abonnement Unibet Coolblue
pi_178712274
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 13:24 schreef fetX het volgende:

[..]

Vorig jaar of het jaar ervoor heeft hij toch een keer een interview gegeven dat hij daar op aan het oefenen was. Toen zei die dat hij geleerd heeft meer met z'n binnenkant te moeten schieten.

Joh :|W
Daar kom je dan achter na 20 jaar prof zijnde :') Vilhena heeft het wel aardig opgepikt, ook wel deels geluk afentoe, toen tegen psv in de beker ging t echt door 8 man heen en alsnog een goal _O-
  dinsdag 24 april 2018 @ 13:28:55 #177
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_178712319
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 13:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Daar kom je dan achter na 20 jaar prof zijnde :') Vilhena heeft het wel aardig opgepikt, ook wel deels geluk afentoe, toen tegen psv in de beker ging t echt door 8 man heen en alsnog een goal _O-
Voor afstandsschoten moet je ook wel wat geluk hebben natuurlijk. Al merk je bij Vilhena dat de schoten wel echt een stuk gerichter zijn dit seizoen. Dat schot tegen AZ afgelopen zondag was fenomenaal ook al hield Bizot 'm tegen.
pi_178712363
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 13:28 schreef fetX het volgende:

[..]

Voor afstandsschoten moet je ook wel wat geluk hebben natuurlijk. Al merk je bij Vilhena dat de schoten wel echt een stuk gerichter zijn dit seizoen. Dat schot tegen AZ afgelopen zondag was fenomenaal ook al hield Bizot 'm tegen.
Zeker ja! Maar daar zit wel het verschil in, Vilhena's afstandschoten zijn bijna altijd op doel. En als Karim schiet dan ligt die of in de maas of scoort die door 1 of andere rare twist :')
Gewoon 100x tegen aan schoppen, dan gaat die er vanzelf wel een keer in _O-
Vraag me af hoe we dat volgend jaar doen, er van uitgaande dat Vilhena en Karim beide vertrekken, dan verwacht ik vermoedelijk Tapia en Ayoub op t middenveld
Geen idee wat hun scorend vermogen is

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2018 13:34:40 ]
  dinsdag 24 april 2018 @ 13:37:09 #179
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_178712422
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 13:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Zeker ja! Maar daar zit wel het verschil in, Vilhena's afstandschoten zijn bijna altijd op doel. En als Karamin schiet dan ligt die of in de maas of scoort die door 1 of andere rare twist :')
Gewoon 100x tegen aan schoppen, dan gaat die er vanzelf wel een keer in _O-
Vraag me af hoe we dat volgend jaar doen, er van uitgaande dat Vilhena en Karim beide vertrekken, dan verwacht ik vermoedelijk Tapia en Ayoub op t middenveld
Geen idee wat hun scorend vermogen is
Van Geel moet aan de bak deze zomer. Dat is zeker. Mocht Tapia een goed WK spelen, wat niet ondenkbaar is, zie ik 'm ook wel vertrekken bijvoorbeeld. Ayoub is leuk, maar zie hem meer als 13e man.

Denk dat Gio niet vertrekt en dat vind ik ergens wel jammer. Echter, heb wel het idee dat Wouters de staf gaat verlaten en dat lijkt me al een goede zet. Zie niet in wat hij toe heeft gevoegd. Hopelijk komt daar een echt goede veldtrainer voor terug die er positiespel in kan brengen (persoon a la Rutten). Dan kan Gio wat mij betreft blijven zitten.
pi_178712496
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 13:37 schreef fetX het volgende:

[..]

Van Geel moet aan de bak deze zomer. Dat is zeker. Mocht Tapia een goed WK spelen, wat niet ondenkbaar is, zie ik 'm ook wel vertrekken bijvoorbeeld. Ayoub is leuk, maar zie hem meer als 13e man.

Denk dat Gio niet vertrekt en dat vind ik ergens wel jammer. Echter, heb wel het idee dat Wouters de staf gaat verlaten en dat lijkt me al een goede zet. Zie niet in wat hij toe heeft gevoegd. Hopelijk komt daar een echt goede veldtrainer voor terug die er positiespel in kan brengen (persoon a la Rutten). Dan kan Gio wat mij betreft blijven zitten.
Ja vind het nog altijd triest hoe Tapia bij ons gebruikt is en constant word weggezet als middelmaat en als eerste word opgeoffert, terwijl het toch echt 1 van de betere spelers is. Spreekt volgens mij ook heel matig Nederlands waardoor die verder ook weinig in te brengen heeft en niet echt een gesprek met de trainer kan aangaan. Denk dat als je die jongen een paar wedstrijden vertrouwen geeft op zijn positie je 1 van de beste eredivisie spelers aan boord hebt. Maar misschien zie ik het wel verkeerd :P

Word een drukke zomer idd, en ja Ayoub lijkt me ook meer back-up dan basis materiaal, misschien dat we nog iets van Gustafson zien. Heb een tijd geleden ook geruchten gehoord dat hij in de groep ook aardig gepest werd door Elia vilhena en Nelom ( :') ) Als dat echt waar is dan is het natuurlijk ook wel triest voor die jongen, als je niet op je plek bent dan word je rendament er ook niet beter op..
  dinsdag 24 april 2018 @ 13:51:14 #181
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_178712619
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 13:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja vind het nog altijd triest hoe Tapia bij ons gebruikt is en constant word weggezet als middelmaat en als eerste word opgeoffert, terwijl het toch echt 1 van de betere spelers is. Spreekt volgens mij ook heel matig Nederlands waardoor die verder ook weinig in te brengen heeft en niet echt een gesprek met de trainer kan aangaan. Denk dat als je die jongen een paar wedstrijden vertrouwen geeft op zijn positie je 1 van de beste eredivisie spelers aan boord hebt. Maar misschien zie ik het wel verkeerd :P

Word een drukke zomer idd, en ja Ayoub lijkt me ook meer back-up dan basis materiaal, misschien dat we nog iets van Gustafson zien. Heb een tijd geleden ook geruchten gehoord dat hij in de groep ook aardig gepest werd door Elia vilhena en Nelom ( :') ) Als dat echt waar is dan is het natuurlijk ook wel triest voor die jongen, als je niet op je plek bent dan word je rendament er ook niet beter op..
Tapia is wat mij betreft een middenvelder. Hij heeft daar inderdaad nog niet echt de kans gekregen. In de verdediging past hij minder, omdat hij veel risico in zijn spel legt. Toch denk ik dat hij wel echt een hele goede voetballer kan worden. Overigens, als je al zo lang in Nederland woont vind ik het belachelijk dat je nog geen goed woord Nederlands kan spreken, maar dat terzijde.

Van Gustafson verwacht ik zelf niet heel veel meer, al moet hij wel de kans krijgen in de voorbereiding. Ik vind hem een beetje een luie voetballer net als Bruins. Dat werkt niet zo goed, zeker niet bij Feyenoord. Maar, als het zo is dat hij gepest wordt komt hij nu in een betere selectie terecht denk ik. Alle spelers die jij noemt zijn inmiddels weg of gaan weg :)
  dinsdag 24 april 2018 @ 13:53:06 #182
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_178712646
Middenveld van Taap, Ayoub en op 10 de Toorn zal volgend jaar denkelijk worden.

Als Taap tenminste geen goed WK draait, waar ik op hoop
Laffe huichelaar
pi_178712718
Marko Vejinovic hebben we ook nog. Dumpen?
  dinsdag 24 april 2018 @ 13:58:58 #184
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_178712744
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 10:00 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waar speelt de Guzman eigenlijk? Tijdje geleden bij Napoli nog toch?
Speelt erg goed bij Eintracht Frankfurt de club met die trainer die naar Beieren gaat :) had toen 15 euro betje verloren wel die wedstrijd.
  dinsdag 24 april 2018 @ 14:00:31 #185
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_178712772
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 13:53 schreef timmmmm het volgende:
Middenveld van Taap, Ayoub en op 10 de Toorn zal volgend jaar denkelijk worden.

Als Taap tenminste geen goed WK draait, waar ik op hoop
Mag wel een talentje of bewezen speler bij wat mij betreft. Ik hoop dat Kokcu volgend jaar ook kansen gaat krijgen. Dat kan een hele goede worden. Net als die Bouchataoui.
pi_178712778
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 13:51 schreef fetX het volgende:

[..]

Tapia is wat mij betreft een middenvelder. Hij heeft daar inderdaad nog niet echt de kans gekregen. In de verdediging past hij minder, omdat hij veel risico in zijn spel legt. Toch denk ik dat hij wel echt een hele goede voetballer kan worden. Overigens, als je al zo lang in Nederland woont vind ik het belachelijk dat je nog geen goed woord Nederlands kan spreken, maar dat terzijde.

Van Gustafson verwacht ik zelf niet heel veel meer, al moet hij wel de kans krijgen in de voorbereiding. Ik vind hem een beetje een luie voetballer net als Bruins. Dat werkt niet zo goed, zeker niet bij Feyenoord. Maar, als het zo is dat hij gepest wordt komt hij nu in een betere selectie terecht denk ik. Alle spelers die jij noemt zijn inmiddels weg of gaan weg :)
Zelfde verhaal als je karim in de verdediging zet bv, dat werkt ook niet :P
Sowieso is het lastig om Nederlands te leren als spaans je moedertaal is, en denk dat Tapia meer op zichzelf is en afentoe met zn moeder belt maar verder niet echt drukte opzoekt, dus dan word je ook niet echt bekend met de taal :P

En met dat pesten, het kwam van 'inside' informatie maar ik betwijfel het wel. Denk dat jongens als Kuyt/Jones/Vermeer het echt wel aan zouden pakken. Toen Elia zo idioot deed met die scheenbeschermer sprak kuyt hem ook gewoon aan, dus ja, betwijfel het. Maar het zou kunnen natuurlijk
pi_178712785
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 13:57 schreef Zipportal het volgende:
Marko Vejinovic hebben we ook nog. Dumpen?
Volgens mij loopt dat contract af, en anders gaatie wss naar az
  dinsdag 24 april 2018 @ 14:22:52 #188
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_178713131
Als die van Geel het toch waagt om met die Weghorst aan te komen zetten....ik zie het hem zo doen :')
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 24 april 2018 @ 14:28:40 #189
319979 Fok-it
All is well
pi_178713228
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 13:53 schreef timmmmm het volgende:
Middenveld van Taap, Ayoub en op 10 de Staaf zal volgend jaar denkelijk worden.
Deze hopelijk
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_178713238
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:00 schreef fetX het volgende:

[..]

Mag wel een talentje of bewezen speler bij wat mij betreft. Ik hoop dat Kokcu volgend jaar ook kansen gaat krijgen. Dat kan een hele goede worden. Net als die Bouchataoui.
Gio en jeugdspelers inpassen ??
Ja als de rest een gebroken been heeft.

Ga lekker met jeugdspelers nu al spelen, maar straks weer Bilal
  dinsdag 24 april 2018 @ 14:31:06 #191
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_178713263
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 13:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]
Heb een tijd geleden ook geruchten gehoord dat hij in de groep ook aardig gepest werd door Elia vilhena en Nelom ( :') )
Dus die Nelom kon niet voetballen en was nog een pestkop ook? Dat is lef hebben. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:22 schreef fetX het volgende:
Als die van Geel het toch waagt om met die Weghorst aan te komen zetten....ik zie het hem zo doen :')
Hoe gek het ook klinkt voor middelmatige spits, ik denk dat hij al niet meer te betalen is voor ons. Denk dat AZ, zeker na knaller die ze maakten met Vincent Janssen, hem alleen voor echte hoofdprijs laat gaan.

Toch had ik het nog niet zo raar gevonden. Wel een type voor ons. Sterk en altijd hard werken.
  dinsdag 24 april 2018 @ 14:32:53 #192
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_178713287
Ik neem aan dat er minimaal 1 creatieve aanvallende middenvelder gaat komen ongeacht wie er weggaat. Daarnaast misschien 1 keeper. Verder moet voor elke positie waar er een basisspeler vertrekt een speler voor worden teruggehaald, met uitzondering van centrale middenvelder omdat Ayoub sowieso al komt.
pi_178714052
Haha die Michels award wow.

Zelf hoop ik dat Feyenoord Arne Slot gaat aantrekken. Schijnt echt mastermind van AZ te zijn.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_178714090
Dat is wel lachwekkend, 4de worden op ruime achterstand en dan de beste trainer ?

Waarom dan niet Mitchell van der Gaag bv
pi_178714094
Broodje Kroket Award voor GioGod.
  dinsdag 24 april 2018 @ 15:21:56 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178714106
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 15:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha die Michels award wow.

Zelf hoop ik dat Feyenoord Arne Slot gaat aantrekken. Schijnt echt mastermind van AZ te zijn.
Mastermind achter wat precies
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178714113
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 15:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha die Michels award wow.

Zelf hoop ik dat Feyenoord Arne Slot gaat aantrekken. Schijnt echt mastermind van AZ te zijn.
Als wat?
blablablabla
pi_178714149
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 15:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Mastermind achter wat precies
Het wegtikken van elke club met uitzondering van de top drie? Hoongelach om AZ is leuk, maar ze presteren gewoon goed dit jaar.
pi_178714178
Feynoord niet genomineerd voor prijs van beste jeugdopleiding van Nederland. PSV, Ajax en AZ wel.

Hoe komt het dat Feyenoord niet meer tot de beste drie jeugdopleidingen van Nederland behoort? Is daar een verklaring voor?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')