abonnement Unibet Coolblue
pi_178711172
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 april 2018 12:02 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wel he? Enige jammere is dat 'ie voor het verkeerde kleurtje speelt haha :P.
Een beetje competitie is niet verkeerd soms. :P Ik kende mijn date ook al een beetje.
  dinsdag 24 april 2018 @ 13:07:29 #102
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_178712046
Ben nu wel benieuwd naar die Nerdy hobby :P Gaan jullie af en toe op een bezemsteel dat Harry Potter spel spelen ofzo? :+
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 24 april 2018 @ 13:27:33 #103
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_178712291
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 13:07 schreef LuNaTiC het volgende:
Ben nu wel benieuwd naar die Nerdy hobby :P Gaan jullie af en toe op een bezemsteel dat Harry Potter spel spelen ofzo? :+
Dat is nog niet uit (maar gaan we beiden ook uitproberen als het er is). Maar die andere versie spelen we wel fanatiek ja, Pokémon Go :D.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 24 april 2018 @ 13:27:41 #104
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_178712293
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:55 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Heb jij nog dates ouwe reus?
Ik date niet :) Ik deed alsof.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_178712372
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 april 2018 13:27 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik date niet :) Ik deed alsof.
Komt goed kerel, gewoon jezelf blijven :)
  dinsdag 24 april 2018 @ 13:38:49 #106
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_178712441
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 april 2018 13:27 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat is nog niet uit (maar gaan we beiden ook uitproberen als het er is). Maar die andere versie spelen we wel fanatiek ja, Pokémon Go :D.
Ohh je hebt het over zoiets. Ik bedoelde het niet eens digitaal, je hebt van die echte verenigingen in Nederland :+ http://www.quidditchnederland.nl/nl/
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_178712442
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:44 schreef Fogel het volgende:

[..]

Dus jij swiped alles naar rechts en date met iedereen die maar vraagt of je een date wil en wil vervolgens ook misschien een relatie ongeacht de achtergrond? Naief wel.
Lekker uit de context gerukt! Ik swipe niet, want ik gebruik geen tinder. En nee ik date niet iedereen. Ik vind liegen een no go, maar iemand gelijk afkeuren, omdat iemand op dat moment niet werkt zonder gegeven reden of omdat iemand psychische problemen afkeuren gewoon een beetje kortzichtig!
-
pi_178712452
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 13:39 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Lekker uit de context gerukt! Ik swipe niet, want ik gebruik geen tinder. En nee ik date niet iedereen. Ik vind liegen een no go, maar iemand gelijk afkeuren, omdat iemand op dat moment niet werkt zonder gegeven reden of omdat iemand psychische problemen afkeuren gewoon een beetje kortzichtig!
Iets met troll en niet voeren :)
  dinsdag 24 april 2018 @ 13:40:27 #109
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_178712456
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 13:32 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Komt goed kerel, gewoon jezelf blijven :)
Altijd :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 24 april 2018 @ 13:42:18 #110
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_178712488
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 13:38 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ohh je hebt het over zoiets. Ik bedoelde het niet eens digitaal, je hebt van die echte verenigingen in Nederland :+ http://www.quidditchnederland.nl/nl/
Oh nee zo nerdy zijn we dan ook weer niet hahaha. Denk ik. Misschien. Een beetje :X.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_178712529
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 08:38 schreef Fogel het volgende:

[..]

Als het alleen om neuken gaat maakt het weinig uit, maar als je een relatie wil is het wel prettig als je partner ook haar zaken een beetje in orde heeft.
Ook ern jaar werkloos geweest, had m'n shit prima op orde en het was één van mn betere jaren:D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_178712558
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:25 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Even laten merken wie de baas is _O_

Vrouwen houden van dominante mannen _O_

Godshand heeft vrouwen helemaal door _O_

Alpha as fuck _O_
Als je dan nog even goed gedomineerd wordt ja, maar niet tegen de wil opgesloten worden
-
  Moderator dinsdag 24 april 2018 @ 13:48:51 #113
45833 crew  Fogel
pi_178712583
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 13:39 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Lekker uit de context gerukt! Ik swipe niet, want ik gebruik geen tinder. En nee ik date niet iedereen. Ik vind liegen een no go, maar iemand gelijk afkeuren, omdat iemand op dat moment niet werkt zonder gegeven reden of omdat iemand psychische problemen afkeuren gewoon een beetje kortzichtig!
Je rukt zelf dingen uit de context. Ik heb alleen beweerd dat ik een partner wil die haar zaken in orde heeft. Als iemand tijdelijk werkeloos is maar zich wel inzet om weer aan de bak te komen, prima. Psychische problemen is een ander verhaal.

Jij kan mij niet wijs maken dat jij geen vorm van selectie toepast...

Als je kan kiezen gaan mensen waarschijnlijk over het algemeen gezien voor een alternatief met minst mogelijk potentiele problemen. Maar uitzonderingen zullen er altijd zijn.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_178712630
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 13:48 schreef Fogel het volgende:

[..]

Je rukt zelf dingen uit de context. Ik heb alleen beweerd dat ik een partner wil die haar zaken in orde heeft. Als iemand tijdelijk werkeloos is maar zich wel inzet om weer aan de bak te komen, prima. Psychische problemen is een ander verhaal.

Jij kan mij niet wijs maken dat jij geen vorm van selectie toepast...

Als je kan kiezen gaan mensen waarschijnlijk over het algemeen gezien voor een alternatief met minst mogelijk potentiele problemen. Maar uitzonderingen zullen er altijd zijn.
Laat ik even vooropstellen dat ik niet op jouw bericht reageerde! Natuurlijk pas je een bepaalde selectie toe, (mijn selectie gaat in dat geval uit naar interesses, connectie met persoon) maar ik reageerde op een bericht waaruit blijkt dat bepaalde mensen selecteren op bepaalde criteria waar niet iedereen invloed op heeft.. vooral als je dan leest: leuke date gehad, maar werkeloos dus dag..
-
  Moderator dinsdag 24 april 2018 @ 13:59:50 #115
45833 crew  Fogel
pi_178712763
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 13:52 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Laat ik even vooropstellen dat ik niet op jouw bericht reageerde! Natuurlijk pas je een bepaalde selectie toe, (mijn selectie gaat in dat geval uit naar interesses, connectie met persoon) maar ik reageerde op een bericht waaruit blijkt dat bepaalde mensen selecteren op bepaalde criteria waar niet iedereen invloed op heeft.. vooral als je dan leest: leuke date gehad, maar werkeloos dus dag..
Quoten helpt :)

Geen invloed op werkeloos zijn? De wil om niet werkeloos te willen blijven (vooropgesteld dat deze persoon niet de luxe heeft om niet te moeten werken natuurlijk) zegt vrij veel over een persoon.
Iemand die depressief wordt en denkt dat de grote boze wereld gemeen doet of iemand die misschien ergens een studie gaat doen om baankans te vergroten zijn daarin twee uitersten.

Het ligt er allemaal maar aan wat je met je leven wil doen qua belangrijkheid van werkeloosheid.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  dinsdag 24 april 2018 @ 14:30:47 #116
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_178713257
Wat ik zelf ook wel belangrijk vind, is een bepaalde mate van balans, dat er niet tevéél scheefgroei is; Heb een tijdje gedatet met een vrouw die zelf ook werkloos was, maar dat had zijn redenen. Ze was absoluut niet lui en wilde ook heel graag aan het werk. Ik maakte er ook absoluut geen punt van.

Wat je wel kreeg is dat ze bepaalde dingen afsloeg als ik iets leuks voorstelde, en/of dan wilde ze niet dat ik alles betaalde, terwijl mij dat geen reet uitmaakte. Ik geef niet zoveel om geld, en als ik iemand leuk/lief/aardig vind, kun je alles van me krijgen. Ik heb ook geen slechte baan, dus prima. Maar zij voelde zich enorm bezwaard en hoe vaak ik ook zei dat ik het niet erg vond, het was toch wel een punt.

Nu heb ik een relatie met iemand ook met een goede baan en dan heb je allebei gewoon genoeg financiële mogelijkheden zodat je eigenlijk makkelijk alles kunt doen, en dan weer de een iets betaalt, dan weer de ander, en je hebt er nooit moeilijkheden over.

Als ik echte liefde zou voelen voor iemand die niet zoveel financiële mogelijkheden zou hebben, of werkloos is (maar dan wel met een juiste instelling/arbeidsethos om op zoek te gaan), zou ik het nog steeds geen breekpunt vinden. Maar ik merk nu wel dat dit wel een stuk relaxter is.

Ik moet straks zomaar uit gaan kijken dat ik me niet bezwaard voel, aangezien ze minimaal 1,5 keer zoveel als ik gaat verdienen als ze klaar is met haar opleiding volgend jaar :+ Niet gedacht dat ik de golddiger zou worden in de relatie :P

Dat zou dan dus eerder een lastige factor zijn met iemand die werkloos is. Liegen is not done maar je moet er ook wel een beetje rekening mee houden dat iemand zich er ook heel erg voor kan schamen, terwijl dat niet altijd terecht hoeft te zijn. Maar dat is allemaal situatieafhankelijk.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_178713453
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 13:40 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Iets met troll en niet voeren :)
Ik vind het serieus treurig dat je een troll bent in jouw ogen als je niet wilt daten met iemand die werkloos is en/of psychische problemen heeft 😂👍🏼
pi_178713622
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 13:52 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Laat ik even vooropstellen dat ik niet op jouw bericht reageerde! Natuurlijk pas je een bepaalde selectie toe, (mijn selectie gaat in dat geval uit naar interesses, connectie met persoon) maar ik reageerde op een bericht waaruit blijkt dat bepaalde mensen selecteren op bepaalde criteria waar niet iedereen invloed op heeft.. vooral als je dan leest: leuke date gehad, maar werkeloos dus dag..
Het is ook meer frustratie dat iemand daar niet eerlijk over is. Ik ben zelf gedreven en druk, ik kan en wil niet met iemand samen zijn die werkloos is. Dan ben je jong, heb je de juiste papieren dus dan moet je zo aan de bak kunnen.. Dan heb ik mijn bedenkingen dus inderdaad als je werkloos bent en dan ga ik er niet mee verder. Dat bedoel ik, op Tinder zitten gekke mensen soms.. niet eerlijk zijn over zo'n onderwerp is toch wel erg vind ik.

En Ach ja ik zie het aps een beetje lol trappen en wie weet komt er wat moois uit. En zo niet, dan niet..

Ik leer van het dating "leven" nu. Vind ik leuk. Ben 24 en heb nooit gedate in het verleden dus alles is nieuw 😇
pi_178713676
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:41 schreef Eiffeltorens het volgende:

[..]

Ik vind het serieus treurig dat je een troll bent in jouw ogen als je niet wilt daten met iemand die werkloos is en/of psychische problemen heeft 😂👍🏼
Hem moet je vooral niet serieus nemen.
pi_178713678
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:30 schreef LuNaTiC het volgende:
Wat ik zelf ook wel belangrijk vind, is een bepaalde mate van balans, dat er niet tevéél scheefgroei is; Heb een tijdje gedatet met een vrouw die zelf ook werkloos was, maar dat had zijn redenen. Ze was absoluut niet lui en wilde ook heel graag aan het werk. Ik maakte er ook absoluut geen punt van.

Wat je wel kreeg is dat ze bepaalde dingen afsloeg als ik iets leuks voorstelde, en/of dan wilde ze niet dat ik alles betaalde, terwijl mij dat geen reet uitmaakte. Ik geef niet zoveel om geld, en als ik iemand leuk/lief/aardig vind, kun je alles van me krijgen. Ik heb ook geen slechte baan, dus prima. Maar zij voelde zich enorm bezwaard en hoe vaak ik ook zei dat ik het niet erg vond, het was toch wel een punt.

Nu heb ik een relatie met iemand ook met een goede baan en dan heb je allebei gewoon genoeg financiële mogelijkheden zodat je eigenlijk makkelijk alles kunt doen, en dan weer de een iets betaalt, dan weer de ander, en je hebt er nooit moeilijkheden over.

Als ik echte liefde zou voelen voor iemand die niet zoveel financiële mogelijkheden zou hebben, of werkloos is (maar dan wel met een juiste instelling/arbeidsethos om op zoek te gaan), zou ik het nog steeds geen breekpunt vinden. Maar ik merk nu wel dat dit wel een stuk relaxter is.

Ik moet straks zomaar uit gaan kijken dat ik me niet bezwaard voel, aangezien ze minimaal 1,5 keer zoveel als ik gaat verdienen als ze klaar is met haar opleiding volgend jaar :+ Niet gedacht dat ik de golddiger zou worden in de relatie :P

Dat zou dan dus eerder een lastige factor zijn met iemand die werkloos is. Liegen is not done maar je moet er ook wel een beetje rekening mee houden dat iemand zich er ook heel erg voor kan schamen, terwijl dat niet altijd terecht hoeft te zijn. Maar dat is allemaal situatieafhankelijk.
Dit herken ik wel van de andere kant van de schaal. Ga maar gewoon normale dingen met me doen. Een keertje wandelen, chillen in het park. Een ijsje eten. Van het mooie weer genieten. Keertje over de markt struinen of samen koken. Filmpje kijken met warme choco als het bagger weer is. Maar als iemand me meteen al mee wil nemen om iets duurders te gaan doen, wat ga ik dan in godsnaam terug doen.
pi_178713725
Welja, ik heb zelf een chronische aandoening. Ik werk wel gewoon maar ben ook niet bepaald rijk of zo. Mijn huidige date accepteert me wel gewoon zoals ik ben dus dat is fijn :Y, zullen vast genoeg meiden zijn die er geen trek in hebben.
pi_178713730
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:53 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dit herken ik wel van de andere kant van de schaal. Ga maar gewoon normale dingen met me doen. Een keertje wandelen, chillen in het park. Een ijsje eten. Van het mooie weer genieten. Keertje over de markt struinen of samen koken. Filmpje kijken met warme choco als het bagger weer is. Maar als iemand me meteen al mee wil nemen om iets duurders te gaan doen, wat ga ik dan in godsnaam terug doen.
niks hoeft op de weegschaal, vooral als je een relatie met iemand hebt (zo zie ik het dan oook wel weer). Als je iets doet hoef je het niet persen terug te krijgen
pi_178713748
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:56 schreef Toto69 het volgende:
Welja, ik heb zelf een chronische aandoening. Ik werk wel gewoon maar ben ook niet bepaald rijk of zo. Mijn huidige date accepteert me wel gewoon zoals ik ben dus dat is fijn :Y, zullen vast genoeg meiden zijn die er geen trek in hebben.
ja zo is het ook en wie weet als ik smoorverliefd ben op iemand dat ik er dan anders in ga staan joh :P
pi_178713760
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:56 schreef Eiffeltorens het volgende:

[..]

niks hoeft op de weegschaal, vooral als je een relatie met iemand hebt (zo zie ik het dan oook wel weer). Als je iets doet hoef je het niet persen terug te krijgen
Nee en dat probeer je ook altijd wel tegen jezelf te zeggen. Maar je merkt hier alleen al hoeveel meningen er zijn over hoe en wat. ;)
  dinsdag 24 april 2018 @ 15:00:53 #125
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_178713806
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:53 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dit herken ik wel van de andere kant van de schaal. Ga maar gewoon normale dingen met me doen. Een keertje wandelen, chillen in het park. Een ijsje eten. Van het mooie weer genieten. Keertje over de markt struinen of samen koken. Filmpje kijken met warme choco als het bagger weer is. Maar als iemand me meteen al mee wil nemen om iets duurders te gaan doen, wat ga ik dan in godsnaam terug doen.
Het een hoeft het ander ook niet uit te sluiten natuurlijk; kan prima allebei. Maar op een gegeven moment ging het ook over een concertkaartje wat nog geen 15 of 20 euro kostte.

Ik denk dat het hem bij mij vooral in jouw laatste zin zit: 'wat ga ik in godsnaam terug doen'.

Wie zegt dat ik iets 'terug' verwacht, het impliceert een beetje alsof het een uitwisseling is van goederen/materialen. Ik ben wat dat betreft juist niet materialistisch ingesteld, het gaat dan om de 'liefde' die terugkomt. Als jij dat dus terug laat zien met jouw eigen voorbeelden, dan is dat al prima. Het gaat mij allemaal om het gevoel dat iemand mij geeft dat zij mij net zo leuk vind als ik haar. Dat zit vaak helemaal niet in dure dingen, maar gewoon in de berichtjes, het laten weten dat ze aan me denkt, en dat ze bij me wil zijn en graag wil afspreken. Dat ze het leuk vindt om vrienden en familie te ontmoeten, en ga zo maar door.

Ik heb het hier ook nog niet over het geven van auto's of betalen van hele dure vakanties ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')