abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zondag 6 mei 2018 @ 12:29:16 #26
463862 snelwandelaar
het vrije woord
pi_178968088
.Hallo chat free, ik kan je spontane aanbod voor prife nadere toelichting helaas niet aan nemen. Omdat ik bang ben dat dan de verleiding - om er mee te gaan experimenteren - zal zegevieren. En als het echt zo overweldigend lekker is, en ik bang ben er aan verslaaft te raken.En dat zou de omgang met mijn meisje niet te goede komen.

[ Bericht 99% gewijzigd door snelwandelaar op 06-05-2018 12:50:10 ]
pi_178969200
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:29 schreef snelwandelaar het volgende:
.Hallo chat free, ik kan je spontane aanbod voor prife nadere toelichting helaas niet aan nemen. Omdat ik bang ben dat dan de verleiding - om er mee te gaan experimenteren - zal zegevieren. En als het echt zo overweldigend lekker is, en ik bang ben er aan verslaaft te raken.En dat zou de omgang met mijn meisje niet te goede komen.
Daar heb ik alle begrip voor, anaal genomen worden is een ervaring, die inderdaad tot verslaving kan leiden. Ik zelf was er zo door overweldigd, dat ik mijn meisje er door verwaarloosde. Gelukkig waren we in het stadium, waarin ook de seks een echte rol begon te spelen. en dat bood voldoende tegenwicht, om met het anaal experimenteren te stoppen. Dat was niet gemakkelijk - ben nog en paar keer voor de verleiding bezweken - maar nu al ruim en half jaar buiten schot.. Echt man zijn met mijn meisje heeft gelukkig de overhand gekregen. .
onderzoekende server
pi_179037052
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 13:49 schreef chat-free het volgende:

[..]

Daar heb ik alle begrip voor, anaal genomen worden is een ervaring, die inderdaad tot verslaving kan leiden. Ik zelf was er zo door overweldigd, dat ik mijn meisje er door verwaarloosde. Gelukkig waren we in het stadium, waarin ook de seks een echte rol begon te spelen. en dat bood voldoende tegenwicht, om met het anaal experimenteren te stoppen. Dat was niet gemakkelijk - ben nog en paar keer voor de verleiding bezweken - maar nu al ruim en half jaar buiten schot.. Echt man zijn met mijn meisje heeft gelukkig de overhand gekregen. .
:')
pi_179095450
Bij mij is het: als je over de drempel bent kan alles. Drempel zijnde sluitspier. Meer ontspannen, meer glijmiddel, en opbouwen. Buttplug om te beginnen (die loopt taps toe dus dan kun je m makkelijk geleidelijk verder duwen), je hebt ook van die lange dunne anale toys met bolletjes, geen idee hoe die heten. Maar als je daarmee opbouwt ben je op een gegeven moment geil en ontspannen genoeg voor diepe penetratie is mijn ervaring. Beginnen met klein en niet te dik, als die volledig erin kan kun je verder opbouwen. Succes ;)
  maandag 14 mei 2018 @ 16:33:02 #30
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_179156976
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2018 23:21 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik kan het bijna niet platter zeggen dan zo:
Gedroogde kak-bolletjes in je konthaar van de billen niet goed af te vegen :P

Ofwel:
Restjes stoelgang in het haar door het niet voldoende reinigen van de anus.
Zelfs bij Flopgier hadden ze het een keer over tarrels. Hoe heten die ook al weer in het Engels? :D
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')