abonnement Unibet Coolblue
pi_178777982
Ik wil graag weten welke hdmi splitter ik kan kopen.
eentje die werkt in combinatie met een elgato hd60pro en ps3 via hdmi.

alvast bedankt
pi_178778802
welke niet
:]
pi_178779403
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 17:59 schreef wootahH het volgende:
welke niet
het moet er een zijn dat niet kijkt naar HDCP. dus het maakt wel uit welke daarom dat ik het vraag.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2018 18:37:26 ]
pi_178780665
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 18:37 schreef redboyke het volgende:

[..]

het moet er een zijn dat niet kijkt naar HDCP. dus het maakt wel uit welke daarom dat ik het vraag.
Je bedoelt kennelijk dat je op zoek bent naar een splitter die HDCP stript uit je beveiligde HDMI signaal, aangezien die Elgato dingen braaf HDCP respecteren en dus weigeren om HDCP content op te nemen. Dat had je wel even duidelijk mogen maken in je OP. Zoek eens op YouTube, daar vind je wel wat suggesties. Het zal er meestal op neerkomen dat je zo'n splitter via eBay of een webshop in China moet kopen, aangezien dergelijke devices die HDCP strippen of die zich daar niets van aantrekken niet verkocht mogen worden in de EU.
pi_178782286
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 20:07 schreef Riparius het volgende:

[..]

Je bedoelt kennelijk dat je op zoek bent naar een splitter die HDCP stript uit je beveiligde HDMI signaal, aangezien die Elgato dingen braaf HDCP respecteren en dus weigeren om HDCP content op te nemen. Dat had je wel even duidelijk mogen maken in je OP. Zoek eens op YouTube, daar vind je wel wat suggesties. Het zal er meestal op neerkomen dat je zo'n splitter via eBay of een webshop in China moet kopen, aangezien dergelijke devices die HDCP strippen of die zich daar niets van aantrekken niet verkocht mogen worden in de EU.
ok thanks heb er 2 verschillende besteld zien of het werkt.
pi_179246941
deze werkt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')