abonnement Unibet Coolblue
  zondag 29 april 2018 @ 12:12:12 #226
369251 Geralt
of Rivia
pi_178806565
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 11:44 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dan was ik in de war met RTL7. :@
De mannenzender. En dan wel Always en Lactacyd reclames op je scherm krijgen..
Ik heb me altijd serieus afgevraagd wat al die "vrouwenbedrijven" denken. Denken die serieus dat alle vrouwen samen met de mannen mee F1 zitten te kijken?

Natuurlijk zullen er zat vrouwen zijn die het volgen, maar ik gok zomaar dat een reclame voor vrouwendingen beter scoort bij een typisch "vrouwenprogramma", maar misschien zeg ik nu iets heel geks :@

:')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 29 april 2018 @ 12:14:51 #227
369251 Geralt
of Rivia
pi_178806621
Dat is toch gewoon weggegooid geld. Of denken die bedrijven serieus dat de volgende keer als een kerel de boodschappen gaat doen dat ie in de winkel staat en denkt hey Always, dat was op tv laatst, laat ik die eens meenemen!

Hey schat, ik heb nieuwe maandverband voor je meegenomen! Ik heb dat op de televisie gezien, deze heeft vleugels en absorbeert heel erg goed!!! :Y

Elke vent die dat denkt is homo en heeft geen maandverband in zn winkelwagen liggen :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 29 april 2018 @ 12:17:49 #228
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_178806685
quote:
7s.gif Op zondag 29 april 2018 12:14 schreef Geralt het volgende:
Of denken die bedrijven serieus dat de volgende keer als een kerel de boodschappen gaat doen dat ie in de winkel staat en denkt hey Always, dat was op tv laatst, laat ik die eens meenemen!

Onbewust werkt je brein wel zo ;)
"Heej die heb ik al vaak voorbij zien komen, dat zal vast wel goed zijn"
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_178806699
quote:
7s.gif Op zondag 29 april 2018 12:12 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik heb me altijd serieus afgevraagd wat al die "vrouwenbedrijven" denken. Denken die serieus dat alle vrouwen samen met de mannen mee F1 zitten te kijken?

Natuurlijk zullen er zat vrouwen zijn die het volgen, maar ik gok zomaar dat een reclame voor vrouwendingen beter scoort bij een typisch "vrouwenprogramma", maar misschien zeg ik nu iets heel geks :@

:')
Of dat ze denken ; De man kijkt F1, vrouw zit op bank Sudoku puzzeltjes te maken, we gooien die reclame op tv en vrouwpersoon denkt 'oh ja die moet ik ook nog halen'.. :')

Enige reclames die mij werken zijn die van frisdranken, maar dan meer reclame op tv = glas vullen :@ :9
  zondag 29 april 2018 @ 12:20:08 #230
369251 Geralt
of Rivia
pi_178806735
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2018 12:17 schreef bokkepoot het volgende:
Onbewust werkt je brein wel zo
Mijn brein niet, maargoed, dat is wellicht ook een geval apart :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 29 april 2018 @ 12:43:01 #231
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_178807277
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2018 12:17 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Onbewust werkt je brein wel zo ;)
"Heej die heb ik al vaak voorbij zien komen, dat zal vast wel goed zijn"
Voor dingen die je daadwerkelijk wil hebben misschien. Maar er is echt geen hoeveelheid reclame die me gaat overtuigen een pak maandverband te kopen natuurlijk :')
  zondag 29 april 2018 @ 12:58:16 #232
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_178807606
quote:
14s.gif Op zondag 29 april 2018 12:05 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Ja, Monaco heeft nooit om geld gedraaid idd :D
Oh we geen even mierenneuken op uitzonderingen :')
Fade to Black
  zondag 29 april 2018 @ 13:00:45 #233
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178807660
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 11:41 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

De Hulk naast Ves zou echt briljant zijn.
VER ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178807758
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 12:58 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Oh we geen even mierenneuken op uitzonderingen :')
Dat is geen uitzondering.

Al minimaal sinds de jaren '80 toen Ecclestone de baas was van de FOCA draait het in de F1 vooral om geld. En dat werd nog erger toen hij de baas werd van de F1.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_178808010
Nu maar hopen dat ze bij de F1 de P2 niet "vergeten" bij het podium :s)

  Redactie Frontpage / Sport zondag 29 april 2018 @ 13:22:36 #236
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_178808106
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 13:17 schreef JayHovah het volgende:
Nu maar hopen dat ze bij de F1 de P2 niet "vergeten" bij het podium :s)

[ afbeelding ]
Mja, bij Hamilton mag het wel als ze ervoor kiezen hem een knipbeurt te geven ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_178808133
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 10:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Sainz is natuurlijk de meest logische kandidaat.
Echter... stél dat Sainz dit seizoen volledig ondergesneeuwd zou worden door Hulk, dan wordt het een ander verhaal.
Dan zullen de namen van Hulk en Alonso ongetwijfeld ook gaan vallen.

Gasly en met name Hartley hadden +/-8 jaar terug niet eens een kans gekregen bij TR ivm moordende concurrentie, laat staan bij RB.
Maar omdat de talentenpoel momenteel nogal droog staat bij Red Bull hebben ze zelfs Hartley ergens uit een LMP1 auto getrokken.

Met het onregelmatige karakter dat Verstappen maar niet kan afschudden is het ook goed mogelijk dat RB álles op alles gaat zetten om Ricciardo te behouden.
Tot nu toe is Hulkenberg sneller. En er moet ook eerst ergens een plek voor RIC vrijkomen en ik zie hem niet zo snel 2e rijder worden. Als ik RBR was zou ik hem proberen te houden want Verstappen is inderdaad gewoon TE impulsief en TE onregelmatig. En dat zeg ik als groot Verstappen fan zijnde.
pi_178809742
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2018 13:22 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Mja, bij Hamilton mag het wel als ze ervoor kiezen hem een knipbeurt te geven ;)
Van de Gestapo-kapper van Vettel?
  zondag 29 april 2018 @ 14:37:50 #239
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_178810093
Max staat stil
  maandag 30 april 2018 @ 08:46:02 #240
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178827590
Ik blijf het toch raar vinden waarom Verstappen dit jaar z'n scherpte kwijt is, 2016 & 2017 waren gewoon prima seizoenen. Ja ook daar maakte hij wat foutjes maar op Hongarije 2017 na waren die niet echt boeiend te noemen.
Gaat er toch wat verkeerd binnen het team? Heb helaas de seizoen van Vettel & Webber bij RBR gemist maar daar liep het ook niet erg soepel voor Webber meen ik?
  maandag 30 april 2018 @ 08:49:46 #241
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_178827621
quote:
5s.gif Op maandag 30 april 2018 08:46 schreef SnowOokami het volgende:
Ik blijf het toch raar vinden waarom Verstappen dit jaar z'n scherpte kwijt is, 2016 & 2017 waren gewoon prima seizoenen. Ja ook daar maakte hij wat foutjes maar op Hongarije 2017 na waren die niet echt boeiend te noemen.
Gaat er toch wat verkeerd binnen het team? Heb helaas de seizoen van Vettel & Webber bij RBR gemist maar daar liep het ook niet erg soepel voor Webber meen ik?
Volgens mij heeft Max meer moeite de auto naar z’n hand te zetten. Hij heeft een aantal keer aangegeven dat het NOG moeilijker inhalen is dit seizoen. Ik verwacht dat in de loop van het seizoen hij nog wel wat progressie gaat boeken.
  maandag 30 april 2018 @ 08:50:45 #242
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178827629
quote:
5s.gif Op maandag 30 april 2018 08:46 schreef SnowOokami het volgende:
Ik blijf het toch raar vinden waarom Verstappen dit jaar z'n scherpte kwijt is, 2016 & 2017 waren gewoon prima seizoenen. Ja ook daar maakte hij wat foutjes maar op Hongarije 2017 na waren die niet echt boeiend te noemen.
Gaat er toch wat verkeerd binnen het team? Heb helaas de seizoen van Vettel & Webber bij RBR gemist maar daar liep het ook niet erg soepel voor Webber meen ik?
Hij doet altijd behoorlijk stoïcijns, maar ik kan me voorstellen dat na de seizoensstart vorig jaar, het niet in de koude kleren gaat zitten als het nu de eerste races weer zo kut gaat. Zeker als er behoorlijk wat momenten bij zitten waar hij zelf ook niet vrijuit gaat, dat gaat toch in je koppie zitten.

En het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat de karakteristieken van de auto hem minder liggen dan vorig jaar. Of er is sprak van psychologische oorlogsvoering vanuit Ricciardo, iets wat ik me prima kan voorstellen bij hem, hoe goedlachs hij ook is. En dan is Max natuurlijk toch gewoon nog een jochie tegen een zeer ervaren coureur.

Oftewel, legio mogelijke redenen. We kunnen er alleen maar naar gissen. Ik geloof alleen niet in het gelul dat hij er niets van kan of dat dit einde carriere gaat worden. Die gozer heeft bakken met talent en dat ziet iedereen. Hij moet zich nu alleen even concentreren op een paar races uitrijden.
  maandag 30 april 2018 @ 09:05:08 #243
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178827746
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 08:49 schreef tja77 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Max meer moeite de auto naar z’n hand te zetten. Hij heeft een aantal keer aangegeven dat het NOG moeilijker inhalen is dit seizoen. Ik verwacht dat in de loop van het seizoen hij nog wel wat progressie gaat boeken.
Daar lijkt het wel een beetje op ja, viel me trouwens ook op gisteren dat het zo ontiegelijk lang duurde voordat de banden opgewarmd waren terwijl de race sims op vrijdag en zaterdag gewoon prima waren 8)7

quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 08:50 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Hij doet altijd behoorlijk stoïcijns, maar ik kan me voorstellen dat na de seizoensstart vorig jaar, het niet in de koude kleren gaat zitten als het nu de eerste races weer zo kut gaat. Zeker als er behoorlijk wat momenten bij zitten waar hij zelf ook niet vrijuit gaat, dat gaat toch in je koppie zitten.

En het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat de karakteristieken van de auto hem minder liggen dan vorig jaar. Of er is sprak van psychologische oorlogsvoering vanuit Ricciardo, iets wat ik me prima kan voorstellen bij hem, hoe goedlachs hij ook is. En dan is Max natuurlijk toch gewoon nog een jochie tegen een zeer ervaren coureur.

Oftewel, legio mogelijke redenen. We kunnen er alleen maar naar gissen. Ik geloof alleen niet in het gelul dat hij er niets van kan of dat dit einde carriere gaat worden. Die gozer heeft bakken met talent en dat ziet iedereen. Hij moet zich nu alleen even concentreren op een paar races uitrijden.
Het blijft idd gissen want je kan niet in iemands hoofd kijken :+

Maar zat gisteren wel van "doe ff rustig Max, tis je team genoot" tijdens die gevechten en rij gewoon die race uit op P5. Nu waren ze allebei opgefokt bezig en dan helpen die team radio's ook niet... daarom vraag ik me af of er iets niet goed gaat binnen het team.
pi_178827813
Ik leg de schuld van gisteren volledig bij Marko en Horner. Die hadden er voor moeten zorgen dat ze op het eind uit elkaars haren werden gehaald. En niet toelaten dat ze nog wat extra opgestookt werden.
pi_178827895
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 09:13 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik leg de schuld van gisteren volledig bij Marko en Horner. Die hadden er voor moeten zorgen dat ze op het eind uit elkaars haren werden gehaald. En niet toelaten dat ze nog wat extra opgestookt werden.
Eens. Het was van beide coureurs op het randje en soms eroverheen.

Dan kunnen ze zich bij Red Bull op de borst kloppen zo van bij ons mag je vrijuit racen, maar dat heeft ze wel dikke punten gekost. Dit moest gewoon fout gaan en ze hadden na een paar van die acties gewoon moeten zeggen jongens breng die auto's thuis. Ongeacht wie er op dat moment op kop lag. En die ander had zich dan maar moeten voegen. Je rijdt in het teambelang en dat is in de F1 nog altijd stukken belangrijker dan individueel.

Dus niet handig gedaan van die mannen aan de pitmuur.

En buiten dat is het natuurlijk gewoon Ricciardo zn schuld. Die had dit kunnen weten dat zijn divebomb acties die hij nagenoeg altijd uithaalt bij Max in tranen zou eindigen omdat Max vind dat zijn ballen groter zijn dan die van Ricciardo.

Maargoed, alweer een kutresultaat. Seizoen loopt lekker voor Max op deze manier :X :')

Op naar de volgende. Hopelijk zonder kater :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 30 april 2018 @ 09:23:21 #246
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178827906
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 09:13 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik leg de schuld van gisteren volledig bij Marko en Horner. Die hadden er voor moeten zorgen dat ze op het eind uit elkaars haren werden gehaald. En niet toelaten dat ze nog wat extra opgestookt werden.
Vind het een opeenstapeling van fouten... Ricciardo had nog een ronde kunnen wachten zodat hij er eerder en dichter op had gezeten, Verstappen had die 2e beweging niet hoeven te maken en het team had ze moeten managen idd. Vooral die team radio van de engineer van Ricciardo was niet erg slim.
pi_178828054
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 09:23 schreef SnowOokami het volgende:
Verstappen had die 2e beweging niet hoeven te maken
Juist wel en hij had daar alle recht toe en dat viel volledig binnen de regels. Ricciardo had dat moeten voorzien.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 30 april 2018 @ 09:42:55 #248
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178828087
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2018 09:38 schreef Geralt het volgende:

[..]

Juist wel en hij had daar alle recht toe en dat viel volledig binnen de regels. Ricciardo had dat moeten voorzien.
Nee.

https://www.autosport.com(...)le-for-braking-zones
quote:
Whiting clarified that the strict rules governing drivers only making one move while defending a position remain in place.
  maandag 30 april 2018 @ 09:45:58 #249
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_178828113
Mijn vrees voor Max' positie binnen RBR wordt op deze manier nog steeds met de week groter trouwens. Een Kvyatje zou hem waarschijnlijk de das omdoen en doei F1.

Hoewel dat wel wat ver gezocht is natuurlijk.
Flesje bier
  maandag 30 april 2018 @ 09:47:23 #250
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_178828130
quote:
15s.gif Op maandag 30 april 2018 09:45 schreef Gezicht het volgende:
Mijn vrees voor Max' positie binnen RBR wordt op deze manier nog steeds met de week groter trouwens. Een Kvyatje zou hem waarschijnlijk de das omdoen en doei F1.
Jij denkt oprecht dat RBR Max gaat wieberen?
Ik geloof er geen zak van eerlijk gezegd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')