abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 april 2018 @ 22:18:29 #126
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178683376
Hier komt de derde onweersbui eraan zo te horen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 22 april 2018 @ 22:31:41 #127
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_178683606
Hier is het nog steeds droog en aangenaam..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_178683840
Hier was t nat toen ik uit m’n kooi kwam. Voor de rest niks gezien..
  zondag 22 april 2018 @ 22:48:24 #129
217702 Lonaa
Honger!
pi_178683858
Ooooooooooh, ik zit ZO vol. O+

Bij binnenkomst om half 6 zijn we nog lekker buiten blijven zitten. 1 of 2 frisse Peroni's erin en zijn zelfgemaakte brood (Van pizzadeeg) met knoflooksaus :9

Wel binnen gaan zitten ivm buien die later ook wel kwamen.
2 flessen rose besteld bij de antipasti. Pecorino, salami's, prosciutto, olijven 2 borden vol. 2 borden vol vitella tonnato, 2 met carpaccio, 1 met calamari en 1 met bruscetta. Daarna kwam ie ook nog met voor ieder zo'n opgerolde aubergine-ding met prosciutto, mozzeralla en saus :9

Rustig laten zakken en toen kwamen er2 flessen witte wijn op tafel voor bij de pasta. Allemaal een bord inktvispasta met blokjes pompoen, tomaat, vongele en octopus. _O_

Toen kwam de vraag 'wil je vlees of wil je vis?' Ik kon niet kiezen (keuzes ;( ) dus ik kreeg beide *O*
Als vlees ossenhaas (flinke stukken) perfect medium, met oesterzwammen en een portsaus. De vis was een zeebaarsfilet met zongedroogde tomaten en oesterzwammen.
Daarbij flinke salade en gebakken aardappels :9
De vis-mensen gingen verder met wit, de vleesch-mensen kregen lekkere rode wijn :9

Daarna het dessert (hier ging het mis): een FLINK stuk tiramisu, een bolletje pistache-ijs met koude caramelsaus :9 en een canneloni met iets citroenigs erin dat superlekker was. Natuurlijk vergezelt met een goed glaasje limoncello :9

Gezeten van 6 tot 10, tot de nok toe gevuld (het is nog steeds een beetje ongemakkelijk ;( )

60 euro pp betaald inclusief drank en fooi _O_ O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178683938
Het was een feestje wat nu voor de derde keer werd gehouden. Dit keer in Ede volgende keer waarschijnlijk in Arnhem. Opgezet door locale (als je dat zo kunt zeggen) Syriers met wat organisatorische hulp van een andere organisatie. Iedereen moest zelf betalen, 20 euro, zodat zaal, en eten betaald werden. Het begon met een welkom, vervolgens een buffet, daarna vertelden een paar iets over de geschiedenis (lang geleden en recent) van Syrië, vervolgens Ahmad over zijn gevoel over Nederland. Daarna was er een Nederlands/Syrisch trio met lekkere muziek. Vervolgens hadden de 5 organisatoren 2 komische sketches ingestudeerd, 1 over het syrisch gezinsleven en 1 over de verschillen tussen Nederlanders e Syriers, oa over gastvrijheid.
We have far more in common than that which devides us..
pi_178683947
Net de documentaire van Avicii af gekeken.. Was er tijdje geleden al aan begonnen..

Best, indrukwekkend..
  zondag 22 april 2018 @ 23:00:23 #132
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_178683990
Boh Lonaa, dat klinkt goeeeed :o
Spoilers!
  zondag 22 april 2018 @ 23:02:41 #133
217702 Lonaa
Honger!
pi_178684004
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 23:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Boh Lonaa, dat klinkt goeeeed :o
Ja! _O_ Het was echt heel goed. _O_

Die man kan zo goed koken. :9 En hij vindt het op deze manier ook nog leuk. A la carte is prima weet je, maar dat je gewoon 'je eigen ding' kan doen voor mensen, daar geniet ie wel echt van O+

En ook echt niet duur. 35 euro voor het eten en 25 euro pp voor alle wijn, water, limoncello, koffie en fooi.

Ik ga me nu wel echt opkrullen en morgen vasten geloof ik :') Pfff.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178684114
Ohhh,Lonaaa, wat klinkt dat allemaal lekker (en veeeeeel)
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 23 april 2018 @ 00:03:20 #135
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_178684681
quote:
2s.gif Op zondag 22 april 2018 22:48 schreef Lonaa het volgende:
Ooooooooooh, ik zit ZO vol. O+

Bij binnenkomst om half 6 zijn we nog lekker buiten blijven zitten. 1 of 2 frisse Peroni's erin en zijn zelfgemaakte brood (Van pizzadeeg) met knoflooksaus :9

Wel binnen gaan zitten ivm buien die later ook wel kwamen.
2 flessen rose besteld bij de antipasti. Pecorino, salami's, prosciutto, olijven 2 borden vol. 2 borden vol vitella tonnato, 2 met carpaccio, 1 met calamari en 1 met bruscetta. Daarna kwam ie ook nog met voor ieder zo'n opgerolde aubergine-ding met prosciutto, mozzeralla en saus :9

Rustig laten zakken en toen kwamen er2 flessen witte wijn op tafel voor bij de pasta. Allemaal een bord inktvispasta met blokjes pompoen, tomaat, vongele en octopus. _O_

Toen kwam de vraag 'wil je vlees of wil je vis?' Ik kon niet kiezen (keuzes ;( ) dus ik kreeg beide *O*
Als vlees ossenhaas (flinke stukken) perfect medium, met oesterzwammen en een portsaus. De vis was een zeebaarsfilet met zongedroogde tomaten en oesterzwammen.
Daarbij flinke salade en gebakken aardappels :9
De vis-mensen gingen verder met wit, de vleesch-mensen kregen lekkere rode wijn :9

Daarna het dessert (hier ging het mis): een FLINK stuk tiramisu, een bolletje pistache-ijs met koude caramelsaus :9 en een canneloni met iets citroenigs erin dat superlekker was. Natuurlijk vergezelt met een goed glaasje limoncello :9

Gezeten van 6 tot 10, tot de nok toe gevuld (het is nog steeds een beetje ongemakkelijk ;( )

60 euro pp betaald inclusief drank en fooi _O_ O+
Klinkt als een avondje Italië. ^O^
Aftellen. Nog 5 weken en wij zitten er weer om dit soort heerlijke maaltijden mee te maken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_178685605
Loona...wat een maaltijd ! Zó veel en zó smakelijk.

En kaatje ook al zo feestelijk! en gastvrij en zélf betaald. 😎

Grappig om jullie verslagen over regen, hagel en onweer te volgen over het land.
Een woordelijke vertaling van de rode punten op buienradar...
pi_178686927
Zo vol zitten is niet erg fijn nee Lonaa :D Maar ik snap het wel :9
pi_178686935
Die verschillen tussen NL en Syrië zijn erg groot Kaatje, het lijkt me een cultshock als je ineens in zo'n ander land moet gaan wonen. (naast alle andere problemen en al ben je dan veilig)
pi_178687411
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 07:47 schreef Bluezz het volgende:
Zo vol zitten is niet erg fijn nee Lonaa :D Maar ik snap het wel :9
Ik had die hele bonk tiramisu niet op moeten eten :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178687438
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 04:07 schreef AnneX het volgende:
Loona...wat een maaltijd ! Zó veel en zó smakelijk.

En kaatje ook al zo feestelijk! en gastvrij en zélf betaald. 😎

Grappig om jullie verslagen over regen, hagel en onweer te volgen over het land.
Een woordelijke vertaling van de rode punten op buienradar...
Wij hadden tussen half 6 en 6 uur stortbuien en onweer en later nog een keer. Mijn trein kwam aan om half 6 en ik moest nog naar huis :') Ik heb maar geschuild bij de ijssalon O-) (het was dat of een café en ik heb liever een ijsje dan een biertje in mijn uppie)

Lonaa, het eten klinkt geweldig _O_ Kaatje heeft vast ook super lekker gegeten :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178687441
Klinkt wel heel lekker Loon! ^O^

Wat een heerlijke stortbuien gister avond hier O+ Tussen 2 buien door gefietst, beetje boel nat geworden op het laatst maar was op weg naar huis dus dat boeit niet.
pi_178687455
Ik heb gedanst in de regen gisteren. Tussen de gangen door. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178687459
quote:
2s.gif Op maandag 23 april 2018 09:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik had die hele bonk tiramisu niet op moeten eten :')
Maar zo verleidelijk. En je komt daar altijd te laat achter dat het net te veel was.

Maar zo heerlijk gegeten, och dan een tijdje overvol zitten dat heb je er toch wel voor over?
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 23 april 2018 @ 09:12:13 #144
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178687466
quote:
2s.gif Op maandag 23 april 2018 09:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik had die hele bonk tiramisu niet op moeten eten :')
Nu weet je waarom het tiramisu heet, tira mi su. Trek mij hoog, overeind..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_178687475
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 09:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar zo verleidelijk. En je komt daar altijd te laat achter dat het net te veel was.

Maar zo heerlijk gegeten, och dan een tijdje overvol zitten dat heb je er toch wel voor over?
Zeker wel. :Y
Ik had al wel heel braaf een paar happen pasta laten liggen, dat was al een beste overwinning. :')

En ik ben ook wel benieuwd naar wat jij gisteren gegeten hebt!
Ik wil meer in die hoek eten. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178687508
Koffie.. klote geslapen
pi_178687623
quote:
2s.gif Op maandag 23 april 2018 09:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Zeker wel. :Y
Ik had al wel heel braaf een paar happen pasta laten liggen, dat was al een beste overwinning. :')

En ik ben ook wel benieuwd naar wat jij gisteren gegeten hebt!
Ik wil meer in die hoek eten. :9
Hele lekkere linzensoep, en daarna een buffet (in ga even het rijtje af) met oa baba ganoush, salade, schotel met oa aubergine en zoete aardappel en tomaat, freekeh met volgens mij kip, gele rijst met kip. Niet super bijzonder maar gewoon erg lekker. En niet te zout
De kok is nu bezig, samen met de gemeente Apeldoorn om een restaurant op te zetten. Er waren nu zo’n 60mensen, iets meer Nederlanders dan Syriers en iedereen heeft heerlijk gegeten, meesten gingen nog een paar keer opscheppen (na een kleine hoeveelheid opscheppen de eerste keer)

Zometeen maar even mijn fiets ophalen, ik kreeg een lift naar huis maar nu staat de fiets nog op het station.
We have far more in common than that which devides us..
  Official ESF Kreviewer maandag 23 april 2018 @ 10:48:31 #148
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178688867
@Lonaa:

Ik ga woensdag hier eten:

https://www.tubantia.nl/e(...)-nederland~a34dc505/

De 'beste italiaan'. :7.

Ik maak er wel een verslagje van.
pi_178689071
quote:
14s.gif Op maandag 23 april 2018 10:48 schreef Kreator het volgende:
@Lonaa:

Ik ga woensdag hier eten:

https://www.tubantia.nl/e(...)-nederland~a34dc505/

De 'beste italiaan'. :7.

Ik maak er wel een verslagje van.
Ja, willik!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178689072
En holyshitfuck. Ik hoef geloof ik geen telefoon meer. :(
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')