abonnement Unibet Coolblue
pi_178688314


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
  maandag 23 april 2018 @ 10:29:56 #3
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178688600
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 10:08 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Bibox is prima.
Zeer fijne exchange inderdaad, werkt als een zonnetje. Beetje Binance-light
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 23 april 2018 @ 10:32:22 #4
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178688642
quote:
Zeker fijne wallet, alleen ondersteunen ze wel ERC20 tokens maar zeker niet allemaal. Er wordt een hele hoop aan prutcoins wel ondersteunt maar ik mis CPC, die moest ik dan weer zelf aanmaken :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178688678
Wat een heerlijke dagen laatste tijd, alweer +6% op portfolio :D
KEEP IT UP
pi_178688709
Bitcoin cash gaat helemaal los.
  maandag 23 april 2018 @ 10:39:31 #7
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178688739
Gisteren mijn BCH verkocht na een week dik groene cijfers, blijkbaar had ik ze nog iets langer vast moeten houden :P

Nouja blij met de winst :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178688752
Welke idioot stopt er nou geld in BCH :') . Moet haast wel een kunstmatige pump zijn.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_178688775
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 10:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Welke idioot stopt er nou geld in BCH :') . Moet haast wel een kunstmatige pump zijn.
Hoezo investeren in de enige echte Bitcoin is toch slim?

Triggereddddd
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 10:51:21 #10
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178688914
quote:
3s.gif Op maandag 23 april 2018 10:32 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zeker fijne wallet, alleen ondersteunen ze wel ERC20 tokens maar zeker niet allemaal. Er wordt een hele hoop aan prutcoins wel ondersteunt maar ik mis CPC, die moest ik dan weer zelf aanmaken :P
Ja, heb zelf ook een paar moeten aanmaken, maar je kan ze er in ieder geval in kwijt. Dat het dan niet aangeeft hoeveel het waard is boeit mij eigenlijk niet zoveel.

Meer ERC-20 tokens komt er aan. Daarnaast dus ook een token <> ETH exchange en binnenkort ook de mogelijkheid om andere niet ERC-20 token wallet te importeren en beheren in ENJ wallet. Geen idee hoe ze dat gaan doen trouwens :P
pi_178689229
CPC zie ik nu echt al topics lang voorbij komen. Eens even wat onderzoek doen.
Koning.
pi_178689248
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 11:17 schreef tha_dark het volgende:
CPC zie ik nu echt al topics lang voorbij komen. Eens even wat onderzoek doen.
Doe eens gek, en laat je bevindingen weten? ;)
pi_178689295
Ok, mijn faal investings zal ik eens posten;

Quantstamp --> Te duur ingekocht, maar pas verlies als je verkoopt toch?
Stratis --> Idem.

Rest heb ik enkel succes/geluk gehad.
Maar hebt pas winst of verlies, wanneer je uitcashed, althans zo zie ik deze game. :)
  maandag 23 april 2018 @ 11:24:54 #14
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_178689333
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 10:42 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Hoezo investeren in de enige echte Bitcoin is toch slim?

Triggereddddd
Inderdaad, de visie van Satoshi.

Daarbij een nieuwe hard fork met 32MB blocks en simplified smart contracts! ^O^
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_178689369
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 01:08 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Je staat winst en dat is meer dan de meeste beleggers kunnen zeggen. Job well done!

Over de Lambo waar iedereen het over heeft. Een Lambo kopen is waarschijnlijk wel de meest slechte uitgave die je kan doen. Gek genoeg kopen veel crypto beleggers dure auto`s ipv een huis af te betalen. best raar eigenlijk.
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat sommige mensen geld heel makkelijk gekregen hebben. 500$ In een shitcoin gestopt waar een Lambo uit kwam, die denken natuurlijk nu dat ze nu de nieuwe Warren Buffett zijn en dit nog wel 20x kunnen doen. Je ziet dit overal waar makkelijk en snel veel geld verdient wordt. Kijk bijvoorbeeld naar voetballers die van hun eerste salaris een Ferrari kopen.

Een kapitaal vergaren is één ding maar het bijvoorbeeld 30 jaar lang behouden en er van leven is nog wel wat anders.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  maandag 23 april 2018 @ 11:35:37 #16
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_178689475
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 11:27 schreef ITrade het volgende:

[..]

Ik denk dat het er mee te maken heeft dat sommige mensen geld heel makkelijk gekregen hebben. 500$ In een shitcoin gestopt waar een Lambo uit kwam, die denken natuurlijk nu dat ze nu de nieuwe Warren Buffett zijn en dit nog wel 20x kunnen doen. Je ziet dit overal waar makkelijk en snel veel geld verdient wordt. Kijk bijvoorbeeld naar voetballers die van hun eerste salaris een Ferrari kopen.

Een kapitaal vergaren is één ding maar het bijvoorbeeld 30 jaar lang behouden en er van leven is nog wel wat anders.
Het schijnt ook dat families met grote kapitalen gemiddeld binnen 3 generaties hun geld kwijt zijn door de hoeveelheid geld dat de kinderen en kleinkinderen verbrassen.

Daarom zitten de kinderen van de echt rijken (de Buffets, Rothchilds en de Goldmans) op speciale scholen waar uitgelegd word hoe je je kapitaal kan behouden en uitbreiden.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_178689504
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 11:17 schreef tha_dark het volgende:
CPC zie ik nu echt al topics lang voorbij komen. Eens even wat onderzoek doen.
CPC is een diamantje.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178689507
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 11:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

CPC is een diamantje.
Nog niet te laat nee?
Koning.
  maandag 23 april 2018 @ 11:42:52 #19
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_178689565
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 11:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

CPC is een diamantje.
Welke van de 2 coins die zichzelf CPC noemen?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_178689654
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 11:27 schreef ITrade het volgende:

Ik denk dat het er mee te maken heeft dat sommige mensen geld heel makkelijk gekregen hebben. 500$ In een shitcoin gestopt waar een Lambo uit kwam, die denken natuurlijk nu dat ze nu de nieuwe Warren Buffett zijn en dit nog wel 20x kunnen doen.
Dit. Ook wel bekend als het Gordon Gekko -virus :D
pi_178689752
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 11:49 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Dit. Ook wel bekend als het Gordon Gekko -virus :D
Blue Horseshoe loves Anacott Steel O+
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178689765
Ongeacht of BitcoinCash nou een goede coin is of niet, als je vanaf dag één volop loopt te spammen en verkondigen dat deze coin de echte Bitcoin is terwijl de rest van de wereld gewoon lekker verder gaat met BTC dan is dat dus gewoon niet zo. De wereld heeft gewoon besloten dat ze het op dat moment niet zo'n probleem vonden met die transactiekosten en snelheid. BitcoinCash is gewoon een goede fork maar wat mij betreft niet de echte Bitcoin, anders had die allang op nummer 1 gestaan
  maandag 23 april 2018 @ 12:04:26 #23
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178689944
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 11:54 schreef metallicelmo het volgende:
Ongeacht of BitcoinCash nou een goede coin is of niet, als je vanaf dag één volop loopt te spammen en verkondigen dat deze coin de echte Bitcoin is terwijl de rest van de wereld gewoon lekker verder gaat met BTC dan is dat dus gewoon niet zo. De wereld heeft gewoon besloten dat ze het op dat moment niet zo'n probleem vonden met die transactiekosten en snelheid. BitcoinCash is gewoon een goede fork maar wat mij betreft niet de echte Bitcoin, anders had die allang op nummer 1 gestaan
BCH is een coin met goede basisprincipes, maar met verrotte vertegenwoordigers en toxische community die de rest van de volgers overstemmen.

Een beetje zoals elk willekeurig geloof eigenlijk.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178690023
quote:
7s.gif Op maandag 23 april 2018 11:42 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Welke van de 2 coins die zichzelf CPC noemen?
CPChain
pi_178690035
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 11:37 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Nog niet te laat nee?
ze zitten net een paar cent boven private sale prijs ( die was 0.10 )
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 12:12:03 #26
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178690109
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 11:37 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Nog niet te laat nee?
Nee, CPC heeft echt nog minstes een x10 mogelijkheid. Er is echt nog niet veel gebeurd.

Het is wel een gok, geen garantie natuurlijk :P
pi_178690121
Ja, weer al die pest exchanges voor CPC.
Lambo of Rekt
pi_178690271
quote:
13s.gif Op maandag 23 april 2018 12:12 schreef EggsTC het volgende:
Ja, weer al die pest exchanges voor CPC.
Vanmorgen mezelf geregistreerd op bibox, ziet er opzich wel redelijk uit.
Zal niet heel moeilijk zijn :+
pi_178690278
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 12:21 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Vanmorgen mezelf geregistreerd op bibox, ziet er opzich wel redelijk uit.
Zal niet heel moeilijk zijn :+
Nee maar ik heb al 6000 accounts overal, ben daar een beetje klaaar mee :)
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 12:23:04 #30
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178690296
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 12:21 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee maar ik heb al 6000 accounts overal, ben daar een beetje klaaar mee :)
Ik was eerst ook beetje aan het zeiken, maar uiteindelijk is meeste winst toch echt te halen met die "gems" op kut exchanges.

Al heb ik echt een tyfus hekel aan IDEX, vooral als je klein wil inkopen :P
pi_178690311
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 12:23 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik was eerst ook beetje aan het zeiken, maar uiteindelijk is meeste winst toch echt te halen met die "gems" op kut exchanges.

Al heb ik echt een tyfus hekel aan IDEX, vooral als je klein wil inkopen :P
Ja sinds dat ik genaaid ben met dat nano op bitgrail heb ik daar geen trek meer in.
Lambo of Rekt
pi_178690354
En waarom is CPC nu ineens dé IOT chain?

Ik zie een ERC20 met met een website vol beloftes en van Chinese makelaardij. Tronachtig dus.

Snap ook niet dat mensen die dit nu ineens de hemel in prijzen, dan wel afgeven op projecten als Tron. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178690357
quote:
3s.gif Op maandag 23 april 2018 12:04 schreef Rossdale het volgende:

[..]

BCH is een coin met goede basisprincipes, maar met verrotte vertegenwoordigers en toxische community die de rest van de volgers overstemmen.

Een beetje zoals elk willekeurig geloof eigenlijk.
Goede basisprincipes? Gecentraliseerder dan BTC en een veel beperktere visie op het gebied van schalen dan BTC.

Of je bedoelt de codebase waarmee ze begonnen, een exacte kopie van BTC, ja dan moet ik je gelijk geven.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_178690387
De BCH pump komt toch eigenlijk ook door een aankomende hardfork?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178690393
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 12:27 schreef dimmak het volgende:
En waarom is CPC nu ineens de IOT chain?

Ik zie een ERC20 met met een website vol beloftes van Chinese makelaardij. Tronachtig dus.

Snap ook niet dat mensen die dit nu ineens de hemel in prijzen, dan wel afgeven op projecten als Tron. :P
Tron :')
CPChain _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178690405
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 12:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Tron :')
CPChain _O_
Leg eens uit waarom je er zo over denkt.
pi_178690408
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 12:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Tron :')
CPChain _O_
ERC20 tokens die promoten met schaalbaarheid. :') Kom eerst maar eens met een mainnet en loose je token.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178690422
A week after deciding to ban Telegram in Russia, and 18 million banned IPs later, authorities have failed to achieve their goal. Telegram is still operational in Russia thanks to Bitcoin support for VPN providers.

I lolled. :D
pi_178690442
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 12:29 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Leg eens uit waarom je er zo over denkt.
Nee. DYOR
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178690462
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 12:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nee. DYOR
Oh dacht dat we hier waren om elkaar te helpen :)
Maar is goed, wsl weet je er zelf 0 vanaf.
pi_178690491
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 12:33 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Oh dacht dat we hier waren om elkaar te helpen :)
Maar is goed, wsl weet je er zelf 0 vanaf.
Wie zegt dat ik CPChain heb? Heb ik nooit gezegd. Heb ook geen winst, ook nooit gezegd.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178690493
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 12:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik CPChain heb? Heb ik nooit gezegd.
Ik ook niet.
Je punt is? :D omg.
pi_178690496
Ik zit hier maar gewoon beetje coins te shillen voor mensen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178690501
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 12:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik zit hier maar gewoon beetje coins te shillen voor mensen.
Dat is wel lief van je. :*
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 12:55:33 #45
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178690779
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 12:27 schreef dimmak het volgende:
En waarom is CPC nu ineens dé IOT chain?

Ik zie een ERC20 met met een website vol beloftes en van Chinese makelaardij. Tronachtig dus.

Snap ook niet dat mensen die dit nu ineens de hemel in prijzen, dan wel afgeven op projecten als Tron. :P
Dat zeg ik in ieder geval niet he. CPC heeft nog niks op, dus zoals ik al zei is het een gok. Zij hebben een prima team en zij werken samen met VeChain. Als CPC straks daadwerkelijk een sidechain solution van VeChain wordt dan schiet het omhoog.

Dit is echter geen zekerheid. Daarnaast is het een Chinese coin waardoor er altijd vraagtekens blijven. Niemand beweert dat het het de enige echte IOT solution gaat zijn denk ik. Ik in ieder geval niet :P

Vergelijken met TRX is wel een ander uiterste :')
pi_178690811
CPC gaat max 12 dollar eoy worden dus dit is je kans.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178690823
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 12:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
CPC gaat max 12 dollar eoy worden dus dit is je kans.
Is dat de max van wat mogelijk is?
Lambo of Rekt
pi_178690848
quote:
5s.gif Op maandag 23 april 2018 12:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Is dat de max van wat mogelijk is?
Absoluut, gaat nooit meer worden. Kan niet.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178690863
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 12:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Absoluut, gaat nooit meer worden. Kan niet.
Onmogelijk dus... hmm dan koop ik m maar.
Lambo of Rekt
pi_178690945
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 12:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Absoluut, gaat nooit meer worden. Kan niet.
Jij bent specialized in het zien van 12 dollar EOY max coins, dat zie ik al.
Wel handig.
pi_178691008
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 13:03 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Jij bent specialized in het zien van 12 dollar EOY max coins, dat zie ik al.
Wel handig.
Jep, ik krijg van hem 500 ven als het over 12usd max gaat dit jaar + als voorwaarde dat mzs zn woord houdt... en dat laatste zie ik niet gebeuren ;(
Lambo of Rekt
pi_178691018
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 13:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, ik krijg van hem 500 ven als het over 12usd max gaat dit jaar + als voorwaarde dat mzs zn woord houdt... en dat laatste zie ik niet gebeuren ;(
Hij moet wel. Hierom hebben we het beloftes topic dacht ik zo.
pi_178691258
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 13:06 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Hij moet wel. Hierom hebben we het beloftes topic dacht ik zo.
Deze toezegging was van voor het beloftestopic 8-) maarja MzS kom zn woord niet na gok ik !
Lambo of Rekt
pi_178691349
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 13:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Deze toezegging was van voor het beloftestopic 8-) maarja MzS kom zn woord niet na gok ik !
Oh... heeft hij het hierna nog durven roepen?
Waar is die eigenlijk? Weggejaagd? Stiekem failliet gegaan? :D
pi_178691452
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 13:22 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Oh... heeft hij het hierna nog durven roepen?
Waar is die eigenlijk? Weggejaagd? Stiekem failliet gegaan? :D
Kloon van iemand die later opeens mod is geworden, en om nou als mod je eigen subforum te trollen gaat een beetje ver.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 23 april 2018 @ 13:32:46 #56
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178691662
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 12:28 schreef dimmak het volgende:
De BCH pump komt toch eigenlijk ook door een aankomende hardfork?
Ja wellicht, maar die hardfork boeit toch helemaal niet? Het is niet alsof je een nieuwe coin krijgt zoals bij al die BTC forks.
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 23 april 2018 @ 13:33:46 #57
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178691685
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 12:27 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Goede basisprincipes? Gecentraliseerder dan BTC en een veel beperktere visie op het gebied van schalen dan BTC.

Of je bedoelt de codebase waarmee ze begonnen, een exacte kopie van BTC, ja dan moet ik je gelijk geven.
Het is snel en goedkoop en daar probeert het zich te onderscheiden van BTC. En dat doen ze in ieder geval wel goed.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178691691
Beter gaat alles ff moen
Lambo of Rekt
  maandag 23 april 2018 @ 13:38:39 #59
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178691781
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 12:27 schreef dimmak het volgende:
En waarom is CPC nu ineens dé IOT chain?

Ik zie een ERC20 met met een website vol beloftes en van Chinese makelaardij. Tronachtig dus.

Snap ook niet dat mensen die dit nu ineens de hemel in prijzen, dan wel afgeven op projecten als Tron. :P
Even een crosspost:

quote:
3s.gif Op maandag 23 april 2018 08:29 schreef Rossdale het volgende:
Dan zal ik CPChain even shillen. Sidechain oplossingen voor IoT, lanceren in oktober hun main net.

Kapitaalinjectie van VeChain gehad en die hebben net een partnership aangekondigd wat in die periode met IoT gaat werken. Gerucht is dat dit via CPchain gekoppeld kan worden aan de vet-blockchain. Daarnaast werken ze ook samen met Qtum en HPB. Ze vormen een link tussen de verschillende projecten voor een sterk aziatisch block mbt IoT oplossingen.

Als het goed is wordt vandaag bekend gemaakt dat ze iets voor een pharmaceutisch bedrijf aan het ontwikkelen zijn.

Project zit nog in pre-alpha fase, dus ze hebben feitelijk nog niets. Gokje dus :)
Geen idee of het DE IoT chain zal worden, maar ze kunnen goed meeliften op de andere projecten. Het is nu nog niets, dus je bent early adopter als je een gokje durft te wagen.

Het kost nog geen drol en zal zeker wel ontwikkeld worden, dus veel minder dan dit zal het mijns inziens niet waard worden.

Als Vechain in juni hun mainnet draaiende heeft en voor oktober aankondigt dat ze via CPChain's sidechains allerlei IoT partners kunnen bedienen, dan zal de koers wellicht net zo'n vlucht kunnen maken als dat VEN gedaan heeft.

En misschien ook wel totaal niet :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178691918
quote:
3s.gif Op maandag 23 april 2018 13:38 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Even een crosspost:

[..]

Geen idee of het DE IoT chain zal worden, maar ze kunnen goed meeliften op de andere projecten. Het is nu nog niets, dus je bent early adopter als je een gokje durft te wagen.

Het kost nog geen drol en zal zeker wel ontwikkeld worden, dus veel minder dan dit zal het mijns inziens niet waard worden.

Als Vechain in juni hun mainnet draaiende heeft en voor oktober aankondigt dat ze via CPChain's sidechains allerlei IoT partners kunnen bedienen, dan zal de koers wellicht net zo'n vlucht kunnen maken als dat VEN gedaan heeft.

En misschien ook wel totaal niet :P
Duidelijk. Succes ermee. Zal het wel een beetje in de gaten houden.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178691944
quote:
3s.gif Op maandag 23 april 2018 13:33 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het is snel en goedkoop en daar probeert het zich te onderscheiden van BTC. En dat doen ze in ieder geval wel goed.
Prima, maar het is een altcoin net als Litecoin, Viacoin enzovoort. En als je het daarmee gaat vergelijken is BCH gewoon ruk.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178691966
Zo, ik sta weer ongeveer op mijn inleg. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  † In Memoriam † maandag 23 april 2018 @ 13:49:14 #63
230491 Zith
pls tip
pi_178691980
En BCH sturen is op dit moment ook niet goedkoper of sneller dan BTC, met 1sat/byte zit je nu in de volgende block. "sneller" is de claim van BCH dat 0 confirmations veilig genoeg is, dat kunnen de ETh/LTC/BTC ook claimen, doen ze niet.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † maandag 23 april 2018 @ 13:49:31 #64
230491 Zith
pls tip
pi_178691987
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, ik sta weer ongeveer op mijn inleg. :')
Leuk achtbaanritje toch :D
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 23 april 2018 @ 13:52:21 #65
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178692037
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 13:47 schreef dimmak het volgende:

[..]

Prima, maar het is een altcoin net als Litecoin, Viacoin enzovoort. En als je het daarmee gaat vergelijken is BCH gewoon ruk.
Ik zeg toch ook niet dat het beter dan andere alternatieven is :D Ik zie zelf de voordelen ten opzichte van litecoin ook niet hoor.

Maar het feit blijft dat hetgene waarmee ze zich mee willen onderscheiden tov BTC, doen ze ook gewoon.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178692088
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 13:49 schreef Zith het volgende:

[..]

Leuk achtbaanritje toch :D
Nou :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 23 april 2018 @ 13:55:39 #67
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178692099
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, ik sta weer ongeveer op mijn inleg. :')
Mooi man :) De markt begint pas net weer een beetje aan te trekken, dus vanaf hier weer alles winst :)
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 23 april 2018 @ 13:59:44 #68
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_178692157
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, ik sta weer ongeveer op mijn inleg. :')
+1... Maar inderdaad een prima ritje. Bij een volgend dipje nog wat bijkopen en dan kunnen we weer los :D
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 23 april 2018 @ 14:04:28 #69
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_178692216
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_178692240
Grappig die foto van m'n achtertuin. Van uit m'n fokzolderkamer kan je die auto's goed zien liggen.
  maandag 23 april 2018 @ 14:30:19 #71
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_178692742
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 13:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou :')
Ach, komt wel goed :Y
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_178692811
SPOILER: How to evaluate a cryptocurrency
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor sommige hier een goede checklist. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178692835
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 14:34 schreef dimmak het volgende:
SPOILER: How to evaluate a cryptocurrency
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor sommige hier een goede checklist. :P
Nice post. ^O^
pi_178692888
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 14:34 schreef dimmak het volgende:
SPOILER: How to evaluate a cryptocurrency
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor sommige hier een goede checklist. :P
Moet je voor de grap eens proberen Verge of Tron hier naast te leggen.

_O_

Verge

_O_

Tron
pi_178692923
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 14:38 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Moet je voor de grap eens proberen Verge of Tron hier naast te leggen.

_O_

Verge

_O_

Tron
Ja die falen enorm. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178692924
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, ik sta weer ongeveer op mijn inleg. :')
Hoe dan? Het is toch juist erg gestegen?
Lambo of Rekt
  † In Memoriam † maandag 23 april 2018 @ 14:40:05 #77
230491 Zith
pls tip
pi_178692929
Niet decentralizatie als pluspunt noemen :N
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178692947
Ik wou een complete straat met villa's kopen, doen ze moeilijk bij de bank :(
pi_178692950
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 14:41 schreef Weissmania het volgende:
Ik wou een complete straat met villa's kopen, doen ze moeilijk bij de bank :(
Heb je gezegd dat je verge hebt?
Lambo of Rekt
pi_178692962
quote:
11s.gif Op maandag 23 april 2018 14:39 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hoe dan? Het is toch juist erg gestegen?
Mja, ik was ook al tijdje op mijn inleg.. maar zit nog steeds op rond de 1/4.5 van mijn ATH :'(
pi_178692970
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 14:41 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Heb je gezegd dat je verge hebt?
Nee VEN

kon maximaal maar 12 villa's kopen zeiden ze :(
pi_178692989
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 14:43 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Nee VEN

kon maximaal maar 12 villa's kopen zeiden ze :(
:( !!!!1 en dan ook pas EOY zeker :(
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 14:46:34 #83
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178693032
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 14:40 schreef Zith het volgende:
Niet decentralizatie als pluspunt noemen :N
Niet begrijpen dat grote bedrijven geen compleet gedecentraliseerde crypto gaan gebruiken |:(
pi_178693046
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 14:46 schreef Kyran het volgende:

[..]

Niet begrijpen dat grote bedrijven geen compleet gedecentraliseerde crypto gaan gebruiken |:(
Daarom all in op ripple.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 14:48:24 #85
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178693065
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 14:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Daarom all in op ripple.
Nee, dat is weer wat anders en er is meer mis met Ripple :P
pi_178693110
mooie coin wel, dat xrp.
enige coin waar ik nog X4+ sta
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 14:52:59 #87
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178693142
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 14:51 schreef Jed1Gam het volgende:
mooie winstgevende coin wel, dat xrp.
enige coin waar ik nog X4+ sta
Fixed.

Als iemand mooi zegt dan denk ik meer aan het projectje zelf wat goed is (en dat is Ripple zeker niet). Dat je er winst mee kan maken is iets heel anders :D
pi_178693149
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 14:51 schreef Jed1Gam het volgende:
mooie coin wel, dat xrp.
enige coin waar ik nog X4+ sta
Lekkerman.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 14:56:14 #89
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178693183
MC van 400B+ :D
pi_178693231
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 14:56 schreef Kyran het volgende:
MC van 400B+ :D
Gaat de goede kant uit...
Klinkt als vorig jaar.
Nu doorzetten :P
pi_178693300
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 14:58 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Gaat de goede kant uit...
Klinkt als vorig jaar.
Nu doorzetten :P
Ja hij mag wel ff moen
Lambo of Rekt
pi_178693432
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 11:27 schreef ITrade het volgende:

[..]

Ik denk dat het er mee te maken heeft dat sommige mensen geld heel makkelijk gekregen hebben. 500$ In een shitcoin gestopt waar een Lambo uit kwam, die denken natuurlijk nu dat ze nu de nieuwe Warren Buffett zijn en dit nog wel 20x kunnen doen. Je ziet dit overal waar makkelijk en snel veel geld verdient wordt. Kijk bijvoorbeeld naar voetballers die van hun eerste salaris een Ferrari kopen.

Een kapitaal vergaren is één ding maar het bijvoorbeeld 30 jaar lang behouden en er van leven is nog wel wat anders.
Ik denk dat je helemaal gelijk hier in hebt. Ik zie dit in mijn investering app groep ook, genoeg die denken dat ze dit nog 20x kunnen doen. NOT!
pi_178693454
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 11:54 schreef metallicelmo het volgende:
sloten dat ze het op dat moment niet zo'n probleem vonden met die transactiekosten en snelheid. BitcoinCash is gewoon een goede fork maar wat mij betreft niet de echte Bitcoin, anders h
Bitcoincash is in ieder geval (net als btc) niet snel genoeg om een verschil te maken.
pi_178693516
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 15:09 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ik denk dat je helemaal gelijk hier in hebt. Ik zie dit in mijn investering app groep ook, genoeg die denken dat ze dit nog 20x kunnen doen. NOT!
In deze markt is al tig keer bewezen dat het onmogelijke haalbaar is, dus ik kijk er niet raar van op. Maar ik heb de illusie niet dat elke coin nog 100x gaat. Misschien moet er nog wel veel 'dom geld' komen zodra mainstream adoption, hopelijk sterven de shitcoins snel af.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 15:17:15 #95
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178693517
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 15:09 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ik denk dat je helemaal gelijk hier in hebt. Ik zie dit in mijn investering app groep ook, genoeg die denken dat ze dit nog 20x kunnen doen. NOT!
Als alles x20 gaat is het niet moeilijk om een x20 coin te pakken ergens. Hoef je geen genie voor te zijn.

De kunst is juist om er genoeg tijd en moeite in te steken om tijdens bear markets in ieder geval geen grote verliezen te maken, zodat je maximaal kan profiteren tijdens een bull market.

Daarnaast traden 9 van de 10 mensen zonder ervaring puur vanuit emotie en dat gaat nooit goed.
pi_178693767
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 15:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

In deze markt is al tig keer bewezen dat het onmogelijke haalbaar is, dus ik kijk er niet raar van op. Maar ik heb de illusie niet dat elke coin nog 100x gaat. Misschien moet er nog wel veel 'dom geld' komen zodra mainstream adoption, hopelijk sterven de shitcoins snel af.
Ik denk dat 99% van alle projecten (shitcoins, ico, tokens) uiteindelijk sterven of geen noemenswaardige waarde hebben. De procent die overblijft zijn de Amazons, Apple en M$ aandelen van toen.
pi_178693779
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 15:33 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ik denk dat 99% van alle projecten (shitcoins, ico, tokens) uiteindelijk sterven of geen noemenswaardige waarde hebben. De procent die overblijft zijn de Amazons, Apple en M$ aandelen van toen.
Maar wanneer?
pi_178693782
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 15:33 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ik denk dat 99% van alle projecten (shitcoins, ico, tokens) uiteindelijk sterven of geen noemenswaardige waarde hebben. De procent die overblijft zijn de Amazons, Apple en M$ aandelen van toen.
Ja dit is al even duidelijk toch.... maar voorlopig draait de hele teringzooi nog.

Er zullen er 100 overblijven ofzo ja... degene met echte usecases. Misschien nog minder dan dat.
Lambo of Rekt
pi_178693789
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 15:34 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Maar wanneer?
En hoe te herkennen...
pi_178693808
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 15:34 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

En hoe te herkennen...
Daarom, afspraken met jezelf maken, wanneer je x of y winst eruit wilt halen, en dan kijken of je door wilt gaan. Iig tussendoor winsten pakken.
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 15:43:11 #101
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178693914
Ik denk dat het afsterven van de shit coins echt nog wel even gaat duren. Zolang je bij de eerste de beste bull tekenen shit coins zoals DentaCoin weer 100% ziet gaat weet je dat je nog wel even de tijd hebt.
pi_178693946
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 15:43 schreef Kyran het volgende:
Ik denk dat het afsterven van de shit coins echt nog wel even gaat duren. Zolang je bij de eerste de beste bull tekenen shit coins zoals DentaCoin weer 100% ziet gaat weet je dat je nog wel even de tijd hebt.
Dit ja, t gaat ook wel ff duren voordat dat allemaal sorted out is, wie dominantie gaat pakken op welk gebied.
Lambo of Rekt
pi_178693971
MAN piekt trouwens, lekker.
Lambo of Rekt
pi_178694174
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 15:33 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ik denk dat 99% van alle projecten (shitcoins, ico, tokens) uiteindelijk sterven of geen noemenswaardige waarde hebben. De procent die overblijft zijn de Amazons, Apple en M$ aandelen van toen.
Nu heb je het over blockchain projecten.

Currencies kunnen onbeperkt blijven bestaan en kunnen een waarde hebben die wij eraan geven. Zodra de technieken als atomic swaps doorgevoerd worden naar alle currencies en winkels krijgen universele payment gateways kunnen de coins een soort soort sociale valuta worden. Dit is maar een voorbeeld hoe vele currencies kunnen blijven bestaan en ook bestaansrecht hebben.

Andreasgod heeft er ook een talk over, maar kan deze niet zo op Youtube vinden. Staat ook beschreven in The Internet of Money volume 1.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178695064
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 14:52 schreef Kyran het volgende:

[..]

Fixed.

Als iemand mooi zegt dan denk ik meer aan het projectje zelf wat goed is (en dat is Ripple zeker niet). Dat je er winst mee kan maken is iets heel anders :D
alwetende mod _O_
Ik pak ondertussen de winst, mooie winst :7
pi_178695080
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 15:46 schreef EggsTC het volgende:
MAN piekt trouwens, lekker.
Te weinig van, kutzooi.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178695098
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 16:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Te weinig van, kutzooi.
t zou ook eens tijd worden dat die op wat fatsoenlijke exchanges gaat komen, 3 exchanges in maart, hadden ze gezegd :')
Lambo of Rekt
pi_178695107
quote:
7s.gif Op maandag 23 april 2018 15:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja dit is al even duidelijk toch.... maar voorlopig draait de hele teringzooi nog.

Er zullen er 100 overblijven ofzo ja... degene met echte usecases. Misschien nog minder dan dat.
Ik denk dat er niet meer dan een handvol overblijven. (glazenbol)
  maandag 23 april 2018 @ 16:53:05 #109
62913 Blik
The one and Only!
pi_178695143
ICX gaat ook lekker de laatste dagen, sta zowaar weer in het groen. Nu VEN en UTN nog en dan ben ik een blij man
pi_178695163
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 16:53 schreef Blik het volgende:
ICX gaat ook lekker de laatste dagen, sta zowaar weer in het groen. Nu VEN en UTN nog en dan ben ik een blij man
Universa m00n
Lambo of Rekt
pi_178695167
Op welke exchanges kan ik VEN en UTNP kopen?
pi_178695218
serieuze vraag btw
pi_178695232
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 16:57 schreef Weissmania het volgende:
serieuze vraag btw
Cobinhood en hitbtc voor UNIVERSAAAAAAAAAAA HAHAHAAAAAAA JAAAAAAAAA

en binance voor VEN.
Lambo of Rekt
  maandag 23 april 2018 @ 16:58:19 #114
62913 Blik
The one and Only!
pi_178695240
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 16:54 schreef Weissmania het volgende:
Op welke exchanges kan ik VEN en UTNP kopen?
Check op coinmarketcap de beide coins, en klikken op markets. Dan kun je voor iedere coin zien waar je ze kunt verhandelen
pi_178695252
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 16:58 schreef Blik het volgende:

[..]

Check op coinmarketcap de beide coins, en klikken op markets. Dan kun je voor iedere coin zien waar je ze kunt verhandelen
Dit is een tip waar ik echt wat aan heb _O_
pi_178695256
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 16:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Cobinhood en hitbtc voor UNIVERSAAAAAAAAAAA HAHAHAAAAAAA JAAAAAAAAA

en binance voor VEN.
thnx bra _O_
pi_178695262
UNIVERSAAAAA JAAAA 1$ EOY JAAAAAAA
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178695269
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 16:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
UNIVERSAAAAA JAAAA 1$ EOY JAAAAAAA
Hij maakt wel vorderingen, Alexandergodgenot.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 17:02:27 #119
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178695311
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 16:48 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

alwetende mod _O_
Ik pak ondertussen de winst, mooie winst :7
Netjes toch :D
pi_178695314
quote:
6s.gif Op maandag 23 april 2018 16:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hij maakt wel vorderingen, Alexandergodgenot.
Het wordt godverdomme eens tijd met die kutcoin. Sta op 40% verlies nu dat ding nog nauwelijks meer waard is dan een pijpbeurt van MzS zijn moeder, achter het station.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178695321
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 16:54 schreef Weissmania het volgende:
Op welke exchanges kan ik VEN en UTNP kopen?
nu nog ven inkopen en slechts met 200% rendement eoy genoegen nemen :')
pi_178695348
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 17:02 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

nu nog ven inkopen en slechts met 200% rendement eoy genoegen nemen :')
12usd max, dus het kan nog meer worden dan 200%
Lambo of Rekt
pi_178695375
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

12usd max, dus het kan nog meer worden dan 200%
Laten we het makkelijk pakken.
Max x4 :')
Sad, its so sad. :P

Ook meteen de reden, dat we op zoek moeten gaan met ons allen naar iets wat wel x20/x30 kan gaan :)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2018 17:08:08 ]
pi_178695430
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:05 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Laten we het makkelijk pakken.
Max x4 :')
Sad, its so sad. :P

Ook meteen de reden, dat we op zoek moeten gaan met ons allen naar iets wat wel x20/x30 kan gaan :)
Daarom UNIVERSAAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_178695444
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:09 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Daarom UNIVERSAAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAA
Hmf ja ok, als jij erin gelooft, doen! ^O^
Ik heb andere in mijn zicht :P

QSP / Utrust / Seal bv JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAHAHAHAH JAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D

Twijfel over TFD / CPC.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2018 17:10:17 ]
pi_178695448
Iemand anders toevallig ook in het bezit van XSPEC? Begreep dat er een fork aan komt, iemand bekend wat er gebeurd met coins die op Cryptopia staan?
pi_178695450
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:05 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Laten we het makkelijk pakken.
Max x4 :')
Sad, its so sad. :P

Ook meteen de reden, dat we op zoek moeten gaan met ons allen naar iets wat wel x20/x30 kan gaan :)
Ik heb gehoord dat dat Seal wel wat is
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178695471
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 17:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat dat Seal wel wat is
Ik wil mijn profit pakken en zie wel wat het doet :) Ik geloof dat het wel een aantal keer in korte tijd over kop kan. Maar dat is mijn geloof :P
pi_178695485
Kunnen we een overzichtje maken van de fanboys?

EggsTC: UTNP
Dima: VEN
Droppie: ???
Magnet: brb thee drinken met de Rothschilds
pi_178695486
Mn tandarts in Bulgarije sloeg Dentacoin nog voor, mooie coin wel.
pi_178695493
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:11 schreef Weissmania het volgende:
Kunnen we een overzichtje maken van de fanboys?

EggsTC: UTNP
Dima: VEN
Droppie: ???
Magnet: brb thee drinken met de Rothschilds
Ik ben er niet bij :(
pi_178695508
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:11 schreef Weissmania het volgende:
Kunnen we een overzichtje maken van de fanboys?

EggsTC: UTNP LISK
Dima: VEN
Droppie: ???
Magnet: brb thee drinken met de Rothschilds
Fixed. Ik ben lisk bagholder.
Lambo of Rekt
  maandag 23 april 2018 @ 17:13:23 #133
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178695511
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:05 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Laten we het makkelijk pakken.
Max x4 :')
Sad, its so sad. :P

Ook meteen de reden, dat we op zoek moeten gaan met ons allen naar iets wat wel x20/x30 kan gaan :)
lol

heb jij de memo gemist dat VEN ETH gaat opeten.

VEN gaat makkelijk nog x30 bij een volgende bullrun.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 17:13:56 #134
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178695518
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:05 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Laten we het makkelijk pakken.
Max x4 :')
Sad, its so sad. :P

Ook meteen de reden, dat we op zoek moeten gaan met ons allen naar iets wat wel x20/x30 kan gaan :)
TFD!

Heb zelf een mix tussen coins waarvan ik verwacht dat ze x3-x5 gaan, coins van x10-15 en een paar longshots zoals TFD :D
pi_178695525
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:13 schreef Kyran het volgende:

[..]

TFD!

Heb zelf een mix tussen coins waarvan ik verwacht dat ze x3-x5 gaan, coins van x10-15 en een paar longshots zoals TFD :D
wtf is dat :D
Lambo of Rekt
pi_178695526
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:13 schreef fathank het volgende:

[..]

lol

heb jij de memo gemist dat VEN ETH gaat opeten.

VEN gaat makkelijk nog x30 bij een volgende bullrun.
hey henk

helemaaaaal niets in 020
  maandag 23 april 2018 @ 17:15:27 #137
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178695541
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:14 schreef Weissmania het volgende:

[..]

hey henk

helemaaaaal niets in 020
Amsterdam is dan ook een plek waar ik niet vrijwillig kom.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178695548
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:13 schreef Kyran het volgende:

[..]

TFD!

Heb zelf een mix tussen coins waarvan ik verwacht dat ze x3-x5 gaan, coins van x10-15 en een paar longshots zoals TFD :D
Gisteravond tijdens BBQ, was ik aan het zoeken, en kwam TFD idd tegen... Hmf, twijfel nu nog meer... hij ligt nu net boven de ICO prijs geloof ik... Ik ga mij inlezen en denk gewoon wat inkopen. Of nee, ik werd ermee confronted ;) haha.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2018 17:16:46 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 17:16:46 #139
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178695563
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

wtf is dat :D
Ondertussen al 20x voorbij laten komen :P

+80% sinds 1 april met TFD.

Het is te vergelijken met WABI, maar uit Vietnam. Werkend product, wordt al gebruikt, live stock en food tracking met RFID o.a.

MC van 16.5 miljoen, dus zit wel wat rek in en op dit moment maar $0.04 :D
pi_178695578
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:16 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ondertussen al 20x voorbij laten komen :P

+80% sinds 1 april met TFD.

Het is te vergelijken met WABI, maar uit Vietnam. Werkend product, wordt al gebruikt, live stock en food tracking met RFID o.a.
Precies. maar geloof betere ratio tussen supply e.d?
It looked good at first glance.

Ik had een overzicht gezien, tussen 4 "concurrenten" en TFD kwam er als beste uit.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2018 17:18:04 ]
pi_178695582
Wat is er Zo goed aan universa Dan

Als ik die 100 dagen plan bekijk zie ik alleen maar smart dit social media dat 20k tps zo

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2018 17:18:29 ]
pi_178695612
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:16 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ondertussen al 20x voorbij laten komen :P

+80% sinds 1 april met TFD.

Het is te vergelijken met WABI, maar uit Vietnam. Werkend product, wordt al gebruikt, live stock en food tracking met RFID o.a.

MC van 16.5 miljoen, dus zit wel wat rek in en op dit moment maar $0.04 :D
waar kan je die kope
pi_178695615
Oh... voor TFD.. je kunt ze nu nog via Gate.io krijgen.
Ik durf zelf niks @ Idex namelijk.
pi_178695632
Oh shit... Dima is er weer om al die haters pak slaag te geven :X
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 17:20:06 #145
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178695633
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:19 schreef Weissmania het volgende:

[..]

waar kan je die kope
IDEX :')

Echt meest kutte exchange die ik ooit gebruikt hebt :P

Traag, onnodig ingewikkeld, teveel limieten of wat wel en niet mag.
pi_178695650
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:20 schreef Kyran het volgende:

[..]

IDEX :')

Echt meest kutte exchange die ik ooit gebruikt hebt :P

Traag, onnodig ingewikkeld, teveel limieten of wat wel en niet mag.
de naam klinkt als een turkse 2e hands auto bedrijf

niet te vertrouwe
pi_178695656
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:20 schreef Kyran het volgende:

[..]

IDEX :')

Echt meest kutte exchange die ik ooit gebruikt hebt :P

Traag, onnodig ingewikkeld, teveel limieten of wat wel en niet mag.
Daarom gate.io..
Hierna moven naar wallet.
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 17:22:29 #148
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178695682
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:21 schreef Weissmania het volgende:

[..]

de naam klinkt als een turkse 2e hands auto bedrijf

niet te vertrouwe
_O-

Nou ja wel te vertrouwen, decentralized meuk :P

pi_178695709
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:13 schreef fathank het volgende:

[..]

lol

heb jij de memo gemist dat VEN ETH gaat opeten.

VEN gaat makkelijk nog x30 bij een volgende bullrun.
300 USD eoy moet mogelijk zijn

Dan zou die dezelfde marketcap hebben also eth in de hoogtijdagen
pi_178695719
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:21 schreef Weissmania het volgende:

[..]

de naam klinkt als een turkse 2e hands auto bedrijf

niet te vertrouwe
geen tofas sahin hebben :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2018 17:25:07 ]
pi_178695720
Is het dan ook niet een VENcloon nummer 30, dat TE FOOD?, net als SEAL :D
Lambo of Rekt
pi_178695724
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 17:23 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

300 USD eoy moet mogelijk zijn

Dan zou die dezelfde marketcap hebben also eth in de hoogtijdagen
Voor VEN 300 ja?
Lambo of Rekt
pi_178695728
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 17:23 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

300 USD eoy moet mogelijk zijn

Dan zou die dezelfde marketcap hebben also eth in de hoogtijdagen
Luister, ik hoop het echt voor je.
Maar ze hopen dat van zoveel coins... VEN is al aardig gestegen hoor... en die 300 kan, maar ik verwacht niet EOY, zelfs niet met same bull als vorig jaar.
Ik zou eerder verwachten dat Stratis een ETH'je doet.
  maandag 23 april 2018 @ 17:25:41 #154
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178695741
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:22 schreef Kyran het volgende:

[..]

_O-

Nou ja wel te vertrouwen, decentralized meuk :P

Hmm zelfde markt als Wabi en Ambrosius dus, maar die twee coins zijn tot nu toe nou ook geen echte knallers gebleken...
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 17:25:53 #155
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178695743
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:24 schreef EggsTC het volgende:
Is het dan ook niet een VENcloon nummer 30, dat TE FOOD?, net als SEAL :D
VEN is wel meer dan alleen food tracking natuurlijk :)

TFD is zeker niet uniek nee, maar met zo'n MC, werkend product etc. is het voor mij een prima onderbouwd "gokje" voor een x20 ofzo :P
pi_178695754
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:24 schreef EggsTC het volgende:
Is het dan ook niet een VENcloon nummer 30, dat TE FOOD?, net als SEAL :D
Seal is niet hetzelfde als VEN.
Heeft kenmerken van, maar zeker niet hetzelfde.
pi_178695774
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 17:24 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

geen tofas sahin hebben :')
waarom jij haten lan


pi_178695775
quote:
11s.gif Op maandag 23 april 2018 17:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Voor VEN 300 ja?
ja ik heb dit berekend

138b marketcap zou USD 300 geven denk ik

Er Komen ook meer coins in omloop dus miss wel pas bij 150b marketcap of it's hoger
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 17:27:45 #159
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178695781
quote:
3s.gif Op maandag 23 april 2018 17:25 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hmm zelfde markt als Wabi en Ambrosius dus, maar die twee coins zijn tot nu toe nou ook geen echte knallers gebleken...
Eens.

Maar zelfs WABI en Ambrosius zitten boven de 60 mil MC, dus dan kan het nog makkelijk x4 gaan vanaf nu om op zelfde MC uit te komen. Ik zit nu al op bijna x2, dus best een veilige x20 gok :D Zo reken ik in ieder geval.
pi_178695803
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 17:27 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ja ik heb dit berekend

138b marketcap zou USD 300 geven denk ik

Er Komen ook meer coins in omloop dus miss wel pas bij 150b marketcap of it's hoger
Laat deze berekening eens zien.
pi_178695804
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 17:27 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ja ik heb dit berekend

138b marketcap zou USD 300 geven denk ik

Er Komen ook meer coins in omloop dus miss wel pas bij 150b marketcap of it's hoger
Ja, maar hoe reeel is dit volgens je berekeningen?
Lambo of Rekt
pi_178695824
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:28 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Laat deze berekening eens zien.
Dima heeft je rugdekking niet nodig

de markt kan alle kanten op
pi_178695826
Ik denk dat we al blij mogen zijn met een 80-100 usd EOY, en dat vind ik al optimistisch.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 17:29:42 #164
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178695832
Dima ook Turkse roots dan?
pi_178695835
12usdmax.
Lambo of Rekt
pi_178695854
Geduld, er komt zo een detail berekening van Dima.
  maandag 23 april 2018 @ 17:30:47 #167
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178695857
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 17:27 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ja ik heb dit berekend

138b marketcap zou USD 300 geven denk ik

Er Komen ook meer coins in omloop dus miss wel pas bij 150b marketcap of it's hoger
Dat is 1/3 van wat de totale marketcap van alle coins op dit moment tesamen is he :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 17:30:50 #168
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178695859
Oh en een andere mooie coin vind ik QASH. Ook al vaker genoemd. Wat ze willen is heel mooi, of ze het gaan halen? No fucking idea :D Als het lukt is het een top 5 coin.
pi_178695877
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:30 schreef Kyran het volgende:
Oh en een andere mooie coin vind ik QASH. Ook al vaker genoemd. Wat ze willen is heel mooi, of ze het gaan halen? No fucking idea :D Als het lukt is het een top 5 coin.
Ja maar dat is UTN en MAN ook.
Lambo of Rekt
pi_178695889
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:28 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Laat deze berekening eens zien.
300/3,95x1.86=ven moon
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 17:32:29 #171
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178695899
quote:
14s.gif Op maandag 23 april 2018 17:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja maar dat is UTN en MAN ook.
Nah, MAN en UTN zijn top 20 coins niet top 5 :P
pi_178695908
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:32 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nah, MAN en UTN zijn top 20 coins niet top 5 :P
MAN wel denk ik.
Lambo of Rekt
pi_178695910
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:32 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

300/3,95x1.86=ven moon
Ja nee, fkin duidelijk.
Ik heb alles van mijn shit afgehaald, en all in op VEN.
pi_178695921
zal nu vast als een noob klinken maar hoe krijg je euro dukaten op Cobinhood gvd :')
pi_178695925
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:32 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ja nee, fkin duidelijk.
Ik heb alles van mijn shit afgehaald, en all in op VEN.
Wat doe je, je SEAL :{w
Lambo of Rekt
pi_178695928
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:33 schreef Weissmania het volgende:
zal nu vast als een noob klinken maar hoe krijg je euro dukaten op Cobinhood gvd :')
ETH sturen.
Lambo of Rekt
pi_178695935
quote:
9s.gif Op maandag 23 april 2018 17:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat doe je, je SEAL :{w
Die kan ik niet meer terugpakken atm.
Maar als die released word --> VEN. :P
pi_178695936
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:27 schreef Weissmania het volgende:

[..]

waarom jij haten lan

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik haat niet lan

Ik importeer eentje zodra ik miljonair ben

Die dingen wegen niks en hebben achterwiel aandrijving

Turbo inbouwen met dikke blow off valve en je hebt echt een manyak masjien
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 17:33:55 #179
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178695938
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:33 schreef Weissmania het volgende:
zal nu vast als een noob klinken maar hoe krijg je euro dukaten op Cobinhood gvd :')
Kan niet, ETH kopen en sturen :)
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 17:34:31 #180
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178695953
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 17:33 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik haat niet lan

Ik importeer eentje zodra ik miljonair ben

Die dingen wegen niks en hebben achterwiel aandrijving

Turbo inbouwen met dikke blow off valve en je hebt echt een manyak masjien
_O-
pi_178695955
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

ETH sturen.
te veel gedoe

ik koop er wel een broodje Finse Tonijn van

mijn vrouwtje mag er zijn
pi_178695966
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:34 schreef Weissmania het volgende:

[..]

te veel gedoe

ik koop er wel een broodje Finse Tonijn van

mijn vrouwtje mag er zijn
Wie, Sophie?
Lambo of Rekt
pi_178695974
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 17:33 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ik haat niet lan

Ik importeer eentje zodra ik miljonair ben

Die dingen wegen niks en hebben achterwiel aandrijving

Turbo inbouwen met dikke blow off valve en je hebt echt een manyak masjien
_O- _O-

Abi valla jij slimme man lan
pi_178695979
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:34 schreef Weissmania het volgende:

[..]

te veel gedoe

ik koop er wel een broodje Finse Tonijn van

mijn vrouwtje mag er zijn
Dat is toch vrij normaal...?
Ik doe bijna alles via ETH sturen naar X of Y en fix mn shizzle. :)
pi_178696013
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:35 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Dat is toch vrij normaal...?
Ik doe bijna alles via ETH sturen naar X of Y en fix mn shizzle. :)
Ik ook, vooralsnog alles in ETH, qua transport.
Lambo of Rekt
pi_178696018
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:35 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Dat is toch vrij normaal...?
Ik doe bijna alles via ETH sturen naar X of Y en fix mn shizzle. :)
ben niet zo'n doorgewinterde crypto boi joh :D

vind het leuk om hier mee te kletsen en af en toe wat coins op mijn chest te smeren
pi_178696030
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:37 schreef Weissmania het volgende:

[..]

ben niet zo'n doorgewinterde crypto boi joh :D

vind het leuk om hier mee te kletsen en af en toe wat coins op mijn chest te smeren
Je wil toch tantoe veel doekoe maken, onnie brah?
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 17:37:50 #188
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178696031
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:35 schreef Weissmania het volgende:

[..]

_O- _O-

Abi valla jij slimme man lan
Sticker van je favo Turkse voetbalclub op achterraam en je bent standaard tokkie _O_ en maar tuuuuteren daarna. *O*
pi_178696073
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:37 schreef Weissmania het volgende:

[..]

ben niet zo'n doorgewinterde crypto boi joh :D

vind het leuk om hier mee te kletsen en af en toe wat coins op mijn chest te smeren
Stelt echt niks voor man.
Als jij coin van Cobin wilt... klik deposit --> ETH --> Copy adres.
En maak je ETH shit over :D
pi_178696089
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:39 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Stelt echt niks voor man.
Als jij coin van Cobin wilt... klik deposit --> ETH --> Copy adres.
En maak je ETH shit over :D
Deze man _O_
Lambo of Rekt
pi_178696095
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:37 schreef Kyran het volgende:

[..]

Sticker van je favo Turkse voetbalclub op achterraam en je bent standaard tokkie _O_ en maar tuuuuteren daarna. *O*
Je vergeet de classic wijze spreuk zoals vrachtwagenchauffeurs dat hebben _O_

pi_178696110
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:40 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Je vergeet de classic wijze spreuk zoals vrachtwagenchauffeurs dat hebben _O_

[ afbeelding ]
deze plak ik _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2018 17:41:53 ]
pi_178696115
moet ik eerst weer ether kope

allemaal de schuld van de roverheid

ik wil me 1000 euro van rutte
pi_178696116
Gözübüyük
pi_178696122
_O_

VEN 300eoy is de nieuwe max volgens Dimachaerus

_O_
Lambo of Rekt
pi_178696144
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 17:41 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

deze plak ik _O_
abi ik wil 1 foto met jou, feyse koyacam

wij 2
pi_178696166
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:42 schreef Weissmania het volgende:
moet ik eerst weer ether kope

allemaal de schuld van de roverheid

ik wil me 1000 euro van rutte
Is geen verschil toch... gewoon sturen naar adres van je exchange, en dan traden voor coin wat je wilt.
In 15 mins is het done :)
Oh btw, ik order ETH middels BTCdirect.eu

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2018 17:46:37 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 17:45:29 #198
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178696178
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:40 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Je vergeet de classic wijze spreuk zoals vrachtwagenchauffeurs dat hebben _O_

[ afbeelding ]
Hahaha geniaal die :D Kende ik nog niet :D

Veel Turken hier, de tering :P
pi_178696180
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:44 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Is geen verschil toch... gewoon sturen naar adres van je exchange, en dan traden voor coin wat je wilt.
In 15 mins is het done :)
weissmeister sterft van de ETH, niet serieus nemen die boy.
Lambo of Rekt
pi_178696187
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:45 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hahaha geniaal die :D Kende ik nog niet :D
wat staat er, ik ben te lui ;(
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 17:46:58 #201
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178696201
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

wat staat er, ik ben te lui ;(
Oh man, Turks vertalen in Nederlands is echt kansloos kwadraat. Het is allemaal te figuurlijk.

Weiss help lan, hoe vertaal ik dat :D
pi_178696210
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:46 schreef Kyran het volgende:

[..]

Oh man, Turks vertalen in Nederlands is echt kansloos kwadraat. Het is allemaal te figuurlijk.

Weiss help lan, hoe vertaal ik dat :D
Ben je turks? :o
NL is ook geen taal, het is een samenraapsel :D

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2018 17:47:49 ]
pi_178696216
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:46 schreef Kyran het volgende:

[..]

Oh man, Turks vertalen in Nederlands is echt kansloos kwadraat. Het is allemaal te figuurlijk.

Weiss help lan, hoe vertaal ik dat :D
Eggs is halve turk joh :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 17:48:14 #204
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178696219
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:47 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ben je turks? :o
NL is ook geen taal, het is een samenraapsel :D
Turkse ouders, ben een Tukker :P
pi_178696226
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:48 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Eggs is halve turk joh :')
Anana sikiyim is het enige wat ik ken.
Lambo of Rekt
pi_178696229
Dima, eggs, Kyran, fathank en ik

Snorren Unite *O*
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 17:49:17 #207
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178696237
quote:
11s.gif Op maandag 23 april 2018 17:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Anana sikiyim is het enige wat ik ken.
TR gemacht ... o wacht
pi_178696240
quote:
11s.gif Op maandag 23 april 2018 17:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Anana sikiyim is het enige wat ik ken.
Ik ken alleen kizartma.
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 17:49:32 #209
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178696246
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:49 schreef Weissmania het volgende:
Dima, eggs, Kyran, fathank en ik

Snorren Unite *O*
Wait what, fathank ook?
pi_178696254
Soon, allemaal rijk en lambo's.
Dit moet gewoon voortzetten, same bull als vorig jaar.
Optijd onze winst eraf halen, liefst begin januari, hierna wachten tot April, OF durven te traden in nieuwe shit. Zo moet het gewoon nog 2 jaar gaan, en dan stoppen we allen met werken. *O* *O* *O*
pi_178696256
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:49 schreef Kyran het volgende:

[..]

TR gemacht ... o wacht
:')

Ik weet nie teens wat het betekent, iemand zei ooit dat ik dat bij de shoarma moest bestellen, het zou iets met moeder en zusje zijn ofzo, en ik met mn dronken kop een broodje anana sikiyim bestellen :')
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 17:50:20 #212
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178696261
Ben even kofte bouwen jongens :D

en daarna Fener kijken *O*
pi_178696269
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:50 schreef Kyran het volgende:
Ben even kofte bouwen jongens :D

en daarna Fener kijken *O*
Wel van echte goede bonen hoop ik :D
pi_178696272
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

:')

Ik weet nie teens wat het betekent, iemand zei ooit dat ik dat bij de shoarma moest bestellen, het zou iets met moeder en zusje zijn ofzo, en ik met mn dronken kop een broodje anana sikiyim bestellen :')
godver :') _O-
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 17:50:45 #215
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178696273
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

:')

Ik weet nie teens wat het betekent, iemand zei ooit dat ik dat bij de shoarma moest bestellen, het zou iets met moeder en zusje zijn ofzo, en ik met mn dronken kop een broodje anana sikiyim bestellen :')
_O-

Mag je blij zijn dat je niet een dikke kebab spies door je ribben hebt mafkees :D
pi_178696315
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:50 schreef Kyran het volgende:

[..]

_O-

Mag je blij zijn dat je niet een dikke kebab spies door je ribben hebt mafkees :D
is het echt zo erg ja? :') t zijn maar 2 woorden...
Lambo of Rekt
pi_178696322
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:50 schreef Kyran het volgende:

[..]

_O-

Mag je blij zijn dat je niet een dikke kebab spies door je ribben hebt mafkees :D
Hmm maat.
Ik ken ook beetje turks, is dat niet gewoon ik ben ziek of iets? :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 17:52:28 #218
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178696325
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:50 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Wel van echte goede bonen hoop ik :D
Kofte van bonen :')

Vleeeeeeesch!
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 17:52:56 #219
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178696330
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

is het echt zo erg ja? :') t zijn maar 2 woorden...
ana is moeder, de rest kan je zelf verzinnen :P
pi_178696354
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:52 schreef Kyran het volgende:

[..]

ana is moeder, de rest kan je zelf verzinnen :P
Oh ja, je hebt gelijk -,- lol.
pi_178696369
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:52 schreef Kyran het volgende:

[..]

ana is moeder, de rest kan je zelf verzinnen :P
_O-
Lambo of Rekt
pi_178696557
Een turks topic dus dit... wanneer krijgen we erdo-chains?
Lambo of Rekt
  maandag 23 april 2018 @ 18:06:12 #223
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178696595
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:49 schreef Weissmania het volgende:
Dima, eggs, Kyran, fathank en ik

Snorren Unite *O*
Hee joh gek

Ben je niet wijs. Veel arischer dan ondergetekende vind je ze niet.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 23 april 2018 @ 18:07:03 #224
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178696614
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:49 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wait what, fathank ook?
Allemaal FUD, niet geloven
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178696736
Henk rolt door dit topic als een bisiklet
pi_178696853
Wtf is Seal nou weer.
pi_178696870
Lijkt op VeChain.
pi_178697127
Is ongeveer $0,08 niet veel voor een total coin supply van 1200 miljoen?
  maandag 23 april 2018 @ 18:33:47 #229
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178697132
Zitten we al aan de max van $12? :@
pi_178697222
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 18:18 schreef BadVlad het volgende:
Lijkt op VeChain.
Verwijs je graag naar het SEAL topic voor vragen.
:+
pi_178697234
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 18:39 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Verwijs je graag naar het SEAL topic voor vragen.
:+
Zelfs een topic op Fok? Dan moet het wel iets zijn. :D
pi_178697239
Ik zit vandaag alweer op 50% van de ATH :D
pi_178697263
Wtf is dit het Turkije topic ?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178697269
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 18:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wtf is dit het Turkije topic ?
Salam.
Lambo of Rekt
pi_178697277
OCN gaat nu moon.

Pas op: scamcoin.
pi_178697283
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 18:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wtf is dit het Turkije topic ?
pi_178697292
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 18:12 schreef Weissmania het volgende:
Henk rolt door dit topic als een bisiklet
En jij als een bak met lava
Lambo of Rekt
pi_178697313
zoveel turkse roots.. dat verklaart een hoop...

;)
pi_178697327
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 18:44 schreef noobcrypto het volgende:
zoveel turkse roots.. dat verklaart een hoop...

;)
meer money, de motto ''we willen rijk worden''
dus voor elke money kan ik bereikt worden

;)
pi_178697337
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 18:45 schreef Weissmania het volgende:

[..]

meer money, de motto ''we willen rijk worden''
dus voor elke money kan ik bereikt worden

;)
Dit is turks ofzo? :')
pi_178697340
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 18:45 schreef Weissmania het volgende:

[..]

meer money, de motto ''we willen rijk worden''
dus voor elke money kan ik bereikt worden

;)
;)
Lambo of Rekt
pi_178697362
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 18:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

;)
stacks stapelen als een vrijmetselaar

;)
pi_178697379
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 18:47 schreef Weissmania het volgende:

[..]

stacks stapelen als een vrijmetselaar

;)
Dukaten zullen lachend zegevieren, bradder.

;)
Lambo of Rekt
pi_178697447
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 18:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dukaten zullen lachend zegevieren, bradder.

;)
je ziet ons hoog shinen als een turkish airline
mannen zonder schouders lachen met kiespijn

;)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2018 18:52:29 ]
pi_178697480
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 18:52 schreef Weissmania het volgende:

[..]

je ziet ons hoog shinen als een turkish airline
mannen zonder schouders lachen met kiespijn

;)
De dukaten zullen triomfantelijk rollen.
Als we in ankara achter de chimeids aanzitten met onze leren suits en swag als een ekte armani bril in the sun.

;)
Lambo of Rekt
pi_178697527
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 18:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

De dukaten zullen triomfantelijk rollen.
Als we in ankara achter de chimeids aanzitten met onze leren suits en swag als een ekte armani bril in the sun.

;)
jullie roepen turk, turken roepen abi
de coins van dima heet als wasabi

;)
pi_178697535
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 18:56 schreef Weissmania het volgende:

[..]

jullie roepen turk, turken roepen abi
de coins van dima heet als wasabi

;)
heten Wabi .... VEN kloon #985923

;)
Lambo of Rekt
pi_178697557
Kunnen we kappen met dat Turkse gedoe? Zo'n mooi land is dat niet met die geitenneuker aan het roer. Om je dood te schamen man..
pi_178697586
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 18:58 schreef noobcrypto het volgende:
Kunnen we kappen met dat Turkse gedoe? Zo'n mooi land is dat niet met die geitenneuker aan het roer. Om je dood te schamen man..
Reszszszsszzszszszszszzzpect als je over onze leider praat plz.
Lambo of Rekt
pi_178697590
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 18:58 schreef noobcrypto het volgende:
Kunnen we kappen met dat Turkse gedoe? Zo'n mooi land is dat niet met die geitenneuker aan het roer. Om je dood te schamen man..
baarden vies, swag zo gemeen
sterke coins, net punches van Overeem

;)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2018 18:59:57 ]
pi_178697612
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 18:59 schreef Weissmania het volgende:

[..]

baarden vies, swag zo gemeen
sterke coins, net punches van Overeem

;)
Ongeschoren, nooit verloren,
Als een kekke flamoyante kil, krijgen ze ons niet stil.

;)

Jason.
Lambo of Rekt
pi_178697650
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 19:00 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ongeschoren, nooit verloren,
Als een kekke flamoyante kil, krijgen ze ons niet stil.

;)

Jason.
volwassen mannen komen haten met babylines
hosselen is dienstplicht, we doen het niet voor shine

;)
pi_178697665
*knip*

[ Bericht 95% gewijzigd door Evenstar op 23-04-2018 19:42:37 ]
pi_178697672
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:03 schreef noobcrypto het volgende:
wat is een turk met 3 messen in zijn rug?
nou
Lambo of Rekt
pi_178697701
*knip*

[ Bericht 85% gewijzigd door Evenstar op 23-04-2018 19:42:46 ]
  maandag 23 april 2018 @ 19:06:00 #256
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_178697704
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

nou
180?
Hmz...
pi_178697713
*knip*

[ Bericht 87% gewijzigd door Evenstar op 23-04-2018 19:43:07 ]
pi_178697718
Nou, als het om humor gaat liggen de Turken hier ver voor.
  maandag 23 april 2018 @ 19:06:37 #259
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178697719
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:03 schreef noobcrypto het volgende:
wat is een turk met 3 messen in zijn rug?
Een goeie
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178697723
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:05 schreef noobcrypto het volgende:
one hundred and eighty
reported, ban.

;)
Lambo of Rekt
pi_178697726
Doodsverwensing, TR gemacht *O*
pi_178697745
Doodsverwensing dus ban :W
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178697754
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 19:03 schreef Weissmania het volgende:

[..]

volwassen mannen komen haten met babylines
hosselen is dienstplicht, we doen het niet voor shine

;)
Ze mogen ons niet, ze willen ons niet, de racisten,
Geertje zn haar was ook nog rood, voordat we daar overheen pisten

;)
Lambo of Rekt
pi_178697760
:')
pi_178697780
Die 9k is een taaie...

Vanaaf erover of gaan we stukje terug?
pi_178697789
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:09 schreef Dwaalboy het volgende:
Die 9k is een taaie...

Vanaaf erover of gaan we stukje terug?
9K is altijd al een harde kaes geweest.
Lambo of Rekt
pi_178697793
Wat is het meest gegeven kado in Turkije op moederdag?
pi_178697799
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:09 schreef Dwaalboy het volgende:
Die 9k is een taaie...

Vanaaf erover of gaan we stukje terug?
Zeker. De "Over 9000" meme bestaat niet voor niets. Psychologische grens.
pi_178697804
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 19:08 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ze mogen ons niet, ze willen ons niet, de racisten,
Geertje zn haar was ook nog rood, voordat we daar overheen pisten

;)
hatend op een nigga als een tatta die zijn kop scheert ;)
pi_178697807
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:10 schreef noobcrypto het volgende:
Wat is het meest gegeven kado in Turkije op moederdag?
Nou nou?
Lambo of Rekt
pi_178697816
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nou nou?
SCHEERSCHUIM!

HA, allemaal moeders met snor!
pi_178697822
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:11 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

SCHEERSCHUIM!

HA, allemaal moeders met snor!
Reported, ban ;)
Lambo of Rekt
pi_178697831
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Reported, ban ;)
Reported, ban ;)
pi_178697844
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:12 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Reported, ban ;)
Lambo of Rekt
pi_178697846
Turkije, op de overheid en bevolking na een heel fascinerend land. Net zoals Rusland.
pi_178697855
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_ _O_
pi_178697860
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Reported, ban ;)
pi_178697899
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:29 schreef Kyran het volgende:
Dima ook Turkse roots dan?
ja zie mijn UI
pi_178697905

_O_
pi_178697920
aantal turken nemen toe en het niveau daalt...

Reported, ban ;)
pi_178697932
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:17 schreef noobcrypto het volgende:
aantal turken nemen toe en het niveau daalt...

Reported, ban ;)
Dat kwam vooral door jouw grappen.
pi_178697973
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:18 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Dat kwam vooral door jouw grappen.
Wat doen Turken in het riool?

Zwemles! ha!

Reported, ban ;)
:')
pi_178697994
quote:
jij bent de ayran, ik de cigköfte van deze topic lan _O_
pi_178698003
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:20 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Wat doen Turken in het riool?

Zwemles! ha!

Reported, ban ;)
:')
we hebben jou al reported bij de belasting, daar krijg je sowieso een ban

;)
Lambo of Rekt
pi_178698010
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 17:43 schreef Weissmania het volgende:

[..]

abi ik wil 1 foto met jou, feyse koyacam

wij 2
:')
  maandag 23 april 2018 @ 19:22:37 #287
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178698012
Er zat allemaal koffieprut onderin mijn mok.

Net Turkse koffie, loooooooooooooooool! ;)
pi_178698020
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2018 19:21 schreef EggsTC het volgende:

[..]

we hebben jou al reported bij de belasting, daar krijg je sowieso een ban

;)
:(
pi_178698028
Topic doorgestuurd naar MDI.
pi_178698035
MDI?
pi_178698046
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:23 schreef noobcrypto het volgende:
MDI?
Mind heet het blijkbaar nu.

https://www.mindnederland.nl/melden/
pi_178698068
haha, achja, het zijn moppen he, moeten ze maar tegen kunnen ;)
pi_178698073
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:24 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Mind heet het blijkbaar nu.

https://www.mindnederland.nl/melden/
Ow ik dacht Monitoring Drugs Incidenten.
pi_178698090
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:25 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ow ik dacht Monitoring Drugs Incidenten.
Er zal vast een verband zijn. ;)
pi_178698098
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:26 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Er zal vast een verband zijn. ;)
:D
pi_178698109
Zo dan, deze boy wordt van alle kanten reported....
Lambo of Rekt
  maandag 23 april 2018 @ 19:27:29 #297
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178698111
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:25 schreef noobcrypto het volgende:
haha, achja, het zijn moppen he, moeten ze maar tegen kunnen ;)
Ehhehehe, ja zo is het. Moppen zijn prima, maar je moet er geen roet voor zetten, dat gaat dan weer te ver.

;)
pi_178698121
Turkije is 1 groot herioine land. Dus ja ik zie wel verbanden jaa
pi_178698126
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:25 schreef noobcrypto het volgende:
haha, achja, het zijn moppen he, moeten ze maar tegen kunnen ;)
True, ik hou ook wel van hele zwarte humor. ;)

Ik ga op werk alleen soms in de fout. Vroeg ik aan een Vietnamese collega wat haar naam in het Chinees betekende. :')
pi_178698159
quote:
14s.gif Op maandag 23 april 2018 19:27 schreef EggsTC het volgende:
Zo dan, deze boy wordt van alle kanten reported....
Shit he, ik schijt bijna in mijn broek.. Broodje hasan gemaakt..
pi_178698188
dicht
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')