Ach en bovendien moeten ze morgen een hele race rijden. Als die paar rondjes al te veel risico zouden zijn kunnen ze beter niet van start gaan.quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:43 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Vond het ook wel risicovol idd, maar de crash van Sirotkin in FP3 heeft de quali runs verstoord dus denk dat men toch wat extra data wilde verzamelen in Q1.
Ze gaan tijdens de Q een stuk harder dan tijdens de race hequote:Op zaterdag 28 april 2018 20:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach en bovendien moeten ze morgen een hele race rijden. Als die paar rondjes al te veel risico zouden zijn kunnen ze beter niet van start gaan.
Ja dat dus.quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:47 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ze gaan tijdens de Q een stuk harder dan tijdens de race he
Ja, maar bij 'testrondjes' rijdt je doorgaans ook niet echt op vol risico. Anders kun je in de FP ook maar beter geen Q-runs doen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:47 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ze gaan tijdens de Q een stuk harder dan tijdens de race he
Bij m'n turbo gaat de wastegate weer gewoon de motor in en op een beetje zoemen na (als je goed luistert) hoor je de turbo nagenoeg niet.quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is persoonlijk. Een turbo is nog niet naar mijn smaak. Turbogat, stofzuigergeluid, hogere onderhoudskosten. Ik geniet voorlopig nog van m'n atmosferische benzinemotoren.
Enige motoren waar een turbo lekker echt veel toevoegd is een diesel.quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is persoonlijk. Een turbo is nog niet naar mijn smaak. Turbogat, stofzuigergeluid, hogere onderhoudskosten. Ik geniet voorlopig nog van m'n atmosferische benzinemotoren.
Volvo?quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:21 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Bij m'n turbo gaat de wastegate weer gewoon de motor in en op een beetje zoemen na (als je goed luistert) hoor je de turbo nagenoeg niet.
Turbo lag heb je idd wel, pas vanaf de 2400rpm heb je de volledige boost tot je beschikking, maar aan de andere kant rijdt hij daardoor wel rustig onderin.
Hogere onderhoudskosten... tja, als je het niet kan betalen moet je niet zo'n auto rijden...
Ikzelf rij een tdi, rijdt heerlijk met zowel onderin als bovenin flink wat vermogen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:59 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Enige motoren waar een turbo lekker echt veel toevoegd is een diesel.
Dan krijg je vadsig veel koppel wat voor je beperkte toeren wel beter is.
Ferrari Fiat 500 gespot.quote:Op zaterdag 28 april 2018 22:30 schreef Zorro het volgende:
Fijn, zo'n apart racetopic. Dan gaat het tenmisnte alleen daarover en niet over offtopic.... Oh wacht...
Ik moet het met een Audi doen en die zitten niet in de F1, dus offtopic.quote:
Het lijkt me vrij verstandig even bij de rode torpedo uit de buurt te blijven.quote:Op zondag 29 april 2018 05:13 schreef DeeBee het volgende:
- knip -
Anyway, misschien kan Max ditmaal wat profiteren door van achteruit de race te beginnen. Kans op een SC lijkt mij gigantisch, dus hopelijk heeft RBR hun strategie weer zo op orde.
Als je dat denkt, dan heb je de betere otto-turbomotoren nog niet mogen ervaren.quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:59 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Enige motoren waar een turbo lekker echt veel toevoegd is een diesel.
Dan krijg je vadsig veel koppel wat voor je beperkte toeren wel beter is.
Ik zat eigenlijk wat meer te hopen op verstappen die met hamilton eraf vliegt.quote:Op zondag 29 april 2018 07:30 schreef DeeBee het volgende:
Ja de start zonder problemen door komen lijkt mij een goed idee. Te aggressief die eerste ronden is vragen om problemen, want ik verwacht dat Merc ook zal aanvallen, dus laat HAM en VET elkaar eerst maar weer lekker torpederen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |