Dat wilde ik wel maar kan hem niet meer vinden, straks even verder zoeken.quote:
Volgens mij zeggen ze niet dat het in 2019 rijvaardig moet zijn. Dat is wel erg snel als er een grootschalige revisie gedaan moet wordenquote:Op maandag 7 mei 2018 11:19 schreef Peterselieman het volgende:
Na de SGB heeft ook de VSM een NS 2000-loc op de kop getikt in de Verenigde Staten en is deze nu onderweg naar Nederland. De bedoeling is om de loc in 2019 rijvaardig te krijgen
https://www.stoomtrein.org/actueel/amerikaan_naar_bbg18.html
Wel jammer dat het olielijntje al opgebroken isquote:Op maandag 7 mei 2018 12:22 schreef dennistd het volgende:
Kunnen ze wel mooi samen een keertje een olietrein gaan rijden
[ afbeelding ]
Kan je je die flauwekul niet besparen door via intercity.pl je kaartjes te kopen?quote:Op zondag 6 mei 2018 20:12 schreef greavy het volgende:
Ligt het aan mij of ben je X - Ongeschikt als loketbediende (die prima Engels sprak bij het PKP Intercity-loket), dat je het volgende verkoopt:
- Ticket Poznan Glowny - Leszno 1e klas
- Zitplaatsreservering Poznan Glowny - Leszno 2e klas?
Zag het pas toen ik in een tweedeklas rijtuig stapte, en heb toen maar het treinpersoneel gevraagd wat zij er van vonden. Foutje. Eerste klas rijtuig vooraan (rijtuig 11, waar ik me ook bevond toen ik personeel vond) zat overvol. Kon ik met alle bagage door de trein naar rijtuig 19, waar nog meer dan de helft aan plek over was...
Vanochtend in Poznàn nog de stoomtrein gezien die in het weekend rijdt tussen Wolsztyn en Poznan. Helaas reed de middagslag niet, en werd dat een motorwagen.
Morgen maar eens met de huurauto kijken om wat foto's te maken.
Donderdagochtend vanuit Leszno naar Krakau met de trein, wat ook niet al te makkelijk ging.. "Nee, die trein staat niet in het boekingssysteem maar wel in de reisplanner"
"Ik kan alleen een reis voor je boeken die 3 uur langer duurt en 2 overstappen extra heeft"
Uiteindelijk de trein kunnen boeken die ik wilde hebben, maar de lokettiste had wel wat moeite moeten doen.
Waar werden ze eerder onderhouden dan?quote:Op maandag 7 mei 2018 15:20 schreef Maegrim het volgende:
Die nieuwe 7-baks Benelux stammen moeten naar Onnen voor onderhoud, maar daar passen ze niet. Alles mag weer uit elkaar
Huh? Dat spul wordt toch in de hispeed loods op de Watergraafsmeer onderhouden? Of hebben die dingen nog geen stoot- en trekwerkrevisie gehad?quote:Op maandag 7 mei 2018 15:20 schreef Maegrim het volgende:
Die nieuwe 7-baks Benelux stammen moeten naar Onnen voor onderhoud, maar daar passen ze niet. Alles mag weer uit elkaar
En daarvoor ook langer...quote:Op maandag 7 mei 2018 17:10 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ze waren eerst een bak korter
Klopt. De hal en de kuilwielenbank in Onnen zijn berekend op zes bakkenquote:Op maandag 7 mei 2018 15:20 schreef Maegrim het volgende:
Die nieuwe 7-baks Benelux stammen moeten naar Onnen voor onderhoud, maar daar passen ze niet. Alles mag weer uit elkaar
Zou je het niet in twee keer kunnen doen doormiddel van driehoeken?quote:Op maandag 7 mei 2018 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt. De hal en de kuilwielenbank in Onnen zijn berekend op zes bakken
Zie hier bijvoorbeeld een VIRM-zesje dat met de achterste bak nog in de hal van de KWB staat:
https://www.google.com/ma(...)2,224m/data=!3m1!1e3
Zeker. Als je een D-loc ter beschikking hebt zou het kunnen, omdat vlakbij een keerdriehoek is.quote:Op maandag 7 mei 2018 17:31 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zou je het niet in twee keer kunnen doen doormiddel van driehoeken?
Ze hebben de 705 en 706 in zwolle staan.quote:Op maandag 7 mei 2018 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker. Als je een D-loc ter beschikking hebt zou het kunnen, omdat vlakbij een keerdriehoek is.
je moet locs hebben die ATB-NG aan boord hebben. Die locjes van NedTrain zijn niet toegelaten op het hoofdspoor.quote:Op maandag 7 mei 2018 17:43 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze hebben de 705 en 706 in zwolle staan.
Goed punt.quote:Op maandag 7 mei 2018 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je moet locs hebben die ATB-NG aan boord hebben. Die locjes van NedTrain zijn niet toegelaten op het hoofdspoor.
Die expertise is verloren gegaan. Niemand kan het meerquote:Op maandag 7 mei 2018 17:32 schreef Bitlord het volgende:
Vroeger werd bij zowat elke trein in Maastricht bestaande uit ICR driftig gerangeerd. Kan mij lastig voorstellen dat dat nu in Onnen zo complex moet zijn.
[ afbeelding ]
Had gekund, maar omdat ik tot op het moment van kopen niet wist welke trein ik zou nemen, gewacht tot op het station.quote:Op maandag 7 mei 2018 16:36 schreef J.B. het volgende:
[..]
Kan je je die flauwekul niet besparen door via intercity.pl je kaartjes te kopen?
Ik las op hgbtf dat de treinstammen van de benelux en ic direct binnen nederland worden gezien als een treinstel, zal de zaak wel complex maken,quote:Op maandag 7 mei 2018 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die expertise is verloren gegaan. Niemand kan het meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |