abonnement Unibet Coolblue
pi_178715337
Hi,

Ik ben Mariëlle en voor mijn opleiding MIC ben ik bezig met mijn scriptie! Ik doe onderzoek naar socialmediastrategieën voor voetbalproject La League en daarvoor ben ik op zoek naar 380 (jaja!) voetballende meisjes van 15-18 jaar die mijn enquête in willen vullen. 380 klinkt als veel en ja... dat is het ook. Dus iedereen die 3 minuutjes van zijn leven wil opofferen om mij aan een diploma te helpen ben ik eeuwig dankbaar. Als ik karmapuntjes aan je account kon toevoegen, dan had ik dat gedaan.

Klik hier om de enquête in te vullen:
https://www.thesistoolspro.com/survey/wzrim5adaf4a0094c8

Liefs,
Mariëlle

ps: Heb je een enquête die ik voor je kan invullen, kom maar door! Deze Fokker helpt ook graag andere Fokkers!
pi_178715587
Ben je met 18 een vrouw of een meisje?
pi_178715803
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 16:49 schreef Libertarisch het volgende:
Ben je met 18 een vrouw of een meisje?
Tja, dat is de vraag. In deze scriptie noem ik je dan een meisje, maar daar zullen de meningen over verdeeld zijn.
pi_178716637
Hogeschool van Amsterdam. Socialmediastrategiën. Scriptie.

Hmm, nu ben ik toevallig geen meisje van 18, maar een man van 81. Toch kan ik gewoon dat lijstje invullen. En dat komt dan in jouw scriptie terecht. Aangezien je geen mogelijkheid hebt om de kwaliteit van de antwoorden te controleren, vraag ik me af wat voor nut dit heeft. Gaan alle scripties zo op die hogeschool?
  Moderator dinsdag 24 april 2018 @ 18:22:51 #5
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_178717696
Een topic is voldoende :)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')