imo is van je lijn af en terug 1 move.quote:Op maandag 30 april 2018 09:42 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Nee.
https://www.autosport.com(...)le-for-braking-zones
[..]
Zie editquote:Op maandag 30 april 2018 09:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij denkt oprecht dat RBR Max gaat wieberen?
Ik geloof er geen zak van eerlijk gezegd.
Dank je nu niet dat Max een waterdicht contract heeft getekend vorig jaar? Geen mogelijk dat hij terug gezet kan worden naar Torro Rosso.quote:Op maandag 30 april 2018 09:45 schreef Gezicht het volgende:
Mijn vrees voor Max' positie binnen RBR wordt op deze manier nog steeds met de week groter trouwens. Een Kvyatje zou hem waarschijnlijk de das omdoen en doei F1.
Hoewel dat wel wat ver gezocht is natuurlijk.
Staat heus wel een prestatie dingetje in... RBR is ook niet gek natuurlijk.quote:Op maandag 30 april 2018 09:49 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dank je nu niet dat Max een waterdicht contract heeft getekend vorig jaar? Geen mogelijk dat hij terug gezet kan worden naar Torro Rosso.
En Max ook niet, RBR wou een contract met Verstappen omdat Ferrari en Mercedes op de deur aan het kloppen waren.quote:Op maandag 30 april 2018 09:52 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Staat heus wel een prestatie dingetje in... RBR is ook niet gek natuurlijk.
Dit, zolang je aan de kant waar je naar toe terug beweegt een wagenbreedte overlaat. En dat deed hij niet, dus wordt het gezien als 2 moves.quote:Op maandag 30 april 2018 09:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
imo is van je lijn af en terug 1 move.
Ja.quote:Op maandag 30 april 2018 09:42 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Nee.
https://www.autosport.com(...)le-for-braking-zones
[..]
https://www.formula1.com/(...)l_and_penalties.htmlquote:More than one change of direction to defend a position is not permitted. If a driver has moved off the racing line while defending their position, they may move back but must ensure there is at least one car’s width between their own car and the edge of the track.
Maar als je het een keer voor iemand mee moet nemen ga je voor het merk dat je kent.quote:Op zondag 29 april 2018 12:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voor dingen die je daadwerkelijk wil hebben misschien. Maar er is echt geen hoeveelheid reclame die me gaat overtuigen een pak maandverband te kopen natuurlijk
En dan een ronde later weer?quote:Op maandag 30 april 2018 10:08 schreef ShaoliN het volgende:
Red Bull heeft eigenlijk ook die hele race verkeerd aangepakt. Coureurs mogen racen, jaja blabla. Je hebt een coureur die weg kan en voor een nieuw contract gaat. Wil graag laten zien wat ie kan. En daarvoor heb je die piloot die momenteel iedereen van de baan kiepert die bij hem in de buurt komt. Achterste is duidelijk sneller. Geef dan gewoon die teamorders.
Na die 2e move niet meerquote:Op maandag 30 april 2018 10:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja.
[..]
https://www.formula1.com/(...)l_and_penalties.html
Daar was ruimte voor 1 auto.
Het was echt niet alleen de tow. Ricciardo was sneller.quote:
jawel hoorquote:
Ik vind red bull wat hoog van de toren blazen na een seizoen waarbij de auto gewoon niet goed was en regelmatig stil viel. Dat kan niet bij een top 3 team als je het mij vraagt. Ook dit seizoen is de auto gewoon niet goed.quote:Op maandag 30 april 2018 09:52 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Staat heus wel een prestatie dingetje in... RBR is ook niet gek natuurlijk.
Dat idee had ik niet, maar als Max tow en DRS zou hebben helemaal niet natuurlijk.quote:Op maandag 30 april 2018 10:14 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het was echt niet alleen de tow. Ricciardo was sneller.
Uiteindelijk wel. Je weet als team wat er gaat gebeuren als die 2 'mannetjes' tegen elkaar racen. De eerste 5 acties waren fair n square, maar je weet dat een klein foutje om de hoek ligt.quote:Op maandag 30 april 2018 09:13 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik leg de schuld van gisteren volledig bij Marko en Horner. Die hadden er voor moeten zorgen dat ze op het eind uit elkaars haren werden gehaald. En niet toelaten dat ze nog wat extra opgestookt werden.
Nee. Het was stuivertje wisselen. Max liep weg, Ric kwam dichterbij, Max liep weg, Ric kwam dichterbij, zo ging het continu. Kijk de tijden nog maar eens na. Om de 2 a 3 rondes gingen de snellere tijden naar de ander.quote:Op maandag 30 april 2018 10:14 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het was echt niet alleen de tow. Ricciardo was sneller.
Ja RBR wast z'n handen lekker in onschuld. Die derating problemen waren gewoon pijnlijk om te zien toen de Renault's er voorbij kwamenquote:Op maandag 30 april 2018 10:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik vind red bull wat hoog van de toren blazen na een seizoen waarbij de auto gewoon niet goed was en regelmatig stil viel. Dat kan niet bij een top 3 team als je het mij vraagt. Ook dit seizoen is de auto gewoon niet goed.
Dat maakt het gebeuren van gisteren niet goed, maar red bull hoeft nu niet meer uit te leggen waarom de batterijen het niet correct deden. Dat komt ze wel goed uit heb ik het idee.
Ook grappig dat Max vorig jaar diep door het stof moest toen hij Ric eraf tikte omdat hij zich verremde, maar nu Ric 2 auto s total loss caramboled is het de schuld van allebei.
Alleen maar omdat Max net uit de pits kwam en Ricciardo al zijn banden op temperatuur had.quote:Op maandag 30 april 2018 10:14 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het was echt niet alleen de tow. Ricciardo was sneller.
Alleen bij Ric, of ook bij Max? 3,5 seconde in 2 rondjes is nogal wat. Rics pitstop was ook 0,2 sec sneller.quote:Op zondag 29 april 2018 23:07 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat de nieuwe banden problemen hebben om op temperatuur te komen..
Ze willen dat Ricciardo bij gaat tekenen, misschien dat ze daarom wat milder zijn in het veroordelen.quote:Op maandag 30 april 2018 10:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik vind red bull wat hoog van de toren blazen na een seizoen waarbij de auto gewoon niet goed was en regelmatig stil viel. Dat kan niet bij een top 3 team als je het mij vraagt. Ook dit seizoen is de auto gewoon niet goed.
Dat maakt het gebeuren van gisteren niet goed, maar red bull hoeft nu niet meer uit te leggen waarom de batterijen het niet correct deden. Dat komt ze wel goed uit heb ik het idee.
Ook grappig dat Max vorig jaar diep door het stof moest toen hij Ric eraf tikte omdat hij zich verremde, maar nu Ric 2 auto s total loss caramboled is het de schuld van allebei.
Op een circuit als Baku is de achterste al meestal sneller vanwege slipstream + DRS.quote:Op maandag 30 april 2018 10:08 schreef ShaoliN het volgende:
Red Bull heeft eigenlijk ook die hele race verkeerd aangepakt. Coureurs mogen racen, jaja blabla. Je hebt een coureur die weg kan en voor een nieuw contract gaat. Wil graag laten zien wat ie kan. En daarvoor heb je die piloot die momenteel iedereen van de baan kiepert die bij hem in de buurt komt. Achterste is duidelijk sneller. Geef dan gewoon die teamorders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |