abonnement Unibet Coolblue
pi_178977648
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 08:48 schreef muzas het volgende:
Hoi.

Ik zit over twee weken met mn vriendin in epen, limburg. Nu wil ik een rondje naar het zuiden fietsen, het liefst naar de redoute en terug; Dat zou net aan een mooi rondje moeten zijn.

Iemand tips voor de route? Liefst lekker rustig :)
Ritje naar de Redoute staat op Strava. Voor 90% rustige wegen. De paar grote wegen zijn wel goed te doen omdat ze echt breed zijn. :)

Er zit een klein stukje in waar we terug moesten omdat de weg was afgezet, dat moet je wel even uit de route halen als je hem wilt gebruiken.

Edit:
7:07 op de Redoute vandaag. Wel tevreden mee. Had meer ingezeten, maar we deden hem vlak na de koffiepauze...

[ Bericht 5% gewijzigd door RealBizkit666 op 06-05-2018 21:33:12 ]
  FOK!fotograaf zondag 6 mei 2018 @ 21:35:36 #242
145146 Andyy
pi_178977960
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Totaal niet goed man, je voet moet liefst zo vlak mogelijk staan.
Bikefit een idee??
Dat is zeker niet waar. Hoeveel je je enkels gebruikt verschilt per persoon, als ik lager zit buig ik gewoon m'n been meer ipv vlakker te blijven met m'n voeten. En dit is niet echt een discussie die ik wil gaan voeren. Ik zit voor m'n gevoel goed op m'n fiets. Als ik het lager zet krijg ik last van m'n knieen en m'n heupen bewegen niet tijdens het fietsen.
  FOK!fotograaf zondag 6 mei 2018 @ 21:37:05 #243
145146 Andyy
pi_178977998
Maraca is weer bezig geweest hoor met d'r segment
pi_178978081
quote:
6s.gif Op zondag 6 mei 2018 21:35 schreef Andyy het volgende:

[..]

Dat is zeker niet waar. Hoeveel je je enkels gebruikt verschilt per persoon, als ik lager zit buig ik gewoon m'n been meer ipv vlakker te blijven met m'n voeten. En dit is niet echt een discussie die ik wil gaan voeren. Ik zit voor m'n gevoel goed op m'n fiets. Als ik het lager zet krijg ik last van m'n knieen en m'n heupen bewegen niet tijdens het fietsen.
Je kunt anders veel meer kracht zetten met een vlakke voet dan met de voet omhoog.

Knieën is wel een dingetje, dus als je er op deze manier geen last van hebt dan, dan vooral zo door blijven fietsen.
pi_178978144
quote:
6s.gif Op zondag 6 mei 2018 21:35 schreef Andyy het volgende:

[..]

Dat is zeker niet waar. Hoeveel je je enkels gebruikt verschilt per persoon, als ik lager zit buig ik gewoon m'n been meer ipv vlakker te blijven met m'n voeten. En dit is niet echt een discussie die ik wil gaan voeren. Ik zit voor m'n gevoel goed op m'n fiets. Als ik het lager zet krijg ik last van m'n knieen en m'n heupen bewegen niet tijdens het fietsen.
Een goeie bikefitter kijkt ook naar je knieen, echt wel aan te raden. Een vlakkere voet is nodig voor de hele draaibeweging: "scraping poo of your shoe"
Vakman pur sang
pi_178978395
Vandaag voor het eerst de navigatie functie even geprobeerd met de Bolt. Gaat echt als een trein idd. Even op strava een route gemaakt, etc.

Leuke tip de holterberg en sallandse heuvels. Vanaf zwolle via raalte, holten en ommen een rondje gemaakt van 100km. Supermooie omgeving, alleen vanaf Ommen begon de e-bike pensionado terreur. Met als hoogtepunt een gefrustreerd mannetje die ons bijna van de dijk drukte richting zwolle terwijl we al schuin achter elkaar reden. Kwam vanuit tegenover gestelde richting en reed ons gewoon bijna aan, “jullie kenne ook wel aan de kant” schreeuwend. :')
  zondag 6 mei 2018 @ 21:56:29 #247
545 dop
:copyright: dop
pi_178978422
Hipster bike fit gelul.
Natuurlijk kan een bike fit zinvol zijn.
Maar om iemand die geen klachten heeft aan de hand van een foto een bike fit aan te raden?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  FOK!fotograaf zondag 6 mei 2018 @ 22:07:47 #248
145146 Andyy
pi_178978729
quote:
11s.gif Op zondag 6 mei 2018 21:55 schreef Reintji het volgende:
Vandaag voor het eerst de navigatie functie even geprobeerd met de Bolt. Gaat echt als een trein idd. Even op strava een route gemaakt, etc.

Leuke tip de holterberg en sallandse heuvels. Vanaf zwolle via raalte, holten en ommen een rondje gemaakt van 100km. Supermooie omgeving, alleen vanaf Ommen begon de e-bike pensionado terreur. Met als hoogtepunt een gefrustreerd mannetje die ons bijna van de dijk drukte richting zwolle terwijl we al schuin achter elkaar reden. Kwam vanuit tegenover gestelde richting en reed ons gewoon bijna aan, “jullie kenne ook wel aan de kant” schreeuwend. :')
Had vandaag een e-bike oudje die in een blinde bocht de binnenbocht nam terwijl hij aan de andere kant van de weghelft moest rijden. Was ook even knijpen.
  zondag 6 mei 2018 @ 22:27:15 #249
56724 Wombcat
rent wiel
pi_178979367
Ik kwam gisteren een auto tegen die (van mij gezien) van rechts komend (voor haar gezien) linksaf sloeg. Richting mij dus. Er stond ook al een auto te wachten, dus ze bedacht dat ze daar wel binnendoor, over de verkeerde weghelft en de stoep kon. Echt vet handig gedaan (niet dus). Gelukkig was ik al aan het remmen.

Paint:

Donkerrode blokje is de stilstaande auto. Zwarte lijn is mijn rijrichting. Rode lijn die van haar.
in a crowd you lose humanity
pi_178979596
Ook een fraaie
pi_178979726
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 21:56 schreef dop het volgende:
Hipster bike fit gelul.
Natuurlijk kan een bike fit zinvol zijn.
Maar om iemand die geen klachten heeft aan de hand van een foto een bike fit aan te raden?
Onlangs weer een bikefit gedaan (bij een goede bekende) toen ik mijn nieuwe fiets kreeg. Dacht goed op mijn fiets te zitten (paar jaar terug ook bikefit gedaan). Toch zadel 1cm omhoog en 1.5cm naar achteren. Dat erg wennen. Direct spierpijn/stijve hamstrings etc. Blijkt dus dat ik door te ver naar voren zitten, de spieren in mijn hamstrings nooit goed heb benut. Na 2 weken was ik er aan gewend en heb nu meer het idee echt "rond" te trappen. Trap nu veel meer vermogen dan jaren hiervoor. Nu zal dat niet alleen door de houding komen, maar telt zeker mee.

Zo zie je maar, als je denkt goed te zitten, of geen klachten hebt, kan het toch wel zinvol zijn.

En waarom trouwens "hipster bikefit gelul"? Je zit elke week koffie te drinken in een hipster koffietent. :')
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_178979883
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:27 schreef Wombcat het volgende:
Ik kwam gisteren een auto tegen die (van mij gezien) van rechts komend (voor haar gezien) linksaf sloeg. Richting mij dus. Er stond ook al een auto te wachten, dus ze bedacht dat ze daar wel binnendoor, over de verkeerde weghelft en de stoep kon. Echt vet handig gedaan (niet dus). Gelukkig was ik al aan het remmen.

Paint:
[ afbeelding ]
Donkerrode blokje is de stilstaande auto. Zwarte lijn is mijn rijrichting. Rode lijn die van haar.
Volgens mij een teken dat ik mijn routes is moet gaan variëren, want ik herken gelijk waar dit is :D

Heb daar zelf bijna een keer onder een rechtsafslaande bus (vanaf de provinciale weg) gelegen, maar dat was mijn eigen fout :@
Demain, on roule
pi_178979968
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 21:56 schreef dop het volgende:
Hipster bike fit gelul.
Natuurlijk kan een bike fit zinvol zijn.
Maar om iemand die geen klachten heeft aan de hand van een foto een bike fit aan te raden?
Ik snap wat je zegt, een foto zegt zeker niet alles.
Maar jezelf goed op de fiets laten zetten en dat kan ook gewoon in 10 min bij een echt goede fietszaak geeft iig geval zekerheid van een juiste houding en Max vermogen. Als ik rondkijk zit min 50% verkeerd op de fiets.

Ps niet alle bikefitters zijn goed, je hebt soms meer aan een ervaren fietser die veel mensen op de fiets zet.
Vakman pur sang
pi_178980051
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik snap wat je zegt, een foto zegt zeker niet alles.
Maar jezelf goed op de fiets laten zetten en dat kan ook gewoon in 10 min bij een echt goede fietszaak geeft iig geval zekerheid van een juiste houding en Max vermogen. Als ik rondkijk zit min 50% verkeerd op de fiets.

Ps niet alle bikefitters zijn goed, je hebt soms meer aan een ervaren fietser die veel mensen op de fiets zet.
Mooi voorbeeld. Zaterdag gefietst met mijn pa, ik zag direct dat zijn stuur te ver naar voren was gekanteld, dus shifters te laag. Ik pak inbus en kantel dat stuur wat omhoog. Zegt ie daarna verrek..dat is veel fijner, had ook al wat last van onderrug, maar hier niet aan gedacht. Soms zien mensen het zelf ook niet he.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_178980082
Mijn bikefitter fit Anna vd Breggen en nog wat van die selectie lui. Hij doet het aanmeten van die speedsuite pakken van bioracer. Zeer vakkundig. www.bikefitstudio.nl
Maar ik kan 't mis hebben...
  maandag 7 mei 2018 @ 06:59:20 #256
545 dop
:copyright: dop
pi_178982420
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik snap wat je zegt, een foto zegt zeker niet alles.
Maar jezelf goed op de fiets laten zetten en dat kan ook gewoon in 10 min bij een echt goede fietszaak geeft iig geval zekerheid van een juiste houding en Max vermogen. Als ik rondkijk zit min 50% verkeerd op de fiets.

Ps niet alle bikefitters zijn goed, je hebt soms meer aan een ervaren fietser die veel mensen op de fiets zet.
ben ik het wel mee eens, toch zie ik 1 grote maar.
Ik zie in die grote groep heel veel mensen die eerst aan andere zaken moeten werken om goed op de fiets te kunnen zitten.
En wil je de meest effectieve houding waar in je meeste vermogen trapt, of de houding waar in je het langst prettig kunt fietsen.
Die 2 bijten elkaar nogal eens.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  maandag 7 mei 2018 @ 07:24:20 #257
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_178982666
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 06:59 schreef dop het volgende:

[..]

ben ik het wel mee eens, toch zie ik 1 grote maar.
Ik zie in die grote groep heel veel mensen die eerst aan andere zaken moeten werken om goed op de fiets te kunnen zitten.
En wil je de meest effectieve houding waar in je meeste vermogen trapt, of de houding waar in je het langst prettig kunt fietsen.
Die 2 bijten elkaar nogal eens.
Wat zijn dan die andere zaken?
pi_178982793
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 06:59 schreef dop het volgende:

[..]

ben ik het wel mee eens, toch zie ik 1 grote maar.
Ik zie in die grote groep heel veel mensen die eerst aan andere zaken moeten werken om goed op de fiets te kunnen zitten.
En wil je de meest effectieve houding waar in je meeste vermogen trapt, of de houding waar in je het langst prettig kunt fietsen.
Die 2 bijten elkaar nogal eens.
Een goede fitter bespreekt dat met jou en zoekt een goede middenweg.
pi_178982922
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 06:59 schreef dop het volgende:

[..]

ben ik het wel mee eens, toch zie ik 1 grote maar.
Ik zie in die grote groep heel veel mensen die eerst aan andere zaken moeten werken om goed op de fiets te kunnen zitten.
En wil je de meest effectieve houding waar in je meeste vermogen trapt, of de houding waar in je het langst prettig kunt fietsen.
Die 2 bijten elkaar nogal eens.
Je hebt gelijk dat niet iedereen als een prof op de fiets kan zitten om maximaal vermogen te leveren (denk aan niet voldoende core spieren hebben etc). Maar een goede bikefitter probeert dat ook niet. Die zet de renner zo goed mogelijk op de fiets passende bij de mogelijkheden van hem/haar, gelet op kracht, coordinatie en lenigheid.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_178983214
De gulden middenweg positie. Soort van 'all-round fit' :D
pi_178984041
Iemand hier ervaring met krakende geluiden uit een dt swiss 350 achternaaf? Had me halve fiets al uit elkaar gehaald en schoongemaakt en dat hielp niks, maar bij het steken van een ander wiel zijn de geluiden weg. Andere snelspanner helpt ook niet.

Gisteren criterium gereden en geleerd dat achter volk rijden wat niet kan sturen niet handig is. Ontploft na een paar keer gaten dicht rijden, ronde aan de broek gekregen, vijf ronden voor het eind eruit gehaald en als dank een dnf gekregen.
  maandag 7 mei 2018 @ 09:52:15 #262
545 dop
:copyright: dop
pi_178984310
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 07:24 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Wat zijn dan die andere zaken?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  maandag 7 mei 2018 @ 09:52:37 #263
545 dop
:copyright: dop
pi_178984318
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 07:24 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Wat zijn dan die andere zaken?
die dikke pens van je 😋

Maar kort gezegd grote groep die niet aan hun core, lenigheid en fitheid werkt.
Kunnen je gewoon hun geld weggooien aan die bikefit.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  maandag 7 mei 2018 @ 09:52:54 #264
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_178984325
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 09:34 schreef Dierckxsens het volgende:
Iemand hier ervaring met krakende geluiden uit een dt swiss 350 achternaaf? Had me halve fiets al uit elkaar gehaald en schoongemaakt en dat hielp niks, maar bij het steken van een ander wiel zijn de geluiden weg. Andere snelspanner helpt ook niet.

Gisteren criterium gereden en geleerd dat achter volk rijden wat niet kan sturen niet handig is. Ontploft na een paar keer gaten dicht rijden, ronde aan de broek gekregen, vijf ronden voor het eind eruit gehaald en als dank een dnf gekregen.
Dat niet, maar lijkt erop dat mijn kraakje ook uit de achternaaf komt :(. Fietsenmaker is er mee bezig.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_178984410
Ging maar net goed vanmorgen :o
Fietser die totaal niet zat op te letten en volgens mij alleen op telefoonschermpje keek.
Hij tikte mijn voorwiel aan, geen idee hoe maar ik kon gewoon overeind blijven en hoorde harde klap achter mij.
Ik kwam van rechts en hij heeft mij nooit gezien/remde ook totaal niet af.
Die lag dus op de grond en flinke schaafwonden op z'n arm. En zou me niet verbazen als hij sleutelbeen gebroken heeft oid. Kreunde het uit van de pijn toen hij z'n arm probeerde te bewegen.
Maar stoer als hij was ging het wel en had verder geen hulp nodig ofzo.
Z'n voorwiel liep ook aan dus hij ging verder wel lopen.

Prima ik had niets, dus succes dan maar.

[ Bericht 3% gewijzigd door ddx op 07-05-2018 10:17:59 ]
pi_178984590
quote:
11s.gif Op zondag 6 mei 2018 21:55 schreef Reintji het volgende:
Vandaag voor het eerst de navigatie functie even geprobeerd met de Bolt. Gaat echt als een trein idd. Even op strava een route gemaakt, etc.

Leuke tip de holterberg en sallandse heuvels. Vanaf zwolle via raalte, holten en ommen een rondje gemaakt van 100km. Supermooie omgeving, alleen vanaf Ommen begon de e-bike pensionado terreur. Met als hoogtepunt een gefrustreerd mannetje die ons bijna van de dijk drukte richting zwolle terwijl we al schuin achter elkaar reden. Kwam vanuit tegenover gestelde richting en reed ons gewoon bijna aan, “jullie kenne ook wel aan de kant” schreeuwend. :')
Dit is ook wel een leuke heuvel om erbij in te plakken:
https://www.google.nl/maps/place/52%C2%B023'29.6%22N+6%C2%B022'06.5%22E/@52.3915733,6.3597052,2274m/data=!3m2!1e3!4b1!4m6!3m5!1s0x0:0x0!7e2!8m2!3d52.3915613!4d6.3684603

Als je vanaf Zwolle komt is Vilsteren> Ommen> Beerzeweg > Junne > Beerze > Hardenberg en weer terug via de zuidkant van dat bos (Eerde) richting Lemele ook wel leuk om te fietsen. Mooi stukje Overijssel wat niet zo heel bekend is maar waar je mooi door de bossen kan fietsen.
pi_178984640
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:45 schreef Patroon het volgende:

[..]

Onlangs weer een bikefit gedaan (bij een goede bekende) toen ik mijn nieuwe fiets kreeg. Dacht goed op mijn fiets te zitten (paar jaar terug ook bikefit gedaan). Toch zadel 1cm omhoog en 1.5cm naar achteren. Dat erg wennen. Direct spierpijn/stijve hamstrings etc. Blijkt dus dat ik door te ver naar voren zitten, de spieren in mijn hamstrings nooit goed heb benut. Na 2 weken was ik er aan gewend en heb nu meer het idee echt "rond" te trappen. Trap nu veel meer vermogen dan jaren hiervoor. Nu zal dat niet alleen door de houding komen, maar telt zeker mee.

Zo zie je maar, als je denkt goed te zitten, of geen klachten hebt, kan het toch wel zinvol zijn.

En waarom trouwens "hipster bikefit gelul"? Je zit elke week koffie te drinken in een hipster koffietent. :')
Gaat dat dan op het oog of wordt er ook gemeten of je daadwerkelijk meer vermogen trapt op die manier?
  maandag 7 mei 2018 @ 10:17:32 #268
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_178984668
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 09:52 schreef dop het volgende:

[..]

die dikke pens van je 😋

Maar kort gezegd grote groep die niet aan hun core, lenigheid en fitheid werkt.
Kunnen je gewoon hun geld weggooien aan die bikefit.
oh met zulke mensen fiets ik nooit.
pi_178984814
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 10:17 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

oh met zulke mensen fiets ik nooit.
_O- _O-
pi_178985527
quote:
7s.gif Op maandag 7 mei 2018 10:16 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Gaat dat dan op het oog of wordt er ook gemeten of je daadwerkelijk meer vermogen trapt op die manier?
Nee dat kan je niet direct zien, ook omdat een 'grote' verandering altijd even wennen is.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_178985550
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 09:52 schreef dop het volgende:

[..]

die dikke pens van je 😋

Maar kort gezegd grote groep die niet aan hun core, lenigheid en fitheid werkt.
Kunnen je gewoon hun geld weggooien aan die bikefit.
Wel wat kort door de bocht, want ook een minder fit/lenig persoon kan je goed op de fiets zetten. Niet met het oog om zoveel mogelijk vermogen te trappen, maar wel een combi van goede afstelling met oog op comfort en verbetering van krachtoverdracht.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_178988731
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 09:52 schreef dop het volgende:

[..]

die dikke pens van je 😋

Maar kort gezegd grote groep die niet aan hun core, lenigheid en fitheid werkt.
Kunnen je gewoon hun geld weggooien aan die bikefit.
Ik heb destijds met een gare core een bikefit gedaan. Dat heeft mij toch wel degelijk een stuk fijner op de fiets laten zitten.
pi_178988749
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 09:58 schreef ddx het volgende:
Ging maar net goed vanmorgen :o
Fietser die totaal niet zat op te letten en volgens mij alleen op telefoonschermpje keek.
Hij tikte mijn voorwiel aan, geen idee hoe maar ik kon gewoon overeind blijven en hoorde harde klap achter mij.
Ik kwam van rechts en hij heeft mij nooit gezien/remde ook totaal niet af.
Die lag dus op de grond en flinke schaafwonden op z'n arm. En zou me niet verbazen als hij sleutelbeen gebroken heeft oid. Kreunde het uit van de pijn toen hij z'n arm probeerde te bewegen.
Maar stoer als hij was ging het wel en had verder geen hulp nodig ofzo.
Z'n voorwiel liep ook aan dus hij ging verder wel lopen.

Prima ik had niets, dus succes dan maar.
Wat een pannenkoek
pi_178988977
Ik ga zelf binnenkort voor het eerst een bikefitting doen. Wil vooral een beter zadel/betere afstelling, want dat Cannondale-fabriekszadel wat er op mijn fiets zit is toch niet perfect voor mij, hoewel het net goed genoeg is waardoor ik er (te) lang op doorfiets.

Verwacht verder ook geen grote aanpassingen want zit volgens mij wel redelijk op mijn fiets en heb geen klachten, maar heb nooit een serieuze meting gedaan en m'n schoenplaatjes bv. ook maar op goed geluk gemonteerd. Dus ben benieuwd wat er uit gaat komen, zal het laten weten als mensen het interessant vinden.
Demain, on roule
pi_178989650
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:28 schreef Mykonos het volgende:
Ik ga zelf binnenkort voor het eerst een bikefitting doen. Wil vooral een beter zadel/betere afstelling, want dat Cannondale-fabriekszadel wat er op mijn fiets zit is toch niet perfect voor mij, hoewel het net goed genoeg is waardoor ik er (te) lang op doorfiets.

Verwacht verder ook geen grote aanpassingen want zit volgens mij wel redelijk op mijn fiets en heb geen klachten, maar heb nooit een serieuze meting gedaan en m'n schoenplaatjes bv. ook maar op goed geluk gemonteerd. Dus ben benieuwd wat er uit gaat komen, zal het laten weten als mensen het interessant vinden.
Zeker! Waar laat je het doen?

Ik denk er ook al een tijdje over na, maar ik hik een beetje tegen de kosten aan. Sinds ik een wat langere stuurpen heb gemonteerd heb ik ook geen klachten (meer), maar ik heb wel het idee dat ik qua efficiënte zit winst kan behalen. Volgens mij zou ik een stuk meer naar achteren mogen zitten, maar ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met het continue klooien met mijn afstelling.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2018 14:50:00 ]
pi_178990219
quote:
7s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:49 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Zeker! Waar laat je het doen?

Ik denk er ook al een tijdje over na, maar ik hik een beetje tegen de kosten aan. Sinds ik een wat langere stuurpen heb gemonteerd heb ik ook geen klachten (meer), maar ik heb wel het idee dat ik qua efficiënte zit winst kan behalen. Volgens mij zou ik een stuk meer naar achteren mogen zitten, maar ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met het continue klooien met mijn afstelling.
Ik ga via Futurumshop naar Utrecht, kost bijna 100 euro. Volgens mij is het bedrijf erachter Bikefitting.
Demain, on roule
pi_178990991
Mijn wordt ook vaak een bikefitting aangeraden. Maar ik zit prima op de fiets, in de zin dat ik nergens last van heb. Zou wel graag naar m'n plaatjes laten kijken en die eventueel met een wig wat schuiner laten zetten.
Aldus.
pi_178991136
quote:
2s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:30 schreef Z het volgende:
Mijn wordt ook vaak een bikefitting aangeraden. Maar ik zit prima op de fiets, in de zin dat ik nergens last van heb. Zou wel graag naar m'n plaatjes laten kijken en die eventueel met een wig wat schuiner laten zetten.
Waarom wordt je dan een bikefitting aangeraden?
pi_178991356
oke ik lees hier nu een tijdje mee, maar nu het over bikefitting gaat toch maar eens meekletsen/vragen. Wil ook eens fatsoenlijk op m'n fiets gezet worden, maar kan hier iemand een bikefitter in de omgeving Amsterdam aanraden? Want over Futurumshop hoor ik wel gemengde verhalen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178992815
quote:
7s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:34 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Waarom wordt je dan een bikefitting aangeraden?
Het wordt me vaak aangeraden door mannen die verbaasd zijn dat ik met mijn huidige setup en houding "zo hard" fiets. Ik ben groot, knieën staan iets naar buiten, stalen fietsje, et cetera.
Aldus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')