abonnement Unibet Coolblue
pi_178787812
Dijkstra leeft in zijn eigen wereld.

FC Twente supporter en BN’er Erik Dijkstra snapt helemaal niets van de haat richting FC Twente. Een groot deel van Nederland staat te popelen om te gaan dansen op het graf bij degradatie van FC Twente. De Tukkers kunnen degradatie nog ontlopen, maar de ploeg mag dan zelf niet verliezen en Roda JC en Sparta mogen niet winnen.

Dijkstra is positief en denkt dat de beslissing pas zal vallen tijdens de laatste speelronde. Dan speelt FC Twente in eigen stadion tegen NAC. “De beslissing valt nog niet, dat gebeurt pas tegen NAC, dan ben ik er hoe dan ook bij. Ik geloof er nog in. Maar als FC Twente degradeert, kijk ik geen duel meer in de eredivisie, dan ben ik er helemaal klaar mee. Weet je wat ik erg vind? De haat die richting FC Twente golft. Vitesse wil een uitzwaaiwedstrijd, supporters van De Graafschap en Go Ahead Eagles gaan daarin mee. Waar hebben we dat aan verdiend?”

Volgens Dijkstra vergeet iedereen dat een degradatie consequenties heeft en dat ook de ‘gewone’ mensen hun baan kwijt gaan raken. “Dat vind ik verschrikkelijk. En dan toch die antipathie, ik schrik daar heel erg van.”

Ook heeft Dijkstra moeite met de haat die hij leest in columns die in de media verschijnen. Hierin ziet hij veel haat terwijl de eindverantwoordelijken al jaren weg zijn bij de club. “Al die 30.000 mensen op de tribune in De Grolsch Veste en al die fans die thuis naar FC Twente kijken, zijn niet verantwoordelijk voor het rare beleid in het verleden. Alsof we allemaal criminelen zijn, alsof de club niet deugt. Ik ben Joop Munsterman niet, wij allemaal niet. Ja, ik stond met hem te huilen en te juichen toen we kampioen werden in 2010, maar ik ben niet verantwoordelijk voor zijn beleid. Ik zat niet bij hem aan tafel toen hij in zee ging met die halve criminelen van Doyen of die flippo’s van Tadic.”

Als laatste haalt Dijkstra nog even uit naar Jan Smit. Uitgerekend de voorzitter van de KNVB liet in de media weten geen traan te laten bij een eventuele degradatie van FC Twente. “Wat heeft hij eraan om dat te zeggen? Waar komt die woede en frustratie vandaan, zegt hij het omdat hij ooit is gekleineerd door Munsterman? Ik kan daar niets mee en denk dan echt: kijk thuis eens in je eigen spiegel”, besluit Dijkstra zijn column in de TC Tubantia.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_178787858
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 april 2018 11:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Dijkstra leeft in zijn eigen wereld.

FC Twente supporter en BN’er Erik Dijkstra snapt helemaal niets van de haat richting FC Twente. Een groot deel van Nederland staat te popelen om te gaan dansen op het graf bij degradatie van FC Twente. De Tukkers kunnen degradatie nog ontlopen, maar de ploeg mag dan zelf niet verliezen en Roda JC en Sparta mogen niet winnen.

Dijkstra is positief en denkt dat de beslissing pas zal vallen tijdens de laatste speelronde. Dan speelt FC Twente in eigen stadion tegen NAC. “De beslissing valt nog niet, dat gebeurt pas tegen NAC, dan ben ik er hoe dan ook bij. Ik geloof er nog in. Maar als FC Twente degradeert, kijk ik geen duel meer in de eredivisie, dan ben ik er helemaal klaar mee. Weet je wat ik erg vind? De haat die richting FC Twente golft. Vitesse wil een uitzwaaiwedstrijd, supporters van De Graafschap en Go Ahead Eagles gaan daarin mee. Waar hebben we dat aan verdiend?”

Volgens Dijkstra vergeet iedereen dat een degradatie consequenties heeft en dat ook de ‘gewone’ mensen hun baan kwijt gaan raken. “Dat vind ik verschrikkelijk. En dan toch die antipathie, ik schrik daar heel erg van.”

Ook heeft Dijkstra moeite met de haat die hij leest in columns die in de media verschijnen. Hierin ziet hij veel haat terwijl de eindverantwoordelijken al jaren weg zijn bij de club. “Al die 30.000 mensen op de tribune in De Grolsch Veste en al die fans die thuis naar FC Twente kijken, zijn niet verantwoordelijk voor het rare beleid in het verleden. Alsof we allemaal criminelen zijn, alsof de club niet deugt. Ik ben Joop Munsterman niet, wij allemaal niet. Ja, ik stond met hem te huilen en te juichen toen we kampioen werden in 2010, maar ik ben niet verantwoordelijk voor zijn beleid. Ik zat niet bij hem aan tafel toen hij in zee ging met die halve criminelen van Doyen of die flippo’s van Tadic.”

Als laatste haalt Dijkstra nog even uit naar Jan Smit. Uitgerekend de voorzitter van de KNVB liet in de media weten geen traan te laten bij een eventuele degradatie van FC Twente. “Wat heeft hij eraan om dat te zeggen? Waar komt die woede en frustratie vandaan, zegt hij het omdat hij ooit is gekleineerd door Munsterman? Ik kan daar niets mee en denk dan echt: kijk thuis eens in je eigen spiegel”, besluit Dijkstra zijn column in de TC Tubantia.
En waarom is een groot gedeelte van Nederland zo enthousiast dat Twente gaat degraderen? is dt opgekropte frustratie vanwege een paar jaar geleden waarin er werd gefraudeerd? of is het een haat tegen 't oosten van het land?

Edit: heb net ook de rest van je bericht gelezen. Wij vragen ons eigenlijk hetzelfde af. Ik ben het met je eens dat de haat gewoon ongefundeerd lijkt. Zoals ik eerder al aangaf het is gewoon een sympathieke ploeg en alle geintjes en haat is gewoon een trieste bedoeling.
pi_178787909
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 11:28 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

En waarom is een groot gedeelte van Nederland zo enthousiast dat Twente gaat degraderen? is dt opgekropte frustratie vanwege een paar jaar geleden waarin er werd gefraudeerd? of is het een haat tegen 't oosten van het land?
Omdat ze allang niet meer mogen bestaan. Nu komt eindelijk gerechtigheid.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_178787921
Zullen wel een paar mannen met charisma hebben geroepen dat we FC Twente maar moeten uitlachen omdat zij mogelijk degraderen waar vervolgens veel schapen achteraan gaan :')
pi_178787941
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2018 11:31 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Omdat ze allang niet meer mogen bestaan. Nu komt eindelijk gerechtigheid.
Ik als Ajax fan werd wel gelukkig van de reactie van El Amhadi van Feyenoord na de wedstrijd tussen Twente en Feyenoord hij sprak ook uit dat hij het jammer zou vinden als Twente zou degraderen. Dat is een goed signaal _O_
pi_178787962
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 11:33 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Ik als Ajax fan werd wel gelukkig van de reactie van El Amhadi van Feyenoord na de wedstrijd tussen Twente en Feyenoord hij sprak ook uit dat hij het jammer zou vinden als Twente zou degraderen. Dat is een goed signaal _O_
Omdat hij uit Enschede komt ja. :')
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_178787980
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 11:35 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Omdat hij uit Enschede komt ja. :')
ah ...... dan moest hij wel :') voor zijn vrienden en familie daar. Vond het al zo bijzonder dat hij zich zo uitsprak.
  zaterdag 28 april 2018 @ 11:54:46 #183
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_178788306
Dijkstra, bij een gewone club heb ik ook met het personeel en de fans te doen. Maar bij FC Twente gaat het er juist om dat de fans 2 jaar geleden hun verlies niet wilden nemen. Twente verdiende straf, maar wilde die niet accepteren en schopte naar iedereen in Nederland. Daarom voelt het nu als gerechtigheid.
Rini dankjewel.
pi_178789464
Er hangt weer een doekje boven de A35, tussen Hengelo zuid en Enschede west (windmolenweg). Kon het hele verhaal niet lezen...

Wie weet meer en heeft een foto?
  zaterdag 28 april 2018 @ 13:17:47 #185
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_178789786
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 april 2018 13:17 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
_O_ held, waar heb je m gevonden of zelf gemaakt?

[ Bericht 1% gewijzigd door Isane op 28-04-2018 13:48:37 ]
pi_178790078
Nog 180 minuten Eredivisie voetbal voor FC Twente. Hopelijk genieten ze er nog net zo van als de rest van Nederland.
  zaterdag 28 april 2018 @ 15:15:07 #188
416931 yats
(non) Average Joe
pi_178791508
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 april 2018 11:32 schreef LethalNinja het volgende:
Zullen wel een paar mannen met charisma hebben geroepen dat we FC Twente maar moeten uitlachen omdat zij mogelijk degraderen waar vervolgens veel schapen achteraan gaan :')
Wellicht ben jij zo'n schaap dat achter anderen (Munsterman) aan loopt of liep, maar de reden waarom ik hoop dat Twente degradeert is een compleet andere reden. Wat zogenaamde kenners of 'belangrijke personen' zeggen interesseert me verder niet aangezien die kenners vaak alleen de top 3 echt volgen.

Ik hoop puur dat Twente degradeert omdat ze het met hun wanbeleid verdienen. Daarnaast hadden ze twee jaar geleden bestraft moeten worden met degradatie, wat bij elke andere club ook gebeurd was, maar vanwege bepaalde vrienden binnen de KNVB ineens omgezet werd naar nietszeggende straffen. En als laatste is het ook gewoon karma richting zowel de knvb als twente als twente nu vervangen word door fortuna. Je weet wel, die club die al 3 keer failliet verklaart is door de knvb maar elke keer ondanks extreme tegenwerking zich oprichtte. Ik ben verder ook het leedvermaak, de spandoeken en commentaren van o.a. Munsterman over mijn club nog niet vergeten en dat juist wij nu dat vonnis kunnen vellen voelt als gerechtigheid.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_178792018
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 15:15 schreef yats het volgende:

[..]

Wellicht ben jij zo'n schaap dat achter anderen (Munsterman) aan loopt of liep, maar de reden waarom ik hoop dat Twente degradeert is een compleet andere reden. Wat zogenaamde kenners of 'belangrijke personen' zeggen interesseert me verder niet aangezien die kenners vaak alleen de top 3 echt volgen.

Ik hoop puur dat Twente degradeert omdat ze het met hun wanbeleid verdienen. Daarnaast hadden ze twee jaar geleden bestraft moeten worden met degradatie, wat bij elke andere club ook gebeurd was, maar vanwege bepaalde vrienden binnen de KNVB ineens omgezet werd naar nietszeggende straffen. En als laatste is het ook gewoon karma richting zowel de knvb als twente als twente nu vervangen word door fortuna. Je weet wel, die club die al 3 keer failliet verklaart is door de knvb maar elke keer ondanks extreme tegenwerking zich oprichtte. Ik ben verder ook het leedvermaak, de spandoeken en commentaren van o.a. Munsterman over mijn club nog niet vergeten en dat juist wij nu dat vonnis kunnen vellen voelt als gerechtigheid.
okeej duidelijk :) , wel erg bitter maar dan heb je in elk geval een onderbouwde mening. Vraag je wel af of het eerlijk is dat ze nog worden bestraft voor het wanbeleid en de vriendjes politiek van 2 jaar geleden. Fortune sittard boeit mij dan weer helemaal niks, maar dat heb ik ook met clubs als mvv, excelsior en ach nog een hoop.

Naam Munster zegt mij dan op dit moment btw helemaal niks, zoveel heb ik mij niet verdiept in de Twente casus valt mij gewoon erg op dat dat er veel haat is vs Twente dat ben ik normaal gesproken alleen richting Ajax gewend :')
pi_178792033
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 13:03 schreef Isane het volgende:
Er hangt weer een doekje boven de A35, tussen Hengelo zuid en Enschede west (windmolenweg). Kon het hele verhaal niet lezen...

Wie weet meer en heeft een foto?
Kneusjes uit Almelo weer zeker
pi_178792114
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 15:45 schreef Heubach het volgende:

[..]

Kneusjes uit Almelo weer zeker
Haha, denk t niet. Anders hing t doek wel op de viaduct bij Bornerbroek.
  zaterdag 28 april 2018 @ 16:04:34 #192
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178792318
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 28 april 2018 @ 16:09:58 #194
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_178792424
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2018 15:43 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

okeej duidelijk :) , wel erg bitter maar dan heb je in elk geval een onderbouwde mening. Vraag je wel af of het eerlijk is dat ze nog worden bestraft voor het wanbeleid en de vriendjes politiek van 2 jaar geleden. Fortune sittard boeit mij dan weer helemaal niks, maar dat heb ik ook met clubs als mvv, excelsior en ach nog een hoop.

Naam Munster zegt mij dan op dit moment btw helemaal niks, zoveel heb ik mij niet verdiept in de Twente casus valt mij gewoon erg op dat dat er veel haat is vs Twente dat ben ik normaal gesproken alleen richting Ajax gewend :')
Jij denkt dat 2 jaar een eeuwigheid is? Dat valt reuze mee hoor. 2 jaar geleden zijn ze weggekomen met een lachwekkend lage straf. Dat is nog niemand vergeten.
Rini dankjewel.
  zaterdag 28 april 2018 @ 16:13:17 #195
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_178792481
quote:
Laat meteen zien wat er mis is in Nederland. VVV en Sparta krijgen 1,7 miljoen, Ajax 9,1. Volstrekt ridicuul.
Rini dankjewel.
pi_178792543
Het erge is dat degraderen zo erg gevonden wordt. Het verschil tussen Eredivisie met de Eerste Divisie moet kleiner gemaakt worden.
pi_178792775
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 16:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Laat meteen zien wat er mis is in Nederland. VVV en Sparta krijgen 1,7 miljoen, Ajax 9,1. Volstrekt ridicuul.
Ajax behaalt de hoogste kijkcijfers, naar VVV en Sparta kijkt niemand. Vrij logisch dus.
  zaterdag 28 april 2018 @ 16:32:30 #199
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178792776
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 16:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Laat meteen zien wat er mis is in Nederland. VVV en Sparta krijgen 1,7 miljoen, Ajax 9,1. Volstrekt ridicuul.
Zou van mij ook een eerlijkere verdeling mogen krijgen.
Oh.
pi_178793060
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 15:15 schreef yats het volgende:

[..]

Wellicht ben jij zo'n schaap dat achter anderen (Munsterman) aan loopt of liep, maar de reden waarom ik hoop dat Twente degradeert is een compleet andere reden. Wat zogenaamde kenners of 'belangrijke personen' zeggen interesseert me verder niet aangezien die kenners vaak alleen de top 3 echt volgen.

Ik hoop puur dat Twente degradeert omdat ze het met hun wanbeleid verdienen. Daarnaast hadden ze twee jaar geleden bestraft moeten worden met degradatie, wat bij elke andere club ook gebeurd was, maar vanwege bepaalde vrienden binnen de KNVB ineens omgezet werd naar nietszeggende straffen. En als laatste is het ook gewoon karma richting zowel de knvb als twente als twente nu vervangen word door fortuna. Je weet wel, die club die al 3 keer failliet verklaart is door de knvb maar elke keer ondanks extreme tegenwerking zich oprichtte. Ik ben verder ook het leedvermaak, de spandoeken en commentaren van o.a. Munsterman over mijn club nog niet vergeten en dat juist wij nu dat vonnis kunnen vellen voelt als gerechtigheid.
Maar het blijft een mening. Ben je niet eens met de uitspraak moet je bij de knvb zijn . En om we vriendjes hadden bij de knvb...? Onzin lullen zijn jullie haters goed in en elkaar na schreeuwen helemaal Het is altijd hetzelfde onzin.

Dit staat los van het bagger team wat we nu hebben, als er morgen weer zo zwak gespeeld wordt is degradatie terecht.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2018 17:03:40 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')