abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_179017088
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 18:59 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wow!! Wat ontzettend goed zeg. Het is geen makkelijk nummer. Dat dekbedovertrek O+
Thnks namens t kind ♡ :D
:)
pi_179017109
Tip!

De doelen heeft weer een aantal klassieke muziek voorstellingen, deze 2 gaan wij wrsl wel heen.

https://www.dedoelen.nl/a(...)roosje_4_/?type=show

https://www.dedoelen.nl/a(...)_the_Arts/?type=show
  zondag 13 mei 2018 @ 19:43:04 #53
4089 Brighteyes
Gewoon gelukkig!
pi_179138866
Wij hadden vandaag een concert thuis van wat de jongens tot nu toe hebben geleerd. S sinds September, O sinds maart:

S:

O:
  zondag 13 mei 2018 @ 20:33:37 #54
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_179139943
Tof O+
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_179165221
Wat leuk BE!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179208001
Ach superleuk!! En keiknap ook zeg ♡
  donderdag 17 mei 2018 @ 08:52:43 #57
4089 Brighteyes
Gewoon gelukkig!
pi_179214116
Met een beetje mazzel kunnen ze elkaar begeleiden volgend jaar. O+
Het is voor O wel doorbijten hoor. Die houdt ervan dingen meteen te kunnen en dat valt wat tegen hier. :D En dan kan S het ook nog eens beter. (Duh, die speelt al langer).
Maar goed, beetje meer gedwongen 'growie' zijn is best goed voor hem. ;)

Ik vind het ook zo tof dat S al echt met dynamiek speelt enzo. Gaaf om te zien dat hij het zelf ook door lijkt te hebben waarom dat mooier is.
pi_179249613
Ohja dat lijkt me zo leuk ♡ dat ze samen kunnen spelen. Van die drollige quatremains O+ O+
En leuk is dat h? Hoe die muzieklessen zo onbedoeld zo'n pedagogisch bij-effect hebben. Ik vind dat echt een heel fijn voordeel!

A. mag in de zomer weer spelen op zo'n voorspeelavond. Ben benieuwd wat ze gaat kiezen om te spelen.

En vanmiddag zijn we met E. bij de nieuwe docente gestart... poeh. Wel echt even aanpoten voor E. maar ik ben z ontzettend blij met de overstap. De techniek die ze zichzelf aangeleerd had en waar dus nooit op gecorrigeerd is door de andere docente bleek nog veel erger dan ik dacht. Houding, manier van stok vasthouden, strijken eigenlijk alles technisch was belabberd. T goeie nieuws volgens de docente was dat zoiets totaal fixable is als je er niet te lang mee doormodderd. Het is alleen aanpoten voor haar nu dus om de slechte gewoonten eruit te krijgen en de goeien erin.
E. zal deze overstap me nu de komende paar weken vast niet in dank afnemen :') maar hopelijk later wel...
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')