abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 april 2018 @ 18:02:45 #101
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178717283
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 20:22 schreef JaneDoe het volgende:
die ida is trouwens ook zo'n ondefinieerbaar wezen, een volle nicht van suhmant?
Ze lijkt wel Arabisch. Als ze half mocro was zou ik het ook geloven.
pi_178718337
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:02 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ze lijkt wel Arabisch. Als ze half mocro was zou ik het ook geloven.
ik dacht eerder aan een zigeuner
arabisch zou ook nog kunnen, maar ze kan gerust voor volbloed marokkaans doorgaan
dat die moeder van ida niet verstoten is daar in scheveningen
je laten bezwangeren door een zwarte
;( :')
pi_178719676
Samant heeft een urgentieverklaring op de kop getikt.

>>Ach.... ik had een uitnodiging om te komen kijken, maar ik wist vorige week al dat zij het had.....en ik reageer al 10 jaar en mocht het doen met een 9e plek......

>en ze had ze sleutel al hoorde ik, dus gewoon voor de show

>>Ja dat wist ik ook al.... was een grote façade die bezichtiging. Gelukkig was het huis niets. Woonkamer piepklein net als de keuken, balkon mega smal en er zat schimmel op de muren onder het behang en je rook een muffe vocht lucht. Er moest te veel aan gebeuren dus ik had geen interesse meer, maar het gaat om het principe. Het klopt aan geen kante

>>Dat wist ik al......ze hebben mij gebeld, maar ook zij zijn bezig met een onderzoek hoe dit mogelijk is, maar daar ga ik verder op fb niet op in...... De gemeente zit hier mede achter. Het is beschuldigende vingers wijzen naar elkaar en het is vestia heel duidelijk dat ik hier geen genoegen mee neem

Reacties FB Shownieuws :') :Y)
´
pi_178720064
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:07 schreef Kim-Holland het volgende:
Samant heeft een urgentieverklaring op de kop getikt.

>>Ach.... ik had een uitnodiging om te komen kijken, maar ik wist vorige week al dat zij het had.....en ik reageer al 10 jaar en mocht het doen met een 9e plek......

>en ze had ze sleutel al hoorde ik, dus gewoon voor de show

>>Ja dat wist ik ook al.... was een grote façade die bezichtiging. Gelukkig was het huis niets. Woonkamer piepklein net als de keuken, balkon mega smal en er zat schimmel op de muren onder het behang en je rook een muffe vocht lucht. Er moest te veel aan gebeuren dus ik had geen interesse meer, maar het gaat om het principe. Het klopt aan geen kante

>>Dat wist ik al......ze hebben mij gebeld, maar ook zij zijn bezig met een onderzoek hoe dit mogelijk is, maar daar ga ik verder op fb niet op in...... De gemeente zit hier mede achter. Het is beschuldigende vingers wijzen naar elkaar en het is vestia heel duidelijk dat ik hier geen genoegen mee neem

Reacties FB Shownieuws :') :Y)
Voor mij is dit heel zuur om te lezen. Mijn zusje is zwanger geraakt van een lamlul die naar mate de zwangerschap vorderde verbaal steeds agressiever werd (naar het bleek zat ie aan de drugs) en heeft hem tijdens haar zwangerschap het huis uit gezet. Baby geboren, 1 dag later heeft ze met behulp van mij, vader en moeder haar spullen gepakt en is met baby vertrokken. Vader van het kind is/was dermate agressief dat het niet veilig was voor haar en baby.

En nu woont ze met baby alweer 1,5 jaar elders. Geen urgentie, want veilige woonplek. En dan lees ik dat het bij zo'n geval het zo gepiept is allemaal. Erg oneerlijk.
pi_178720585
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Voor mij is dit heel zuur om te lezen. Mijn zusje is zwanger geraakt van een lamlul die naar mate de zwangerschap vorderde verbaal steeds agressiever werd (naar het bleek zat ie aan de drugs) en heeft hem tijdens haar zwangerschap het huis uit gezet. Baby geboren, 1 dag later heeft ze met behulp van mij, vader en moeder haar spullen gepakt en is met baby vertrokken. Vader van het kind is/was dermate agressief dat het niet veilig was voor haar en baby.

En nu woont ze met baby alweer 1,5 jaar elders. Geen urgentie, want veilige woonplek. En dan lees ik dat het bij zo'n geval het zo gepiept is allemaal. Erg oneerlijk.
Vriendin van mij had hetzelfde verhaal, ze werd mishandeld ook een kleine baby , maar ondanks alles geen urgentie.
Blijkbaar moet je hetzelfde doen als Samantha om een urgentie te kunnen krijgen.
pi_178720608
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:07 schreef Kim-Holland het volgende:
Samant heeft een urgentieverklaring op de kop getikt.

>>Ach.... ik had een uitnodiging om te komen kijken, maar ik wist vorige week al dat zij het had.....en ik reageer al 10 jaar en mocht het doen met een 9e plek......

>en ze had ze sleutel al hoorde ik, dus gewoon voor de show

>>Ja dat wist ik ook al.... was een grote façade die bezichtiging. Gelukkig was het huis niets. Woonkamer piepklein net als de keuken, balkon mega smal en er zat schimmel op de muren onder het behang en je rook een muffe vocht lucht. Er moest te veel aan gebeuren dus ik had geen interesse meer, maar het gaat om het principe. Het klopt aan geen kante

>>Dat wist ik al......ze hebben mij gebeld, maar ook zij zijn bezig met een onderzoek hoe dit mogelijk is, maar daar ga ik verder op fb niet op in...... De gemeente zit hier mede achter. Het is beschuldigende vingers wijzen naar elkaar en het is vestia heel duidelijk dat ik hier geen genoegen mee neem

Reacties FB Shownieuws :') :Y)
Ik begrijp hier geen conjo van, wie zegt wat, en in welke context?
-nee-
pi_178720684
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:52 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik begrijp hier geen conjo van, wie zegt wat, en in welke context?
Reactie op een post op fb shownieuws.
pi_178720755
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:51 schreef quirina het volgende:

[..]

Vriendin van mij had hetzelfde verhaal, ze werd mishandeld ook een kleine baby , maar ondanks alles geen urgentie.
Blijkbaar moet je hetzelfde doen als Samantha om een urgentie te kunnen krijgen.
Inderdaad. Ik vraag me dan af wat ze gedaan heeft. Waarschijnlijk de juiste contacten gehad. Een vriend van mij had ook zo een huis onder het mom van 'ik doe wel een goed woordje voor je'. Zo gaat dat bij de woningbouw. Één grote nepboel.
pi_178720964
Het lijkt me sowieso echt kut als je niet zelf kan bepalen waar je woont, dat afhankelijk zijn van zo’n woningbouwvereniging is wel echt verrot zeg.
-nee-
pi_178721084
Woningbouwverenigingen zijn gewoon pure maffia. Nieuwe huurders verderop en bij mij achter betalen zo'n 150 euro meer p.m. als wij. En wij betalen weer flink meer als onze buren die er al 20 jaar wonen.
  dinsdag 24 april 2018 @ 21:25:36 #111
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_178721543
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 21:07 schreef Marsenal het volgende:
Het lijkt me sowieso echt kut als je niet zelf kan bepalen waar je woont, dat afhankelijk zijn van zo’n woningbouwvereniging is wel echt verrot zeg.
Hoe gaat het met je pijnlijke baard- en wenkbrauwharen? Ik heb er ook soms last van en vond toevallig een topic van jou uit 2014. _O-
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_178721582
Zwanger worden van een fout ventje en meteen denken dat je recht hebt op urgentie. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_178721674
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 21:26 schreef superniger het volgende:
Zwanger worden van een fout ventje en meteen denken dat je recht hebt op urgentie. :')
Fair enough dat je dat denkt :) Voor de zwangerschap was hij al niet veel soeps, (iets wat mijn zus jammer genoeg niet in zag) maar tijdens de zwangerschap escaleerde de boel.

En ik vind het wrang ja. Dat Barbie een urgentie krijgt en anderen niet. Nouja, kan ze lekker verder haar leven verzieken, ze krijgt toch alles in haar schoot geworpen.
  dinsdag 24 april 2018 @ 21:51:42 #114
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178722405
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:49 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik dacht eerder aan een zigeuner
arabisch zou ook nog kunnen, maar ze kan gerust voor volbloed marokkaans doorgaan
dat die moeder van ida niet verstoten is daar in scheveningen
je laten bezwangeren door een zwarte
;( :')
Als ze vol mocro was, dan heette ze geen Ida en was ze niet mants nichtje.
Maar idd. Qua uiterlijk zou ze ook volbloed Marokkaanse kunnen zijn.
  dinsdag 24 april 2018 @ 21:55:32 #115
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178722492
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 21:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Woningbouwverenigingen zijn gewoon pure maffia. Nieuwe huurders verderop en bij mij achter betalen zo'n 150 euro meer p.m. als wij. En wij betalen weer flink meer als onze buren die er al 20 jaar wonen.
Dat laatste is niet meer dan logisch.
Mijn ouders wonen al sinds 88 in hun huis. En de huur gaat mondjesmaat omhoog. Woonstichting kan het uiteraard niet maken om in een keer 50% te verhogen.
Huis van de buren staat leeg. En daar zal de huur zeker wel 2x zo hoog zijn.
pi_178722612
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 21:55 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat laatste is niet meer dan logisch.
Mijn ouders wonen al sinds 88 in hun huis. En de huur gaat mondjesmaat omhoog. Woonstichting kan het uiteraard niet maken om in een keer 50% te verhogen.
Huis van de buren staat leeg. En daar zal de huur zeker wel 2x zo hoog zijn.
Klopt wat je zegt, ik wilde gewoon even onterecht dramatisch doen :')
  dinsdag 24 april 2018 @ 22:10:28 #117
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178722919
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:00 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Klopt wat je zegt, ik wilde gewoon even onterecht dramatisch doen :')
Oh wacht. Ik herstel even.
Je hebt helemaal gelijk meid! Maffia zijn het!
pi_178723238
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:10 schreef amaranta het volgende:

[..]

Oh wacht. Ik herstel even.
Je hebt helemaal gelijk meid! Maffia zijn het!
Ok, maffia was wat overdreven, maar helemaal jofel zijn ze daar niet.

Ik hoop dat ze nu ze straks weer op eigen benen staat de zorg voor haar kids naar behoren kan uitvoeren. Maargoed, jeugdzorg zal daar vast nog wel op de stoep staan.
pi_178724260
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 21:51 schreef amaranta het volgende:

[..]

Als ze vol mocro was, dan heette ze geen Ida en was ze niet mants nichtje.
Maar idd. Qua uiterlijk zou ze ook volbloed Marokkaanse kunnen zijn.
nee natuurlijk is ze niet volledig mocro, maar bedoelde dat dat niet aan haar uiterlijk is af te zien
volgens mij zijn de moeders van suhmant en ida zussen
pi_178725208
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:21 schreef Guanabana het volgende:
Maar al die verbouwde wijven gaan op elkaar lijken natuurlijk.
Eigenlijk zouden ze dat het syndroom van clown moeten gaan nomen.
pi_178725375
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 21:25 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je pijnlijke baard- en wenkbrauwharen? Ik heb er ook soms last van en vond toevallig een topic van jou uit 2014. _O-
In m’n wenkbrauwen nog steeds, vorige week nog ofzo. Het is dus chronisch, ik had je graag beter nieuws gegeven. :P
-nee-
  Spellchecker woensdag 25 april 2018 @ 07:51:32 #122
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_178727929
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:44 schreef Deckard het volgende:

[..]

Eigenlijk zouden ze dat het syndroom van clown moeten gaan nomen.
_O-
Mooie TT voor het volgende deel.
  woensdag 25 april 2018 @ 08:58:50 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178728324
Allemaal tekeer gaan dat het oneerlijk is dat ze urgentie zou hebben gehad, maar ten eerste weet niemand dat, ten tweede zou het zomaar kunnen dat er afspraken over gemaakt zijn toen ze die veel te dure woning niet meer kon betalen, voor die woning had ze immers geen recht op huurtoeslag.
Geen idee hebben wat er waarom geregeld is en maar tekeer gaan dat het maffia is bij de woningbouw.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_178728345
Is het niet zo dat als je ingeschreven staat voor een woning er soms ook gewoon random geloot wordt?
Ongeacht hoelang je ingeschreven staat?
  woensdag 25 april 2018 @ 09:03:32 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178728367
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:01 schreef vencodark het volgende:
Is het niet zo dat als je ingeschreven staat voor een woning er soms ook gewoon random geloot wordt?
Ongeacht hoelang je ingeschreven staat?
Als je op een lotingwoning reageert wel.
Maar in dit geval denk ik dat er gewoon afspraken over vervangende woonruimte zijn gemaakt toen ze die andere woning verlaten heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')