abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180070958
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 23:50 schreef vosss het volgende:

[..]

Waarschijnlijk.
Welke leugen?
speak only if it improves the silence.
pi_180071115
Dit gevecht hadden ze al na het laatste debat verloren. Snap niet waarom ze zo lang wachten om dit waardeloze plan in te trekken.
pi_180071192
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 00:04 schreef westwoodblvd het volgende:
Dit gevecht hadden ze al na het laatste debat verloren. Snap niet waarom ze zo lang wachten om dit waardeloze plan in te trekken.
Het zal nooit worden ingetrokken.
pi_180071376
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 00:08 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Het zal nooit worden ingetrokken.
Ik denk het wel.
pi_180071484
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 00:16 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik denk het wel.
Ik denk het niet, maar ik hoop het wel :)

Ze zullen op zn minst Rutte naar huis moeten sturen wil dit ooit ingetrokken worden.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_180072329
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 23:55 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Welke leugen?
Wat dacht je van de leugen dat de afschaffing van de dividendbelasting een goed iets zou zijn voor Nederland.
vosss is de naam,
pi_180072781
quote:
12s.gif Op woensdag 27 juni 2018 01:00 schreef vosss het volgende:

[..]

Wat dacht je van de leugen dat de afschaffing van de dividendbelasting een goed iets zou zijn voor Nederland.
Dat is een uitspraak waar je over kunt discussieren maar zeker geen pertinente leugen.

De kamer heeft zelf een hoorzitting georganiseerd waarbij 4 hoogleraren positief waren of erkende dat het wel degelijk ook voordelen heeft.
pi_180072813
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 01:36 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Dat is een uitspraak waar je over kunt discussiėren maar zeker geen pertinente leugen.

De kamer heeft zelf een hoorzitting georganiseerd waarbij 4 hoogleraren positief waren of erkende dat het wel degelijk ook voordelen heeft.
2 positief. 2 verdeeld. Tegenover heel Nederland zo een beetje. Dat staat niet echt in verhouding. Ofzo.
vosss is de naam,
pi_180072816
En daar is artikel 67 weer
Trots daw veur Twente bint!
pi_180072826
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 01:44 schreef trein2000 het volgende:
En daar is artikel 67 weer
Ik denk voor de 67ste keer inmiddels :')

Het zou om te lachen zijn als het niet zo triest was.
vosss is de naam,
pi_180079918
Ik snap de maatregel ook gewoon niet. 77% van die 1,5 miljard gaat direct naar buitenlandse belastingdiensten door alle belastingverdragen die wij hebben. Daar heeft de bv Nederland ook gewoon niets aan. Beter zou zijn om een vermogensaftrek voor eigen vermogen in te voeren in de vennootschapsbelasting. Voor die 1,5 miljard kan je daar prima een start mee maken. Het is goed voor het vestigingsklimaat, Nederlandse bedrijven profiteren er ook echt van en we doen wat aan de scheefgroei eigen vermogen/vreemd vermogen. Dat plan van die vermogensaftrek stond ook gewoon in meerdere verkiezingsprogramma's dus van dat gezeik ben je ook af.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 10:53:13 #237
165633 eriksd
The grand facade...
pi_180118712
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 15:07 schreef zarosje het volgende:
Ik snap de maatregel ook gewoon niet. 77% van die 1,5 miljard gaat direct naar buitenlandse belastingdiensten door alle belastingverdragen die wij hebben. Daar heeft de bv Nederland ook gewoon niets aan. Beter zou zijn om een vermogensaftrek voor eigen vermogen in te voeren in de vennootschapsbelasting. Voor die 1,5 miljard kan je daar prima een start mee maken. Het is goed voor het vestigingsklimaat, Nederlandse bedrijven profiteren er ook echt van en we doen wat aan de scheefgroei eigen vermogen/vreemd vermogen. Dat plan van die vermogensaftrek stond ook gewoon in meerdere verkiezingsprogramma's dus van dat gezeik ben je ook af.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')