abonnement Unibet Coolblue
pi_178764378
Orignele OP:

Op twitter lijken veel berichten rond te gaan van een grote chemische aanval in Douma deze avond, waarbij honderden doden en zo'n duizend gewonden gevallen zijn.

ragipsoylu twitterde op zaterdag 07-04-2018 om 22:16:19 Unconfirmed reports of a possible chemical attack in partially besieged Douma in Syria by the Assad regime forces.Really horrible pictures coming out reageer retweet
L0gg0l twitterde op zaterdag 07-04-2018 om 23:42:36 DEATH TOLL IN SYRIA'S DOUMA CHEMICAL ATTACK HAS RISEN TO 161 -- SKY NEWS ARABIA QUOTES ACTIVISTS reageer retweet
Charles_Lister twitterde op zaterdag 07-04-2018 om 22:21:00 BREAKING - Terrible reports of a chemical attack on besieged #Douma in #EastGhouta - *much* more potent than normal chlorine gas attacks.= More than 700 affected & 35+ confirmed dead so far. Horrific images, speak for themselves - children foaming at the mouth & nose. https://t.co/wIPzOxgtKE reageer retweet
Foto's die rond gaan: (SCHOKKEND)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Telegraaf meldt het nu ook, voor de rest nog weinig van de grote persbureau's:

Rebellen: Syrië gooit chemicaliën op Douma
https://www.telegraaf.nl/(...)chemicalien-op-douma

quote:
BEIROET - De Syrische rebellengroep Jaish al-Islam beschuldigde regeringstroepen zaterdag van het gooien van een bom met giftige chemicaliën op burgers in Douma, de laatste rebellenstad in Oost-Ghouta. Daarbij zouden meer dan vijfhonderd mensen gewond zijn geraakt.

„Het regime van Assad en zijn bondgenoten gaan door met hun misdaden”, zo verhaalt de militaire woordvoerder van de rebellen Hamza Birqdar aan al-Hadath TV. Het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten, een oorlogsmonitor in Groot-Brittannië, beweert dat er elf gevallen van verstikkingsverschijnselen bekend zijn in de stad, waaronder bij vijf kinderen, na aanvallen door Syrische gevechtsvliegtuigen.

Er is niet gezegd welke chemicaliën mogelijk zijn gebruikt bij de aanvallen. De rebellengroep noch het Observatorium sprak van dodelijke slachtoffers. Syrische staatsmedia ontkenden dat er chemische aanvallen zijn uitgevoerd.

Gevechten nog hevig
De regering lanceerde vrijdag een zware aanval op Douma, waar de rebellen zich schuilhouden. Alleen al de laatste 24 uur kwamen 48 mensen om. De staatstelevisie toonde dikke rookwolken uit Douma, waar Jaish al-Islam nog stand houdt. Andere opstandelingen in andere delen van Oost-Ghouta accepteerden eerder het aanbod van veilige doorgang naar door rebellen bewaakte gebieden in het noorden van het land.

Zes burgers werden zaterdag gedood tijdens mortierbeschietingen in woonwijken van de hoofdstad Damascus, en 38 anderen raakten gewond, meldden de Syrische staatsmedia. Ze beschuldigden Jaish al-Islam van de aanslagen. Woordvoerder Birqdar van de rebellengroep ontkende die beschuldiging.

https://www.telegraaf.nl/(...)chemicalien-op-douma
pi_178764554
Deze zelfde verwarring wordt gezaaid bij al die zogenaamde mass-shootings in de
VS. Ze zijn fake mensen. Kijk verdomme met je brein naar alle details en de zogenaamde getuigen en slachtoffers. Dikke bullshit krijg je voorgeschoteld. Let nou eens op!!

Edit: :')
Sappie teveel op gisteren. :D

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2018 11:07:55 ]
pi_178764595
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2018 00:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Deze zelfde verwarring wordt gezaaid bij al die zogenaamde mass-shootings in de
VS. Ze zijn fake mensen. Kijk verdomme met je brein naar alle details en de zogenaamde getuigen en slachtoffers. Dikke bullshit krijg je voorgeschoteld. Let nou eens op!!
Die Las Vegas shooting klopte ook van geen kanten. Genoeg bewijs gepresenteerd dat door de media werd genegeerd. Alleen al t hotel waar je vanaf meerdere ramen schoten zag worden afgevuurd. Daar hoorde je na een week helemaal niks meer over op t nieuws :')
Land of the free. Home of the brave.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 27 april 2018 @ 00:35:36 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_178764612
PutinGod zorgt dat de waarheid bovenwater komt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_178765781
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2018 00:34 schreef Scarface88 het volgende:

Die Las Vegas shooting klopte ook van geen kanten. Genoeg bewijs gepresenteerd dat door de media werd genegeerd. Alleen al t hotel waar je vanaf meerdere ramen schoten zag worden afgevuurd. Daar hoorde je na een week helemaal niks meer over op t nieuws :')
Wat is er dan gebeurd en waarom? BVD
pi_178772946
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Klepper272 op 27-04-2018 14:30:29 ]
pi_178800764
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 23:33 schreef JaJammerJan het volgende:
Rusland, wat een bazen *O* *O*

Ze hebben gewoon de mensen die volgens de propaganda video's van de wit-helmen 'dood' zouden zijn, opgespoord en naar Den Haag gebracht _O- _O-

En het Westen kan er niet inhoudelijk op reageren en zegt dat die getuigen er niet toe doen

AHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAH
_O_
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178800899
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 23:46 schreef ITrade het volgende:

[..]

_O_
Waarom ga je die posting van afgelopen donderdag nu quoten?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_178800948
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 23:55 schreef Montagui het volgende:

[..]

Waarom ga je die posting van afgelopen donderdag nu quoten?
Omdat dit nieuws mij dus pas zojuist bereikt heeft.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178801107
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 23:59 schreef ITrade het volgende:

[..]

Omdat dit nieuws mij dus pas zojuist bereikt heeft.
Nieuws? Het is Russische propaganda.

Misschien jouw straatje? Niet de mijne. Ik probeer min of meer en zo goed als het kan mijn weg te vinden in alle propaganda, desinformatie en trollen om dan zo goed als het kan de waarheid te achterhalen. En soms lukt dat niet, en dan blijft de waarheid in het midden
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_178801333
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 00:08 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nieuws? Het is Russische propaganda.

Misschien jouw straatje? Niet de mijne. Ik probeer min of meer en zo goed als het kan mijn weg te vinden in alle propaganda, desinformatie en trollen om dan zo goed als het kan de waarheid te achterhalen. En soms lukt dat niet, en dan blijft de waarheid in het midden
Dit is propaganda:



Verspreid door de Syrische rebellen en aanhangers daarvan om zieltjes te winnen en Assad/Rusland als het kwaad weg te zetten.

Dit is Rusland dat bewijst dat de hierboven staande foto en het bijgaande videomateriaal van de chemische aanval nep was en gebruikt werd als propaganda:


_O_ _O_

Rationele mensen wachten de officiële verslagen en onderzoeksresultaten af voordat ze conclusies van deze chemische aanval trekken. Wat het Westen doet is eerst bombarderen en daarna kijken wat er nou waarheid was of niet. 8)7
pi_178801369
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 00:08 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nieuws? Het is Russische propaganda.

Misschien jouw straatje? Niet de mijne. Ik probeer min of meer en zo goed als het kan mijn weg te vinden in alle propaganda, desinformatie en trollen om dan zo goed als het kan de waarheid te achterhalen. En soms lukt dat niet, en dan blijft de waarheid in het midden
De blinde adoratie voor Poetin hier blijft me verbazen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178801627
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 00:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

De blinde adoratie voor Poetin hier blijft me verbazen.

_O_ _O_ _O_
pi_178801920
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 00:29 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O_
Ik heb verder niets tegen homoseksualiteit hoor, maar het lijkt me niet wenselijk om politiek te bedrijven met je penis.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178801958
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 00:17 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Dit is propaganda:

[ afbeelding ]

Verspreid door de Syrische rebellen en aanhangers daarvan om zieltjes te winnen en Assad/Rusland als het kwaad weg te zetten.

Dit is Rusland dat bewijst dat de hierboven staande foto en het bijgaande videomateriaal van de chemische aanval nep was en gebruikt werd als propaganda:
[ afbeelding ]

_O_ _O_

Rationele mensen wachten de officiële verslagen en onderzoeksresultaten af voordat ze conclusies van deze chemische aanval trekken. Wat het Westen doet is eerst bombarderen en daarna kijken wat er nou waarheid was of niet. 8)7
En dit zet het verhaal in een heel ander daglicht:

https://theintercept.com/(...)ucted-army-facility/

Om nog maar niet te spreken van de 1e bewering van de Russen dat de 'witte helmen' achter de chemische aanval zouden zitten en dan later te beweren dat er helemaal geen aanval is geweest. Waar kennen we dat meer van?

Ik adviseer je om uit die reet van Poetin te komen en nuchter de feiten (voor zover mogelijk) tot je te nemen.

En op je laatste alinea wil ik niet eens ingaan maar doe het toch. Ik heb namelijk al tig keer aangegeven dat ik dat ook niet vind kloppen. Maar dat je meent dat toch wéér te moeten aanhalen wijst wat mij betreft meer naar een desperate move om je gelijk te halen, terwijl die tekst totaal niet relevant is omdat we het daarover eens zijn.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 29 april 2018 @ 00:48:50 #16
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_178802010
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 00:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb verder niets tegen homoseksualiteit hoor, maar het lijkt me niet wenselijk om politiek te bedrijven met je penis.
Als daar meer hersencellen zit als in je bovenkamer. Waarom eigenlijk ook niet.
  zondag 29 april 2018 @ 00:52:41 #17
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_178802076
Zoals altijd, eerst bewijs, dan pas de vinger.
----------------
Dat Rusland en Assad hierachter zitten lijkt me redelijk evident. Maar de cirkel is verre van rond.
pi_178808080
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 00:08 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nieuws? Het is Russische propaganda.

Misschien jouw straatje? Niet de mijne. Ik probeer min of meer en zo goed als het kan mijn weg te vinden in alle propaganda, desinformatie en trollen om dan zo goed als het kan de waarheid te achterhalen. En soms lukt dat niet, en dan blijft de waarheid in het midden
De ironie.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178813951
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 00:46 schreef Montagui het volgende:

[..]

En dit zet het verhaal in een heel ander daglicht:

https://theintercept.com/(...)ucted-army-facility/
Niet echt. Heb het verhaal niet gevolgd, als Syrische getuigen opgevoerd worden haak ik af, ben niet geinteresseerd in wat ze vertellen. Deze twee hadden ongetwijfeld familie- en gezinsleden die in het gebied gecontroleerd door het regime wonen. De kans dat iemand in Syrië onpartijdig is en niet door één van de partijen onder druk gezet wordt is wat, één op tienduizend? Het intercept verhaal bevestigt enkel dat je Syrische getuigen met een gigantische berg zout moet nemen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  maandag 30 april 2018 @ 00:12:24 #20
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_178824717
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 00:17 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Dit is propaganda:

[ afbeelding ]

Verspreid door de Syrische rebellen en aanhangers daarvan om zieltjes te winnen en Assad/Rusland als het kwaad weg te zetten.

Dit is Rusland dat bewijst dat de hierboven staande foto en het bijgaande videomateriaal van de chemische aanval nep was en gebruikt werd als propaganda:
[ afbeelding ]

_O_ _O_

Rationele mensen wachten de officiële verslagen en onderzoeksresultaten af voordat ze conclusies van deze chemische aanval trekken. Wat het Westen doet is eerst bombarderen en daarna kijken wat er nou waarheid was of niet. 8)7
Tja, duidelijker dan dit wordt het niet. Maar er zijn echt genoeg stakkers die blijven geloven in de zoveelste hoax van Al-Nusra op basis van een hysterisch telefoonfilmpje.

Tig doden en honderden/duizenden gewonden. Allemaal opeens onvindbaar. En 1 van de hoofdrolspelers in blakende gezondheid zonder ook maar iets aan de 'gifgasaanval' te hebben over gehouden.

Ik heb de eerdere hoaxes meegemaakt op basis waarvan er miljarden kostende oorlogen moesten worden gevoerd; de Koeweitse couveusebaby's, de WMD van Saddam en de grootscheepse verkrachtingen door Khadaffi's troepen. Wie de gifgasaanval gelooft is een totaalmongool.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_178824847
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 00:12 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Tja, duidelijker dan dit wordt het niet. Maar er zijn echt genoeg stakkers die blijven geloven in de zoveelste hoax van Al-Nusra op basis van een hysterisch telefoonfilmpje.

Tig doden en honderden/duizenden gewonden. Allemaal opeens onvindbaar. En 1 van de hoofdrolspelers in blakende gezondheid zonder ook maar iets aan de 'gifgasaanval' te hebben over gehouden.

Ik heb de eerdere hoaxes meegemaakt op basis waarvan er miljarden kostende oorlogen moesten worden gevoerd; de Koeweitse couveusebaby's, de WMD van Saddam en de grootscheepse verkrachtingen door Khadaffi's troepen. Wie de gifgasaanval gelooft is een totaalmongool.
_O_
pi_178842720
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 00:12 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Tja, duidelijker dan dit wordt het niet. Maar er zijn echt genoeg stakkers die blijven geloven in de zoveelste hoax van Al-Nusra op basis van een hysterisch telefoonfilmpje.

Tig doden en honderden/duizenden gewonden. Allemaal opeens onvindbaar. En 1 van de hoofdrolspelers in blakende gezondheid zonder ook maar iets aan de 'gifgasaanval' te hebben over gehouden.

Ik heb de eerdere hoaxes meegemaakt op basis waarvan er miljarden kostende oorlogen moesten worden gevoerd; de Koeweitse couveusebaby's, de WMD van Saddam en de grootscheepse verkrachtingen door Khadaffi's troepen. Wie de gifgasaanval gelooft is een totaalmongool.
Wut? Wat is precies nep? De chlooraanval? Wat bedoel je?
pi_178934828
JoostNiemoller twitterde op vrijdag 04-05-2018 om 10:06:23 Trump stopt hulp aan de Witte Helmen. Prima. Maar de Amerikaanse MSM weigeren te zeggen dat dit een omstreden propaganda organisatie is, opgezet in Turkije door ex-lid Engelse geheime dienst. https://t.co/J7l50qlNSW reageer retweet
Het is ook wel erg stil omtrent die "gifgasaanval".
pi_178934859
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
JoostNiemoller twitterde op vrijdag 04-05-2018 om 10:06:23 Trump stopt hulp aan de Witte Helmen. Prima. Maar de Amerikaanse MSM weigeren te zeggen dat dit een omstreden propaganda organisatie is, opgezet in Turkije door ex-lid Engelse geheime dienst. https://t.co/J7l50qlNSW reageer retweet
Het is ook wel erg stil omtrent die "gifgasaanval".
Dat noemt men gedegen onderzoek doen en dan pas tot een conclusie komen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_178935099
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:32 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat noemt men gedegen onderzoek doen en dan pas tot een conclusie komen.
De conclusie was al getrokken in de vorm van kruisraketten. :')
pi_178935572
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
De conclusie was al getrokken in de vorm van kruisraketten. :')
Ja, dat is dan ook een rare actie tenzij er mensen waren die meer wisten dan wat het OPCW aan het onderzoeken is.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  vrijdag 4 mei 2018 @ 15:41:32 #27
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_178936344
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 00:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Deze zelfde verwarring wordt gezaaid bij al die zogenaamde mass-shootings in de
VS. Ze zijn fake mensen. Kijk verdomme met je brein naar alle details en de zogenaamde getuigen en slachtoffers. Dikke bullshit krijg je voorgeschoteld. Let nou eens op!!

Edit: :')
Sappie teveel op gisteren. :D
Alex Jones modus treedt in bij hoeveel pils? _O-
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 4 mei 2018 @ 15:44:01 #28
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_178936394
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:32 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat noemt men gedegen onderzoek doen en dan pas tot een conclusie komen.
Maar dat zelfs de fake news bakkers weer even klaar zijn met dit onderwerp, verbaast me.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_178936457
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 15:41 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Alex Jones modus treedt in bij hoeveel pils? _O-
Stuk of 12 was dat gok ik. :D
pi_178936515
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 15:44 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Maar dat zelfs de fake news bakkers weer even klaar zijn met dit onderwerp, verbaast me.
De o zo onafhankelijke en objectieve MSM zou er met het vergrootglas op moeten zitten, dunkt mij.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 15:49:21 #31
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_178936570
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De conclusie was al getrokken in de vorm van kruisraketten. :')
Trump zit in een lastig parket als blijkt dat dit alles een hoax is. Dan zal hij door het stof moeten richting de Syriers en de Russen.

Of Trump wist dit al en heeft bewust op deze situatie aangestuurd; de VS zullen in een positie verkeren waarbij het beleid richting Syrie drastisch veranderd wordt; kappen met de hulp aan de jihadisten en andere 'vrijheidsstrijders' en misschien zelfs wel samenwerken met de Syriers en de Russen om de laatste verzetshaarden van de jihadisten op de ruimen zodat Syrie weer kan gaan beginnen aan de wederopbouw.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_178946337
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 15:49 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Trump zit in een lastig parket als blijkt dat dit alles een hoax is. Dan zal hij door het stof moeten richting de Syriers en de Russen.

Of Trump wist dit al en heeft bewust op deze situatie aangestuurd; de VS zullen in een positie verkeren waarbij het beleid richting Syrie drastisch veranderd wordt; kappen met de hulp aan de jihadisten en andere 'vrijheidsstrijders' en misschien zelfs wel samenwerken met de Syriers en de Russen om de laatste verzetshaarden van de jihadisten op de ruimen zodat Syrie weer kan gaan beginnen aan de wederopbouw.
Best wel aparte gedachtekronkels.

Amerika weet al lang dat ze de strijd verloren hebben dankzij IS.

Probeer het nu nog eens vanuit die wetenschap.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_179193605
OPCW twitterde op woensdag 16-05-2018 om 09:49:10 The #OPCW Fact-Finding Mission #FFM confirms that chlorine was likely used as a chemical weapon on 4 February 2018 in #Saraqib, Idlib Governorate, #Syria. Learn more and read the report: https://t.co/Nxcqg6bJfL https://t.co/5wpnKkNJvL reageer retweet
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_180290995
Toch chloorgas gebruikt dus.

BBCWorld twitterde op vrijdag 06-07-2018 om 19:01:47 Syria war: Douma attack was chlorine gas - watchdog https://t.co/vataGXD8FX reageer retweet
Incelfrikandel
  vrijdag 6 juli 2018 @ 21:25:32 #35
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_180292041
quote:
Inspecteurs mochten zo'n twee weken na de aanvallen in Douma monsters nemen op de plekken waar de bombardementen waren. Op twee plekken hebben ze cilinders gevonden met chloorsporen. De OPCW is nog bezig met het onderzoek en zegt dat het nog te vroeg is om conclusies te trekken. De onderzoekers hebben geen sporen van zenuwgas, zoals sarin, aangetroffen.
Zaak is nog in onderzoek.

https://nos.nl/artikel/22(...)-douma-in-april.html
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_180302905
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 21:25 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Zaak is nog in onderzoek.

https://nos.nl/artikel/22(...)-douma-in-april.html
Het bewijs is gevonden, de cilinders lijken uit Nederland te komen. De IND is actief op zoek naar Syriëgangers die bij schoonmaakbedrijven werk(t)en.
Racist
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:43:19 #37
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_181592713
Lavrov waarschuwt voor nieuwe gifgashoax bij het offensief van de regeringstroepen op Idlib, de laatste verzetshaard van Al-Nusra en andere extremisten. Hier zijn alle fundamentalisten naartoe getrokken sinds ze uit andere gebieden vertrokken zijn, waar ze eerder het Pallywoodtrucje hebben toegepast.

Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_181595857
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
Lavrov waarschuwt voor nieuwe gifgashoax bij het offensief van de regeringstroepen op Idlib, de laatste verzetshaard van Al-Nusra en andere extremisten. Hier zijn alle fundamentalisten naartoe getrokken sinds ze uit andere gebieden vertrokken zijn, waar ze eerder het Pallywoodtrucje hebben toegepast.

Het "grappige" is dat het westen weet dat die gifgasaanvallen niet plaatsgevonden hebben. Sterker nog... er wordt doodleuk aan meegewerkt, zoals bijvoorbeeld het oprichten en financieren van die nepclub die White Helmets genoemd wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2018 13:10:47 ]
pi_181808781
quote:
Va. state senator who met with Assad says British are planning fake chemical attack

Virginia state Sen. Richard H. Black (R-Loudoun) met with Syrian leaders in Damascus. (Youssef Badawi/EPA-EFE/Shutterstock)
By Laura Vozzella
September 8

RICHMOND — Fresh off a sit-down with Syrian President Bashar al-Assad, Virginia state Sen. Richard H. Black turned up on an Arab TV channel last week making an extraordinary claim about one of the United States’ closest allies.

Black said Britain’s MI6 intelligence service was planning a chemical weapons attack on the Syrian people, which it would then blame on Assad.

“Around four weeks ago, we knew that British intelligence was working toward a chemical attack in order to blame the Syrian government, to hold Syria responsible,” Black said on Al Mayadeen, an Arab news channel based in Beirut.

Black (R-Loudoun) said later that he meant the British were planning not to carry out an attack themselves, but to either direct rebels to do so or stage a phony attack, with actors posing as victims.

Black also said some chemical attacks previously reported to have occurred in Syria were British fakes, pulled off with help from volunteer first responders known as White Helmets.
“From what I can tell, they have been planning a fake attack, not a genuine one, but one where they actually move people out of a town and they have trained people to portray victims of a gas attack,” Black said Friday in an interview with The Washington Post. “And the plan is to use the White Helmets who have always been involved in these notorious deceptions, to portray an attack.”

The State Department flatly rejected Black’s allegations, which echoed what it called “outrageous” Russian and Assad-regime claims that Britain and the United States have carried out chemical attacks with help from the White Helmets.

“The Syrian regime has repeatedly used chemical weapons,” a State Department official, who discussed the matter on the condition of anonymity because she was not authorized to do so publicly, said in an email. “Russian and regime denials have no credibility, nor does the increasingly offensive and outrageous Russian propaganda accusing the US and the UK of planning and executing CW attacks in order to justify retaliation in Syria. . . . The White Helmets are a humanitarian organization that has saved thousands of lives and continues to respond to bombardments by Russian and regime military forces.”

The British Embassy issued a statement Sunday calling Black’s allegations “nonsense.”

“Before Russia vetoed their UN Security Council mandate, international investigators found the Asad regime responsible for using chemical weapons four times,” the statement said. “The Asad regime’s use of these barbaric weapons against the Syrian people is beyond doubt. To suggest otherwise is nothing but propaganda by Russia and the Asad regime.”

His claims also drew condemnation from some Middle East experts.

“Wrap your head around this: an elected American official is parroting Russian/Assad Regime/Hezbollah propaganda on a TV channel closely affiliated with (if not under the direction of) a designated foreign terror org, Hezbollah,” tweeted David Daoud, a Washington-based research analyst at the think tank United Against Nuclear Iran.

Critics said Black was being used, perhaps unwittingly, as a tool for Syrian propaganda as government forces massed for an assault on Idlib province, the country’s last rebel-held stronghold. It is home to almost 3 million people, including hardened fighters who refused to surrender elsewhere. A least half of the population are civilians.

Black’s comments about Britain promised to draw more controversy to the 74-year-old legislator, who was interviewed Friday by the Russian state-owned RT TV network. Five Democrats are competing to take him on next year in elections that will determine whether Republicans hold on to their two-seat majority in the Senate.

This was Black’s second trip to visit Assad, whom the Trump and Obama administrations have blamed for chemical weapons attacks that have killed hundreds of civilians in rebel-held areas during Syria’s civil war. Black, a decorated Vietnam War veteran and retired Pentagon lawyer, regards Assad as a protector of Syrian Christians and a buffer against Islamist extremism.

“I’m just an individual who is deeply concerned about achieving peace and stopping the slaughter in the Middle East,” Black said. “Americans go all over the place all the time, and the only reason that they focus on me is because I tell the truth about what I’m seeing and what’s going on.”

[Va. state Senator who visited Assad defends Syrian president in General Assembly]

Jake Rubenstein, spokesman for the Democratic Party of Virginia, called Black’s comments “a disturbing new low.”

“He is clearly more interested in being Bashar Al-Assad’s Propaganda Minister than a Virginia State Senator,” he said in an email.

Some Republicans expressed concern that Black’s controversial comments could hurt his chances for reelection and threaten the GOP’s efforts to hold Richmond’s upper chamber.

“He’s practically handing the majority to Democrats in the state Senate,” said former Republican delegate David Ramadan.

Others said Middle East politics are so complicated that voters may pay little attention. “People are never concerned about Dick Black going to Syria. People are more concerned about him coming back,” said Senate Minority Leader Richard L. Saslaw (D-Fairfax).

The state-run Syrian Arab News Agency identified Black as an “America senator” in reports on his visit. As a state legislator, Black plays no role in setting U.S. foreign policy. But he pushes back against the notion that the Syrian conflict does not affect Virginians, citing the U.S. troop presence in the Middle East, including troops from Virginia.

Black, who flew from Paris to Beirut and then traveled five hours by car to Damascus, said his flight and lodging outside of Syria were covered by Nasser Ani, a prominent surgeon from New Jersey who chairs the Syrian American Forum. The group has featured Black as a speaker.

Black said the Syrian government provided his lodging in Damascus, as well as an interpreter and ground transportation between Beirut and Damascus.

Virginia’s public officials cannot accept gifts worth more than $100 from lobbyists or government contractors. But Ani and the Syrian government do not fall into either category, so Black said their gifts are allowed.

State ethics officials signed off on Black’s 2016 trip to Syria, which carried a $10,000 tab that was paid by a Tampa-area gasoline wholesaler Paul Jallo. Black said last week’s trip cost far less because it was shorter.

Black said he and Assad spent three hours in the president’s office, in a mostly upbeat discussion about how the country has fared since the senator’s last visit.

“There was sort of a spring in his step and a sense of joy and optimism, and looking out to the future and bringing the nation together,” Black said.

https://www.washingtonpos(...)m_term=.15fff122b778


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2018 00:01:37 ]
  maandag 10 september 2018 @ 08:31:35 #40
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_181811569
quote:
4s.gif Op zondag 9 september 2018 23:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dit nieuwsbericht verdient eigenlijk een eigen topic.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_181811729
quote:
4s.gif Op zondag 9 september 2018 23:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah, Assad lover Richard Black. Geweldige bron. :')
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_181811766
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 08:31 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dit nieuwsbericht verdient eigenlijk een eigen topic.
Aan jou de eer :)
pi_181811774
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 08:50 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ah, Assad lover Richard Black. Geweldige bron. :')
Ah, dus dat werkt zo. :')
pi_181812010
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 08:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah, dus dat werkt zo. :')
Ach, tegenwoordig heb je nog nauwelijks onafhankelijke bronnen. Ieder heeft een eigen agenda.

Ook jij gebruikt alleen bronnen die in jouw plaatje passen. Dat mag, maar dan kan je de betreffende smiley ook verwachten.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_181812130
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:22 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ach, tegenwoordig heb je nog nauwelijks onafhankelijke bronnen. Ieder heeft een eigen agenda.

Ook jij gebruikt alleen bronnen die in jouw plaatje passen. Dat mag, maar dan kan je de betreffende smiley ook verwachten.
Ok man :')
  † In Memoriam † maandag 10 september 2018 @ 09:51:49 #46
231686 budvar
budvar
pi_181812382
Geen verrassing natuurlijk, eerdere gifgas aanvallen waren ook duidelijk in scène gezet.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_181812390
Kan dit topic niet naar BNW?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_181812430
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:52 schreef Montagui het volgende:
Kan dit topic niet naar BNW?
Ah, een Assad hater die niet wil dat de pallywood trucjes van zijn extremistenbuddy's besproken worden. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2018 09:56:29 ]
pi_181812582
AssadGOD die heel selectief gewoon af en toe totaal onlogisch ergens een gasbommetje neergooit. Vooral op kinderen, want die haat hij.

Met de aanval op Idlib zal er wel wat voorbereid worden. Verstop uw kinderen, AssadGOD komt eraan.
pi_181812675
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah, een Assad hater die niet wil dat de pallywood trucjes van zijn extremistenbuddy's besproken worden. :')
Je bespreekt maar, alhoewel het topic meer een eenrichtingsverkeer aan het worden is met posts ter zelfbevrediging van de betreffende users. Iedere post die niet in lijn is kan rekenen op hoon. Vandaar mijn verzoek of dit topic niet naar BNW kan. Weerwoord e/o nuance is door de betreffende users namelijk niet toegestaan.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  † In Memoriam † maandag 10 september 2018 @ 10:33:50 #51
231686 budvar
budvar
pi_181813067
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:12 schreef Montagui het volgende:

[..]

Je bespreekt maar, alhoewel het topic meer een eenrichtingsverkeer aan het worden is met posts ter zelfbevrediging van de betreffende users. Iedere post die niet in lijn is kan rekenen op hoon. Vandaar mijn verzoek of dit topic niet naar BNW kan. Weerwoord e/o nuance is door de betreffende users namelijk niet toegestaan.
Iets met de pot en ketel.... :')
Het past in jouw straatje dus moet het hele topic gelijk naar BNW.
Er zit gewoon totaal geen logica in dat Assad een paar tonnetjes met gas gaat rondstrooien met hooguit enkele tientallen gewonden, het klinkt wel logisch dat "iemand" dat heeft gedaan om hem te framen.
Kijk naar de aanval op Halabja door Saddam, dat was een gifgas aanval door een regeringsleger en dat is ook het resultaat wat je zou mogen verwachten als de eerdere aanvallen daadwerkelijk van de kant van Assad kwamen.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_181814912
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 10:33 schreef budvar het volgende:

[..]

Iets met de pot en ketel.... :')
Het past in jouw straatje dus moet het hele topic gelijk naar BNW.
Er zit gewoon totaal geen logica in dat Assad een paar tonnetjes met gas gaat rondstrooien met hooguit enkele tientallen gewonden, het klinkt wel logisch dat "iemand" dat heeft gedaan om hem te framen.
Kijk naar de aanval op Halabja door Saddam, dat was een gifgas aanval door een regeringsleger en dat is ook het resultaat wat je zou mogen verwachten als de eerdere aanvallen daadwerkelijk van de kant van Assad kwamen.
Dit
  maandag 10 september 2018 @ 14:29:16 #53
8369 speknek
Another day another slay
pi_181816765
Ja zie vooral wat er met Saddam is gebeurd. De Anfal campagne met de Halabja gasaanvallen heeft hem uiteindelijk een kopje kleiner gemaakt. Assad loopt op een evenwichtskoord door een terreurcampagne te voeren, maar net niet zwaar genoeg dat "regime change" te aantrekkelijk wordt.
Je ziet, hij kan zo nu en dan wat mensen vergassen zonder dat de VS kabaal gaat maken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 10 september 2018 @ 14:33:00 #54
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_181816822
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 14:29 schreef speknek het volgende:
Ja zie vooral wat er met Saddam is gebeurd. De Anfal campagne met de Halabja gasaanvallen heeft hem uiteindelijk een kopje kleiner gemaakt. Assad loopt op een evenwichtskoord door een terreurcampagne te voeren, maar net niet zwaar genoeg dat "regime change" te aantrekkelijk wordt.
Je ziet, hij kan zo nu en dan wat mensen vergassen zonder dat de VS kabaal gaat maken.
Het zijn niet de gasaanvallen die Saddam de kop hebben gekost, hoe kom je daarbij? Hij zat tien jaar na dato nog stevig in het zadel.

Daarnaast moet Amerika eens wat minder hypocriet doen. Partner Saudi-Arabië pleegt op grote schaal oorlogsmisdaden in Jemen, laatst nog met een bus met schoolkindjes erin. Daarnaast verspreiden zij wereldwijd hun radicale, verwerpelijke versie van de Islam en ontwrichten zo samenlevingen, ook de onze. Maar Assad is het enige kwaad.

Ten tweede, zelfs als Assad achter al die aanvallen zou zitten, is het kennelijk wel oké om een gebied helemaal de tering in te bombarderen tijdens een offensief (Raqqa, Mosul) maar zodra er chemische wapens worden ingezet om dat offensief wat te versnellen is Leiden ineens in last?

Nigga, please.
  † In Memoriam † maandag 10 september 2018 @ 14:41:51 #55
231686 budvar
budvar
pi_181816967
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 14:29 schreef speknek het volgende:
Ja zie vooral wat er met Saddam is gebeurd. De Anfal campagne met de Halabja gasaanvallen heeft hem uiteindelijk een kopje kleiner gemaakt. Assad loopt op een evenwichtskoord door een terreurcampagne te voeren, maar net niet zwaar genoeg dat "regime change" te aantrekkelijk wordt.
Je ziet, hij kan zo nu en dan wat mensen vergassen zonder dat de VS kabaal gaat maken.
Waarom zou hij dat doen dan als hij genoeg conventionele bommen heeft en daarmee hele wijken plat kan bombarderen zonder dat er een haan naar kraait? Hij weet heus wel dat hij de wereld over zich heen krijgt als hij gifgas inzet, dus waarom zou hij dat risico lopen?
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_181836420
RT_com twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 13:27:28 BREAKING: Filming of staged chemical attack in Syrian #Idlib begins - Russian MoD https://t.co/q3Q3Clurnj https://t.co/Tq0OmWanMp reageer retweet
Footage, meant to serve as proof that the Syrian government has conducted a chemical weapons attack in Idlib, Syria, is to be handed to global news outlets by the end of Tuesday, the Russian military claims.

Several Middle East TV channels and one US news channel have been sent to the city of Jisr al-Shughur in Syria’s Idlib governorate to produce the footage needed for the provocation, a statement by the Russian Center for Syrian Reconciliation said in a statement.

The statement said an Islamist group was provided with two canisters of a “chlorine-based chemical” for the purpose of the operation.

The Russian military said the footage would include scenes of White Helmets operatives treating supposed victims of an apparent barrel bomb chemical weapon attack by Damascus.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2018 13:35:04 ]
pi_181836463
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
RT_com twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 13:27:28 BREAKING: Filming of staged chemical attack in Syrian #Idlib begins - Russian MoD https://t.co/q3Q3Clurnj https://t.co/Tq0OmWanMp reageer retweet
Ja zag het ook net voorbijkomen , heb er een apart topic voor aangemaakt. Was al eerder voor gewaarschuwd door rusland.
Nou plat bombaderen damascus dan maar?
There is only one religion
pi_181836484
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:35 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ja zag het ook net voorbijkomen , heb er een apart topic voor aangemaakt. Was al eerder voor gewaarschuwd door rusland.
Nou plat bombaderen damascus dan maar?
Check deze post :)

NWS / Chemische aanval op Douma, Syrië. #10 fake war
pi_181836485
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
RT_com twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 13:27:28 BREAKING: Filming of staged chemical attack in Syrian #Idlib begins - Russian MoD https://t.co/q3Q3Clurnj https://t.co/Tq0OmWanMp reageer retweet
Footage, meant to serve as proof that the Syrian government has conducted a chemical weapons attack in Idlib, Syria, is to be handed to global news outlets by the end of Tuesday, the Russian military claims.

Several Middle East TV channels and one US news channel have been sent to the city of Jisr al-Shughur in Syria’s Idlib governorate to produce the footage needed for the provocation, a statement by the Russian Center for Syrian Reconciliation said in a statement.

The statement said an Islamist group was provided with two canisters of a “chlorine-based chemical” for the purpose of the operation.

The Russian military said the footage would include scenes of White Helmets operatives treating supposed victims of an apparent barrel bomb chemical weapon attack by Damascus.
Bron voor de toevoeging is rt?
There is only one religion
pi_181839248
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 14:41 schreef budvar het volgende:

[..]

Waarom zou hij dat doen dan als hij genoeg conventionele bommen heeft en daarmee hele wijken plat kan bombarderen zonder dat er een haan naar kraait?
Omdat het gebruik van WMD's je bepaalde tactische en strategische voordelen geeft. Vergelijkbaar met het inzetten van atoomwapens aan het einde van de Tweede Wereldoorlog. Dat kun je ook goed zien als je de locaties van de vorige chemische aanvallen onderzoekt. Elk dorp of stad waar die troep is gebruikt had een strategische waarde voor het Syrische leger.

quote:
Hij weet heus wel dat hij de wereld over zich heen krijgt als hij gifgas inzet, dus waarom zou hij dat risico lopen?
Hij mag dan wel de wereld over zich heen krijgen, hij heeft geen enkele keer consequenties ondervonden. Daarom gaat hij ermee door.
Incelfrikandel
pi_185360347
quote:
OPCW’s Douma investigation points to gas cylinders dropped from the air

On Friday the OPCW’s fact-finding mission issued its final report on alleged chemical attacks in the rebel-held Syrian town of Douma last April.
quote:
The 106-page report issued on Friday points to two main conclusions regarding Douma — that the chemical involved was chlorine and that the gas came from cylinders which had been dropped from the air.

The significance of this — although the report doesn’t spell it out — is that the cylinders must have been dropped by pro-Assad forces, since the rebel fighters had no aircraft.
Incelfrikandel
  vrijdag 17 mei 2019 @ 12:35:32 #62
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_186905652
quote:
Twijfels OPCW over gifgasaanval Syrië

De gifgasaanval in de Syrische stad Douma is mogelijk in scene gezet. Dat blijkt uit een OPCW-rapport dat in de doofpot belandde. De Britse onderzoeksgroep WGSPM vermoedt betrokkenheid van de Witte Helmen.
quote:
Nog steeds bestaat echter onduidelijkheid over wat er precies is gebeurd op 7 april 2018 in Douma. Een helikopter van het Syrische leger zou twee cilinders met chloor hebben gegooid op de door Leger van Islam bezette stad. Maar inspecteurs van de Organisatie voor het Verbod op Chemische Wapens (OPCW) houden dit voor vrijwel onmogelijk, zo blijkt uit een gelekt rapport van de OPCW. De cilinders werden door de OPCW-inspecteurs aangetroffen op een dakterras en onder een gat in een dak op een bed in een slaapkamer. Uit de schade aan de twee cilinders en uit andere gegevens maken de inspecteurs op dat de cilinders met de hand moeten zijn geplaatst. Zo bleek het gat in het dak kleiner te zijn dan de cilinder die onder het gat op het bed werd aangetroffen.
quote:
Opmerkelijk: de bevindingen van de OPCW-onderzoekers over de cilinders zijn niet opgenomen in het eindrapport dat de OPCW op 1 maart 2019 uitbracht over de vermeende gifgasaanval in Douma. Ze zijn op 13 mei gepubliceerd op de website van Working Group on Syria, Propaganda and Media (WGSPM). Dit is een werkgroep van voornamelijk Britse academici, onder wie David Miller, Piers Robinson en Paul McKeigue. Onbekend is waarom de OPCW dit deel van het onderzoek heeft weggelaten uit haar rapport.
quote:
Niettemin getuigen diverse foto’s en video’s van doden in het appartementencomplex waar één van de cilinders werd aangetroffen. Deze beelden werden op 8 en 9 april op sociale media geplaatst. In totaal zijn daarop 35 lichamen te zien. De OPCW heeft geen autopsie gepleegd. De doden waren al begraven voordat de inspecteurs in Douma arriveerden.

De onderzoekers van WGSPM nemen weliswaar aan dat deze mensen het slachtoffer zijn van gifgas, maar niet als gevolg van gifgas ontsnapt aan de cilinder op het dakterras van het appartementencomplex. De werkgroep stelt dat deze mensen gegijzeld zijn en daarna vermoord, met het doel een gifgasaanval van het Syrische leger te ensceneren – en ook dat personen die gekleed waren als Witte Helmen hierbij een sleutelrol hebben gespeeld.
“Bij een echte aanval met chloor of een andere prikkelende substantie zouden de slachtoffers proberen te ontsnappen en dan zou het aantal dodelijke gevallen ruimschoots worden overtroffen door het aantal niet-dodelijke gevallen die voor langere tijd in het ziekenhuis worden opgenomen”, zo schrijft WGSPM. “De beelden van de slachtoffers laten zien dat ze overduidelijk waren blootgesteld aan zenuwgas maar niet in staat zijn geweest te ontsnappen.” Uit de beelden zou verder blijken dat de slachtoffers ondersteboven hebben gehangen tijdens de blootstelling aan het gifgas en dat hun ogen bedekt moeten zijn geweest met een zwembril of iets vergelijkbaars.
Eén van de onderzoekers van WGSPM, Piers Robinson, verklaart desgevraagd dat onbekend is wie de 35 doden zijn die in het appartementencomplex werden aangetroffen. Ze zouden niet herkend zijn door buurtgenoten.
Bron

http://syriapropagandamed(...)-February-2019-1.pdf

https://hitchensblog.mail(...)w-in-the-hague-.html



Komt vanaf tig meter hoogte uit een helicopter vallen, maakt iets te klein gat in het dak en landt daarna keurig op een bed.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_186906058
Goede bronnen, Edje. Misschien ook nog even Nibiru en Xandernieuws raadplegen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 17 mei 2019 @ 13:07:02 #64
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_186906150
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 13:00 schreef KoosVogels het volgende:
Goede bronnen, Edje. Misschien ook nog even Nibiru en Xandernieuws raadplegen.
Christopher Hitchens? Is een bekende naam, niet uit jouw hoek weliswaar.

https://hitchensblog.mail(...)w-in-the-hague-.html

Als ik meer artikelen online tegenkom, zal ik ze plaatsen. Zullen er wel niet zoveel zijn, aangezien de MSM natuurlijk niet wil worden gewezen op hun gewillige medewerking aan het oorlogshitsen van de neocons tegen Syrie.

Gewoon net doen of dit gedoofpotte rapport nooit geschreven is
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_186906179
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 13:07 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Christopher Hitchens? Is een bekende naam, niet uit jouw hoek weliswaar.

https://hitchensblog.mail(...)w-in-the-hague-.html

Als ik meer artikelen online tegenkom, zal ik ze plaatsen. Zullen er wel niet zoveel zijn, aangezien de MSM natuurlijk niet wil worden gewezen op hun gewillige medewerking aan het oorlogshitsen van de neocons tegen Syrie.
Knul, als die berichten zijn gestaafd op feiten, dan is dat morgen in alle kranten voorpaginanieuws. Dan moet het alleen wel kloppen.

Dat dubieuze boogjes de 'primeur' hebben, is echter veelzeggend, ben ik bang.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 17 mei 2019 @ 13:10:02 #66
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_186906198
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 13:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Knul, als die berichten zijn gestaafd op feiten, dan is dat morgen in alle kranten voorpaginanieuws.
Natuurlijk niet :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_186906259
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 13:10 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Natuurlijk niet :')
Jawel.

Maar nogmaals, dan moet het wel kloppen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_186906817
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 13:07 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Christopher Hitchens? Is een bekende naam, niet uit jouw hoek weliswaar.

https://hitchensblog.mail(...)w-in-the-hague-.html

Als ik meer artikelen online tegenkom, zal ik ze plaatsen. Zullen er wel niet zoveel zijn, aangezien de MSM natuurlijk niet wil worden gewezen op hun gewillige medewerking aan het oorlogshitsen van de neocons tegen Syrie.

Gewoon net doen of dit gedoofpotte rapport nooit geschreven is
Het rapport is van Henderson, niet van Hitchens. Het is een leuk stukje tekst, maar vrij waardeloos als Henderson zijn berekeningen en computermodel niet openbaar maakt.

ScottLucas_EA twitterde op maandag 13-05-2019 om 14:40:19 Dissecting a new engineering document & the final OPCW report on #Douma chlorine attack that killed dozensTaking apart the pro-#Assad group spreading the documentAnd giving an explanation to reconcile the accounts....#Syria https://t.co/mUcmGDcxp7 reageer retweet
PatrickHilsman twitterde op donderdag 16-05-2019 om 17:50:36 It looks like the OPCW document which was leaked by the Working Group on Syria Propaganda was far less meaningful than they asserted. OPCW stands by its final report that canisters were dropped from the sky and Henderson’s role appears peripheral at best. https://t.co/bswPAM94ju reageer retweet
Leuk geprobeerd Ed, weer niks.
Incelfrikandel
pi_186906898
Maar Edje, probeer nou toch eens een kritische nieuwsconsument te worden, beste jongen.

Neem nou dat artikel van Novini. Je doet er verstandig aan om eerst na te gaan wat voor vlees je in de kuip hebt. Wat voor website is Novini? Is het een betrouwbare nieuwsbron? Een vlugge blik op de tijdlijn leert mij dat we hier te maken hebben met een blog dat het neigt naar complotdenken. Dat geeft al te denken. Toch betekent dat niet dat je het nieuwsstuk al op voorhand naar het rijk der fabelen kunt verwijzen.

Daarom het stuk zelf. Er wordt meerdere malen gerept over een rapport dat in de doofpot zou zijn gestopt. Maar in het artikel wordt niet uit dat rapport geciteerd noch of het ergens is te raadplegen, er wordt niet uitgelegd wie het document op de kop heeft getikt en hoe dat is gebeurd. In plaats daarvan komt het stuk niet verder dan stellen dat 'er een rapport dat in de doofpot is gestopt'. Tsja, een kritische nieuwsconsument kan daar niets mee.

Het OCPW is overigens wel om een reactie gevraagd. Dat geeft aan dat er geen sprake is van doofpotpraktijken en dat het achter de oorspronkelijke onderzoeksresultaten blijft staan.

Verder blijkt uit de berichtgeving dat de informatie afkomstig is van de Working Group on Syria, Propaganda and Media (WGSPM). Een beetje research leert mij dat deze club gelieerd is aan het regime van Assad en er dus baat bij heeft om de gifgasaanval af te schilderen als een hoax. Cui bono; wie profiteert?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 17 mei 2019 @ 14:33:27 #70
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_186907687
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 13:54 schreef KoosVogels het volgende:
Maar Edje, probeer nou toch eens een kritische nieuwsconsument te worden, beste jongen.

Neem nou dat artikel van Novini. Je doet er verstandig aan om eerst na te gaan wat voor vlees je in de kuip hebt. Wat voor website is Novini? Is het een betrouwbare nieuwsbron? Een vlugge blik op de tijdlijn leert mij dat we hier te maken hebben met een blog dat het neigt naar complotdenken. Dat geeft al te denken. Toch betekent dat niet dat je het nieuwsstuk al op voorhand naar het rijk der fabelen kunt verwijzen.

Daarom het stuk zelf. Er wordt meerdere malen gerept over een rapport dat in de doofpot zou zijn gestopt. Maar in het artikel wordt niet uit dat rapport geciteerd noch of het ergens is te raadplegen, er wordt niet uitgelegd wie het document op de kop heeft getikt en hoe dat is gebeurd. In plaats daarvan komt het stuk niet verder dan stellen dat 'er een rapport dat in de doofpot is gestopt'. Tsja, een kritische nieuwsconsument kan daar niets mee.

Het OCPW is overigens wel om een reactie gevraagd. Dat geeft aan dat er geen sprake is van doofpotpraktijken en dat het achter de oorspronkelijke onderzoeksresultaten blijft staan.

Verder blijkt uit de berichtgeving dat de informatie afkomstig is van de Working Group on Syria, Propaganda and Media (WGSPM). Een beetje research leert mij dat deze club gelieerd is aan het regime van Assad en er dus baat bij heeft om de gifgasaanval af te schilderen als een hoax. Cui bono; wie profiteert?
In deze tijden zijn alternatieve media soms beter geinformeerd dan de gevestigde media. Steeds vaker verkondigen MSM bewust hun van bovenaf gedirigeerde leugens, dat is zonneklaar in de hele Russiahoax.

Misschien dat het OCPW bewust naar een bepaalde uitslag van het rapport koerste en dat de onderzoeksresultaten van Henderson niet aansloten bij de gewenste uitslag.

We zullen verder nieuws nog even afwachten over dit onderwerp. Ben benieuwd.

Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_186907874
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 14:33 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

In deze tijden zijn alternatieve media soms beter geinformeerd dan de gevestigde media.
Dat is simpelweg niet waar. Sorry.

Juist dit voorbeeld laat weer goed zien dat alternatieve media niet zijn te vertrouwen. Dat stuk van Novini is gewoonweg beschamend. Mijn journalistieke hart huilt als ik het lees.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_186926606
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 14:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is simpelweg niet waar. Sorry.

Juist dit voorbeeld laat weer goed zien dat alternatieve media niet zijn te vertrouwen. Dat stuk van Novini is gewoonweg beschamend. Mijn journalistieke hart huilt als ik het lees.
Inderdaad. Als iets het failliet van alternatieve media heeft aangetoond is het wel het Syrië conflict. Negationisme, gebrek aan rectificaties, liegen, bewijsvoering weigeren, een absurde leugencampagne voeren tegen hulpverleners etc.
Incelfrikandel
  donderdag 23 mei 2019 @ 10:05:17 #73
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187042865
Gascontainer van tig meter hoogte op een gebouw gegooid, dondert dwars door een betonnen dak om vervolgens puntgaaf op een bed te belanden.





_O-

Jimmy Dore legt het nog een keertje uit voor jullie.



[ Bericht 30% gewijzigd door EdvandeBerg op 23-05-2019 10:11:38 ]
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 24 mei 2019 @ 16:35:26 #74
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187065978
Gisteren op Fox prime-time Tucker Carlson was Democratisch presidentskandidate Tulsi Gabbard ( *; ) te gast en ze besproken de gifgashaox en het grotere plaatje, namelijk de opnieuw klnkende oorlogstrom dit keer over Iran, gepropageerd door het kapitaal, de neo-cons, Israel en Saoedi-Arabie.

Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_187070877
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 12:35 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Bron

http://syriapropagandamed(...)-February-2019-1.pdf

https://hitchensblog.mail(...)w-in-the-hague-.html

[ afbeelding ]

Komt vanaf tig meter hoogte uit een helicopter vallen, maakt iets te klein gat in het dak en landt daarna keurig op een bed.
Als zo'n ding vol vloeistof van grote hoogte door mijn dak boven op mijn bed donderd dan ligt mijn bed ook in tweeën.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_187073105
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 25 mei 2019 @ 20:28:52 #77
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187086519
quote:
Aha, Bellingcat. Gefinancierd door dezelfde dubieuze partijen als de Witte Helmen, de werkelijke boosdoeners.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_187088038
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 20:28 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Aha, Bellingcat. Gefinancierd door dezelfde dubieuze partijen als de Witte Helmen, de werkelijke boosdoeners.
Noem je mij nou dubieus?

En de witte helmen heb ik nog nooit gefinancierd.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  maandag 28 oktober 2019 @ 15:33:36 #79
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_189668213
quote:
OPCW Whistleblower Panel on the Douma attack of April 2018

Today WikiLeaks publishes a statement made by a panel that listened to testimony and reviewed evidence from a whistleblower from the OPCW (Organisation for the Prohibition of Chemical Weapons) last week. To accompany this statement, Wikileaks is also publishing a previously leaked engineering assessment of the alleged chemical attack in Douma, Syria on April 7th last year. This assessment was omitted in the final report by the OPCW, which does not support its findings.

WikiLeaks editor Kristinn Hrafnsson took part in the panel to review the testimony and documents from the OPCW whistleblower. He says: “The panel was presented with evidence that casts doubt on the integrity of the OPCW. Although the whistleblower was not ready to step forward and/or present documents to the public, WikiLeaks believes it is now of utmost interest for the public to see everything that was collected by the Fact Finding Mission on Douma and all scientific reports written in relation to the investigation.

We call out to people within the OPCW to leak these documents securely to us via wikileaks.org/#submit” One of the panel members was Dr José Bustani, the first Director-General of the OPCW, who concluded that: “The convincing evidence of irregular behaviour in the OPCW investigation of the alleged Douma chemical attack confirms doubts and suspicions I already had. I could make no sense of what I was reading in the international press. Even official reports of investigations seemed incoherent at best. The picture is certainly clearer now, although very disturbing”

In support of the OPCW’s original objectives, the panel called upon the organisation to re-establish its credibility and legitimacy by allowing ‘all inspectors who took part in the Douma investigation to come forward and report their differing observations in an appropriate forum of the States Parties to the Chemical Weapons Convention’
Nadat een eerste OPCW wetenschapper al heeft verklaard dat het zeer onwaarschijnlijk is dat de gascilinders vanuit een helicopter zijn gegooid, is er nu een tweede die zegt dat er ter plekke geen sporen van chloorgas zijn gevonden. Heel gek, nieuws is al vijf dagen oud maar ik kan er nergens in de media iets over vinden :')

Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 19 november 2019 @ 14:03:09 #80
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_190020914
Scratch a liberal and you will find a fascist
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')