Hij had zijn stoeltje ook gewoon gekocht toch?quote:Op zondag 29 april 2018 18:37 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik denk dat we Sirotkin na dit seizoen niet meer zien in een F1 bolide. 2 DNF's dit seizoen al. De rest van de races altijd achter Stroll geeindigd.
Dat random interpreteren komt soms wel eens goed uit om zaken te beïnvloeden, dat gaat er dus nooit uit.quote:Op zondag 29 april 2018 18:37 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso, al ze de regels random gaan interpreteren hoe het uitkomt kan je ze net zo goed afschaffen.
Ik ben bang dat Max te vaak wordt afgerekend op zijn jonge leeftijd. Gelukkig wordt Max vanzelf ouder, dan hebben we dat gezeik niet meer.quote:Op zondag 29 april 2018 18:34 schreef S95Sedan het volgende:
Max rijdt achterin Grosjean, Max zijn fout.
Ricciardo rijdt achterin Max, Max z'n fout.
Ze hadden het wel gehaald, Ricciardo schuift door en ze gaan er beide af, Max had niet genoeg ruimte gelaten.
Twitter en reddit in a nutshell
Mensen zijn gewoon achterlijk en willen helemaal geen racen zien.
Stroll niet dan? Hoe slecht Stroll het ook doet, Williams zal Stroll altijd houden door de 35 miljoen die hij meebrengt.quote:Op zondag 29 april 2018 18:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij had zijn stoeltje ook gewoon gekocht toch?
2 punten, 3 grid plekkenquote:Op zondag 29 april 2018 18:34 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
3 zelfs... maar ik snap nog steeds niet waarom Sirotkin straf heeft gekregen.
Tja. Was het wel goed afgelopen dan was het weer allemaal geweldig van Redbull. Een team dat spanning in die F1 durft te tonen. Een saai team is het verre van.quote:
Echt hè Bizar.quote:Op zondag 29 april 2018 18:34 schreef S95Sedan het volgende:
Max rijdt achterin Grosjean, Max zijn fout.
Ricciardo rijdt achterin Max, Max z'n fout.
Ze hadden het wel gehaald, Ricciardo schuift door en ze gaan er beide af, Max had niet genoeg ruimte gelaten.
Twitter en reddit in a nutshell
Mensen zijn gewoon achterlijk en willen helemaal geen racen zien.
Maakt toch allemaal niet uit. Max zijn seizoen is allang verkloot, een DNF meer of minder maakt nu toch al niks meer uit.quote:Op zondag 29 april 2018 18:08 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Die Connelly weer. Niemand had ooit van hem gehoord tot vorig jaar. Sindsdien is hij steevast de boeman die Max alleen het slechtste gunt.
Maar feit blijft, dat als Max en Connelly erbij betrokken zijn, het altijd beslissingen van de stewards zijn die op een of andere manier schuren.quote:Op zondag 29 april 2018 18:41 schreef Gruj0 het volgende:
Ik doe helemaal geen huilie huilie. Er doet zich een incident voor en meteen al (complot)theorieen over dat Max (flink) gestraft zal worden door Connelly, terwijl er nog een paar andere stewards zijn die ook wat te zeggen hebben.
Juist, net zoals de vorige keer dat Connely op hoge poten naar Mercedes gegaan is om alsnog protest aan te tekenen terwijl Toto en Hamilton al weg zijn. Wat achteraf weer ingetrokken is.quote:
Waarom blijft die FI wel heel?quote:Op zondag 29 april 2018 18:40 schreef CrashO het volgende:
[..]
2 punten, 3 grid plekken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn god ja. Ben het een beetje aan het lezen, maar wat een ontzettende blinde haat heerst daar. Bizar.quote:Op zondag 29 april 2018 18:44 schreef Nattekat het volgende:
Sow, de F1 Reddit is echt een afvoerputje geworden
Max kan nog steeds 425 punten bij elkaar rijden. Kansen zat, dus.quote:Op zondag 29 april 2018 18:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maakt toch allemaal niet uit. Max zijn seizoen is allang verkloot, een DNF meer of minder maakt nu toch al niks meer uit.
Lijkt me niet iets waar je 2 strafpunten voor pakt en 3 plekken gridstraf. Hopelijk gaat Williams in protest.quote:Op zondag 29 april 2018 18:40 schreef CrashO het volgende:
[..]
2 punten, 3 grid plekken
[ afbeelding ]
Omdat ze allemaal als een slak rijden door die scherpe bocht? Waarschijnlijk ook waarom hier wel straf gegeven is. Zelfs Stevie Wonder als coureur zou deze botsing zien aankomen. Bij Max & Dan was de snelheid idioot hoog.quote:
Dat vroeg ik me ook nog af ja. Leek me duidelijke fout van RAI.quote:Op zondag 29 april 2018 18:46 schreef MakkieR het volgende:
Trouwens aan het begin van de race was er ook wel een opmerkelijke incident tussen Raikkonen en Ocon (geloof ik)
Was deze incident waar Ocon uitviel überhaupt nog onderzocht?
Veel boze Ricciardo-fans, zeker?quote:Op zondag 29 april 2018 18:44 schreef Nattekat het volgende:
Sow, de F1 Reddit is echt een afvoerputje geworden
Snelheid is relatiefquote:Op zondag 29 april 2018 18:47 schreef CrashO het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal als een slak rijden door die scherpe bocht? Waarschijnlijk ook waarom hier wel straf gegeven is. Zelfs Stevie Wonder als coureur zou deze botsing zien aankomen. Bij Max & Dan was de snelheid idioot hoog.
Het geluk hebben dat het de openingsronde was.quote:Op zondag 29 april 2018 18:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook nog af ja. Leek me duidelijke fout van RAI.
BRB, mijn dag is meteen weer goedquote:Op zondag 29 april 2018 18:47 schreef S95Sedan het volgende:
Al ligt de fout bij Ricciardo dan nog vind ik hem nog steeds een toffe peer en hoop ik dat hij bij BRB blijft, Max heeft hem nodig en andersom hij ook. Fouten maken hoort er gewoon bij als je op de limiet rijdt.
Gewoon iedereen het eens dat het puur 100% Max' zijn schuld is. En je kunt best de bewegingen van Max analyseren (hoewel het niet tegen de regels was imo) maar je moet toch ook benoemen dat RIC er gewoon keihard achterin rijdt.quote:Op zondag 29 april 2018 18:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Veel boze Ricciardo-fans, zeker?
Wat had Sirotkin dan moeten doen? Vol op de rem en iemand anders achter hem op hem laten knallen? Dit was maar een klein zetje. Je gaat me niet zeggen dat dit soort contact abnormaal is. Een straf is wel terecht, maar 2 strafpunten en 3 plekken gridstraf is too much.quote:Op zondag 29 april 2018 18:47 schreef CrashO het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal als een slak rijden door die scherpe bocht? Waarschijnlijk ook waarom hier wel straf gegeven is. Zelfs Stevie Wonder als coureur zou deze botsing zien aankomen. Bij Max & Dan was de snelheid idioot hoog.
nou poe poe maar goed dat die gestraft is. Wordt het racen een stuk beter van.quote:Op zondag 29 april 2018 18:40 schreef CrashO het volgende:
[..]
2 punten, 3 grid plekken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerlijk gezegd zie ik geen schuld, ik zie alleen heel dom handelen van het team, die zijn veel te afwachtend, hopend dat het met een sisser afloopt. Weet zeker dat bij Mercedes of bij Ferrari allang daadkrachtig was gehandeld d.m.v een team order over de radio.quote:Op zondag 29 april 2018 18:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon iedereen het eens dat het puur 100% Max' zijn schuld is. En je kunt best de bewegingen van Max analyseren (hoewel het niet tegen de regels was imo) maar je moet toch ook benoemen dat RIC er gewoon keihard achterin rijdt.
Max wordt vanzelf een oude rotquote:Op zondag 29 april 2018 18:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rookies worden zwaar gestraft. Oude rotten zelden. Dan is het een race-incident.
En een, ik zeg niet dat Max nog een rookie is.
quote:The Stewards heard from Lance Stroll, the driver of car 18 and the team
representative. The Stewards examined DRS activation data.
It is apparent that to move to the “default” setting if the DRS system malfunctions,
requires the team to convey to the driver, by radio, a series of steps to adjust various
settings.
In this case, the DRS light came on and as this was the first time the driver had
experienced a default operation for the DRS, there was some misunderstanding of the
procedure and the driver incorrectly activated the system manually. The system
however, was only activated twice, each time for a short distance before the driver and
team recognised the error.
The Stewards are satisfied that no car was overtaken through this incorrect use.
Klopt. Hij gedraagt zich als coureur..quote:Op zondag 29 april 2018 18:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoe dan ook kan je moeilijk beweren dat het toeval is dat Max keer op keer in zulke situaties belandt. Of dit specifieke geval nu zijn schuld is of niet.
Maar dat is flauw. Het kan ook dat de andere keren geen toeval waren maar deze wel. En als het niet zijn schuld is, dan kun je hem toch ook niet verwijten dat hij in die situatie is?quote:Op zondag 29 april 2018 18:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoe dan ook kan je moeilijk beweren dat het toeval is dat Max keer op keer in zulke situaties belandt. Of dit specifieke geval nu zijn schuld is of niet.
quote:Op zondag 29 april 2018 19:03 schreef potjecreme het volgende:
Zag op insta de botsing tussen de Max en Ric. vanuit een andere hoek. Dan is het inderdaad wel meer Ric zijn schuld dan Max.
die overweeg ik wel mocht dat doorgaanquote:
Hoekjes?quote:Op zondag 29 april 2018 19:03 schreef potjecreme het volgende:
Zag op insta de botsing tussen de Max en Ric. vanuit een andere hoek. Dan is het inderdaad wel meer Ric zijn schuld dan Max.
Dankquote:Op zondag 29 april 2018 18:51 schreef S95Sedan het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)pen_something_fishy/
Van 2017 waar iemand al eens aan het graven is gegaan.
Door de bewegingen van Ric lijken de bewegingen van Max (vanuit cam Ric) heftiger. Maar die vielen reuze mee.quote:
Is ook geen toeval; hij is een racer.quote:Op zondag 29 april 2018 18:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoe dan ook kan je moeilijk beweren dat het toeval is dat Max keer op keer in zulke situaties belandt. Of dit specifieke geval nu zijn schuld is of niet.
De stewards hebben deze regel vandaag strikt geïnterpreteerd. Het zit hem in het begrip 'racing line'.quote:Op zondag 29 april 2018 18:06 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Beide fout. De verstappen regel ging over moving under braking. Dat is geschrapt en mag zolang je niemand van de baan drukt die er naast zit of stuk rijd.
De 1 move regel geldt nog steeds.
Hoofstuk 4 artikel 2b.
b) Overtaking, according to the circumstances, may be carried out on either the right or the left. A driver may not deliberately leave the track without justifiable reason. More than one change of direction to defend a position is not permitted. Any driver moving back towards the racing line, having earlier defended his position off-line, should leave at least one car width between his own car and the edge of the track on the approach to the corner.
Appendix L international sporting code 2018.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |