Echt? Laatste keer was het een beetje als eindhoven.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:38 schreef XL het volgende:
[..]
DUS groeit, ondanks het wegvallen van Airberlin
Erg duidelijk is "operational disruptions" inderdaad nietquote:Op woensdag 25 april 2018 22:39 schreef miro86 het volgende:
[..]
Maar terug op jouw vraag, waar je recht op hebt.
Als Operational disruptions de rellen zijn, dan heb je alleen recht op "hulp" dwz drinken, maaltijden en misschien een hotelovernachting als het zeker wordt dat je pas de volgende dag kunt doorreizen. Recht op vergoeding krijg je pas als de "operational disruptions" te wijten zijn aan United.
Weeze misschien. Maar da’s geen DUS.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Echt? Laatste keer was het een beetje als eindhoven.
ja dat zag ik. Met de monorailquote:Op donderdag 26 april 2018 00:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weeze misschien. Maar da’s geen DUS.
Internationale regel is: Eerste voornaam volgens paspoort + achternaam volgens paspoort al het andere is overbodig en hoeft niet. Ik vul tweede voornamen etc. nooit in, is alleen maar foutgevoelig.quote:Op donderdag 26 april 2018 02:10 schreef Parafernalia het volgende:
Net weer een vlucht geboekt en ik verbaas me toch elke keer over de namen die je op het ticket moet vermelden. Bij de één moet het precies zoals in paspoort, bij de ander alleen je eerste voornaam.
Dit verschilt ook per boekingskantoor. De airline lijkt er dus niet mee te zitten. Heb nu via Turkish geboekt op Vliegtickets.nl en moest alleen eerste voornaam opgeven. Heb vaker met Turkish gevlogen via Supersaver en toen moest ik gewoon letterlijk paspoort overnemen.
Iemand die weet hoe het zit?
Eindhoven heeft 5 miljoen passagiers per jaar. Düsseldorf 25 miljoen. Schiphol is een eerlijkere vergelijking.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Echt? Laatste keer was het een beetje als eindhoven.
ik bedoelde meer dat de terminal bijna leeg Was, er 1 security punt open was en we er met zijn 7e in de rij stonden. Geen rijen in de winkels, zitplek aan de gate...quote:Op donderdag 26 april 2018 07:46 schreef XL het volgende:
[..]
Eindhoven heeft 5 miljoen passagiers per jaar. Düsseldorf 25 miljoen. Schiphol is een eerlijkere vergelijking.
quote:Op donderdag 26 april 2018 07:24 schreef foodlover het volgende:
[..]
Internationale regel is: Eerste voornaam volgens paspoort + achternaam volgens paspoort al het andere is overbodig en hoeft niet. Ik vul tweede voornamen etc. nooit in, is alleen maar foutgevoelig.
Ik doe dit professioneel, voor klanten en zo gaat het altijd goed.
Dat is regelmatig, al jaren. Wel Terminal gebonden en op bepaalde tijdstippen. In de vroege voormiddag in terminal b, in de avond in terminal c. Je kunt ook op maandag en dinsdagmorgen 10 minuten in de file staan om de parkeergarage binnen te kunnen, met rijen voor de security tot aan de creditcard verkopers van barclays.quote:Op donderdag 26 april 2018 08:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat de terminal bijna leeg Was, er 1 security punt open was en we er met zijn 7e in de rij stonden. Geen rijen in de winkels, zitplek aan de gate...
Dat is wel eens anders geweest.
Oke hoor. Hij is duidelijk. Dan zal ik wel gewoon geluk hebben. Zo vaak kom ik ook niet op dus.quote:Op donderdag 26 april 2018 09:02 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is regelmatig, al jaren. Wel Terminal gebonden en op bepaalde tijdstippen. In de vroege voormiddag in terminal b, in de avond in terminal c. Je kunt ook op maandag en dinsdagmorgen 10 minuten in de file staan om de parkeergarage binnen te kunnen, met rijen voor de security tot aan de creditcard verkopers van barclays.
Ik vlieg er al een jaar of 8 zo'n 100x per jaarquote:Op donderdag 26 april 2018 17:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oke hoor. Hij is duidelijk. Dan zal ik wel gewoon geluk hebben. Zo vaak kom ik ook niet op dus.
Ben er echt maar een paar keer geweest. 1x met die nieuwe boemeltrein nu vanuit Arnhem. Dat was ook wel episch driewerf kut.quote:Op donderdag 26 april 2018 17:38 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vlieg er al een jaar of 8 zo'n 100x per jaar
Dat wil niet zeggen dat ik alles weet, maar wel veel
Het zijn dus de demonstraties. Ze durven niet in het donker te landen in managua. Grgr uit Houston trouwensquote:Op woensdag 25 april 2018 23:27 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Erg duidelijk is "operational disruptions" inderdaad niet
Dat Frankrijk staakt zich nog eens faillietquote:Op zaterdag 28 april 2018 13:24 schreef Terpentin07 het volgende:
ik zou op 3 mei met air france naar zuid amerika vliegen. nu las ik toevallig dat er weer gestaakt wordt... Ik wil eerst proberen mijn dienst weg te ruilen voordat ik de klantenservice bel om meer mogelijkheden te hebben qua omboeken. Maar boekt air france ook om op bvb lufthansa of alleen skyteam partners of klm? ik zou 's avonds vliegen en dan zou lufthansa ideaal zijn
die boeken je om op klm. Als er iemand heel pragmatisch achter die balie zit die bedenkt dat Lufthansa tickets goedkoper zijn dan compensatie en hotels... misschien dan....quote:Op zaterdag 28 april 2018 13:24 schreef Terpentin07 het volgende:
ik zou op 3 mei met air france naar zuid amerika vliegen. nu las ik toevallig dat er weer gestaakt wordt... Ik wil eerst proberen mijn dienst weg te ruilen voordat ik de klantenservice bel om meer mogelijkheden te hebben qua omboeken. Maar boekt air france ook om op bvb lufthansa of alleen skyteam partners of klm? ik zou 's avonds vliegen en dan zou lufthansa ideaal zijn
yup. Dat is de ellende van boeken met een ota.quote:Op zondag 29 april 2018 13:35 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik had air france gebeld. die zeggen, je hebt geboekt met supersaver, zij moeten dan de omboeking doen. Maar Supersaver boekt niet direct om maar heeft alleen mijn voorkeur genoteerd voor welke vlucht ik wil worden omgeboekt, klm in dit geval. is dit normaal dat er niet direct wordt omgeboekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |