abonnement Unibet Coolblue
pi_178639154
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:12 schreef RM-rf het volgende:
Dezelfde types de Trump een 'succesvol zakenman' noemen omdat die ondanks meerdere faillisiementen toch nog een paar honderd miljoen overgehouden heeft aan het vermogen dat hij van zn vader erfde...

Vinden vervolgens Soros maar een eng figuur: Een arme oorlogsvluchteling die zonder een cent naar engeland migreerde en daar vanuit het niets een miljardenvermogen opbouwde en dat nu investeert in bepaalde publieke en politieke stichtingen....
Tsja, Soros is een vermogende jood. Dat roept nogal wat weerzin op in het oosten van Europa.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178639162
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 10:34 schreef EdvandeBerg het volgende:

'Filantroop' :')
Ik zou hem eerder betitelen als 'Destroyer of Civilizations' :X

Goddank is die gevaarlijke gek al bijna dood. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178639217
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:17 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik zou hem eerder betitelen als 'Destroyer of Civilizations' :X

Goddank is die gevaarlijke gek al bijna dood. :)
Kan iemand zonder aluhoedje op uitleggen wat er zo ondemocratisch en gevaarlijk is aan iemand die bepaalde politieke organisaties geld doneert?
pi_178639218
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:17 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik zou hem eerder betitelen als 'Destroyer of Civilizations' :X

Goddank is die gevaarlijke gek al bijna dood. :)
Z'n omvangrijke erfenis zal ongetwijfeld worden verdeeld over de organisaties waar jullie zo'n pesthekel aan hebben.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178639274
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Z'n omvangrijke erfenis zal ongetwijfeld worden verdeeld over de organisaties waar jullie zo'n pesthekel aan hebben.
Sterker nog, hij heeft vorig jaar bij leven al 18 miljard euro op de rekening van de OSF gestort. Daardoor is het nu bijna de grootste non-profit ter wereld. Dat zal Geralt deugd doen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178639458
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Z'n omvangrijke erfenis zal ongetwijfeld worden verdeeld over de organisaties waar jullie zo'n pesthekel aan hebben.
Maar dat geld verdwijnt vervolgens sneller dan sneeuw voor de zon. Dus daar maak ik mijzelf niet zo druk over eigenlijk.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178639487
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:35 schreef ITrade het volgende:

[..]

Maar dat geld verdwijnt vervolgens sneller dan sneeuw voor de zon. Dus daar maak ik mijzelf niet zo druk over eigenlijk.
De ultieme ironie: in je onderschrift Snowden quoten en tegelijkertijd overheidsonderdrukking toejuichen omdat je toevallig de schurft hebt aan de organisaties/mensen die het raakt,

Man man man, wat ben je dan een gigantische drollenvanger.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178639610
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De ultieme ironie: in je onderschrift Snowden quoten en tegelijkertijd overheidsonderdrukking toejuichen omdat je toevallig de schurft hebt aan de organisaties/mensen die het raakt,

Man man man, wat ben je dan een gigantische drollenvanger.
Snowden vergelijken met Soros :{
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  vrijdag 20 april 2018 @ 12:49:17 #34
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_178639679
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:44 schreef ITrade het volgende:
Snowden vergelijken met Soros :{
Welke vergelijking? :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_178639726
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:49 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Welke vergelijking? :D
Hij ziet blijkbaar niet in waarom iemand Snowden een goed persoon kan vinden en tergelijkertijd Soros kan haten.

Maar goed, Koos denkt dat Soros gehaat wordt Oost EU alleen omdat het een vermogende jood is.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  vrijdag 20 april 2018 @ 12:55:41 #36
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_178639759
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:53 schreef ITrade het volgende:
Hij ziet blijkbaar niet in waarom iemand Snowden een goed persoon kan vinden en tergelijkertijd Soros kan haten.
Volgens mij begrijp je niet zo goed wat koos wil zeggen.
Dit is denk ik de essentie van Koos:
quote:
...in je onderschrift Snowden quoten en tegelijkertijd overheidsonderdrukking toejuichen...
Toch bijzonder, niet? Dan maakt context niet uit.
quote:
Maar goed, Koos denkt dat Soros gehaat wordt Oost EU alleen omdat het een vermogende jood is.
Dat zou veel mensen (veel ook niet overigens) tekort doen, maar de argumenten en beschuldigingen die je hoort komen daar wel op neer.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_178640006
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:53 schreef ITrade het volgende:

[..]

Hij ziet blijkbaar niet in waarom iemand Snowden een goed persoon kan vinden en tergelijkertijd Soros kan haten.

Maar goed, Koos denkt dat Soros gehaat wordt Oost EU alleen omdat het een vermogende jood is.
Nee. Lees het nog eens opnieuw.
pi_178640245
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:55 schreef SicSicSics het volgende:
Toch bijzonder, niet? Dan maakt context niet uit.
Wie anders dan een democratisch gekozen overheid kan een man als Soros stoppen dan?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  vrijdag 20 april 2018 @ 13:32:54 #39
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_178640281
Orban is een volksmenner en Soros ook. Ze verdienen elkaar.
pi_178640308
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 april 2018 10:52 schreef Ludachrist het volgende:
Soros-topic _O_ . Altijd vermakelijke gekkies komen daar op af.
Goedpratende linksgekkies idd, bijzonder om te zien. Soros destabiliseert hele landen, maar dat moet kunnen blijkbaar.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178640318
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 april 2018 13:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee. Lees het nog eens opnieuw.
Leg het dan maar eens uit.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178640460
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 april 2018 13:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Leg het dan maar eens uit.
Snowden heeft onthuld hoe ver overheden gaan met het in de gaten houden van burgers, hoezeer zij schijt hebben aan jouw privacy. Hij deed dat omdat hij vindt dat de staat niet zoveel controle moet hebben. Snowden is het symbool van de burger die een middelvinger opsteekt naar de staat.

En dan in dit topic juichen omdat Orban vrijheden in wil perken.

Tsja, dan heb je het niet helemaal begrepen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178640512
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 13:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Snowden heeft onthuld hoe ver overheden gaan met het in de gaten houden van burgers, hoezeer zij schijt hebben aan jouw privacy. Hij deed dat omdat hij vindt dat de staat niet zoveel controle moet hebben. Snowden is het symbool van de burger die een middelvinger opsteekt naar de staat.

En dan in dit topic juichen omdat Orban vrijheden in wil perken.

Tsja, dan heb je het niet helemaal begrepen.
Omdat Snowden iets aan de kaart stelt voor firstworldproblems. Ik denk niet dat in een land als Oekraïne bijvoorbeeld iemand ook maar bezig is met privacy of met Snowden. Want hoe erg het ook is om je privacy te verliezen. In een land leven waar oorlog/haat en corruptie heerst is nogal wat erger natuurlijk en heeft een vele hogere prioriteit.

Soros is juist ook in deze landen actief en niet in een positieve zin.

Maar goed ik zal het wel niet begrijpen ofzo.

Voor als je mij nog niet begrijpt:
#1 stabiliteit, voorspoed, economische groei, democratie, in leven blijven.
#2 privacy
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178640550
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 13:52 schreef ITrade het volgende:

[..]

Omdat Snowdon iets aan de kaart stelt voor firstworldproblems. Ik denk niet dat in een land als Oekraïne bijvoorbeeld iemand ook maar bezig is met privacy of Snowden. Want hoe erg het ook is om je privacy te verliezen. In een land leven waar oorlog/haat en corruptie heerst is nogal wat erger natuurlijk en heeft een vele hogere prioriteit.

Soros is juist ook in deze landen actief en niet in een positieve zin.

Maar goed ik zal het wel niet begrijpen ofzo.
Snowden: overheden misbruiken hun macht en gaan veel te ver bij het controleren van de burgers.

Orban: Organisaties die zich positief uitlaten over migratie moeten meer belasting betalen en activisten die zich voor dit doel inzetten mogen niet demonstreren bij de grens.

Klaarblijkelijk vind jij Snowden een geschikte peer, anders zou je geen citaat van hem verwerken in je onderschrift. Mijn punt is dat Snowden zo'n beetje de tegenpool is van Orban. Derhalve vind ik het wat ironisch dat jij de acties van de Hongaarse premier toejuicht.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178641427
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 13:52 schreef ITrade het volgende:

[..]

Omdat Snowden iets aan de kaart stelt voor firstworldproblems. Ik denk niet dat in een land als Oekraïne bijvoorbeeld iemand ook maar bezig is met privacy of met Snowden. Want hoe erg het ook is om je privacy te verliezen. In een land leven waar oorlog/haat en corruptie heerst is nogal wat erger natuurlijk en heeft een vele hogere prioriteit.
Eh, juist in landen waar corruptie heerst zijn burgers nogal kwetsbaar voor overheden die graag hun macht misbruiken. Loop je uit de pas dan kun je rekenen op een overheid die je het leven zuur wil maken. Dat je Orban toejuicht is dan ook vrij ironisch en zoals Koos al zegt, dan heb je het niet helemaal begrepen.
pi_178641527
Orban :r
pi_178641658
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, Soros is een vermogende jood. Dat roept nogal wat weerzin op in het oosten van Europa.
quote:
Netanyahu blames Soros for Israel anti-deportation campaign
Soros, who is Jewish, is a strident critic of Israel and has supported a number of NGOs with radical left-wing agendas.
http://www.jpost.com/Isra(...)tion-campaign-540640
quote:
Likud official provided intel for Hungarian anti-Soros campaign
Hazan claimed that Soros supported V15, an organization that sought to topple Prime Minister Benjamin Netanyahu in the 2015 election.
http://www.jpost.com/Isra(...)oros-campaign-518384
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_178641738
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178642200
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 11:18 schreef Oostwoud het volgende:
Soros is een uiterst dubieus figuur die in vele landen een ondermijnende functie heeft door de financiële sponsoring van groeperingen die de culturele tradities en mores van een land of volk aanvallen, beschimpen of ondermijnen. Ook de ogenschijnlijk onschuldige ondersteuning van de twee toonaangevende stemwijzers in Nederland deugt niet.

Ik begrijp dat het voor vele users in dit topic even wennen is dat een land of volk gewoon over de eigen interne aangelegenheden mag gaan. Soros moet maar leren dat lang niet iedereen zit te wachten op zijn ideeën over kosmopolitisme en multiculturalisme. Mensen die zich gedragen als sprinkhanen zonder enige worteling of loyaliteit met een land ben ik ook liever kwijt dan rijk.

Goed optreden dus van Orban. Soros zal in Berlijn door de zelfdestructieve, kinderloze Merkel wel met open armen ontvangen worden.
_O_ Wat deze man zegt dus.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:12 schreef Igen het volgende:
Het is helemaal niet bizar. Wat je opschrijft is precies wat in die tijd over Joden werd gezegd, en Soros is nog van Joodse afkomst ook.
Ik snap niet waarom de voorstanders/aanhangers van Soros telkens de Joden erbij halen ? :?
Alleen omdat Soros "toevallig" van Joodse afkomst is ?

Zijn gewenste immigratiepolitiek is nu niet bepaald gunstig voor de Joden die nu in Europa leven :{w
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:12 schreef RM-rf het volgende:
Dezelfde types de Trump een 'succesvol zakenman' noemen omdat die ondanks meerdere faillisiementen toch nog een paar honderd miljoen overgehouden heeft aan het vermogen dat hij van zn vader erfde...

Vinden vervolgens Soros maar een eng figuur: Een arme oorlogsvluchteling die zonder een cent naar engeland migreerde en daar vanuit het niets een miljardenvermogen opbouwde
Ja daar weet de Britse nationale bank alles van, hoe Soros zijn miljarden vergaarde.
quote:
en dat nu investeert in bepaalde publieke en politieke stichtingen....
Krupp en andere Duitse industrielen investeerden in de jaren 30 ook flink in de NSDAP.
Dat waren toen ook legitieme publieke en politieke stichtingen, nu weten we wel beter.....
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
Tsja, Soros is een vermogende jood. Dat roept nogal wat weerzin op in het oosten van Europa.
En weer noemen dat de man Jood is, waar slaat dat op :?
Het gaat om zijn immigratie politiek/beleid en de organisatie`s die hij ondersteund, dat is waarom er zoveel kritiek op hem is.
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:20 schreef Xa1pt het volgende:
Kan iemand zonder aluhoedje op uitleggen wat er zo ondemocratisch en gevaarlijk is aan iemand die bepaalde politieke organisaties geld doneert?
Het gaat er om wat het doel is van die politiek organisaties he ?
Zoals ik al eerder zei was bijvoorbeeld een Krupp ook een investeerder in de NSDAP, die ook niet zulke geweldige plannen hadden....
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
Geen idee welk punt je probeert te maken.
Dat Soros een antisemiet is ?
pi_178642231
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 16:13 schreef bluemoon23 het volgende:
Het gaat er om wat het doel is van die politiek organisaties he ?
Zoals ik al eerder zei was bijvoorbeeld een Krupp ook een investeerder in de NSDAP, die ook niet zulke geweldige plannen hadden....
Welke verwerpelijke organisaties en doelen of plannen heb je het dan over?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')