abonnement Unibet Coolblue
pi_178759185
'"Outlaw In Em"
in spiegelschrift Chinees voor "Waarom ben je een baby kameel?"'



Lyrics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Waylon gaat Nederland op het Songfestival vertegenwoordigen met het nummer Outlaw in em.

De 37-jarige zanger maakte het nummer bekend in De Wereld Draait Door. De afgelopen dagen speelde hij vijf nummers in het televisieprogramma, de keuze viel op het tweede liedje. De zanger heeft het nummer zelf uitgekozen, na overleg met zijn team. "Je zit met een man of 7 of 8 aan tafel en iedereen heeft een mening. Ik luister naar iedereen die iets te zeggen heeft, maar uiteindelijk maak je je eigen kaarten op", zei de zanger in het programma.

Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben.
Waylon
Het liedje is in Nashville door de zanger zelf geschreven. "Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben", zei Waylon. "Met dit liedje kun je eerste of laatste worden, maar je kan in ieder geval zeggen dat je je nek hebt uitgestoken."

Het nummer is hem op het lijf geschreven, vindt songfestivalkenner Cornald Maas. "Het heeft een heel duidelijk verhaal."
(bron: NOS)

Luister de 5 nummers van Waylon hier terug:
#1 Back Together
#2 Outlaw In Em
#3 The World Can Wait
#4 That's How She Goes
#5 Thanks But No Thanks
pi_178759436
Wauw, nummer 53 alweer :D
pi_178759522
Jaaaaaaaaa, we gaan naar de finale!

Derksen.gif

De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 20:55:37 #4
163650 Greys
pi_178760273
Er is kennelijk een filmpje verwijderd van Benjamin Ingrosso die nogal vals reageerde op andere inzendingen die hij bekeek. Eentje was 'very low budget' (en het zou me niet verbazen als het de blauwe video was :D), hij zette z'n koptelefoon af toen Hongarije speelde en "said about other songs that they were unoriginal and basic etc, and it all really infuriated me". Zweden die anderen onorigineel vindt _O- _O- Om te gieren.

Zie meerdere mensen tweeten dat ze het net niet op tijd konden zien omdat het toen alweer verwijderd was. Benieuwd of het klopt :D (en of de low budget NL was, zou nog terecht zijn ook).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 21:04:37 #6
163650 Greys
pi_178760481
quote:
Ja zo kan je het ook uitleggen. :P
Hij heeft er iig geen vrienden mee gemaakt kennelijk.

quote:
People saying Benjamin "was just being honest" is so annoying. Saying "they got him from the streets" isn't an opinion it's just rude.
Benieuwd over wie hij dat zei :D

En Zweden is echt de laatste die andere nummers generiek mag noemen, sorry _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 21:07:40 #7
163650 Greys
pi_178760560
Nu maar hopen dat Wiwi niet Waylon naar de andere nummers laat luisteren. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178760571
Damn, wat een sukkel _O- Jammer dat 'ie er al af is gehaald.


Ik kom deze net tegen. Die probeert tenminste nog overal iets positiefs van te maken. Bij IJsland weet hij volgens mij niet echt wat 'ie moet zeggen, dus komt ie maar met ''such a nice person' :') En bij Montenegro zie je hem ook kijken van, oké..
pi_178760578
Stiekem zit ik te genieten van het eigen graf dat deze zweedse meneer heeft gegraven. :7
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 21:09:54 #10
163650 Greys
pi_178760604
Waarom zou Wiwi het eraf hebben gehaald eigenlijk? De reacties van anderen laten ze toch ook staan? Zou Benjamin zelf gevraagd/geëist hebben 'doe bij nader inzien toch maar niet?'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178760677
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 21:07 schreef Greys het volgende:
Nu maar hopen dat Wiwi niet Waylon naar de andere nummers laat luisteren. :D
Inderdaad :@ _O-
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 21:14:57 #12
163650 Greys
pi_178760761
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 21:08 schreef Chocoladesoes het volgende:
Damn, wat een sukkel _O- Jammer dat 'ie er al af is gehaald.


Ik kom deze net tegen. Die probeert tenminste nog overal iets positiefs van te maken. Bij IJsland weet hij volgens mij niet echt wat 'ie moet zeggen, dus komt ie maar met ''such a nice person' :') En bij Montenegro zie je hem ook kijken van, oké..
Lieve reacties :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178760833
En dan zeggen ze dat we niet origineel zijn, pffffff

pi_178760924
Ik lees ook dat die Ingrosso Albanië niet om aan te horen vond :{w
pi_178760987
Volgens youtube reacties ging het overigens om San Marino dat low budget was. Of het klopt weet ik niet, maar that's what I read. :9
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 21:24:13 #16
163650 Greys
pi_178761005
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 21:23 schreef Limoniume het volgende:
Volgens youtube reacties ging het overigens om San Marino dat low budget was. Of het klopt weet ik niet, maar that's what I read. :9
Kan ook wel ja. Had het graag zelf gezien om het echt te kunnen beoordelen. Ben wel oprecht benieuwd waarom Wiwi het gedelete heeft.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 21:30:31 #17
163650 Greys
pi_178761154
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 21:20 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ik lees ook dat die Ingrosso Albanië niet om aan te horen vond :{w
"He does not like rock. Thats why he acted the way he did during Albania and Hungary."

Dat las ik net ook ja. Als ie nirt van rock houdt had ik echt zo graag z'n reactie op NL willen zien :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178761259
Ik heb de reactie van Ingrosso gezien. Hij reageerde niet onaardig op de NL’se inzending. Eerder positief dan negatief.

Albanië en Hongarije vond hij wel agressief. :') Bij Hongarije zette hij zijn koptelefoon af.
pi_178761300
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 21:35 schreef Zen90 het volgende:
Ik heb de reactie van Ingrosso gezien. Hij reageerde niet onaardig op de NL’se inzending.

Albanië en Hongarije vond hij wel agressief. :')
Hahahaha. Ik heb zelf net nog eens naar Albanië zitten luisteren.. maar kan nou niet zeggen dat ik het nou erg agressief vind vergeleken bij onze ruige Waylon. :9

Ingrosso confirmed as troll!
pi_178761323
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 21:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Kan ook wel ja. Had het graag zelf gezien om het echt te kunnen beoordelen. Ben wel oprecht benieuwd waarom Wiwi het gedelete heeft.
Kan me zo voorstellen dat er een professioneel team achter de inzending van Zweden zit, die alle promotie-uitingen bekijkt, beoordeelt en eventueel acties onderneemt als het de inzending negatief in de publiciteit brengt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_178761337
Ik moet echt gaan bijlezen hier, zodat ik klaar ben voor volgende week. *O*

zinin
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_178761349
Natuurlijk gaan we met z'n allen haten op Zweden want we zoeken alleen maar redenen om te haten op Zweden want meneertje Ingrosso is een gladjakker en een asshole. ;)
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_178761391
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 21:40 schreef Nexum het volgende:
Natuurlijk gaan we met z'n allen haten op Zweden want we zoeken alleen maar redenen om te haten op Zweden want meneertje Ingrosso is een gladjakker en een asshole. ;)
Vind 't een leuk nummer. :$
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_178761411
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 21:41 schreef Fascination het volgende:

[..]

Vind 't een leuk nummer. :$
Ja, ik ook. Maar mensen zoeken alleen maar redenen om te haten op Zweden.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_178761431
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 21:37 schreef Limoniume het volgende:

[..]

Hahahaha. Ik heb zelf net nog eens naar Albanië zitten luisteren.. maar kan nou niet zeggen dat ik het nou erg agressief vind vergeleken bij onze Waylon. :9

Ingrosso confirmed as troll!
Albanië was het eerste liedje waar hij naar luisterde (was op alfabetische volgorde). “Oeh this sounds aggresive” :D

Eerste wat ik toen idd dacht was... Wacht maar tot je Hongarije en NL hoort vriend. :) Dus ben doorgespoeld naar NL, maar daar was zijn reactie redelijk neutraal. Oh country vibes. Niet negatief iig. Bij Hongarije ging de headphone af. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')