abonnement Unibet Coolblue
pi_178781134
Bij een scharrel wil ik wel graag wat inhoud, maar voor een one night stand boeit het echt geen moer natuurlijk.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  maandag 30 april 2018 @ 09:02:00 #53
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_178827722
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:25 schreef Hexx. het volgende:
Genoeg mannen die toch trouwen met domme (blondjes) vrouwen. Genoeg voorbeelden in het leven. Soms willen mannen ook gewoon een sierpop naast zich.
Dus allemaal BS dat ze met zo'n vrouw geen relatie zouden willen.

Dan waren alle domme vrouwen nu nog vrijgezel.
Sommige mannen vinden het belangrijk om te kunnen pronken met een vrouw. Eigenlijk is het dan allemaal meer voor de buitenwereld dan voor zichzelf. Deels ligt dit wel aan het geestelijke niveau van de man denk ik. Er zijn namelijk genoeg knappe vrouwen met aardig veel inhoud, dus je zou verwachten dat de wat intelligentere man daar dan naar opzoek gaat.
pi_178828069
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 09:02 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Sommige mannen vinden het belangrijk om te kunnen pronken met een vrouw. Eigenlijk is het dan allemaal meer voor de buitenwereld dan voor zichzelf. Deels ligt dit wel aan het geestelijke niveau van de man denk ik. Er zijn namelijk genoeg knappe vrouwen met aardig veel inhoud, dus je zou verwachten dat de wat intelligentere man daar dan naar opzoek gaat.
Geloof het of niet, soms voelt een intelligente man ook liefde voor een niet zo intelligente vrouw.
pi_178842684
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 09:40 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Geloof het of niet, soms voelt een intelligente man ook liefde voor een niet zo intelligente vrouw.
Ervaring mee?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_178855458
quote:
5s.gif Op maandag 30 april 2018 19:03 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ervaring mee?
Ja. Mijn IQ is 12 en die van mijn man 180
  dinsdag 1 mei 2018 @ 08:57:23 #57
108913 Godshand
guide4you
pi_178855520
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 08:50 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Ja. Mijn IQ is 12 en die van mijn man 180
Ben je goed bezig ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_178855589
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 08:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ben je goed bezig ^O^
Dat brengt me op de gedachte dat zo'n vrouw een slimme man misschien ook wel erg saai zou vinden. Omdat ze de hele tijd bij zichzelf denkt: Waar heeft die man het toch over?

:D
  dinsdag 1 mei 2018 @ 09:44:10 #59
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_178856187
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:04 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Dat brengt me op de gedachte dat zo'n vrouw een slimme man misschien ook wel erg saai zou vinden. Omdat ze de hele tijd bij zichzelf denkt: Waar heeft die man het toch over?

:D
Meestal voelt de vrouw zich dan gewoon dom en cijfert zichzelf weg.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 09:46:16 #60
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_178856221
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:04 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Dat brengt me op de gedachte dat zo'n vrouw een slimme man misschien ook wel erg saai zou vinden. Omdat ze de hele tijd bij zichzelf denkt: Waar heeft die man het toch over?

:D
Gewoon een goocheltrucje doen, kan ze zich weer een week het hoofd breken over balletje-balletje oid.
pi_178856610
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:44 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Meestal voelt de vrouw zich dan gewoon dom en cijfert zichzelf weg.
Ik denk eerder dat de man zich dan vreselijk saai voelt omdat de vrouw steeds glazig en niet-begrijpend naar hem kijkt of moet gapen zodra hij zijn open doet ;)

quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:46 schreef Nobu het volgende:

[..]

Gewoon een goocheltrucje doen, kan ze zich weer een week het hoofd breken over balletje-balletje oid.
:D
pi_178857241
Geldt voor mij ook. Die getatoeëerde bimbo's die er een sport van hebben gemaakt om zo weinig mogelijk algemene kennis of kritisch denkvermogen te hebben ontwikkeld én er nog trots op zijn ook, zijn voor mij regelrechte afknappers. Vaak ook zijn ze ook nog 'nepperds' en 'aanstellers' om dit mee te compenseren. Neptieten, neplippen, etc. Maar ook nep en pretentieus gedrag zijn hiervan voorbeelden. En dan vaak ook nog een opgeblazen ego met bijbehorend diva-gedrag omdat ze door veel sukkels toch nog als seksueel aantrekkelijk worden gezien.

Vrijwel al die verleiders in Temptation Island zijn hier wel voorbeelden van ja. Of die mensen in 'Love Island'. Ik kijk het overigens niet maar zap er ooit langs en kijk dan 10 minuten meer vanuit psyschologisch onderzoek dan vanuit plezier.

Die vrouwen hebben overigens niet in de gaten dat ze hier alleen nog mee weg komen omdat ze jong en vruchtbaar zijn. Als ze de 40 hebben aangetikt dan komen ze vaak goed in de problemen omdat geen enkele fatsoenlijke man ze dan nog ziet staan.
pi_178873475
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:46 schreef matigeuser het volgende:
Geldt voor mij ook. Die getatoeëerde bimbo's die er een sport van hebben gemaakt om zo weinig mogelijk algemene kennis of kritisch denkvermogen te hebben ontwikkeld én er nog trots op zijn ook, zijn voor mij regelrechte afknappers. Vaak ook zijn ze ook nog 'nepperds' en 'aanstellers' om dit mee te compenseren. Neptieten, neplippen, etc. Maar ook nep en pretentieus gedrag zijn hiervan voorbeelden. En dan vaak ook nog een opgeblazen ego met bijbehorend diva-gedrag omdat ze door veel sukkels toch nog als seksueel aantrekkelijk worden gezien.

Vrijwel al die verleiders in Temptation Island zijn hier wel voorbeelden van ja. Of die mensen in 'Love Island'. Ik kijk het overigens niet maar zap er ooit langs en kijk dan 10 minuten meer vanuit psyschologisch onderzoek dan vanuit plezier.

Die vrouwen hebben overigens niet in de gaten dat ze hier alleen nog mee weg komen omdat ze jong en vruchtbaar zijn. Als ze de 40 hebben aangetikt dan komen ze vaak goed in de problemen omdat geen enkele fatsoenlijke man ze dan nog ziet staan.
Ik vind de mannen zo mogelijk nog erger. Vroeger hadden we daar een Outlet voor: Kanonnenvoer.
Whatever...
pi_178875309
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 19:54 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik vind de mannen zo mogelijk nog erger. Vroeger hadden we daar een Outlet voor: Kanonnenvoer.
Ja van hetzelfde laken een pak.
pi_178907811
Wat is een scharrel? Is dat een fuck-buddy-met-vrije-uitloop? Raar koosnaampje ook.
  donderdag 3 mei 2018 @ 09:48:52 #66
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_178907932
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 15:59 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Je moet je vooral niet irriteren aan wat uit iemands mond komt. Daar gaat het vooral om.
Is de communicatie simpel, maar leuk dan is het prima. Zijn er van die facepalm momenten dan is het een afknapper.
Dit inderdaad. Hoe knap iemand ook is, na een aantal van deze welbekende 'Facepalm-momenten' is het voor mij klaar. Modelletje of niet, dan hoef ik er niets meer mee.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  donderdag 3 mei 2018 @ 10:13:03 #67
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_178908393
Voor een ONS zou het me ook niet zo heel veel uitmaken, tenzij ik me écht heel erg aan haar zou storen door haar uitstraling of tokkiegedrag. Voor een scharrel is inhoud toch wel belangrijk, maar bij mij waren scharrels wel altijd meiden waarmee ik wilde daten en als het klikte, als doel een relatie.

Eigenlijk toch wel altijd met wat hoger opgeleide dames gedatet en dat beviel me prima en mijn huidige vriendin is zelfs doctor :P Een echte afknapper zou ik echt al vinden als ze in berichtjes 'me' in plaats van 'mijn' of 'm'n' zouden gebruiken. Daar zou ik echt niets meer mee kunnen :@
Don't let my username fool you...
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 4 mei 2018 @ 00:26:47 #68
269689 crew  Viv
pi_178926457
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:42 schreef waxmask het volgende:
Wat is een scharrel? Is dat een fuck-buddy-met-vrije-uitloop? Raar koosnaampje ook.
:D
Een scharrel is een soort vrijblijvend voorstadium, iemand waarmee vaker dan eenmalig seks is geweest (want dan was het een ONS), zonder dat er een naam aan gegeven wordt of toezeggingen worden gedaan. Een scharrel kan later eventueel een fuck-buddy of een relatie (of wat ze nog meer bedenken tegenwoordig) worden.
pi_178927137
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 00:26 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

:D
Een scharrel is een soort vrijblijvend voorstadium, iemand waarmee vaker dan eenmalig seks is geweest (want dan was het een ONS), zonder dat er een naam aan gegeven wordt of toezeggingen worden gedaan. Een scharrel kan later eventueel een fuck-buddy of een relatie (of wat ze nog meer bedenken tegenwoordig) worden.
Ken alleen nog LAT, WOP en PLORK qua dating termen daarna eruit gestapt. In onze sector hebben we geen kekke afkortingen en moeten we het met vreemdgaan doen.
pi_178933971
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 09:40 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Geloof het of niet, soms voelt een intelligente man ook liefde voor een niet zo intelligente vrouw.
Andersom komt dan wel weer heel weinig voor
  zondag 6 mei 2018 @ 17:49:33 #71
474798 Obivion
Yes its me...
pi_178973106
Als het relatiemateriaal zou zijn no way.
Voor een eenmalig pleziertje maakt het weinig uit.
  zondag 6 mei 2018 @ 19:16:01 #72
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_178974825
Echt zon vrouwen topic dit
  dinsdag 8 mei 2018 @ 17:24:16 #73
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_179017898
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 09:40 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Geloof het of niet, soms voelt een intelligente man ook liefde voor een niet zo intelligente vrouw.
Ja, misschien heb je ook wel gelijk, Hexx. En terecht natuurlijk. Er zijn veel belangrijkere dingen voor een goede match dan de intelligentie O+
pi_179023103
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 00:26 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

:D
Een scharrel is een soort vrijblijvend voorstadium, iemand waarmee vaker dan eenmalig seks is geweest (want dan was het een ONS), zonder dat er een naam aan gegeven wordt of toezeggingen worden gedaan. Een scharrel kan later eventueel een fuck-buddy of een relatie (of wat ze nog meer bedenken tegenwoordig) worden.
Vroeger had je dan verkering of een relatie.

Tegenwoordig durven mensen dat niet meer. Want een relatie moet perfect zijn. Dus we verzinnen een nieuw woord en alles is weer ok.
Whatever...
pi_179026449
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 15:44 schreef Stephanie24 het volgende:
Ik had het er met mijn scharrel over dat de dames van Temptation Island nou niet bepaald uitblinken qua intelligentie. Ik keek een filmpje waarin Cherish niet eens wist wie Poetin was. Mijn scharrel zei toen zelfs dat hij, als hij de kans kreeg, helemaal niets met die meiden zou doen, omdat ze gewoon te dom en onontwikkeld zijn. En dat maakte ze per definitie al onaantrekkelijk.

Later besprak ik dit met collega's en die gaven ook stuk voor stuk gaan, inhoud en intelligentie, 'er een gesprek mee kunnen voeren', belangrijk te vinden aan een vrouw, anders dan waren ze snel afgeknapt. En toen kwamen er natuurlijk allemaal verhalen van vrouwen die zich in kroegen aan hen aanboden, maar die ze allemaal hebben afgewezen.

En dan bedoel ik niet voor een relatie, dan lijkt het me nogal logisch dat je ook een mentale klik wil, maar puur voor seks, friends with benefits of een one night stand.

Ik vraag me nu echt af of dit echt zo geldt voor de meeste mannen, of dat ze dit gewoon puur zeggen om mij een beetje gerust te stellen.

Dus, mannen, hoe zit het met jullie. Is domheid onaantrekkelijk? En maakt de dame in kwestie zich daarmee dusdanig onaantrekkelijk dat je ook echt niks meer met haar wilt doen? Of maakt dat voor één keertje niet uit?
Ja, echt dom is onaantrekkelijk.

Zo’n kroeg staat vol met vrouwen, dus richt je je dan op een ander.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 9 mei 2018 @ 06:57:04 #76
269689 crew  Viv
pi_179034033
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 20:50 schreef Spanky78 het volgende:
Vroeger had je dan verkering of een relatie.

Tegenwoordig durven mensen dat niet meer. Want een relatie moet perfect zijn. Dus we verzinnen een nieuw woord en alles is weer ok.
En: zolang het geen relatie heet kun je ook niet gedumpt worden, dat scheelt een boel gekwetste tere zieltjes. :Y)
pi_179034730
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 06:57 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

En: zolang het geen relatie heet kun je ook niet gedumpt worden, dat scheelt een boel gekwetste tere zieltjes. :Y)
Je zou het haast gaan denken.
Whatever...
pi_179034792
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 06:57 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

En: zolang het geen relatie heet kun je ook niet gedumpt worden, dat scheelt een boel gekwetste tere zieltjes. :Y)
Het lijkt mij dat als je verliefd geworden bent je ook gekwetst kan worden als je het anders noemt.

Het enige is dat je dan ten opzichte van je omgeving kan doen alsof het je niet raakt, waardoor je lekker alleen met je ellende zit.

Keuzes, keuzes. ;)
pi_179034912
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 20:50 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Vroeger had je dan verkering of een relatie.

Tegenwoordig durven mensen dat niet meer. Want een relatie moet perfect zijn. Dus we verzinnen een nieuw woord en alles is weer ok.
De term scharrel gebruikten we vijftig jaar terug ook al hoor. Zowel voor een ONS als voor een ontluikende verkering.
pi_179296522
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 15:45 schreef Nobu het volgende:
Die scharrel gaat niet zijn eigen glazen ingooien natuurlijk, :')
:')

ot; Nou leg je de lat ook wel ontzettend hoog (laag) hoor, met die sbs6-mensen. Het zijn meestal van dat soort aparte types in Nederland die graag op tv komen in dat soort programma's.

Vaak zie je ook in die types dat die mate van intelligentie gepaard gaat met een bepaald uiterlijk vertoon.
Oranje huid, wit haar, neppe tieten, hele lange nagels, broek-in-laars, veel te veel make-up, zo'n irritant toontje in de stem.... Ik generaliseer uiteraard, maar ik zie dit best veel.
In die zin zou ik ook zeggen dat domheid onaantrekkelijk is, vanwege het type wijf wat er bij hoort.

Maar als ze gewoon lekker is, ga ik niet zitten klagen dat ik het niet over de geopolitieke ontwikkelingen in Georgië kan hebben op weg naar de plek waar we lichamelijke activiteiten gaan uitvoeren. B-)
"What seems to be the officer, problem?"
pi_179296744
Ik vind inhoud heel belangrijk, je hoeft echt niet uit te blinken, maar van deze tijd zijn vind ik wel belangrijk.
pi_179347606
Nee sorry, ik irriteer me keihard aan lege types en die laat ik echt niet aan mijn micro zingen.
pi_179347996
https://m.hln.be/showbizz(...)-opgeleid~ac3bf8c69/

Zowel in Belgie als in NL zijn de kijkers vnl hoogopgeleiden :D
  donderdag 24 mei 2018 @ 09:49:28 #84
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_179352030
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 01:14 schreef Yiwei het volgende:
https://m.hln.be/showbizz(...)-opgeleid~ac3bf8c69/

Zowel in Belgie als in NL zijn de kijkers vnl hoogopgeleiden :D
Maar onder ''laag opgeleid'' vallen de mensen die alleen de basisschool hebben gedaan. Wss hebben die niet eens een televisie of internet. Degene die ook nog de middelbareschool hebben gedaan vallen onder de hoog opgeleide
pi_179352053
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 09:49 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Maar onder ''laag opgeleid'' vallen de mensen die alleen de basisschool hebben gedaan. Wss hebben die niet eens een televisie of internet. Degene die ook nog de middelbareschool hebben gedaan vallen onder de hoog opgeleide
En het is belgië. Daar ben je al hoogopgeleid als je het strikje van het pakje blue band niet open probeert te maken.
pi_179367165
https://www.parool.nl/kun(...)ide-kijker~a4581337/

In Nederland zijn de kijkers:
50% hoogopgeleid
10% laag opgeleid
Dus ca. 40% middelbaar opgeleid
pi_179369156
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 15:44 schreef Stephanie24 het volgende:

Ik vraag me nu echt af of dit echt zo geldt voor de meeste mannen, of dat ze dit gewoon puur zeggen om mij een beetje gerust te stellen.

Mijn eerste ingeving als man is precies dat. Het is namelijk standaard vrouwenretoriek wat mannen zijn gaan overnemen omdat mannen denken dat vrouwen dat waarderen dus hiermee een wit voetje kunnen halen. Denk je werkelijk dat mannen een shit geven hoe intelligent je bent of je carriere maakt of niet. Als je maar lekker bent. Een intelligent meisje is een bonus. Maar omgekeerd geldt toch precies hetzelfde. Als de man superlekker is maakt het je toch geen .. uit als vrouw of het een tikkeltje dom is. Je zou het zelfs een charme noemen denk ik. Dat doen vrouwen standaard. Mannen ook. Je moet het namelijk wel heel bont maken op het echte autistische af om een man of vrouw af te stoten. Als je fysiek maar lekker genoeg bent ben je binnen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')