abonnement Unibet Coolblue
pi_178757206
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 18:36 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dat moet je maar durven, mensen zullen toch vooral vergelijken.
Ze had toestemming van Adele, zelf was ze daar ook wel huiverig voor. Maar goed dat staat in de link
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_178757561
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 18:40 schreef Soury het volgende:

[..]

Ze had toestemming van Adele, zelf was ze daar ook wel huiverig voor. Maar goed dat staat in de link
Jammer dat ze het niet meer gezien heeft.
pi_178757612
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Jammer dat ze het niet meer gezien heeft.
Ja want ze deed het super, en ze heeft idd de zelfde harde lach.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_178757728
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:02 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja want ze deed het super, en ze heeft idd de zelfde harde lach.
Ja in Kopspijkers en Spijkers met Koppen deed ze ook wel eens Adčle na, herinner ik me.
pi_178757864
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ja in Kopspijkers en Spijkers met Koppen deed ze ook wel eens Adčle na, herinner ik me.
Ja dat klopt, ze staat niet graag in de belangstelling maar ze is ras artiest.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_178757894
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:14 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja dat klopt, ze staat niet graag in de belangstelling maar ze is ras artiest.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof ^O^
pi_178758011
quote:
99s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Tof ^O^
Ja leuk he? Was in Berlijn. Toen stond de muur er nog
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_178758107
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja leuk he? Was in Berlijn. Toen stond de muur er nog
Jaren 70 behangetje. In een hostel/jeugdherberg?

Ik luisterde vroeger bijna altijd naar Spijkers met Koppen. Volgens mij deed zij ook Hedy d'Ancona na en deed ze het slotlied.
pi_178758202
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:24 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Jaren 70 behangetje. In een hostel/jeugdherberg?

Ik luisterde vroeger bijna altijd naar Spijkers met Koppen. Volgens mij deed zij ook Hedy d'Ancona na en deed ze het slotlied.
Ja ze deed ook Maxima bij kopspijkers. We waren 83 in Berlijn het examen jaar. Eerst west en dat was kut. Toen oost en werden in de watten gelegd. Bier vis haring eitjes bij ontbijt. Het was pure propaganda.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_178758280
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:28 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja ze deed ook Maxima bij kopspijkers. We waren 83 in Berlijn het examen jaar. Eerst west en dat was kut. Toen oost en werden in de watten gelegd. Bier vis haring eitjes bij ontbijt. Het was pure propaganda.
Je moest destijds in Oost ook minimaal een bepaald bedrag per dag uitgeven, geloof ik.
pi_178758358
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Je moest destijds in Oost ook minimaal een bepaald bedrag per dag uitgeven, geloof ik.
Daar hadden we als klas geen last van. Checkpoint charlie was wel een aparte ervaring. Plus dat hele muur gedoe. Dat was er allemaal nog. Ik ben jaren later weer in Berlijn geweest. Apart
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_178758466
Moskou ben ik ook geweest met het ijzeren gordijn er nog omheen. Dat was ook wel wat _O- Staats hotel met bad en douche. Behalve een stop om het water weg te laten lopen als je een bad wilde. En de doucheslang was te kort voor het haakje. Klagen had niet veel zin.

Met vrienden een hotel in lopen, en ik werd aangehouden omdat ze dachten dat ik een hoer was. Vrienden liepen een stuk voor me uit dus dat was even een dingetje. Paspoorten laten zien enzo :P
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_178758554
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:37 schreef Soury het volgende:

[..]

Daar hadden we als klas geen last van. Checkpoint charlie was wel een aparte ervaring. Plus dat hele muur gedoe. Dat was er allemaal nog. Ik ben jaren later weer in Berlijn geweest. Apart
Ja, het was een gevangenis. Tegenwoordig hebben ze wel een beetje spijt dat bijna alle sporen uitgewist zijn en willen ze dingen daarvan herbouwen of herplaatsen.

Ik ben er later ook geweest en samen met een Oost-Duitser door dorpjes gegaan die vlakbij de autobahn naar West-Berlijn lagen. De overheid wilde graag van die dorpjes af, omdat je van daaruit makkelijker kon ontsnappen. Maar voor de schone schijn wilden ze niet ontruimen. Toen werd het verboden om in die dorpjes je huis te onderhouden, aan te passen of iets nieuw te bouwen. :')
pi_178758575
Ik ga nog even kijken op de plekken waar ik morgen niet wil zijn.

:W
pi_178758595
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga nog even kijken op de plekken waar ik morgen niet wil zijn.

:W
Ik blijf binnen misschien even Vondelpark
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Intelligentste user 2022 donderdag 26 april 2018 @ 21:29:52 #291
222817 Recce
pi_178761132
pi_178761177
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2018 21:29 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Nice ^O^

Koud hč?
  Intelligentste user 2022 donderdag 26 april 2018 @ 21:34:20 #293
222817 Recce
pi_178761234
quote:
13s.gif Op donderdag 26 april 2018 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nice ^O^

Koud hč?
Niet echt gemerkt eigenlijk vanavond. Ik fietste redelijk hard, zal daar wel van komen. Toen ik vanmiddag naar de plek liep waar ik de warming up doe voor het hardlopen, vond ik het wel even behoorlijk fris.
pi_178761336
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 21:34 schreef Recce het volgende:

[..]

Niet echt gemerkt eigenlijk vanavond. Ik fietste redelijk hard, zal daar wel van komen. Toen ik vanmiddag naar de plek liep waar ik de warming up doe voor het hardlopen, vond ik het wel even behoorlijk fris.
Het was net wel een treurige aanblik zo hier en daar in de stad. Nog heel rustig maar al veel beveiliging, de eerste dronken mensen terwijl er nog niets begonnen is en groepen mensen die drinkend richting centrum gaan. En koud :D

Je fietst daar zeker hard omdat je geen rare figuren tegen wil komen? Als je daar een seriemoordenaar tegenkomt is er niemand om je te helpen. Levensgevaarlijk.
  Intelligentste user 2022 donderdag 26 april 2018 @ 21:47:11 #295
222817 Recce
pi_178761536
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was net wel een treurige aanblik zo hier en daar in de stad. Nog heel rustig maar al veel beveiliging, de eerste dronken mensen terwijl er nog niets begonnen is en groepen mensen die drinkend richting centrum gaan. En koud :D
Hier is het al redelijk druk: Weet je waar dat is? En zijn er eigenlijk wel events vannacht in Amsterdam? Of zijn mensen aan het zuipen omdat het morgen een vrije dag is? Hier in de buurt is ergers wel een groot feest, ik hoorde tijdens de fietstocht behoorlijk gedreun en thuis nog steeds.

quote:
Je fietst daar zeker hard omdat je geen rare figuren tegen wil komen? Als je daar een seriemoordenaar tegenkomt is er niemand om je te helpen. Levensgevaarlijk.
Gewoon zorgen dat je zelf de seriemoordenaar bent. >:) Ik kom eigenlijk zelden iemand tegen en bijna nooit rare figuren.
pi_178761563
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Het was net wel een treurige aanblik zo hier en daar in de stad. Nog heel rustig maar al veel beveiliging, de eerste dronken mensen terwijl er nog niets begonnen is en groepen mensen die drinkend richting centrum gaan. En koud :D

Je fietst daar zeker hard omdat je geen rare figuren tegen wil komen? Als je daar een seriemoordenaar tegenkomt is er niemand om je te helpen. Levensgevaarlijk.
Zolang Rekkie zijn Spidermansuit draagt kan hem toch niks overkomen?
  Intelligentste user 2022 donderdag 26 april 2018 @ 21:48:48 #297
222817 Recce
pi_178761573
Oh, al gevonden:



EDIT: Er is van alles te doen in de stad ook. Wist niet dat koningsnacht zo'n ding geworden is.
pi_178761623
Zwolle heeft de Kingdance. Wan tyfusherrie }:|
pi_178761678
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 21:47 schreef Recce het volgende:

[..]

Hier is het al redelijk druk: Weet je waar dat is? En zijn er eigenlijk wel events vannacht in Amsterdam? Of zijn mensen aan het zuipen omdat het morgen een vrije dag is? Hier in de buurt is ergers wel een groot feest, ik hoorde tijdens de fietstocht behoorlijk gedreun en thuis nog steeds.
Nah, kan het niet zien in het donker. Lijken me Wallen ter hoogte van de Dam of zo. Ik ben ook wel een beetje om de hotspots heen gegaan. Ja, de hele avond en nacht staan de mensen op straat, live-muziek en veel bier.
quote:
[..]

Gewoon zorgen dat je zelf de seriemoordenaar bent. >:) Ik kom eigenlijk zelden iemand tegen en bijna nooit rare figuren.
Doodeng lijkt me dat. :D
pi_178761704
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 21:48 schreef mootie het volgende:

[..]

Zolang Rekkie zijn Spidermansuit draagt kan hem toch niks overkomen?
Die heeft-ie alleen aan tijdens het rennen, dacht ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')