abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_178659431
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178661617
quote:
FlippingCoin

Ah cool, maak je deze na van bestaande auto's? :o
Ja, ik heb hierbij gezocht op Olivetti Brabham livery (parmalat decals kon ik niet vinden), hiervan heb ik de belangrijkste kenmerken over genomen naar de auto's. De BMW VGT iets anders geinterpeertjes dan de Z4 ;)
pi_178664207
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 21:32 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ja, ik heb hierbij gezocht op Olivetti Brabham livery (parmalat decals kon ik niet vinden), hiervan heb ik de belangrijkste kenmerken over genomen naar de auto's. De BMW VGT iets anders geinterpeertjes dan de Z4 ;)
Ah gaaf zeg, als ik die auto's ooit krijg zal ik ze gebruiken. ^O^
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178680886
Ze zien er goed uit Meike :D heb de f1 nooit actief meegemaakt in de jaren 80, maar de Brabhams blijf ik de mooiste auto,s vinden, al is dat close met de Lotus 92
pi_178690475
Eerste race online gedaan, laatste geworden. :+

Was wel op een circuit die ik nog niet had gedaan, en had twee mensen ingehaald maar die waren gestopt aan het einde. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178694479
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 12:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Eerste race online gedaan, laatste geworden. :+

Was wel op een circuit die ik nog niet had gedaan, en had twee mensen ingehaald maar die waren gestoptaan het einde. :{
:P

Dat is niet slim van hun om te stoppen. Als ik je een tip kan geven is dat je een race altijd uit moet rijden. Je DR en SR rating krijgen namelijk een flinke klap als je stopt, staat een straf op.
  maandag 23 april 2018 @ 16:25:27 #7
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_178694680
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 16:15 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

:P

Dat is niet slim van hun om te stoppen. Als ik je een tip kan geven is dat je een race altijd uit moet rijden. Je DR en SR rating krijgen namelijk een flinke klap als je stopt, staat een straf op.
Misschien internetprobleem?
Of gestopt om in de lagere classes te rellen? :)
pi_178695047
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 16:15 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

:P

Dat is niet slim van hun om te stoppen. Als ik je een tip kan geven is dat je een race altijd uit moet rijden. Je DR en SR rating krijgen namelijk een flinke klap als je stopt, staat een straf op.
Ah oké wist ik niet maar dat is wel goed ja, beetje lame om maar te stoppen als je geen top 3 bent of zo.

Was een leuke race verder wel. *O*

Alleen jammer dat ik de baan niet kan oefenen in circuit dinges. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178695102
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 16:25 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Misschien internetprobleem?
Of gestopt om in de lagere classes te rellen? :)
Lager dan dit is er niet denk ik. :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178695564
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 16:47 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ah oké wist ik niet maar dat is wel goed ja, beetje lame om maar te stoppen als je geen top 3 bent of zo.

Was een leuke race verder wel. *O*

Alleen jammer dat ik de baan niet kan oefenen in circuit dinges. :P
Wel in time trial modus van het event zelf

Voor mij altijd wel geholpen heeft is het rijden/leren van een circuit voor de eerste keer en van de eerste serieuze tijd die je daar hebt gezet, moet dan 5 seconden vanaf !
pi_178698579
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 17:16 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Wel in time trial modus van het event zelf

Voor mij altijd wel geholpen heeft is het rijden/leren van een circuit voor de eerste keer en van de eerste serieuze tijd die je daar hebt gezet, moet dan 5 seconden vanaf !
Ja dat is wel een goede inderdaad. Ik zal dit circuit sowieso wat vaker oefenen, allemaal eigenlijk wel. :P


Hoe zit het trouwens met het gekozen circuit van de daily races, is dat de hele dag dezelfde?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178700288
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 19:42 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja dat is wel een goede inderdaad. Ik zal dit circuit sowieso wat vaker oefenen, allemaal eigenlijk wel. :P


Hoe zit het trouwens met het gekozen circuit van de daily races, is dat de hele dag dezelfde?
Ja de daily's blijven 24 uur hetzelfde en wijzigen ergens in de ochtend, geloof rond een uur of 8.
pi_178700369
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 20:39 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ja de daily's blijven 24 uur hetzelfde en wijzigen ergens in de ochtend, geloof rond een uur of 8.
Ah cool dan ga ik volgende keer eerst even tijdje oefenen. :Y)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178723331
Vandaag al 12e geworden in de daily race. :P

Wat is jullie favoriete GR4 auto trouwens? Gebruik nu een Aston Martin.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178724313
quote:
16s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Vandaag al 12e geworden in de daily race. :P

Wat is jullie favoriete GR4 auto trouwens? Gebruik nu een Aston Martin.
Met GTracing.nl hebben we toevallig nu een Gr4 kampioenschap. Afgelopen Maandag (gister) was de eerste race en zelf vond ik de Honda NSX wel fijn rijden. De bedoeling is ook elke ronde (avond) met een andere auto te rijden, om het veld gevarieerd te houden.
Dit is ook het eerste kampioenschap ooit wat we gaan rijden mét boost aan. Natuurlijk is realisme belangrijk, maar het nadeel is dat velen een saaie race beleefden en voor 80% van de tijd eenzame races reden. Gisteravond was het echt anders. Constant, 20 ronden lang, op Interlagos een groep van 5 man die vochten om plek 2, alleen de leider had een saaie race :D _O-

Volgende week maandag rijden we op DragonTrail ;)

Edit; Vanavond weer eens bezig geweest met een RedBall art car, een projectje (rot op Hornbach met je reclame) dat ik bij aankoop van GTsport gekocht heb. Deze krijgt ook een thema, basketbal (ja ze zijn oorspronkelijk oranje, ik weet het) :P
  woensdag 25 april 2018 @ 09:00:54 #16
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_178728339
Gisteren eerst de daily gereden op Brands Hatch... starten als derde (best netjes na maar 2 qualificatierondjes). Maar ja, eerste bocht te fanatiek dus de baan uit. Daarna in bocht 2 kreeg ik een 2s penalty omdat er zo'n pool met prut-verbinding opeens tegen me aan lagged... schijt irritant. Dus ik rem af voor die penalty, vliegt er iemand van de baan waardoor ik in een yellow-flag deel sta, en dan neemt je penalty dus niet af. Dus ik moest eerst die sector weer uit voor ik alsnog m'n straf in kon lossen. Die race was dus naar de klote. Wel nog een leuk gevecht met 2 andere nederlanders die achteraan reden. En uiteindelijk in de laatste 2 rondes (van de 4) 11 seconden bij ze weg gereden... als ik eenmaal in het ritme zit wil het wel.

Daarna de daily op Suzuka. Gewoon zin om te racen, geen tijd voor een serieuze kwalificatie. Leuke race, alleen weer zo'n penalty waarbij ik dit keer geen idee had wat de oorzaak was.

Beide races wel kut voor de punten. DR met bijna 1000 punten gezakt. SR van 99 naar 87.
-O- Maar goed, binnenkort weer wat in te halen denk ik. En er dan weer eens goed voor gaan zitten.
pi_178748839
Edit: Zie V&A : Logitech G29 + G25 shifter

[ Bericht 94% gewijzigd door Meike26 op 26-04-2018 07:57:54 (Reactie verplaatst naar apart topic in V&A) ]
pi_178761754
Na een pittige race met de nieuwe Alpine A110 op Tsukuba (dat ding heeft meer issues dan een gemiddelde Kardashian), de laatste hand gelegd aan mijn 3e RedBall Art Car! :D

Te vinden met #'s : RedBall, artcar, NBA :P

pi_178780809
Jammer dat je die ghost niet uit kan zetten met die circuit challenge, ik vind het echt irritant als die net voor mij zit. :{

Dat circuit met het kronkelweggetje omlaag en een lang recht stuk is trpuwens tof. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178780960
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2018 20:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Jammer dat je die ghost niet uit kan zetten met die circuit challenge, ik vind het echt irritant als die net voor mij zit. :{

Dat circuit met het kronkelweggetje omlaag en een lang recht stuk is trpuwens tof. :P
Ja hoor, ghost kan je gewoon uitzetten, als ik het goed heb met de pijltjes toets omhoog drukken en verdwijnt/verschijnt hij !

Lange tijd heb ik dat een vervelend circuit gevonden. Vandaag een paar races gereden op Alsace (als je het over die hebt) en begin het nu ook een leuk circuit te vinden :)
  vrijdag 27 april 2018 @ 20:38:21 #21
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_178781138
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 20:25 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ja hoor, ghost kan je gewoon uitzetten, als ik het goed heb met de pijltjes toets omhoog drukken en verdwijnt/verschijnt hij !

Lange tijd heb ik dat een vervelend circuit gevonden. Vandaag een paar races gereden op Alsace (als je het over die hebt) en begin het nu ook een leuk circuit te vinden :)
Ow, ik doe dat met R3

ik had net ff die circuit challange van Tsukuba gedaan. Dat ging te makkelijk :P
Maar die nieuwe track (dragon trail tuinen) vind ik wel tof. Paar mooie bochten.
pi_178781365
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 20:25 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ja hoor, ghost kan je gewoon uitzetten, als ik het goed heb met de pijltjes toets omhoog drukken en verdwijnt/verschijnt hij !

Lange tijd heb ik dat een vervelend circuit gevonden. Vandaag een paar races gereden op Alsace (als je het over die hebt) en begin het nu ook een leuk circuit te vinden :)
Oh cool ik had bij optie gekeken maar daar mocht ik hem niet uitzetten thanks!

En die bedoelde ik ja, Alsace, vind die afdaling wel vet maar ook moeilijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178781372
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 20:38 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ow, ik doe dat met R3

ik had net ff die circuit challange van Tsukuba gedaan. Dat ging te makkelijk :P
Maar die nieuwe track (dragon trail tuinen) vind ik wel tof. Paar mooie bochten.
Ah cool dan doe ik die hierna.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179003193
Als amateur vind ik de nieuwe Dragon Trail lay-out wel pittig. Hoe ervaren jullie deze?
pi_179003810
Waar ik me kapot aan erger dat als je eerste mag starten met de daily race, dat ze je meteen beuken bij de eerst volgende bocht, dat je dan meteen 10e staat, of dat ze je niet voorbij laten gaan terwijl je
Veel sneller bent, zwaar irritant.
pi_179003872
Wat ik het meest achterlijk vind in dit spel is dat wanneer je 1 vs 1 gaat racen en er iemand wint, de tweede persoon zijn race niet uit kan rijden. Ook online is dit volgens mij (als je ver achter ligt).
People assume too much.
pi_179052398
Heb nog geen last van rammers gehad maar speel nog zelden online. :@

Die auto's worden trouwens aangepast tijdens de online races toch? Kan je dat in arcade ook doen? Probeer te kijken met welke ik het snelste ben.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179442070
Heb na een lange pauze weer tijd gevonden om wat daily's te doen. Ging best ok de afgelopen drie weekends. Eerst Brands Hatch, wat van haatbaan naar favoriet circuit gegaan is. Twee keer tweede geworden met een Audi R8 en daarna mn Eerste Win ever (w00t). DR stond van C laag op C driekwart, maar helaas raakte ik de race daarna met een Spaanse rammer in gevecht en hoewel ik door een slimme stop tweede werd, was mn SR gezakt van S naar A.

Tweede weekend was met de Gr2 GT's. ik heb er de Formule 1 auto voor verkocht en een Honda gekozen. Dragon Trail Gardens was heel erg leuk met die auto's: een keer derde en voor de rest steeds twee plaatsen winst tov mn kwali

Gisteren ging het beste: de Formule Red Bull is een heel grappig karretje om mee te rijden en als je door hebt dat je geen stop hoeft te maken door op de bochtensecties van Suzuka meer te liften dan te remmen kun je 10 rondjes Volgas. Twee keer podium, twee keer vierde, al was het een stuk lastiger met al die rammers achter de top10. Meest bizarre was een landgenoot die me in de eerste bocht eraf drukte, ging plakken bij een collega rammer waar door ik weer aansloot en ik kon er echt precies tussendoor op het moment dat de een links de boarding in gaat en de ander rechts in het grind landt. Ik had misschien voor een podium kunnen gaan in de laatste maar die vent ramde alles in de laatste chicane. Beloning was dat ik mn SR rating weer op S kreeg en DR rating naar B ging. Nu proberen B te blijven komend weekend (wordt al lastig genoeg met alleen een controller)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  maandag 28 mei 2018 @ 11:31:12 #29
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_179443429
Ik heb van de week wat online races gereden. M'n eerste overwinning is inmiddels een feit, evenals m'n eerste snelste ronde.

Maar man... is dat straf-systeem weer aangepast tussentijds ofzo?
Ik knalde van SR-S (99) naar SR-B in 3 races. In 1 geval was het contact echt mijn fout.

Verder kreeg ik straffen omdat
- iemand mij in een lange bocht buitenom probeerde in te halen, tegen mij aan schuurde (hij was nog niet eens halverwegen mijn auto) en de bocht niet haalde en dus het gras in vloog.
-bocht 2 op brands hatch, we allemaal vol in de remmen moeten, en er een idioot komt dive bomben. Waardoor we als op een pool-tafel allemaal tegen elkaar aan tikken. En vervolgens krijge de meeste een straf. Ik kreeg zo onderhand een epileptische aanval van al die knipperende "pentalty" labels.
-iemand vanuit het gras aan links vol de baan over komt steken naar rechts, maar niet ghost. Ik reed zo ver mogelijk naar rechts maar kon hem gewoon niet ontwijken.

Als ik een fout maak (en die maak ik echt wel) kan ik vaak prima met de straf leven (al is het soms wat onduidelijk hoe/waar je die nou het beste inlost). Maar dit soort ongein, waarbij je straffen krijgt volledig buiten je schuld, dat de-motiveert wel heel erg.

Daarbij vind ik ook dat die score niet moet ophouden bij 99 punten.
Je kunt nu 100 races heel sportief rijden en op SR-S rijden. Maar 1 foute race en je beland met een beetje pech in SR-A. En daar is toch echt een hele andere mentaliteit. Voor je het weet ben je weer in SR-B.

Wat mij betreft moeten ze die score zelf gewoon door laten tellen. Zodat je niet meteen met het eerste ongeluk weer uit S weg bent. Je bent daar gekomen door je netjes te gedragen... geef mensen die meerdere races in S hun best hebben gedaan even iets meer speling na een foutje.
pi_179444027
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 11:31 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb van de week wat online races gereden. M'n eerste overwinning is inmiddels een feit, evenals m'n eerste snelste ronde.

Maar man... is dat straf-systeem weer aangepast tussentijds ofzo?
Ik knalde van SR-S (99) naar SR-B in 3 races. In 1 geval was het contact echt mijn fout.

Verder kreeg ik straffen omdat
- iemand mij in een lange bocht buitenom probeerde in te halen, tegen mij aan schuurde (hij was nog niet eens halverwegen mijn auto) en de bocht niet haalde en dus het gras in vloog.
-bocht 2 op brands hatch, we allemaal vol in de remmen moeten, en er een idioot komt dive bomben. Waardoor we als op een pool-tafel allemaal tegen elkaar aan tikken. En vervolgens krijge de meeste een straf. Ik kreeg zo onderhand een epileptische aanval van al die knipperende "pentalty" labels.
-iemand vanuit het gras aan links vol de baan over komt steken naar rechts, maar niet ghost. Ik reed zo ver mogelijk naar rechts maar kon hem gewoon niet ontwijken.

Als ik een fout maak (en die maak ik echt wel) kan ik vaak prima met de straf leven (al is het soms wat onduidelijk hoe/waar je die nou het beste inlost). Maar dit soort ongein, waarbij je straffen krijgt volledig buiten je schuld, dat de-motiveert wel heel erg.

Daarbij vind ik ook dat die score niet moet ophouden bij 99 punten.
Je kunt nu 100 races heel sportief rijden en op SR-S rijden. Maar 1 foute race en je beland met een beetje pech in SR-A. En daar is toch echt een hele andere mentaliteit. Voor je het weet ben je weer in SR-B.

Wat mij betreft moeten ze die score zelf gewoon door laten tellen. Zodat je niet meteen met het eerste ongeluk weer uit S weg bent. Je bent daar gekomen door je netjes te gedragen... geef mensen die meerdere races in S hun best hebben gedaan even iets meer speling na een foutje.
Ja je hoort iedereen over die straftijden hopelijk passen ze het weer wat aan komende update.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179444107
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 10:11 schreef Sabata het volgende:
Heb na een lange pauze weer tijd gevonden om wat daily's te doen. Ging best ok de afgelopen drie weekends. Eerst Brands Hatch, wat van haatbaan naar favoriet circuit gegaan is. Twee keer tweede geworden met een Audi R8 en daarna mn Eerste Win ever (w00t). DR stond van C laag op C driekwart, maar helaas raakte ik de race daarna met een Spaanse rammer in gevecht en hoewel ik door een slimme stop tweede werd, was mn SR gezakt van S naar A.

Tweede weekend was met de Gr2 GT's. ik heb er de Formule 1 auto voor verkocht en een Honda gekozen. Dragon Trail Gardens was heel erg leuk met die auto's: een keer derde en voor de rest steeds twee plaatsen winst tov mn kwali

Gisteren ging het beste: de Formule Red Bull is een heel grappig karretje om mee te rijden en als je door hebt dat je geen stop hoeft te maken door op de bochtensecties van Suzuka meer te liften dan te remmen kun je 10 rondjes Volgas. Twee keer podium, twee keer vierde, al was het een stuk lastiger met al die rammers achter de top10. Meest bizarre was een landgenoot die me in de eerste bocht eraf drukte, ging plakken bij een collega rammer waar door ik weer aansloot en ik kon er echt precies tussendoor op het moment dat de een links de boarding in gaat en de ander rechts in het grind landt. Ik had misschien voor een podium kunnen gaan in de laatste maar die vent ramde alles in de laatste chicane. Beloning was dat ik mn SR rating weer op S kreeg en DR rating naar B ging. Nu proberen B te blijven komend weekend (wordt al lastig genoeg met alleen een controller)
Ja hoede auto die Gr2 Honda. _O_ Ik vind die Gr1 nog net wat te snel voor mij. Heb nu de Gr1 Bugatti en die vind ik wel goed rijden verder.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179490953
Nieuwe update is uit :Y)
SOONY
pi_179492988
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2018 14:46 schreef DKUp het volgende:
Nieuwe update is uit :Y)
Vanochtend vroeg al de update binnengehaald, aanrader is om met de Fiat500 een open lobby op te zoeken, maakt niet zo gek veel uit welk circuit, Nordschleife is in iedergeval erg uitdagend en 1 rondje is al een race van ca 12 minuten :D
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:41:22 #34
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_179493020
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:39 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Vanochtend vroeg al de update binnengehaald, aanrader is om met de Fiat500 een open lobby op te zoeken, maakt niet zo gek veel uit welk circuit, Nordschleife is in iedergeval erg uitdagend en 1 rondje is al een race van ca 12 minuten :D
wtf? ik deed er m'n eerste keer in het echt, met m'n eigen opeltje al 15 minuten over :D

maar misschien zoek ik in het echt niet zo de grens op met een gezin aan boord in m'n prive-auto :P
pi_179493100
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:39 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Vanochtend vroeg al de update binnengehaald, aanrader is om met de Fiat500 een open lobby op te zoeken, maakt niet zo gek veel uit welk circuit, Nordschleife is in iedergeval erg uitdagend en 1 rondje is al een race van ca 12 minuten :D
Heb die ook even getest. _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179493112
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2018 14:46 schreef DKUp het volgende:
Nieuwe update is uit :Y)
Ja nieuwe track ook, vind hem lastig.

Heb ook deagon tail circuit experience gedaan gelijk toch weer nieuwe auto. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179493147
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:41 schreef Cryothic het volgende:

[..]

wtf? ik deed er m'n eerste keer in het echt, met m'n eigen opeltje al 15 minuten over :D

maar misschien zoek ik in het echt niet zo de grens op met een gezin aan boord in m'n prive-auto :P
In meerdere bochten was ik ook eerder Valentino Rossi dan Alexander... ;)
  donderdag 31 mei 2018 @ 08:15:05 #38
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_179504551
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:47 schreef Meike26 het volgende:

[..]

In meerdere bochten was ik ook eerder Valentino Rossi dan Alexander... ;)
_O-

gisteren even die Sauber Mercedes gekocht en een paar rondjes Le Mans gedaan.
Is het circuit de afgelopen paar jaar veranderd? Het laatste kwart ofzo liep toch anders dan ik me van vorige games dacht te kunnen herinneren :D
pi_179565263
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 08:15 schreef Cryothic het volgende:

[..]

_O-

gisteren even die Sauber Mercedes gekocht en een paar rondjes Le Mans gedaan.
Is het circuit de afgelopen paar jaar veranderd? Het laatste kwart ofzo liep toch anders dan ik me van vorige games dacht te kunnen herinneren :D
Dat laatste deel is als het goed is niet veranderd sinds de jaren 70 :P

https://www.maisonblanche.co.uk/circuits.html

Heb na de update ook weer eens wat gereden. Zal vanavond kijken of ik wat kan uploaden.
pi_179570916
Race in de nieuwe Renault Sport Megane Trophy:

Rondje Circuit de la Sarthe:
pi_179585198
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 23:48 schreef Sjemmert het volgende:
Race in de nieuwe Renault Sport Megane Trophy:

Rondje Circuit de la Sarthe:
Die race in de Mégane Trophy was goed spannend, 130R is snel zat aan de binnenkant, zorg dat je daar nooit links wordt ingehaald... ;)

Voor de rest erg goed gereden, jaloers op je geduld en consistentie ^O^ Deed mij denken aan een andere coureur, The Honeybadger ;)
pi_179586995
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 19:24 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Die race in de Mégane Trophy was goed spannend, 130R is snel zat aan de binnenkant, zorg dat je daar nooit links wordt ingehaald... ;)

Voor de rest erg goed gereden, jaloers op je geduld en consistentie ^O^ Deed mij denken aan een andere coureur, The Honeybadger ;)
Haha bedankt, en je hebt gelijk hoor, ik had die race eigenlijk kunnen en moeten winnen. Ik was wat te conservatief die laatste ronde. Was de eerste sport race die ik reed sinds een maand ofzo dus nam niet te veel risico. Achteraf had ik gewoon de binnenkant moeten verdedigen.

Maar goed, moet ook aan mijn ranking denken. Wil graag een keer de DR cap van 75K aantikken en ik zit nu tegen de 70K aan. Ik scoorde deze race ongeveer 180 punten. Als ik won zou ik misschien 250 punten scoren. Maar als het fout gaat en er nog een penalty overheen krijg verlies ik zomaar 1000 punten. De race hierna bijvoorbeeld kreeg ik een beuk en een penalty waarna ik als 6de finishde en 480 punten verloor.
  maandag 4 juni 2018 @ 10:38:53 #43
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_179596100
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 20:04 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dat laatste deel is als het goed is niet veranderd sinds de jaren 70 :P

https://www.maisonblanche.co.uk/circuits.html

Heb na de update ook weer eens wat gereden. Zal vanavond kijken of ik wat kan uploaden.
Nice, dan was het in een vorige game waar ik daar gereden heb gewoon anders weergegeven waarschijnlijk :D
  woensdag 13 juni 2018 @ 22:08:50 #44
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_179772484
Sinds een paar weken werkt de throttle niet meer goed, verdorie.
De pedalenset van de Thrustmaster 300 RS wekt bij alle andere spellen prima, ook op de PC maar bij GT sport calibreert GT de input na een paar keer indrukken terug tot 50%.
Op het PS4 forum zijn er meer klachten over maar geen oplossingen helaas.
Wie dit leest is gek
pi_179783550
Misschien een beetje een raar vraagje!

Heb een tijd terug deze game gekocht maar omdat ik vanwege werk eigenlijk veel te weinig tijd heb om te spelen, is het nog steeds niet zover gekomen.

Nu hoop ik vanavond eindelijk even een half uurtje of zelfs een uurtje te kunnen spelen. En dat af en toe ook wat vaker te kunnen doen. Nu hou ik erg van online rankings etc, dus mijn vraag is: wat is dan het leukste om online te gaan spelen als je zo weinig tijd hebt om echt goed te worden?

Of is offline leuker?
pi_179783718
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:17 schreef Bolters het volgende:
Misschien een beetje een raar vraagje!

Heb een tijd terug deze game gekocht maar omdat ik vanwege werk eigenlijk veel te weinig tijd heb om te spelen, is het nog steeds niet zover gekomen.

Nu hoop ik vanavond eindelijk even een half uurtje of zelfs een uurtje te kunnen spelen. En dat af en toe ook wat vaker te kunnen doen. Nu hou ik erg van online rankings etc, dus mijn vraag is: wat is dan het leukste om online te gaan spelen als je zo weinig tijd hebt om echt goed te worden?

Of is offline leuker?
Ligt een beetje aan je ervaring, voor mij als n00b was de driving school en circuit experience wel goed om te doen. :) En vond het leuk plus je krijgt er auto's van.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179783740
quote:
16s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ligt een beetje aan je ervaring, voor mij als n00b was de driving school en circuit experience wel goed om te doen. :) En vond het leuk plus je krijgt er auto's van.
Thanks voor de tip! Maar dat is dus offline?
pi_179783769
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:26 schreef Bolters het volgende:

[..]

Thanks voor de tip! Maar dat is dus offline?
Yup. :Y
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179783790
Je kan trouwens ook gelijk in een race duiken had ik ook een keer gedaan, maar je eerste ronde op een circuit rijden in een race was voor mij geen succes. :@

Als je het circuit een beetje kent na de circuit experience kan je al een stuk leuker meekomen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179783837
quote:
16s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:29 schreef FlippingCoin het volgende:
Je kan trouwens ook gelijk in een race duiken had ik ook een keer gedaan, maar je eerste ronde op een circuit rijden in een race was voor mij geen succes. :@

Als je het circuit een beetje kent na de circuit experience kan je al een stuk leuker meekomen.
Ja, snap ik! Is inderdaad verstandiger even te oefenen. Het nadeel is dus dat ik zo weinig tijd heb. Als ik even geoefend heb, moet ik alweer stoppen.

Wat voor verschillende online races heb je eigenlijk?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')