abonnement Unibet Coolblue
pi_178783188
Hallo mensen,

Wie kan mij helpen. Vorig jaar fietste ik dagelijks langs een strook struikjes welke nog tot ver in oktober/november in felroze bloemetjes had. Het was een struikjeheester geplant in een stukje plantsoen langs de weg, en de bloemetjes leken een beetje op rozenbottel (maar dit was het niet). De bloemetjes en takjes waren iets fijner. Ik kan niet meer achterhalen welke heester dit was. Maar ik zou hem zo graag zelf kopen.

Ik hoor het graag, groetjes!
  vrijdag 27 april 2018 @ 23:22:32 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178783584
Bedankt voor het meedenken, maar hij staat er helaas niet tussen. Ik heb zelf inmiddels alle sites afgestruind. Ik weet nog dat elke bloem precies 5 blaadjes had.

Iemand bekend in de schinkelbuurt in Amsterdam?
  zaterdag 28 april 2018 @ 08:33:00 #4
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_178786168
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 23:13 schreef Caktus het volgende:
Hallo mensen,

Wie kan mij helpen. Vorig jaar fietste ik dagelijks langs een strook struikjes welke nog tot ver in oktober/november in felroze bloemetjes had. Het was een struikjeheester geplant in een stukje plantsoen langs de weg, en de bloemetjes leken een beetje op rozenbottel (maar dit was het niet). De bloemetjes en takjes waren iets fijner. Ik kan niet meer achterhalen welke heester dit was. Maar ik zou hem zo graag zelf kopen.

Ik hoor het graag, groetjes!
Potentilla fruticosa?
pi_178820908
quote:
Lijkt er wel een beetje op, maar is het helaas niet. De blaadjes zijn anders. Toch heel erg bedankt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')