar fataal zou worden, kon ze niet vermoeden. Vandaag is de rechtszaak.

Eerder die oudejaarsdag wenste ze haar Facebookvrienden vast een gelukkig nieuwjaar. Ze drukte ze op het hart: ‘pas goed op je zelf’. Een kwartier voor 2018 begon, veranderde ze nog maar eens haar profielfoto.

Een paar uur later, om 05.45 uur, vindt de brandweer haar lichaam in haar appartement aan de de Concorde in Buren. Het is een appartement in een project voor begeleid wonen. Burgemeester Jan de Boer die zich naar de plek des onheils snelt, hoort vrijwel direct dat het goed mis is.

Hondje en twee katten
Op straat weten omwonenden al vrij snel dat het de 21-jarige Nathalie is die bij de brand is omgekomen, samen met haar hondje en twee katten. Een rechercheteam van dertig agenten begint een groot rechercheonderzoek dat de naam Ivoorkust krijgt. Getuigen zeggen dat het op de bovenste etage van de Concorde onrustig is. Onderling is het haat en nijd. De politie staat geregeld op de stoep. Of Nathalie daarbij betrokken is, is onduidelijk. Zeker is wel dat de 21-jarige terug wil naar Tiel. Waar ze vandaan komt en waar haar familie woont. Half december heeft ze een gesprek over een verhuizing.

Vrijdag 5 januari maakt de politie bekend dat Nathalie Polak door een misdrijf om het leven is gekomen en dat de brand is aangestoken. Op dinsdag 16 januari wordt de 46-jarige Tielenaar Gerard van D. gearresteerd. De dagen erna is er weer veel politieactiviteit rond de Concorde.

Wodka
De politie zoekt drankflessen, zo blijkt. Precies de flessen sambuca en wodka die op Nathalies laatste Facebookfoto staan. Officier van justitie Aidan van Veen denkt dat Gerard van D. Nathalie met de wodkafles heeft geslagen. Vermoedelijk worden die klappen op haar hoofd haar fataal. Bij de sectie wordt nauwelijks roet in Nathalies longen gevonden: van de brand heeft ze niets gemerkt, denkt de patholoog.

De politie verdenkt Van D. al snel. Volgens zijn advocaat wordt zijn telefoon daags na de moord al afgetapt. Van D. zegt dat hij niet weet of Nathalie nog leefde toen hij het appartement verliet. Getuigen verklaarden dat hij al voordat Nathalies dood publiek bekend was, dingen heeft gezegd waaruit bleek dat hij wist dat ze was overleden.

Mengsmering
Tijdens verhoren geeft de Tielenaar toe dat hij Nathalie heeft geslagen, maar volgens hem verdedigde hij zich omdat zij hem aanviel in een woedeaanval. Volgens de verdachte had Nathalie zelf met brandbare vloeistoffen gesprenkeld en was brand ontstaan door kaarsjes. Van D. zegt dat hij een jerrycan met mengsmering – bromfietsbrandstof – heeft omgeschopt.

De verdachte en zijn advocaat zinspelen erop dat de 21-jarige en de 46-jarige al langer een seksuele relatie hadden. Die opmerking leidde tot woedende reacties op de publieke tribune. Op de voorlopige aanklacht staat verkrachting, wat het verhaal van Van D. lijkt te weerspreken. Daarbij: Nathalie was vastgebonden. Onderzoek en verklaringen weerspreken dat er sprake zou zijn van vrijwillige seks. Ze kenden elkaar wel, ze zouden bevriend zijn. Mogelijk dat de rechtszitting vandaag meer duidelijkheid geeft.
bron
  dinsdag 6 november 2018 @ 12:31:10 #22
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_182975927
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 14:13 schreef ray-xxx het volgende:
De minister zei vandaag iets over een passende straf 'die past bij de beleving van mensen'.
Hij bedoelde daarmee dat iemand wanneer hij 12 jaar krijgt maar 10 jaar hoeft uit te zitten ipv 8 jaar (=2/3 van de straf). Een passende straf volgens de minister.

Hierbij aan de minister;
"Beste minister Dekker. De enige passende straf voor een dader van verkrachting is hem in een bad met zoutzuur leggen. Wetgeving past niet bij dit soort beesten. Die moeten verwijderd worden, zoals je een gezwel verwijderd."
Moet je naar de islamitische staat verhuizen.
pi_183019348
quote:
6s.gif Op woensdag 2 mei 2018 12:27 schreef Kim-Holland het volgende:
Ook mij heeft ie 15 jaar geleden me hoofd in geslagen en verkracht. Gelukkig kon ik die nacht aan hem ontsnappen. Ik leef enorm mee met deze familie. Deze man heeft een zieke geest en moet voor rest van leven opgesloten worden!”
Dit zou gebeurd zijn in zijn ouderlijk huis, in Tiel. “Hij heeft me meerder malen in elkaar geslagen, maar deze nacht was de ergste in me leven en heb een trauma voor het leven door hem
.”

Meer informatie over deze zaak> http://www.misdaadjournalist.nl/?s=nathalie+polak
wtf :{
pi_183019438
Gerard van D. …. met zo'n naam gaat dit geen hardlooptopic worden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_183019505
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:39 schreef Pedroso het volgende:
Gerard van D. …. met zo'n naam gaat dit geen hardlooptopic worden.
Nee, Gerard D... :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')