abonnement Unibet Coolblue
pi_178668047
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_178668052
Gecondoleerd Pinuts.
Your opinion of me is none of my business.
pi_178668181
Dank jullie. :)
  zondag 22 april 2018 @ 09:30:37 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178668239
Gecondoleerd :*
pi_178668347
Pinuts, gecondoleerd. ;(
pi_178668627
Hier is weer een wat dalende lijn ingezet gelukkig, dat voelt toch een stukje beter. Ik voel me ook weer beter dan toen ik me zo zielig voelde en dat helpt ook.
  zondag 22 april 2018 @ 10:19:20 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_178668973
Pinuts, gecondoleerd :*
disclaimer
  zondag 22 april 2018 @ 10:20:07 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_178668994
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 10:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
Hier is weer een wat dalende lijn ingezet gelukkig, dat voelt toch een stukje beter. Ik voel me ook weer beter dan toen ik me zo zielig voelde en dat helpt ook.
fijn om te horen!

Ik had alweer een flinke drop op de weegschaal, 77,8. Ik wacht de rebound even af :+
disclaimer
pi_178670824
Hier was de weegschaal heel sadistisch. Heel even 77.9 laten zien en dan toch stiekem snel naar 78 springen }:|
Maar jouw wet is nog niet ingetreden SQ :D
  zondag 22 april 2018 @ 12:03:28 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_178670883
Dat is hoopvol! Misschien is het blijvend! Ik hoop ook voor mezelf mee ;)
disclaimer
pi_178670905
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is hoopvol! Misschien is het blijvend! Ik hoop ook voor mezelf mee ;)
Nja moet straks nog whisky proeven en pizza eten én ik ben ongesteld aan het worden... ik ben heel benieuwd wat er gebeurt :+
pi_178670988
gecondoleerd met je verlies, Pinuts

hier ook een drop. Ik vind het zo leuk als elk nieuw gewicht op een gegeven moment het lichtste tot nu toe word.

l: tosti (2 boterhammen) met kaas, vega kip en een beetje sriracha. ook nog een komkommer voor de trek
t: protein yoghurt en een mango
d: word iets afhaal, ik gok pad thai
t: low cal ijs van de ah. Ben benieuwd hoe dat is
  zondag 22 april 2018 @ 12:48:19 #13
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_178671751
Gecondoleerd Pinuts :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_178672718
Gecondoleerd pinuts
  zondag 22 april 2018 @ 14:02:08 #15
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_178672904
Gecondoleerd Pinuts

Na 2 dagen stabiel 2 ons er af. En dat na 18 km wandelen }:| _O-.

Eten gaat goed misschien wat te weinig ik zal deze week eens een paar dagen tracken.
  zondag 22 april 2018 @ 14:47:31 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_178673720
Nja, 2 ons zijn 1500 calorieën, dus als het door wandelen komt is dat toch helemaal geen slecht resultaat? Wat had je verwacht?

( los van het feit dat onsjes op zo'n korte termijn helemaal niks zeggen natuurlijk ;) ).
disclaimer
  zondag 22 april 2018 @ 14:59:19 #17
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178673938
Gecondoleerd pinuts!

Telt de London marathon kijken ook als sporten?? O-)
Ik krijg er wel zin van om te gaan hardlopen...toch jammer dat ik zo verkouden ben dat ademhalen niet lukt door mn neus.. dus hardlopen gaat hem niet worden.. -O-

SQ.. crashen door de weeks vind ik nog best lastig.. Ik heb gewoon trek! Misschien toch eens gaan kijken naar shakes of zo... en.. de lijnen zijn nu flink los na 2 jaar binnen de lijntjes vanwege alle baby toestanden... en daar ben ik wel een beetje klaar mee.. Ik vind wijn en alcoholische dranken gewoon lekker...(en kan er ook prima zonder) en ik ben er klaar mee om continue overal op te moeten letten..
Het voelt allemaal zo enorm als iets MOETEN... en ik ben er niet zo goed in als me iets opgelegd wordt... 8)7

Het sporten weer op gaan pakken zal hier de knop wel weer om laten gaan... zaak is nu vooral om daar de tijd voor te vinden met allerlei (zaken) reizen en offshore tripjes...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_178678459
quote:
7s.gif Op zondag 22 april 2018 14:59 schreef Barreltje het volgende:
Gecondoleerd pinuts!

Telt de London marathon kijken ook als sporten?? O-)
Ik krijg er wel zin van om te gaan hardlopen...toch jammer dat ik zo verkouden ben dat ademhalen niet lukt door mn neus.. dus hardlopen gaat hem niet worden.. -O-

SQ.. crashen door de weeks vind ik nog best lastig.. Ik heb gewoon trek! Misschien toch eens gaan kijken naar shakes of zo... en.. de lijnen zijn nu flink los na 2 jaar binnen de lijntjes vanwege alle baby toestanden... en daar ben ik wel een beetje klaar mee.. Ik vind wijn en alcoholische dranken gewoon lekker...(en kan er ook prima zonder) en ik ben er klaar mee om continue overal op te moeten letten..
Het voelt allemaal zo enorm als iets MOETEN... en ik ben er niet zo goed in als me iets opgelegd wordt... 8)7

Het sporten weer op gaan pakken zal hier de knop wel weer om laten gaan... zaak is nu vooral om daar de tijd voor te vinden met allerlei (zaken) reizen en offshore tripjes...
Heb je wel eens geprobeerd te sporten met een verstopte neus? Mijn ervaring is dat mijn neus juist opengaat van wat beweging ;)

Als je je gewoon rot voelt door de verkoudheid en daarom niet wilt sporten is dat wat anders natuurlijk ;)
pi_178680775
Gecondoleerd Pinuts!

Ik heb iets te lang in de zon gezeten zonder me in te smeren, stom. Wel ingesmeerd maar te laat. Dus nu zit ik met een knalrood hoofd en koppijn op de bank.
Ook at ik pizza. Wel lekkere.

O: appel
S: hockeywedstrijd
L: bruin pistoletje gezond
T: eiwitreep
D: pizza

Activity tracker besteld, ben voor de Garmin Vivoactive HR gegaan, heeft GPS ingebouwd dus hoef daar geen telefoon voor mee en ik kan mijn eigen hartslagband er ook aan koppelen tijdens het sporten. Bij de grote blauwe webshop, dus kan hem uitproberen en als niet bevalt terugsturen. Ben benieuwd! Hopelijk is een van m'n buren overdag thuis om het pakketje aan te nemen en kan ik 'm dan daar meteen ophalen uit werk, dan kan ik hem 's avonds bij sport al uitproberen!
pi_178681602
Gecondoleerd Pinuts!

Die nieuwe fitbit ziet er tof uit, als mijn telefoon de app kon draaien zou ik ervoor gaan sparen, maar heeft weinig nut als telefoon niet ondersteund wordt.

Hier gaat het redelijk.

Morgen middag even los in de sportschool.
  zondag 22 april 2018 @ 20:44:00 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_178681797
Maar lieve barrel, als het zo voelt gaat het waarschijnlijk niet lukken. Het gaat alleen als je het ook écht wil. Waarom laat je het voorlopig niet even voor wat het is? :*
disclaimer
pi_178682111
Ik wil ook gezonder eten. Eet nu teveel en soms vreetbuien. Ben altijd donderdagavond t/m maandagmiddag in mijn eigen huis.
Ik heb al wel eten gehaald. Voor donderdagavond soep met brood en beleg.

[ Bericht 4% gewijzigd door Vimbavimba op 22-04-2018 21:58:43 ]
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_178684176
Pfff, echt hoe doen jullie het met sociale gelegenheden. Het is voor mij een soort van excuus ofzo, merk ik, om dan mee te doen en ook lekker veel te eten. En ik heb geen idee hoe ik mezelf daarin kan temmen :').
pi_178684189
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 23:16 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Pfff, echt hoe doen jullie het met sociale gelegenheden. Het is voor mij een soort van excuus ofzo, merk ik, om dan mee te doen en ook lekker veel te eten. En ik heb geen idee hoe ik mezelf daarin kan temmen :').
Geen sociaal leven hebben en dus ook geen sociale gelegenheden :')

Af en toe genieten en mee doen moet kunnen overigens, zolang het niet 7 x per week is.
  zondag 22 april 2018 @ 23:20:05 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178684229
Mijn zondag heeft m'n week weer verpest qua eten. Of ik moet geluk hebben en over twee dagen toch weer normaal zitten. We zullen 't wel zien.
  maandag 23 april 2018 @ 06:49:25 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_178686771
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 21:01 schreef Vimbavimba het volgende:
Ik wil ook gezonder eten. Eet nu teveel en soms vreetbuien. Ben altijd donderdagavond t/m maandagmiddag in mijn eigen huis.
Ik heb al wel eten gehaald. Voor donderdagavond soep met brood en beleg.
je wil gezonder gaan eten en je koopt soep met brood en beleg? Wat eet je normaal dan? :D

Wb sociale dingen, het is echt even loskoppelen dat gezelligheid en te veel dingen eten hand in hand gaan. Je kunt ook gezellig samen zijn zonder ;) maar dat vergt wel een mindset change en dat is niet makkelijk.

Mijn drop van gisteren zit er weer aan, had ik wel verwacht maar toch jammer :P heb ook veel zout op gisteren.
disclaimer
pi_178686823
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 06:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

je wil gezonder gaan eten en je koopt soep met brood en beleg? Wat eet je normaal dan? :D

Wb sociale dingen, het is echt even loskoppelen dat gezelligheid en te veel dingen eten hand in hand gaan. Je kunt ook gezellig samen zijn zonder ;) maar dat vergt wel een mindset change en dat is niet makkelijk.

Mijn drop van gisteren zit er weer aan, had ik wel verwacht maar toch jammer :P heb ook veel zout op gisteren.
Wel magere soep en brood met appelstroop. Koop voor week erop aardappels.
Ja, meestal krijg ik dan nog een vreetbui. Dan eet ik nog meer boterhammen bv. Echt erg.
FOK! is net een groot tijdschrift
  maandag 23 april 2018 @ 07:44:25 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_178686915
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 07:16 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Wel magere soep en brood met appelstroop. Koop voor week erop aardappels.
Ja, meestal krijg ik dan nog een vreetbui. Dan eet ik nog meer boterhammen bv. Echt erg.
We krijgen zo niet echt een idee van hoe je je maaltijden samenstelt. Eet je wel groenten?
The love you take is equal to the love you make.
  Licht Ontvlambaar maandag 23 april 2018 @ 07:47:47 #29
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_178686929
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 07:16 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Wel magere soep en brood met appelstroop. Koop voor week erop aardappels.
Ja, meestal krijg ik dan nog een vreetbui. Dan eet ik nog meer boterhammen bv. Echt erg.
misschien is het handig om eens een lijstje neer te zetten van wat je op een dag zo eet. Met de huidige info valt weinig advies te geven...

Wat sociale dingen betreft, ik probeer (let op die woordkeuze) toch bij alles bewust te kiezen of het de moeite waard is... zo dronk ik gisteren bier, maar het geen ijs genomen en geen nootjes gegeten. Niet dat dat bier nou zo’n slimme keuze was, maar het was in elk geval of/of i.p.v. en/en.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_178687027
Mijn lijstje voor vandaag:
O: brood met chocopasta
B: peuterzwemmen
T: cherrytomaatjes
L: brood
T: wortel
D: aardappels, jagerschnitzel, boontjes, yoghurt
T:

[ Bericht 7% gewijzigd door Hupje op 23-04-2018 19:48:41 ]
pi_178687056
Nou, geen heel goed maar ook geen slecht weekend gehad. Wel wat gesnoept, maar te overzien. MAar hier gaat het bij mij vaak mis dus moet daar beter op letten. Wel veel "gesport"- de keuken en planken voor een nieuwe konijnenkooi geschilderd en spullen gehaald enz. Vandaag weer netjes verder!

Gepland:
O: Skyr
T: aardbeien! Uit het zuiden van de boer!
L: "pasta" (is glutenvrije van linzen) salade met tonijn
T: Ei en pruim
D: Suhibowl met tempeh

S: lopen in de lunch & hardlopen of fitchannel
  maandag 23 april 2018 @ 08:36:59 #32
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_178687167
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
Nja, 2 ons zijn 1500 calorieën, dus als het door wandelen komt is dat toch helemaal geen slecht resultaat? Wat had je verwacht?

( los van het feit dat onsjes op zo'n korte termijn helemaal niks zeggen natuurlijk ;) ).
Misschien wat meer ;).

Vandaag weer een onsje er af. Luie zondag gehad maar goed gegeten en gedronken.
pi_178687180
Gister dik over mijn max gegeten/gedronken dankzij whisky, pizza en ijs. Vandaag weer normaal doen. Wat mij opvalt is dat hoe langer ik bezig ben met bijhouden en opletten, hoe gemakkelijker het wordt om na een dag buiten de lijntjes te zijn gegaan, de draad weer op te pakken. Terwijl ik dat voorheen nauwelijks voor elkaar kreeg en daarmee constant weer ontspoorde.

Planning:
O: kwark met banaan en muesli
L: speltbrood met mager beleg
D: iets met veel groente maar weet nog niet wat.
Bewegen zit er vandaag wat minder in, menstruatie op hoogtepunt dus alles sloom en pijnlijk en meh -O-

Ondanks dat alles een halve kilo in de plus. Valt me alles mee :Y
pi_178687539
Goed bezig Sunny! En wat fijn dat je het steeds makkelijker vindt worden om weer terug binnen de lijntjes te gaan na een dag erbuiten! Oh, en sterkte met de menstruatiepijn!

Ik moet mijn lijst nog even uitvogelen, moet van Utrecht naar Amsterdam en dan halverwege de dag weer terug en kan tussen werk en sport van 19-20.30 niet avondeten.
Heb bij me: 350g skyr, appel, 3 eiwitrepen.
Denk dat ik één van de eiwitrepen inwissel voor een pistoletje met veel rosbief. En dan avondeten na sporten doe en dan iets van groente met kip ofzo haal.
pi_178687557
Ik had een heel goed eet-en-drink-weekend, voor iemand die niet probeert gewicht te verliezen.
:')

Maar wel heel gezellig en soms is dat meer waardevol. Ik merk aan mezelf dat ik veel meer 'mag' zonder dat het naar voelt omdat het toch echt een lange-termijn-ding is.
Natuurlijk ben ik liever morgen 10 kg lichter, but ain't gonna happen. En daar heb ik vrede mee. Dan is een keer (of 2 keer) flink uit eten gaan ook ineens veel minder... 'erg'? ofzo.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178687567
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 07:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

We krijgen zo niet echt een idee van hoe je je maaltijden samenstelt. Eet je wel groenten?
Ja eet wel groenten.
FOK! is net een groot tijdschrift
  maandag 23 april 2018 @ 09:28:59 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178687615
Zondag ijs gehad en uit eten en wat meer sapjes. Al met al 1 kilo erbij vanmorgen.
Vandaag maar rustig aan doen en hopen dat het morgen hersteld is.
pi_178687627
Volgens libra haal ik mijn streefgewicht in 2148. Fijn dat Libra ook de ouder wordende mens incalculeert en het vertrouwen heeft dat ik, ondanks mijn overgewicht, 164 jaar oud kan worden :)

Gister is het geen afhaaleten geworden maar een paar restjes. Daar ben ik ook wel blij mee :)

O: Proteinyoghurt en een paar pijnboompitten
L: Twee boterhammen met kaas, komkommer en mosterd
T: weetiknogniet
D: Gewokte tofu met groenten in, ik denk, zoetzure saus en rijst
S: Hardlopen
T: een sinaasappel
pi_178687655
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 09:29 schreef DrSauvignon het volgende:
Volgens libra haal ik mijn streefgewicht in 2148. Fijn dat Libra ook de ouder wordende mens incalculeert en het vertrouwen heeft dat ik, ondanks mijn overgewicht, 164 jaar oud kan worden :)

Gister is het geen afhaaleten geworden maar een paar restjes. Daar ben ik ook wel blij mee :)

O: Proteinyoghurt en een paar pijnboompitten
L: Twee boterhammen met kaas, komkommer en mosterd
T: weetiknogniet
D: Gewokte tofu met groenten in, ik denk, zoetzure saus en rijst
S: Hardlopen
T: een sinaasappel
Ik had bij Libra infinity kcal inname *) (en streefgewichtdatum kon hij toen niet berekenen). Maar tof zeg, in 2148 op je streefgewicht _O_ Ik weet niet of Lonaa dat bedoelde met lange termijn ding :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178687687
Vast wel Cue!

Ik had na eten met schoonouders zaterdag (incl frietjes en ijs) de volgende ochtend naar +0.4 en na de pizza van gisteren vanmorgen +0.2, dus +0.6 vanochtend ten opzichte van zaterdag ochtend. Hopelijk morgen al iets bijgetrokken, want ga morgen met vriend uit eten dus zal woensdag wel weer wat in de plus gaan (sushi!!). Gelukkig heb ik m'n "officiële" weegmoment expres op zaterdagochtend zodat ik nog de hele week heb om de plusjes van het weekend weg te werken haha!
pi_178687741
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 09:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had bij Libra infinity kcal inname *) (en streefgewichtdatum kon hij toen niet berekenen). Maar tof zeg, in 2148 op je streefgewicht _O_ Ik weet niet of Lonaa dat bedoelde met lange termijn ding :+
Nah, niet helemaal :+

Maar ik heb ook wel een tijd gehad dat ik mijn tussenstreef in 2086 zou halen. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178687822
Haaaaaaaaaahahahahha ik ging wegen

*trommelgeroffel*
2,3 kg erbij tov zaterdagochtend.

:D :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178687870
quote:
2s.gif Op maandag 23 april 2018 09:45 schreef Lonaa het volgende:
Haaaaaaaaaahahahahha ik ging wegen

*trommelgeroffel*
2,3 kg erbij tov zaterdagochtend.

:D :')
Dat heb ik ook als ik 1 dagje teveel heb gegeten :') Geef het een paar dagen, is het weer weg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178687890
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 09:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat heb ik ook als ik 1 dagje teveel heb gegeten :') Geef het een paar dagen, is het weer weg.
Ja, I know. Maar deze staat wel in de top 3 geloof ik.

Heb ook een keer 3,2 gezien. En 2,6 :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178688196
Danstraining gaat onverwachts niet door en twijfel nog of ik iets anders wil sporten ipv of juist blij moet zijn voor de rust voor mijn heup.

Lijstje:
O: Griekse yoghurt met honing
L: ???
T: mueslireep
D: romige kip/tortellinisoep
T: hopelijk zijn de kiwis nog goed anders misschien even nieuw fruit of snackgroente halen
pi_178688235
quote:
2s.gif Op maandag 23 april 2018 09:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nah, niet helemaal :+

Maar ik heb ook wel een tijd gehad dat ik mijn tussenstreef in 2086 zou halen. :')
_O-

ik jojo nogal veel en hield vocht vast na sport dus dan zit ik op 81,5, gister op 80.5 en vanmorgen ook. Genoeg blijkbaar om geen hoop meer te hebben op een iets kortere termijn
pi_178688249
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 10:08 schreef DrSauvignon het volgende:

[..]

_O-

ik jojo nogal veel en hield vocht vast na sport dus dan zit ik op 81,5, gister op 80.5 en vanmorgen ook. Genoeg blijkbaar om geen hoop meer te hebben op een iets kortere termijn
Het wordt minder erg als ie meer gegevens heeft heb ik gemerkt. :')

In het begin vond ie bij mij ook 'infinite' namelijk :') Nu vindt ie augustus ofzo
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178688262
Wel matig demotiverend hoor 'JE ZAL NOOIT BEREIKEN WAT JE WIL OOK AL IS HET MAAR 6 KG'

Ok thanks computer.

:')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178688265
quote:
2s.gif Op maandag 23 april 2018 10:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het wordt minder erg als ie meer gegevens heeft heb ik gemerkt. :')

In het begin vond ie bij mij ook 'infinite' namelijk :') Nu vindt ie augustus ofzo
ik gebruik Libra al sinds december dus genoeg gegevens aangezien ik elke dag weeg :P het is gewoon hopeloos

Gister mijn kledingkast uitgepuind en er bleef zo weinig over dat ik serieus moet gaan winkelen.
pi_178688316
Meh ik ben lui. Ik wil eigenlijk wel sporten maar eigenlijk ook niet. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178689162
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 09:20 schreef vlindertje89 het volgende:
Goed bezig Sunny! En wat fijn dat je het steeds makkelijker vindt worden om weer terug binnen de lijntjes te gaan na een dag erbuiten! Oh, en sterkte met de menstruatiepijn!
Nja het was ook een beetje bedoeld als een soort hart onder de riem. Als het voor mij zo werkt, dan vast ook wel voor meer mensen.. ;)
  maandag 23 april 2018 @ 11:42:02 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_178689554
quote:
2s.gif Op maandag 23 april 2018 09:45 schreef Lonaa het volgende:
Haaaaaaaaaahahahahha ik ging wegen

*trommelgeroffel*
2,3 kg erbij tov zaterdagochtend.

:D :')
ik ben fier O+
disclaimer
pi_178690140
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 07:47 schreef Sjeen het volgende:

[..]

misschien is het handig om eens een lijstje neer te zetten van wat je op een dag zo eet. Met de huidige info valt weinig advies te geven...

Wat sociale dingen betreft, ik probeer (let op die woordkeuze) toch bij alles bewust te kiezen of het de moeite waard is... zo dronk ik gisteren bier, maar het geen ijs genomen en geen nootjes gegeten. Niet dat dat bier nou zo’n slimme keuze was, maar het was in elk geval of/of i.p.v. en/en.
Mijn planning voor het weekend. Ben doordeweek namelijk niet thuis.
donderdagavond: soep met brood en op het brood appelstroop of vegetarische smeerworst.


Zaterdag in de ochten en middag ook brood. In de avond kip tandori. Ik heb een pak, kan ik drie keer van eten. daarbij dan 1/3 stuk komkommer.
Voor zaterdag en zondag had ik ook brood. Maar ik denk dat ik misschien magere kwark ipv brood een keer ga eten. En tussendoor ergens nog fruit.
FOK! is net een groot tijdschrift
  maandag 23 april 2018 @ 12:14:03 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_178690142
quote:
2s.gif Op maandag 23 april 2018 09:22 schreef Lonaa het volgende:
Ik had een heel goed eet-en-drink-weekend, voor iemand die niet probeert gewicht te verliezen.
:')

Maar wel heel gezellig en soms is dat meer waardevol. Ik merk aan mezelf dat ik veel meer 'mag' zonder dat het naar voelt omdat het toch echt een lange-termijn-ding is.
Natuurlijk ben ik liever morgen 10 kg lichter, but ain't gonna happen. En daar heb ik vrede mee. Dan is een keer (of 2 keer) flink uit eten gaan ook ineens veel minder... 'erg'? ofzo.
ik vind dit echt fijn om te horen. Het klinkt alsof het langzaam weer beter met je gaat :*
disclaimer
  maandag 23 april 2018 @ 12:16:44 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_178690197
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 12:14 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Mijn planning voor het weekend. Ben doordeweek namelijk niet thuis.
donderdagavond: soep met brood en op het brood appelstroop of vegetarische smeerworst.

Zaterdag in de ochten en middag ook brood. In de avond kip tandori. Ik heb een pak, kan ik drie keer van eten. daarbij dan 1/3 stuk komkommer.
Voor zaterdag en zondag had ik ook brood. Maar ik denk dat ik misschien magere kwark ipv brood een keer ga eten. En tussendoor ergens nog fruit.
Maar dat is je groente voor 3 dagen? Een komkommer? Naast brood, brood, brood en een pak tandoori wereldgerecht?

sta je open voor suggestie, of liever niet? Want ik denk dat je nog wel wat slagen zou kunnen maken als je echt gezonder wil eten :) Zonder je af te willen branden hoor, dat is echt mijn bedoeling niet, maar ik (en anderen hier met mij) zouden je best willen helpen daarmee.
disclaimer
  maandag 23 april 2018 @ 12:20:16 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_178690258
Ik zal mijn menu van gisteren ook nog wel even delen voor de volledigheid. Geen topdag, ook geen kutdag, gewoon ach. Beetje veel ijs.

O: twee boterhammen oude kaas, 1 boterham kipfilet, koffie met suiker
L: Handje druiven en een mini krentenbol
T: Twee bolletjes ijs bij de ijsboer O+
D: 1 stukje stokbrood, 2 kipspiesjes, 1 biefstukspiesje, 2 champignonspiesjes, 1 eetlepel rundvleessalade, 1 maiskolf, 1 paprika, halve courgette, alles van den bbq. 1 Pint radler 0.0 (2 blikjes in 1 huge glas), 1 raketje.
T: een hazelnootpraline magnum. Ik moest wel. Hij riep me.
disclaimer
pi_178690289
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 12:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Maar dat is je groente voor 3 dagen? Een komkommer? Naast brood, brood, brood en een pak tandoori wereldgerecht?

sta je open voor suggestie, of liever niet? Want ik denk dat je nog wel wat slagen zou kunnen maken als je echt gezonder wil eten :) Zonder je af te willen branden hoor, dat is echt mijn bedoeling niet, maar ik (en anderen hier met mij) zouden je best willen helpen daarmee.
Ja, tips zijn welkom. Alvast dank :)
Hmm ik zie dat het ook weinig is en weinig afwisselend. misschien paprika erbij en ontbijt afwisselen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vimbavimba op 23-04-2018 12:31:42 ]
FOK! is net een groot tijdschrift
  maandag 23 april 2018 @ 12:27:10 #58
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178690358
Sowieso zou ik niet zoveel brood eten, volgens mij tikt dat redelijk aan.

Maar in je kip tandoori zit toch wel groenten, of ook maar beperkt?
pi_178690401
quote:
6s.gif Op maandag 23 april 2018 12:27 schreef Cue_ het volgende:
Sowieso zou ik niet zoveel brood eten, volgens mij tikt dat redelijk aan.

Maar in je kip tandoori zit toch wel groenten, of ook maar beperkt?
Ook maar beperkt. Ga ook magere kwark halen en meer groenten voor in de tandori.
FOK! is net een groot tijdschrift
  maandag 23 april 2018 @ 13:02:19 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_178690926
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 12:22 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Ja, tips zijn welkom. Alvast dank :)
Hmm ik zie dat het ook weinig is en weinig afwisselend. misschien paprika erbij en ontbijt afwisselen.
Ik zou eens beginnen met alternatieven zoeken voor brood. Er is niks mis met brood, maar drie broodmaaltijden per dag is wel een beetje overkill en weinig voedzaam.
Dus idd, kwark met fruit, een salade, een omelet etc zijn prima alternatieven die je ook voor lunch en ontbijt prima kunt eten.
Wereldgerechten bevatten vaak erg veel zout en relatief weinig groenten, er is niks mis met af en toe zoiets eten maar het is wel gezonder om vers te koken.
Wat eet je doordeweeks? Zit je ergens intern voor werk ofzo?
disclaimer
pi_178692502
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 12:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik vind dit echt fijn om te horen. Het klinkt alsof het langzaam weer beter met je gaat :*
Lief O+ En ja, dat idee heb ik ook. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178692522
Goed, planning:
O: boterham met smeerkaas
S: bench press en ring rows ;( 139 herhalingen in totaal.
L: tunamelt.
D: Courgettesoep.

En dan kom ik nog 1000 kcal te kort ofzo.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178692971
Ik ben weer eens ongesteld geworden dus de paashaas heeft het weekend niet overleefd :')

#foreverfat
Aids.
pi_178693019
Lijst vandaag:

O: cracker 30+ kaas, rijstwafel humus ende kipfilet met komkommer.
T: grote appel.
L: kwark met een lepel pindakaas, wat noten en een banaan.
T: bakje cherrytomaters.
T2: gekookt eitje.
D: curry met kip, rijst en veul groenten.

De uitdaging van vandaag zit in de werkborrel vanmiddag :') . Borrelhapjes all the way.
Aids.
pi_178695584
Ja hoi, ik meld me ook weer eens na een weekendje drankjes en hapjes op terras.

Lijstje van vandaag:
O: magere yoghurt met havermoutmuesli en bosbessen.
L: twee boterhammen filet american en twee eitjes
T: flink handje macadamianoten
D: wortelwraps met zuivelspread kip en rucola en salade on the side
S: uurtje bodypump
pi_178696118
Lijst zoals het is geworden/gaat zijn:
O: dunne volkorencrackers met zuivelspread
T: 3 volkoren rijstwafels met magere filet americain
L: twee speltboterhammen met magere filet americain
T: handje studentenhaver
D: aardappel-vis salade met warmgerookte zalm, haring en hollandse garnalen :9
T: kwark met peer
pi_178696358
Je avondeten klinkt goed, Sun :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178696406
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:54 schreef Isabeau het volgende:
Je avondeten klinkt goed, Sun :9
Ja ik kijk er ook erg naar uit! Recept is eigenlijk met bleekselderij, lenteui en raapstelen, maar dat laatste is er nog niet dus heb ik rucola genomen.
pi_178696603
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:56 schreef Sunnythesun het volgende:

Ja ik kijk er ook erg naar uit! Recept is eigenlijk met bleekselderij, lenteui en raapstelen, maar dat laatste is er nog niet dus heb ik rucola genomen.
Ik heb op de markt al wel raapstelen gezien! Maar ja, daar heb je nu niets aan natuurlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178696633
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 18:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb op de markt al wel raapstelen gezien! Maar ja, daar heb je nu niets aan natuurlijk.
Nee, niet echt :D Had ook geen zin om naar de groenteboer te gaan en de appie had het dus nog niet. Komt volgende keer wel. Gelukkig vind ik rucola ook erg lekker ;)
pi_178697702
Ok, we hebben beiden zitten smullen :9 :9 dat recept houden we er in!
  maandag 23 april 2018 @ 19:12:34 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_178697834
Vis O+

Ik heb te weinig gegeten vandaag, maar elke keer als ik eet liquify ik weer inwendig, dus ik ben er wat huiverig voor :+

O: yoghurt met banaan en muesli
T: bakje cherrytomaten, een appel en maiswafels
D: grote kom linzensoep met een stukje turks brood
disclaimer
pi_178697984
Godver, ik heb me zķ goed voorbereid op die borrel en toch kan ik er NIET mee omgaan als je kaasblokjes en bitterballen voor mijn neus zet.

Hele dag niks aan de hand, tot ik het zie/ruik. Ik baal zo van mezelf. :{
Aids.
pi_178698555
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, we hebben beiden zitten smullen :9 :9 dat recept houden we er in!
yo yo, geef recept.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 23 april 2018 @ 20:10:45 #75
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_178699437
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:21 schreef Mss het volgende:
Godver, ik heb me zķ goed voorbereid op die borrel en toch kan ik er NIET mee omgaan als je kaasblokjes en bitterballen voor mijn neus zet.

Hele dag niks aan de hand, tot ik het zie/ruik. Ik baal zo van mezelf. :{
Herkenbaar. Maakt ook niet uit hoe ik me voorbereid:

- Ik eet vantevoren, dan heb ik geen honger en laat ik de bitterballen staan >> Plotseling toch honger en eet bovenop mn avondeten ook nog 100 bitterballen
- Ik eet niet vantevoren, dan gebruik ik de bitterballen als avondeten >> bitterballen vullen niet genoeg, ik rij erna nog langs mcdonalds/de kebab tent/een friture en eet 100000 kcal teveel
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 23 april 2018 @ 20:11:49 #76
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_178699463
Over een uurtje vertrek ik naar Nieuw Zeeland op WK. Zit nu mrt een biertje op t vliegveld te wachten. Ondanks t sporten ga ik hier niet lichter van terugkomen, dus ik zie jullie volgende week weer en dan ga ik er wat serieus mee doen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_178699527
quote:
2s.gif Op maandag 23 april 2018 19:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

yo yo, geef recept.
jonge aardappeltjes of krieltjes in de schil in dikke plakken koken. Meng raapstelen (of zoals ik deed rucola) met dun gesneden bleekselderij en lenteui, dragon er bij. Zalm in snippers er bij (rauw of gerookt, ik had warmgerookt), harinkje in blokjes en hollandse garnaaltjes. Mengen. Aardappeltjes op een bord, salade er op, dressing van witte wijnazijn en goede olijfolie en wat peper en zout (emulsie maken) er over en klaar.
pi_178699539
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 20:11 schreef MutedFaith het volgende:
Over een uurtje vertrek ik naar Nieuw Zeeland op WK. Zit nu mrt een biertje op t vliegveld te wachten. Ondanks t sporten ga ik hier niet lichter van terugkomen, dus ik zie jullie volgende week weer en dan ga ik er wat serieus mee doen.
Goeie reis!!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_178699559
Spannend MF en goede reis!
  maandag 23 april 2018 @ 20:27:49 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178699934
Succes! I
pi_178700015
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 20:13 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

jonge aardappeltjes of krieltjes in de schil in dikke plakken koken. Meng raapstelen (of zoals ik deed rucola) met dun gesneden bleekselderij en lenteui, dragon er bij. Zalm in snippers er bij (rauw of gerookt, ik had warmgerookt), harinkje in blokjes en hollandse garnaaltjes. Mengen. Aardappeltjes op een bord, salade er op, dressing van witte wijnazijn en goede olijfolie en wat peper en zout (emulsie maken) er over en klaar.
Supersimpel!
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 23 april 2018 @ 20:35:08 #82
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178700145
Veel te veel ingrediënten
pi_178700201
quote:
2s.gif Op maandag 23 april 2018 20:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Supersimpel!
:Y en snel klaar.. en onwijs lekker!!
  maandag 23 april 2018 @ 20:59:06 #84
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_178700949
Veel plezier MF. Goeie reis en tot volgende week.
pi_178701497
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 20:35 schreef Cue_ het volgende:
Veel te veel ingrediënten
Vind je dat al veel?? :D
pi_178701887
Goede reis, MF!
  maandag 23 april 2018 @ 22:32:15 #87
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178703471
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 21:14 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Vind je dat al veel?? :D
Yup. Mijn gemiddelde maaltijd bestaat uit denk ik 4 ingrediënten :')
pi_178703932
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 21:14 schreef Sunnythesun het volgende:

Vind je dat al veel?? :D
Ooit ook ergens gelezen dat in de Allerhande ook alleen maar recepten mogen met een max aantal ingrediënten. Weet niet meer hoeveel dat is. Maar veel ingrediënten schijnt de gemiddelde Nederlander af te schrikken. Zoals Cue 8-)

Maar ik ga hem zeker een keer maken *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar maandag 23 april 2018 @ 22:58:25 #89
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_178703954
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 22:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Yup. Mijn gemiddelde maaltijd bestaat uit denk ik 4 ingrediënten :')
Doe eens gek, probeer eens iets nieuws :D

Mijn lijstje vandaag, beetje vreemd omdat collega vergeten was dat het zijn beurt was om lunch te verzorgen :P

O: 2 volkoren, pindakaas
T: komkommer, bleekselderij, cherrytomaat
L: loempia
T: plak cake
D: stuk stokbrood, blanquette de veau, sla met vinaigrette

Al met al best fier...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 23 april 2018 @ 23:07:17 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178704132
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 22:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ooit ook ergens gelezen dat in de Allerhande ook alleen maar recepten mogen met een max aantal ingrediënten. Weet niet meer hoeveel dat is. Maar veel ingrediënten schijnt de gemiddelde Nederlander af te schrikken. Zoals Cue 8-)

Maar ik ga hem zeker een keer maken *O*
Laatst een boek gezien van Jamie Oliver, gerechten met Max 5 ingrediënten.
Maar dan was er altijd 1 of 2 bij waarvan ik geen idee had wat 't is of waar ik 't zou moeten halen of welke ik niet lekker vind.

Tja.. Lastig :+
  maandag 23 april 2018 @ 23:08:13 #91
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178704155
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 22:58 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Doe eens gek, probeer eens iets nieuws :D


Ik vind koken echt niet leuk. Daarbij zijn mijn smaakpapillen echt niet ontwikkeld en ik vind heel veel zaken gewoon niet lekker.
Dusja, heeft denk ik weinig zin ;)
pi_178705084
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 23:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Laatst een boek gezien van Jamie Oliver, gerechten met Max 5 ingrediënten.
Maar dan was er altijd 1 of 2 bij waarvan ik geen idee had wat 't is of waar ik 't zou moeten halen of welke ik niet lekker vind.

Tja.. Lastig :+
Je hebt ook de site van chickslovefood, die maken er ook een sport van om recepten met heel weinig ingrediënten te verzinnen. Een serie "skinny six" maar ook van alles met maar vijf ingrediënten. Misschien zit daar wat voor je tussen dan ;)
  dinsdag 24 april 2018 @ 07:27:31 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_178707394
Ik moet nog iets voor vanavond. Snel, makkelijk, bij de jumbo verkrijgbaar en babyproof :')
Vanmorgen weer 78.0 O+ en mn darm-aids lijkt over *O*
disclaimer
  dinsdag 24 april 2018 @ 07:58:29 #94
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178707542
M'n kip vergeten, m'n whey vergeten. Schiet lekker op weer :')

@tele6, tnx, ik zal eens kijken :)
Hmm vooral veel taarten en noedels. Jammer.
pi_178707804
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 23:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik vind koken echt niet leuk. Daarbij zijn mijn smaakpapillen echt niet ontwikkeld en ik vind heel veel zaken gewoon niet lekker.
Dusja, heeft denk ik weinig zin ;)
Lijkt me lastig. Al had dat voor mij waarschijnlijk ingehouden dat ik ook minder dik was geworden :+

Maar goed, de vis kan je als 1 ingrediënt zien, dan blijven er nog 4 over. Dressing tel ik nooit mee. Dus voor mij is dit heel erg weinig haha! Alhoewel ik ook wel graag met 4-5 dingen kook :Y Eenvoud is vaak lekker (hoewel er dan vaak wel weer veel specerijen of kruiden door gaan, als je die weer apart gaat tellen... :P )
pi_178707837
Gister goed gegaan, alleen niet gesport omdat ik toen ik thuis kwam, het huis ontploft was met spullen en het dus noodzakelijk was om de rest van de avond orde op zaken te stellen :D Dus wel veel lopen en trappen op en af ...

Vandaag:
O: kwark met zelfgemaakte muesli
T: 250 gram aardbeien
L: Salade met blauwkaas
T: geen idee nog
D: aardappels, wortels en iets van vlees uit de vriezer

S: nog ff bedenken :D
  dinsdag 24 april 2018 @ 08:56:29 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178707947
quote:
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 april 2018 07:58 schreef Cue_ het volgende:
Hmm vooral veel taartachtige zaken en noedels. Jammer.
pi_178707966
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 april 2018 08:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

[..]

Oh kut.

Net wakker.
Goedemorgen.

:7

Lijkt me trouwens wel echt lastig voor je. Ik zat net even aan mijn courgette soep van gisteren te denken en die kwam toch ook al op 7 ofzo. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178707980
ui, knoflook, aardappel, courgette, boullion, room, peper, mosterd. Oh en uitgebakken spek :9
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 24 april 2018 @ 09:02:46 #101
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178708030
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2018 08:58 schreef Lonaa het volgende:
ui, knoflook, aardappel, courgette, boullion, room, peper, mosterd. Oh en uitgebakken spek :9
Goedemorgen ;)

Maargoed mijn gedachtegang hierbij:
Ui (niet lekker)
knoflook (geen toegevoegde waarde, proef het toch niet)
Aardappel (teveel werk (en niet in huis en eet ik eigenlijk niet echt meer)
Room (vaak dingen met room niet echt lekker)
Mosterd (niet in huis, eet ik niet, vind het in overvloed ook niet lekker)

De rest is wel oke :P
  dinsdag 24 april 2018 @ 09:02:53 #102
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178708033
Zoals ik zei, ik ben moeilijk :')
pi_178708040
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2018 08:58 schreef Lonaa het volgende:
ui, knoflook, aardappel, courgette, boullion, room, peper, mosterd. Oh en uitgebakken spek :9
Ja en ik vergeet ui en knof of peper en zout vaak als ingrediënt te rekenen ook.. dat gaat er gewoon sowieso in :P

78,7 vandaag. Lang leve de hormonen *O* -O- Komend weekend Berlijn en werd er al op gewezen dat er een geniaal biercafé op de planning staat :+ dus ik vrees dat de trendlijn wat minder helling gaat laten zien na deze maand. Maar goed, komt wel weer goed :Y Sporten zit er goed in, man is net zo fanatiek aan het worden O+ We motiveren elkaar enorm daarmee. En ondanks hormonen en dikke buik ga ik straks fijn een uurtje trainen *O*
pi_178708062
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Goedemorgen ;)

Maargoed mijn gedachtegang hierbij:
Ui (niet lekker)
knoflook (geen toegevoegde waarde, proef het toch niet)
Aardappel (teveel werk (en niet in huis en eet ik eigenlijk niet echt meer)
Room (vaak dingen met room niet echt lekker)
Mosterd (niet in huis, eet ik niet, vind het in overvloed ook niet lekker)

De rest is wel oke :P
:o hoe kun je ui niet lekker vinden en tegelijkertijd knoflook niet proeven??

Ik vraag me dan altijd wel af: wat voor dingen eet je dan wel graag?? Ken mensen die nooit specerijen of kruiden gebruiken en kan me daar ook echt niets bij voorstellen :o smakeloze happen moeten dat zijn zeg.. -O-
pi_178708086
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Goedemorgen ;)

Maargoed mijn gedachtegang hierbij:
Ui (niet lekker)
knoflook (geen toegevoegde waarde, proef het toch niet)
Aardappel (teveel werk (en niet in huis en eet ik eigenlijk niet echt meer)
Room (vaak dingen met room niet echt lekker)
Mosterd (niet in huis, eet ik niet, vind het in overvloed ook niet lekker)

De rest is wel oke :P
In theorie kan courgette + boullion + staafmixer + uitgebakken spek ook ja. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 24 april 2018 @ 09:08:04 #106
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178708096
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:04 schreef Sunnythesun het volgende:
:o hoe kun je ui niet lekker vinden en tegelijkertijd knoflook niet proeven??

Ik vraag me dan altijd wel af: wat voor dingen eet je dan wel graag?? Ken mensen die nooit specerijen of kruiden gebruiken en kan me daar ook echt niets bij voorstellen :o smakeloze happen moeten dat zijn zeg.. -O-
Zoals ik zeg, het is allemaal niet zo ontwikkeld ;)

Mijn moeder was van de aardappels/groenten/vlees (Dus hoogstens zout op de aardappelen). En bami enzo kwam uit zakjes goreng.
Zelf vroeger vooral pasta (rundergehakt/pasta/zakje saus) nu veelal ook paprika en tomatenblikje + melk erbij.
En verder is het vooral groenten (sperziebonen of groentenmix) en kippendij en marinadesausje. Dus ook niet specifieks met kruiden.
pi_178708119
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:08 schreef Cue_ het volgende:

Zoals ik zeg, het is allemaal niet zo ontwikkeld ;)

Mijn moeder was van de aardappels/groenten/vlees (Dus hoogstens zout op de aardappelen). En bami enzo kwam uit zakjes goreng.
Ja, dat was mijn moeder ook. En juist daarom kook ik nu héél anders :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178708123
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zoals ik zeg, het is allemaal niet zo ontwikkeld ;)

Mijn moeder was van de aardappels/groenten/vlees (Dus hoogstens zout op de aardappelen). En bami enzo kwam uit zakjes goreng.
Zelf vroeger vooral pasta (rundergehakt/pasta/zakje saus) nu veelal ook paprika en tomatenblikje + melk erbij.
En verder is het vooral groenten (sperziebonen of groentenmix) en kippendij en marinadesausje. Dus ook niet specifieks met kruiden.
Nou ja, er zitten natuurlijk specerijen in de zakjes he.. ik maak mijn eigen 'zakjes' in feite ;)
Maar dan nog.. handje verse peterselie of basilicum voegt zo veel toe :9 :9
  dinsdag 24 april 2018 @ 09:11:11 #109
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178708136
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou ja, er zitten natuurlijk specerijen in de zakjes he.. ik maak mijn eigen 'zakjes' in feite ;)
Klopt, maar daardoor geen idee wat erin zit. Plus dat ik het niet afzonderlijk proef.
Of je moet er liters ingooien. Maar heb wel eens extra m'n gehakt gekruid of af en toe wat dingen er doorheen (zoals knoflook ofzo), en dan merk ik eigenlijk maar weinig verschil. Dusja, waarom dan doen :+
  dinsdag 24 april 2018 @ 09:11:43 #110
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178708144
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:09 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat was mijn moeder ook. En juist daarom kook ik nu héél anders :D
Maar jij vindt het neem ik aan ook leuk. Ik kook enkel voor mezelf en vind het ook niet echt leuk ofzo. Praktisch en snel is het beste.
pi_178708145
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat was mijn moeder ook. En juist daarom kook ik nu héél anders :D
Dit.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178708149
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt, maar daardoor geen idee wat erin zit. Plus dat ik het niet afzonderlijk proef.
Of je moet er liters ingooien. Maar heb wel eens extra m'n gehakt gekruid of af en toe wat dingen er doorheen (zoals knoflook ofzo), en dan merk ik eigenlijk maar weinig verschil. Dusja, waarom dan doen :+
Had je er vast niet genoeg door gedaan :P ;)
pi_178708163
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat was mijn moeder ook. En juist daarom kook ik nu héél anders :D
Mijn moeder niet eens per se, maar ik vind dat vooral heel saai om te maken. Dat laat ik aan Tav over. ^O^ 1x per week of zo, prima. Vaker vind ik saai.
pi_178708193
Vanavond eet ik gebakken kipfilet (gaat wel peper op), kerriesaus en boontjes. En rijst.

Soms vind ik dat heul lekker :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178708238
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:12 schreef Sunnythesun het volgende:

Mijn moeder niet eens per se, maar ik vind dat vooral heel saai om te maken. Dat laat ik aan Tav over. ^O^ 1x per week of zo, prima. Vaker vind ik saai.
Ja, aardappeltjes, groente en vlees zo klaarmaken zonder iets extra's te doen is ook stomvervelend. Dan snap ik het wel als je koken niet leuk vindt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178708352
Ik eet ook weinig kruiden/smaakmakers (geen ui, knoflook, chilipeper, sterk gekruid eten) omdat ik daar snel last van m'n buik van krijg, maar mis het ook echt niet en ik vind m'n eten ook niet smakeloos. Ik heb juist veel meer het idee dat ik nu echt m'n eten proef, als ik een keer bij iemand eet die wel knoflook door de pastasaus heeft gedaan bijvoorbeeld dan proef ik echt alleen maar knoflook. Maar als het subtiel en met mate gedaan wordt kan ik het wel waarderen, mits niet scherp. Ik vind bv babi ketjap erg lekker en daar zitten ook allerlei kruiden door. Krijg ik ook wel last van buik van, maar dat heb ik er dan wel voor over haha.

Vanmorgen was ik de +0.6 van het weekend volledig kwijt *O*
Alleen ga ik vanavond dus uit eten haha, met oa sushi, dus alleen al dankzij de sojasaus zullen die er morgenochtend allemaal wel weer aan zitten haha. Wel heel veel zin in! Bij een all you can eat tent met allerlei verschillende soorten food standjes (sushi, Mexicaans, Aziatisch, wok, pizza, pasta, salades, soepen, etc). Voornemen is om geen dingen te eten die ik ook makkelijk zelf kan maken (geen pasta bolognese of pizza Margaritha ofzo) maar alleen dingen die me écht de moeite waard lijken. En beginnen met vlees/vis en groente en bij de wok bv dus geen heel bord vol noedels, das ook zonde van m'n buik-ruimte haha. Oh, en loslaten dat all you can wat betekent dat je ALLES moet eten wat je binnen kan houden omdat het anders "zonde" is van je geld of zo.
  dinsdag 24 april 2018 @ 09:32:01 #117
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178708417
Niet houden van smaakversterkers en dan gaan wokken, dat lijkt mij niet zo'n geschikte combinatie

ik houd best van lekker en veel eten, maar Wokken/Allyoucaneatwereldrestaurants heb ik helemaal niets mee.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 24 april 2018 @ 09:33:31 #118
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178708437
Ik heb trouwens een volle kruidenkast en soms hoor je dat een combinatie hoort of lekker is en dan gooi ik dat door m'n eten.
99 v/d 100x is het prima eetbaar, die ene keer is het gevoelloos binnenschuiven.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_178708579
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:32 schreef Rauw. het volgende:
Niet houden van smaakversterkers en dan gaan wokken, dat lijkt mij niet zo'n geschikte combinatie

ik houd best van lekker en veel eten, maar Wokken/Allyoucaneatwereldrestaurants heb ik helemaal niets mee.
Vandaar ook de toevoeging van als het subtiel en met mate is vind ik het wel lekker, krijg ik er alleen buikpijn van maar als het heel lekker is heb ik dat er wel voor over. En ze hebben dus niet alleen wok maar ook O+ sushi O+ .
  dinsdag 24 april 2018 @ 09:45:07 #120
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178708630
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:42 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Vandaar ook de toevoeging van als het subtiel en met mate is vind ik het wel lekker, krijg ik er alleen buikpijn van maar als het heel lekker is heb ik dat er wel voor over. En ze hebben dus niet alleen wok maar ook O+ sushi O+ .
Daar is bij een wok/chinees zelden sprake van.

Sushi is overigens wel lekker, al heb ik het nog maar 1x gehad.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_178708739
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:45 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Daar is bij een wok/chinees zelden sprake van.

Sushi is overigens wel lekker, al heb ik het nog maar 1x gehad.
Zullen we sushimeet doen? :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178708803
Goed, de basis voor vandaag:
O: duitse boterham :9 met Hongaarse salami :9
S: WOD. iets met 50-40--30-20-10 wallballs, cal. row en situps.
T: shakieshake met chocowhey en kersen :9
L: kikkererwtenbietenburger met geitenkaas
D: kip jonge. met boontjes en kerriesaus.

= 1000 kcal.

Ergo, nog 1000. :7 :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178708817
Oh en iets eraf ten opzichte van gisteren maar nog steeds 1,5 kg zwaarder dan zaterdag :')
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 24 april 2018 @ 10:03:23 #124
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178708922
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Zullen we sushimeet doen? :7
Beter deadliften en andere sportieve activiteiten eerst dan.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 24 april 2018 @ 10:03:47 #125
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178708926
Dan meet ik niet mee :+
  dinsdag 24 april 2018 @ 10:09:14 #126
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178709019
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 april 2018 10:03 schreef Cue_ het volgende:
Dan meet ik niet mee :+
Waarom niet?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_178709085
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 april 2018 10:03 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Beter deadliften en andere sportieve activiteiten eerst dan.
Zeker. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 24 april 2018 @ 10:14:00 #128
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178709111
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 april 2018 10:09 schreef Rauw. het volgende:

Waarom niet?
Sushi = vis = niets voor mij.
pi_178709145
Moe en honger. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 24 april 2018 @ 10:21:22 #130
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178709243
Dan vlees.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_178709367
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:45 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Daar is bij een wok/chinees zelden sprake van.

Sushi is overigens wel lekker, al heb ik het nog maar 1x gehad.
Ik ben er al een keer geweest ;) dus heb al kunnen proeven. Het is ook geen wokrestaurant maar een "foodhallen" idee, met allerlei verschillende dingen.

Oh ik hou echt heel erg van sushi en eet het het liefst elke week, maar ja, dat vindt mijn weegschaal dan weer niet zo lollig. Dus daarom extra tof als het wel weer een keer kan O+
  dinsdag 24 april 2018 @ 10:29:42 #132
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178709379
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 april 2018 10:21 schreef Rauw. het volgende:
Dan vlees.
Vlees :9
  dinsdag 24 april 2018 @ 10:33:21 #133
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_178709451
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 april 2018 10:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Sushi = vis = niets voor mij.
Er is ook niet-vis-sushi. 8-)

Pull-ups zijn aids en ik faal erin. Mijn weekendkilo is ook gefaald, want die is weer foetsie. 8-)

En ik vind koken best leuk, maar toch zeker de helft van de week avg. Juist omdat het zo suf en simpel is, dan kan ik ondertussen tenminste nog wat anders noodzakelijks doen ipv dat ik teveel tijd kwijt ben aan het koken zelf. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 24 april 2018 @ 10:37:29 #134
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178709521
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Er is ook niet-vis-sushi. 8-)
Geen idee, tis vaak niet te begrijpen wat erin zit :')
pi_178709532
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 april 2018 10:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geen idee, tis vaak niet te begrijpen wat erin zit :')
Dat staat er vaak gewoon bij...
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 24 april 2018 @ 10:39:58 #136
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178709557
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2018 10:38 schreef Lonaa het volgende:

Dat staat er vaak gewoon bij...
Niet bij thuisgezorgd (Waar ik net even snel keek :P )
pi_178709597
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 april 2018 10:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niet bij thuisgezorgd (Waar ik net even snel keek :P )
Wel.
https://www.thuisbezorgd.nl/i-love-sushi-enschede
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 24 april 2018 @ 10:55:05 #138
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178709864
quote:
Keek enkel naar de boxen waar puur namen bij stonden :')
pi_178710105
Vanavond gaan we naar een show in een andere stad. En ik heb gezocht naar een gezondere opties ipv snel een patatje weg te wolven op het station. Ik verwacht morgen wel zwaarder te zijn want zout maar dat is ook maar tijdelijk.

o: Peer, banaan en yoghurt
l: Twee boterhammen met kaas
t: Kopje koffie en een koekje
d: Noedelsoep O+ en een toetje
t: iets fruitigs
  dinsdag 24 april 2018 @ 11:12:16 #140
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178710175
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 april 2018 10:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geen idee, tis vaak niet te begrijpen wat erin zit :')
als je het gewoon niet wil geeft dat niet hoor :*

wij gaan vanavond ook naar een show.. om de hoek O+
ouders en zusje + egaa komen eten.. dus gezelligheid!

lijstje van vandaag:

o: stukje ikea stokbrood met salami
t: appel met kaneelsuiker ( de gewone kaneel was op)
L: broodje van tankstation.. iemand tips? + druiven
B: fiets test -O-
D: oven kip met feta salade en gebakken aardappeltjes
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_178710219
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:12 schreef Barreltje het volgende:

[..]

als je het gewoon niet wil geeft dat niet hoor :*

wij gaan vanavond ook naar een show.. om de hoek O+
ouders en zusje + egaa komen eten.. dus gezelligheid!

lijstje van vandaag:

o: stukje ikea stokbrood met salami
t: appel met kaneelsuiker ( de gewone kaneel was op)
L: broodje van tankstation.. iemand tips? + druiven
B: fiets test -O-
D: oven kip met feta salade en gebakken aardappeltjes
Ik zou gewoon een lekker broodje kiezen. Klaar.
Als je voor sort of gezond wil: neem een bruine en vermijdt de dingen met mayo. (salades en shit. )

Maar eerlijk als ik een broodje bij het tankstation haal, haal ik gewoon iets waar ik zin in heb. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178710228
Lijstje:

O: Griekse yoghurt met honing
T: Liuk ijsje
L: omelet met kaas en Turkse worst
D: de soep van gisteren (gisteren pasta gegeten ipv)
T: 2 kiwis
pi_178710251
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:15 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje:

O: Griekse yoghurt met honing
T: Liuk ijsje
L: omelet met kaas en Turkse worst
D: de soep van gisteren (gisteren pasta gegeten ipv)
T: 2 kiwis
Ben je al dun? :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178710252
Ik ga morgen weer een nieuwe vestiging van m'n gym uitproberen want ik moet van Amsterdam naar Brabant reizen en dan ga ik via m'n gym in Zaandam. Ben benieuwd. :P

Ik eet nog steeds niet goed. :@ Maar ik heb het ook nog niet opgegeven en blijf wel proberen, dus ik denk dat dat wel een soort positief iets is? :')

Vandaag:
O: crackers met kaas
T: eiwitreep
L: broodje filet americain van de broodzaak
A: friet (op het station, daarna door naar concert met broertje)
Your opinion of me is none of my business.
pi_178710265
Wat is met alle concerten en shows op deze dinsdag?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178710299
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:16 schreef Lonaa het volgende:
Wat is met alle concerten en shows op deze dinsdag?
Ik ga naar Rag'N'Boneman! *O*
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 24 april 2018 @ 11:19:45 #147
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178710329
Ik ga gewoon sporten vanavond :')
  dinsdag 24 april 2018 @ 11:25:36 #148
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178710452
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:16 schreef Lonaa het volgende:
Wat is met alle concerten en shows op deze dinsdag?
HAAT aan die nieuwe google afbeeldingen :(
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_178710458
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:25 schreef Barreltje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Stuk.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178710472
In de quote doet ie het wel. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 24 april 2018 @ 11:34:14 #151
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178710603
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 april 2018 10:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geen idee, tis vaak niet te begrijpen wat erin zit :')
Boeiend, als het smaakt dan smaakt het toch?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_178710611
Zo de small group training bleek personal te zijn :s) dikke afgebeuld dus. Paar leuke uitdagingen: pull ups (kan ik niet, ook niet met elastiek onder de voet.. max 5 per set gehaald toen dood..), bench press: 12x 20kg, 12x 30kg en 12x 25kg :7 progresssssssss :Y
En nog een berg oefeningen met veel balans op die halve skippybal (ik noem het de bolusbal :P )

Lijstje voor vandaag:
O: havermout met banaan
S: PT
T: eiwitshake
L: speltboterhammen met filet americain
D: slowcookpotje met kip, krieltjes en wortel
T: kwark met peer

En dan mag ik nog iets mee nemen voor vanmiddag.
  dinsdag 24 april 2018 @ 11:36:16 #153
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_178710645
Balans op de bosubal :'(

Da's voor mij wel echt een puntje om aan te werken, zeg maar. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 24 april 2018 @ 11:37:18 #154
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178710662
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:34 schreef Sunnythesun het volgende:
ook niet met elastiek onder de voet..
Doe je toch meerdere elastieken? :)
pi_178710684
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Balans op de bosubal :'(

Da's voor mij wel echt een puntje om aan te werken, zeg maar. :')
Same! 2 soort buikspieroefeningen op gedaan en ook een balansoefening: 2 voeten er op staan en 20kg aan zo'n staand gewichtending (waar je boven en onder iets aan kan hangen, nu onder) met een houder die je met 2 handen vast kan houden. Dan squatten en bij het omhoogkomen dat ding naar je toe trekken. Ik heb daarbij geloof ik álle spieren gebruikt die ik heb én nog een beetje extra _O-
pi_178710687
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Doe je toch meerdere elastieken? :)
De trainer stond er onder en gaf duwtjes bij de laatste 2 pogingen :7
  dinsdag 24 april 2018 @ 11:40:01 #157
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178710709
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:38 schreef Sunnythesun het volgende:

De trainer stond er onder en gaf duwtjes bij de laatste 2 pogingen :7
Dat werkt idd ook :Y
pi_178710727
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ben je al dun? :)
Net zo dun als jij O+
  dinsdag 24 april 2018 @ 11:53:13 #159
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_178710896
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:38 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Same! 2 soort buikspieroefeningen op gedaan en ook een balansoefening: 2 voeten er op staan en 20kg aan zo'n staand gewichtending (waar je boven en onder iets aan kan hangen, nu onder) met een houder die je met 2 handen vast kan houden. Dan squatten en bij het omhoogkomen dat ding naar je toe trekken. Ik heb daarbij geloof ik álle spieren gebruikt die ik heb én nog een beetje extra _O-
Ik moest er simpel alleen op squatten, zonder extra gewicht. Het kwam me niet heel verkeerd uit dat het getimed was, bij een vast aantal was ik dan nu nķg bezig geweest met eraf flikkeren. :')

De push-ups op een omgekeerde bosu gingen daarentegen beter dan verwacht. Blijkbaar toch nog iets van progressie op dat gebied. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 24 april 2018 @ 12:26:30 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_178711425
Ik lees steeds bosui.
disclaimer
pi_178711466
Ik wandel van en naar mijn sportschool. Vandaag liep ik naar buiten en ik was zo verzuurd in mijn benen dat ik dacht: hoe kom ik in hemelsnaam thuis :'( :D Maar gelukt. En nu...waaaaater O+

Ik deed pull ups voor ik een schouderblessure kreeg (van slapen). Heb daar wel met heel veel soorten oefeningen en een schema naar toe gewerkt. En toen riep ik enthousiast tegen mijn vriend dat ik 1 pull up kon! Moest ik het voor doen. Deed ik er direct 6 :') Maar nu dus al heel lang niet eens meer geprobeerd. Ik doe al mijn schouderoefeningen atm ook met laag gewicht dumbbells.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 24 april 2018 @ 12:28:48 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_178711479
Dumbbells O+
disclaimer
pi_178711525
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Dumbbells O+
Het betekent ķķk 'dom persoon' :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 24 april 2018 @ 12:38:31 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_178711603
Zo had mijn bootcamptrainer het consequent over kettelbelT-swings... ;( Echt... de ergernis... :X

Oh ja, hai! Nog steeds #heeldik

*weer weg is... ik lurk om inspiratie en motivatie te krijgen... :@
***
  dinsdag 24 april 2018 @ 12:42:56 #165
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_178711674
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 april 2018 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik lees steeds bosui.
Da's ook een uitdaging, daadwerkelijk ķp zo'n ding staan. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_178711675
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 12:38 schreef Brighteyes het volgende:
Zo had mijn bootcamptrainer het consequent over kettelbelT-swings... ;( Echt... de ergernis... :X

Oh ja, hai! Nog steeds #heeldik

*weer weg is... ik lurk om inspiratie en motivatie te krijgen... :@
Jij bent heul niet heel dik :* Je bent in between gewenst en ongewenst gewicht.

Het is overigens wel dumbbell, dat is de correcte spelling. Kettelbelt is niet correct :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178711680
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:

Da's ook een uitdaging, daadwerkelijk ķp zo'n ding staan. :+
Daar moet je dan wel heel erg licht voor zijn -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 24 april 2018 @ 12:44:46 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_178711697
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 12:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jij bent heul niet heel dik :* Je bent in between gewenst en ongewenst gewicht.

Het is overigens wel dumbbell, dat is de correcte spelling. Kettelbelt is niet correct :+
Oh ja, je hebt gelijk. :@ Over de dumbbell.
Niet over mij, ik ben echt enorm omhoog geschoten. Stevig dekt echt allang de lading niet meer. -O-
Maar goed, dat komt vast goed. Op de een of andere manier. We blijven stug elke dag opnieuw aan die knop sjorren en eens blijft hij gewoon om.
***
pi_178711776
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 12:44 schreef Brighteyes het volgende:

Oh ja, je hebt gelijk. :@ Over de dumbbell.
Niet over mij, ik ben echt enorm omhoog geschoten. Stevig dekt echt allang de lading niet meer. -O-
Maar goed, dat komt vast goed. Op de een of andere manier. We blijven stug elke dag opnieuw aan die knop sjorren en eens blijft hij gewoon om.
Mijn tips komen nu voort uit een positieve flow, dus die laat ik maar achterwege want dan toch te betweterig. Ik weet als geen ander hoe het aan de andere kant van de switch is. Wanneer rede geen enkel effect heeft. Wanneer je je nog zo goed probeert voor te bereiden, maar je faalt. Wanneer je ongezond eten in je mond stopt en denkt 'moet ik eigenlijk niet doen' en er dan nog 3 pakt. Wanneer je hoofd de hele dag aan het rondkijken is voor eten. Met bijbehorende craving. En dat je nadat je iets hebt gegeten het niet eens echt lekker vond. Maar er altijd nog plek is voor meer eten...wat ook niet echt lekker is. -O- Nou goed, toch nog een tip: hou vast aan alles wat nu wel goed gaat. Focus op kleine overwinningen. Die donuts die je in de supermarkt achter liet. Die lunchwandeling die je maakte. De gezonde avondmaaltijd die je hebt gekookt. En wees niet te streng voor jezelf.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 24 april 2018 @ 12:52:50 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_178711807
O+ O+ O+
Je omschrijft het idd precies goed! :Y :*
***
pi_178711815
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 12:52 schreef Brighteyes het volgende:
O+ O+ O+
Je omschrijft het idd precies goed! :Y :*
Genoeg ervaring :') Ik jojo niet voor niets zo veel. *zucht*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 24 april 2018 @ 13:27:30 #172
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178712290
Isa _O_

Jee voor vandaag geen autodrop bij het tank station gekocht *O*
Lunch was overigens bruin broodje met filet americain.. dat leek me nog het beste eigenlijk :{

De appelflap was dan misschien niet zo handig... maar geen autodrop is voor mij al zo'n overwinning..
Net als gister het laatste stukje Tony weggooien.. (of is dat heiligschennis :+ ?)

Nu maar eens me medisch laten keuren en wel te horen krijgen dat ik nu ieder jaar mag komen.. want te dik enzo.. nou Ja.. vooruit dan maar :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_178712477
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Net zo dun als jij O+
Yeah, think not. :*
Sterkheidsbaas van alles.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 24 april 2018 @ 13:53:42 #174
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_178712656
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 12:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Genoeg ervaring :') Ik jojo niet voor niets zo veel. *zucht*
*meezucht... komkommer en tomaat knaagt...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 24 april 2018 @ 16:04:47 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_178714858
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 12:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn tips komen nu voort uit een positieve flow, dus die laat ik maar achterwege want dan toch te betweterig. Ik weet als geen ander hoe het aan de andere kant van de switch is. Wanneer rede geen enkel effect heeft. Wanneer je je nog zo goed probeert voor te bereiden, maar je faalt. Wanneer je ongezond eten in je mond stopt en denkt 'moet ik eigenlijk niet doen' en er dan nog 3 pakt. Wanneer je hoofd de hele dag aan het rondkijken is voor eten. Met bijbehorende craving. En dat je nadat je iets hebt gegeten het niet eens echt lekker vond. Maar er altijd nog plek is voor meer eten...wat ook niet echt lekker is. -O- Nou goed, toch nog een tip: hou vast aan alles wat nu wel goed gaat. Focus op kleine overwinningen. Die donuts die je in de supermarkt achter liet. Die lunchwandeling die je maakte. De gezonde avondmaaltijd die je hebt gekookt. En wees niet te streng voor jezelf.
O+

En dikke knuffel voor BE-tje. De boog kan niet altijd gespannen staan. Laat het los. Je moet nu al zoveel van jezelf, ga geen dingen najagen die niet lukken. Daar word je ongelukkig van. En daar ben je te lief voor. :*
disclaimer
  dinsdag 24 april 2018 @ 16:13:21 #176
149959 SQ
snelle trees
pi_178715018
Ik kan al een paar dagen moeilijk eten. Geen idee waardoor het komt. Krijg nu ook mijn sla niet weg :?
Wel een klein stukje taart gepakt net, want ja, taart O+
disclaimer
pi_178720390
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Goedemorgen ;)

Maargoed mijn gedachtegang hierbij:
Ui (niet lekker)
knoflook (geen toegevoegde waarde, proef het toch niet)
Aardappel (teveel werk (en niet in huis en eet ik eigenlijk niet echt meer)
Room (vaak dingen met room niet echt lekker)
Mosterd (niet in huis, eet ik niet, vind het in overvloed ook niet lekker)

De rest is wel oke :P
Ik vraa me echt af hoe je knoflook niet kan proeven. Wat doe je er dan mee? Het is zo scherp/duidelijk qua smaak (vind ik dan). :D
pi_178720462
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 20:13 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

jonge aardappeltjes of krieltjes in de schil in dikke plakken koken. Meng raapstelen (of zoals ik deed rucola) met dun gesneden bleekselderij en lenteui, dragon er bij. Zalm in snippers er bij (rauw of gerookt, ik had warmgerookt), harinkje in blokjes en hollandse garnaaltjes. Mengen. Aardappeltjes op een bord, salade er op, dressing van witte wijnazijn en goede olijfolie en wat peper en zout (emulsie maken) er over en klaar.
Aaah, dit lijkt me serieus super lekker, even opslaan.. :) Ga ik donderdag of vrijdag denk ik maken. Hoe kom je aan het recept?
pi_178720666
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:45 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

Aaah, dit lijkt me serieus super lekker, even opslaan.. :) Ga ik donderdag of vrijdag denk ik maken. Hoe kom je aan het recept?
Ik ga er denk ik zaterdag op de markt een bosje raapstelen voor halen *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178721054
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:45 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Aaah, dit lijkt me serieus super lekker, even opslaan.. :) Ga ik donderdag of vrijdag denk ik maken. Hoe kom je aan het recept?
Zat in mijn delicious knipselmap dus heeft daar ooit in gestaan. Ik heb een paar jaar een abonnement daarop gehad en alle interessante recepten er uit gevist en in mappen gestopt. Daar blader ik regelmatig in voor inspiratie en heb echt nog heel veel niet gemaakt, dit was ook een nieuwe.
pi_178722651
Mijn lijstje van vandaag:
O: brood met pindakaas
T: aardbeien
L: brood en cup a soup
T: paprika, wortel, tomaatjes
D: penne met spinazie, champignons en kaas
T: sinaasappel
  woensdag 25 april 2018 @ 07:53:09 #182
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178727937
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:41 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

Ik vraa me echt af hoe je knoflook niet kan proeven. Wat doe je er dan mee? Het is zo scherp/duidelijk qua smaak (vind ik dan). :D
Snijden, persen, pletten, alle variaties gehad. En wss proef ik het wel iets, maar niet zo dat ik denk "wow, mooie toegevoegde waarde voor het werk" :+
  woensdag 25 april 2018 @ 07:53:31 #183
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178727939
Ondertussen zit er hier weer een daling in, dus momenteel op 76.7 . Mooi laag, zodat ik dit met koningsnacht weer ongedaan kan maken :+
pi_178728561
Normaliter loop ik een lesje savonds na het eten. Nu ben ik vanmorgen een rondje gaan hobbelen maar dat werkt niet voor mij.

Ik ben nu echt moe en heb nu al trek in de lunch :P Ik vind savonds sporten en dan lekker moe in slaap vallen toch fijner. En nu berehonger terwijl ik niet megaveel kcal heb verbrand. Dus streng zijn tegen mezelf ~O>

Ik ben gister uit eten geweest zoals eerder gemeld en heb een vega noedelsoep op met twee gyoza en wat edamame. Vriend stelde voor om nog ergens een toetje te gaan halen en natuurlijk zei ik JA. Maar toen we liepen zaten we allebei zo vol dat we het overgeslagen hebben.

Tijdens de show was de enige drank al het bier wat ik constant over me heen kreeg. Dat was wat minder maar vast goed voor mn haar :P
Vanmorgen was de weegschaal niet geschrokken van al dat zout O+

S: Hardlopen
O: Protein yoghurt (1 potje)
T: Peer
L: Twee boterhammen met kaas
T: weet ik nog niet
D: AVG

[ Bericht 0% gewijzigd door DrSauvignon op 25-04-2018 09:51:08 ]
  woensdag 25 april 2018 @ 09:28:31 #185
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_178728630
ik ben juist wel meer een ochtendmens qua hardlopen. 's avonds ben ik te vermoeid van t werken. Of ik moet al eerst eten, maar ik loop liever voor t eten.

Na aankomst in Kiwiland vandaag al een rondje om de loopband gestaan om mn spieren weer een beetje te activeren. Ga zo met mn collega-scheidsrechters wat eten en daarna een drankje doen ofzo.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_178728649
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:15 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje:

O: Griekse yoghurt met honing
T: Liuk ijsje
L: omelet met kaas en Turkse worst
D: de soep van gisteren (gisteren pasta gegeten ipv)
T: 2 kiwis
Laatste T werd ipv kiwis een boterham met kaas en 2 eigen gebrouwen biertjes

Vandaag:
O: Griekse yoghurt + glas verse sinaasappelsap
L: panini met kip
T: Liuk ijsje
D: verschillende (kliekjes) soorten stamppot
T: 2 kiwis
pi_178728666
Mijn weekendkilo wil er niet af. :(
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 25 april 2018 @ 09:44:20 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_178728826
Succes daar, mf!

Ik ren nu meestal laat in de avond, 21:00-21:30. Overdag is geen optie omdat werk, en als ik nog vķķr het werk wil moet ik om 6 uur de deur uit en da's ook kut, plus dat ik dan met zware benen naar mijn werk moet fietsen. Maar dit werkt tnt prima :)
disclaimer
  woensdag 25 april 2018 @ 09:52:03 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_178728973
Leuk is misschien niet het juiste woord, maar heb je er wel meer 'lol' in nu SQ?
***
pi_178728974
Na eeuwen rond hetzelfde gewicht geschommeld te hebben gaf de weegschaal vanmorgen het laagste gewicht van dit jaar aan. Zal morgen wel weer hoger zijn, maar toch leuk.
pi_178729001
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
Succes daar, mf!

Ik ren nu meestal laat in de avond, 21:00-21:30. Overdag is geen optie omdat werk, en als ik nog vķķr het werk wil moet ik om 6 uur de deur uit en da's ook kut, plus dat ik dan met zware benen naar mijn werk moet fietsen. Maar dit werkt tnt prima :)
Ik heb een hond die niet alleen kan zijn. Dus ik kan alleen hardlopen als vriend thuis is of met hond. Maar die vind rustig snuffelen leuker. En dan pas nadat vriend gesport heeft dus meestal rond 22:00. Dan snel even onder de douche en snurken.
  woensdag 25 april 2018 @ 09:58:57 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_178729108
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:53 schreef DrSauvignon het volgende:

[..]

Ik heb een hond die niet alleen kan zijn. Dus ik kan alleen hardlopen als vriend thuis is of met hond. Maar die vind rustig snuffelen leuker. En dan pas nadat vriend gesport heeft dus meestal rond 22:00. Dan snel even onder de douche en snurken.
hoe doe je dat dan met werk?
disclaimer
pi_178729141
O: duitse boterham met kaas
L: kip, boontje, kerriesaus
D: Beenham, honingmosterdsaus, aardappels, broccoli

Niet sporten ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178729225
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:52 schreef Sarabi het volgende:
Na eeuwen rond hetzelfde gewicht geschommeld te hebben gaf de weegschaal vanmorgen het laagste gewicht van dit jaar aan. Zal morgen wel weer hoger zijn, maar toch leuk.
En wat is dat gewicht? :P
pi_178729255
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:07 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

En wat is dat gewicht? :P
Veul :D
Maar wel onder mijn 1e doel als het zo blijft
pi_178729264
Als ik bij mijn moeder of vader ben wil ik (gescheiden ouders) nog weleens op de zondagochtend hardlopen. Ze wonen beide lekker rustig in een natuurrijke omgeving, hartstikke fijn.. maar ik woon in een stad en dan ga ik liever 's avonds zodat zo min mogelijk mensen mij zien strugglen :'). Merk dat mijn hardloopprestaties echt liggen aan hoe ik eet (eet ik ongezonde dingen, ben ik sneller moe en gezond: dan voel ik me fitter).
  woensdag 25 april 2018 @ 10:10:09 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_178729268
Ik werd niet gestraft voor mijn taart. 77.9.
Gisteren zelfs 2x7 minuten gerend. Het is aannemelijk dat dat het langste is wat ik ooit in mijn leven ononderbroken heb gerend :') en dan mag ik donderdag meteen 15 minuten onafgebroken :'( RIP.
disclaimer
  woensdag 25 april 2018 @ 10:10:14 #198
37248 BertV
Handgemaakt
pi_178729270
S: 65 minuten fietsen
O: maaltijdshake + koffie zs
T: 2 mandarijen + koffie zs
L: maaltijdshake + koffie zs
T: koffie zs
S: 65 minuten fietsen
D: groenten, vleesvervanger, bonen, griesmeelpap
T: 2x500ml franziskaner weissbier alcoholvrij
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
  woensdag 25 april 2018 @ 10:11:09 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_178729282
wat is koffie zs? Zwart met suiker of zonder suiker?
disclaimer
pi_178729286
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hoe doe je dat dan met werk?
samenvatting:
vriend werkt wisseldiensten en als het een keer niet lukt samen hebben we een oppas.
We zijn er hard mee aan het trainen hoor. Maar dat is helaas een lang traject.
  woensdag 25 april 2018 @ 10:11:37 #201
37248 BertV
Handgemaakt
pi_178729287
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
wat is koffie zs? Zwart met suiker of zonder suiker?
zonder suiker, wel met scheutje halfvolle koffiemelk.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_178729291
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
dan mag ik donderdag meteen 15 minuten onafgebroken :'( RIP.
Wow dat gaat best snel, goed bezig!
  woensdag 25 april 2018 @ 10:12:01 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_178729292
Ik vind de combinatie van shakes en pullen bier overigens wel hilarisch :D
disclaimer
  woensdag 25 april 2018 @ 10:12:27 #204
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178729298
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
Het is aannemelijk dat dat het langste is wat ik ooit in mijn leven ononderbroken heb gerend :')
Lekker bezig ^O^
  woensdag 25 april 2018 @ 10:13:16 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_178729314
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wow dat gaat best snel, goed bezig!
nah, ik heb het nog niet echt gedaan. Als ik donderdagavond kom juichen mag je me prijzen :')
disclaimer
  woensdag 25 april 2018 @ 10:13:45 #206
37248 BertV
Handgemaakt
pi_178729327
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind de combinatie van shakes en pullen bier overigens wel hilarisch :D
Het zijn geen dieetshakes maar volledige maaltijdshakes.
Het bier is alcoholvrij... op water en thee na waarschijnlijk de gezondste drank die er is. :P
Let wel, niet dat bier met een smaakje, dat is vrijwel limonade. Kwa smaak en voedingswaarde.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
  woensdag 25 april 2018 @ 10:17:40 #207
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_178729390
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik werd niet gestraft voor mijn taart. 77.9.
Gisteren zelfs 2x7 minuten gerend. Het is aannemelijk dat dat het langste is wat ik ooit in mijn leven ononderbroken heb gerend :') en dan mag ik donderdag meteen 15 minuten onafgebroken :'( RIP.
En toch is dat *O* waard.

Wanneer die 15 minuten lukken, doen we dat gewoon nog een keer. :P

Nu hard aan het verzinnen wat ik vanavond (en morgen) ga eten. In ieder geval iets met rijst, want dat heb ik in huis. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_178729412
Nou, ik weet inmiddels mijn valkuil: koekjes en brownies enz .. Gister een meeting op het werk en toen zette ze een hele schaal voor mijn neus :( dus 1 stukje brownie en een macarone gehad. Thuis is dat ook altijd zo'n feest, dus ik moet gewoon ff die drempel over dat ik daar nog vanaf kan blijven.
Gister wel "gesport": 1,5 uur golf incl les. Is vooral een aanslag op mijn spieren omdat je lang in dezelfde houding staat.

Vandaag thuis werken. Dus:
O: kwark met muesli en een beetje pure chcolade
T: mango
L: Deze
T: druiven denk ik
D: deze

S: boodschappen doen en sporten bij de fysio!
  woensdag 25 april 2018 @ 10:19:16 #209
149959 SQ
snelle trees
pi_178729413
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

En toch is dat *O* waard.

Wanneer die 15 minuten lukken, doen we dat gewoon nog een keer. :P

Nu hard aan het verzinnen wat ik vanavond (en morgen) ga eten. In ieder geval iets met rijst, want dat heb ik in huis. :+
Curry! Of stoofvlees O+
disclaimer
pi_178729489
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:13 schreef BertV het volgende:

[..]

Het zijn geen dieetshakes maar volledige maaltijdshakes.
Het bier is alcoholvrij... op water en thee na waarschijnlijk de gezondste drank die er is. :P
Let wel, niet dat bier met een smaakje, dat is vrijwel limonade. Kwa smaak en voedingswaarde.
1 liter alcoholvrij bier tikt toch ook wel aan hoor.
En weinig nuttige stoffen.
  woensdag 25 april 2018 @ 10:24:15 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_178729497
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:13 schreef BertV het volgende:

[..]

Het zijn geen dieetshakes maar volledige maaltijdshakes.
Het bier is alcoholvrij... op water en thee na waarschijnlijk de gezondste drank die er is. :P
Let wel, niet dat bier met een smaakje, dat is vrijwel limonade. Kwa smaak en voedingswaarde.
Maar als het geen dieetshakes zijn, waarom eet je dan zo? Geen oordeel hoor, maar het lijkt me zo'n verschrikking om alles in shakevorm te moeten consumeren ;(
disclaimer
  woensdag 25 april 2018 @ 10:26:07 #212
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_178729529
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Curry! Of stoofvlees O+
Oeh, curry is een goeie! :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 25 april 2018 @ 10:28:20 #213
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_178729562
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:13 schreef BertV het volgende:

[..]

Het zijn geen dieetshakes maar volledige maaltijdshakes.
Het bier is alcoholvrij... op water en thee na waarschijnlijk de gezondste drank die er is. :P
Let wel, niet dat bier met een smaakje, dat is vrijwel limonade. Kwa smaak en voedingswaarde.
Eet je je voeding dan niet liever ipv alles vloeibaar?

Want eten. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 25 april 2018 @ 10:37:22 #214
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178729776
welk lesje van Evy ben je nu dan SQ?? ik vind het een _O_ waard hoor! voor jou als "ik -vind-hardlopen-stom"persoon! :P

ik ga vanavond denk ik ook maar beginnen.. wilde eigenlijk yoga, maar dan ben ik zo laat thuis. en het gaat met (8> nu even niet goed... dus beter wat eerder thuis en dan nog gaan hardlopen.. :Y

morgen dan zwemmen op het programma zetten *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 25 april 2018 @ 10:37:55 #215
37248 BertV
Handgemaakt
pi_178729791
Ik neem zo af en toe shakes, gewoon omdat het kan.
Normaal eet ik zelf gebakken volkorenbrood met kaas, stroop of pindakaas etc.
Zelfs dat word je een keer zat.

Alcohol vrij weiss bier;
23 calorieën per 100ml.
Een liter bevat minder calorieën dan een gevulde koek.
Aangezien ik verder sober eet, en ruim twee uur fiets lijkt me dit prima.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
  woensdag 25 april 2018 @ 10:38:37 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_178729804
Ik doe geen Evy ;) ik krijg agressieve neigingen van Evy. Ik loop met een beginnersschema van run2day :)


Hoe gaat het met jou met sporten?




Kijk, ik hou zo mijn vorderingen bij :') week 1 heb ik achterwege gelaten, dat was 3 keer 45 minuten wandelen, dat kan ik al een tijdje.
disclaimer
pi_178729843
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:19 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Nou, ik weet inmiddels mijn valkuil: koekjes en brownies enz ..
Dit geldt voor mij ook. Ik laat de rol koekjes die nu in huis is dicht, dan heb ik kans dat ik er van af kan blijven. Ik maakte te veel uitzonderingen de laatste tijd. Maar als het goed is is de meeste stress voorbij. Ik heb een nieuwe baan gevonden, en het kinderopvang probleem wat daar mee ontstond lijkt ook getackeld. Nu alleen nog kijken wanneer ik over mijn ontslag vertel op mijn werk.

Prima toch, SQ. Zo'n 15 minuten is iets om naderhand echt een kick van te krijgen, dat je dat kan, weet ik nog van het opbouwen.
Hm, misschien hou ik dtraks nog wel wat tijd over, dan ga ik nog even lopen voor ik peuter ophaal bij de kinderopvang. Best een goed idee, naast al het klussen opruimwerk wat kk vandaag moet doen. Heb zojuist al een plafond gewit. Alleen vond mijn Fitbit het keukentrapje geen trap :(

Lijstje vandaag:
O: brood met pindakaas
T: snoeptomaatjes
L: brood
T: fruit
D: frittata, vla
T:
pi_178729874
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:40 schreef Hupje het volgende:

[..]

Dit geldt voor mij ook. Ik laat de rol koekjes die nu in huis is dicht, dan heb ik kans dat ik er van af kan blijven. Ik maakte te veel uitzonderingen de laatste tijd. Maar als het goed is is de meeste stress voorbij. Ik heb een nieuwe baan gevonden, en het kinderopvang probleem wat daar mee ontstond lijkt ook getackeld. Nu alleen nog kijken wanneer ik over mijn ontslag vertel op mijn werk.
Lijkt mijn verhaal wel!

Ik heb vorige week ontslag genomen dat ik 1 juni bij een nieuwe baan begin. En mijn huidige baan gaf me heel veel stress, dus dat hielp niet mee ... Alleen nu weer terug naar niet zoveel suiker is niet makkelijk ;-)
  woensdag 25 april 2018 @ 10:43:10 #219
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178729897
Als ik "lopen" zie staan, denk ik automatisch aan wandelen :+
  woensdag 25 april 2018 @ 10:44:16 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_178729926
Van veel suiker moet je inderdaad vaak wel weer even afkicken. Ik merk dat ook als ik weer een paar fuck it dagen heb gehad. Dan moet ik ook echt weer een paar dagen op mijn handen zitten.
disclaimer
  woensdag 25 april 2018 @ 10:45:23 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_178729946
quote:
6s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:43 schreef Cue_ het volgende:
Als ik "lopen" zie staan, denk ik automatisch aan wandelen :+
ja, daar zijn de meningen over verdeeld. Ik vind lopen ook gewoon "jezelf te voet voortbewegen", maar om nou dat schema te gaan overtypen ging me ook weer wat ver _O-
disclaimer
  woensdag 25 april 2018 @ 10:45:31 #222
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178729949
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik doe geen Evy ;) ik krijg agressieve neigingen van Evy. Ik loop met een beginnersschema van run2day :)

Hoe gaat het met jou met sporten?
Zit daar ook een muziekje bij of moet je dat zelfs bijhouden met een stopwatch oid?

Mja.. sporten daar ga ik me nu dus voor inzetten.. eten lukt nu even niet, dus dan maar sporten..
gister bij mijn fiets test kwam wel uit dat m'n conditie op dit moment niet helemaal top is, maar daar gaan we dus aan werken :Y

ik vind sporten op dit moment vooral lastig om te combineren met thuis

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar goed.. vanavond dus wel gaan hardlopen! en morgen zwemmen, maar dat doe ik dan NA werk , vlak voor mijn afspraak met de nagelmiep.. dus daar heft hij dan geen last van :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_178729953
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik doe geen Evy ;) ik krijg agressieve neigingen van Evy. Ik loop met een beginnersschema van run2day :)

Hoe gaat het met jou met sporten?
oh god ja. Evy=stom.
Ik liep met de C25K app - . Geen muziek alleen jog en walk als het zover is. Best prettig.
pi_178729963
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:37 schreef BertV het volgende:


Alcohol vrij weiss bier;
23 calorieën per 100ml.
Een liter bevat minder calorieën dan een gevulde koek.
Aangezien ik verder sober eet, en ruim twee uur fiets lijkt me dit prima.
Moet zeker kunnen maar om het nou gezond te noemen ;)
Gevulde koek past sommige dagen ook in het lijstje, maar dan voor de lekker niet voor het gezonde aspect
  woensdag 25 april 2018 @ 10:46:10 #225
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178729966
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, daar zijn de meningen over verdeeld. Ik vind lopen ook gewoon "jezelf te voet voortbewegen", maar om nou dat schema te gaan overtypen ging me ook weer wat ver _O-
Dat had ik bijna gedaan, de ene x staat er 2x dit doen.. de andere keer staat het gewoon 2x uitgeschreven :+
Maargoed, het werkt voo rje, dat is het belangrijkste :)
  woensdag 25 april 2018 @ 10:47:52 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_178730006
Kun je dan niet 1 keer per week samen naar de sportschool ofzo barrel? Een beetje in het midden gaan zitten? Sterkte hoor, als je partner niet gelukkig is vreet dat bijna net zo veel energie als zelf niet gelukkig zijn ... :*
disclaimer
pi_178730030
Dat is ook wel zwaar voor jou Barrel.
Goed dat je vandaag en morgen toch even tijd hebt om te sporten.
  woensdag 25 april 2018 @ 10:49:11 #228
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178730035
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:45 schreef DrSauvignon het volgende:

[..]

oh god ja. Evy=stom.
Ik liep met de C25K app - . Geen muziek alleen jog en walk als het zover is. Best prettig.
ik kan dus echt niet zonder muziek hardlopen.. het leidt me zo fijn af.. anders ga ik me teveel concentreren op mijn haperende en raspende ademhaling en dan gaat het echt van kwaad tot erger :P

was wel even lastig met de (micro) triathlon, waar je geen koptelefoon mocht gebruiken :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 25 april 2018 @ 10:50:15 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_178730052
quote:
6s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat had ik bijna gedaan, de ene x staat er 2x dit doen.. de andere keer staat het gewoon 2x uitgeschreven :+
Maargoed, het werkt voo rje, dat is het belangrijkste :)
nee niet helemaal waar, als het helemaal staat uitgeschreven doe je ren-wandel-ren-wandel-ren. Maar ik begrijp je irritatie :+

Oh en ik zet gewoon Spotify op en heb een stopwatch horloge ;)
disclaimer
  woensdag 25 april 2018 @ 10:52:55 #230
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178730102
tnx dames

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bwuh.. stom! -O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 25 april 2018 @ 10:54:04 #231
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178730121
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee niet helemaal waar, als het helemaal staat uitgeschreven doe je ren-wandel-ren-wandel-ren. Maar ik begrijp je irritatie :+

Oh en ik zet gewoon Spotify op en heb een stopwatch horloge ;)
ahh.. en dat schema is nog enigszins te onthouden..

Ik vind het heerlijk met evy dat ik niet na hoef te denken qua tijd etc..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 25 april 2018 @ 11:04:49 #232
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178730283
Lastig -O-
Zorg er in ieder geval voor dat je wel goed voor jezelf zorgt! anders kom je zelf ook weer terug bij af en dan ben jij ver van huis, maar je vriend ook. Dus dubbel niets. En jijzelf staat toch voorop.
pi_178730366
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind de combinatie van shakes en pullen bier overigens wel hilarisch :D
Ik voel me niet aangesproken. 8-) :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178730378
quote:
6s.gif Op woensdag 25 april 2018 11:04 schreef Cue_ het volgende:
Lastig -O-
Zorg er in ieder geval voor dat je wel goed voor jezelf zorgt! anders kom je zelf ook weer terug bij af en dan ben jij ver van huis, maar je vriend ook. Dus dubbel niets. En jijzelf staat toch voorop.
Dit.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 25 april 2018 @ 11:14:03 #235
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178730405
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:52 schreef Barreltje het volgende:
tnx dames

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bwuh.. stom! -O-
Probeer hem omhoog te trekken i.p.v. dat je hem jou omlaag laat trekken
pi_178730932
quote:
6s.gif Op woensdag 25 april 2018 11:04 schreef Cue_ het volgende:
Lastig -O-
Zorg er in ieder geval voor dat je wel goed voor jezelf zorgt! anders kom je zelf ook weer terug bij af en dan ben jij ver van huis, maar je vriend ook. Dus dubbel niets. En jijzelf staat toch voorop.
quote:
17s.gif Op woensdag 25 april 2018 11:14 schreef hugecooll het volgende:
Probeer hem omhoog te trekken i.p.v. dat je hem jou omlaag laat trekken
Allebei helemaal mee eens :Y Barreltje, niemand is er bij gebaat als je naast hem gaat zitten sippen :* Hij ook niet! En dat 'oneerlijk' zit in je hoofd. Hij heeft meer aan een vrolijke, gelukkige Barrel dan aan iemand die ook in de put zit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178730944
Wat zwaar Barreltje. Eens met de rest hoor. Ik snap je gevoel, maar het is toch wel heel belangrijk dat je goed voor jezelf zorgt, zodat jij weer goed voor hem kunt zorgen.

Supertof dat je nu 7 minuten loopt SQ! Zeker een *O* waard.

Ik ben zo blij en trots! 89.8 weeg ik!
Nog onwijs veel maar toch al ruim 16 kilo minder :+
pi_178730951
Ik heb een 'teveel-ingrediënten-voor-Cue' salade gemaakt en die is super lekker :9 (maar daar hoefde ik alleen maar feta voor te kopen).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178730964
Gaat lekker Missladybug! *O* Weg met die 9 *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 25 april 2018 @ 12:09:38 #240
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178731055
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 12:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een 'teveel-ingrediënten-voor-Cue' salade gemaakt en die is super lekker :9 (maar daar hoefde ik alleen maar feta voor te kopen).
:D
Mijn salade: kip/ei/sla/komkommer/yofresh (de puntpaprika heb ik tegenwoordig al geskipt, want vond ik weinig toevoegen)
  woensdag 25 april 2018 @ 12:10:18 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_178731064
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 12:00 schreef Missladybug het volgende:
Wat zwaar Barreltje. Eens met de rest hoor. Ik snap je gevoel, maar het is toch wel heel belangrijk dat je goed voor jezelf zorgt, zodat jij weer goed voor hem kunt zorgen.

Supertof dat je nu 7 minuten loopt SQ! Zeker een *O* waard.

Ik ben zo blij en trots! 89.8 weeg ik!
Nog onwijs veel maar toch al ruim 16 kilo minder :+
kanjer! Supergoed!! _O_
disclaimer
pi_178731139
quote:
6s.gif Op woensdag 25 april 2018 12:09 schreef Cue_ het volgende:

:D
Mijn salade: kip/ei/sla/komkommer/yofresh (de puntpaprika heb ik tegenwoordig al geskipt, want vond ik weinig toevoegen)
Mijn salade: couscous, granaatappel, komkommer, sla, wortel, sinaasappel, kikkererwten, feta, yoghurt, munt, koriander, limoen, olijfolie, komijnzaad, pistachenoten, sesamzaad en curcuma.

(ik was eigenlijk op zoek naar iets met het halve blikje kikkererwten wat ik nog had en hoefde hier alleen nog feta voor te kopen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 25 april 2018 @ 12:15:40 #243
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178731169
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 12:14 schreef Isabeau het volgende:

Mijn salade: couscous, granaatappel, komkommer, sla, wortel, sinaasappel, kikkererwten, feta, yoghurt, munt, koriander, limoen, olijfolie, komijnzaad, pistachenoten, sesamzaad en curcuma.
Teveel , te smerig :P Idd een niet-cue ding :D
pi_178731183
quote:
6s.gif Op woensdag 25 april 2018 12:15 schreef Cue_ het volgende:

Teveel , te smerig :P Idd een niet-cue ding :D
Dat had ik wel verwacht :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 25 april 2018 @ 12:17:51 #245
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178731208
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 12:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat had ik wel verwacht :D
Eet smakelijk :*
  woensdag 25 april 2018 @ 12:18:12 #246
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178731214
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 12:00 schreef Missladybug het volgende:
Ik ben zo blij en trots! 89.8 weeg ik!
Nog onwijs veel maar toch al ruim 16 kilo minder :+
Goed bezig *O*
  woensdag 25 april 2018 @ 12:23:22 #247
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_178731280
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 12:00 schreef Missladybug het volgende:
Wat zwaar Barreltje. Eens met de rest hoor. Ik snap je gevoel, maar het is toch wel heel belangrijk dat je goed voor jezelf zorgt, zodat jij weer goed voor hem kunt zorgen.

Supertof dat je nu 7 minuten loopt SQ! Zeker een *O* waard.

Ik ben zo blij en trots! 89.8 weeg ik!
Nog onwijs veel maar toch al ruim 16 kilo minder :+
*O*

Dankzij de curry-suggestie heb ik velen zin in mijn avondeten. Nerm. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 25 april 2018 @ 12:46:38 #248
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178731596
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 12:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een 'teveel-ingrediënten-voor-Cue' salade gemaakt en die is super lekker :9 (maar daar hoefde ik alleen maar feta voor te kopen).
_O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_178731609
Thank voor de jompels :D O+
Ik baalde alleen van gewicht van (8> . Die zit al weken op de 90 en ik dacht Ha die haal ik ff lekker in.
Weegt ie ineens 89.5 -O-

Lijstje van vandaag:
O: Flinke bak skyr met havermout bosbessen en honing
L: Groot broodje met filet american en komkommer
T: Twee plakjes 30+ kaas op rijstwafels
D: Salade van rucola, bloemkoolrijst, kip, mango, paprika en walnoten
S: Uurtje bodypump
  woensdag 25 april 2018 @ 12:48:29 #250
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178731613
Teveel dingen die Rauw niet graag eet-Salade zou het ook nog kunnen zijn. 8-)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 25 april 2018 @ 12:48:48 #251
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178731615
Of matige-combinaties-salade
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 12:51:17 #252
236264 crew  capricia
pi_178731644
Gisteren een voedingsgesprek op de sportschool gehad. Alles is natuurlijk afhankelijk van je doelstellingen. En ik wil wat bijna onmogelijk is: Spiermassa aankomen, Vetten afvallen. Wie wil dit niet??

Bottom line komt het er op neer dat ik mijn eiwit-inname toch wel een stuk moet verhogen.
Dit gesprek was 1 op 1. En omdat ik al tijden alles vastleg op MFP, konden we dit eens goed onder de loep nemen.
Eiwitinname bleek op weekbasis rond de 20% te zitten.
Dit ga ik ophogen naar 35%.

Dus iedere maaltijd, ook ontbijt en lunch, een flink aandeel eiwitten inplannen.

Ik weet dit allemaal wel, maar het is toch weer aan mijn aandacht ontsnapt de afgelopen tijd.
Dus kwark ontbijt, lunchen met gerookte kipfilet, avondeten met zalm etc.
We gaan er eens fris tegenaan!

Luchsalade was overigens wel lekker:
Gerookte kip en gegrilde groene asperges met edamame boontjes en cherrytomaatjes, op een bedje van verse spinazie. Beetje honing-mosterd dressing erbij. En smikkelen maar.
Definitely not CIA
  woensdag 25 april 2018 @ 12:52:12 #253
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178731657
in-b4 "zoveel eiwitten heb je helemaal niet nodig"
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 12:54:52 #254
236264 crew  capricia
pi_178731703
quote:
6s.gif Op woensdag 25 april 2018 12:52 schreef Rauw. het volgende:
in-b4 "zoveel eiwitten heb je helemaal niet nodig"
Ja wel. Kennelijk wel. Mijn grootste probleem is dat ik wel afval maar mijn spiermassa niet groeit...ik weet dat dat bijna onmogelijk is, maar toch..ik wil dat! :D
Definitely not CIA
  woensdag 25 april 2018 @ 12:55:44 #255
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178731713
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 12:54 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja wel. Kennelijk wel. Mijn grootste probleem is dat ik wel afval maar mijn spiermassa niet groeit...ik weet dat dat bijna onmogelijk is, maar toch..ik wil dat! :D
Dus je verbrand spieren?
Meer eten.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_178731720
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 12:54 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja wel. Kennelijk wel. Mijn grootste probleem is dat ik wel afval maar mijn spiermassa niet groeit...ik weet dat dat bijna onmogelijk is, maar toch..ik wil dat! :D
Dus ga je nu eten op een manier die je niet aanstaat om dan uiteindelijk teleurgesteld te raken dat wat jij wil zo goed als niet kan en het dus niet lukt.

Zonde.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 25 april 2018 @ 12:57:05 #257
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178731733
quote:
2s.gif Op woensdag 25 april 2018 12:56 schreef Lonaa het volgende:
Dus ga je nu eten op een manier die je niet aanstaat
waar zegt ze dat?
pi_178731748
quote:
6s.gif Op woensdag 25 april 2018 12:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

waar zegt ze dat?
Het feit dat ze het niet deed omdat het 'aan haar aandacht ontsnapt was'
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 12:59:06 #259
236264 crew  capricia
pi_178731769
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 12:55 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dus je verbrand spieren?
Meer eten.
Nee, geen spieren verbrand. Dat is gelijk gebleven. Veel vet verbrand.

Meer eten gaat worden: Meer eiwitten eten...bijna verdubbelen. Kcals houd ik ongeveer hetzelfde...rond of net iets onder onderhoud.
Definitely not CIA
  woensdag 25 april 2018 @ 12:59:37 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_178731774
quote:
6s.gif Op woensdag 25 april 2018 12:52 schreef Rauw. het volgende:
in-b4 "zoveel eiwitten heb je helemaal niet nodig"
nja, ligt er aan. Op 1200 kcal is 35% eiwitten natuurlijk stukken minder dan op 2500 kcal :+
disclaimer
  woensdag 25 april 2018 @ 13:00:21 #261
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178731779
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 12:51 schreef capricia het volgende:
Gisteren een voedingsgesprek op de sportschool gehad. Alles is natuurlijk afhankelijk van je doelstellingen. En ik wil wat bijna onmogelijk is: Spiermassa aankomen, Vetten afvallen. Wie wil dit niet??
ben/was ik ook mee bezig. Eigenlijk weinig calorieën eten, aan krachttraining doen en veel eiwitten eten idd.

Proteīneshakes en blikjes tonijn en zo zijn wel nice omdat ze bijna volledig uit eiwitten bestaan. 500g magere kwark is ook nog geen 300kcal, om maar wat te noemen
  woensdag 25 april 2018 @ 13:00:30 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_178731783
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 12:59 schreef capricia het volgende:

[..]

Nee, geen spieren verbrand. Dat is gelijk gebleven. Veel vet verbrand.

Meer eten gaat worden: Meer eiwitten eten...bijna verdubbelen. Kcals houd ik ongeveer hetzelfde...rond of net iets onder onderhoud.
onderhoud of bmr? Of hoef jij niet meer af te vallen nu?
disclaimer
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 13:02:27 #263
236264 crew  capricia
pi_178731811
Overigens wil ik na de zomer voor het eerst een bewuste (rustige) bulk gaan doen. Ik ben zo benieuwd naar wat het gaat doen in spiermassa!
Definitely not CIA
  woensdag 25 april 2018 @ 13:05:25 #264
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178731856
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 12:59 schreef capricia het volgende:

[..]

Nee, geen spieren verbrand. Dat is gelijk gebleven. Veel vet verbrand.

Meer eten gaat worden: Meer eiwitten eten...bijna verdubbelen. Kcals houd ik ongeveer hetzelfde...rond of net iets onder onderhoud.
Ben je bang om in gewicht aan te komen?
Waarom sta je op de weegschaal?
Wat is je daadwerkelijke doel?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 13:07:26 #265
236264 crew  capricia
pi_178731881
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

onderhoud of bmr? Of hoef jij niet meer af te vallen nu?
Ik ben van 80 kilo naar 65 kilo gegaan (over meer dan een jaar) met behoud van spiermassa. Mijn BMI is 22.9. Maar heb nog een vet% van 30%.
Dus afvallen qua gewicht hoef ik niet meer. Maar wel zou ik graag mijn vet% willen verlagen (en meer spieren willen kweken).
Dus binnen mijn voeding ga ik het accent verleggen naar meer eiwitten, maar het aantal Kcals mag gewoon hetzelfde blijven.
Tuurlijk is het leuk om nog iets af te vallen, maar dat is geen hoofddoel meer.
Definitely not CIA
  woensdag 25 april 2018 @ 13:08:03 #266
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178731893
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 12:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nja, ligt er aan. Op 1200 kcal is 35% eiwitten natuurlijk stukken minder dan op 2500 kcal :+
Iemand die 1200kcal eet is als het goed is ook geen 100+kg en komt met 35% van 1200kcal ook aan 1,5-2gr per kg lichaamsgewicht.
:7 :9
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 25 april 2018 @ 13:08:38 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_178731899
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:07 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik ben van 80 kilo naar 65 kilo gegaan (over meer dan een jaar) met behoud van spiermassa. Mijn BMI is 22.9. Maar heb nog een vet% van 30%.
Dus afvallen qua gewicht hoef ik niet meer. Maar wel zou ik graag mijn vet% willen verlagen (en meer spieren willen kweken).
Dus binnen mijn voeding ga ik het accent verleggen naar meer eiwitten, maar het aantal Kcals mag gewoon hetzelfde blijven.
Tuurlijk is het leuk om nog iets af te vallen, maar dat is geen hoofddoel meer.
helder! Mooi resultaat ook al, hopelijk lukt de spieropbouw ook!
disclaimer
  woensdag 25 april 2018 @ 13:12:10 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_178731933
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:08 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Iemand die 1200kcal eet is als het goed is ook geen 100+kg en komt met 35% van 1200kcal ook aan 1,5-2gr per kg lichaamsgewicht.
:7 :9
aannames :P
disclaimer
  woensdag 25 april 2018 @ 13:16:21 #269
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178732001
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

aannames :P
Als eiwitten je boeien dan ben je ook geīntresseerd in voldoende voeding binnen krijgen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 25 april 2018 @ 13:16:58 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_178732008
Overigens, als ik 2 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht zou eten kom ik op 160 gram eiwitten.
Ik heb momenteel 800 kcal op. 65 gram eiwitten en dat is 35% nu.
Als ik die lijn door zou trekken tot aan 1800 kcal kom ik niet boven de 160 gram. Dus mag jij me vertellen waarom 35% dan te veel is :P
disclaimer
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 13:17:22 #271
236264 crew  capricia
pi_178732016
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:05 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ben je bang om in gewicht aan te komen?
Waarom sta je op de weegschaal?
Wat is je daadwerkelijke doel?
Oe, wat een goede vragen!
Aankomen in gewicht is geen probleem zolang het binnen normale proporties blijft. Maar ik wil geen 80 kilo meer wegen (met 169 lengte).

Die weegschaal: dat is een soort gewoonte geworden over de afgelopen jaren. Dat ding is geconnect aan mijn fitbit. En ik houd erg van wat je noemt "quantified self". Net als sleeptracking etc.
Mijn doel nu is: vet% verminderen, spiermassa langzaam gaan opbouwen.

En het verschuiven van mijn voeding naar meer eiwitten, lijkt me ook iets wat in het dieettopic hoort..het betreft een bewuste keuze binnen mijn dieet.
Definitely not CIA
  woensdag 25 april 2018 @ 13:18:57 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_178732047
Oftewel, een percentage zegt niks. Het is geheel afhankelijk van hoeveel je eet en wát je verder nog eet.
disclaimer
  woensdag 25 april 2018 @ 13:20:15 #273
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178732066
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens, als ik 2 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht zou eten kom ik op 160 gram eiwitten.
Ik heb momenteel 800 kcal op. 65 gram eiwitten en dat is 35% nu.
Als ik die lijn door zou trekken tot aan 1800 kcal kom ik niet boven de 160 gram. Dus mag jij me vertellen waarom 35% dan te veel is :P
eigenlijk is het per vetvrije kilo
  woensdag 25 april 2018 @ 13:21:01 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_178732080
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:20 schreef hugecooll het volgende:

[..]

eigenlijk is het per vetvrije kilo
oh, dan kan ik maar beter geen vlees meer eten _O-
disclaimer
  woensdag 25 april 2018 @ 13:21:09 #275
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 13:22:07 #276
236264 crew  capricia
pi_178732100
quote:
2s.gif Op woensdag 25 april 2018 12:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dus ga je nu eten op een manier die je niet aanstaat om dan uiteindelijk teleurgesteld te raken dat wat jij wil zo goed als niet kan en het dus niet lukt.

Zonde.
Dus iedereen die bewust veranderingen in zijn voedingspatroon doorvoert, doet dat tegen zijn zin, en daarbij gaat het altijd mislukken?

Lijkt me zo een negatieve manier om in het leven te staan. Hoop niet dat je altijd zo naar bewuste verandering kijkt.
Ik ben blij met al het resultaat tot nu toe. En ga positief met deze nieuwe fase beginnen.
Definitely not CIA
pi_178732154
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:22 schreef capricia het volgende:

[..]

Dus iedereen die bewust veranderingen in zijn voedingspatroon doorvoert, doet dat tegen zijn zin, en daarbij gaat het altijd mislukken?

Lijkt me zo een negatieve manier om in het leven te staan. Hoop niet dat je altijd zo naar bewuste verandering kijkt.
Ik ben blij met al het resultaat tot nu toe. En ga positief met deze nieuwe fase beginnen.
Dan heb je me verkeerd begrepen. Als je weet dat vet verbranden en tegelijkertijd spiermassa vergroten een, zoals je zelf zei, bijna onmogelijke opgave is, lijkt het me zonde om het toch te proberen omdat het dan hoogstwaarchijnlijk voornamelijk frustratie geeft.

Beter idee lijkt me dan (zoals je op vorige pagina zei, geloof ik) nu wel meer eiwitten te gaan eten (want is altiijd prima :) ) maar je nog even op vet verliezen te richten en dan voorzichtig te gaan bulken na de zomer.
Meer kans op succes, meer beter :)
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 13:28:21 #278
236264 crew  capricia
pi_178732172
quote:
2s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dan heb je me verkeerd begrepen. Als je weet dat vet verbranden en tegelijkertijd spiermassa vergroten een, zoals je zelf zei, bijna onmogelijke opgave is, lijkt het me zonde om het toch te proberen omdat het dan hoogstwaarchijnlijk voornamelijk frustratie geeft.

Beter idee lijkt me dan (zoals je op vorige pagina zei, geloof ik) nu wel meer eiwitten te gaan eten (want is altiijd prima :) ) maar je nog even op vet verliezen te richten en dan voorzichtig te gaan bulken na de zomer.
Meer kans op succes, meer beter :)
Ah okay. Dan heb ik je verkeerd begrepen. :D ^O^
Definitely not CIA
pi_178732179
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:28 schreef capricia het volgende:

[..]

Ah okay. Dan heb ik je verkeerd begrepen. :D ^O^
Ik vloog wat kort door de bocht. :+
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 25 april 2018 @ 13:30:43 #280
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178732208
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens, als ik 2 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht zou eten kom ik op 160 gram eiwitten.
Ik heb momenteel 800 kcal op. 65 gram eiwitten en dat is 35% nu.
Als ik die lijn door zou trekken tot aan 1800 kcal kom ik niet boven de 160 gram. Dus mag jij me vertellen waarom 35% dan te veel is :P
Alsof je mij ooit hoorde zeggen dat er ooit eiwitten teveel zijn.

Dat zijn meer teksten voor jou of een van de andere anti-sporters hier.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 25 april 2018 @ 13:31:30 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_178732222
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:30 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Alsof je mij ooit hoorde zeggen dat er ooit eiwitten teveel zijn.

Dat zijn meer teksten voor jou of een van de andere anti-sporters hier.
wat een teleurstellende uitspraak weer.
disclaimer
  woensdag 25 april 2018 @ 13:32:34 #282
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178732239
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:20 schreef hugecooll het volgende:

[..]

eigenlijk is het per vetvrije kilo
Officieel wel, als je wil micromanagen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_178732266
MASSIEVE ADIDASKORTING. IK HERHAAL MASSIEVE ADIDASKORING

Powerlifters 3.1 voor 60 euo.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 25 april 2018 @ 13:35:40 #284
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178732279
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:17 schreef capricia het volgende:

[..]

Oe, wat een goede vragen!
Aankomen in gewicht is geen probleem zolang het binnen normale proporties blijft. Maar ik wil geen 80 kilo meer wegen (met 169 lengte).

Die weegschaal: dat is een soort gewoonte geworden over de afgelopen jaren. Dat ding is geconnect aan mijn fitbit. En ik houd erg van wat je noemt "quantified self". Net als sleeptracking etc.
Mijn doel nu is: vet% verminderen, spiermassa langzaam gaan opbouwen.

En het verschuiven van mijn voeding naar meer eiwitten, lijkt me ook iets wat in het dieettopic hoort..het betreft een bewuste keuze binnen mijn dieet.
Volgens mij kun je dan beter in een licht overschot gaan eten, dan kom je spiermassa aan en gaat je vetpercentage (dus) naar beneden.

Dat je meer spiermassa wil klinkt mij ook als een doel wat je beter kan tracken zonder dagelijkse/wekelijkse weegschaal. Omdat je kan gaan stressen om gewichtstoename terwijl je eigenlijk goed bezig bent.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 25 april 2018 @ 13:36:20 #285
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178732289
quote:
2s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:34 schreef Lonaa het volgende:
MASSIEVE ADIDASKORTING. IK HERHAAL MASSIEVE ADIDASKORING

Powerlifters 3.1 voor 60 euo.
25% korting op veel zie ik zo snel? OF nog meer?
pi_178732305
quote:
6s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

25% korting op veel zie ik zo snel? OF nog meer?
Kortingcode Friends invullen = 25% korting.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 25 april 2018 @ 13:37:57 #287
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178732309
quote:
2s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:37 schreef Lonaa het volgende:

Kortingcode Friends invullen = 25% korting.
aah ja zie het idd

[ Bericht 12% gewijzigd door Cue_ op 25-04-2018 13:43:52 ]
pi_178732414
Slecht bijgelezen, sorry. Slecht nieuws vanmiddag en nu staat m'n hoofd even nergens naar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ga ik niet me volstoppen met chocola, kaas en kroketten als troost. Herhaal, niet. Hoop ik. Ik voel een soort mix van totaal mijn eetlust kwijt en de drang om vet en zoet eten naar binnen te harken in de hoop dat ik me dan beter voel. Ondanks dus totaal geen eetlust. Gek hoe dat werkt.

En eigenlijk moet ik hard werken en heb ik morgen een heel belangrijke afspraak waar ik dingen voor moet voorbereiden nu, maar meh. Het lukt even niet. Ik sta morgen wel om 5.00 op om het alsnog te doen, ofzo..
pi_178732425
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik werd niet gestraft voor mijn taart. 77.9.
Gisteren zelfs 2x7 minuten gerend. Het is aannemelijk dat dat het langste is wat ik ooit in mijn leven ononderbroken heb gerend :') en dan mag ik donderdag meteen 15 minuten onafgebroken :'( RIP.
Maar hoe ging dat? Wel fikse sprongen zeg
pi_178732485
quote:
6s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

aah ja zie het idd
Ook op outlet *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178732566
Ok, ik zal braaf alleen lifting shoes kopen :')
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 25 april 2018 @ 14:01:46 #292
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178732626
quote:
2s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:57 schreef Lonaa het volgende:
Ok, ik zal braaf alleen lifting shoes kopen :')
Meeste dingen zijn ook naar de adviesprijs gezet en dus eigenlijk niet eens veel afgeprijsd na toepassen code.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_178732643
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:01 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Meeste dingen zijn ook naar de adviesprijs gezet en dus eigenlijk niet eens veel afgeprijsd na toepassen code.
Deze koop je overal op interwebs voor tussen de 80 en 90 euro.
Ik nu voor 60. Dat is prima.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 25 april 2018 @ 14:03:41 #294
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178732660
quote:
2s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Deze koop je overal op interwebs voor tussen de 80 en 90 euro.
Ik nu voor 60. Dat is prima.
Dat weet ik, van die Powerlifts willen ze al een tijdje af, had ze ook voor ¤60.- een jaartje terug ofzo.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_178732670
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:03 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dat weet ik, van die Powerlifts willen ze al een tijdje af, had ze ook voor ¤60.- een jaartje terug ofzo.
Ik heb ze nu. :6
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 25 april 2018 @ 14:17:16 #296
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_178732900
Hendig, het was wel weer eens tijd voor nieuwe sportschoolschoenen. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_178732905
Over dat van veel suiker en afkicken: volgens mij kan ik gewoon echt niet zonder. Ik ben serieus verslaafd ;(.
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 14:21:42 #298
236264 crew  capricia
pi_178732981
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:17 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Over dat van veel suiker en afkicken: volgens mij kan ik gewoon echt niet zonder. Ik ben serieus verslaafd ;(.
En als je het bewust eerst vervangt door natuurlijke suikers (fruit bijv), en dan wat gaat minderen?
Definitely not CIA
  woensdag 25 april 2018 @ 14:24:37 #299
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178733042
quote:
2s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:34 schreef Lonaa het volgende:
MASSIEVE ADIDASKORTING. IK HERHAAL MASSIEVE ADIDASKORING

Powerlifters 3.1 voor 60 euo.
Als het kleurtje je niet uitmaakt: https://www.zalando.nl/ad(...)n-ad542a2id-k11.html en https://www.zalando.nl/ad(...)n-ad542a2id-g11.html
  woensdag 25 april 2018 @ 14:28:47 #300
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178733113
Die van mij kostten 160 euro ofzo. Maar wel erg er blij mee O+
  woensdag 25 april 2018 @ 14:45:13 #301
37248 BertV
Handgemaakt
pi_178733335
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 14:17 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Over dat van veel suiker en afkicken: volgens mij kan ik gewoon echt niet zonder. Ik ben serieus verslaafd ;(.
Wat capricia al vertelde. Vervang het met natuurlijke suikers (niet de sappen).

Desnoods start je bizar. (of zie je hoe bizar bewerkt voedsel is)
Een zak drop staat qua suiker en energie gelijk aan een hele flinke tros bananen.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')