abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_178798020
Ze snapt alleen niet zo heel erg goed waar het nummer nou eigenlijk over gaat. Het gaat inderdaad over dat authentieke in ons allemaal dat er lekker rebels uit kan komen. Jammer dat ze het zo letterlijk neemt allemaal.
  zaterdag 28 april 2018 @ 21:27:13 #277
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178798030
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 21:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat het de moeite was er netjes mee in gesprek te gaan. Ze krabbelt al aardig terug. Dat ze "apparantly" the wrong impression kreeg. Ze vroeg net nog aan me of het country/outlaw gebeuren 'constructed' was. Heb de jeugdfoto met gitaar en cowboyhoed laten zien. Alsof een kind bezig is met die 'politics' van haar. Die houdt gewoon van country muziek. Punt. Geef me nog heel even en ze huilt van spijt.

IK BEN ZO SLECHT IN IETS LATEN GAAN :@ :') Het spijt me.

Maar ik heb er in dit geval geen spijt van.
Als ze er toch voor open staat: uitleggen :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 28 april 2018 @ 21:31:37 #278
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178798099
#teamGreys *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178798100
Sowieso mensen die het woord Woke in de mond nemen :')
pi_178798134
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 21:20 schreef Majkool het volgende:
The results of the jury voting was as follows:

Israel – Netta – Toy – 246 points
Czech Republic – Mikolas Josef – Lie to Me – 174 points
Sweden – Benjamin Ingrosso – Dance You Off – 146 points
Austria – Cesar Sampson – Nobody But You – 106 points
Australia – Jessica Mauboy – We Got Love – 96 points
Switzerland – Zibbz – Stones – 89 points
Norway – Alexander Rybak – That’s How You Write A Song – 87 points
Germany – Michael Schulte – You Let Me Walk Alone – 81 points
Bulgaria – Equinox – Bones – 81 points
Cyprus – Eleni Foureria – Fuego – 76 points
Belgium – Sennek – A Matter of Time – 68 points
Denmark – Rasmuseen – Higher Ground – 63 points
Belarus – Alekseev – Forever – 63 points
Estonia – Elina Nechayeva – La Forza – 61 points
Finland – Saara Aalto – Monsters – 57 points
France – Madame Monsieur – Mercy – 50 points
Latvia – Laura Rizzotto – Funny Girl – 39 points
Italy – Ermal Meta & Fabrizio Moro – Non mi avete fatto niente – 33 points
The Netherlands – Waylon – Outlaw in ‘Em – 31 points
Portugal – Claudia Pascoal – O Jardim – 27 points
Malta – Christabelle – Taboo – 26 points
Spain – Alfred & Amaia – Tu cancion – 26 points
Hungary – AWS – Viszlat nyar – 24 points
Ireland – Ryan O’Shaugnessy – Together – 24 points
Greece – Yianna Terzio – Oniro Mou – 21 points
United Kingdom – SuRie – Storm – 19 points
Romania – The Humans – Goodbye – 16 points
Lithuania – Ieva Zasimauskaite – When we’re old – 13 points
Poland – Gromee feat. Lukas Meijer – Light Me Up – 11 points
Albania – Eugent Bushpepa – Mall – 10 points
Georgia – Iriao – For You – 8 points
FYR Macedonia – Eye Cue – Lost & Found – 8 points
Iceland – Ari Olafsson – Our Choice – 7 points
Ukraine – Melovin – Under the Ladder – 7 points
Armenia – Sevak Khangyan – Qami – 6 points
Russia – Julia Samoylova – I Won’t Break – 6 points
Slovenia – Lea Sirk – Hvala, Ne! – 4 points
Croatia – Franka – Crazy – 2 points
Azerbaijan – Aisel – X My Heart – 1 point
Serbia – Sanja Ilic & Balkanika – Nova Deca – 1 point
Moldova – DoReDos – My lucky day – 0 points
Montenegro – Vanja Radovanovic – Inje – 0 points
San Marino – Jessika feat. Jenifer Brening – Who We Are – 0 points

Op Nederland na heb je hier soms wel wat aan voor de voorspelling van jurypunten
Hadden wij niet hiervoor al 39 punten..?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178798144
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 21:19 schreef Majkool het volgende:
Echt niet bij nagedacht hoeveel dat blauwe gedrocht zou aanrichten... Echt totaal geen hype
Dat had ik ook onderschat idd. We zijn niet eens een dark horse meer.
  zaterdag 28 april 2018 @ 21:35:43 #282
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178798196
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 21:33 schreef croissantlechat het volgende:

[..]

Dat had ik ook onderschat idd. We zijn niet eens een dark horse meer.
Komt goed schatje :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178798201
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 21:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat het de moeite was er netjes mee in gesprek te gaan. Ze krabbelt al aardig terug. Dat ze "apparantly" the wrong impression kreeg. Ze vroeg net nog aan me of het country/outlaw gebeuren 'constructed' was. Heb de jeugdfoto met gitaar en cowboyhoed laten zien. Alsof een kind bezig is met die 'politics' van haar. Die houdt gewoon van country muziek. Punt. Geef me nog heel even en ze huilt van spijt.

IK BEN ZO SLECHT IN IETS LATEN GAAN :@ :') Het spijt me.

Maar ik heb er in dit geval geen spijt van.
Nah, vind het wel goed dat je het probeert hoor! Je bent ook wel iemand die dat goed/netjes kan overbrengen denk ik zonder iemand persoonlijk aan te vallen.
~The present is all there is~
  † In Memoriam † zaterdag 28 april 2018 @ 21:36:51 #284
368283 ato
pi_178798220
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 21:33 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Hadden wij niet hiervoor al 39 punten..?
Wij zijn hierop blijven steken. Maar als de Eurojury toch zo naar stemmen luistert, waarom zo weinig punten voor Armenië?
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 28 april 2018 @ 21:38:21 #285
368283 ato
pi_178798261
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 21:33 schreef croissantlechat het volgende:

[..]

Dat had ik ook onderschat idd. We zijn niet eens een dark horse meer.
Komt goed.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 28 april 2018 @ 21:39:43 #286
163650 Greys
pi_178798301
Ellebel en ik zijn zojuist onze conversatie op een nette manier gestopt. Ze zat ermee dat de outlaw beweging vroeger anti vooruitgang en anti wetten enzo was. En dat als hij zich daarmee vereenzelvigd hij ook wel zo zal denken en zijn.

Heb uitgelegd dat het jonge kind met de cowboyhoed echt niet met Amerikaanse politiek bezig was maar gewoon van de muziek hield. Ze zegt nu dat ze snapt dat je van bepaalde muziek kunt houden and 'rejecting the politics' maar dat ze hem echt eerst moet ontmoeten om dat te ontdekken.

Oké El. Succes daarmee. Maar stiekem vind ik dat ik best een beetje vooruitgang heb geboekt en daar ben ik al blij mee. Sneu van me eigenlijk dat ik daar al blij mee ben maar so be it. Heb haar netjes bedankt voor het gesprek en ze zei dat ze me zou laten weten hoe ze hem vond als ze hem ontmoet heeft.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 28 april 2018 @ 21:41:23 #287
163650 Greys
pi_178798363
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 21:35 schreef grazz het volgende:

[..]

Nah, vind het wel goed dat je het probeert hoor! Je bent ook wel iemand die dat goed/netjes kan overbrengen denk ik zonder iemand persoonlijk aan te vallen.
Je kunt het terugzien op Twitter. Heb het netjes gehouden. Daar bereik je vaak meer mee. Beetje op haar gevoel gespeeld. Als je kind-Waylon ziet met dat hoedje kan je namelijk onmogelijk nog volhouden dat dit outlaw country dingetje voor het esf in elkaar is bedacht. En dat het kind met Amerikaanse polletiek bezig was. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 28 april 2018 @ 21:41:53 #288
368283 ato
pi_178798379
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 21:39 schreef Greys het volgende:
Ellebel en ik zijn zojuist onze conversatie op een nette manier gestopt. Ze zat ermee dat de outlaw beweging vroeger anti vooruitgang en anti wetten enzo was. En dat als hij zich daarmee vereenzelvigd hij ook wel zo zal denken en zijn.

Heb uitgelegd dat het jonge kind met de cowboyhoed echt niet met Amerikaanse politiek bezig was maar gewoon van de muziek hield. Ze zegt nu dat ze snapt dat je van bepaalde muziek kunt houden and 'rejecting the politics' maar dat ze hem echt eerst moet ontmoeten om dat te ontdekken.

Oké El. Succes daarmee. Maar stiekem vind ik dat ik best een beetje vooruitgang heb geboekt en daar ben ik al blij mee. Sneu van me eigenlijk dat ik daar al blij mee ben maar so be it. Heb haar netjes bedankt voor het gesprek en ze zei dat ze me zou laten weten hoe ze hem vond als ze hem ontmoet heeft.
Prima gedaan toch en Ellebel wordt hartstikke verliefd op hem.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178798436
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 21:41 schreef ato het volgende:

[..]

Prima gedaan toch en Ellebel wordt hartstikke verliefd op hem.
Niet alleen Ellebel, wie zei ook alweer: De mannen willen hem zijn, de vrouwen willen hem als partner

*O*
~The present is all there is~
pi_178798506
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 21:36 schreef ato het volgende:

[..]

Wij zijn hierop blijven steken. Maar als de Eurojury toch zo naar stemmen luistert, waarom zo weinig punten voor Armenië?
Ik zal wel dom zijn, maar ik snap 't niet :?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178798649
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 21:43 schreef grazz het volgende:

[..]

Niet alleen Ellebel, wie zei ook alweer: De mannen willen hem zijn, de vrouwen willen hem als partner

*O*
Geen idee wie dat heeft gezegd, ik niet in ieder geval. :P
pi_178798725
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 21:39 schreef Greys het volgende:
Ellebel en ik zijn zojuist onze conversatie op een nette manier gestopt. Ze zat ermee dat de outlaw beweging vroeger anti vooruitgang en anti wetten enzo was. En dat als hij zich daarmee vereenzelvigd hij ook wel zo zal denken en zijn.

Heb uitgelegd dat het jonge kind met de cowboyhoed echt niet met Amerikaanse politiek bezig was maar gewoon van de muziek hield. Ze zegt nu dat ze snapt dat je van bepaalde muziek kunt houden and 'rejecting the politics' maar dat ze hem echt eerst moet ontmoeten om dat te ontdekken.

Oké El. Succes daarmee. Maar stiekem vind ik dat ik best een beetje vooruitgang heb geboekt en daar ben ik al blij mee. Sneu van me eigenlijk dat ik daar al blij mee ben maar so be it. Heb haar netjes bedankt voor het gesprek en ze zei dat ze me zou laten weten hoe ze hem vond als ze hem ontmoet heeft.
Ik vind dit stiekem best een beetje schattig
pi_178799218
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 16:56 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij zijn de regels voor filmen/geluid tijdens de rehearsals veel strenger dit jaar. :o Geen complete filmpjes meer en ook geen geluid meer tijdens streams (niet alleen bij de eerste, maar ook de rest). Als ik het allemaal goed lees.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar 3/2 minuten van de complete dag?
Ergens vind ik het jammer, maar zo blijft het wel spannend, al kies je er natuurlijk zelf voor. Niemand dwingt je te kijken, maar ik denk dat velen van ons wel weten dat je je soms moeilijk kunt beheersen. Ik keek zelf meestal de eerste minuut en meer ook niet, om zo toch nog verrast te worden tijdens de liveshows. Eurovision.tv brengt vanaf de tweede repetitie originele tvbeelden naar buiten. Heb vorig jaar alleen og3ne gekeken, kon me echt niet meer inhouden.
~The present is all there is~
  † In Memoriam † zaterdag 28 april 2018 @ 22:19:29 #295
368283 ato
pi_178799236
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 21:46 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik zal wel dom zijn, maar ik snap 't niet :?
Ik bedoelde het volgende:

Sorry zag jouw vraag verkeerd, Nederland is blijven steken op 31 punten dus en geen 39.
Nederland heeft geen punten meer gekregen van de laatste landen, is daarom dus blijven steken op die 31 punten.


De Eurojury luistert naar goede stemmen of beoordelen daarop. Tenminste werd toch gezegd?
De zanger van Armenië zingt goed, maar heeft maar in totaal 7 punten gekregen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178799238
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 21:00 schreef ato het volgende:

[..]

Nee wij zijn als 19e geëindigd. Ik zag wel dat zij de nieuwe video draaiden van Waylon.
Letland staat zelfs hoger :P
Ik zat net even te kijken bij dat Eurojury gebeuren. Daar staat idd 19e bij de jury. Verder schijnt hij nu in totaal 22e te zijn geëindigd in een gecombineerde ranking (incl online 'publiek'-stemmen die de overige 50% hebben bepaald). Tenminste als ik het goed heb begrepen. Niet dat het wat hoeft te betekenen als ze de blauwe video hebben zitten beoordelen. Plaats het toch even. (Letland scoorde bij het publiek daar blijkbaar nog minder, waardoor Nederland weer boven Letland is uitgekomen :P)

pi_178799344
Opvallendste vind ik de hoge score voor Zwitserland omdat ze overal zo laag staan en daarnaast juist de lage score voor Frankrijk.
  † In Memoriam † zaterdag 28 april 2018 @ 22:27:00 #298
368283 ato
pi_178799371
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 22:19 schreef libranl het volgende:

[..]

Ik zat net even te kijken bij dat Eurojury gebeuren. Daar staat idd 19e bij de jury. Verder schijnt hij nu in totaal 22e te zijn geëindigd in een gecombineerde ranking (incl online 'publiek'-stemmen die de overige 50% hebben bepaald). Tenminste als ik het goed heb begrepen. Niet dat het wat hoeft te betekenen als ze de blauwe video hebben zitten beoordelen. Plaats het toch even. (Letland scoorde bij het publiek daar blijkbaar nog minder, waardoor Nederland weer boven Letland is uitgekomen :P)

[ afbeelding ]
Frankrijk krijgt de meeste punten als ik het zo snel zie.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 28 april 2018 @ 22:28:31 #299
368283 ato
pi_178799399
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 22:25 schreef Em31 het volgende:
Opvallendste vind ik de hoge score voor Zwitserland omdat ze overal zo laag staan en daarnaast juist de lage score voor Frankrijk.
Dat is goed gemaakt door televoting, Frankrijk kreeg de meeste punten.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178799410
Bulgarije die normale stemmen ook vast weer bij elkaar gecheat
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')