abonnement Unibet Coolblue
pi_178774056
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 april 2018 12:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

XRP staat in mei op 200 usd heb ik uit bronnen
Mooi zo.. ga ik nog maar paar bij kopen alvast
pi_178774063
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 13:26 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Hij zegt KAN je er leuk mee verdienen, KAN, dus geen garantie..
"Als -> kan" is voor mij gewoon alsof iemand dat als een gegeven beschouwd.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 april 2018 @ 13:31:06 #228
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178774081
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 13:25 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

dat zeg ik niet? Ik zeg alleen, als het niet omhoog gaat, dat je dan vasthoudt?

Waarom doen mensen hier zoveel aannames?
Jij doet de aanname dat het op een gegeven moment weer omhoog moet gaan.

Stel je hebt $1000 zitten in Bitconnect. Het gaat dood, is niks meer waard. Dan kan je blijven roepen ik verkoop niks dus ik heb geen verlies, maar de kans dat het ooit weer $1000 wordt is 0%.
pi_178774091
quote:
4s.gif Op vrijdag 27 april 2018 13:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

"Als -> kan" is voor mij gewoon alsof iemand dat als een gegeven beschouwd.
dat is jouw mening.
pi_178774109
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 13:31 schreef Kyran het volgende:

[..]

Jij doet de aanname dat het op een gegeven moment weer omhoog moet gaan.

Stel je hebt $1000 zitten in Bitconnect. Het gaat dood, is niks meer waard. Dan kan je blijven roepen ik verkoop niks dus ik heb geen verlies, maar de kans dat het ooit weer $1000 wordt is 0%.
Dit geldt ook voor iemand die hodl-ed?

Jij hodl voor 1000 in bitconnect, het gaat dood en je hebt niks meer?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 april 2018 @ 13:33:12 #231
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178774120
Nou ja mij ging het er om dat day traden geen garantie is op winst. Als het zo makkelijk was deden wij het allemaal :D Je kan er veel winst mee halen, absoluut. Je hoeft echter maar één keer een flinke fout te maken en je bent de lul en al je winst is weg.
pi_178774155
deze week een paar keer met 10 euro aan BTC gedaytrade, voelt niet echt eng. Maar als het om 10000 euro gaat, word ik waarschijnlijk wat zenuwachtiger...
pi_178774161
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 13:33 schreef Kyran het volgende:
Nou ja mij ging het er om dat day traden geen garantie is op winst. Als het zo makkelijk was deden wij het allemaal :D Je kan er veel winst mee halen, absoluut. Je hoeft echter maar één keer een flinke fout te maken en je bent de lul en al je winst is weg.
Die fout kan je ook met hodl maken...

Natuurlijk is het geen garantie. Maar dat is hodl ook niet..

De markt gaat zoveel op en neer. Daar verdien je niks mee als je gewoon vasthoudt. Ga je er in en eruit dan kan je er op verdienen. Iets wat de grote jongens ook doen, vandaar dat het zo schommelt die pakken daar elke x winst op.

En ik zeg niet of ik doe hier niet mee de aanname dat het makkelijk is. Het is alleen wel de manier om geld te verdienen. Risico blijft hetzelfde als hodl-en?
Je hebt alleen dat je soms te vroeg kan verkopen en daardoor wat extra winst mis loopt.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 april 2018 @ 13:39:56 #234
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178774252
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 13:34 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Die fout kan je ook met hodl maken...

Natuurlijk is het geen garantie. Maar dat is hodl ook niet..

De markt gaat zoveel op en neer. Daar verdien je niks mee als je gewoon vasthoudt. Ga je er in en eruit dan kan je er op verdienen. Iets wat de grote jongens ook doen, vandaar dat het zo schommelt die pakken daar elke x winst op.

En ik zeg niet of ik doe hier niet mee de aanname dat het makkelijk is. Het is alleen wel de manier om geld te verdienen. Risico blijft hetzelfde als hodl-en?
Je hebt alleen dat je soms te vroeg kan verkopen en daardoor wat extra winst mis loopt.
Mee eens hoor dat je er winst mee kan pakken. Het leek er even op dat je er te makkelijk over dacht, maar dat doe je dus niet :)

HODL is in mijn ogen minder risicovol, maar dat hangt ook af van wat je denkt dat crypto op langere termijn gaat doen.

Mijn manier is er een beetje tussenin denk ik. Ik koop coin A en besluit van te voren dat ik bijvoorbeeld 500% winst wil hebben voordat ik er helemaal uitstap. Daarna haal ik in stapjes al wat geld uit de alt, bijvoorbeeld bij 100% 200% 300% etc.

Als het dan door blijft stijgen heb ik misschien iets minder winst, maar als het daalt heb ik al winst gepakt en kan ik eventueel nog weer een deel terugkopen op een lagere prijs.

Het is niet pure hodl, maar ook niet day traden :P
pi_178774284
Daytraden :') :') :') :')
pi_178774304
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 13:39 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mee eens hoor dat je er winst mee kan pakken. Het leek er even op dat je er te makkelijk over dacht, maar dat doe je dus niet :)

HODL is in mijn ogen minder risicovol, maar dat hangt ook af van wat je denkt dat crypto op langere termijn gaat doen.

Mijn manier is er een beetje tussenin denk ik. Ik koop coin A en besluit van te voren dat ik bijvoorbeeld 500% winst wil hebben voordat ik er helemaal uitstap. Daarna haal ik in stapjes al wat geld uit de alt, bijvoorbeeld bij 100% 200% 300% etc.

Als het dan door blijft stijgen heb ik misschien iets minder winst, maar als het daalt heb ik al winst gepakt en kan ik eventueel nog weer een deel terugkopen op een lagere prijs.

Het is niet pure hodl, maar ook niet day traden :P
Zo'n manier ben ik nu ook beetje mee bezig.

je koopt een coin, zodra die 10% omhoog is gegaan, verkoop ik hem weer.
Gaat ie niet omhoog, hodl ik hem nog wat langer..

Het risico blijft voor mij hetzelfde? Als ik een coin koop om te hodl-en hoeft het ook niet perse te stijgen en misschien doet ie dat wel nooit of gaat ie naar 0 ja dan maak ik verlies. Maar of ik die coin nou kocht voor een trade of voor de hodl, ik ben in beide gevallen dan de lul. Dus ik heb het idee dat die risico hetzelfde blijft?

OF zie ik nu iets over het hoofd?
pi_178774330
ICX GAAT MOON WANT KIM JONG UN EN MOON HEBBEN ELKAAR DE HAND GESCHUD!!!1
pi_178774338
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 13:42 schreef KappenBakken het volgende:
Daytraden :') :') :') :')
swingtraden :')
pi_178774343
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 13:44 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Zo'n manier ben ik nu ook beetje mee bezig.

je koopt een coin, zodra die 10% omhoog is gegaan, verkoop ik hem weer.
Gaat ie niet omhoog, hodl ik hem nog wat langer..

Het risico blijft voor mij hetzelfde? Als ik een coin koop om te hodl-en hoeft het ook niet perse te stijgen en misschien doet ie dat wel nooit of gaat ie naar 0 ja dan maak ik verlies. Maar of ik die coin nou kocht voor een trade of voor de hodl, ik ben in beide gevallen dan de lul. Dus ik heb het idee dat die risico hetzelfde blijft?

OF zie ik nu iets over het hoofd?
Wat is je doel? De markt verslaan, in euro's winst halen of wat?

De markt verslaan is echt ongelooflijk lastig.
pi_178774364
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 13:47 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Wat is je doel? De markt verslaan, in euro's winst halen of wat?

De markt verslaan is echt ongelooflijk lastig.
de markt verslaan?
Wat bedoel je daarmee?

Mijn doel is winst te halen in euro's?

Ik zit voor mezelf gewoon te bedenken wat de extra risico's zijn als ik wat meer zou traden.
Ik kan een coin te vroeg verkopen en daardoor winst mislopen, maar met hodl verdien ik nu ook niks maar alleen pas op het eind als ik ze verkoop.
De kans dat mijn geld verdampt omdat ik in een verkeerde coin investeer blijft hetzelfde?
pi_178774376
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 13:49 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

de markt verslaan?
Wat bedoel je daarmee?

Mijn doel is winst te halen in euro's?

Ik zit voor mezelf gewoon te bedenken wat de extra risico's zijn als ik wat meer zou traden.
Ik kan een coin te vroeg verkopen en daardoor winst mislopen, maar met hodl verdien ik nu ook niks maar alleen pas op het eind als ik ze verkoop.
De kans dat mijn geld verdampt omdat ik in een verkeerde coin investeer blijft hetzelfde?
Als de hele markt met 100% stijgt wil jij met meer dan 100% stijgen. Dan versla je de markt. Winst halen in euro's is niet zo lastig als algehele market cap omhoog gaat.

Nu ga ik zuipen, fijne dag pikkebaas :W
pi_178774412
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 13:50 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Als de hele markt met 100% stijgt wil jij met meer dan 100% stijgen. Dan versla je de markt. Winst halen in euro's is niet zo lastig als algehele market cap omhoog gaat.

Nu ga ik zuipen, fijne dag pikkebaas :W
hoezo wil ik dat het met meer dan 100% stijgt?

Als de markt met 100% stijgt en ik hodl dan verdien ik niks, het is alleen meer waard geworden op papier.

Als de markt 100% stijgt en ik verkoop, heb ik mijn winst dus gemaakt.
Mocht het dan nooit meer dalen, ja dan ben ik de lul. En ik het dus duurder weer moet kopen, ja dan ben ik de lul. Maar aangezien er dagelijks nieuwe coins bij kopen ben ik daar niet zo bang voor?

Maar nogmaals, ik doe het nog niet omdat ik daar over twijfel, ik zie wellicht nog iets over het hoofd. Alleen mij is nog niet helemaal duidelijk wat.
Dus ik sta zeker open voor kritische vragen :)

ps. Mocht je niet meer reageren. Geniet van je dag en proost :)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 april 2018 @ 13:55:00 #243
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178774428
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 13:44 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Zo'n manier ben ik nu ook beetje mee bezig.

je koopt een coin, zodra die 10% omhoog is gegaan, verkoop ik hem weer.
Gaat ie niet omhoog, hodl ik hem nog wat langer..

Het risico blijft voor mij hetzelfde? Als ik een coin koop om te hodl-en hoeft het ook niet perse te stijgen en misschien doet ie dat wel nooit of gaat ie naar 0 ja dan maak ik verlies. Maar of ik die coin nou kocht voor een trade of voor de hodl, ik ben in beide gevallen dan de lul. Dus ik heb het idee dat die risico hetzelfde blijft?

OF zie ik nu iets over het hoofd?
In dit geval niet, maar ik heb het idee dat veel day traders niet in coins stappen om fundamentals of inlezen wat ze kopen.. Meeste gaan uit van grafieken, TA etc. Daarom zou ik nooit kunnen day traden, want daar ben ik een te grote control freak voor :D

Daarnaast denk ik niet dat ik de kennis, kunde of tijd heb om de mark te verslaan op korte termijn.
pi_178774484
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 13:55 schreef Kyran het volgende:

[..]

In dit geval niet, maar ik heb het idee dat veel day traders niet in coins stappen om fundamentals of inlezen wat ze kopen.. Meeste gaan uit van grafieken, TA etc. Daarom zou ik nooit kunnen day traden, want daar ben ik een te grote control freak voor :D

Daarnaast denk ik niet dat ik de kennis, kunde of tijd heb om de mark te verslaan op korte termijn.
Ik hoef de markt ook niet te verslaan. Maar ik heb gewoon het idee dat ik er op wekelijkse basis toch wel wat geld mee kan verdienen. Zeker omdat deze markt zo schommelt.

Als je hodled is het de ene dag +10% en de volgende dag -10%. Het kost je niks maar het levert je ook niks op. Zo kan het wel een jaar doorgaan en gemiddeld genomen blijf je dan een beetje hangen op dezelfde prijs. Ga je traden dan kan je door die schommelingen verdienen.

Ik zie het een beetje zo, ik heb handelswaar wat de ene week meer in trek is dan de andere week. Ik kan het heel lang bewaren en hopen dat het uit eindelijk veel waard wordt of ik verkoop steeds wat en koop weer nieuwe in.

Maar nogmaals, wellicht zie ik het te makkelijk en verkijk ik mij op wat zaken. Echter denk ik toch dat ik er dit weekend wat nieuwe fiat tegen in pomp en daar mee ga traden.
pi_178774518
Watskeburt met icx?
pi_178774543
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 14:02 schreef Klaphark het volgende:
Watskeburt met icx?
je kan straks bij hun ico's opstarten toch? Dat gaat binnenkort live? meende iets van 30 april.

Daar wordt volgens mij wel veel van verwacht, mag van mij ook wel is 1 van de 3 coins waar ik een grote bag van heb en waar ik sowieso niet mee wil traden maar puur hodl.
ICX is een coin waar ik af en toe wat van bij koop in de dip.
pi_178774591
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 13:15 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

anders doe je de trade niet toch?
_O-
pi_178774598
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2018 14:07 schreef kthxbye het volgende:

[..]

_O-
want als je aan traden doet MOET je perse verkopen he? :')
pi_178774651
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 14:07 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

want als je aan traden doet MOET je perse verkopen he? :')
Dat is toch day traden, lullo.
Anders ben je aan het swingtraden of hodlen. Wat wil je nou precies zeggen? :)
pi_178774728
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2018 14:10 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Dat is toch day traden, lullo.
Anders ben je aan het swingtraden of hodlen. Wat wil je nou precies zeggen? :)
Lees dan even de rest van de discussie ipv zo simpel te reageren wat eigenlijk niks toevoegt. ik zeg nog bewust in die laatste reactie, TRADEN dus niet DAYtraden maar gewoon TRADEN.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')