abonnement Unibet Coolblue
pi_178705539
Dat hele 'jouw ergernis ligt bij jezelf'.. Ergens denk ik dat t heel erg waar is, en heel veel mensen er wat van kunnen opsteken, maar tegelijkertijd denk ik dat t echt té hoog gegrepen is om zulke jonge mensen op dat niveau proberen te raken.
Ik ben 36 en zou ook boos worden van een groep waarin sommigen amper moeite leken te doen of overal een excuus voor hadden. En ik ben enorm opgegroeid met t idee 'boos zijn is nooit oké, een teken van zwakte, en een verpakking voor andere emoties waar je niet aan toe durft te geven'.
Alsnog heb ik geen flauw idee wat t over mij zegt dat sommige van deze jongeren me enorm irriteren :{

Moet wel zeggen dat ik ondertussen in dit programma alsnog wel afentoe een enorme spiegel voor gehouden krijg. Slim lullen waardoor er altijd een 'ja maar' is om iets niet te doen is bijv hier best een gewoonte (of valkuil).
  PR en moderator dinsdag 24 april 2018 @ 01:29:35 #52
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178705557
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 01:24 schreef Maartel het volgende:
Dat hele 'jouw ergernis ligt bij jezelf'.. Ergens denk ik dat t heel erg waar is, en heel veel mensen er wat van kunnen opsteken, maar tegelijkertijd denk ik dat t echt té hoog gegrepen is om zulke jonge mensen op dat niveau proberen te raken.
Ik ben 36 en zou ook boos worden van een groep waarin sommigen amper moeite leken te doen of overal een excuus voor hadden. En ik ben enorm opgegroeid met t idee 'boos zijn is nooit oké, een teken van zwakte, en een verpakking voor andere emoties waar je niet aan toe durft te geven'.
Het is ook heel erg waar. Maar Lucia brengt het dan weer zo vaag in plaats van gewoon eerst even op een lijn te komen liggen. Rodney is er iig wel een die het prima kan begrijpen en zo steeds een stukje beter bij zichzelf stil kan leren staan, maar dan moet hij dat wel binnen krijgen van iemand die een beetje met 'm op een lijn ligt ipv Lucia's vage verhalen.

Ik snap vaak wel wat Lucia bedoelt, maar het is niet vreemd dat de meerderheid gewoon niet het gevoel heeft dat ze door haar begrepen worden en dat ze haar begrijpen. En daar zou ze imo d'r aanpak wat meer op aan moeten passen.
Ze doet wel aan zelfreflectie maar ze legt het zelf ook nog wel vaak bij een ander neer.

quote:
Alsnog heb ik geen flauw idee wat t over mij zegt dat sommige van deze jongeren me enorm irriteren :{

Moet wel zeggen dat ik ondertussen in dit programma alsnog wel afentoe een enorme spiegel voor gehouden krijg. Slim lullen waardoor er altijd een 'ja maar' is om iets niet te doen is bijv hier best een gewoonte (of valkuil).
Het zegt niet per se wat over jou dat deze jongeren je enorm irriteren, zo'n boodschap zit er niet achter. Het is namelijk logisch dat ze je irriteren want ze vertonen irriterend gedrag. Dat is dus het punt waarbij Lucia eerst op een lijn zou moeten komen te liggen. Dat ze kutgedrag vertonen waar je je aan ergert is een gegeven. Het gaat er alleen om wat je daarmee doet: Erger je je eraan, word je ff een beetje pissig en laat je 't dan weer los en hou je je weer met jezelf bezig? Of erger je je eraan, word je er steeds pissiger van, en blijf je die frustratie vasthouden en 't op anderen projecteren? Je hebt geen invloed op hoe anderen zich gedragen, maar je hebt wel invloed op hoe je ermee om gaat. Dat is dan dus iets dat je moet leren herkennen om het in 't vervolg op tijd los te kunnen laten voor je jezelf ermee dwars gaat zitten.

Rodney zou dat wel prima begrijpen, maar Lucia brengt het niet zo duidelijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door Moira op 24-04-2018 01:56:58 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator dinsdag 24 april 2018 @ 01:46:20 #53
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178705587
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 00:39 schreef timmmmm het volgende:
teruggekeken. Mooie uitzending weer en mooi dat iemand ze eindelijk eens kan laten zien met een concreet voorbeeld dat daden gevolgen hebben.

Lever je geen drankenlijst in, geen bestelling. Geen bestelling is geen drank.

Verkoop je minder kaartjes, komt er minder geld binnen. Komt er minder geld binnen, kan je minder uitgeven.

Het lijkt zo simpel, maar het zit er duidelijk nog niet in. Mooi dat die vent gewoon eens hard is. Je problemen maken allemaal niks uit, geen bestelling is geen drank
Dit was ook mooi ja.
Hoop dat iig bij een aantal de realitycheck binnenkomt dat hun versie van 'je best doen' in de praktijk dus alsnog niks oplevert.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_178705611
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 01:29 schreef Moira. het volgende:

Het zegt niet per se wat over jou dat deze jongeren je enorm irriteren, zo'n boodschap zit er niet achter. Het is namelijk logisch dat ze je irriteren want ze vertonen irriterend gedrag. Dat is dus het punt waarbij Lucia eerst op een lijn zou moeten komen te liggen. Het gaat er alleen om wat je daarmee doet: Erger je je eraan, word je ff een beetje pissig en laat je 't dan weer los en hou je je weer met jezelf bezig?
Ah ja.. nouja dat 't loslaten en doorgaan met t leven' lukt me qua tv gelukkig prima.
Alsnog sla ik door tt programma wel aan t psychologeren(?) omdat ik dan toch denk 'die irritatie zegt iets over mij, waar komt die vandaan?'.Jup, sommige kandidaten vertonen echt stom gedrag, maar waarom zou ik me dat aantrekken of me er over opwinden? Terwijl ik bij anderen weer veel makkelijker denk 'ik snap dit eigenlijk wel'.
Vind dat dus wel fascinerend aan t programma eigenlijk, maar leidt vooralsnog meer tot vragen dan antwoorden. En alles willen analyzeren/begrijpen ipv gewoon te doén is eigenlijk gewoon mijn grootste valkuil :')
  PR en moderator dinsdag 24 april 2018 @ 01:59:55 #55
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178705620
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 01:56 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ah ja.. nouja dat 't loslaten en doorgaan met t leven' lukt me qua tv gelukkig prima.
Alsnog sla ik door tt programma wel aan t psychologeren(?) omdat ik dan toch denk 'die irritatie zegt iets over mij, waar komt die vandaan?'.Jup, sommige kandidaten vertonen echt stom gedrag, maar waarom zou ik me dat aantrekken of me er over opwinden? Terwijl ik bij anderen weer veel makkelijker denk 'ik snap dit eigenlijk wel'.
Vind dat dus wel fascinerend aan t programma eigenlijk, maar leidt vooralsnog meer tot vragen dan antwoorden. En alles willen analyzeren/begrijpen ipv gewoon te doén is eigenlijk gewoon mijn grootste valkuil :')
Nouja, ik vind het iig logisch dat je je eraan ergert. Zou eerder verbaasd zijn als er iemand is die sommig gedrag zonder kromme tenen kan kijken :P Maar als je dat ook gewoon weer los kunt laten als je 't programma uit zet, zegt het verder toch alleen over je dat je gewoon normaal bent? :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_178705628
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 01:59 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nouja, ik vind het iig logisch dat je je eraan ergert. Zou eerder verbaasd zijn als er iemand is die sommig gedrag zonder kromme tenen kan kijken :P Maar als je dat ook gewoon weer los kunt laten als je 't programma uit zet, zegt het verder toch alleen over je dat je gewoon normaal bent? :D

Maar wederom leermomentje dit, want ik ben in zo'n situatie dan ook geneigd mezelf aan te rekenen dat ik überhaupt boos ben, terwijl de kern ws is 'accepteer je emotie maar houd er controle over'
Ja ws wel. Ik herken me wel beetje in Rodney denk ik. En haalde uit Lucia's preek te veel 'wat zegt die boosheid over jou?'. Terwijl ik me die boosheid maar al te goed voor kon stellen en echt heel hard moest denken 'hoezo ligt die boosheid dan bij mij??' :')
  PR en moderator dinsdag 24 april 2018 @ 02:12:25 #57
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178705634
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 02:08 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ja ws wel. Ik herken me wel beetje in Rodney denk ik. En haalde uit Lucia's preek te veel 'wat zegt die boosheid over jou?'. Terwijl ik me die boosheid maar al te goed voor kon stellen en echt heel hard moest denken 'hoezo ligt die boosheid dan bij mij??' :')
Ja daarom. En op het moment dat je jezélf ermee in de weg gaat zitten is er wel iets dat je er ook zelf mee kunt doen (het van je af zetten en weer lekker je eigen ding doen), maar Lucia brengt het gewoon kut. Dan bereik je dat inzicht ook niet.

Nja, tot ze iig een deel van d'r eigen falen in zag en zichzelf mooi als levensecht voorbeeld voor 'm neer kon zetten.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_178707112
quote:
3s.gif Op maandag 23 april 2018 23:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat het geen toeval is, wil niet zeggen dat hij er niet echt last van heeft
Dat zeg ik dan ook niet.
pi_178707119
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 01:19 schreef mootie het volgende:

[..]

Ook zo grappig dat Iris zichzelf helemaal geweldig vond met de gratis rappers. En dan geen idee hebben dat er alsnog enorm veel kosten aan verbonden zijn.
Dat was Romy
pi_178709354
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 06:22 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat was Romy
Dat realiseerde ik me ook net. Die twee verwar ik steeds met elkaar.
pi_178709633
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 02:08 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ja ws wel. Ik herken me wel beetje in Rodney denk ik. En haalde uit Lucia's preek te veel 'wat zegt die boosheid over jou?'. Terwijl ik me die boosheid maar al te goed voor kon stellen en echt heel hard moest denken 'hoezo ligt die boosheid dan bij mij??' :')
Ik werd gewoon thuis chagrijnig van deze aflevering. _O-

En het is zo cliché, je komt er helemaal niet verder mee om in die frustratie op een ander te blijven hangen. Je kan die persoon toch niet veranderen. Alleen hoe jij ermee omgaat. }:|
pi_178709749
quote:
3s.gif Op maandag 23 april 2018 23:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat het geen toeval is, wil niet zeggen dat hij er niet echt last van heeft
als Jack een diagnose had zou dat al lang als excuus voor alles gebruikt zijn ‘ik kan dit niet want ik heb X’.
Als je de avond/nacht voordat je op school verschijnt je volgiet met drank/drugs of halve nacht zit te gamen ga je je vast optimaal voelen
  dinsdag 24 april 2018 @ 12:03:45 #63
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_178711060
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 10:50 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

als Jack een diagnose had zou dat al lang als excuus voor alles gebruikt zijn ‘ik kan dit niet want ik heb X’.
Als je de avond/nacht voordat je op school verschijnt je volgiet met drank/drugs of halve nacht zit te gamen ga je je vast optimaal voelen
Laat ik het dan anders formuleren, miss komt de boodschao dan over.

Dat er fysiek wellicht niks mis met hem is, wil niet zeggen dat hij zich niet écht niet goed kan voelen bij tegengas.

Als dat zijn reactie is, hij pijn als emotie voelt wanneer hij oo zijn plek gezet wordt, maakt het het niet minder echt alleen omdat het geen fysieke oorzaak heeft. Het is me iets te makkelijk om te stellen dat hij het verzint omdat ie geen zin heeft, kort door de bocht
Laffe huichelaar
  dinsdag 24 april 2018 @ 12:19:20 #64
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_178711295
Jack verzind helemaal niks. Hij heeft het zich zelf ooit wijs gemaakt en is dat heilig gaan geloven en zelfs gaan voelen. En dat is inderdaad zielig.

En die gozer die hem flipte (naam kwijt) snap ik direct. Dat vage gelul over laten beinvloeden bla bla bla. Feit is dat de gemotiveerde onder de kanslozen leiden. Daar zit een grens aan en als die bereikt is kan iemand boos worden en dan helpt dat zweef teven gedoe niet want hij komt niks verder. Elke les mis hij 30% door te laat komers, en kwijt raken van tijd om de kanslozen te corrigeren. Vind ik dan.

Die Duncan is geweldig. Als je abc niet hebt gaat de rest ook niet sim-pel. Je bent te-laat. Mooi voorbeeld van oorzaak en gevolg.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  PR en moderator dinsdag 24 april 2018 @ 12:28:46 #65
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178711477
Persies :Y ^^
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  dinsdag 24 april 2018 @ 12:59:21 #66
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_178711916
Ik kan niet lopen, maar wel wegrennen als Eric komt kijken of ze toevallig weer zitten te blowen.
De mensen zijn gek geworden
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 24 april 2018 @ 15:27:04 #67
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178714195
Ik kijk hem nu terug in begrijp die broers wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178714219
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 12:59 schreef Da hopman het volgende:
Ik kan niet lopen, maar wel wegrennen als Eric komt kijken of ze toevallig weer zitten te blowen.
Ja dit ook inderdaad. :')

Maar voor hem is zondag een normale dag dus misschien heeft dat er mee te maken, of zo... :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178714226
Ben trouwens wel veel positiever over Jade dan in het begin. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178714649
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 12:59 schreef Da hopman het volgende:
Ik kan niet lopen, maar wel wegrennen als Eric komt kijken of ze toevallig weer zitten te blowen.
Ja moest er meteen aan denken :D
  dinsdag 24 april 2018 @ 16:58:59 #71
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_178715775
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 15:29 schreef FlippingCoin het volgende:
Ben trouwens wel veel positiever over Jade dan in het begin. :)
Ik vond het heel sterk dat ze het filmpje voorval wil laten rusten zodat ze alle 2 nog een paar leuke laatate dagen hebben. Dat is voor veel mensen maar zeker voor haar een hele grote stap.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_178716361
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 01:29 schreef Moira. het volgende:

[..]

Het is ook heel erg waar. Maar Lucia brengt het dan weer zo vaag in plaats van gewoon eerst even op een lijn te komen liggen. Rodney is er iig wel een die het prima kan begrijpen en zo steeds een stukje beter bij zichzelf stil kan leren staan, maar dan moet hij dat wel binnen krijgen van iemand die een beetje met 'm op een lijn ligt ipv Lucia's vage verhalen.

Ik snap vaak wel wat Lucia bedoelt, maar het is niet vreemd dat de meerderheid gewoon niet het gevoel heeft dat ze door haar begrepen worden en dat ze haar begrijpen. En daar zou ze imo d'r aanpak wat meer op aan moeten passen.
Ze doet wel aan zelfreflectie maar ze legt het zelf ook nog wel vaak bij een ander neer.

[..]

Het zegt niet per se wat over jou dat deze jongeren je enorm irriteren, zo'n boodschap zit er niet achter. Het is namelijk logisch dat ze je irriteren want ze vertonen irriterend gedrag. Dat is dus het punt waarbij Lucia eerst op een lijn zou moeten komen te liggen. Dat ze kutgedrag vertonen waar je je aan ergert is een gegeven. Het gaat er alleen om wat je daarmee doet: Erger je je eraan, word je ff een beetje pissig en laat je 't dan weer los en hou je je weer met jezelf bezig? Of erger je je eraan, word je er steeds pissiger van, en blijf je die frustratie vasthouden en 't op anderen projecteren? Je hebt geen invloed op hoe anderen zich gedragen, maar je hebt wel invloed op hoe je ermee om gaat. Dat is dan dus iets dat je moet leren herkennen om het in 't vervolg op tijd los te kunnen laten voor je jezelf ermee dwars gaat zitten.

Rodney zou dat wel prima begrijpen, maar Lucia brengt het niet zo duidelijk.
^O^ helemaal eens.
pi_178716428
Toch zonde van zo'n Jack. Denk dat hij veel meer zou kunnen als hij het echt wil.
pi_178717628
Wat is die Duncan een held. Dit is de eerste die de gevolgen van hun (gebrek aan) acties bij ze zelf neerlegt. Ipv gesprekken voeren over wat dit over ze zegt.

Gewoon aangeven dat hij de baas is, dat ze opdrachten hadden waar ze zich niet aan hebben gehouden. Leuk dat je zelf vind dat je het hebt geprobeerd. Daar heb ik als opdrachtgever niets aan. Nu gaat het feest niet door. Punt!
pi_178717936
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:19 schreef wcborstel het volgende:
Wat is die Duncan een held. Dit is de eerste die de gevolgen van hun (gebrek aan) acties bij ze zelf neerlegt. Ipv gesprekken voeren over wat dit over ze zegt.

Gewoon aangeven dat hij de baas is, dat ze opdrachten hadden waar ze zich niet aan hebben gehouden. Leuk dat je zelf vind dat je het hebt geprobeerd. Daar heb ik als opdrachtgever niets aan. Nu gaat het feest niet door. Punt!
Ze waren alleen de laatste email vergeten hoor pff :{w
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 24 april 2018 @ 21:15:44 #76
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_178721177
Was inderdaad mooi ja. Geloof echt wel dat er mensen hun best gedaan hebben maar 1 schakel weg en ketting is gebroken. 3x vergeten te mailen nou prima dan geen feest :D

En dan zeggen ze nog, zijn we het niet mee eens. Ja kan maar het is gewoon te laat.
Te weinig tijd om kaarten te verkopen
Geen drank
Geen geld om artiesten te halen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 24 april 2018 @ 21:43:50 #77
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_178722211
Junior blijft een slappeling. Bij sport niks doen en dan wel opeens assertief reageren bij dat feest. Vind hem by far de slapste van het stel. Van de vrouwen sowieso die Iris. Komt gewoon nooit.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_178842413
Vanaaf laatste aflevering.
pi_178842657
Laatste alweer? ;(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 30 april 2018 @ 20:00:17 #80
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_178844275
ZININ

Seizoen mag wel een paar eps en een paar weken langer hoor
Laffe huichelaar
pi_178844350
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 20:00 schreef timmmmm het volgende:
ZININ

Seizoen mag wel een paar eps en een paar weken langer hoor
Ben die groep nu wel zat _O-
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_178844376
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Laatste alweer? ;(
Exclusief terugblik denk ik
  maandag 30 april 2018 @ 20:18:08 #84
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_178844888
Ik vond de verschillen in deze groep gigantisch. Aan de ene kant Junior en aan de andere kant Tamar en de tweeling. Lucia en Erik hebben het niet voor elkaar gekregen om dat goed te sturen.
Dit, dus.
pi_178844912
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  maandag 30 april 2018 @ 20:22:19 #86
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_178845047
t is je girl salsa

bitch pls
Laffe huichelaar
  maandag 30 april 2018 @ 20:24:45 #87
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_178845136
We zijn los
Laffe huichelaar
pi_178845154
:W
pi_178845209
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 20:03 schreef Chai het volgende:

[..]

Exclusief terugblik denk ik
Oh jammer.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 30 april 2018 @ 20:27:38 #90
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_178845265
Duncangod lijkt me ook iemand aan wie je een baan kan overhouden hier als je gewoon je best doet. Ongelooflijk dat je er hier dan met de pet naar gooit, in iets wat ze allemaal leuk vinden
Laffe huichelaar
pi_178845281
Romy met haar Marokkaanse accent.
pi_178845287
Wat een negativiteit weer
pi_178845288
Feest met ranja hoop ik
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_178845300
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 20:27 schreef timmmmm het volgende:
Duncangod lijkt me ook iemand aan wie je een baan kan overhouden hier als je gewoon je best doet. Ongelooflijk dat je er hier dan met de pet naar gooit, in iets wat ze allemaal leuk vinden
Ja die vent steekt er veel meer moeite in dan die klas bij elkaar en dan boos worden op hem, zo kinderachtig.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 30 april 2018 @ 20:28:29 #95
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_178845311
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 20:28 schreef KennyPowers het volgende:
Feest met ranja hoop ik
Ranja met een side of GHB ja
Laffe huichelaar
pi_178845339
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 20:28 schreef mootie het volgende:
Romy met haar Marokkaanse accent.
Komt door die gaten in haar wangen
pi_178845370
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 20:28 schreef mootie het volgende:
Romy met haar Marokkaanse accent.
Ja. :r
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178845375
Shaker moet het ook weer met 5 leerlingen doen.
Wat een prutsers.
pi_178845390
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 20:28 schreef mootie het volgende:
Romy met haar Marokkaanse accent.
Ik wilde dat net schrijven. Hoe komt ze aan dat neppe Marokkaanse accent?
pi_178845416
Tahir is er wel gewoon ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')