abonnement Unibet Coolblue
pi_178674726
Als jullie nog een spannende serie zoeken voor deze zondag: La casa de papel.

Staan 2 seizoenen op Netflix, derde is aangekondigd. :s) #verslavend
  zondag 22 april 2018 @ 15:48:56 #27
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178674818
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 15:41 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Is dit een ode aan de blauwe videoclip? }:|
:D die link leg ik nu pas.
Koel en donker bewaren
pi_178675226
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 15:43 schreef croissantlechat het volgende:
Als jullie nog een spannende serie zoeken voor deze zondag: La casa de papel.

Staan 2 seizoenen op Netflix, derde is aangekondigd. :s) #verslavend
Helemaal geweldig die serie _O_ beginnen is aan één stuk door willen kijken.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 april 2018 @ 16:31:34 #29
163650 Greys
pi_178675680
Ik ben begonnen aan Wanted. Wat ene zalige serie :D O+ Beetje Thelma and Louise vibes.

Trapped inmiddels af. IJslandse serie. Tof ook!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 22 april 2018 @ 16:37:39 #30
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178675821
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 14:59 schreef Guanabana het volgende:
Ik post dit maar even hier, kijk eens wat voor mooi Outlaw achtig gitaar-shirt ik besteld heb:

[ afbeelding ]

8-)
Ziet er goed uit. :Y

quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 15:14 schreef grazz het volgende:

[..]

Nice. Ik zie er ook wel wat van IJsland 2016 in terug
En iets van Nederland 2013. :P

Multi-jarig-ESF-ode-shirt, geweldig. :7 .
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 22 april 2018 @ 16:43:48 #31
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178676028
quote:
10s.gif Op zondag 22 april 2018 16:37 schreef Roger_Epiales het volgende:

En iets van Nederland 2013. :P

Die link had ik OOK al niet gelegd, I'll let myself out :@
Koel en donker bewaren
  zondag 22 april 2018 @ 16:45:30 #32
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178676077
Ik heb 'm nu aan trouwens. Ik ga 'm ook dragen op 10 en 12 mei. 8-)
Koel en donker bewaren
  maandag 23 april 2018 @ 02:33:30 #33
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178685230

Als ik hiernaar luister en dan naar hoe het op de plaat staat, dan zou ik zeggen dat hij nog eens een soort 'unplugged' album moet uitbrengen. Een plaat waar hij de liedjes die zich ervoor lenen op deze manier ten gehore brengt.

Gewoon alleen zijn stem en een gitaar, meer wens ik niet, meer heb ik niet nodig. ;( O+ :'( O+ O+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178692266
Greys, we zijn weer een paar dagen verder, hoe is het nu met de Griek?
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 april 2018 @ 14:16:13 #35
163650 Greys
pi_178692422
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 14:07 schreef grazz het volgende:
Greys, we zijn weer een paar dagen verder, hoe is het nu met de Griek?
Een heel stuk beter sinds de drain eruit is! O+ dankjewel voor het vragen.

Vandaag is ie voor het eerst weer twee uren alleen thuis geweest. Nou ja met Biet en Boor dan natuurlijk. En ik zat met bonkend hart op het werk (heel kort maar, even proberen) of ie z'n tshirt aan zou houden en de wond niet open zou krabben of bijten. Maar hij was nog helemaal heel _O_ *O*

Zaterdag de hechtingen eruit!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 23 april 2018 @ 14:19:23 #36
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_178692488
Goed om te horen :) En het scheelt dat het nu niet meer zo warm is. Dat is toch wat makkelijker herstellen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_178692623
Ahh, fijn fijn! Inderdaad, goed om te horen. Geen zorgen meer maken en op naar zaterdag en daarna focus op het ESF! :P *O*
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 april 2018 @ 14:39:42 #38
163650 Greys
pi_178692922
Ja dat het niet meer zo heet is scheelt een kluit want vorige week met dat shirt aan was gewoon zielig zo warm. Nu vindt ie dat ook niet erg meer ^O^

We zijn er nog niet maar ik ben iig heel opgelucht dat het nu al best heel goed gaat!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178692968
Wat fijn dat het herstel zo spoedig verloopt! *O* En dan hopen dat hij straks helemaal is opgeknapt voor je naar Lissabon vertrekt!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † maandag 23 april 2018 @ 23:40:46 #40
368283 ato
pi_178704779
The Alienist is een aanrader op Netflix ^O^
Life can be a bitch, so like it..
pi_178705074
Ehm, jongens, sorry dat ik jullie hiermee lastig val, maar ik weet even niet waar ik anders heen moet.

Een vriend van mij van vroeger (een voormalig beste vriend zelfs) heeft net voor het eerst sinds jaren contact met me opgenomen via de mail dat hij me heeft gemist en weer contact wil.

Probleem is dat onze vriendschap destijds niet zo heel goed is afgelopen en ook daarvoor hebben we een aantal heel vervelende ruzies gehad. Het is nogal een lang verhaal en hij was ook niet altijd zo (hij heeft psychische problemen die pas opspeelden toen we elkaar al wat langer kenden), maar ik heb echt nare herinneringen aan de latere jaren van onze vriendschap.

In ieder geval heb ik geen zin in weer contact met hem. Ik zit daar niet op te wachten, want zelfs al gaat het nu een stuk beter met hem en heeft hij van zijn fouten geleerd, dan nog heb ik er te nare herinneringen aan.

Ik zit nu alleen heel erg met hoe ik het naar hem toe moet verwoorden… Ik kan natuurlijk kort en bondig zeggen dat ik alsnog geen contact meer wil en waarom, maar ik vind dat moeilijk omdat ik hem echt niet wil kwetsen; ik gun hem namelijk echt wel het beste. Helemaal niet reageren vind ik al helemaal lullig en ook nogal laf; ik vind wel dat hij in ieder geval een reactie verdiend, al is het alleen maar voor de duidelijkheid.

Niet dat jullie me hoeven te helpen hiermee ofzo (is ook nogal onmogelijk te doen zo), maar ik moet even mijn hart erover luchten. Ik zit hier echt mee… :{ Had het ook helemaal niet meer verwacht eindelijk, nadat ik al jaren niets meer van hem had gehoord.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_178705127
Zoiets is heel lastig ja, kan ik me voorstellen. Je zit dan vol dubbele gevoelens.
Denk dat je het beste zo eerlijk mogelijk kan zijn, beetje hoe je het hier ook uitlegt?

Oke je wilde geen oplossing, maar toch :P :*
Koel en donker bewaren
  dinsdag 24 april 2018 @ 00:20:53 #43
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178705248
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ehm, jongens, sorry dat ik jullie hiermee lastig val, maar ik weet even niet waar ik anders heen moet.

Een vriend van mij van vroeger (een voormalig beste vriend zelfs) heeft net voor het eerst sinds jaren contact met me opgenomen via de mail dat hij me heeft gemist en weer contact wil.

Probleem is dat onze vriendschap destijds niet zo heel goed is afgelopen en ook daarvoor hebben we een aantal heel vervelende ruzies gehad. Het is nogal een lang verhaal en hij was ook niet altijd zo (hij heeft psychische problemen die pas opspeelden toen we elkaar al wat langer kenden), maar ik heb echt nare herinneringen aan de latere jaren van onze vriendschap.

In ieder geval heb ik geen zin in weer contact met hem. Ik zit daar niet op te wachten, want zelfs al gaat het nu een stuk beter met hem en heeft hij van zijn fouten geleerd, dan nog heb ik er te nare herinneringen aan.

Ik zit nu alleen heel erg met hoe ik het naar hem toe moet verwoorden… Ik kan natuurlijk kort en bondig zeggen dat ik alsnog geen contact meer wil en waarom, maar ik vind dat moeilijk omdat ik hem echt niet wil kwetsen; ik gun hem namelijk echt wel het beste. Helemaal niet reageren vind ik al helemaal lullig en ook nogal laf; ik vind wel dat hij in ieder geval een reactie verdiend, al is het alleen maar voor de duidelijkheid.

Niet dat jullie me hoeven te helpen hiermee ofzo (is ook nogal onmogelijk te doen zo), maar ik moet even mijn hart erover luchten. Ik zit hier echt mee… :{ Had het ook helemaal niet meer verwacht eindelijk, nadat ik al jaren niets meer van hem had gehoord.
Als je zo voelt moet je dat idd gewoon zeggen. Kort, helder, zakelijk. Wel met een dosis begrip. Maar geen ellenlange verhalen.


Soort sterkwoordending: was een fijne vriendschap. Te veel gebeurd echter. Wil daarom geen contact meer. Wens je wel het allerbeste.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2018 @ 00:33:41 #44
368283 ato
pi_178705354
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Als je zo voelt moet je dat idd gewoon zeggen. Kort, helder, zakelijk. Wel met een dosis begrip. Maar geen ellenlange verhalen.


Soort sterkwoordending: was een fijne vriendschap. Te veel gebeurd echter. Wil daarom geen contact meer. Wens je wel het allerbeste.
Hier sluit ik mij bij aan.
Aan de andere kant weet ik niet of hij een soort van stalker is. Want gaat hij je niet lastig vallen als je toch reageert?

Ik heb dat ooit gehad, ik heb die persoon genegeerd. Was moeilijk, maar kostte mij wel minder energie.
Laat weten, hoe het afgélopen is.

Nee ik zou toch die persoon negeren. Tenminste is mijn advies.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178705402
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ehm, jongens, sorry dat ik jullie hiermee lastig val, maar ik weet even niet waar ik anders heen moet.

Een vriend van mij van vroeger (een voormalig beste vriend zelfs) heeft net voor het eerst sinds jaren contact met me opgenomen via de mail dat hij me heeft gemist en weer contact wil.

Probleem is dat onze vriendschap destijds niet zo heel goed is afgelopen en ook daarvoor hebben we een aantal heel vervelende ruzies gehad. Het is nogal een lang verhaal en hij was ook niet altijd zo (hij heeft psychische problemen die pas opspeelden toen we elkaar al wat langer kenden), maar ik heb echt nare herinneringen aan de latere jaren van onze vriendschap.

In ieder geval heb ik geen zin in weer contact met hem. Ik zit daar niet op te wachten, want zelfs al gaat het nu een stuk beter met hem en heeft hij van zijn fouten geleerd, dan nog heb ik er te nare herinneringen aan.

Ik zit nu alleen heel erg met hoe ik het naar hem toe moet verwoorden… Ik kan natuurlijk kort en bondig zeggen dat ik alsnog geen contact meer wil en waarom, maar ik vind dat moeilijk omdat ik hem echt niet wil kwetsen; ik gun hem namelijk echt wel het beste. Helemaal niet reageren vind ik al helemaal lullig en ook nogal laf; ik vind wel dat hij in ieder geval een reactie verdiend, al is het alleen maar voor de duidelijkheid.

Niet dat jullie me hoeven te helpen hiermee ofzo (is ook nogal onmogelijk te doen zo), maar ik moet even mijn hart erover luchten. Ik zit hier echt mee… :{ Had het ook helemaal niet meer verwacht eindelijk, nadat ik al jaren niets meer van hem had gehoord.
Je valt mij hier in elk geval niet lastig mee, en ik denk dat ik namens meerdere users spreek ;) Als je iets kwijt wil, dan kan dat altijd!

Je zegt het zelf al, je hebt geen behoefte om het contact een nieuw leven in te blazen. Het is goed van je dat je rekening probeert te houden met zijn gevoelens, maar ik zou het vooral dicht bij mezelf houden. Dus aangeven dat je geen behoefte voelt/hebt om het contact weer op te pakken en dat je het hier graag bij wil laten. Wat zijn gevoel dan ook is, ligt dan niet aan jou. Je geeft een duidelijk en beleefd antwoord toch? Je bent niet verantwoordelijk voor zijn reactie/gevoel.

En idd eventueel aanvullen met wat Whiskers zegt, om hem wel te laten weten dat je het destijds ook wel fijn hebt gevonden, maar dat je verder bent gegaan en merkt dat het behoefte er gewoon niet meer is. Punt.
~The present is all there is~
pi_178705405
Bedankt allemaal.

Nee, hij is zeker geen stalkerig type. Ik acht de kans eigenlijk groter dat ik reageer en vervolgens geen reactie meer terugkrijg.

Ik zit zelf ook nog in dubio of ik moet negeren of toch een reactie geven. Ik neig wel meer naar het laatste; dan is de communicatie tenminste duidelijk.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_178705428
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 00:45 schreef Aoibhin het volgende:
Bedankt allemaal.

Nee, hij is zeker geen stalkerig type. Ik acht de kans eigenlijk groter dat ik reageer en vervolgens geen reactie meer terugkrijg.

Ik zit zelf ook nog in dubio of ik moet negeren of toch een reactie geven. Ik neig wel meer naar het laatste; dan is de communicatie tenminste duidelijk.
Negeren zou ook kunnen, ik vind dat je je nooit verplicht moet voelen. Je hebt daar je eigen redenen voor en een ander heeft dat te respecteren. Ik zou waarschijnlijk zelf ook reageren hoor en dan gewoon aangeven dat er van mijn kant geen behoefte is, kan toch? Niks mis mee :)
~The present is all there is~
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2018 @ 06:35:34 #48
368283 ato
pi_178707161
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 00:45 schreef Aoibhin het volgende:
Bedankt allemaal.

Nee, hij is zeker geen stalkerig type. Ik acht de kans eigenlijk groter dat ik reageer en vervolgens geen reactie meer terugkrijg.

Ik zit zelf ook nog in dubio of ik moet negeren of toch een reactie geven. Ik neig wel meer naar het laatste; dan is de communicatie tenminste duidelijk.
Laat het nog even bezinken en kijk welke keuze je maakt.
Succes en laat het ons weten.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator dinsdag 24 april 2018 @ 14:26:44 #49
375570 crew  Cyan9
pi_178713191
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 00:45 schreef Aoibhin het volgende:
Bedankt allemaal.

Nee, hij is zeker geen stalkerig type. Ik acht de kans eigenlijk groter dat ik reageer en vervolgens geen reactie meer terugkrijg.

Ik zit zelf ook nog in dubio of ik moet negeren of toch een reactie geven. Ik neig wel meer naar het laatste; dan is de communicatie tenminste duidelijk.
Persoonlijk zal ik de optie van negeren echt afraden. Het is niet makkelijk om een reactie te geven, ik snap heel goed dat je hem niet wil kwetsen. Maar dan is het duidelijk, en je hebt het voor jezelf gewoon eerlijk verwoord.

Negeren is een vreselijk iets in communicatie, en vooral mensen met onzekerheid en/of psychische problemen kunnen daar heel erg veel moeite mee hebben.
Ik spreek helaas deels uit ervaring.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator dinsdag 24 april 2018 @ 14:27:48 #50
375570 crew  Cyan9
pi_178713214
En ja, ik ben er weer na m'n weekend in Hamburg.
Ik ben er weer klaar voor om alle positieve spirit te temperen. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')