abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 30 april 2018 @ 08:02:07 #51
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178827318
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 21:18 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

Kwa sfeer in het stadion moet dit seizoen wel 1 van de minste zijn geweest.
Volgens mij heb ik niet 1 keer 'hand in hand' gehoord buiten hetgeen altijd door de speakers knalt tijdens de opkomst (hoewel ik toen nog niet in het stadion was :+ )
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 30 april 2018 @ 08:10:33 #52
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178827359
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 08:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik niet 1 keer 'hand in hand' gehoord buiten hetgeen altijd door de speakers knalt tijdens de opkomst (hoewel ik toen nog niet in het stadion was :+ )
Dan zou ik je oren maar eens laten uitspuiten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 30 april 2018 @ 08:14:40 #53
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_178827382
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 07:50 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Graag al deze middelmaat halen _O_
Dat is wat vangeel doet toch, de koopjesjager. Gezien de prestaties van de linkerflank denk ik dat mokthar wel een echte vooruitgang kan zijn t.o.v. boetius en larsson en dan larsson naar de as van het veld achter van persie. Misschien dat ze voor ahmadi ook een vervanger moeten halen, die gozer gaat al richting 34 (speelde wel naar behoren daar niet van). Dus misschien is die transfervrije saymak ook daarvoor geschikt en haalt vangeel beide spelers van pec zwolle, want vangeel haat transfersommen. Die saymak kan ook aardig achter de spits spelen volgens mij dus dan heb je 2 nieuwe centrale spelmakers eigenlijk in de vorm van larsson en saymak. Die twee oppikken is nog niet zo'n slechte deal denk ik, ik juich dat dan ook maar toe. Dan heeft die vieze vangeel zijn werk toch weer naar behoren gedaan, zo'n deal kan je niet negatief framen omdat ze niks kosten qua transfersom (zelfde als bij ayoub).

[ Bericht 10% gewijzigd door govie op 30-04-2018 08:23:18 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 30 april 2018 @ 08:20:47 #54
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_178827417
quote:
10s.gif Op maandag 30 april 2018 07:57 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat Van Geel nog wel genoeg wrok koestert tegen vooral Munsterman maar van Twente is echt helemaal niemand interessant genoeg.

Ja hooguit Assaidi voor erbij maar die is volgens mij ook altijd ziek zwak of misselijk.
Assaidi zou wanneer fit onze beste linksbuiten zijn. Altijd halen als je 'm goedkoop kan oppikken.
  maandag 30 april 2018 @ 08:25:32 #55
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_178827448
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 08:20 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Assaidi zou wanneer fit onze beste linksbuiten zijn. Altijd halen als je 'm goedkoop kan oppikken.
Ik heb hetzelfde gevoel maar aan de andere kant denk ik dat een speler die degradeert met een elftal gewoonweg niet goed genoeg is voor feyenoord. Als die mokthar niet komt, dan is het wel eventueel wel een optie omdat er niet veel betere linksbuitens in de eredivisie spelen.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 30 april 2018 @ 08:26:07 #56
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178827452
Van Geel haat transfersommen

Vorige zomer het transferrecord van Feyenoord ruim verbroken

Govie = klaasweetalles confirmed
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 30 april 2018 @ 08:30:31 #57
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_178827480
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 08:26 schreef Caland het volgende:
Van Geel haat transfersommen

Vorige zomer het transferrecord van Feyenoord ruim verbroken

Govie = klaasweetalles confirmed
Dat record was verbroken omdat Gio diepte in zijn selectie wilde omwille van championsleague (=dubbele competitie). Hierna werd door een slechte trainingsopbouw iedereen geblesseerd in de start van het seizoen en waren noodgrepen zoals tapia/ahmadi centraal in de verdediging, malacia (wat wel goed uitpakte) en geen degelijke rechtsback in het eerste begin van de competitie. En dan nog maar niet te beginnen over het antivoetbal wat er is gecreerd, ik denk mede door de slechte trainingsopbouw en de blessures die hier uit voort kwamen. Ik verwacht dus ook dat wouters het veld moest ruimen omdat hij verantwoordelijk wordt gehouden voor de blessuregolf in de start van het seizoen en hierdoor in het verlengde de slechte voorbereiding, zou mij niets verbazen (anders verleng je dat contract wel, wouters is toch wel een grote naam als veldtrainer niet?).
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 30 april 2018 @ 08:35:17 #58
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178827510
Wat een aannames allemaal weer :`)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 30 april 2018 @ 08:37:09 #59
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178827522
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 08:30 schreef govie het volgende:

[..]

Dat record was verbroken omdat Gio diepte in zijn selectie wilde omwille van championsleague (=dubbele competitie). Hierna werd door een slechte trainingsopbouw iedereen geblesseerd in de start van het seizoen en waren noodgrepen zoals tapia/ahmadi centraal in de verdediging, malacia (wat wel goed uitpakte) en geen degelijke rechtsback in het eerste begin van de competitie. En dan nog maar niet te beginnen over het antivoetbal wat er is gecreerd, ik denk mede door de slechte trainingsopbouw en de blessures die hier uit voort kwamen. Ik verwacht dus ook dat wouters het veld moest ruimen omdat hij verantwoordelijk wordt gehouden voor de blessuregolf in de start van het seizoen en hierdoor in het verlengde de slechte voorbereiding, zou mij niets verbazen (anders verleng je dat contract wel, wouters is toch wel een grote naam als veldtrainer niet?).
Hoe kan een veldtrainer nu verantwoordelijk zijn voor een blessuregolf? :') Heeft hij ze zelf onderuit geschoffeld? De trainingsintensiteit wordt niet bepaald door een assistent-trainer en al helemaal niet door Wouters, die in de hiërarchie nog onder van Gastel staat.

Wouters hoort ook niet bij de medische staf, dus hij bepaalt ook niet wie er met pijntjes wel of niet speelt.

Dus hoe kan hij daar verantwoordelijk voor zijn?
  maandag 30 april 2018 @ 08:53:15 #60
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_178827657
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 08:25 schreef govie het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde gevoel maar aan de andere kant denk ik dat een speler die degradeert met een elftal gewoonweg niet goed genoeg is voor feyenoord. Als die mokthar niet komt, dan is het wel eventueel wel een optie omdat er niet veel betere linksbuitens in de eredivisie spelen.
Jahanbaksh degradeerde ook met NEC. Een speler kan echt niet zomaar in z'n eentje degradatie voorkomen.
  maandag 30 april 2018 @ 09:00:30 #61
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_178827708
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 08:53 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Jahanbaksh degradeerde ook met NEC. Een speler kan echt niet zomaar in z'n eentje degradatie voorkomen.
True, maar het geeft toch het gevoel alsof hij het verschil niet kan maken op degradatieniveau, dit terwijl we juist zoeken naar spelers die het verschil kunnen maken inzake een volgend kampioenschap. Ik vind het daarom moeilijk te verkopen aan fans om assaidi te halen terwijl mokthar vrij op te pikken is en ook meer groeipotentieel heeft omdat assaidi (29) al ouder is, die verkoop je wss niet meer door maar mokthar kan eventueel nog net (26).
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 30 april 2018 @ 09:02:26 #62
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178827726
Voordeel is wel dat je de CL miljoenen nog moet ontvangen en je die grotendeels niet hebt uitgegeven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 30 april 2018 @ 09:06:04 #63
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_178827756
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 08:37 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Hoe kan een veldtrainer nu verantwoordelijk zijn voor een blessuregolf? :') Heeft hij ze zelf onderuit geschoffeld? De trainingsintensiteit wordt niet bepaald door een assistent-trainer en al helemaal niet door Wouters, die in de hiërarchie nog onder van Gastel staat.

Wouters hoort ook niet bij de medische staf, dus hij bepaalt ook niet wie er met pijntjes wel of niet speelt.

Dus hoe kan hij daar verantwoordelijk voor zijn?
Ik was er niet bij maar wouters is volgens mij geen slechte veldtrainer. Het blessuredrama in het begin van het seizoen, wat mede de voorbereiding en de vorm van spelers negatief heeft beïnvloed gedurende het gehele seizoen, wordt gedeeltelijk op hem afgeschoven denk ik (ongeacht of het waar is, anders vervang je wouters niet).
We zagen pas positieve lichtpuntjes toen van persie kwam, die heeft in weze Gio gered. Maargoed, iemand moet die verantwoordelijk dragen van die slechte voorbereiding en blusseregolf, en als medewerkers hoger in rang is het makkelijk om dit soort zaken af te schuiven op een veldtrainer, want veel blessures zijn ook ontstaan tijdens de trainingen (causaal verband). Ikzelf zie niet in waarom wouters weg zou moeten als ik eerlijk ben, behalve dan als iemand hem verantwoordelijk wil maken (wat iets anders is als "verantwoordelijk zijn") voor de slechte voorbereiding en de resultaten die een gevolg waren van de blessuregolf. Uiteindelijk gaat het alle stakeholders ook om baanbehoud (vangeel/gio/gastel/voorzitter).
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 30 april 2018 @ 09:07:56 #64
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178827772
Zijn contract liep gewoon af en men wilde vers bloed. Veel meer is het niet denk ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 30 april 2018 @ 09:11:38 #65
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178827800
Maargoed, ik wilde er vorig seizoen niet in meegaan dat je een heel seizoen nagenoeg blessurevrij doordat er zo geweldig getraind werd, dus dan dit seizoen ook niet dat de voorbereiding verkeerd was.

Dat soort dingen zijn vaak ook gewoon voor een groot deel pech. Als je veel dezelfde blessures hebt is het het waard om te onderzoeken. En anders? Meh.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 30 april 2018 @ 09:12:11 #66
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178827805
Is Landzaat nu al zeker dan?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 30 april 2018 @ 09:14:41 #67
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_178827824
Volledig eens, maar gio wordt verantwoordelijk gehouden voor de resultaten en het voetbal. Dus als hij meer vertrouwen heeft in een andere veldtrainer, en zo deels indicrect suggereert dat de trainingen niet perfect waren, dan vrijwaard hij zichzelf gedeeltelijk van blaam. Mij lijkt de keuze voor een andere veldtrainer dus ook gedeeltelijk ingegeven door politieke motieven alsmede dat men zeker wil weten dat volgend seizoen niet hetzelfde gebeurt onder invloed van dezelfde veldtrainer, want dan moet gio eventueel wel wieberen. Als Gio of VanGeel zijnde is het een logische keuze vind ik, maar ik geloof niet dat er een betere veldtrainer bestaat die meer impact heeft dan jan wouters op een selectie van feyenoord.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 30 april 2018 @ 09:22:55 #68
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_178827902
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 09:14 schreef govie het volgende:
Volledig eens, maar gio wordt verantwoordelijk gehouden voor de resultaten en het voetbal. Dus als hij meer vertrouwen heeft in een andere veldtrainer, en zo deels indicrect suggereert dat de trainingen niet perfect waren, dan vrijwaard hij zichzelf gedeeltelijk van blaam. Mij lijkt de keuze voor een andere veldtrainer dus ook gedeeltelijk ingegeven door politieke motieven alsmede dat men zeker wil weten dat volgend seizoen niet hetzelfde gebeurt onder invloed van dezelfde veldtrainer, want dan moet gio eventueel wel wieberen. Als Gio of VanGeel zijnde is het een logische keuze vind ik, maar ik geloof niet dat er een betere veldtrainer bestaat die meer impact heeft dan jan wouters op een selectie van feyenoord.
Of het was geen beslissing van Gio, maar van Van Geel die vindt dat er een ander type assistent nodig is naast Gio. Ik denk dat Wouters gewoon niet zo veel bijzonders deed, zowel in goede of slechte zin. Dan kan je beter op zoek naar een assistent die echt iets toe kan voegen.
  maandag 30 april 2018 @ 09:41:06 #69
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_178828076
Ik ben benieuwd waar Feyenoord zich gaat versterken. Centraal achterin loopt het toch niet helemaal lekker met Baco en Bottegod. Beide eigenlijk net niet goed genoeg. Wat gaat Gio met St. Juste doen? Centraal of rechtsback? En ik mag toch hopen dat we Diks gewoon terug sturen en Nieuwkoop gewoon weer de kans krijgt.

Voor de ervaring zou ik Clasie terug halen. En Vorm, een ervaren topkeeper.

--------------------------Vorm-------------------------
Nieuwkoop---vBeek-------St. Juste------Haps
--------------Clasie------------El Ahmadi-----------
-------------------------vPersie*------------------------
Berghuis-----------Jorgensen**--------------Larsson

* Of Gustafson?
** Nieuwe spits... Van Geel zal wel naar een bekende speler kijken. S Kalou, Guidetti, Sol. Iets in die richting.

En dan hebben we Amrabat en Toornstra die ook basis waardig zijn. Ayoub denk ik niet.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 30 april 2018 @ 10:14:16 #70
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178828430
#FreeRenato
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178828471
Diks is toch bezig met een aardige comeback. Hoorde dat ze zelfs met Fiorentina nu in gesprek zijn voor langer verblijf.

St. Juste mag van mij centraal ja. Had gedacht met de Bot, maar man wat viel die gisteren tegen. Hopelijk vanwege weinig ritme maar was slechtste op t veld.

Bijlow mag wel een kans krijgen met Jones er achter. Dan hoeft Vorm niet te komen.
Een Vilhena en Jorgensen zijn volgens mij al zeker weg, dus of Ayoub dat gat op t middenveld kan opvullen, geen idee. Ik vind echt dat Tapia daar wel een kansje verdient, te wisselvallig voor centraal achterin maar op t middenveld mag je wat frivoler zijn.
Vind die PEC Zwolle oplossing wel nice, Mokhtar is allang die club ontgroeid.

Spits wordt lastig verhaal en bijna bepalend vrees ik. Dus daar mag de TD zich écht eens gaan bewijzen. Hopen dat Berghuis blijft.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 30 april 2018 @ 10:26:33 #72
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_178828628
Er moet ook sowieso een creatieve middenvelder komen naast een vervanger voor Vilhena. Ayoub is leuk voor de breedte.
  maandag 30 april 2018 @ 10:27:19 #73
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_178828639
Ah, opstellinkjes maken, heerlijk.

Ik zou gaan voor:

Bijlow
Diks - Van Beek - St. Juste - Haps
Clasie - aankoop - Tapia
Berghuis - aankoop - Larsson

Bankie: Jones, Ten Hove, Nieuwkoop, Botteghin, Van der Heijden, Malacia, Amrabat, Ayoub, Van Persie, Gustafson (als ie dat accepteert), Boëtius, Vente.

Laten gaan: Verdonk, Schuurman ( ;( ), Bilal, Hamer, El Hankouri

Aankopen: Clasie, Assaidi zou wel een leuke aankoop zijn omdat ie zowel op 10 als op linksbuiten kan spelen. Voor de spits mag de scouting weer eens bewijzen dat ze er nog zijn.

Verhuren: Geertruida, El Bouchataoui, Kokcu, Hansson, Toure.
  maandag 30 april 2018 @ 10:29:55 #74
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_178828673
Als Bilal gaat kun je prima die Mokthar als vervanger halen voor de breedte. Boëtius kan ook als back-up voor de rechterkant fungeren.
pi_178828737
En die Frederik Jensen? Dat is ook wel een talent toch? Kijk alleen niet zoveel Twente potjes uiteraard, maar tegen ons deed ie t aardig.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')