abonnement Unibet Coolblue
pi_178657132
Het lukt me soms niet een goede print te maken op A4 nadat ik een afbeelding heb geknipt met a4 formaat. Want dan verdwijnt er toch een stuk bij de kantlijn. Iemand een tip?
pi_178657462
"soms"
Juist ja.
Tip: leg duidelijk wat er gebeurt, wanneer dat gebeurt en hoe dat resultaat tot stand is gekomen. Eventueel met de desbetreffende bestanden erbij.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_178659088
Ligt waarschijnlijk aan de marges van het papier. Controleer je printinstellingen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_178659439
Het probleem is het volgende. Ik heb een aantal afbeeldingen die samen een boekje moeten vormen en dat stuur ik naar iemand op om te laten kopiëren. Echter een aantal van die afbeeldingen heb ik via XnView gemaakt en die moet ik bij het kopieren apart behandelen, want het moet zus en het moet zo anders komt het er niet goed op.
Dat kan ik natuurlijk niet een derde persoon aandoen.
Terwijl ik met Xn-view een afbeelding heb gemaakt dmv de knipmethode en dan A4-kiezen. Dan krijg je een stippellijntje, dan doe ik ctrl-x en daarna ctrl shift V en dan denk je dat je een A4 heb gecreerd. Maar bij het printen gaat het dan toch mis.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')