abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_178786397
registreer om deze reclame te verbergen
Hier is in bed leggen 9 van de 10 keer ineens weer huilen. Snap er niets van. Hij deed het wel eens als hij echt moe was en dan was t even aaien/sussen en dan kalmeerde hij wel. Nu dus niet. Eerder wegleggen geprobeerd, zelfde verhaal. Later wegleggen, escaleert alleen maar meer. Icm slechte nachten ineens weer en zelf ziekig zijn vind ik t maar stom.

Verder beweegt hij de hele kamer door en dat is wel erg leuk. Alles is speelgoed en de katten zijn supertof om achteraan/naar toe te bewegen. En zijn geluidjes. Heel de dag door. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
One could tolerate a world of demons, for the sake of an angel.
  zaterdag 28 april 2018 @ 09:29:44 #127
462540 Flav
V♥
pi_178786410
:* voor alle mama’s met een slechte nacht.

Hij heeft gisteren 1 uur aan een stuk liggen krijsen ^O^
Leuk joh dat vuurwerk.
Na 2 flesjes van 100ml is hij wel weer in slaap gevallen maar ik begon mijn geduld te verliezen.
Normaal is 100 ml genoeg om hem in slaap te krijgen, behalve gisteravond haha.

Hij heeft wel de optrek update gedraaid vannacht.
Zo even door het huis kruipen om de gevaarlijke optrekplekjes te ontdekken :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178787600
*O* Voor de mijlpalen van baby Flav en baby Skittles!

Wat een plaatje Rena. O+

Klinkt als een goede avond Fleur en Tolstoi!

LDG wat fijn dat de Kapitein weer wat fitter is.

Boekjes, ik lees een paar keer per dag een sprookje voor, Banaan houdt ervan. :D Gisteren las ik bij gebrek aan beter Suske en Wiske.

Wat een blije O. Mini. O+

Kazy balen van jullie avond.

Venco succes. :*

Flav balen van het vuurwerk en huilen. :* Banaan sliep er doorheen, tegen mijn man aan. :D

Nanuke katten laten het pas laat zien als er iets niet goed is. Het gebeurd soms ook zo geleidelijk dat je het niet, of pas Laat, merkt. :*

Kris en Sage :* voor jullie nacht.

Wij waren gisteren de hele dag van huis. Kleedjesmarkt en langs schoonmoeder met barbecue. Alle dutjes waren iets korter dan anders maar hij deed er wel een extra. Gelukkig wel met meestal een vrolijke Banaan, lachjes voor iedereen. :D
Schoonmoeder vond het maar raar dat hij nog niet de hele ochtend wakker kon zijn. En als ik probeerde hem in slaap te krijgen en het lukte niet dan was ik gewoon te vroeg. :')
Vannacht was een prima nacht, ik kan me de voeding rond half twee niet echt herinneren. :D
Relativeer, adem in, adem uit en luister niet naar het geluid!
pi_178788833
Skittles, snelle Cas O+ Ik snap hem wel, die trap ziet er ook heel verleidelijk uit om op te gaan klimmen :)

Venco, balen dat de fles nog niet echt lukt, inderdaad wat anderen zeggen misschien meerdere flessen/spenen proberen? Hopelijk lukt het snel!

Flav, balen van dat vuurwerk! Momenteel staat de buurjongen vaak 's avonds met vrienden voor huis te ouwehoeren. Voorheen zou ik dat geen probleem vinden, maar nu rond bedtijd van S. wens ik ze regelmatig weg.

Fleur, kort nachtje c_/
Kris, ook al een zware nacht c_/

Kazy, wat fijn om te lezen dat de avonden weer wat beter gaan! Heb je nog iets bijzonders gedaan of was het opeens weer beter?

LeSage en Nolita ook c_/ voor de onrustige nachten!

Hier een rustige Koningsdag. We zijn de kleedjesmarkt afgestruind, wat boekjes gekocht. S. wilde vantevoren niet een slaapje doen, dus uiteindelijk heeft ie in de wagen geslapen. In totaal heeft ie gister maar 2x 30 minuten overdag geslapen. Hij was soort van in slaapstaking 8)7
Gisteravond ging ie wel vlot slapen.
pi_178789103
Ah, er was nog een pagina :)

Flav, balen dat ie nog zo lang heeft liggen krijsen. Maar wel een toffe update O+
S. trekt zich momenteel alleen nog op als ie bij ons op schoot zit, middels haren trekken zichzelf omhoog trekken :X :+

Nanuke, klinkt bekend dat huilen bij in bed leggen. Alleen 's avonds of ook overdag?
En een knuffel voor je vanwege de kat! Probeer het jezelf niet kwalijk te nemen :*

PKM, lekker druk dagje! En die oordelen van anderen h, soms om gek van te worden.
SPOILER
S. eet hier momenteel echt goed (nog niet conform de schema's van het CB), gister hele boterham, hele banaan en nog aardappel met broccoli. Vanochtend na de BV ook nog bijna 3/4 boterham. De kleine trollbaby's :+ Ga je je eerst helemaal zorgen maken over dat ie zo weinig eet en dan van de ene dag op de andere zit ie overal vreselijk van te smikkelen O+

Hier het schattigste moment van de dag al vroeg in de ochtend gehad. S. kwam om 5 uur voor een voeding, daarna teruggelegd in bed. Werd ie weer even wakker, zegt ie "mama" en daarna tukt ie weer lekker verder O+ O+ :'( :'( O+ O+
Je kon me opdweilen van weekheid :+
pi_178790351
Wat fijn dat ie goed eet TolStoi! ^O^ En dat mama! O+

Na een baggernacht trakteert ie me nu op een dutje waarin ik de was kon doen, huis kon poetsen en nog kon eten ook *)
pi_178791735
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 09:29 schreef Flav het volgende:
:* voor alle mama’s met een slechte nacht.

Hij heeft gisteren 1 uur aan een stuk liggen krijsen ^O^
Leuk joh dat vuurwerk.
Na 2 flesjes van 100ml is hij wel weer in slaap gevallen maar ik begon mijn geduld te verliezen.
Normaal is 100 ml genoeg om hem in slaap te krijgen, behalve gisteravond haha.

Hij heeft wel de optrek update gedraaid vannacht.
Zo even door het huis kruipen om de gevaarlijke optrekplekjes te ontdekken :')
SPOILER
Succes he! :+

Tolstoi, heel bijzonder is dat ge-mama ja O+
pi_178792011
Oh Skittles wat is je baby dan ineens groot he? O+

Hopelijk heb je het spelletje toch nog af kunnen maken Kazy!

Nolita, wat vervelend dat ze verkouden is, hopelijk knappen jullie allemaal snel op!

Fleur, klinkt als een geslaagde Koningsdag!

Oh Flav, wat irritant van dat vuurwerk :X Je kan die mensen wel schieten dan he? En wat gaaf dat hij zich optrekt, en een leuk broekje zeg O+

LDG en het afwasverhaal _O- Wel fijn dat hij wat nuttigs deed met zijn wakkere tijd :P

Kris, ieder half uur :o Wat ellendig zeg :{ Hopelijk gaat het vandaag weer beter! :*

LeSage, ook zo'n beroerde nacht :{ Ik vrees voor de tijd dat C wakker gaat worden als ze haar speen kwijt is, tot noch toe gebeurd het nog niet maar ik ben er wel bang voor :o

Nanuke, stom is dat he, dat je denkt dat ze een vast recept hebben voor succes en dat dat dan weer veranderd }:| En wat sneu van je kat ;(

Tolstoi, fijn dat hij gisteravond vlot ging slapen en wat een lief momentje zo vroeg op de dag O+

Ik heb vandaag eindelijk 6 (Ja, ik heb achterlijk veel kleding en ik pas alles nog helaas, dat zou makkelijker weggooien :P )dozen met kleding die er nog stonden van de verhuizing uitgepakt en een plek gegeven. Ook is het wiegje naar de schuur verhuisd ( ;( echt het eind van een tijdperk, niet dat ze er nog in had gepast, maar toch). Productief dagje dus, mocht nu ook wel want ik ga dinsdag voor het eerst weer werken, aan de ene kant heb ik er zin in en ga ik ook maar 2 dagen werken maar ik zie er tegenop om zo lang achter elkaar weg te zijn van mijn meisje :@.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178792748
We hebben ons spelletje nog af kunnen maken gelukkig. Het was zo’n escape room bordspel met een klok die aftelt, maar het is ons gelukt ondanks dat we een paar keer nog naar boven moesten voor een speen en een knuffel. Daarna sliep J. dus tot 4.45 uur in zijn eigen bed :o Vervolgens nog tot 8 uur uitgeslapen (normaal half 6/6 uur) :o en toen was zijn schema helemaal door de war en wil hij nauwelijks dutjes doen vandaag. Nouja je kunt niet alles hebben he.

Tolstoi: wij zijn weer een strak ritme gaan invoeren en na een week ging het een stuk beter! De dutjes overdag werden langer en ineens ging hij ‘s avonds ook langer slapen. We merken het wel als hij een drukke dag heeft gehad (zoals gisteren), dan jammerr hij veel en wordt hij vaak wakker. Maarrr het lijkt de goede kant op te gaan. Fijn dat het bij jullie nu ook beter gaat trouwens!
pi_178793075
Aha het gaat weer over slapen, dat is altijd een actueel onderwerp :7 . Jacob had een poosje duidelijke slaapsignalen (namelijk ogen wrijven). Als je hem daarvoor naar bed bracht werd het niks, als je erop wachtte ging het goed. Maar nu is dat opeens weer veranderd. Nu kan ik hem meestal na 3 a 4 uur weer op bed leggen en dan gaat hij met enig protest gewoon slapen. Overdag dan he. De nachten heb ik het niet over.
Eigenlijk vind ik het best irritant dat het steeds verandert. Ik zou liever zien dat het gewoon hetzelfde bleef :{w .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178793092
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 16:30 schreef kazy het volgende:
Tolstoi: wij zijn weer een strak ritme gaan invoeren en na een week ging het een stuk beter! De dutjes overdag werden langer en ineens ging hij ‘s avonds ook langer slapen. We merken het wel als hij een drukke dag heeft gehad (zoals gisteren), dan jammerr hij veel en wordt hij vaak wakker. Maarrr het lijkt de goede kant op te gaan. Fijn dat het bij jullie nu ook beter gaat trouwens!
Bedoel je met een strak ritme vaste tijden voor slaapjes en voedingen?
Was het in het begin flink huilen geblazen of viel dat mee?

Bij ons gaan de nachten wel beter, ik ben niet meer 1-2 uur 's nachts bezig om hem weer in slaap te krijgen. 's Avonds bij het naar bed brengen is het nog steeds huilen huilen huilen (op een enkele uitzondering na), maar wel minder lang, omdat het nu lijkt dat ie even 15-20 minuten nodig heeft om tegen n van ons aan te slapen en hij gaat iets later z'n bed in. Als ie wel vroeger gaat, duurt het huilen ook wat langer, terwijl hij dan wel overduidelijk moe is.
Misschien leren we hem daarmee wel verkeerd gedrag aan, maar na een paar weken gekrijs en uren bezig zijn is het ook wel een verademing.
Blijf het wel vreemd vinden dat het overdag dan weer niet nodig is :?

Lemijn :P Dat zou ik ook wel willen, gewoon altijd dezelfde signalen voor dezelfde behoeftes (slaap, honger enz.).
pi_178793157
Ja precies. Net als honger. Het signaal is dat hij niet meer te genieten is. Of dat hij naar me toe krult en voor me gaat liggen. Ja, hallo. Dat kan niet altijd dus ik snap het vaak niet. Zeg het gewoon! Gebaar het! Maar bij gebrek aan dat kijk ik dus veel vaker op de klok dan de eerste maanden.
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178793179
Nanuke, wat stom van je poes. Ik hoop dat snel duidelijk wordt wat 'm mankeert.

En de laatste keer dat ik een spelletje deed was ik op pad zonder baby.

Oh, FF, die leuke korte broek die ik van je over nam, die stop ik alleen voor de sier in de vakantietas. Het wordt 12 graden volgende week bij ons leuke vakantiehuisje aan het strand :') .
pi_178793515
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 16:58 schreef Lemijn het volgende:
Ja precies. Net als honger. Het signaal is dat hij niet meer te genieten is. Of dat hij naar me toe krult en voor me gaat liggen. Ja, hallo. Dat kan niet altijd dus ik snap het vaak niet. Zeg het gewoon! Gebaar het! Maar bij gebrek aan dat kijk ik dus veel vaker op de klok dan de eerste maanden.
Het moet ook niet te makkelijk worden h :P :+ :P :+

Ik kijk ook wat vaker op de klok.
S. geeft het op bepaalde momenten redelijk aardig aan als ie wil drinken, hij trekt aan mijn shirt of hapt aan mijn shirt. 's Ochtends of 's avonds in bed wil ik nog wel eens gewoon een blote borst laten zien en dan komt ie meteen aangetijgerd als ie trek heeft en weet ie zo op me te klimmen _O- _O-

Maar er ook vast wel weer een moment komen dat die duidelijkheid verdwijnt ;)
pi_178794007
Hier zijn we met bijna acht maanden wel goed op elkaar ingespeeld qua signalen, kaptein heeft verschillende huiltjes/jengeltjes. Degene die het hardste gaat is honger :'). Het zielige met n lipje is pijn ;(, en n beetjes jengelen is slaap :Y

Hij heeft sinds deze week n nieuwe _O- hij wordt bozig als we hem de fles geven en tegelijkertijd zelf ook eten 8)7 dan wil ie t ook hebben, terwijl ie heel veel dingen, als ie ze dan eenmaal heeft, toch niet wil hebben :+. Maar ach, van mij mag ie t proberen hoor :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_178794212
Tolstoi wat fijn dat het zoveel beter gaat. :* Ik kan ook niet wachten op de eerste keer 'mama'.

Wat veel kleding Rena! Beetje jaloers wel hoor. Met het mooie weer wou ik een ander rokje aan maar ik had er nog maar een (en eigenlijk is dat positiekleding). Klein voordeel, ik mag weer eens shoppen. ;)

Slaapsignalen, ik herken ze soms. Banaan gaat op de klok naar bed, dat scheelt. Soms ligt hij dan helemaal in slaaphouding (armen wijd) maar in slaap vallen ho maar.

Honger herken ik aan mopperen maar dat doet hij ook als hij zich verveelt. Mijn man weet het soms beter te herkennen dan ik. :D

Straks bewoog hij echt naar mijn hand als ik zijn wang aanraakte. Drie slokjes en het was klaar.
Gisteren probeerde ik hem soms op zijn zij te draaien en draaide hij zijn hoofd niet mee. Bij een latere poging ook niet. Toen ik hem uiteindelijk vanaf de andere kant benaderde dronk hij gulzig. ;')

Ik snap gewoon niets van mijn baby. Desondanks doet hij het prima dus er gaat vast ook wat goed. ;)
Relativeer, adem in, adem uit en luister niet naar het geluid!
pi_178795576
PKM, allemaal bij elkaar geshopt in mijn kinder en partnerloze jaren hoor 🙈 Maar ik was wel lichtelijk een shopaholic, koop nu vooral veel voor mijn gezin :+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zaterdag 28 april 2018 @ 19:33:47 #143
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_178795664
Hier pas ik bijna niks meer, ben nog steeds zo'n 8 kilo zwaarder dan mijn startgewicht. Ben ook maar 3 kilo afgevallen na de bevalling... Enerzijds wil ik niet shoppen omdat ik niet op dit gewicht wil blijven. Maar in positieleggings en - shirts blijven lopen kan ook niet echt..
pi_178796198
Ik heb ook 2 broeken gekocht want m'n positiebroeken zakten af en m'n eigen pas ik nog lang niet. :'(
pi_178796252
Ik heb nog niet weer op de weegschaal gestaan. Mijn oude broeken passen wel dicht (als liggend aantrekken op bed ook meetelt :')) maar kan ze eigenlijk nog niet aan. Dus vorige week maar wat nieuwe broeken en shirts gekocht |:(

Verder is mijn baby stuk. Hij heeft vanmiddag veel geslapen maar wil vanaf 3 uur niet meer drinken, huilt veel, overstrekt zich af en toe en kan ook niet meer in slaap komen. -O- Nu is voor het eerst plan B in werking gesteld, mijn vriend rijdt nu met m rond in de auto :') we shall see
pi_178796258
Ik ben weer op hetzelfde gewicht, maar mn vorm is soort van anders :? Mn heupen zijn breder geloof ik }:| sommmige dingen van voor mijn zwangerschap zitten echt niet meer mooi :N
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_178796290
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 20:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben weer op hetzelfde gewicht, maar mn vorm is soort van anders :? Mn heupen zijn breder geloof ik }:| sommmige dingen van voor mijn zwangerschap zitten echt niet meer mooi :N
Ja hier ook. Ik ben nog niet op hetzelfde gewicht, maar ik heb ineens een soort van rugvet rol. :X
En m'n kont heeft een rare vorm waardoor een broek aan de voorkant prima zit maar m'n kont er niet goed in past..
pi_178796443
‘Fijn’ om te horen dat meer er last van hebben. Het komt ooit wel weer goed toch? In een verre toekomst? :')
pi_178796530
Ik ben sinds deze week eindelijk al m'n zwangerschapskilo's weer kwijt (alle 29 *O* *O*) maar ga nog door voor 10 bonuskilo's. Ik heb door de jaren alle maten gehad dus kan altijd vooruit. ;)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_178796572
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 20:17 schreef Krisvc het volgende:
Ik ben sinds deze week eindelijk al m'n zwangerschapskilo's weer kwijt (alle 29 *O* *O*) maar ga nog door voor 10 bonuskilo's. Ik heb door de jaren alle maten gehad dus kan altijd vooruit. ;)
Wauw wat goed *O* stuur maar een beetje van die goede flow deze kant op *)
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')