abonnement Unibet Coolblue
pi_178713290
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:31 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ik heb een erg langzame leercurve met dit soort dingen. Ook autorijles gewoon heel lang over gedaan. Wel AVB en AVD in 1x gehaald *O*

Maar toch wel een half jaar lang elke week les gehad voordat ik klaar was. Andere leraar was wel sneller geweest, deze was niet zo uh... handig met mij. Harder schreeuwen dat ik moet insturen zorgt ervoor dat ik nog meer ga nadenken en nog minder instuur.
Als je dat van jezelf weet is dat ook geen probleem toch, alleen maar goed dat je er dan de tijd voor neemt. :) En een mismatch met instructeur kan vet kut zijn ja. :')
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 24 april 2018 @ 14:34:06 #52
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_178713316
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:30 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Zelf vond ik hem ook niet moeders mooiste, dus hoe hij dan aan z'n rijbewijs gekomen is... No idea. :')
Zal wel geen gebrek aan cursisten gehad hebben. Vreemd wel, met zo'n instelling :? .

Hoe reageerde je?
Huilen dan.
pi_178713341
Nadeel is dat ik wel 2 meter ben. Dus dat gaat heerlijk proppen worden
pi_178713360
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Zal wel geen gebrek aan cursisten gehad hebben. Vreemd wel, met zo'n instelling :? .

Hoe reageerde je?
Denk dat de meeste mannen het niet eens doorhebben dat het een zwijn is, want tegen hen is ie wel vriendelijk.

Was via de mail. Ik was er ook al langs geweest voor A2 en toen zei hij dat ik maar moest beginnen op A1 en dan zouden we wel zien of ik A2 nog nodig had (?) en wilde. Daar heb ik toen vriendelijk voor bedankt en toen ben ik weer weggelopen. Ik ga daar verder ook geen energie in steken dan en heel eerlijk gezegd ben ik 't wel gewend. Veel motorzaken (kleding, onderdelen, garages) hebben ook zo'n instelling en de minste energie ben ik eraan kwijt als ik gewoon m'n geld ergens anders heen breng.
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 24 april 2018 @ 14:37:18 #55
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_178713378
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:33 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Als je dat van jezelf weet is dat ook geen probleem toch, alleen maar goed dat je er dan de tijd voor neemt. :) En een mismatch met instructeur kan vet kut zijn ja. :')
Ik ben gewoon een schijterd :P

En hij kon daar niet mee omgaan. AVD was geen probleem met hem, AVB wel. Achtje bijvoorbeeld, ik was bang voor die pylonnetjes. Dus hij denkt 'bang = bang om te vallen = ik moet meerennen'. Dus hij aan de binnenkant van de bochtjes meerennen om mij 'op te vangen' als ik zou vallen. Dus durf ik niet af te schuinen want daar rent hij en ben ik totaal afgeleid van de rest en kom ik bij de pylonnetjes en ga ik maar rechtdoor want stel dat je zo'n pylon raakt.

Ben er tweemaal bijna bij gekapt omdat ik vond dat ik het niet kon. Toen les gehad bij een ander, maar zat toen al tegen ingeplande AVB aan en die motor reed heel anders. Besloten om AVB te doen en bij falen over te stappen op die ander. Gehaald, met hakken over de sloot. Heb nog steeds het gevoel dat ik die dingen niet kan en zeg al maanden dat ik eens op een parkeerplaats moet gaan oefenen _O-
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_178713419
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:36 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Denk dat de meeste mannen het niet eens doorhebben dat het een zwijn is, want tegen hen is ie wel vriendelijk.

Was via de mail. Ik was er ook al langs geweest voor A2 en toen zei hij dat ik maar moest beginnen op A1 en dan zouden we wel zien of ik A2 nog nodig had (?) en wilde. Daar heb ik toen vriendelijk voor bedankt en toen ben ik weer weggelopen. Ik ga daar verder ook geen energie in steken dan en heel eerlijk gezegd ben ik 't wel gewend. Veel motorzaken (kleding, onderdelen, garages) hebben ook zo'n instelling en de minste energie ben ik eraan kwijt als ik gewoon m'n geld ergens anders heen breng.
Hu je zou zeggen dat die wel beetje met de tijd mee zijn gegaan..
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 24 april 2018 @ 14:43:19 #57
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_178713507
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:36 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Denk dat de meeste mannen het niet eens doorhebben dat het een zwijn is, want tegen hen is ie wel vriendelijk.

Was via de mail. Ik was er ook al langs geweest voor A2 en toen zei hij dat ik maar moest beginnen op A1 en dan zouden we wel zien of ik A2 nog nodig had (?) en wilde. Daar heb ik toen vriendelijk voor bedankt en toen ben ik weer weggelopen. Ik ga daar verder ook geen energie in steken dan en heel eerlijk gezegd ben ik 't wel gewend. Veel motorzaken (kleding, onderdelen, garages) hebben ook zo'n instelling en de minste energie ben ik eraan kwijt als ik gewoon m'n geld ergens anders heen breng.
Ja, is ook 't beste. Die mensen kan je maar beter 't beste laten.

Ook wel eens live meegemaakt dat m'n vriendin als klein kind behandeld werd in zo'n situatie. Ging over iets technisch van mechanische ventilatie: "dat kan ik beter met je vriend bespreken dat snap je niet".

Please, dat snapt ze prima. Gelukkig is ze niet op haar mondje gevallen _O- .
Huilen dan.
pi_178713605
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, is ook 't beste. Die mensen kan je maar beter 't beste laten.

Ook wel eens live meegemaakt dat m'n vriendin als klein kind behandeld werd in zo'n situatie. Ging over iets technisch van mechanische ventilatie: "dat kan ik beter met je vriend bespreken dat snap je niet".

Please, dat snapt ze prima. Gelukkig is ze niet op haar mondje gevallen _O- .
Een punt achter een smiley mijn autisme wat doe je !!!
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 24 april 2018 @ 14:49:14 #59
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_178713628
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:47 schreef Geerd het volgende:

[..]

Een punt achter een smiley mijn autisme wat doe je !!!
Dat doe ik (bijna) altijd. En zo hoort het ook.

Je leert er maar mee leven :6 .
Huilen dan.
pi_178713659
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat doe ik (bijna) altijd. En zo hoort het ook.

Je leert er maar mee leven :6 .
<O)
Ik zwaai naar dieren.
pi_178713732
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, is ook 't beste. Die mensen kan je maar beter 't beste laten.

Ook wel eens live meegemaakt dat m'n vriendin als klein kind behandeld werd in zo'n situatie. Ging over iets technisch van mechanische ventilatie: "dat kan ik beter met je vriend bespreken dat snap je niet".

Please, dat snapt ze prima. Gelukkig is ze niet op haar mondje gevallen _O- .
Als ik in kluskleren met zwarte handen naast m'n vader in schoon overhemd een motorzaak binnen kom lopen en een technische vraag stel, geven ze hem antwoord. Vader: "Wat? Ik vroeg je niks." _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_178713756
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:56 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Als ik in kluskleren met zwarte handen naast m'n vader in schoon overhemd een motorzaak binnen kom lopen en een technische vraag stel, geven ze hem antwoord. Vader: "Wat? Ik vroeg je niks." _O-
pics
Ik zwaai naar dieren.
pi_178713831
Dat pompje van bol.com doet het trouwens perfect !
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 24 april 2018 @ 15:06:30 #64
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_178713885
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:56 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Als ik in kluskleren met zwarte handen naast m'n vader in schoon overhemd een motorzaak binnen kom lopen en een technische vraag stel, geven ze hem antwoord. Vader: "Wat? Ik vroeg je niks." _O-
_O_

Ik heb ook al meerdere malen de opmerking gehad dat ze mijn motor 'geen motor voor een vrouw is'. Wat is dan wel een motor voor een vrouw? :? Ze zeggen het steeds zo positief verrast.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_178713905
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 15:02 schreef Geerd het volgende:
Dat pompje van bol.com doet het trouwens perfect !
Gelukkig, anders zou ik me nog schuldig voelen :7
  dinsdag 24 april 2018 @ 15:09:21 #66
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_178713933
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 15:06 schreef Xaryna het volgende:

[..]

_O_

Ik heb ook al meerdere malen de opmerking gehad dat ze mijn motor 'geen motor voor een vrouw is'. Wat is dan wel een motor voor een vrouw? :? Ze zeggen het steeds zo positief verrast.
Wat voor motor?
Huilen dan.
  dinsdag 24 april 2018 @ 15:11:08 #67
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_178713955
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:27 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Een Harley koop je voor de lifestyle, niet omdat ie zo mooi in de garage staat.
neh, gewoon om op te rijden.. Lifestyle is voor yuppen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_178713960
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 15:06 schreef Xaryna het volgende:

[..]

_O_

Ik heb ook al meerdere malen de opmerking gehad dat ze mijn motor 'geen motor voor een vrouw is'. Wat is dan wel een motor voor een vrouw? :? Ze zeggen het steeds zo positief verrast.
Ja dat snap ik ook nooit zo goed. :') Ik krijg die opmerking trouwens nooit, dus misschien is de gs500 wel een vrouwenmotor? _O- Ik heb nu een motorzaak gevonden waar zowel de monteur als de eigenaar me serieus neemt en het leuk vindt dat ik zelf aan dat ding sleutel, en ik heb daar nog niemand een zin horen eindigen met "voor een vrouw". *O*
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 24 april 2018 @ 15:14:27 #69
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_178714007
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2018 15:11 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

neh, gewoon om op te rijden.. Lifestyle is voor yuppen.
Een harley koop je echt niet omdat het nou zo fijn rijdt, mij maak je niks wijs.
Huilen dan.
  dinsdag 24 april 2018 @ 15:15:58 #70
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_178714027
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2018 15:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat voor motor?
Aprilia Shiver GT 750
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 15:11 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook nooit zo goed. :') Ik krijg die opmerking trouwens nooit, dus misschien is de gs500 wel een vrouwenmotor? _O- Ik heb nu een motorzaak gevonden waar zowel de monteur als de eigenaar me serieus neemt en het leuk vindt dat ik zelf aan dat ding sleutel, en ik heb daar nog niemand een zin horen eindigen met "voor een vrouw". *O*
Ik denk dat 't eendje hem een vrouwelijke draai geeft _O-

Mijn zaak heb ik ook nog niet op dat soort dingen kunnen betrappen. Dus blijf er lekker zitten, al zit het wat ver weg.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_178714084
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2018 15:08 schreef Piles het volgende:

[..]

Gelukkig, anders zou ik me nog schuldig voelen :7
Zat eerst ff te kutten...ging meer lucht uit dan in, veel te hard op dat ventiel gedrukt.
Gewoon losjes erop dichtklappen paar keer pompen klaar..
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 24 april 2018 @ 15:26:51 #72
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_178714191
Vrouwenmotor? Wtf, dit is 2018 :')

Maar is wel iets typisch Nederlands volgens mij. Alles <1000cc en <100pk is een klein motortje. Daarboven wordt het pas een motor genoemd, of grote broer of volwassen motor.

Tja... :')
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_178714204
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 15:15 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Aprilia Shiver GT 750

[..]

Ik denk dat 't eendje hem een vrouwelijke draai geeft _O-

Mijn zaak heb ik ook nog niet op dat soort dingen kunnen betrappen. Dus blijf er lekker zitten, al zit het wat ver weg.
Boeiend, mijne ook. voor kleine dingen ga ik wel om de hoek
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 24 april 2018 @ 15:31:38 #74
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_178714268
quote:
16s.gif Op dinsdag 24 april 2018 15:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Een harley koop je echt niet omdat het nou zo fijn rijdt, mij maak je niks wijs.
ooit een keer een klein stukje op een ouwe flathead gereden, en dat vond ik erg vet.. Ik mag toch hopen dat de nieuwere versies wat geciviliseerder rijden :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_178714283
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 15:26 schreef Elegy het volgende:
Vrouwenmotor? Wtf, dit is 2018 :')

Maar is wel iets typisch Nederlands volgens mij. Alles <1000cc en <100pk is een klein motortje. Daarboven wordt het pas een motor genoemd, of grote broer of volwassen motor.

Tja... :')
Het is ook wel een beetje wat je gewend bent..na 2 jaar 25kw gereden te hebben, stapte ik de zaak om de hoek binnen..en toen was het I CAN RIDE ALL THIS SHIT !! Oh doe die triumph trophy 1200 maar :+
Ik zwaai naar dieren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')