abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  dinsdag 24 april 2018 @ 17:39:03 #26
477543 SHNL
Spirit Hunters NL
pi_178716481
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 15:24 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Er zijn meer dan genoeg ghosthunters te vinden op YouTube, je moet jezelf kunnen onderscheiden in iets, wat het voor de kijker interessant maakt om te abonneren + wat zorgt voor meer kijkers. Heb je ervaring met 'helpen van mensen' op dit gebied of is het eerder dat je zelf onverklaarbare dingen mee maakt?
Dat snap ik! Ik heb geen ervaring met het helpen van mensen op dit gebied. Daarom laat ik me ook goed iformeren door mensen met serieuze ervaring. Wel heb ik al veel onverklaarbare dingen meegemaakt wat ervoor heeft gezorgd dat ik dit dus wil gaan doen.
pi_178724614
Laat ik maar de oude man zijn die je op een rots tegenkomt en bibberend tegen jou zegt: NIET DOEN! Het is het niet waard om zegels van andere dimensies te openen of er aan te zitten peulen. Die meuk op televisie moet je niet geloven. Het is commerciŽle sensatie met wat "wetenschappelijke" kul-apparaten. Deze mensen missen de achtergrond en serieuze ervaring. Om in die wereld te geraken moet je spiritueel zijn. Je moet je hele leven daar aan geweid hebben. Wat jij (en die 3 anderen) gaan doen is je neus steken in zaken die je de rest van je leven zullen achtervolgen. Ga geen vingers in gaten steken en denken dat je dan iets op beeld zult vastleggen. Die kans is erg klein namelijk. En verder, als het eenmaal in je zit, kom je er heel moeilijk van af. Het zal je krankzinnig maken.
pi_178725338
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:15 schreef pipojansen het volgende:
Laat ik maar de oude man zijn die je op een rots tegenkomt en bibberend tegen jou zegt: NIET DOEN! Het is het niet waard om zegels van andere dimensies te openen of er aan te zitten peulen. Die meuk op televisie moet je niet geloven. Het is commerciŽle sensatie met wat "wetenschappelijke" kul-apparaten. Deze mensen missen de achtergrond en serieuze ervaring. Om in die wereld te geraken moet je spiritueel zijn. Je moet je hele leven daar aan geweid hebben. Wat jij (en die 3 anderen) gaan doen is je neus steken in zaken die je de rest van je leven zullen achtervolgen. Ga geen vingers in gaten steken en denken dat je dan iets op beeld zult vastleggen. Die kans is erg klein namelijk. En verder, als het eenmaal in je zit, kom je er heel moeilijk van af. Het zal je krankzinnig maken.
Eens. :)
Lend me your eyes I can change what you see, but your soul you must keep totally free.
pi_178761304
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:15 schreef pipojansen het volgende:
ervaring mee?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179059338
Je gelooft heilig in iets waarvan je het bestaan wilt gaan onderzoeken?

Tip: zorg voor goede onderzoeksmethodiek. Bij programma's als Ghosthunters/Adventures is die namelijk allerbelabberdst.
pi_179062057
Tegenwoordig zijn opnames en dergelijke ook geen onomstotelijk bewijs meer, alles kan gemaakt worden met de huidige technieken/computers/software. Heb je zoveel geriskeerd en geld verspild voor iets wat toch niet geloofd zal worden.
  donderdag 10 mei 2018 @ 13:54:29 #32
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_179062412
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:39 schreef SHNL het volgende:

[..]

Dat snap ik! Ik heb geen ervaring met het helpen van mensen op dit gebied. Daarom laat ik me ook goed iformeren door mensen met serieuze ervaring. Wel heb ik al veel onverklaarbare dingen meegemaakt wat ervoor heeft gezorgd dat ik dit dus wil gaan doen.
Niet doen. Als je je antwoord hebt, wat dan?
  zondag 13 mei 2018 @ 17:15:39 #33
477890 GhostHuntingNo
Dont judge me
pi_179136398
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 13:36 schreef Neoheo het volgende:
Tegenwoordig zijn opnames en dergelijke ook geen onomstotelijk bewijs meer, alles kan gemaakt worden met de huidige technieken/computers/software. Heb je zoveel geriskeerd en geld verspild voor iets wat toch niet geloofd zal worden.
Laat hem lekker.. als hij daar gelukkig van word ?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')