abonnement Unibet Coolblue
pi_178663681
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

De Dapperbuurt, berucht zeker, maar lijkt me idd wel een buurt waar je een mooie jeugd kunt hebben. Ik denk dat het langs elkaar leven ook wel met de tijd heeft te maken en dat je dat op veel plekken ziet. Of je je buren kent, ligt ook wel voor een deel bij jezelf. Ik woon aan de andere kant van het park maar ik ken al mijn 18 buren, hoewel niet iedereen van naam.

Dat park is trouwens nu wel één van de leukste plekken in de buurt, echt een buurtpark geworden.
Ik ben in de Indische buurt geboren hoor, tegen de Watergraafsmeer aan. Ja de parken...Flevopark heette toen Zuiderzeepark..daar heb ik mooie momenten gehad, we hadden er een roeiboot liggen..Gingen dus vaak vissen nabij de Merwede..Maar er was ook altijd wat te doen als kind in die buurt en elke buurvrouw was een tante..Fijne tijd gehad en nog wel heimwee, maar Amsterdam is te duur voor ons :)
pi_178663708
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Wat hebben ze gedaan?
Ik kan gewone posts wel zien, maar de stories laden niet. Zal wel met de website te maken hebben, die is wel vaker krakkemikkig. Het is meer bedoeld om via je telefoon te gebruiken, daar doet alles het prima. Maar dat is zo'n gedoe om daar screenshots te maken en vervolgens uploaden met pc etc.
TEAM BAKSTEEN
pi_178663784
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:06 schreef magnaal het volgende:

[..]

Ik ben in de Indische buurt geboren hoor, tegen de Watergraafsmeer aan. Ja de parken...Flevopark heette toen Zuiderzeepark..daar heb ik mooie momenten gehad, we hadden er een roeiboot liggen..Gingen dus vaak vissen nabij de Merwede..Maar er was ook altijd wat te doen als kind in die buurt en elke buurvrouw was een tante..Fijne tijd gehad en nog wel heimwee, maar Amsterdam is te duur voor ons :)
Mooi ^O^ Ik woon dan in Amsterdam maar ben geboren getogen op het platteland. Ik denk dat voor beiden iets is te zeggen. Die buurt waar je opgegroeid bent ken ik nauwelijks trouwens.

Helaas is Amsterdam voor velen te duur geworden, je moet serieus vermogend zijn om een gezin prettig te huisvesten in Amsterdam.
pi_178663834
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:07 schreef TillyB het volgende:

[..]

Ik kan gewone posts wel zien, maar de stories laden niet. Zal wel met de website te maken hebben, die is wel vaker krakkemikkig. Het is meer bedoeld om via je telefoon te gebruiken, daar doet alles het prima. Maar dat is zo'n gedoe om daar screenshots te maken en vervolgens uploaden met pc etc.
Het is wel één van de beter topics op FOK! Ik ken de helft van die mensen niet en toch is er genoeg te beleven.

Ik was blij te zien dat de spange papi inderdaad (zwarte) instappers bij z'n trouwkostuum aanhad.
pi_178663975
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Het is wel één van de beter topics op FOK! Ik ken de helft van die mensen niet en toch is er genoeg te beleven.

Ik was blij te zien dat de spange papi inderdaad (zwarte) instappers bij z'n trouwkostuum aanhad.
:D
Het viel me onlangs ineens op dat dat topic altijd behoorlijk wat views heeft. Let daar nooit zo op, maar het is blijkbaar erg populair.
TEAM BAKSTEEN
pi_178664004


Ah, hij doet het weer. :7
TEAM BAKSTEEN
pi_178664125
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:18 schreef TillyB het volgende:

[..]

:D
Het viel me onlangs ineens op dat dat topic altijd behoorlijk wat views heeft. Let daar nooit zo op, maar het is blijkbaar erg populair.
Ja, het is op één of andere manier sociologisch ook wel interessant om te zien. Ik zag net die foto's van Beau op haar feestje ... dat is een feest om te zien. Terwijl ik die hele Beau misschien 10 keer gezien heb op tv en die Johan van haar al helemaal nooit. Andere mensen wachten dan weer op nieuwe foto's van hun grootste liefde, Naomi. Voor ieder wat wils.
pi_178664139
En waarom volg je Fred van Leer?
pi_178664538
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
En waarom volg je Fred van Leer?
*tsjirp tsjirp
pi_178664646
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
En waarom volg je Fred van Leer?
Ik vind ‘m niet altijd leuk maar soms wel, de moeite waard om niet te ontvolgen iig.
TEAM BAKSTEEN
pi_178664679
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ja, het is op één of andere manier sociologisch ook wel interessant om te zien. Ik zag net die foto's van Beau op haar feestje ... dat is een feest om te zien. Terwijl ik die hele Beau misschien 10 keer gezien heb op tv en die Johan van haar al helemaal nooit. Andere mensen wachten dan weer op nieuwe foto's van hun grootste liefde, Naomi. Voor ieder wat wils.
Ik ken inmiddels een steeds grotere groep van de mensen niet en dan is het soms weleens moeilijk om te beoordelen of iets de moeite waard is om te posten. Als iemand een vaag statement maakt is het dan een sneer naar iets utopia gerelateerds of gewoon iets tussen vrienden wat ze aandachttrekkerig publiek neer zetten?
TEAM BAKSTEEN
pi_178664684
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:49 schreef TillyB het volgende:

[..]

Ik vind ‘m niet altijd leuk maar soms wel, de moeite waard om niet te ontvolgen iig.
O, ik vind 'm altijd irritant.
pi_178664688
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:42 schreef mootie het volgende:

[..]

*tsjirp tsjirp
Nog gevochten vandaag?
pi_178664723
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:51 schreef TillyB het volgende:

[..]

Ik ken inmiddels een steeds grotere groep van de mensen niet en dan is het soms weleens moeilijk om te beoordelen of iets de moeite waard is om te posten. Als iemand een vaag statement maakt is het dan een sneer naar iets utopia gerelateerds of gewoon iets tussen vrienden wat ze aandachttrekkerig publiek neer zetten?
Wellicht pakt FreshFruit dat wel op.

Ik moet me vaak wel een beetje inhouden qua reacties. Realiseerde me ook ineens dat Ramona wel eens mee zou kunnen lezen over haar bruiloft die treurig was maar niet eens op een mooie manier treurig.
pi_178664724
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

O, ik vind 'm altijd irritant.
Gelukkig hebben we geen Tonnekreek topic voor mn gehele insta account, want je zou je dood ergeren denk ik zo.
TEAM BAKSTEEN
pi_178664760
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:54 schreef TillyB het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we geen Tonnekreek topic voor mn gehele insta account, want je zou je dood ergeren denk ik zo.
Ha, ik hou wel van een portie Nederlandse cultuur hoor, maar ik vind hem te vaak denigrerend naar mensen die anders zijn dan hij.
pi_178664823
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Wellicht pakt FreshFruit dat wel op.

Ik moet me vaak wel een beetje inhouden qua reacties. Realiseerde me ook ineens dat Ramona wel eens mee zou kunnen lezen over haar bruiloft die treurig was maar niet eens op een mooie manier treurig.
Bestaat dat? Dingen die op een mooie manier treurig zijn?
Ik heb de eeuwige strijd van mensen op de vingers willen tikken niet zo negatief te reageren en vervolgens regelmatig mezelf niet in kunnen houden om een utopiaan finaal af te branden. Beter gewoon allebei niet doen, maar ja. Struggle wel. :P
TEAM BAKSTEEN
pi_178664872
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ha, ik hou wel van een portie Nederlandse cultuur hoor, maar ik vind hem te vaak denigrerend naar mensen die anders zijn dan hij.
Hm dat is me nooit zo opgevallen. Wat voor soort mensen dan? Qua kleding/uiterlijk ofzo?
TEAM BAKSTEEN
pi_178664921
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 00:01 schreef TillyB het volgende:

[..]

Bestaat dat? Dingen die op een mooie manier treurig zijn?
Zeker en vast dat dat bestaat. Ellende is veel fotogenieker dan geluk.
quote:
Ik heb de eeuwige strijd van mensen op de vingers willen tikken niet zo negatief te reageren en vervolgens regelmatig mezelf niet in kunnen houden om een utopiaan finaal af te branden. Beter gewoon allebei niet doen, maar ja. Struggle wel. :P
Het kan lekker zijn maar hou het beschaafd, woorden als hoer, slet, kopschopper ... dat soort dingen ... zijn ook weer geen bewijs van beschaving van wie ze gebruikt. Belangrijk is wel te beseffen dat we niet allemaal het zelfde zijn of willen.
pi_178664938
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 00:03 schreef TillyB het volgende:

[..]

Hm dat is me nooit zo opgevallen. Wat voor soort mensen dan? Qua kleding/uiterlijk ofzo?
Die ja. Maar ik denk dat hij me gewoon te luidruchtig is, daar kan ik niet zo goed tegen.
  User die het meest in raadselen spreekt zondag 22 april 2018 @ 00:16:03 #296
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_178665036
hallon

nog altijd mijn topic
  zondag 22 april 2018 @ 00:16:47 #297
420172 siaman
Ojadasawa
pi_178665045
Dan zit je in sc wel goed. Erg stil.

Hallo trouwens
pi_178665085
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 00:16 schreef siaman het volgende:
Dan zit je in sc wel goed. Erg stil.

Hallo trouwens
Ja, hier gebeurt gelukkig nooit wat.
pi_178665099
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Zeker en vast dat dat bestaat. Ellende is veel fotogenieker dan geluk.

[..]

Het kan lekker zijn maar hou het beschaafd, woorden als hoer, slet, kopschopper ... dat soort dingen ... zijn ook weer geen bewijs van beschaving van wie ze gebruikt. Belangrijk is wel te beseffen dat we niet allemaal het zelfde zijn of willen.
Misschien een goede tip voor de mods dit.
  zondag 22 april 2018 @ 00:24:02 #300
420172 siaman
Ojadasawa
pi_178665117
Kwaliteit boven kwantiteit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')