abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 25 april 2018 @ 09:20:24 #151
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178728550
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:15 schreef DeParo het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het zeer duidelijk ook over politieke zaken, in dit geval buitenlandse politiek, en ook defensie is onderdeel van de politieke bevoegdheid dus wat dat betreft.......

Het valt op dat je bij voorkeur over het militaire aspect een mening wil uiten hier. Daar hebben we [DEF] voor. Vervoeg je daar.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178728557
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En wij westerlingen vinden dat minder grappig. Wij koesteren bepaalde waarden en het handelen van die smeerlap Kim is daarmee in strijd. Het is moreel verwerpelijk om Kim te overladen met lof.

Verder: als je werkelijk denkt dat Kim zijn arsenaal gaat ontmantelen, dan ben je echt grenzeloos naïef.
Natuurlijk vinden wij dat maar dat wij dat vinden, en dat we bij onze principes blijven, heeft niet altijd het gewenste effect. Zal het doel de middelen heiligen, dat is wat je je af moet vragen, aangezien beide Korea's op dit moment zeer constructieve gesprekken lijken te hebben denk ik dat het wellicht zo'n geval is misschien. Het ziet er interessant uit.
pi_178728570
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:20 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het valt op dat je bij voorkeur over het militaire aspect een mening wil uiten hier. Daar hebben we [DEF] voor. Vervoeg je daar.
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt. Wat voor mening?
  woensdag 25 april 2018 @ 09:24:19 #154
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178728587
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:23 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee waar je het over hebt. Wat voor mening?
hou je niet van de domme. we hebben je wel door.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178728609
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:23 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee
Klopt.
pi_178728618
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:21 schreef DeParo het volgende:

[..]

Natuurlijk vinden wij dat maar dat wij dat vinden, en dat we bij onze principes blijven, heeft niet altijd het gewenste effect. Zal het doel de middelen heiligen, dat is wat je je af moet vragen, aangezien beide Korea's op dit moment zeer constructieve gesprekken lijken te hebben denk ik dat het wellicht zo'n geval is misschien. Het ziet er interessant uit.
Na jarenlang hard werken beschikt Noord-Korea eindelijk over een operationeel kernwapenarsenaal. Denk je nou werkelijk dat Kim bij de eerste de beste onderhandelingen besluit om dat te ontmantelen, in ruil voor het warme woorden van Trump?

Kim handelt momenteel vanuit een positie van macht. Sterker, Noord-Korea heeft nooit eerder zo'n waardevolle troef in handen gehad. Die is het kwijt als het arsenaal van de hand wordt gedaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178728636
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:24 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

hou je niet van de domme. we hebben je wel door.
Nou. En BNW is voor jou de andere kant op he. :W
  woensdag 25 april 2018 @ 09:29:54 #158
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178728647
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Na jarenlang hard werken beschikt Noord-Korea eindelijk over een operationeel kernwapenarsenaal. Denk je nou werkelijk dat Kim bij de eerste de beste onderhandelingen besluit om dat te ontmantelen, in ruil voor het warme woorden van Trump?

"Rocketman, fire , fury" :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178728655
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Na jarenlang hard werken beschikt Noord-Korea eindelijk over een operationeel kernwapenarsenaal. Denk je nou werkelijk dat Kim bij de eerste de beste onderhandelingen besluit om dat te ontmantelen, in ruil voor het warme woorden van Trump?
Niet alleen voor de warme woorden uiteraard het is een opeenstapeling van toenadering en constructieve gesprekken.

quote:
Kim handelt momenteel vanuit een positie van macht. Sterker, Noord-Korea heeft nooit eerder zo'n waardevolle troef in handen gehad. Die is het kwijt als het arsenaal van de hand wordt gedaan.
Het was toch echt Noord-Korea dat de toenadering begon te zoeken en niet andersom. Dus ik weet niet hoe jij precies die 'positie van macht' meen te zien.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:27 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Klopt.
Vertel.
pi_178728702
Ik ben alweer DeParo-moe. :{
pi_178728708
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:30 schreef DeParo het volgende:

[..]

Niet alleen voor de warme woorden uiteraard het is een opeenstapeling van toenadering en constructieve gesprekken.
Denk eerder dat ze zich daar in Noord-Korea de ballen uit de broek lachen. Trump wordt behoorlijk geminacht door de top van het regime. Niemand daar heeft een hoge pet van hem op. Dat hij Kim eervol noemt, is voor het regime bewijs dat ze met een simpele ziel hebben te maken.

Maar je kunt het Trump niet eens verwijten. Hij is z'n hele leven omringd door ja-knikkers en heeft nooit ergens voor hoeven knokken. Zijn vermogen maakte dat alle deuren voor hem opengingen.

Van zo'n iemand kun je niet verwacht dat hij geopolitiek gezien hoge ogen gooit.

quote:
Het was toch echt Noord-Korea dat de toenadering begon te zoeken en niet andersom. Dus ik weet niet hoe jij precies die 'positie van macht' meen te zien.
Noord-Korea heeft nu de luxe om toenadering te zoeken omdat het eindelijk beschikt over een operationeel kernwapenarsenaal. Het regime gaat dus vanuit een positie van macht het gesprek in.

Snap je dat echt niet?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178728736
quote:
6s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:34 schreef Treinhomo het volgende:
Ik ben alweer DeParo-moe. :{
pi_178728738
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Denk eerder dat ze zich daar in Noord-Korea de ballen uit de broek lachen. Trump wordt behoorlijk geminacht door de top van het regime. Niemand daar heeft een hoge pet van hem op. Dat hij Kim eervol noemt, is voor het regime bewijs dat ze met een simpele ziel hebben te maken.

Maar je kunt het Trump niet eens verwijten. Hij is z'n hele leven omringd door ja-knikkers en heeft nooit ergens voor hoeven knokken. Zijn vermogen maakte dat alle deuren voor hem opengingen.

Van zo'n iemand kun je niet verwacht dat hij geopolitiek gezien hoge ogen gooit.
Nu ga je weer je persoonlijke mening over Trump door de war gooien met wat er daadwerkelijk gebeurt of hoe deze lieden over elkaar denken.

[..]

quote:
Noord-Korea heeft nu de luxe om toenadering te zoeken omdat het eindelijk beschikt over een operationeel kernwapenarsenaal. Het regime gaat dus vanuit een positie van macht het gesprek in.
Dan ga je wel even voorbij aan het punt dat diezelfde kernwapens helemaal niet nodig waren om toenadering te bereiken. De gesprekken zoals nu gevoerd en zoals ze gevoerd gaan worden zaten al die landen al veel eerder op te pushen. Dus hoe verklaar je dat precies.

quote:
Snap je dat echt niet?
Dit soort teksten mag je achterwege laten.
pi_178728746
quote:
6s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:34 schreef Treinhomo het volgende:
Ik ben alweer DeParo-moe. :{
Kritiek. Ander Geluid. Eng eng eng eng eng.
  woensdag 25 april 2018 @ 09:39:58 #165
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_178728761
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:38 schreef DeParo het volgende:

[..]

Kritiek. Ander Geluid. Eng eng eng eng eng.
Ratio & logica. Moeilijk, moeilijk, moeilijk.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_178728765
quote:
Op woensdag 25 april 2018 09:38 schreef DeParo het volgende:
Kritiek. Ander Geluid. Eng eng eng eng eng.
Nee. Totaal geraaskal en langs de aangedragen argumenten heen praten.
Erg vermoeiend om te lezen.
pi_178728781
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:39 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ratio & logica. Moeilijk, moeilijk, moeilijk.
Dat is ook zeer moeilijk. Niet iedereen kan het aan. Blijkt maar weer uit dit topic.
pi_178728797
quote:
6s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:40 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Nee. Totaal geraaskal en langs de aangedragen argumenten heen praten.
Erg vermoeiend om te lezen.
Oh ja noem eens een voorbeeld dan ipv dit soort ongefundeerde 'gedroeftoeter'. Nogmaals kan je het schijnbaar niet hebben dat niet iedereen hetzelfde over iets of iemand denkt.
pi_178728805
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:37 schreef DeParo het volgende:

[..]

Nu ga je weer je persoonlijke mening over Trump door de war gooien met wat er daadwerkelijk gebeurt of hoe deze lieden over elkaar denken.
Het regime heeft Trump in verklaringen meerdere keren gekleineerd en uitgescholden. Kim komt uit een geslacht van politieke dictators en zijn adviseurs staan aan de top van een meedogenloos regime.

Denk je nou werkelijk dat dergelijke figuren veel respect hebben voor een of andere blaaskaak die is opgegroeid met een gouden lepel in z'n reet en keer op keer laat blijken extreem onzeker te zijn?

quote:
Dan ga je wel even voorbij aan het punt dat diezelfde kernwapens helemaal niet nodig waren om toenadering te bereiken. De gesprekken zoals nu gevoerd en zoals ze gevoerd gaan worden zaten al die landen al veel eerder op te pushen. Dus hoe verklaar je dat precies.
Kernwapens waren voor Noord-Korea nodig om een sterke positie te hebben tijdens de onderhandelingen. Toenadering zoeken zonder beschikking te hebben over dat arsenaal was funest voor het regime.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178728877
DeParo denkt toch niet echt dat Noord-Korea zijn kernwapens gaat opgeven, of wel?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178728919
Holy shit, wat is dit weer een kutopic zeg.
pi_178728931
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:47 schreef Ludachrist het volgende:
DeParo denkt toch niet echt dat Noord-Korea zijn kernwapens gaat opgeven, of wel?
Kan persoonlijk ook geen enkele reden bedenken waarom Noord-Korea daarmee zou instemmen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178728934
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het regime heeft Trump in verklaringen meerdere keren gekleineerd en uitgescholden. Kim komt uit een geslacht van politieke dictators en zijn adviseurs staan aan de top van een meedogenloos regime.
Het Noord-Koreaanse regime doet dat al tijden tegen alles wat los en vastzit en hun niet aanstaat, ja nu tegen Trump direct omdat hij het zelf ook doet, maar net zo min als we een echte persoonlijke mening uit Trump's continue gezigzag in tweets kunnen lezen kunnen we dat bij Kim. En nu Noord-Korea niet meer die 'meningen' verkondigt kunnen we daaruit dan opmaken dat ze opeens Trump best wel een toffe peer vinden?

quote:
Denk je nou werkelijk dat dergelijke figuren veel respect hebben voor een of andere blaaskaak die is opgegroeid met een gouden lepel in z'n reet en keer op keer laat blijken extreem onzeker te zijn?
Ik denk dat wij zeer weinig op kunnen maken wat Noord-Korea vindt van een specifiek persoon op dit moment.

[..]

quote:
Kernwapens waren voor Noord-Korea nodig om een sterke positie te hebben tijdens de onderhandelingen. Toenadering zoeken zonder beschikking te hebben over dat arsenaal was funest voor het regime.
Dat hadden we wellicht kunnen constateren als Noord-Korea enige moeite had gedaan om tot dergelijke gesprekken te komen maar dat hebben ze niet gedaan. Wat betreft de Westerse opstelling is er bizar weinig veranderd. Evenmin gaan we er aan voorbij dat Kim nog maar net aan de macht is en ook hij zijn regime moet verankeren, het operationeel maken van de kernwapens ligt meer in die lijn dan in een sterkere machtspositie internationaal te creeeren, want als een ding is gebleken is dat de machtspositie van Noord-Korea juist minder groot is geworden omdat het de Chinese hoon over zich heen heeft gekregen.
  Overall beste user 2022 woensdag 25 april 2018 @ 09:51:21 #174
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178728956
De opstelling van de VS is wèl veranderd.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178728957
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:47 schreef Ludachrist het volgende:
DeParo denkt toch niet echt dat Noord-Korea zijn kernwapens gaat opgeven, of wel?
Ik denk dat er concrete stappen in die richting zullen worden gezet, dat zal niet van de ene op de andere dag gebeuren, maar elke stap is al een flinke verbetering.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')