abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Beste debater 2022 maandag 23 april 2018 @ 23:37:57 #151
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_178704736
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 23:33 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Vertel, welke oorlogsmisdaden worden er momenteel in Nederland jegens de moslimbevolking gepleegd?

Je hoeft van mij geen respect te hebben voor Duitse soldaten hoor, dat is enkel mijn mening. Echter ben ik wel van mening dat de verantwoordelijken voor bepaalde geallieerde acties tot de orde geroepen hadden moeten worden. Vanuit daar had beslist kunnen worden welke gerechtelijke stappen ertegen ondernomen konden worden.

En dodenkampen van Eisenhower? Weet niet waar je het over hebt, vertel...
Ik heb allereerst respect voor de Nederlandse soldaten van die tijd, jeweetwel, waar niet eens meer bij wordt stilgestaan, of waar lacherig over wordt gesproken als ware het jan hagels die direct met een witte vlag wapperden.

Echt hilarisch. Over de islam, moslims en vluchtelingen wordt gesproken als ware het vijanden van onze vrijheid... Duitse soldaten die ons land daadwerkelijk hebben bezet, geplunderd en Nederlanders daadwerkelijk hebben gedeporteerd, gemarteld en gedood, daar moeten we 'respect' voor hebben.

Alt-right... het blijft je verbazen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_178704838
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik heb allereerst respect voor de Nederlandse soldaten van die tijd, jeweetwel, waar niet eens meer bij wordt stilgestaan, of waar lacherig over wordt gesproken als ware het jan hagels die direct met een witte vlag wapperden.

Echt hilarisch. Over de islam, moslims en vluchtelingen wordt gesproken als ware het vijanden van onze vrijheid... Duitse soldaten die ons land daadwerkelijk hebben bezet, geplunderd en Nederlanders daadwerkelijk hebben gedeporteerd, gemarteld en gedood, daar moeten we 'respect' voor hebben.

Alt-right... het blijft je verbazen.
Gebrekkige invulling van lege vlakken, het blijft je verbazen.

Natuurlijk moet je respect hebben voor de Nederlandse soldaten, waar zeg ik dat dat niet zo is? En misschien nog wel meer voor de Canadese, Britse en Amerikaanse soldaten (wellicht mis ik wat landen) die op een vreemd strand stierven voor onze vrijheid. Voor alle bemanning van de bommenwerpers die naar Dresden vlogen zelfs. Maar ik heb echter ook respect voor de piloten die hen kwamen onderscheppen, voor jonge Duitse jongens die ook hun leven gaven voor wat van hen verwacht werd.

Daar kan je het mee eens zijn of niet, i don't care. Maar het waren net zo goed mensen, ook al vochten ze aan de verkeerde kant.

Maar verder, ik pleeg toch geen geweld? Ik geef toch enkel mijn mening over deze kwestie? Dat deze mening jou dan niet aanstaat is niet mijn probleem. Ik vind dat de Islam hier niet thuishoort, wat ik ook mag zeggen volgens de wet. Wil je dat echt vergelijken met de vele verschrikkelijke dingen die tijdens WO2 gebeurt zijn? _O-
  Beste debater 2022 maandag 23 april 2018 @ 23:45:57 #153
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_178704851
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 23:44 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Gebrekkige invulling van lege vlakken, het blijft je verbazen.

Natuurlijk moet je respect hebben voor de Nederlandse soldaten, waar zeg ik dat dat niet zo is? En misschien nog wel meer voor de Canadese, Britse en Amerikaanse soldaten (wellicht mis ik wat landen) die op een vreemd strand stierven voor onze vrijheid. Voor alle bemanning van de bommenwerpers die naar Dresden vlogen zelfs. Maar ik heb echter ook respect voor de piloten die hen kwamen onderscheppen, voor jonge Duitse jongens die ook hun leven gaven voor wat van hen verwacht werd.

Daar kan je het mee eens zijn of niet, i don't care. Maar het waren net zo goed mensen, ook al vochten ze aan de verkeerde kant.

Maar verder, ik pleeg toch geen geweld? Ik geef toch enkel mijn mening over deze kwestie? Dat deze mening jou dan niet aanstaat is niet mijn probleem. Ik vind dat de Islam hier niet thuishoort, wat ik ook mag zeggen volgens de wet. Wil je dat echt vergelijken met de vele verschrikkelijke dingen die tijdens WO2 gebeurt zijn? _O-
Je ziet het echt niet he...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_178704905
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Je ziet het echt niet he...
Ik snap het wel hoor, echter zijn zowel mijn mening als het sympathiseren met geallieerde acties tijdens WO2 niet illegaal in Nederland. In Nederland hebben we nog gewoon vrijheid van meningsuiting.
pi_178709353
quote:
13s.gif Op maandag 23 april 2018 14:36 schreef de_boswachter het volgende:



Na het zien van een documentaire op National Geographic ben ik zojuist tot de conclusie gekomen dat Adolf Hitler een nare man was.

Klacht: Adolf Hitler
Iemand die wel een duidelijk visie had en het uitgekookt speelde door zich te omringen met slimme mensen. Dankzij die slimme mensen slaagde zijn blitzkrieg en kon hij beginnen zijn dwaze plannen uit te voeren.

Ging in de fout toen hij Rusland zomaar aanviel en later de USA ook tegen zich kreeg door Pearl Habor. Tot dan hadden die twee landen niks willen doen tegen zijn uitroeiing van alles wat niet arisch was en bijbehorende bezetting van landen.
pi_178709373
hij was een hardstikke lieve man
HUH
pi_178815824
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 10:29 schreef Wrick het volgende:
hij was een hardstikke lieve man
Overduidelijk geen historisch besef zij.
Of als haar familieleden door de nazi vermoord werden praatte ze ook niet zo
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_178816724
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Duitse soldaten die ons land daadwerkelijk hebben bezet, geplunderd en Nederlanders daadwerkelijk hebben gedeporteerd, gemarteld en gedood, daar moeten we 'respect' voor hebben.
Alles zou veel beter zijn onder het Duitse bewind dan onder invloed van een stel verstandelijk beperkte inteeltmoslims en hun achterlijke gedachtegoed :')
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
  Beste debater 2022 zondag 29 april 2018 @ 18:06:30 #159
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_178816753
quote:
14s.gif Op zondag 29 april 2018 18:05 schreef Mr.Worldwide het volgende:

[..]

Alles zou veel beter zijn onder het Duitse bewind dan onder invloed van een stel verstandelijk beperkte inteeltmoslims en hun achterlijke gedachtegoed :')
Hmmja, opheffen van Nederlandse soevereiniteit, uitbuiting van het Nederlandse volk, executie van Nederlandse joden, gehandicapten en politieke tegenstanders...

Echt een mooie droom, ja.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_178817698
quote:
14s.gif Op maandag 23 april 2018 15:11 schreef Mr.Worldwide het volgende:

[..]

Idd haten op Hitler :') die man heeft meer voor de moderne samenleving -in positieve zin- betekend dan heel die pauper'leiders' in europa hedendaags.

Alleen van de Joden was niet zo sjiek, voor de rest prima vent
quote:
14s.gif Op maandag 23 april 2018 19:15 schreef Mr.Worldwide het volgende:

[..]

Zonder Hitler geen Josef Mengele. Dus zonder die vent zat jij waarschijnlijk aan de polio in een rolstoel _O_ Ja nasty menselijke experimenten, maar het heeft enorm veel gebracht voor de wetenschap en medische kennis. En jij en ik hebben niks te lijden gehad.

Kan wel janken dat het allemaal heel erg was, maar je kan ook gewoon de positieve kant bekijken voor jezelf. Want als hij er niet was zat je nu niet achter je computertje lekker te fokken.

Dat is net zoiets als negers die janken over de slavernij. Je hebt er geen last van gehad en alleen maar profijt. Dus niet zo aanstellen ^O^
quote:
14s.gif Op zondag 29 april 2018 18:05 schreef Mr.Worldwide het volgende:

[..]

Alles zou veel beter zijn onder het Duitse bewind dan onder invloed van een stel verstandelijk beperkte inteeltmoslims en hun achterlijke gedachtegoed :')
Dat deze shit niet verwijderd en banbaar gesteld wordt. Gooi jezelf weg man.
pi_178818689
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 23:33 schreef MadJackthePirate het volgende:

En dodenkampen van Eisenhower? Weet niet waar je het over hebt, vertel...
Interneringskampen waar Duitsers uitgehongerd werden waarop tienduizenden de dood vonden. Maar hé, dat leren ze in Nederland niet op school, want alleen de Duitsers waren fout.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2018 20:41:05 ]
pi_178818731
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 14:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
National Geographic vertrouwen. :')

Denk zelf toch eens na man. Linkse media die Hitler in een kwaad daglicht stellen. :r
Hitler was zelf hartstikke links wat lul je.
  Beste debater 2022 zondag 29 april 2018 @ 19:22:32 #163
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_178818768
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 19:21 schreef Argo het volgende:

[..]

Hitler was zelf hartstikke links wat lul je.
Integendeel, die lag gewoon met het grootkapitaal in bed hoor. En van het onderhouden van de zieken, zwakken en onproductieven was 'ie ook geen fan: onrendabel spul moest dood.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zondag 29 april 2018 @ 19:22:47 #164
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_178818777
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 19:20 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Concentratiekampen waar Duitsers uitgehongerd werden waarop tienduizenden de dood vonden. Maar hé, dat leren ze in Nederland niet op school, want alleen de Duitsers waren fout.
:') :') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zondag 29 april 2018 @ 19:25:37 #165
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_178818874
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 19:20 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Concentratiekampen waar Duitsers uitgehongerd werden waarop tienduizenden de dood vonden. Maar hé, dat leren ze in Nederland niet op school, want alleen de Duitsers waren fout.
Dat leren ze niet omdat het onzin is, voor het eerst verkondigd door de Canadese auteur James Bacque, wiens werk door acht echte historici tot brandhout werd gereduceerd.

Maar deze 'theorie' doet het in bepaalde kringen erg goed. Eén keer raden welke kringen. :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_178818889
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

:') :') :')
Over 1000 jaar wordt met bewondering gesproken over het Derde Rijk, ben ik bang
  zondag 29 april 2018 @ 19:28:17 #167
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_178818938
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 19:26 schreef LCMS het volgende:

[..]

Over 1000 jaar wordt met bewondering gesproken over het Derde Rijk, ben ik bang
Alleen fascisten kijken 1000 jaar vooruit. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 29 april 2018 @ 19:30:08 #168
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178818984
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 19:20 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Concentratiekampen waar Duitsers uitgehongerd werden waarop tienduizenden de dood vonden. Maar hé, dat leren ze in Nederland niet op school, want alleen de Duitsers waren fout.
Nooit van gehoord. Wel dat Hitler concentratiekampen gebruikte omdat de Engelsen dat in het verleden hadden gedaan en er geen reden was om aan te nemen dat ze dat nu niet ook zouden doen.
pi_178819070
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat leren ze niet omdat het onzin is, voor het eerst verkondigd door de Canadese auteur James Bacque, wiens werk door acht echte historici tot brandhout werd gereduceerd.

Maar deze 'theorie' doet het in bepaalde kringen erg goed. Eén keer raden welke kringen. :')
Heb je wat boekentips die dit tot brandhout reduceren? Dus boeken die de onderbouwing van Bacque actief weerleggen.
  Beste debater 2022 zondag 29 april 2018 @ 19:33:53 #170
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_178819097
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 19:30 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Nooit van gehoord. Wel dat Hitler concentratiekampen gebruikte omdat de Engelsen dat in het verleden hadden gedaan en er geen reden was om aan te nemen dat ze dat nu niet ook zouden doen.
Hamzoef regurgiteert een mythe die hij waarschijnlijk van een of ander bruine site heeft gescoopt.

Er is nooit een vooropgezet, systematisch plan geweest van Eisenhower noch Montgomery om Duitse krijgsgevangenen te laten sterven. Wat heet: het aantal doden onder door Amerikanen en Engelsen gevangengenomen krijgsgevangenen was het laagst van de hele oorlog.

Zie Bisschoff & Ambrose, Eisenhower & The German Pows,
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_178819119
Hitler was slechts één van de poppetjes. Toevallig het poppetje dat van de hele bende het beste kon spreken in het openbaar. Maar qua wreedheid zijn er zo nog tientallen nazi's te noemen die minstens zo erg waren.
  Beste debater 2022 zondag 29 april 2018 @ 19:34:53 #172
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_178819124
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 19:33 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Heb je wat boekentips die dit tot brandhout reduceren? Dus boeken die de onderbouwing van Bacque actief weerleggen.
Zie boven.

Dat je die mythe überhaupt serieus neemt toont mij al aan dat je hier nog geen serieus werk over gelezen hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_178819223
Aha, Hamzoef is zijn waanbeelden weer eens aan het posten. What else is new?

Misschien moet hij eerst eens wat meer gaan lezen over de Armeense genocide, daarna mag hij meepraten over ander oorlogen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2018 19:39:30 ]
pi_178819301
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Zie boven.

Dat je die mythe überhaupt serieus neemt toont mij al aan dat je hier nog geen serieus werk over gelezen hebt.
Integendeel. Het probleem is echt dat jij denkt te kunnen bepalen wat serieus is en wat niet.

Dat zie je wel vaker. Ik ga binnenkort "de Brand" van Jörg Friedrich lezen. Zal jij ook wel weer geen serieus werk vinden, vermits de inhoud je niet aanstaat.

Ik laat me daar niet door leiden, en ga het gewoon met een open blik lezen.
pi_178819347
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 19:41 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Integendeel. Het probleem is echt dat jij denkt te kunnen bepalen wat serieus is en wat niet.

Dat zie je wel vaker. Ik ga binnenkort "de Brand" van Jörg Friedrich lezen. Zal jij ook wel weer geen serieus werk vinden, vermits de inhoud je niet aanstaat.

Ik laat me daar niet door leiden, en ga het gewoon met een open blik lezen.
Niemand ontkent hier de tapijtbombardementen hoor.
pi_178819350
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
regurgiteert
Hé een woord dat ik niet ken. Zie ik niet vaak. Thanks.
  Beste debater 2022 zondag 29 april 2018 @ 19:44:15 #177
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_178819357
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 19:41 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Integendeel. Het probleem is echt dat jij denkt te kunnen bepalen wat serieus is en wat niet.

Dat zie je wel vaker. Ik ga binnenkort "de Brand" van Jörg Friedrich lezen. Zal jij ook wel weer geen serieus werk vinden, vermits de inhoud je niet aanstaat.

Ik laat me daar niet door leiden, en ga het gewoon met een open blik lezen.
Jij hebt helemaal geen open blik. _O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zondag 29 april 2018 @ 19:49:45 #178
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_178819482
quote:
14s.gif Op zondag 29 april 2018 19:43 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Hé een woord dat ik niet ken. Zie ik niet vaak. Thanks.
Oh ja, Brand... die gewoon even het Duitse bombardement op Wielun negeert, om over Guernica en de bombardementen op Engeland tijdens WO I naar te zwijgen, en de Britten wegzet als de 'einsatzgruppen' die voor het eerst in de historie actief burgerdoelwitten zochten.

Veel leesplezier, objectieve open blikker.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_178819565
Hamzoef zal Franz Walter Stahlecker waarschijnlijk ook zien als een man die slechts zijn plicht deed :')
pi_178819712
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh ja, Brand... die gewoon even het Duitse bombardement op Wielun negeert, om over Guernica en de bombardementen op Engeland tijdens WO I naar te zwijgen, en de Britten wegzet als de 'einsatzgruppen' die voor het eerst in de historie actief burgerdoelwitten zochten.
:') Godver. Wacht even., Wat heeft bombardement op Baskenland hier nou weer mee te maken. :')

Echt waar. Als je deze redenering volgt, mag je volgens jou dus ook geen boek schrijven over Guernica zonder te melden dat de Britten daarvoor een soortgelijk iets gedaan hadden in de Eufraat-regio (en daar zelfs gifgas bij inzette).

Man man man. Ik ben het zelden met je eens, maar meestal slaat je post wel ergens op. Dit vind ik echter maar een vreemd relaas.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2018 20:01:35 ]
  Beste debater 2022 zondag 29 april 2018 @ 20:11:55 #181
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_178820000
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 20:00 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

:') Godver. Wacht even., Wat heeft bombardement op Baskenland hier nou weer mee te maken. :')

Echt waar. Als je deze redenering volgt, mag je volgens jou dus ook geen boek schrijven over Guernica zonder te melden dat de Britten daarvoor een soortgelijk iets gedaan hadden in de Eufraat-regio (en daar zelfs gifgas bij inzette).

Man man man. Ik ben het zelden met je eens, maar meestal slaat je post wel ergens op. Dit vind ik echter maar een vreemd relaas.
Het gaat erom dat Brand tracht aan te tonen dat de Britten de eersten waren die doelbewust burgerdoelwitten zochten om te bombarderen; dat wordt gelogenstraft door het feit dat de Duitsers t.t.v. WO I reeds burgerdoelwitten bombardeerden in Engeland, t.t.v. de Spaanse Burgeroorlog in Guernica en zelfs nog voor het begin van WO 2 door de Poolse plaats Wielun van de kaart te vegen.

DAAR gaat het om; de hypothese van die Brand deugt voor geen meter.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_178820056
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Het gaat erom dat Brand tracht aan te tonen dat de Britten de eersten waren die doelbewust burgerdoelwitten zochten om te bombarderen; dat wordt gelogenstraft door het feit dat de Duitsers t.t.v. WO I reeds burgerdoelwitten bombardeerden in Engeland, t.t.v. de Spaanse Burgeroorlog in Guernica en zelfs nog voor het begin van WO 2 door de Poolse plaats Wielun van de kaart te vegen.

DAAR gaat het om; de hypothese van die Brand deugt voor geen meter.
Ah, ok. Zoals gezegd, ik moet het boek nog lezen. Ik dacht meer dat het een feitelijk relaas was gedetailleerd per bombardement, per stad.

Offtopic, maar waarom noem je Guernica als de Britten in Irak eerder waren?
  Beste debater 2022 zondag 29 april 2018 @ 20:15:21 #183
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_178820092
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 20:13 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ah, ok. Zoals gezegd, ik moet het boek nog lezen. Ik dacht meer dat het een feitelijk relaas was gedetailleerd per bombardement, per stad.

Offtopic, maar waarom noem je Guernica als de Britten in Irak eerder waren?
Omdat Brand dat niet doet en probeert de Britten af te schilderen als de eersten die bewust burgerdoelwitten bombardeerden. Logisch ook wel, als Brand Guernica wel zou noemen (of de zeppelins in WO 1, of Wielun) valt zijn hele lulverhaal direct in duigen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_178820132
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Omdat Brand dat niet doet en probeert de Britten af te schilderen als de eersten die bewust burgerdoelwitten bombardeerden. Logisch ook wel, als Brand Guernica wel zou noemen (of de zeppelins in WO 1, of Wielun) valt zijn hele lulverhaal direct in duigen
Eens, daarom lijkt het mij ook zeer onwaarschijnlijk dat dat de these is. Maar goed, ik ga het vanzelf lezen.

Heb jij het hele boek gelezen eigenlijk, of heb je het uit derde hand?
pi_178821620
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Integendeel, die lag gewoon met het grootkapitaal in bed hoor. En van het onderhouden van de zieken, zwakken en onproductieven was 'ie ook geen fan: onrendabel spul moest dood.
Toch ben ik het met Julius Evola eens, dat Hitler veel te links was.
pi_178824806
quote:
13s.gif Op maandag 23 april 2018 14:36 schreef de_boswachter het volgende:
Na het zien van een documentaire op National Geographic ben ik zojuist tot de conclusie gekomen dat Adolf Hitler een nare man was.

Klacht: Adolf Hitler
Propaganda

De media wordt gerund door zionisten
pi_178824884
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 00:24 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Propaganda

De media wordt gerund door zionisten
:')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_178825259
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 00:24 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Propaganda

De media wordt gerund door zionisten
Dat jij groot voorstander van het afslachten van joden bent, maakt dit nog geen propaganda natuurlijk.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_178825371
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 02:09 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Dat jij groot voorstander van het afslachten van joden bent, maakt dit nog geen propaganda natuurlijk.
want mister adolf heeft alleen maar joden afgemaakt?

De geallieerden waren trouwens een tikkeltje extremer dan adolf
pi_178825409
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 15:06 schreef Zwolsboy het volgende:
Alsof Erdogan geen nare man is.
nee
pi_178827038
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 02:25 schreef PSVCL het volgende:

[..]

want mister adolf heeft alleen maar joden afgemaakt?

De geallieerden waren trouwens een tikkeltje extremer dan adolf
Heb je weer aan de qat gezeten?
pi_178827141
Hamzoef heeft wel een punt.

De waarheid was nog veel erger, zie etnische zuivering van Duitse burgers in de oostelijke gebieden:

https://anderetijden.nl/aflevering/622/De-Heimatvertriebenen

https://nl.wikipedia.org/(...)_Tweede_Wereldoorlog

Zijn geen nazi sites en geen complottheorieën of iets dergelijks.
pi_178829063
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 07:31 schreef Somberling het volgende:
Hamzoef heeft wel een punt.

De waarheid was nog veel erger, zie etnische zuivering van Duitse burgers in de oostelijke gebieden:

https://anderetijden.nl/aflevering/622/De-Heimatvertriebenen

https://nl.wikipedia.org/(...)_Tweede_Wereldoorlog

Zijn geen nazi sites en geen complottheorieën of iets dergelijks.
Wat hebben de Britten te maken met de Oostbloklanden?
pi_178829729
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:54 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Wat hebben de Britten te maken met de Oostbloklanden?
Niks. Dat zeg ik ook niet.
pi_178834587
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 11:20 schreef Somberling het volgende:

[..]

Niks. Dat zeg ik ook niet.
Dan heeft Hamzoef dus ook geen punt.
pi_178836760
Hamzoef snoert mondjes
  Moderator maandag 30 april 2018 @ 15:27:46 #197
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_178836814
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:25 schreef PSVCL het volgende:
Hamzoef snoert mondjes
Ik had die van je moeder gisteren ook gesnoerd
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_178836918
Hamzoef heeft natuurlijk gewoon gelijk. Adolf was gewoon een lieve jongen die verkeerd begrepen is.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_178837595
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:25 schreef PSVCL het volgende:
Hamzoef snoert mondjes
Hamzoef hoort net als jij in een inrichting.
pi_178840809
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:31 schreef Hallojo het volgende:
Hamzoef heeft natuurlijk gewoon gelijk. Adolf was gewoon een lieve jongen die verkeerd begrepen is.
Heb ik dat ooit gezegd? Nee. Dus stop met je smaad!

quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2018 15:55 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Hamzoef hoort net als jij in een inrichting.
:') Ik ben metaal 100% in orde. Dat je het niet met mij eens bent is jouw goed recht, maar houd het wel beschaafd a.u.b.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')