abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 21 april 2018 @ 13:02:43 #126
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_178654252
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 13:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ja, omdat de Amsterdamse politiek en politie dit gewoon toelaat. Natuurlijk hadden ze liever gezien dat die We Are Here er gewoon uitgegooid was. Omdat niemand er iets tegen doet, maakt IV een statement en zodra WAH weg is zullen ze zelf ook hun panden verlaten.
Ze hebben die kazerne in Eindhoven gekraakt lang voordat er sprake was van WAH.
pi_178654254
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 11:38 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Is toch niet gezond om jezelf zo te beperken joh. Laat zien waar je voor staat. Op die manier weten andere mensen ook wat ze aan je hebben.
Nouja het is niet dat ik mensen naar de mond praat, ik vermijd gewoon liever discussies over bepaalde onderwerpen.
pi_178654261
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 13:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ze hebben die kazerne in Eindhoven gekraakt lang voordat er sprake was van WAH.
Daar heb ik het ook niet over. Ik weet niets van die gebeurtenis.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_178654265
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 april 2018 13:00 schreef alilami het volgende:

[..]

Natuurlijk ben ik beter dan Hitler. Spreek voor jezelf.
Jij hebt wetten voor dierenwelzijn, een betaalbare auto voor iedereen, goede snelwegen, een sociaal zekerheidssysteem etc. etc geïntroduceerd ?
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_178654298
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 13:01 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Serieus - dat weten ze echt niet. Noch dat de Bijbel ook voor moslims een heilig boek is.

Praat maar eens met ze.
Oke, nou goed van je dan dat je moslim tussen aanhalingstekens hebt gezet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 13:03 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Jij hebt wetten voor dierenwelzijn, een betaalbare auto voor iedereen, goede snelwegen, een sociaal zekerheidssysteem etc. etc geïntroduceerd ?
Nee, ik heb niemand afgeslacht laat staan miljoenen mensen net als Adolf Hitler.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  zaterdag 21 april 2018 @ 13:08:03 #131
242879 Onnoman
The On And Only
pi_178654328
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 11:12 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ja toch? Niet dan? Denk eens na. Jezus wilde dat je lief was voor je medemens.
Mohammed wil dat je iedereen die het niet met jou eens is, gewoon afslacht.
Maak je keuze.
geef mij Jezus dan maar
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  zaterdag 21 april 2018 @ 13:09:16 #132
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_178654347
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 13:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Daar heb ik het ook niet over. Ik weet niets van die gebeurtenis.
Dan had je de post moeten lezen waar je op reageerde.
  zaterdag 21 april 2018 @ 13:09:26 #133
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_178654350
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 12:50 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Conclusie is fout. En waar ik dat vandaan haal? Test het zelf. Zeg in een zaaltje blanken dat Hitler niet de ergste massamoordenaar is.
Je wordt direct de kantine uitgekeken.
Waarom wordt er altijd bijgezegd dat Hitler zes miljoen dode joden op zijn rekening had?
Dat dus. Over al die andere miljoenen doden hoor je haast niemand,
Hoeveel doden hebben de huidige Israeli's nu op hun geweten?
En hoeveel doden heeft Amerika inmiddels gemaakt?
Mao heeft de meeste doden op zijn geweten, hij was links.
*Hosselcopter*
pi_178654435
Wel fijn die gemeente. Nu hebben buurtbewoners niet alleen te maken met huizen stelende asielzoekers, maar ook nog met nazi's die woningen overnemen. Echt fijn dat niet handhaven van de wet.
pi_178654491
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 12:48 schreef Onnoman het volgende:

[..]

opgepakt? holy shit
bron?
De beste en betrouwbaarste bron is een mail aan de Zweedse sociaal democraten. De rest is de pers die eea openbaar heeft gemaakt.

Hier een verklaring van de uitvinder van die wet. Hij heeft dus nu een mooi baantje gescoord bij EU Brussel:

Na de Kerst van 2014 zal er in Zweden een wet van kracht worden die het toestaat om een ieder die immigratie bekritiseert of de onwilligheid van politici om dit onderwerp te tackelen aan te klagen. Het rapport van de Constitutionele Raad is in stemming aangenomen, zoals volgens een brief uit de Parlementaire Burelen blijkt. Andrew Norlen, een lid van het Parlement en van de Constitutionele Raad, heeft dit erdoor gedrukt en het zal zeer spoedig een afschrikwekkend middel worden.

"Ik denk niet dat er veel processen voor moeten worden gevoerd, voordat het signaal in de gemeenschap doorkomt dat het internet niet een wetteloos land is." De "diender" is terug in het land, aldus Norlen in een "eenzijdig" debat over de kwestie in het Zweedse Parlement. De nieuwe wet is bedoeld om het Zweedse volk ervan te weerhouden te klagen dat zijn land in een "Derde Wereldland" verandert.

Wat anders:

Er was sprake van het volgende, dat op het laatste moment toch maar is afgeblazen:

Als een asielzoeker in Zweden een baan kreeg maar er geen woonruimte aanwezig was in die stad/dorp e.d. , dan moest een Zweedse AOW-er zijn huis verlaten en deze afstaan aan die asielzoeker.
De AOW-er moest maar ergens anders gaan wonen.

[ Bericht 28% gewijzigd door cempexo op 21-04-2018 13:29:22 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  zaterdag 21 april 2018 @ 13:28:14 #136
242879 Onnoman
The On And Only
pi_178654555
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 13:22 schreef cempexo het volgende:

[..]

De beste en betrouwbaarste bron is een mail aan de Zweedse sociaal democraten. De rest is de pers die eea openbaar heeft gemaakt.

Hier een verklaring van de uitvinder van die wet. Hij heeft dus nu een mooi baantje gescoord bij EU Brussel:

Na de Kerst van 2014 zal er in Zweden een wet van kracht worden die het toestaat om een ieder die immigratie bekritiseert of de onwilligheid van politici om dit onderwerp te tackelen aan te klagen. Het rapport van de Constitutionele Raad is in stemming aangenomen, zoals volgens een brief uit de Parlementaire Burelen blijkt. Andrew Norlen, een lid van het Parlement en van de Constitutionele Raad, heeft dit erdoor gedrukt en het zal zeer spoedig een afschrikwekkend middel worden.

"Ik denk niet dat er veel processen voor moeten worden gevoerd, voordat het signaal in de gemeenschap doorkomt dat het internet niet een wetteloos land is." De "diender" is terug in het land, aldus Norlen in een "eenzijdig" debat over de kwestie in het Zweedse Parlement. De nieuwe wet is bedoeld om het Zweedse volk ervan te weerhouden te klagen dat zijn land in een "Derde Wereldland" verandert.
ik zou toch graag een bron willen
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_178654557
Actie, reactie.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 21 april 2018 @ 13:39:25 #138
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_178654683
Prachtig. Ik hoop dat het erg gezellig daar wordt. Links en rechts bij elkaar <3

Maar waarom zou het me niets verbazen dat deze leden van IV straks wel uitget worden en politie/justitie bij hen wel ingrijpt door middel van ontruiming op korte termijn.
pi_178654723
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 10:42 schreef YazooW het volgende:
Gaat dus om deze idioten:

Identitair twitterde op zaterdag 21-04-2018 om 09:34:17 Eerste ingebruikname van een pand in de Rudolf Dieselstraat! #Pakjestadterug #KominVerzet https://t.co/LjQ1h5TgTD reageer retweet
Wet is wet, regels zijn regels. Daar horen geen uitzonderingen voor gemaakt te worden. Maar de houding van de gemeentes en overheid in Nederland kan gewoon niet, en voor deze mensen is de emmer allang overlopen.
pi_178654746
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 12:13 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ha ha. Hitler hield ook van honden.
En hij pretendeerde kunst te kunnen schilderen.
Zucht. Hitler liet wel de treinen op tijd rijden.
Dat de passagiers allemaal een enkeltje hadden doet daar niks aan af.
En na de 2de wereldoorlog had Duitsland verloren, maar de rest van Europa likte zijn wonden, terwijl Duitsland mooie snelwegen had waar mercedes en bmw over scheurden.
Duitsland is flink platgebombardeerd, werd opgesplitst en moest grote stukken grond afstaan. Zo fraai kwamen die heus niet uit de tweede wereldoorlog.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 12:16 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ook ja. Mao was ook een gestoorde maniak.
En Fidel. En die kerel die je nu nog op t-shirts ziet. Che dus.
Kortom, er is geen enkel Europees land dat helemaal zuiver op de graat is.
Huh, je noemt twee Cubaanse voorbeelden en komt vervolgens met de conclusie (kortom) dat er geen enkel Europees land is dat helemaal zuiver op de graat is.
pi_178654766
Idioot clubje imbecielen, maar ze hebben wel gelijk. Deze rechtstaat moet niet met twee maten meten. Als asielzoekers het mogen, dan mogen anderen het ook.
U MAD?
  zaterdag 21 april 2018 @ 13:53:37 #142
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_178654804
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 13:48 schreef de_boswachter het volgende:
Idioot clubje imbecielen, maar ze hebben wel gelijk. Deze rechtstaat moet niet met twee maten meten. Als asielzoekers het mogen, dan mogen anderen het ook.
En daar ben ik dus benieuwd naar. Hoelang het dus gaat duren voordat zij eruit geknikkerd worden. Iets zegt me, dat dat eerder zal zijn dan We are here!.
pi_178654810
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 13:39 schreef Kamelenteen het volgende:
Maar waarom zou het me niets verbazen dat deze leden van IV straks wel uitget worden en politie/justitie bij hen wel ingrijpt door middel van ontruiming op korte termijn.
Omdat deze nazi's olie op het vuur gooien?!
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_178654818
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 13:45 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Huh, je noemt twee Cubaanse voorbeelden en komt vervolgens met de conclusie (kortom) dat er geen enkel Europees land is dat helemaal zuiver op de graat is.
Che was een Argentijn.
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_178654846
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 13:55 schreef alilami het volgende:

[..]

Che was een Argentijn.
En dus is het geen voorbeeld wat betreft Cuba?

quote:
Che Guevara was een lid van Fidel Castro's revolutionaire Beweging van de 26ste juli, die in 1959 via een revolutie in Cuba aan de macht kwam. Na verscheidene posten in de nieuwe Cubaanse regering te hebben bekleed, verliet Guevara Cuba in 1966 om de revolutie in andere landen te verspreiden, eerst in de Democratische Republiek Congo en later in Bolivia.
pi_178654850
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 april 2018 13:53 schreef alilami het volgende:

[..]

Omdat deze nazi's olie op het vuur gooien?!
Nee die uitgeprocedeerde asielzoekers zijn begonnen met olie op het vuur gooien.

Iedereen braaf wachten op een woning en zij pakken het gewoon.
  zaterdag 21 april 2018 @ 13:58:27 #147
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_178654854
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 april 2018 13:53 schreef alilami het volgende:

[..]

Omdat deze nazi's olie op het vuur gooien?!
Ja, maar het strafbare feit is kraken in deze. Zolang het bij woorden blijven en er geen klappen vallen, zouden beide partijen naar mijn idee gelijk behandeld moeten worden. En ik denk dus, dat er bij deze heren wel ingegrepen wordt op last van de burgemeester omdat er nu een spanningsveld ontstaat. Nu wel, want die actiegroep We are here! zijn natuurlijk enorm zielig enzo en met rechtse rakkers naast ze wonend nog zieliger. Dus moeten die eruit.

Gelijke monniken, gelijke kappen. Ik geloof dr in dit geval niet in. Beste oplossing is voor alle partijen een spoedontruiming. En een uitzetting en vervolging voor We are here! wegens criminele vereniging. Want dat is het in feite ook nog eens.
pi_178654882
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 13:58 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

Nee die uitgeprocedeerde asielzoekers zijn begonnen met olie op het vuur gooien.

Iedereen braaf wachten op een woning en zij pakken het gewoon.
Mogen ze dan permanent in hun gekraakte woning zitten dat het oneerlijk is voor degenen die braaf wachten?
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_178654923
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 13:58 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

Nee die uitgeprocedeerde asielzoekers zijn begonnen met olie op het vuur gooien.

Iedereen braaf wachten op een woning en zij pakken het gewoon.
Nederland heeft een fors overschot aan asielzoekers. Hier de cijfers van geaccepteerde asielzoekers exclusief de alsnog overkomende familieleden van deze groep. Cijfers van slechts de laatste drie jaar:

2015: 58.880
2016: 31.642
okt 2017: 34.418 (gemiddelde november en december is 2x3441)
wordt totaal 2017: 41.300

Eindtotaal 3 jaar is 131.822. Die MOETEN dus allemaal een huis hebben.

NB afgewezen asielzoekers blijven in NL.

Wat vergelijkende cijfers voor je beeldvorming met Denemarken die de grenzen gesloten hebben. Deze cijfers zijn inclusief (dus niet exclusief zoals de Nederlandse cijfers) overgekomen familieleden.


2016:
totaal 7494

2017:
totaal 2748

2018:
jan 174
feb 110
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_178654928
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 13:58 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Ja, maar het strafbare feit is kraken in deze. Zolang het bij woorden blijven en er geen klappen vallen, zouden beide partijen naar mijn idee gelijk behandeld moeten worden. En ik denk dus, dat er bij deze heren wel ingegrepen wordt op last van de burgemeester omdat er nu een spanningsveld ontstaat. Nu wel, want die actiegroep We are here! zijn natuurlijk enorm zielig enzo en met rechtse rakkers naast ze wonend nog zieliger. Dus moeten die eruit.

Gelijke monniken, gelijke kappen. Ik geloof dr in dit geval niet in. Beste oplossing is voor alle partijen een spoedontruiming. En een uitzetting en vervolging voor We are here! wegens criminele vereniging. Want dat is het in feite ook nog eens.
Er is geen sprake van gelijke monniken, gelijke kappen. Die mensen zijn illegaal, de autoriteiten proberen de situatie op te lossen, de nazi's verstoren alleen maar dit proces. Tijdens demonstraties wordt extreemlinks/rechts ook uit elkaar gehouden, dus waarom zou deze situatie anders zijn?
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')