abonnement Unibet Coolblue
pi_178615851
Welkom in het babytopic!

De baby wiki-lijst vind je hier: klik
Het is natuurlijk verplicht gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.
edit: de wiki-functie lijkt even stuk helaas. neem van me aan: het is handig, als het werkt :P.

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:

Ons motto:
Have babies they said, it will be fun they said *O*



Verboden woorden: egopost, faalmoeder. Het is niet egoistisch om even je gevoel te spuien zonder op anderen te reageren, en wat je ook doet je bent altijd de beste moeder voor jouw baby.

Reminder
Komt allen naar de meet op zondag 22 april! Zie meettopic voor meer info!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_178615862
Linkje naar het meettopic:
OUD / Draagmeeting: zondag 22 april!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_178616531
Qua kleren trek ik gewoon wat laagjes aan en die gaan gedurende de dag uit als het nodig is. Naar oppas geef ik wat extra kleding mee. Regelmatig voelen in de nek en meestal zie je ook wel of je kind het oncomfortabel heeft.
Hoewel ik ook gewoon makkelijke kinderen heb wat dat betreft.

Mijlpaal hier. Net het wiegje van de Bugaboo omgebouwd tot zitje. M. kan nog niet echt zelfstandig zitten en ik weet dat het dan wordt afgeraden, maar hij trekt zich in de wieg op tot over de rand :X mijn moeder zag er gisteren 2 benen uit hangen en meneer hing overeind aan de stang :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_178616649
Liever veilig in de kinderwagen dan dat het een keer mis gaat LeSage :Y mijlpaaltje hoor!

Ons "hier kan Cas niet bij" plekje is ook ontdekt :')


Hij ging gisteren zelf zitten :o bij de gastouder, dus ik heb het gemist :{
pi_178616700
Hahaha, altijd balen als zulke plekjes ontdekt worden. Onze snoepla heeft kinderbeveiliging tegenwoordig ;)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_178616755
De voorraadkast heeft gelukkig ook planken die hoog hangen. En vriend kijkt daar nooit in *O*
pi_178616995
Jij hebt ook een plekje nodig om alles veilig voor je vriend weg te zetten Skittles? :D

En jammer dat je het zelf zitten gemist hebt. Eigenlijk zou de gastouder dat ook gewoon niet moeten melden zodat je zelf de 'eerste' keer ziet.

Hier zijn ze ook op ontdekkingstocht. Vandeweek een huilende Lala omdat ze de lade van de box tegen haar hoofd open trok en zojuist deed Em hetzelfde. Ze zijn net zo handig als hun vader :D
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_178617294
Wat leuk al die ontdekkers O+

Hier zit de vaart erin wat betreft tijgeren, hij heeft het helemaal door. Voor de rest lacht hij nog steeds een beetje moeilijk door z’n tandjes, hij laat ze echt niet zien hoor!

Van zonnebrand gebruik ik van la roche posay de anthelios voor kids, aangezien V eczeem heeft en hier niks raars in zit ^O^
pi_178617659
Mijlpaal LeSage. Mooi. Voor mijn gevoel is jou M nog maar net geboren...

Jullie baby's gaan goed vooruit zeg!

Haha FF :D

Ik zit in de trein naar schiphol en ga zo een paar dagen naar valencia met een vriendin. Super veel zin in, maar net toen mijn mannen mij afleverde bij het station volgde er een huilbui... nah
Voor de eerste keer dat Kevin een paar dagen niet bij mij is. Ook een mijlpaal :p
pi_178617737
Veel plezier Adrian, Valencia is een superleuke stad :Y
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178618087
Veel plezier Adrian!
pi_178619539
Adrian, veel plezier in Valencia!

Skittles, jammer van je Cas-veilige plekje! Op zoek naar een andere plek :D

Verder O+ O+ voor alle ontdekkende baby's, zo leuk is dat!

Ik heb net met S. in de tuin zitten lunchen, halve boterham gegeten en met de andere helft gespeeld :+
Vannacht was een goede nacht, laatste voeding op 23:15, daarna weer om 4 uur en daarna om half negen wakker.
Alleen jammer dat er 2 uurtjes drama in de avond aan vooraf gingen, maar het is niet anders.

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* voor het heerlijke weer trouwens! Je kunt meteen veel meer hebben en S. vindt het heel erg leuk om in zijn kinderstoel met ons in de tuin te zitten O+
pi_178620603
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 10:56 schreef Adrian4 het volgende:
Mijlpaal LeSage. Mooi. Voor mijn gevoel is jou M nog maar net geboren...

Jullie baby's gaan goed vooruit zeg!

Haha FF :D

Ik zit in de trein naar schiphol en ga zo een paar dagen naar valencia met een vriendin. Super veel zin in, maar net toen mijn mannen mij afleverde bij het station volgde er een huilbui... nah
Voor de eerste keer dat Kevin een paar dagen niet bij mij is. Ook een mijlpaal :p
Over een week 7 maanden :X

Oooooh, vet jaloers! Valencia vind ik zo’n fantastische stad O+ Geniet ervan!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_178620935
Meh de opvang belde met de vraag of ik koortsige kapitein wilde komen ophalen. Dus werk uitgezwaaid en naar 010 geraced. Weet iemand hoe het zit met verlof als je kindje ziek is? Is dat zorgverlof wat je kan gebruiken oid?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_178621197
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 14:04 schreef littledrummergirl het volgende:
Meh de opvang belde met de vraag of ik koortsige kapitein wilde komen ophalen. Dus werk uitgezwaaid en naar 010 geraced. Weet iemand hoe het zit met verlof als je kindje ziek is? Is dat zorgverlof wat je kan gebruiken oid?
Hè, wat vervelend voor de kapitein. Hier ook weer eens een zieke die mama aan het werk heeft gezet. Eerst hem laten douchen en daarna de hele kinderwagen uit elkaar gehaald en in de wasmachine (peuter trouwens).
Qua zorgverlof ligt het denk ik aan je cao. Bij mijn moeder in het onderwijs hebben ze dat wel. Ik werk in de horeca, daar krijg je bij het overlijden van je partner iets van een week, maar voor je ouders zelfs maar een dag :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_178621242
Dit was dus voor het spuugincident van broerlief ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_178621487
Vind S dat niet ongezellig zitten zo? O zit ook soms in de wagen maar dan kijk hij ook naar mij zodat ze ook nog onderling contact kunnen hebben (en dat meestal ook ergens onderweg wel hebben, Em zat hem net aan z'n arm te trekken/knijpen omdat zij ook de zak chips beet wilde houden bijvoorbeeld). O zou gaan protesteren als ik hem omdraai.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_178621760
Nee, geen last van gehad eigenlijk. Af en toe klap ik de zonneschermen neer en dan zien ze elkaar. Verder vindt S. het vooral heel leuk om tegen iedereen die hij tegen komt ‘Hooooooooi’ te roepen :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_178622188
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 14:04 schreef littledrummergirl het volgende:
Meh de opvang belde met de vraag of ik koortsige kapitein wilde komen ophalen. Dus werk uitgezwaaid en naar 010 geraced. Weet iemand hoe het zit met verlof als je kindje ziek is? Is dat zorgverlof wat je kan gebruiken oid?
Je kunt dit ook onder calamiteitenverlof opnemen:
https://www.rijksoverheid(...)teitenverlof-opnemen

Calamiteitenverlof is kortdurend verlof, om 1e dringende zaken te regelen (bv. als de waterleiding bij je thuis gesprongen is of als je een ziek kind van de opvang moet halen). Meestal duurt dit calamiteitenverlof een paar uur tot een dag. Je loon zou dan gewoon doorbetaald horen te worden.
Zorgverlof is bedoeld om echt zorg te geven aan je kind, partner of bv. ouders. Je hebt hierop recht voor 2x keer je werkuren per week. Tijdens het zorgverlof krijg je minstens 70% van je salaris doorbetaald.

Val je onder een CAO? Daar kunnen nl. andere afspraken in staan.

Ik zou zeggen, dat vandaag voor het ophalen van je zieke kapitein onder calamiteitenverlof valt. Mocht je bv. ook morgen thuis moeten blijven omdat ie ziek is, dan valt het onder zorgverlof.

Beterschap voor je kleine kapitein!
pi_178622222
S. en ik hebben net samen een slaapje gedaan. Hij op de buik in de box en ik op de bank ernaast O+
Ik was te moe om hem naar bed te brengen, dus lekker pragmatisch zo :D
pi_178622249
LeSage ook beterschap voor je peuter!
En een O+ voor de "hoooi" roepende S.
pi_178622490
Met deze temperatuur trek ik Banaan een romper met korte mouwen aan en klaar. Naar buiten kreeg hij gisteren een slaapzak aan maar misschien dat ik die vandaag achterwege laat. In huis is het in ieder geval bloedheet en hij is toch nogal een heethoofd. :D

Haha Skittles dat wordt delen! ;)
Jammer dat je het zitten gemist hebt.

Leuk FF die overeenkomende klunzigheid. :)

Flav jouw V. schaamt zich vast voor zijn tandjes, dat hij niet meer lacht. ;)

Veel plezier Adrian. :*

Tolstoi ik kan met dit weer beslist minder hebben. :D Wat fijn dat jullie je draai weer vinden met S.

Beterschap voor alle zieken :*

Lief dat "hoi" roepen van jullie. O+ Banaan smelt aardig wat harten met zijn lachjes naar iedereen. Bij mensen die hij niet kent trekt hij zijn wenkbrauwen erbij op. :D

Songeur dat is afzien zonder droger. Werkt het nou weer?

Nanuke een optrekkende baby, wat gaat dat snel. :D

Wij hebben vanavond de eerste bezichtigingen om ons huis te verkopen. Alles glimt nou helemaal maar wat een gedoe zeg, zo schoonmaken, met baby en deze hitte. Hopelijk hoeft dit niet heel vaak herhaald te worden.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_178623306
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 15:18 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]

Je kunt dit ook onder calamiteitenverlof opnemen:
https://www.rijksoverheid(...)teitenverlof-opnemen

Calamiteitenverlof is kortdurend verlof, om 1e dringende zaken te regelen (bv. als de waterleiding bij je thuis gesprongen is of als je een ziek kind van de opvang moet halen). Meestal duurt dit calamiteitenverlof een paar uur tot een dag. Je loon zou dan gewoon doorbetaald horen te worden.
Zorgverlof is bedoeld om echt zorg te geven aan je kind, partner of bv. ouders. Je hebt hierop recht voor 2x keer je werkuren per week. Tijdens het zorgverlof krijg je minstens 70% van je salaris doorbetaald.

Val je onder een CAO? Daar kunnen nl. andere afspraken in staan.

Ik zou zeggen, dat vandaag voor het ophalen van je zieke kapitein onder calamiteitenverlof valt. Mocht je bv. ook morgen thuis moeten blijven omdat ie ziek is, dan valt het onder zorgverlof.

Beterschap voor je kleine kapitein!
Thnx ^O^ ik zag na t ophalen ineens wat prut in zn oortje dus even langs de huisarts geweest. T prul heeft oorontsteking -O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_178624254
Ach, arme kleine kapitein! Beterschap, hopelijk is het snel over.

Nadeel van op de buik slapen in de box was dat zijn toch al volle luier was doorgelekt. Romper helemaal nat :+ :|W
pi_178624514
Baby's mogen rijstwafels of soepstengels als tussendoortje.
Neem je dan die grote rijstwafels of van die mini's speciaal voor baby's (bv. deze: https://www.kruidvat.nl/kruidvat-bio-baby-rijstwafels/p/1863240 )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: als ik de voedingswaarden vergelijk zitten er in die mini's meer zout dan in die grote met zeezout :? :? :? :?

[ Bericht 25% gewijzigd door TolstoiFan op 19-04-2018 17:52:17 ]
pi_178624778
V begint keihard te schaterlachen als ik een boer laat _O- _O-
Gelukkig kan ik boeren op commando want dit is superschattig, kan het alleen niet in het openbaar doen :')
pi_178625221
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 17:43 schreef TolstoiFan het volgende:
Baby's mogen rijstwafels of soepstengels als tussendoortje.
Neem je dan die grote rijstwafels of van die mini's speciaal voor baby's (bv. deze: https://www.kruidvat.nl/kruidvat-bio-baby-rijstwafels/p/1863240 )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: als ik de voedingswaarden vergelijk zitten er in die mini's meer zout dan in die grote met zeezout :? :? :? :?
van goodies heb je ook babywafeltjes, met appel en bananensmaak geloof ik. Wie weet zit daar minder zout in? Het is sowieso biologisch, maar dat zegt verder niet zoveel :+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_178625467
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 17:55 schreef Flav het volgende:
V begint keihard te schaterlachen als ik een boer laat _O- _O-
Gelukkig kan ik boeren op commando want dit is superschattig, kan het alleen niet in het openbaar doen :')
Oh, dit schreeuwt om een filmpje *) ;)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178625497
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 18:32 schreef rena het volgende:

[..]

Oh, dit schreeuwt om een filmpje *) ;)
Dit :+ :+ !
pi_178625516
Flav _O-

Vervelend dat de kapitein niet goed te pas is LDG!

En klinkt als een goede nacht Tolstoi! Heel fijn!

Ik hoop dat je niet nog een keer hoeft te poetsen PKM! Staat het al lang te koop? Succes!

Hier zei net een kindje op het kdv tegen mijn 3maander ‘doei M! :W’ Dat vond ik wel heel schattig O+
pi_178626892
Lol Flav, Banaan schrikt van boeren. Niesen leidt ook tot huilen trouwens.

Fleur het staat twee dagen te koop. :) Met twee parkieten en katten, weinig kastruimte en weinig tijd om schoon te maken was er nogal wat nodig. Maar met succes, onze kijkers waren blijkbaar enthousiast. :D

Vandaag gingen we voor het eerst net Banaan naar de snackbar want makkelijke uitwijkplek. Hij leek toch borst te willen dus ik deed een poging tot aanleggen. Begint hij gelijk te schaterlachen. _O-

Hij dronk natuurlijk weinig zo en was uiteindelijk drieënhalf uur wakker tot hij zich in slaap kon drinken. :')
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_178627127
Kom ik thuis vandaag heeft man Dirk ineens met 2 rooiige prutoogjes van het kdv opgehaald. Echt, hoe zielig wil je het hebben. ;( Heb met een washandje er wat prut uit proberen te halen, maar hij vond dat toch niet zo leuk. Ervaringen? Tips?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178627386
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 20:04 schreef Nanuke het volgende:
Ervaringen? Tips?
In b4 borstvoedings-tip.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_178627526
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 20:04 schreef Nanuke het volgende:
Kom ik thuis vandaag heeft man Dirk ineens met 2 rooiige prutoogjes van het kdv opgehaald. Echt, hoe zielig wil je het hebben. ;( Heb met een washandje er wat prut uit proberen te halen, maar hij vond dat toch niet zo leuk. Ervaringen? Tips?
warm water op n zacht doekje/gaasje en dan zachtjes weghalen tijdens het drinken.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 19 april 2018 @ 20:52:44 #35
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178628153
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 17:43 schreef TolstoiFan het volgende:
Baby's mogen rijstwafels of soepstengels als tussendoortje.
Neem je dan die grote rijstwafels of van die mini's speciaal voor baby's (bv. deze: https://www.kruidvat.nl/kruidvat-bio-baby-rijstwafels/p/1863240 )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: als ik de voedingswaarden vergelijk zitten er in die mini's meer zout dan in die grote met zeezout :? :? :? :?
Die van je linkje heb ik ook. Als er serieus meer zou in zit is dat wel gek! Maar ze zijn wel heel handzaam, dat is wel handig hoor.
En wat heerlijk van jullie buitenslaapje.

Schaterlachen om een boer O+ . Ik kan niet boeren dus het ook niet testen.

Leuk he Fleur, dat de kinderen op de crèche jouw kind herkennen. Wij hadden dat afgelopen week ook, een ouder meisje zei 'dat is Jacob'. Ik was helemaal vereerd :o .

Sneu van de prutoogjes, Nanuke. Schoonmaken mag gewoon met kraanwater (koken hoeft niet) maar een beetje warm geeft misschien minder protest inderdaad.

Jacob zwaaide net terug naar mijn moeder :W . Zo schattig, ik kon 'm wel opeten daarna.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178629882
Ja Lemijn ik was inderdaad ook een beetje vereerd :') Ik hoor ook elke keer dat hij graag tussen de andere kinderen zit, hoop dat dat zo blijft :) Lief van dat zwaaien O+

Oh wat fijn PKM! En snel al enthousiaste kijkers dus, da’s helemaal mooi ^O^

Wat hebben jullie baby’s aan ‘s nachts met dit weer? Ik vind het een beetje lastig :X
  donderdag 19 april 2018 @ 22:00:06 #37
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_178630194
Ik heb M. nu alleen een pyjama aangedaan. Geen slaapzak. Het is best warm op de kamer een hij is nog steeds koortsig (38,7), dus slaapzak (heb ook geen zomerslaapzak nog :$) leek me wat te warm
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_178630361
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 21:49 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ja Lemijn ik was inderdaad ook een beetje vereerd :') Ik hoor ook elke keer dat hij graag tussen de andere kinderen zit, hoop dat dat zo blijft :) Lief van dat zwaaien O+

Oh wat fijn PKM! En snel al enthousiaste kijkers dus, da’s helemaal mooi ^O^

Wat hebben jullie baby’s aan ‘s nachts met dit weer? Ik vind het een beetje lastig :X
Romper korte mouw en gewoon pyjama’tje. Ze ligt onder een fleecedekentje, kamer zo’n 20 graden, denk ik.
Nog meer info nodig? :P
pi_178630510
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 20:52 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Die van je linkje heb ik ook. Als er serieus meer zou in zit is dat wel gek! Maar ze zijn wel heel handzaam, dat is wel handig hoor.
En wat heerlijk van jullie buitenslaapje.

Kun je eens op de verpakking kijken hoeveel zout er per 100 gram in zit? Ik had een tabel online gevonden, maar kan bijna niet geloven dat er in die speciaal voor baby's meer zout zit.
In die grote zit 0,22 gram zout per 100 gram.

Wij hebben net een heerlijk avondje gehad, lekker de BBQ aan, S. erbij. Hij heeft weer lekker gegeten, vanmiddag nog een halve banaan en vanavond een half potje spinazie met vis.
Hij vond het zo leuk om erbij te zitten O+ O+ O+ O+
Ik heb hem ook nog lekker in de tuin zitten voeden O+

Uiteindelijk was hij rond 21 uur helemaal op en had ie ook nog even gepoept, dus we hebben hem verschoond, tandjes gepoetst, slaapzak aan. Niet meer gevoed, want dat had ik om 20 uur al gedaan. Hij moest weer huilen zoals gebruikelijk de laatste weken, maar hij viel al snel in slaap.
En slaapt nu nog steeds :D :D :D

S. heeft nu een romper met korte mouwen aan, daaroverheen dun shirtje met lange mouwen, zomerslaapzak en een dun lakentje om te voorkomen dat ie niet steeds overeind komt en om te voorkomen dat ie de rits zelf openmaakt.
Vind het wel moeilijk om te bepalen wat ie nu aan moet.
pi_178630538
Ik ben ook wel benieuwd naar een filmpje van flav, de boer en de schaterlach :D

Ooh leuk die oudere kindjes die op je baby reageren/herkennen op het kdv O+
En zwaaien, zo lief!

Kwa kleding voor de nacht, ik twijfelde ook even. Voor nu heeft ze een korte mouwen romper aan, een dun broekje en daarover een dunne zomerslaapzak met mouwen. Ook het dekentje had ik even niet op haar gelegd, alleen het lakentje. Ten slotte staat het raam nog open, dat wilde ik dicht doen als wij naar bed gaan (heeft geen kiepstand }:| . Maar inmiddels heeft papa haar alweer uit bed gehaald, was ik het niet zo mee eens, en slaapt ze in de woonkamer op zijn arm. :')
Het was 23,5 op het kamertje.
pi_178630578
Hier B in een korte mouwen romper in een zomerslaapzak. Het is volgens de babyfoon nog steeds 28 graden op onze slaapkamer :7

Flav, lekker boeren dus de hele dag :Y

Pannekoekenmix , hopelijk snel verkocht dus!

Verder wel bijgelezen, maar kan niet terug lezen nu, want mobiel, dus ben het even kwijt :+

Hier m'n eerste vierdaagse werkweek overleefd. Nu lekker weekend, dus morgen nog even genieten van het lekkere weer! Hebben van vrienden zo'n mini baby tentje gekregen en daar heeft ie aan het einde dag al even lekker in geslapen, morgen weer proberen, misschien maar even in het park. Fijn hoor, dat lekkere weer!
pi_178630804
Oke bedankt! Ik weet niet precies hoe warm het nu is op zijn kamertje maar ons huis blijft vrij lang koel wel. Maar ik heb nu gekozen voor een romper met lange mouwen met een zomerslaapzak en hij ligt onder een lakentje. Mocht dit niet goed zijn dan kan ik nog 1 van jullie opties proberen morgen :)

Ik vind dit weer maar ingewikkeld met een baby, het komt trouwens ook veel te vroeg want mijn zwangerschapskilo’s willen er nog niet helemaal af :{w :')
  donderdag 19 april 2018 @ 22:38:30 #43
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178631295
Grappig die verschillen. Jacob lag in enkel zijn romper al te zweten. Ik trek 'm straks na de laatste voeding wel een slaapzak aan denk ik.

Tolstoi: zout 0,03 gram per 100 gram rijstwafel. Zo'n hele zak is 40 gram en daar doet hij eindeloos mee. Conclusie: hierin zit zo ongeveer niks. Even ter vergelijk, 100 gram brood bevat ongeveer 1 gram zout.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178631760
Ik heb Banaan in alleen luier in zomerslaapzak. Onze kamer is 24 graden. Volgens mij is hij net te koud, als hij wakker wordt toch maar een romper erbij aan.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_178632000
Hier in lange mouwen romper in mouwloze zomerslaapzak. Ik heb deze nacht wel de ramen dicht gedaan, vond het vannacht toch net te koud daar.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_178632177
M. ligt met een korte mouwen romper, een pyjama, hydrofiele slaapzak en lakentje. Maar ik speel wel een tikkeltje vals, want we hebben airco boven.
Is ook wel echt een vereiste, want jaren ‘30 huis met enkelglas. 1 dagje zon en je kan eitjes bakken op onze houten vloer :+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 19 april 2018 @ 23:45:58 #47
409579 LuDann
All the way
pi_178632656
Ik wil ook airco, we slapen sinds een paar maanden op zolder maar pfewww... Ook een jaren 30 huis. Ik schat nog zo'n 28 graden nu maar ik heb de ramen tegen elkaar open gezet. Wat kost zoiets aan stroom LeSage? De aanschaf viel mij nog mee.

Bliksem heeft een romper en een jumpsuit aan en ligt op een schapenvacht. Geen sokken en geen deken maar wel aangekleed want ben een beetje bang dat hij op de toch ligt.

Ok, en nu snel slapen. Morgen presenteren op een congres(je) op 2 uur rijden. Manlief dus voor het eerst een hele dag alleen met de kinderen. Ik ben met het eten ook nog niet thuis en mogelijk met bedtijd ook niet dus dat wordt even vogelen voor hem met baby de peuter op bed leggen. :P Ik hoop maar dat Bliksem niet toevallig wil clusteren ofzo. :')
pi_178634322
Hier geen slaapzakken, vooralsnog in elk geval. Uk ligt na de afgelopen stranddag (foto's: CUL / [CUL SC] Lekker thuiszitten.) nu in een mouwloze romper en een soepel lang broekje (en geen sokken) onder een dunne deken van katoen + lakentje. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_178635618
Y ligt in korte mouw romper in een dun slaapzakje. Zijn kamertje was niet heel warm.
Hij heeft gisteren voor het eerst in de zandbak gezeten bij het kdv. Zo heerlijk als ze dan halverwege de dag foto's daarvan sturen. O+ .

En waar ik drie dagen geleden nog schreef dat het zo lang duurt voor z'n andere tanden doorkomen, heeft hij sinds gisteren ineens een voortand. _O- . En de andere voortand begint ook beetje door te komen. Toch wel een leuker gezicht vind ik. Vooral omdat hij een behoorlijk grote baby is en die nagenoeg tandeloze lach niet helemaal bij z'n formaat leek te passen. _O- .

nog maar even een foto, aangezien imgur weer lijkt werken. *O* .

Met z'n sok. :') .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_178635692
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 23:45 schreef LuDann het volgende:
Ik wil ook airco, we slapen sinds een paar maanden op zolder maar pfewww... Ook een jaren 30 huis. Ik schat nog zo'n 28 graden nu maar ik heb de ramen tegen elkaar open gezet. Wat kost zoiets aan stroom LeSage? De aanschaf viel mij nog mee.

Bliksem heeft een romper en een jumpsuit aan en ligt op een schapenvacht. Geen sokken en geen deken maar wel aangekleed want ben een beetje bang dat hij op de toch ligt.

Ok, en nu snel slapen. Morgen presenteren op een congres(je) op 2 uur rijden. Manlief dus voor het eerst een hele dag alleen met de kinderen. Ik ben met het eten ook nog niet thuis en mogelijk met bedtijd ook niet dus dat wordt even vogelen voor hem met baby de peuter op bed leggen. :P Ik hoop maar dat Bliksem niet toevallig wil clusteren ofzo. :')
Wij hebben een mobiele airco in de slaapkamer met zulke temperaturen. Het ding kostte 260 euro aanschaf en dat was echt de beste 260 euro die ik ooit uitgaf. Hij slurpt veel stroom, dat wel. Geen idee wat het kost moet ik eerlijk zeggen, want het comfort wat het brengt is het sowieso meer dan waard.
pi_178635776
Wij hebben een split-airco met een unit op het platdak. De airco zelf hangt op de overloop en houdt de hele bovenverdieping (2 grote slaapkamers, een kleintje en de badkamer) best koel.
Wij zetten hem trouwens aan totdat we gaan slapen, dan gaat hij uit of op ventilatiestand.
Ik geloof dat hij in aanschaf 750 euro was, en geen idee wat hij verbruikt. Maar kan we weinig schelen. Gistermiddag was het 28 graden boven en nu 24. Heeft de airco een uurtje of 2 voor aan gestaan.

M. sliep nogal onrustig vannacht. Steeds als ik naar hem toe ging kwamen er enorme scheten los, vind ik altijd zo’n komisch geluid uit zo’n klein lichaampje.
Gisteren trouwens de eerste oranje-wortel-poep! :D hij krijgt echt al wel wat binnen van de hapjes dus!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_178636059
Oooo, airco. Mijn man begint er inderdaad weer over. Maar ik geloof dat ik liever wil verhuizen.

Y. En z'n sok. O+ Lekker ding.

Nanuke, wat rot van de prutoogjes. J. heeft ze standaard. Sneu is het wel.

De kleine kapitein ook al ziek. Beterschap!

Ik gaf biologische rijstwafels zonder zeezout. Niet specifiek die voor kinderen.

J. Heeft vannacht in een korte mouwen romper in z'n slaapzak gelegen. Geen deken. Die schopt ie toch weg.

Hij deed vannacht wel een heel goede nacht. 1 uur voor het eerst en daarna weer om 5 uur. :o O+ Ik ben brak van zoveel aaneengesloten slaap. :')

En het ging laatst over serieuze baby's. Ik heb het tegenovergestelde. Dit is zo'n beetje zijn standaard gezicht:


Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_178636132
Hier werd vanacht in n lange mouwen romper en mouwloze zomerslaapzak getukt. 24 graden int kamertje en n kapiteintje met koorts. Wat aan de warme kant, maar zonder slaapzak wordt er hier niet geslapen 8)7
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_178636195
Oh Kris O+ Als hij 16 is staan ze in rijen voor de deur voor hem ;)

Ik zag een heel lief mannetje van Franny en O op het strand O+

Hier heb ik haar in rompertje met korte mouw, dun zomerjurkje in haar slaapzak gelegd, het koelt hier nog best af 's nachts en ze heeft er super op geslapen vannacht.

Ik ben nu echt gestopt met borstvoeden, ik wilde eigenlijk nog niet maar mijn productie liep echt terug en ik begon te merken aan C dat ze er niet meer voldoende uitkreeg en haar luiers na de bv begonnen steeds droger te worden. Ik heb gisteren even een traantje gelaten er om :'( Gelukkig pakt ze de fles goed op, maar ik was er eigenlijk nog niet klaar mee. Maar het is wat het is. Ben toch trots dat ze 3,5 maand volledig en daarna nog een maand ochtend en avond heeft gehad :)

Mijn kleine aardbeitje O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178636297
Kris, wat een vrolijkerd zo op de vroeg ochtend! Dan begint je dag toch helemaal goed O+
Rena, wat een poppetje in d'r mooie jurk!
Franny, lekker triomfantelijk gezicht met die sok "kijk eens wat ik gedaan heb" :D
Mini, leuke foto's op het strand :D

LDG, koortsige kapitein, beterschap!

Ik nomineer mijn lieve S. voor de slaap-award van de dag/nacht.
Nadat ie gisteravond ergens tussen 21-21:30 in slaap was gevallen, heeft ie doorgeslapen tot 06:30 *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Hij kan het!!!!!!!!!!

OK, mijn tieten waren wat minder blij, vooral links, want die was sinds gistermiddag rond 16 uur niet meer gedronken (was uit zichzelf al een beetje aan het leeglopen :+ ) en rechts voor het laatst rond 20 uur, maar S. dronk echt goed en daarna heeft ie nog een slaapje gedaan van 45 minuten.
pi_178636302
Heerlijk zo'n onwijs blij hoofd, krisvc!

Rena, kan me helemaal voorstellen dat je daar even een traantje om gelaten hebt. Wel een lekkere aardbei heb je. :D

Imgur doet het weer! *O*
Deze was van dinsdag nog. Heerlijk in de tuin bij vrienden van ons. Met z'n soepstengelsigaar. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bonusfoto omdat leuk. Meneer heeft de vooruit ontdekt en gaat echt als een speer door het huis (soort van mengelmoes van proberen te kruipen en afduwen en tijgeren). Dus het nieuwe spelletje is, wie is sneller bij het kattenvoer, mama of ik? Hij won de 4e poging. :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178636334
Nanuke, die foto met die hoed en "sigaar" _O- _O- _O- _O- De grote baas gaat het wel regelen O+
pi_178636435
Daarom vond ik het dus ook zo stom dat imgur stuk was! ;)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178636795
Jaaaa je hebt de hoed ook O+ staat jouw kleine maffiabaas ook goed :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_178636821
Tolstoi wat goed van S!! *O* Ben je zelf ook een beetje bijgekomen nu? :)

Nanuke, wat een heerlijke foto van je kleine directeur :D :7 En die met het kattenvoer, kleine lolbroek _O-
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178637752
Ugh ik had een heel verhaal getypt maar mobiel verkeerde knopje en weg! Grrr.

Iets over de fantastische nacht van Tolstoi, het mooie aardbeitje en tranen van rena en de maffiabaas van Nanuke O+

Hier vannacht liggend buffet, lang leve de cosleeper zo slaap ik ook nog wat.
pi_178637896
Wat fijn Tolstoj! Hopelijk de eerste van vele!

Mooie foto Nanuke! Met dat hoedje erbij is het idd een maffia baas :D
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_178638261
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:37 schreef rena het volgende:
Tolstoi wat goed van S!! *O* Ben je zelf ook een beetje bijgekomen nu? :)
Ik ging zelf een beetje te laat naar bed, zo rond half twaalf. Normaal komt ie nl. rond elf/twaalf wel voor een voeding, dus ik dacht nog even te wachten :+
Maar goed, heb zo'n 7 uur achter elkaar kunnen pitten, daar ben ik al heeeel erg blij mee *O*

We hebben al een eerste wandeling voor vandaag gemaakt, echt heerlijk weer. Was wel de zonnebrand vergeten :|W , dus heb het op een korte wandeling gehouden.
Nu is ie weer lekker aan het slapen O+ O+ O+
pi_178638299
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:09 schreef Nanuke het volgende:
Daarom vond ik het dus ook zo stom dat imgur stuk was! ;)
Het is echt een superfoto! Krijg helemaal de neiging om er allerlei grappige onderschriften bij te verzinnen à la "Dit was het nieuws".

Don't go against the family :7 :7 !!!
pi_178640175
Ik zag hele leuke baby’s voorbij komen O+ O+

Ik probeer alles te lezen maar reageren komt er helaas niet van.

Vooruit dan, het filmpje (8>
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178640210
Nanuke en Flav _O-

Rena wat een mooi aardbeitje O+

Fijn TolStoi! *O* Hopelijk het begin van vele goede nachten!
pi_178641151
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 08:45 schreef rena het volgende:
Oh Kris O+ Als hij 16 is staan ze in rijen voor de deur voor hem ;)

Ik zag een heel lief mannetje van Franny en O op het strand O+

Hier heb ik haar in rompertje met korte mouw, dun zomerjurkje in haar slaapzak gelegd, het koelt hier nog best af 's nachts en ze heeft er super op geslapen vannacht.

Ik ben nu echt gestopt met borstvoeden, ik wilde eigenlijk nog niet maar mijn productie liep echt terug en ik begon te merken aan C dat ze er niet meer voldoende uitkreeg en haar luiers na de bv begonnen steeds droger te worden. Ik heb gisteren even een traantje gelaten er om :'( Gelukkig pakt ze de fles goed op, maar ik was er eigenlijk nog niet klaar mee. Maar het is wat het is. Ben toch trots dat ze 3,5 maand volledig en daarna nog een maand ochtend en avond heeft gehad :)

Wat een lief jurkje. HM toch? Heb hm ook gezien maar had al een jurkje gekocht en wilde niet impulsief nog 1 kopen. Had al teveel uitgegeven. :P

Ik overweeg om zelf te stoppen met bv.
Sowieso voor overdag. Ik merk dat ik het gedoe met kolven, lastige bh’s, spuitende tepels etc. nu wel vervelend begin te vinden.
Beetje klaar mee. :@
Misschien matige argumenten maar ik denk dat ik het straks met werken toch beu ga worden.
Ze is nu 4 maanden dus de basis heeft ze toch al even gehad.
Wou alleen wel dat ze eens fatsoenlijk uit de fles ging drinken. Dan kan ze ook gewoon lekker mee naar buiten zonder dat ik onzeker ben of ze misschien gaat drinken als we op pad gaan.
Voor de nachten vind ik het ideaal nog. :)
pi_178641255
Venco, matige argumenten of niet, dat maakt niet uit. Als jij er klaar mee bent, ongeacht de reden, dan mag je gewoon stoppen hoor!
Hopelijk leert ze snel uit de fles drinken!

S. heeft nieuw favoriet speelgoed, een plastic potje met wat rijst erin. Rammelen dat ie ermee doet O+ En dan zo'n hele blije snoet erbij O+ O+
pi_178641718
Doen wat voor jou het beste voelt Venco! :)

Ik maakte vanochtend trouwens een afspraak bij de huisarts en bij het inplannen zei de assistente: ‘jij hebt nog een jonge baby toch? Wat komt jou zelf het beste uit met voeden enzo?’ Dit soort mensen, ze bestaan nog _O_
pi_178641803
Wat fijn, Fleur, iemand die met je meedenkt!

Ik moest in de kraamweek of kort daarna een afspraak plannen vanwege mijn hoge bloeddruk. Of ik wel even op de praktijk langs wilde komen. Dankzij de kraamhulp (die dat belachelijk vond) is de huisarts uiteindelijk thuis langsgekomen. Die assistente was dus verre van meedenkend.
  vrijdag 20 april 2018 @ 15:58:22 #71
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_178642034
Elke reden is toch een prima reden Venco!

Borstvoeding is zwaar, kost veel energie gedoe.
Ik kan wel denken joh voed lekker door, een ander was al 3 maanden gestopt om dezelfde redenen maar allemaal leven ze niet jouw leven, staan ze niet in jouw schoenen.

leef je leven voor jezelf ! En als dit voor jou nu de beste keus is dan doen!!
pi_178643589
Nanuke, gewèldige foto!

En flav, top filmpje 8-)

Tolstoi wat goed van de afgelopen nacht!! Ga zo door S!
pi_178646264
Lol Franny om Y zijn trofee. :)
Wat een vrolijkerd Kris. O+
Geweldige foto's Nanuke. _O-
Flav dank voor het delen. :D

Mooi meisje Rena. Jammer van de borstvoeding, hopelijk kun je het binnenkort beter loslaten.

Sage, lief he die scheetjes. Ik heb er ook altijd lol om. :D

Een goede nacht voor Tolstoi. *O* Kun je S. nou overdag ook weer beter hebben?

Venco begrijpelijk, het is ook best zwaar. Kolf je voor voorraad? Dan zou je misschien eerst daarmee kunnen stoppen. Ik vind kolven in ieder geval echt verschrikkelijk maar geef Banaan met plezier de borst.
Niet dat helemaal stoppen niet oké zou zijn hoor, dat is jouw keuze. :*

Banaan viel met moeite in slaap. Telkens als hij bijna sliep dan begon hij weer met zachtjes babbelen. En ik maar proberen om niet te lachen. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_178646547
:W

Ik kom hier om het hoekje gluren. Morgen is mijn baby alweer 2 weken oud!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178647066
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 14:40 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat een lief jurkje. HM toch? Heb hm ook gezien maar had al een jurkje gekocht en wilde niet impulsief nog 1 kopen. Had al teveel uitgegeven. :P

Ik overweeg om zelf te stoppen met bv.
Sowieso voor overdag. Ik merk dat ik het gedoe met kolven, lastige bh’s, spuitende tepels etc. nu wel vervelend begin te vinden.
Beetje klaar mee. :@
Misschien matige argumenten maar ik denk dat ik het straks met werken toch beu ga worden.
Ze is nu 4 maanden dus de basis heeft ze toch al even gehad.
Wou alleen wel dat ze eens fatsoenlijk uit de fles ging drinken. Dan kan ze ook gewoon lekker mee naar buiten zonder dat ik onzeker ben of ze misschien gaat drinken als we op pad gaan.
Voor de nachten vind ik het ideaal nog. :)
H&M inderdaad :Y

En jouw argumenten snap ik helemaal hoor, ik heb ook 4 maanden geworsteld met de bv en ergens is het, ondanks dat ik de avondvoeding nog wel heel gezellig en fijn vond, ook wel een opluchting dat ik het nu los kan laten, het ging alleen zo abrupt bij mij. We hebben het wel gewoon ruim 4 maanden gedaan en het ís ook gewoon intensief hoor.

Mabawa, welkom en wat een prachtige namen heeft je meisje zeg O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178647464
Venco, ik vind dat je vooral moet doen wat goed voelt voor jou!

Mabawa, wat een mooie namen heeft ze O+ Getint kindje, toch? O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_178647798
Mabawa, welkom en gefeliciteerd!

Ik ga nog een voorzichtige *O* *O* voor S. doen. Hij ging vanavond volledig zonder gedoe slapen :Y
Vandaag gingen ook de slaapjes overdag heel goed. Ik was alleen met hem, dus het gaf mij ook weer wat vertrouwen dat het mij ook lukt.
Hij heeft ook weer redelijk goed gegeten.
pi_178647944
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 22:05 schreef LeSage het volgende:

Mabawa, wat een mooie namen heeft ze O+ Getint kindje, toch? O+
Meer dan! 3/4 donkerdonker. En ze lijkt nu al donkerder te worden dan grote broer :)
  vrijdag 20 april 2018 @ 22:46:16 #79
409579 LuDann
All the way
pi_178648076
MwC: we hebben een mobiele airco gehad maar die hielp vrijwel niks eigenlijk en maakte daarnaast zoveel herrie dat ik er niet van kon slapen. Hebben het ding net weer verkocht, nam ook nogal wat ruimte in natuurlijk. Welke hebben jullie? Moet wel zeggen dat die van ons wal wat ouder was.

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 07:45 schreef LeSage het volgende:
Wij hebben een split-airco met een unit op het platdak. De airco zelf hangt op de overloop en houdt de hele bovenverdieping (2 grote slaapkamers, een kleintje en de badkamer) best koel.
Wij zetten hem trouwens aan totdat we gaan slapen, dan gaat hij uit of op ventilatiestand.
Ik geloof dat hij in aanschaf 750 euro was, en geen idee wat hij verbruikt. Maar kan we weinig schelen. Gistermiddag was het 28 graden boven en nu 24. Heeft de airco een uurtje of 2 voor aan gestaan.

M. sliep nogal onrustig vannacht. Steeds als ik naar hem toe ging kwamen er enorme scheten los, vind ik altijd zo’n komisch geluid uit zo’n klein lichaampje.
Gisteren trouwens de eerste oranje-wortel-poep! :D hij krijgt echt al wel wat binnen van de hapjes dus!
Thanks. Het ding is een beetje dat man thuis werkt op zolder, zo'n ding zou dan dus niet maar 2 uur per dag aanstaan waarschijnlijk. Eerder de halve dag in de zomer. Vandaar.

Een jeeee voor de hapjes-poep! Mijlpaaltje! O+
  vrijdag 20 april 2018 @ 22:50:07 #80
409579 LuDann
All the way
pi_178648143
Wat een prachtige namen mabawa. O+
  vrijdag 20 april 2018 @ 22:51:04 #81
409579 LuDann
All the way
pi_178648160
Wauw, wat een fijne assistente Fleur! Daar kan menig huisartsenpraktijk nog wat van leren.

Venco, ik zou doen waar je je goed bij voelt. Dat lijkt me het belangrijkste. Ik ben wel benieuwd naar pogingen om haar uit de fles te laten drinken. Mijnes doet ook moeilijk.


quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 22:25 schreef TolstoiFan het volgende:
Mabawa, welkom en gefeliciteerd!

Ik ga nog een voorzichtige *O* *O* voor S. doen. Hij ging vanavond volledig zonder gedoe slapen :Y
Vandaag gingen ook de slaapjes overdag heel goed. Ik was alleen met hem, dus het gaf mij ook weer wat vertrouwen dat het mij ook lukt.
Hij heeft ook weer redelijk goed gegeten.
Wat fijn joh!
pi_178648381
Gek he, tolstoi, hoe dat ineens weer om kan slaan? Fijn hoor! Ik hoop dat jullie nu weer langzaam aan het vertrouwen kunnen werken. :*

Welkom mabawa! Heeft ze ook al mooi kroeshaar? Prachtige namen ook! O+

Venco, ik sluit me aan bij de rest. Als het voor jou goed voelt, prima toch. Ik heb ook een keer op punt gestaan te stoppen. Achteraf ben ik blij dat ik het niet gedaan heb, maar het had ook zomaar anders kunnen lopen. :)

En iedereen bedankt voor de leuke reacties op de kleine maffiabaas. :@
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178648415
Welkom Mabawa, mooie namen heeft jullie meisje O+

Fijn dat jullie weer in een voorzichtige opwaartse spiraal zitten TolStoi!

Ik las in t andere topic dat Bliksem vandaag veel heeft gehuild LuDann, dat is minder ;( Was het wennen zolang van huis?

M. kwam slecht in slaap vandaag, volgens mij kan ie niet zo goed tegen de warmte :{ En na de gesprekken over airco’s wil ik er ook 1 :')

Mijn vriend en ik zijn sinds de baby echt een stel ouwe lui geworden (voor ons doen). Zelfs in het weekend liggen we er voor 22:00 in tegenwoordig :') 8)7
pi_178651594
..ieks!
Eerste dag als fulltime thuisblijfmoeder-tot-tenminste-einde-van-dit-jaar. :o Dat is gek wakker worden! Nooit eerder geen baan gehad.

Tolstoi, wat is het je ontzettend gegund dat S. weer even wat beter slaapt! Misschien ook proberen er wat uit te halen tegen je onzekerheid: je weet het simpelweg nooit met babies en als het slapen toch weer een poosje wat minder gaat: daarbij stil staan en het jezelf niet teveel aanrekenen, okee? :*

Alles dat over de soepstengel en de hoed gezegd kon worden is al gezegd, maar O+ @ Nanuke !

En ah, de schaterlachjes van de uk van Flav en de hypervrolijke snoet van die van Krisvc! _O_ Onze O. is nog altijd best een blij ei, maar de laatste dagen wat knorriger en jengeliger. Het was nogal wennen voor de schoonfamilie tijdens een verjaardag gisterenavond: er werd zowaar gepiept en gehuild! Deed -ie eerst echt vrijwel nooit. Naja, het is ook niet niks, drieënhalve maand zijn, en de hele tijd allemaal nieuwe dingen kunnen. Gister had ik 'n rammelaar gedachteloos min of meer in zijn buurt terwijl ik iets opzocht op mijn telefoon en toen pakte -ie de rammelaar echt uit mijn hand! Zo tof! O+ Met beide handen tegelijk iets vastpakken en naar zijn mond brengen gaat ook echt zo gericht en precies nu - erg leuk om te zien!

Welkom Mabawa! *O* Hoe voel je je zelf, zo nog maar twee weken na de bevalling? :*

Om het af te maken, een O. van deze week:


Dude kreeg op voornoemde verjaardag rond 21:00 zijn laatste voeding, liet zich eenmaal thuis rond half twaalf slapend in bed stoppen en liet pas om 05:00 weer met honger van zich horen! Jeeminee, ik moet daar nog wel aan wennen! :D Klaptieten ftw!

[ Bericht 4% gewijzigd door minilot op 21-04-2018 07:40:22 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_178651693
*O* Voor de doorslapers!

Welkom, Mawaba! Wat een mooie namen! Ben benieuwd naar je meisje, gaan we haar ook zien? En heeft ze echt van die mooie, dikke lippen? Kan me de echo nog herinneren. :D

O. O+ Leuk om te zien hè, dat ze zich ontwikkelen. O+

Belle, herkenbaar. :{

Hier weer een klassieke nacht. 23:00, 2:30, 4:30 -> sindsdien alleen op mij liggen. Als ik ‘m neerleg, wordt hij wakker. Ik zie dat het inmiddels alweer 8 uur is. Hij heeft tussendoor nog een keer gedronken en drinkt nu weer. #moe

Ik zei gister als grapje tegen man: “wij zijn geen man en vrouw meer, we zijn nu papa & mama van U.” En dat lachten we weg. Maar eigenlijk voelt het echt zo. En dat was altijd het laatste wat ik wilde.
Net zoals dat ik altijd zei: “Ik word nooit een moeder die zichzelf gaat verwaarlozen en de haar gaat knippen na de eerste kind”. Heb voor maandag een afspraak staan bij de kapper. :') En als ik mezelf nu soms zie in de spiegel.. :'(
Achja.


Gister lagen we zo op de bank. Zijn schattigheid maakt weer alles goed. :)
Oh, en m’n bank doet het nog prima, Stormqueen! :D
Protège moi de mes désirs.
pi_178651753
Herkenbaar hoor Duman, je veranderende relatie. Bij ons is het uiteindelijk weer goedgekomen en dat zag ik op zeker moment echt niet meer gebeuren. Wij bellen altijd een uurtje terwijl mijn man in de auto zit, dat geeft aardig wat extra tijd. Misschien kunnen jullie zo ook wat bedenken. :*

Welkom Mabawa, wat een mooie namen. :*

Hoera voor de doorslapers. *O*
Banaan doet niet mee aan zulke luxe. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_178651808
Hier een beetje andersom, na zowat twintig jaar samen verkering te hebben gehad waren we er blijkbaar allebei ontzettend aan toe om nou eens een poos vooral vader en moeder te zijn. Ik verwaarloos mezelf daarbij niet (of in elk geval niet meer dan ik als eeuwige slons pre-kind deed :+ ) maar ik vind het voor honderd procent plezierig dat onze wereld nu voor een fors deel uit baby bestaat. :)

DUMAN, kortpittig kapsel nu je een ukkie hebt, het hoeft niet he? ;) -x- Wat een schatje zo op de bank, zeg!
Let me see you stripped down to the bone
pi_178651887
Het komt wel weer, Duman. Zowel het man en vrouw zijn als het weer leuk en netjes voor de dag komen. Onderschat het niet he, je hele leven is ineens anders. Practisch en ook emotioneel, het kost tijd om nieuwe ritmes daarin te vinden. Wij hebben ook daar echt aan moeten wennen. Als Dirk straks wat ouder is gaan we ook eens in de zoveel tijd een dagje vrij nemen als hij wel naar de opvang gaat. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178651947
PKM Bellen hebben wij 5 jaar lang gedaan. (Manlief woonde in het buitenland tot vorig jaar). Was net zo blij daar vanaf te zijn. :P
Maar zo iets kleins zal inderdaad al een groot verschil maken!

Mini, nee, niet pittig kort. Nóóit! :D Maar wel schouderlengte en verven. U. trekt al m’n haar uit m’n kop. :') En misschien helpt een nieuw kapsel wel bij het minder verwaarlozen. :P
En wij vinden het ook fijn dat onze wereld vooral uit U. bestaat! Maar ik mis mijn man ook. En hij mij.

Nanuke, klinkt ook goed, dagjes vrij!
Fijn om ervaringen te lezen. :)
Protège moi de mes désirs.
pi_178652049
Ik heb vooral mijn haar vast nu ik een kind heb. Dat getrek van Z en het zit gauw in de weg bij voeding en verschonen. Maar het blijft lang. :P
Maar het is sinds de bevalling ook niet meer geknipt dus heb wel wat dode punten en onhandige lengte inmiddels.
pi_178652063
En tof broekje van O, mini!
pi_178652193
Volgens mij is het kaal worden na de bevalling ook hoofdzakelijk doordat je baby aan je haren trekt.

Het spelletje kusje op neus, voorhoofd, kin, wang, enz. wat Banaan zo leuk vindt eindigt altijd met haren trekken. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_178652271
Dat haren trekken ja, auw ;(

M. spiekt mee op mijn telefoon. Ik bij jullie foto’s. Dit is O. En dit is U. Dat zijn ook nog baby’s.
M: :D :D

Al zal het meer door de toon komen hoe ik het zei, het leek wel grappig ;)
pi_178652472
Oh Duman, heel herkenbaar hoor, die eerste weken zijn ook echt puur overleven, althans zo vond ik dat. Nu na bijna 5 maanden begin ik echt weer tot mezelf te komen waardoor ook onze relatie weer wat normaliseert. Het kost tijd om te leren samenleven met zo'n klein wurmpje :)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178652581
Mini's O O+ Gave outfit ook, waar komt die vandaan 8-)

Duman, uiteindelijk zal het wel weer goedkomen en alles zich een beetje normaliseren. Bij de een duurt dat wat langer dan bij de ander, bij mij begint het nu na bijna 10 maanden een beetje te komen :@

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 07:29 schreef minilot het volgende:
Tolstoi, wat is het je ontzettend gegund dat S. weer even wat beter slaapt! Misschien ook proberen er wat uit te halen tegen je onzekerheid: je weet het simpelweg nooit met babies en als het slapen toch weer een poosje wat minder gaat: daarbij stil staan en het jezelf niet teveel aanrekenen, okee? :*
Zal het proberen :P :P :P
Gisteravond rond 21 uur zonder gedoe naar bed, wakker voor voeding om 23:30, daarna pas weer om 5 uur en half negen *O* *O*
Meneer weigert nu alleen om stukjes te eten, alleen geprakt wil ie z'n banaan _O- Stukjes worden direct uitgespuugd }:|
Ach ja, elke keer iets anders om aan te werken :+ :+ :+

Mini, fulltime thuismoeder :o Uit je postings kom je zo helemaal niet over, maar je zult er vast onwijs van gaan genieten O+ O+ En stiekem ben ik wel een beetje jaloers :@


Voor iedereen die naar de draagmeeting gaat, veel plezier!!! Morgen pas :|W :|W

[ Bericht 3% gewijzigd door TolstoiFan op 21-04-2018 10:46:14 ]
pi_178652785
Wij hebben het nooit ervaren als overleven, die eerste weken :@
We hebben het er geregeld over maar voor ons gevoel
is er weinig veranderd. Je moet sommige dingen wat aanpassen maar we doen alles nog precies zo als voordat we V hadden.
We gaan graag uiteten en eropuit met de auto, V gaat lekker overal mee naar toe en hij vindt het allemaal prima O+

[ Bericht 17% gewijzigd door Flav op 21-04-2018 10:59:19 (Foutje bedankt) ]
pi_178652847
De meet is toch morgen pas? :P
pi_178652984
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 10:43 schreef Skittles het volgende:
De meet is toch morgen pas? :P
Scherp! :D
Komt door degene boven mij _O-
pi_178653064
Sorry, Flav, was nog niet helemaal wakker :+
pi_178653081
Kan je #genieten van je nieuwe tafel en stoelen én naar de meet *O*

Het eerste jaar vind ik wel overleven. Maar gelukkig weet ik ook hoe ontzettend leuk ze worden O+ (als ze niet te druk bezig zijn met de eikel uit te hangen :+ )
pi_178653498
Ik vind de nachten prima te doen maar sommige dagen zijn wel zwaar hoor! Overleven niet is het niet maar ik heb mijn vrije avonden echt nodig om bij te komen. Die vrije avonden duren soms trouwens een uur tot Banaan weer wakker is. ;)

Banaan kon zich net niet in slaap drinken, elke poging hem bij de borst te krijgen leidde tot huilen. Hijs ik hem de draagzak in laat hij alsnog een megaboer. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  zaterdag 21 april 2018 @ 11:49:55 #102
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_178653499
Duman, hier precies hetzelfde schema hoor. 2230,0330,0645 was het vannacht. Op dit moment leven we ook wel een beetje langs elkaar heen. Ik ga om 21 uur naar bed en doe dan de nacht- en ochtendvoeding. Manlief geeft dan die tussen 22 en 23 uur, en hij brengt de oudste naar school. Het is gewoon aanpoten in het begin! Toch ook wel genieten hoor, met zo'n ukje. Hier gaat alles uitstekend, O.livia is alweer bijna 13 weken oud (5,5 wk gecorrigeerd). Ze weegt nu rond de 3 kilo en meet 49 cm, we zien haar bijna groeien! We waren bij de kinderarts en die was ook tevreden. Er viel gewoon weinig te melden! Natuurlijk zit ze nog way onder de normaalcurve, maar ze mag er lekker lang over doen op erop te komen. Ze zit nu in maatje 50 sinds kort, dus ook qua kleding wordt het allemaal wat normaler. Ik ben me toch gaan shoppen, as we speak hoor ik de brievenbus klepperen o+
pi_178654079
Ik heb mijn haar (lang en blond) sowieso bijna altijd in een hoge paardenstaart, maar Otto grijpt met zijn klauwen niettemin graag mijn pony. :+

Cactusbroek van O.: ik moest het net even aan mijn beste vriend vragen, want kraamcadeau van hem. Tiny Moon, daar is het van. Het was een setje, met zo'n driehoekig slabbetje erbij. :)
..en terwijl ik dit typ zie ik dat er ook gewoon een labeltje op zit. :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 10:04 schreef TolstoiFan het volgende:
Mini, fulltime thuismoeder :o Uit je postings kom je zo helemaal niet over
Oh? :7 Waar zit dat 'm in? :)

[ Bericht 3% gewijzigd door minilot op 21-04-2018 12:56:35 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_178654089
Aventura, wat fijn dat het na die heftige start zo goed met je dochtertje gaat! ^O^ O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_178654781
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 11:49 schreef Aventura het volgende:
Duman, hier precies hetzelfde schema hoor. 2230,0330,0645 was het vannacht. Op dit moment leven we ook wel een beetje langs elkaar heen. Ik ga om 21 uur naar bed en doe dan de nacht- en ochtendvoeding. Manlief geeft dan die tussen 22 en 23 uur, en hij brengt de oudste naar school. Het is gewoon aanpoten in het begin! Toch ook wel genieten hoor, met zo'n ukje. Hier gaat alles uitstekend, O.livia is alweer bijna 13 weken oud (5,5 wk gecorrigeerd). Ze weegt nu rond de 3 kilo en meet 49 cm, we zien haar bijna groeien! We waren bij de kinderarts en die was ook tevreden. Er viel gewoon weinig te melden! Natuurlijk zit ze nog way onder de normaalcurve, maar ze mag er lekker lang over doen op erop te komen. Ze zit nu in maatje 50 sinds kort, dus ook qua kleding wordt het allemaal wat normaler. Ik ben me toch gaan shoppen, as we speak hoor ik de brievenbus klepperen o+
Ik vroeg mij al af hoe het ging met de kleine O. Wat fijn dat ze zo goed groeit, as we speak prenatal heeft een hele leuke collectie net als Zara en H&M :D
  Moderator zaterdag 21 april 2018 @ 13:55:45 #106
382129 crew  Donna
pi_178654821
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 11:49 schreef Aventura het volgende:
Duman, hier precies hetzelfde schema hoor. 2230,0330,0645 was het vannacht. Op dit moment leven we ook wel een beetje langs elkaar heen. Ik ga om 21 uur naar bed en doe dan de nacht- en ochtendvoeding. Manlief geeft dan die tussen 22 en 23 uur, en hij brengt de oudste naar school. Het is gewoon aanpoten in het begin! Toch ook wel genieten hoor, met zo'n ukje. Hier gaat alles uitstekend, O.livia is alweer bijna 13 weken oud (5,5 wk gecorrigeerd). Ze weegt nu rond de 3 kilo en meet 49 cm, we zien haar bijna groeien! We waren bij de kinderarts en die was ook tevreden. Er viel gewoon weinig te melden! Natuurlijk zit ze nog way onder de normaalcurve, maar ze mag er lekker lang over doen op erop te komen. Ze zit nu in maatje 50 sinds kort, dus ook qua kleding wordt het allemaal wat normaler. Ik ben me toch gaan shoppen, as we speak hoor ik de brievenbus klepperen o+
Wat super! Maatje 50, wat een mijlpaal :D
  zaterdag 21 april 2018 @ 14:20:08 #107
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_178655110
Ja he!! Ik koop ook veel op mp, want veel ouders krijgen maat 50 als kraamcadeau terwijl hun hollands glorie daar 1 week na de geboorte al niet meer in past (dat mag ik zeggen, mijn oudste was ook zo'n baby). Spul is dus vaak nog splinternieuw en gaaf :)
pi_178655402
Och het jezelf verwaarlozen, alleen maar ouders voelen is heel herkenbaar hoor. Ik ben ‘s ochtends zo blij als ik toonbaar bij school sta :P draag mijn haar alleen nog maar half vast en kan me de laatste keer kapper niet meer heugen. Ohja wel, juni. En lang leve droogshampooo!

Man en ik doen altijd om de week int weekend datenight. Klinkt vreselijk. Maar goed voor relatie. We gaan niet altijd weg, soms hele avond bordspelletjes of film of uitgebreid eten. Maar echt even tijd voor elkaar. Momenteel schiet dat er beetje bij in want is het slapen zodra baby slaapt. Maar na paar maanden kom je wat meer in je ritme en is die ruimte er wel weer.

Zo lang verhaal vanaf mijn terrasje! Wie van hier gaan morgen naar de meet?
pi_178655414
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 14:20 schreef Aventura het volgende:
Ja he!! Ik koop ook veel op mp, want veel ouders krijgen maat 50 als kraamcadeau terwijl hun hollands glorie daar 1 week na de geboorte al niet meer in past (dat mag ik zeggen, mijn oudste was ook zo'n baby). Spul is dus vaak nog splinternieuw en gaaf :)
Is zelfs met maat 56 nog veel zo hoor. Lang leve mp. Merkjes en leuk spul voor zachte prijsjes O+
pi_178656432
Klinkt heerlijk, Songeur! O+ Het gaat inderdaad om het tijd vrij maken en even alleen samen zijn, niet zozeer uit gaan. :P
As we speak kwamen we in de stad m’n moeder en zusje tegen. Die hebben U. meegenomen. (Had ‘m net gevoed). Toen konden wij samen een ijsje gaan eten. O+

Aventura, wat doet je meisje het goed! O+ Maat 50, heerlijk. O+ Dat zijn de leukste maatjes, de kleine maatjes. :P
Protège moi de mes désirs.
pi_178656447
Oh, en ik wilde naar de meet, maar vind U. toch iets te klein voor zo’n reis en zo’n dag. Helaas!
Krijg morgen ook nog (kraam)bezoek, dus komt goed uit. :P
Protège moi de mes désirs.
pi_178656621
Aventura wat leuk om weer wat van je te horen. En wat doet O het goed! Maat 50 al zeg. O+

Datenight, dat klinkt eigenlijk niet eens zo verkeerd. Wij eindigen op de avonden dat we beiden thuis zijn en Dirk slaapt vaak met serie op de bank. Maar dat is meer hangen en telefoonloeren en niet zozeer qualitytime. Wel fijn dat het weer kan, dat was er in het begin zeker niet bij. Maar af en toe mag er wel nog wat meer echte aandacht naar elkaar. Al zijn we nu samen bij de HAP en is onze zoon bij een vriendin. Maar of dat valt onder datenight is te betwijfelen. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Nanuke op 21-04-2018 16:57:41 ]
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178657331
Aventura, wat goed om te horen dat het goed gaat met O! Zo fijn!

Herkenbaar dat qualitytime er snel bij in schiet. Als N slaapt gaan wij zsm ook slapen, niet handig daarvoor, nog een paar weekjes dan hebben we vakantie O+

Nanuke, hopelijk niets ernstigs aan de hand!!

Hier de kinderwagen omgebouwd, wat gezellig zo! Wil nu nog vaker gaan wandelen :D
pi_178657998
Wij komen nu ook weer meer toe aan wat qualitytime, nouja dat is hier tot nu toe ook een serie kijken op de bank :') Wel een goed idee Songeur!

Hopelijk niks ernstigs inderdaad Nanuke!

Hier werd vandaag een zonnebril zonder morren geaccepteerd :')


pi_178658208
Neu niet ernstig. Man had z'n duim te dicht bij de afkortzaag gehouden. Niet echt handig. Gelukkig niet ver genoeg datie echt wat geraakt heeft (behalve nagel en een klein likje van de huid). :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178659206
Wat een baasje, Belle :7

Sterkte, vooral voor jou, Nanuke :P Mannen zijn van die mieperds, vaak :D
Je raekt an de dinge geweun.
pi_178659341
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 14:43 schreef Songeur het volgende:

Zo lang verhaal vanaf mijn terrasje! Wie van hier gaan morgen naar de meet?
Wij komen!

Wat betreft datenights, wij gaan elke maand een keer uit eten. Momenteel staat dat even op een laag pitje omdat we de oppas nog niet met een baby willen opzadelen die elke avond een huiluurtje heeft, dus bestellen we eens per maand gewoon heel goed eten via thuisbezorgd :D
En we wandelen veel, peuter in de wagen en baby in draagzak. Zo kunnen we ook nog regelmatig goed praten met elkaar.

Aventura, wat fijn dat je inmiddels naar de 'grotere maatjes' mag kijken! Gaat alles goed met de mini?
pi_178659999
Belle wat een knapperd O+
pi_178660011
Nanuke dat zou wel schrikken geweest zijn, fijn dat het meevalt!
pi_178660244
Wij gaan morgen weer gourmetten. We hebben afgesproken elke zondag als N. op bed ligt (rond 20:00uur) dat we gaan beginnen en echt een avondje samen. O+

En trouwens de pil is hier weer de deur uit :D we gaan dus echt voor nr 2! Ik vind het zo spannend en ook heel eng. :o
  zaterdag 21 april 2018 @ 20:33:28 #121
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_178660553
Wow, Fleur, wat een stoere bril! Helemaal klaar voor de zomer, dus! Bleef 'ie ook zitten na de foto? :D

Bella en mini al klaar voor nummer 2! Wat spannend, zeg! Was het bij nummer 1 snel raak of juist niet? Ik vind het dapper, lijkt me erg pittig om 2 kindjes zo dicht achter elkaar te hebben!

Hier hebben we het er ook regelmatig over. Aan de ene kant wil ik me zo snel mogelijk na O's verjaardag melden in het ziekenhuis (je weet tenslotte nooit hoe lang het dit keer duurt), aan de andere kant... Twee keer zwanger direct na de punctie, wie weet gaat het nu weer zo snel en zit er dus maar heel kort tussen de twee kindjes.
Aan de andere kant geniet ik nu ook zo veel van O dat ik bang ben dat een heel traject + zwangerschap (vooral de vermoeidheid waar ik last van had) ten koste van haar kan gaan. Ik vind het ook moeilijk om te bedenken hoe afhankelijk/zelfstandig een dreumes van ongeveer 2 is. En hoeveel gaat ze echt mee krijgen dat mama heel erg moe is?
Nouja, genoeg om over na te denken en ik ga lekker heen en weer en wil elke dag wat anders :') Ben in elk geval begonnen met ovulatietesten om te zien of er een eisprong is (denk het wel aan de symptomen te zien, dat zou al vooruitgang zijn *O* ) zodat de cryoterugplaatsing misschien in eigen cyclus zou kunnen!
pi_178661100
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 20:33 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Wow, Fleur, wat een stoere bril! Helemaal klaar voor de zomer, dus! Bleef 'ie ook zitten na de foto? :D
Ja! Sterker nog, hij viel zelfs vrij snel na het maken van de foto in slaap met dat ding op z’n kop en heeft ook zo in de auto gezeten :') Helaas vond de hond van mijn broer de bril ook leuk :') (maar volgens mij valt de schade mee)

Bella wat spannend! Als het voor jullie goed voelt, gewoon doen! ^O^

Ik rammel ook best wel weer (en vond zwanger zijn ook gewoon heel leuk :P) maar wij wachten denk ik totdat M. in ieder geval een jaar is). Zwakke reden maar al is het al omdat mijn baas het niet zou kunnen waarderen als ik nu weer zwanger zou zijn denk ik :P
pi_178661600
Fijn dat het zo goed gaat Aventura! :) (Ik wist dat ik wat vergeten was te zeggen :P)
pi_178661864
Welkom Mabawa! Mooie naam heeft ze gekregen!

Fijn dat het zo goed gaat Aventura! En lang klein blijven heeft ook wel een voordeel, je doet ook heel lang met alle kleding! Dan mag je ook best wat meer kopen.

Het lijkt net een rapper Fleur :D donkere zonnebril en dan zo'n houding erbij.

Dat je daar nu alweer zin in hebt Bellaa, wij wilden ook een klein leeftijdsverschil tussen de kinderen, maar zo snel moest ik daar echt nog niet aan denken... En nu sowieso niet meer, alle positiekleding is vandaag de deur uit gegaan! Maar hopelijk is het snel raak voor jullie!

Wij dachten dat de verkoudheid wel over zou zijn met het mooie weer, maar Em lijkt de heftigste variant te hebben nu. Niet alleen veel snot maar ook continu prut uit haar oogjes. Blijft ook fijn plakken in de wimpers... en veel wassen want haar bed zit elke keer onder de harde gele vlekken. Dan is het toch wel jammer dat ze niet meer netjes stil liggen zodat je er gewoon een hydrofiel onder kan leggen.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_178662674
Ach wat sneu voor Em Ff. Het hele bedje maar vol met hydrofielen? ;)

En WoW idd, mini en bella al voor een 2de! Hier begin ik langzaam wat te rammelen, maar we wachten nog een jaar zoiets. Dan is mijn opleiding ook klaar, die combi werk/opleiding/zorgen vind ik best zwaar. Het komende jaar wil ik dan ook vooral zoveel mogelijk van N genieten. En daarnaast zal de seksfrequentie ook eerst eens omhoog moeten voordat het überhaupt mogelijk is. N slaapt dus nooit vroeg wat het vrij onmogelijk maakt. Uitgerekend vandaag heb ik haar sinds 20:40 slapend in bed en ben ik ongesteld en vriend niet thuis. Schiet weer op dus :')
pi_178664749
Spannend dames, alweer ervoor gaan! Ik vind de combi baby + dreumes/peuter soms heel pittig, soms ook wel handig juist.
Ze doen bijvoorbeeld samen weleens dutjes, luiers verwisselen gaat in 1 moeite door. En ach, zijn we straks ook weer snel van het babygedoe af.

Aventura, wat fijn dat het zo goed gaat! O+

Wij hebben een heerlijk middagje in Frankrijk gehad :D even op en neer naar het vakantiehuis van mijn schoonbroers. Bedoeling is dat we er de volgende keren ook slapen, maar er is nu nog weinig ingericht ;)
M. deed het zo goed! 6 uur in de auto, vrijwel alleen maar geslapen, onderweg zijn flesje goed gedronken en daar lekker geflirt met iedereen O+

M. en ik komen morgen samen naar de meeting! S. blijft thuis met papa wegens net buikgriep gehad. Ben in Frankrijk extra luiers gaan kopen zeg maar :X :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_178667241
Fijn dat jullie een fijne middag in Frankrijk hebben gehad LeSage :)

FF nu zie ik ‘m ook als een rapper! Nu mist de foto alleen nog een gouden ketting :')

Maar ik kwam even klagen over mijn nacht, dat mag hier ook toch? :P M. is weer flink verkouden en heeft van 01:00-04:00 elk :{ kwartier :{ een hoestbui gehad waarna hij elke keer moest huilen (en ik na 2,5 uur ook :')). Toen om 5:00 weer wakker en daarna om 06:30. Als ie nu honger heeft dan doe je daar wat mee maar hier kan ik dus niks mee.

Nouja, gelukkig is het zondag vandaag en hebben we alleen een verjaardag :O

Veel plezier bij de meet vanmiddag voor wie gaat! Ik hoop er een eventueel volgende keer ook bij te kunnen zijn :)

[ Bericht 3% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 22-04-2018 06:54:58 ]
pi_178667629
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 21:42 schreef FlyingFish het volgende:

Wij dachten dat de verkoudheid wel over zou zijn met het mooie weer, maar Em lijkt de heftigste variant te hebben nu. Niet alleen veel snot maar ook continu prut uit haar oogjes. Blijft ook fijn plakken in de wimpers... en veel wassen want haar bed zit elke keer onder de harde gele vlekken. Dan is het toch wel jammer dat ze niet meer netjes stil liggen zodat je er gewoon een hydrofiel onder kan leggen.
Dirk heeft ook deze variant. Incl hoesten. En hij heeft mij vannacht aangestoken geloof ik. :')

Nacht was ook niet erg geniaal. Gelukkig had ik al veel voorbereid van wat ik meeneem voor de meet. Niet.vooruit.te.branden.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178669232
Hier is de pil niet meer in huis gekomen, maar dat wilt niet zeggen dat we meteen voor de tweede gaan.
Maar als het komt dan komt het.
Pas al V 1 is wil ik er wel weer echt voor gaan.
Dat is dus al over 4(!) maanden :o

Man man wat hadden wij een klote nacht.
V krijste alles bij elkaar en had weer bijna 39 koorts :'(
Vermoed dat er weer een tandje aan komt want het drinken gaat weer slecht.
Bij deze moet ik me dan ook helaas afmelden voor de meet :'( :'(
Had er zo veel zin in en had gisteravond al de tassen ingepakt, maar ik kan V niet in deze toestand meenemen. En hij gaat voor :*
Dames heel veel plezier vandaag, het wordt weer prachtig weer!

Vriendlief waakt over zijn kereltje O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 22 april 2018 @ 10:42:43 #130
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_178669521
Ahw arm v'tje. Hier bleek slecht drinken en koorts uiteindelijk oorontsteking -O-. Had het ook niet vermoed aangezien hij niet zn oortjes pakte ect. en tegelijkertijd tandjes kreeg, maar bleek hier toch zo te zijn. Misschien iets om in je achterhoofd te houden als het langer duurt.

Hier is de koorts nog steeds niet over dus maandag maar weer naar de huisarts en ondertussen poppen we paracetamol :{. Soms begint ie al te gillen als ie de fles ziet omdat drinken hem pijn doet ;(
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_178671014
Beterschap voor de zieke kindjes!
Kan je een hoop gehannes mee hebben.

Wij vierden gisteren de verjaardag van onze zoon (wordt morgen 5) met mijn schoonfamilie.
12 man over de vloer. :')
Z. huilt zo’n beetje bij iedereen (al praten ze nog maar tegen haar of kijken naar haar) dus ik had al bedacht dat ze veel in de draagzak zou zitten.
Toen ze gisteravond in 2 minuten door 3 mensen gedragen is (ze huilde en ik wil iemand best een kans geven haar te troosten), was ik het zat.
Mensen bedoelen het goed maar nemen er weinig tijd voor.
Ze is van 19- 22 ofzo in de draagzak geweest. Laatste voeding nog gehad en toen naar bed

Ideaal. :)
pi_178671164
Flav beterschap!

En Venco alvast gefeliciteerd met je zoon. Lekker in de draagzak laten inderdaad :) Het viel mij tijdens kraamvisite al op dat mensen een huilende baby vaak niet teruggeven. Ik wou m dan gewoon zelf troosten (want dan zag je mensen dingen doen waarvan ik wist dat het niet werkte) en dan moest ik toch echt vragen of ik mn baby terug mocht :{w

Ik gaf huilende baby’s sowieso altijd meteen terug toen ik nog koos kindloos was en echt niks van baby’s afwist :') ‘hier, hij huilt’ :')
pi_178674777
Voor alle rammelaars voor een tweede:


  zondag 22 april 2018 @ 15:56:08 #134
221912 minilot
Nancy boy
pi_178674970
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 15:46 schreef Adrian4 het volgende:
Voor alle rammelaars voor een tweede:


[ afbeelding ]
Aww, als ik de pil al niet in de prullenbak had gegooid deed ik het nu alsnog! :+ O+

O. hier diep in slaap in de trein, post-draagdoek/-zakmeet. Zwaar onder de indruk van al die smakelijke babies natuurlijk! :9
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 22 april 2018 @ 15:57:39 #135
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_178675000
Hoe was de meet? :)

Lief, Adrian! :*
Protège moi de mes désirs.
  zondag 22 april 2018 @ 15:59:08 #136
221912 minilot
Nancy boy
pi_178675022
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 22:19 schreef Nolita het volgende: N slaapt dus nooit vroeg wat het vrij onmogelijk maakt.
Kwestie van prioriteiten! Seks > slaap. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_178675425
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 15:59 schreef minilot het volgende:

[..]

Kwestie van prioriteiten! Seks > slaap. :7
Ergens klopt dat, maar ik ben nu al kapot :X
Op dit moment zelfs zo moe dat ik meteen zou slapen als ik ging liggen, maar moet nog zoveel doen pff...
Maar komt vast wel weer goed, het is niet dat we niet willen gelukkig.
pi_178676069
Kind in bed, samen even douchen O-) , lekker naar bed.

En leuk hoor, twee jonge kinderen samen. Op de momenten dat ze het met elkaar kunnen vinden, dan. :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_178679555
Beterschap voor de zieke kindjes. :*

Klinkt goed Venco! Fijn dat ze lekker bij je kon zijn. Wat ik me afvraag he, als je haar dan uit de zak haalt, slaapt ze dan gewoon door? Of moet je dan toch nog een heel naar bed ritueel doen?
Vraag ik me af omdat Banaan op het moment steeds drie kwartier na wegleggen wakker wordt. Als dat zo blijft overweeg ik om hem 's avonds ook gewoon in de zak te laten slapen tot wij naar bed gaan. Geduld met dit soort dingen, ik heb het niet. :D

Oh Adrian. O+

Banaan verraste vandaag door zonder muziekjes te slapen én zonder problemen te drinken tijdens de meet en onderweg. Al die andere baby's waren een goed voorbeeld voor hem. ;)
Hij sliep net heerlijk in zijn nieuwe draagzak en ik kon zonder problemen gaan zitten. *O*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_178680202
Ik weet wat er hoog op ons prio lijstje stond dit weekend met peuter uit logeren en de kleine die sliep. :9

Lieve foto Adrian!

Venco, goede oplossing. Lekker bij je houden en rust creëren. O+

Klinkt als een geslaagde dag Pannenkoekenmix. *)

Ik kwam hier even mopperen dat alles zo snel gaat. Mijn baby (die voor mijn gevoel 10 minuten geleden is geboren) probeert te tijgeren en dat lukt hem soms nog ook en hij krijgt een tand. Blijfnounogevenkleihein. :X
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  zondag 22 april 2018 @ 20:09:59 #141
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_178681031
Bepaalde activiteiten kunnen eventueel ook op andere tijden dan voorheen plaatsvinden. Hier is dat tussen 9 en 10: dan is zoon op school, dochter slaapt en het is voor man naar de (=zijn eigen) zaak gaat :D
  zondag 22 april 2018 @ 20:12:30 #142
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_178681100
Feestje van ouders overleefd. Toch zo'n 16 mensen die het fenomeen O., 12 weken oude baby van nog geen 3 kilo, met eigen ogen wilden zien. Dat mocht heel even, en toen ging ze lekker in mijn doek. Ze heeft de hele middag geslapen :)
  zondag 22 april 2018 @ 20:17:59 #143
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_178681244
Krisvc, ik kan dochter juist wel groter kíjken. Dat hele kleine en kwetsbare ligt me niet zo. Het is zo leuk als je wat meer respons krijgt. Het is nu echt alleen maar slapen, piepen, drinken, luier en repeat. Vind er niet zoveel aan :P
Ik was ook ff vergeten hoe zwaar het soms is. Zo'n totaal afhankelijk wezentje. En die nachten, ik raak een beetje in paniek als ik eraan denk dat ik er vannacht weer 3x uit moet...
pi_178682366
Ja, ik herken dat wel Aventura. Tegelijkertijd kon ik er de tweede keer wel meer van genieten, omdat ik weet hoe snel die periode dat ze echt zo klein zijn ook weer voorbij is. Bijvoorbeeld dat ze uren zo heerlijk tegen je aan liggen/slapen. Dat is zo knus en snoezig. Dat is nu met die van mij echt voorbij.

Maar wat nu echt heel leuk is, is dat hoe meer Y kan hoe meer ook het samen spelen en de interactie begint. En ze zijn echt heel leuk samen. Zoveel pret, schaterlachen met elkaar. *; . O+ . Dan klap je echt een beetje uit elkaar van liefde en trots, als moeders zijnde.

Vandaag in de speeltuin gingen ze samen ballen. En Y had de roze romper aan die z'n zus voor hem heeft uitgekozen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 22 april 2018 @ 22:52:07 #145
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178683902
Dat is wel tof zeg, Franny. Lekker samen spelen in het zand! En die van Adrian was vooral heel zoet *; .

Aventura, ik bedenk me opeens dat die piepkleine baby-tijd bij jou natuurlijk extra lang duurt. Eerst die zware en spannende weken in het ziekenhuis en dan eigenlijk alles nog eens maar dan thuis. Dus als je er al niet heel veel mee had, dan word je wel behoorlijk op de proef gesteld nu.

Och Flav hij ziet er echt sneu uit! Jammer dat jullie de meet moesten missen.

Verder terug ga ik niet, moet slapen :O .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178685566
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 19:17 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

Klinkt goed Venco! Fijn dat ze lekker bij je kon zijn. Wat ik me afvraag he, als je haar dan uit de zak haalt, slaapt ze dan gewoon door? Of moet je dan toch nog een heel naar bed ritueel doen?
Vraag ik me af omdat Banaan op het moment steeds drie kwartier na wegleggen wakker wordt. Als dat zo blijft overweeg ik om hem 's avonds ook gewoon in de zak te laten slapen tot wij naar bed gaan. Geduld met dit soort dingen, ik heb het niet. :D


Het kan 2 kanten op, net hoe het Z uitkomt.
De ene keer leg ik haar in bed maar wordt ze gelijk wakker en moet ze alleen even verschoond worden en wat drinken. Dat is zo gebeurd en gaat ze alsnog vrij snel slapen.
Of ze slaapt gelijk verder zonder die laatste voeding en verschoning. Meestal komt ze dan uren later pas weer.
Z is eigenlijk (afkloppen) nooit van de bedrituelen.
Ze slaapt heel makkelijk zelf in als ze moe genoeg is en is rond een uur of 21:00 vaak wel uitgeschakeld tot half in de nacht. :)

Even iets heel anders: ik draag altijd van die lilipadz tegen lekkende borsten.
Nu ben ik regelmatig zo’n pad in huis eventjes kwijt. Dan heb ik hm afgedaan en zwerft ie ergens rond maar altijd vrij snel gevonden.
Ging is daarnet slapen (1 uur pas) heb ik verdorie maar 1 pad op. :(
Zo’n beetje elke denkbare plek in huis gezocht naar dat ding, buiten en in de auto zelfs, kan ik die echt nergens vinden.
En dat maakt mij zoooo boos. Waar is mijn pad!?
Herinner mij dat ik hm bij een voedingsronde van Z die pad in mijn kontzak had gestoken maar daar zit ie niet meer in. :?

Ik vermoed dat ik hm na die voeding niet terug opgeplakt heb en hm verloren ben toen ik bij de snackbar in het dorp friet ging halen. :')
Dus welllcht dat ie ergens op straat beland is.
Gevloekt dat ik heb!
Morgenochtend nog eens opnieuw zoeken. }:|
pi_178687104
Argh, dat vind ik ook zo irritant Venco!

Nu peuter ietsje aan het opknappen lijkt (nog niet gespuugd vandaag, nog wel een vaatdoek), heeft net M. alles ondergespuugd. Ik vermoed door de hoestbui die er aan vooraf ging, maar dat kan ook mijn hoop zijn :')
Nu na een badje zijn ze onderweg naar oma en ik vind het zo rot om 2 niet zo fitte jongens we te brengen ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 23 april 2018 @ 08:53:28 #148
221912 minilot
Nancy boy
pi_178687298
O. on the move! :o Het was me de laatste dagen op het aankleedkussen al opgevallen dat -ie geneigd was om op de rug liggend zijn kont omhoog te wippen en zichzelf met zijn benen een flink eind omhoog te schuiven, maar vannacht werd ik voor het eerst in zowat twee weken weer eens halverwege de nacht door 'm gewekt met geblèr. Dit keer echter niet met honger (al heb ik 'm zich uit gemakzucht wel weer in slaap laten slurpen), maar omdat -ie een halve meter opwaarts over zijn matrasje heen was geschoven en daardoor helemaal niet meer onder de dekens lag! De komende nachten maar even in de gaten houden en als het vaker dan eens gebeurt, toch maar 'ns een slaapzakje aanschaffen, zodat -ie het in elk geval niet koud heeft als -ie op reis gaat! :+ Maar verder vind ik het wel tof! :D

Beterschap voor M., LeSage!
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 23 april 2018 @ 08:57:13 #149
221912 minilot
Nancy boy
pi_178687326
Overweging inzake slaapzakjes: ik wil de motorische ontwikkeling eigenlijk ook niet teveel beperken.. Misschien maar gewoon een warmer pyjamaatje aan? O. zal een slaapzak ongetwijfeld helemaal prima vinden hoor, maar ik voel zelf wat weerstand tegen voorkomen dat -ie beweegt zoals -ie wil bewegen.
Let me see you stripped down to the bone
pi_178687354
Beetje een domper na zo'n leuke meeting. Dirk was al een beetje aan het kuchen, maar nu lijk ik zelf ook flink de griep te hebben. Alles doet zeer, hoesten, snotteren, spugen... Ik dacht dat hij vaker wilde drinken omdat z'n keel zeer deed. Maar blijkbaar voelde hij zelf al aan dat ik ziek zou worden. Wel slimme baby.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  maandag 23 april 2018 @ 09:00:42 #151
221912 minilot
Nancy boy
pi_178687360
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 09:00 schreef Nanuke het volgende:
Beetje een domper na zo'n leuke meeting. Dirk was al een beetje aan het kuchen, maar nu lijk ik zelf ook flink de griep te hebben. Alles doet zeer, hoesten, snotteren, spugen... Ik dacht dat hij vaker wilde drinken omdat z'n keel zeer deed. Maar blijkbaar voelde hij zelf al aan dat ik ziek zou worden.
Balen! Even uitzoeken wie je heeft aangestoken en verhaal gaan halen! :7
Beterschap joh! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_178687409
Mini, J. verplaatst zich ondanks slaapzak alsnog door de co-sleeper hoor. Alleen heeft ie 't nu niet meer koud.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  maandag 23 april 2018 @ 09:10:00 #153
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178687439
Wat balen Nanuke! Is Dirk ook thuis vandaag? Dan sterkte met voor jullie allebei zorgen :* .

Mini, wat leuk dat O. zo in beweging komt. Tenminste, ik vond het tof, dat ze zo de kans krijgen om hun omgeving te beïnvloeden. Tav die slaapzak: daar weten ze echt wel raad mee hoor. Het is hoogstens een klein extra hindernisje in het begin, maar meer ook niet.

Oh jongens, mijn baby is op de crèche. En ik lig in bed met een kopje thee en een boterham, want ik ben vrij. Ik had natuurlijk honderdduizend plannen voor deze dag, maar ik denk dat ik dadelijk gewoon nog even ga slapen :O .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  maandag 23 april 2018 @ 09:16:55 #154
221912 minilot
Nancy boy
pi_178687517
Ik heb al:
- Vaatwasser uitgeruimd
- Was gedraaid en opgehangen
- Volle wasmand gestreken en opgeruimd
- Bedden verschoond
- Benedenverdieping gestofzuigd
- Ananas geslacht

..ik denk dat ik een beetje overcompenseer, nu ik sinds afgelopen vrijdag plotsklaps geen baan meer heb. :') Duurt vast maar een paar dagen. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_178687536
Nanuke, als wij het waren, sorry :* ;) en heel veel beterschap!

Mini, peuter kon zelfs prima lopen in de slaapzak en M. kan er ook alle kanten mee op. Dus qua vrijheidsbeperking denk ik dat het wel mee valt.

Lemijn, geniet van je dag en slaap lekker :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_178687573
Lekker toch Lemijn? Gewoon van genieten hoor, af en toe ook lief zijn voor jezelf ;)

Minilot, goed bezig, de eerste twee kan ik ook afvinken maar mijn dame wordt na een dutje van een half uur al weer wakker -O- Ik zat nu stiekem even op de bank TLC te kijken :@

Beterschap Nanuke!

Wij zijn geslaagd voor een nieuwe bank, een tuinset en nog wat dingen voor in huis, nu nog een paar weken wachten en dan komt het binnen. We hebben een O+ hoekbank O+ gekocht waar ik vast heerlijke dutjes op ga doen :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178687661
Geniet van je dag Lemijn!

Ondanks de slaapzak gaat V gewoon op avontuur snachts. Hoor alleen maar gebokt van z’n hoofd tegen de spijlen :@
Ik ben geen voorstander van die stootkussens, iemand andere tips?

Ik denk dat het toch het oortje van V is geweest.
Zijn oor stonk weer en er zat wat rotzooi in, paar maanden terug ook gehad.
De koorts is gezakt en hij is weer vrolijk! O+
pi_178687751
Mini, misschien kun je voordat die paar dagen voorbij zijn hier ook nog even langskomen? ;) Hier bij peuter geen last van minder beweging door slaapzak, ze woelt erin, speelt erin, loopt erin, doet eigenlijk alles erin. Terwijl ze een slaapzakje heeft van gekookte wol, da's toch best stevig!

Nanuke, beterschap :*

Ohhh rena wat heerlijk, zo'n grote bank O+ Kun je vast veel TLC op kijken ;)

Lemijn, slaap lekker!

Wb de babytijd: ik ben gék op kleine babytjes O+ Daarom heb ik er mijn werk van gemaakt natuurlijk, haha! Ik vind de babytijd van m'n eigen frummels dus ook heel fijn O+ Wat een groot verschil is, is dat bij mini's babytijd alles bedekt was onder een dikke donkere deken. Ik heb mezelf (als moeder) zo intens gehaat. Dat is deze keer zo anders. Ik ben nog steeds onzeker, twijfel bij veel dingen aan mezelf, maar wel vanuit het uitgangspunt: ik ben jouw moeder, ik kan voor jou zorgen en het is belangrijk voor jou dat ik besta. Dat is echt een wezenlijk verschil en nou zit ik weer te janken dus ik houd er verder over op :@ Fijne dag allemaal :*
Make your own kind of music.
pi_178688202
Dank Venco! Ik ga het misschien gewoon eens proberen. Hoewel Banaan gisteren ineens besloot om wel door te slapen. :D

Hopelijk nou geen zieke M. Sage. :*

Mini de slaapzak weerhoudt Banaan echt niet om te bewegen. Ik vind het trouwens ook een fijn handvat om hem te draaien als hij mag drinken. ;)

Beterschap Nanuke en Dirk. :*

Lekker Lemijn, slapen!
Het was mijn uitslaapdag maar ik ben wakker sinds zes uur. Die moeite om in slaap te vallen heeft Banaan niet van een vreemde.

Klinkt goed Mini! Gaat vast vanzelf over.

Fijn Flav dat het weer beter gaat. :)

Och Cass. :* Als je maar weet dat je ook nou gewoon nog slechte dagen mag hebben.
Mijn eerste tijd met Banaan vond ik ook loodzwaar, ik nam mezelf alle huiltjes echt kwalijk en dat bij een bang die vaak (kort) huilde. En nou het makkelijker gaat mag ik ook gewoon nog slechte dagen hebben. ;)

Wij hebben een drukke dag vandaag, drie huizen kijken en waarschijnlijk krijgen we een telefoontje van de makelaar dat ons huis verkocht is. Een van de katten moet ook nog naar de dierenarts en dat doen we altijd met zijn tweeën. Dat Banaan ons maar goedgezind mag zijn. ;)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_178688241
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 09:32 schreef Flav het volgende:
Ondanks de slaapzak gaat V gewoon op avontuur snachts. Hoor alleen maar gebokt van z’n hoofd tegen de spijlen :@
Ik ben geen voorstander van die stootkussens, iemand andere tips?
Hier heb ik het voedingskussen bij het hoofdeind (hij ligt naast mij in bed), en nóg weet hij met z'n hoofd het hoofdeind te raken. Hij kruipt er al slapende een beetje op en *bonk*. :{ :')
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 23 april 2018 @ 10:53:59 #161
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_178688943
:* Voor de zieke baby’s

Rena, een hoekbank is heel erg fijn, kan ik je vertellen. :Y)

Mini, ik heb nog geen ervaring met een slaapzak, maar ik denk niet dat O. zich tegen laat houden door een stukje extra stof. 8-)

PKM, klinkt als een drukke dag. Succes!

Lemijn, áls je de mogelijkheid hebt om te slapen, moet je altijd slapen! :*

Jongens, mijn baby sliep gister van 19:00 tot 00:40!!!??? Hoe dan?

Verder zit ik nu bij de kapper, maar mis U. zo erg. :') ;(
Mijn moeder en zusje passen op hem. Hij wilde eerst niet drinken, totdat ze mijn sjaal bij hem hadden gelegd. Die heeft ‘ie vastgepakt. :'( O+
Protège moi de mes désirs.
  maandag 23 april 2018 @ 10:55:38 #162
409579 LuDann
All the way
pi_178688964
Ik ga ook de slaapzak eens tevoorschijn halen denk ik. Omdat Bliksem op zijn buik slaapt weet hij zich ook al aardig te verplaatsen in de co-sleepter. Het beperkt ze niet hoor mini. Als ze wat ouder zijn kunnen ze er ook prima in lopen. :')

De babytijd is ook niks voor ons, ondanks dat het nu een stuk beter gaat met Bliksem. Ik kijk hem toch wel een beetje groot hoor! Vooral als ik dat soort verhalen lees van Franny. O+ Die foto, heerlijk! Lijkt me echt heel leuk als ze samen kunnen spelen. Maar ook omdat je dan weer wat meer kan. Wolk vindt bijvoorbeeld zwemmen erg leuk maar dat zou Bliksem nu hooguit 10 minuten volhouden denk ik.

Bliksem was overigens zo onder de indruk van de meet dat hij sliep van 23 tot 5:30. :P Denk ik. Het kan ook zijn dat ik vergeten ben dat ik hem ergens tussendoor nog gevoed heb. :')
  maandag 23 april 2018 @ 10:59:48 #163
409579 LuDann
All the way
pi_178689016
Mijnes weigert ook de fles Duman. Goede truc wel! Misschien hier ook maar eens proberen. Want hij heeft inderdaad zoals iemand hier al vroeg, afgelopen vrijdag een uur of 6 gekrijst bij mijn man. -O- Want honger. Maar niet uit fles willen drinken. -O-

Hij doet sowieso heel moeilijk met drinken. Uit de borst wil hij alleen drinken als ik met hem rondloop momenteel. Super praktisch hoor. :') Gisteren op de weg terug van de meet moest ik ergens stoppen wegens HONGER en toen kon ik dus ook niet bij peuter in de auto blijven. Ik liep er dus maar rondjes omheen zodat de baby dronk maar de peuter mij wel kon blijven zien. Het was op een drukke parkeerplaats op een industrieterrein, ik heb wat vreemde blikken gehad. :+
  maandag 23 april 2018 @ 11:24:28 #164
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_178689324
Wat een leuke foto Franny! Die romper :)

Mini, ik heb het ff gemist, maar ben je vrijwillig werkloos?

Ik moet 4 juni weer aan de bak. Eigenlijk al 19 mei, maar ik heb er nog wat vakantie aan geplakt. Ik raak een beetje boel in de stress bij het idee alleen al.
pi_178689503
Mijn beide kinderen hebben ondanks (of misschien dankzij...) de meet niet geslapen overdags. Sowieso was M. de rest van de zondag echt niet blij. Gelukkig wel goed geslapen vannacht en zojuist weer een dutje gedaan. Om 1 uur naar het CB, eerste prikjes halen!

Lemijn, geniet van je relaxte ochtendje, het klinkt heerlijk!

LuDann, da's inderdaad niet heel praktisch :D Hoe doet bliksem het, nu je weer melk aan je dieet hebt toegevoegd?

Duman, fijn dat de kleine gisteravond zo goed sliep!

En wat betreft stoppen met anticonceptie... voorlopig echt niet! Ik geniet enorm van het feit dat ik alles weer kan eten en dat ik weer voluit mag sporten :) Maar spannend voor jullie, Bella en Mini, dat jullie er weer voor gaan!
pi_178689534
Cass. O+ Wat zeg je dat mooi. Het is je gegund dat je het deze keer anders ervaart. Ik vind het heel bijzonder dat je er er zo bij stil staat. Jij bent micro's moeder. Wat je doet is goed.

Dank voor de beterschapswensen. :) Wat aansteken betreft, ik denk dat ik het gewoon van Dirk heb. Die trouwens als de beste zich al de hele ochtend vermaakt met voortbewegen over de vloer. Ik hoop dat hij zo nog een dutje gaat doen, dan doe ik dat ook nog maar even.

Lemijn, lekker genieten van je vrije dag!

LuDann, dat viel me bij de meet al op, het lopend voeden. Lijkt me erg lastig en helemaal onderweg met peuter in de auto. En dan ook nog flesweigeren. Hij heeft nu al een flinke eigen mening dus.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178690541
Adrian wat een lieve foto! O+ rammelaar present *O*

Pkm fijn dat je nieuwe draagzak goed bevalt :) en succes met je drukke dag vandaag!

Kris gevoel dat alles snel gaat herken ik ook, ik keek laatst foto's terug van de kraamweek. Ik kan me nu al niet meer voorstellen dat ie zo klein was :+

Leuke foto Franny! O+

Venco vervelend van je pad, alweer gevonden?

LeSage ook vervelend van een zieke M. ;(

Mini ik heb hier ook zo'n mover, die drukt zich met slaapzak aan ook al een aantal weken naar boven toe. 8)7 En goed bezig geweest qua huishouden!

Nanuke, vervelend dat jij nu ook ziek bent. Ik ben nu ook heel solidair snipverkouden met mijn baby ;(

Lemijn geniet van je vrije dag! Heerlijk :)

CassE wat fijn dat je nu een andere babytijd hebt dat bij je eerste. Je doet het voor je baby altijd goed O+ Ik kan het na 15 weken overigens nog steeds niet bevatten dat ik iemands moeder ben, terwijl ik mijn vriend wel echt zie als zijn vader. En M. voelt ook wel echt als van mij. Heel gek.

Rena wat fijn van je hoekbank O+

LuDann karaktertje zeg hoor haha! Wel lastig om lopend te voeden..

Mijn hormonen hadden het gisteren druk. Mijn oma was jarig en er werd een foto gemaakt van al haar achterkleinkinderen. Bij de vorige foto met pinksteren vorig jaar stond ik erbij op omdat ik toen net 9 weken zwanger was en toen kon ik me dus echt niet voorstellen dat op de volgende foto mijn eigen kind ook zou staan. En gisteren zat mijn baby van inmiddels ruim 3,5maand bij oma op schoot O+ Toch gek dat je van zoiets helemaal week kunt worden :')
pi_178691882
Tolstoj, hoe gaat het nu 's nachts?

Cass, mini is ondanks die donkere deken opgegroeid tot een leuk meisje, dus dat is het bewijs dat die onzekerheid eigenlijk helemaal niet nodig is! Maar goed, dat heeft iedere moeder toch, zelfs al is het baby 5 denk ik.

Druk dagje pkm! Maar wel leuk denk ik (afgezien van dierenarts dan...). Tenminste, ik vond het op huizenjacht zijn en de bezichtigingen erg leuk! Is de huizenmarkt nog een beetje normaal waar jullie zoeken?

Fleur, ik zie mezelf ook nog steeds niet als moeder, ondanks peuter van 2,5. Komt denk ik doordat in mijn hoofd moeders oud zijn en dat ben ik ondanks mijn leeftijd sowieso nooit natuurlijk :')

Lemijn, groot gelijk heb je! Uitgerust ben je vanavond ook veel leuker voor Jacob ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_178692609
FF wat een leuke foto O+ *rammelrammel* :@
pi_178692646
LuDann dat lopend drinken dat doet N. ook :') eerst gaat ze krijssen en dan zodra ik loop is het goed :+ :')
pi_178692691
Wat lief Duman! O+ Lekker knuffelen als jullie weer samen zijn. Ga je voor heel kort haar?

Ik kan me de gekke blikken goed voorstellen Lu. :D
Bliksem maakt het je wel lastig zo. Het wordt vast ook weer makkelijker. :* Maak je je zorgen om je reis van twee weken (juli toch) of denk je dat hij op tijd weer aan de fles gaat?

Aventura fijn om te lezen hoe het met jullie gaat. Ik kan me voorstellen dat je opziet tegen weer aan het werk gaan. :*

Bijzonder Fleur, zo'n foto. O+

Haha FF, ineens ging er bij mij ook wat dagen toen je zei dat moeders oud zijn. Zo zie ik dat ook ja. :)

Ik vind het inderdaad geweldig om na wekenlang intensief Funda gluren, eindelijk echt te gaan kijken. Al kom je er dan soms wel achter dat ze in sommige woningen gewoon een heel handige fotograaf hadden. ;)

De woningmarkt is hier redelijk. Geen verhitte toestanden in ieder geval. We gaan straks naar twee woningen met een flinke speeltuin voor de deur. Ik denk dat ik Banaan laat mee stemmen, dan zijn we klaar. ;)

Ons huisje is trouwens officieel verkocht. *O*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_178692758
PKM *O* hopelijk vinden jullie snel een huisje! Is wel snel gegaan toch?
pi_178694247
Ooh FF O+ O+ O+

Wat fijn PKM! *O*
pi_178694272
Gefeliciteerd, PKM! *O*
  maandag 23 april 2018 @ 16:18:22 #175
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_178694555
Gefeliciteerd, PKM. :*
Nee, iets onder schouderlengte. :)

Lu, U weigert gelukkig niet. Het duurt alleen even voordat ‘ie doorheeft dat er ook melk komt uit de fles. :)
Poeh, Bliksem is wel veeleisend, hoor. :D Staands voeden heb ik gedaan op het toilet bij de HEMA; wat een hel. Maar ik snap dat je denkt: “zolang hij maar drinkt”.
Succes er mee. :X O+

Lieve foto, FF. :*

Belle, gefeliciteerd met je oma. :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hello, ladies. O+
Protège moi de mes désirs.
pi_178694753
Wat een ogen O+
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 23 april 2018 @ 16:49:12 #177
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178695081
Hoera voor het verkochte huis! Ik hoop dat jullie snel je droomhuis kunnen kopen, PKM :Y.

DUMAN wat is ie tof O+ .

Dat klinkt wel erg lastig hoor Lu, alleen drinken als je loopt. Maar je doet het maar gewoon he? Die baby's hebben maar mazzel met ons.

Fleur ik vind dat soort foto's ook fantastisch dus ik snap dat je daar week van wordt!

quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 09:40 schreef CassElliot het volgende:
Ik ben nog steeds onzeker, twijfel bij veel dingen aan mezelf, maar wel vanuit het uitgangspunt: ik ben jouw moeder, ik kan voor jou zorgen en het is belangrijk voor jou dat ik besta.
Kan dit niet in de OP? Want het geldt voor ons allemaal! O+ .

Nou, ik heb geslapen hoor jongens. Twee uur, als een blok. Toen ben ik gaan lunchen op een terrasje. En daarna heb ik uitgebreid gestofzuigd en met meubels gesleept om te zien of ik aan het winnen ben in de strijd Lemijn vs. muis |:( .
Overigens waren de 100 andere dingen die ik wilde doen ook grotendeels leuk hoor, en moeilijk met Jacob erbij. Maar goed, woensdag weer een kans. En vanavond ga ik nog lekker naar de film *O* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178695631
Duman wat een knapperd heb je toch O+

Wat fijndat jullie huis verkocht is PKM!

Lopend voeden ben ik inmiddels ook een pro in. Maar dan omdat er twee andere naar bed moeten of anders aandacht nodig hebben. Dat altijd moeten doen lijkt me vreselijk irritant. Petje afLu! Hoe gaat het me provoceren van voedinsmiddelen? Ei al geprobeerd?

Heerlijk! Welke film ga je Lemijn?

Cass, je uitganspunt is een megagoed mantra O+

Hier blijkbaar spruw. Irritant. Kleine drinkt onrustig en is wat huilerig en winderig. En een topnacht ineens: 22.30-5.30. Heerlijk O+
pi_178696039
PKM, gefeliciteerd met de verkoop, heerlijk gevoel is dat he *O*

Lemijn, klinkt als een fijne middag, en wie heeft e uiteindelijk gewonnen? De muis :P ?

Duman, wat een mannetje heb je daar zeg O+

Songeur, wat balen van de spruw, beterschap! En inderdaad een goede nacht voor zo'n kleintje!

Hier weer eens plakbaby vandaag; ze werd erg overstuur wakker uit haar 2e dutje van vandaag en is sindsdien onrustig, zouden baby's al kunnen dromen? Ligt nu lekker op mijn borst te dutten O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178696084
Oh en het drietal van FF, ik zou er bijna van gaan rammelen. Bijna O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178698011
Duman wat een schatje O+

Haha Lemijn! Muis nog gevonden? Veel plezier bij de film! :)

Goeie nacht Songeur! Balen van de spruw..

M. gaat donderdag voor het eerst een nachtje logeren :o Wij hebben een feestje en mijn ouders passen die avond op en vrijdag koningsdag dus geen gedoe met werk/kdv etc. Ben benieuwd hoe ik het ga vinden! Met mijn ouders en M. gaat dat wel lukken :Y En ik durf het bijna niet te zeggen maar een :D nachtje slaap :D :@

Enneh, die post-partum haaruitval, stopt dat nog een keer? Als ik het doucheputje en de haarborstel mag geloven hou ik niks meer over :')
pi_178698249
Fleur, lekker toch een nachtje zeker weten dat je doorslaapt? Niet voor schamen hoor :D En die haaruitval is hier ook heel erg, met kammen soms hele bossen haar er uit ;( -O-
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178698953
Hier ook bossen haar. Het is dat ik van de vorige keer nog weet dat het overgaat, maar het is echt bizar veel. :o
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_178699735
Hier ook enorm haarverlies. Pluk ze ook overal bij B vandaan, soms slobbert hij er bijna 1 naar binnen die aan m'n borst was blijven plakken :')

Duman, wat een mooie man!

En FF, mooi zo'n trotse broer met z'n zusjes!

LuDann, dat lopend voeden viel me al op tijdens de meet, heb ik nog nooit gedaan. Wel vervelend als dat de enige manier is.

PKM, gefeliciteerd! Hoeplijk snel een mooi nieuw huisje! En fijn ook dat je een fijne nieuwe draagzak voor banaan hebt!

Lemijn, dat klinkt als een heerlijke dag en avond! Genieten zo even dus!

CE, mooi verwoord je dat zo. Fijn dat je het nu zo kan voelen. En echt leuk om te zien hoe je op de meet zoveel mensen geholpen hebt. Wat ik van een afstandje zag is dat je dat heel positief en leuk doet!

Belle, leuk een avondje/ nachtje weg, veel plezier vast!

Hier heeft man weer een bezoekje aan het CB gebracht. Weer helemaal goedgekeurd, 6400 gram en 65 centimeter. Nog steeds bijzonder gemiddeld. Wel was hij heel sip vanmiddag na de inentingen, maar een paracetamol en lekker lang slapen hij z'n vader in de draagzak deed wonderen.

En net het eerste 10 minuten gesprek gehad met het kdv. Dan voel ik me wel ineens volwassen hoor, dat je daar dan zit om met de 'juf' over je kind te praten :D
pi_178700170
Haha 10 minuten gesprek! Waren ze tevreden? Goeie stats! :)

Ik heb net even Kate Middleton’s foto van een paar uur na de bevalling vergeleken met die van mij :') :')
pi_178700624
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 20:35 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Haha 10 minuten gesprek! Waren ze tevreden? Goeie stats! :)

Ik heb net even Kate Middleton’s foto van een paar uur na de bevalling vergeleken met die van mij :') :')
Dat moet je nooit doen, ik vind het heel knap van haar, maar ik had er een paar uur na de keizersnede niet eens kunnen (en überhaupt willen) staan :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178700718
Ik heb net een filmpje er van gezien, mensen die gaan staan joelen naar een pasgeboren baby :X
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178700825
Nouja ik bedacht me dat er onder die jurk ook gewoon een grote onderbroek met zo’n dik kraamverband zit :')

Filmpje niet gezien maar joelen ja? Kan echt niet :{w

Nu ik zelf bevallen ben snap ik dit ook niet zo goed.
  maandag 23 april 2018 @ 20:59:31 #189
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_178700968
Ik vraag me af wat er van je verwacht wordt als je royal baby met een keizersnede is gehaald :P
pi_178701105
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 20:35 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Haha 10 minuten gesprek! Waren ze tevreden? Goeie stats! :)

Ik heb net even Kate Middleton’s foto van een paar uur na de bevalling vergeleken met die van mij :') :')
Ja, een heus 10 minuten gesprek. Ze waren enorm positief, hij ontwikkeld zich goed! (Had niet het idee dat ze überhaupt iets negatiefs zouden zeggen in zo'n gesprekje, maar dat terzijde. Uiteraard is B ook de aller liefste, mooiste en knapste O-) )

Een paar uur naar de bevalling kon ik ook echt nauwelijks nog staan en had ik wallen tot op mijn knieën, dus nee, had daar ook niet zo gestaan :N Best sneu ook dat dit van je verwacht wordt, ben blij dat ik gewoon enorm onbekend ben en lekker een paar weken verlept heb kunnen zijn :+
  maandag 23 april 2018 @ 22:13:26 #191
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178703097
De muis stond veel punten voor, maar nu heb ik z'n toegang tijdelijk geblokkeerd en vanaf morgen permanent. Hij zal wel weer een nieuwe sluiproute zoeken, maar dat zien we dan wel weer.

Film was Call me by your name. Prachtig! En het was ook heerlijk om gewoon door de stad te fietsen, op mijn gemak, rond te kijken, geen haast te hebben. Echt vakantiegevoel.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178704419
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 20:59 schreef Aventura het volgende:
Ik vraag me af wat er van je verwacht wordt als je royal baby met een keizersnede is gehaald :P
Als ik er zo over nadenk lijkt me het dan onmogelijk daar te staan, ik had zelf de eerste dag er na nog een katheter en de tweede dag moest ik echt oefenen met lopen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178705311
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 21:03 schreef elliebell het volgende:

[..]

Ja, een heus 10 minuten gesprek. Ze waren enorm positief, hij ontwikkeld zich goed! (Had niet het idee dat ze überhaupt iets negatiefs zouden zeggen in zo'n gesprekje, maar dat terzijde. Uiteraard is B ook de aller liefste, mooiste en knapste O-) )

Een paar uur naar de bevalling kon ik ook echt nauwelijks nog staan en had ik wallen tot op mijn knieën, dus nee, had daar ook niet zo gestaan :N Best sneu ook dat dit van je verwacht wordt, ben blij dat ik gewoon enorm onbekend ben en lekker een paar weken verlept heb kunnen zijn :+
Fijn! Voorbeeldige baby *)

Ik liep 2 dagen na de bevalling nog wijdbeens van de auto naar de voordeur :') Zullen vast genoeg vrouwen zijn die zich prima voelen na een bevalling maar ik was er niet een van :P

Succes met de muis morgen Lemijn! Brr muizen haha. En klonk verder als een fijne avond :)
pi_178705680
Hahaha, ik zei ongeveer iets van de zelfde strekking tegen man toen ik de foto van kate zag. Pffff, moest er niet aan denken om een paar uur na de bevalling in een jurkje en strak in de make-up mezelf te tonen.

Een voorbeeldige baby B. bij Elliebell! Leuk om te horen!
Hier hebben we ook 10 minuten gesprekjes op het KDV. Twee keer per jaar. Ik vind het wel leuk om te horen hoe goed ze het doen. Bij Peuter geeft het ook wel wat interessante inzichten, maar bij Kevin vind ik het niet zoveel nut hebben nog.

Klinkt goed Lemijn!

Ik kan niet slapen, want ik lig te piekeren. :(
pi_178705834
Oh, het is al dinsdag! *O*

Kunstenaar Kevin! Hij vindt het leuk.
  dinsdag 24 april 2018 @ 05:59:17 #196
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178707067
Wow, je kleurende baby! Leuk zeg.
Waar pieker je over?

Hier doen ze de eerste 2 jaar zo’n tienminutengesprek nog maar jaarlijks. Vantevoren leek het me onzin, maar nu lijkt het me best leuk om te horen wat hun observaties zijn, ze zien hem tenslotte best vaak. Ik heb nu wel kleine ophaalgesprekjes natuurlijk, maar die gaan alleen over de dag zelf meestal.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178707217
Vervelend Adrian! Hopelijk heb je nog weer kunnen slapen! Mooie foto! O+ Hij lijkt het wel leuk te vinden he? :)

BFD! *O* Ik kon weer niet kiezen :P

Bij opa en oma kan alles :+


En na een slechte nacht maakt zo’n koppie weer alles goed O+



[ Bericht 5% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 24-04-2018 07:02:04 ]
  dinsdag 24 april 2018 @ 07:26:04 #198
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_178707383
Onze kapitein gaat van de aanblik of geur van sommige etenswaren meteen kokhalzen :') dus af en toe houden we gewoon wat voor zn neus om te zien wat er gebeurt. Het blijkt dat hij van roomijs houdt 8)7 :D :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog een zomerse foto, we waren aan zee vorige week O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_178707498
Belle, fijn een nachtje slapen donderdag, daar hoef je je niet schuldig om te voelen hoor! En daarnaast vinden alle partijen het alleen maar leuk waarschijnlijk :) Trouwens, die wimpers van B!

Elliebell, leuk om te horen dat mini het zo goed doet!

LDG, wat een knapperd heb je. En die onderste foto is echt heel erg mooi!

Wij waren gister naar het CB. 5,5 kilo bij 9 weken en de eerste prikjes zitten er in. Vond ze niet grappig!
pi_178707535
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 20:35 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Haha 10 minuten gesprek! Waren ze tevreden? Goeie stats! :)

Ik heb net even Kate Middleton’s foto van een paar uur na de bevalling vergeleken met die van mij :') :')
Dan zag zij er zeker een stuk beroerder uit, niet? ;) :D

Ik kijk zojuist ook even het filmpje. Ze loopt ook gewoon dat trappetje af!
  dinsdag 24 april 2018 @ 08:16:10 #201
221912 minilot
Nancy boy
pi_178707630
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 07:57 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Dan zag zij er zeker een stuk beroerder uit, niet? ;) :D

Ik kijk zojuist ook even het filmpje. Ze loopt ook gewoon dat trappetje af!
Tsja, het kán reuze meevallen allemaal. Ik liep de ochtend na mijn avondbevalling al zingend te slepen met zware tassen vol boodschappen, tot de kraamhulp begon te gillen dat ik daar onmiddellijk mee op moest houden. :+
En natuurlijk, achgossieeeee, een vers prinsje! O+

O. heeft trouwens sinds vanmorgen vroeg een neus vol snot en een stevige verhoging. Dat krijg je, met zo'n bacillenrijke draagdoekenmeeting! :7 Hij ligt verder wel lekker te slapen, dus dat scheelt. :)

DUMAN, wat een prachtig snoetje! O+

PKM, van harte! *O*

Later vandaag de rest van de BFDtjes bekijken :9

[ Bericht 4% gewijzigd door minilot op 24-04-2018 08:21:16 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_178707663
Fleur, het is altijd tijd voor kerst. En je strandfoto. O+

Oooo, roomijs. Goede keuze. Leuke foto. :D

OIT, prikjes. Sneutje. Ik hoop dat ze er weinig last van heeft.

Pannenkoekenmix, gefeliciteerd met de verkoop! *O*

Mini, beterschap met O. Hij heeft het flink te pakken de afgelopen tijd, of niet? Goede afweer opbouwen dan maar. ^O^

Tja, ik had er met een team van beautyexperts best zo bij kunnen staan. Ik voelde me een uur na m'n bevalling beter dan ik me in maanden had gevoeld. En ik wilde ook m'n kind wel aan de hele wereld tonen. *;

J. vond dat buiten zijn wel lekker.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_178707697
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 08:16 schreef minilot het volgende:

[..]

Tsja, het kán reuze meevallen allemaal. Ik liep de ochtend na mijn avondbevalling al zingend te slepen met zware tassen vol boodschappen, tot de kraamhulp begon te gillen dat ik daar onmiddellijk mee op moest houden. :+
En natuurlijk, achgossieeeee, een vers prinsje! O+

O. heeft trouwens sinds vanmorgen vroeg een neus vol snot en een stevige verhoging. Dat krijg je, met zo'n bacillenrijke draagdoekenmeeting! :7 Hij ligt verder wel lekker te slapen, dus dat scheelt. :)

DUMAN, wat een prachtig snoetje! O+

PKM, van harte! *O*

Later vandaag de rest van de BFDtjes bekijken :9
Echt joh!? Ik vond dat ik snel herstelde maar dat was me toch echt niet gelukt! Grappig hoe verschillend dat dus kan zijn :) Beterschap voor O!

Kris, ze heeft weinig last gehad van de prikjes verder! Heb geen zetpil hoeven geven en ze heeft veel geslapen gistermiddag en vannacht. Volgens mij wordt ze nu zo'n beetje wakker.
pi_178707755
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 07:57 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Dan zag zij er zeker een stuk beroerder uit, niet? ;) :D
Absoluut! Ze zou jaloers zijn op mijn uiterlijk na 3 nachten zonder slaap :')

Grappig hoe dat kan verschillen inderdaad! Ik lag echt zo in puin dat er al snel werd gesproken over verlengde kraamzorg. Ben in de kraamweek amper beneden geweest en ik was soms zo duizelig dat ik nog zeker 5 dagen soms tegen een muur opliep op de overloop (Ik mocht dus ook niet met kind lopen).
  dinsdag 24 april 2018 @ 08:48:56 #205
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_178707863
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 08:16 schreef minilot het volgende:

[..]

Tsja, het kán reuze meevallen allemaal. Ik liep de ochtend na mijn avondbevalling al zingend te slepen met zware tassen vol boodschappen, tot de kraamhulp begon te gillen dat ik daar onmiddellijk mee op moest houden. :+
En natuurlijk, achgossieeeee, een vers prinsje! O+
_O-

Ik heb twee dagen later in m’n eentje de box in elkaar gezet. Was de kraamhulp ook niet blij mee. :P

Beterschap met O.!

Nu ga ik proberen nog even te slapen. U. heeft weer niet geslapen sinds 4 uur.
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 24 april 2018 @ 08:49:18 #206
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_178707865
Oeps
Protège moi de mes désirs.
pi_178707926
Even vraag tussndoor: Zijn er hier hardlopende dames? Hoe snel na je bevalling begon je weer en hoe?

Dame kwam vannacht weer 2x, tussen 5-7 wilde ze bij me liggen. Toch ook wel gezellig O+ en ik dacht me vanochtend eens leuk op te maken en mn haar te doen en alles voel me helemaal mens. Zit ik op de bank met een mega natte plek in mn shirt. Zoogcompres vergeten :P

nu gaan wij even peutergymmen. Straks lees ik al jullie nachtverhalen en bekijk ik alle BFD foto’s!
pi_178707963
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 08:54 schreef Songeur het volgende:
Even vraag tussndoor: Zijn er hier hardlopende dames? Hoe snel na je bevalling begon je weer en hoe?

Dame kwam vannacht weer 2x, tussen 5-7 wilde ze bij me liggen. Toch ook wel gezellig O+ en ik dacht me vanochtend eens leuk op te maken en mn haar te doen en alles voel me helemaal mens. Zit ik op de bank met een mega natte plek in mn shirt. Zoogcompres vergeten :P

nu gaan wij even peutergymmen. Straks lees ik al jullie nachtverhalen en bekijk ik alle BFD foto’s!
Ja, ikke! Deze keer ben ik nog niet begonnen, maar vorige keer liep ik na zes weken weer hard. Deze zwangerschap raadde de fysio me aan om toch echt minstens tien weken te wachten, en bij Mom in Balance 'moet' ik zelfs twaalf weken wachten. Ik volg hun advies maar braaf op deze keer dus over 2,5 week start ik weer. Kan niet wachten! Wanneer dacht jij weer te beginnen?

Jammer van de natte plek op je shirt maar hé, daar let niemand op aangezien je haar en make up er goed uitzien ;)

Veel plezier met peutergym! Wij hebben toevallig over 2,5 week (hé, dan mag ik weer hardlopen!) een proefles peutergym.
pi_178708015
Ik lees mee en geniet van jullie foto’s, maar reageren is een beetje teveel gevraagd op het moment.

2 spugende kinderen vergt wat veel van me. M. heeft sinds gisteravond 4 keer behoorlijk overgegeven, zo zielig. Straks maar naar de huisarts ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 24 april 2018 @ 09:22:24 #210
221912 minilot
Nancy boy
pi_178708300
Even een snelle, gemakzuchtige BFD vanaf mijn schoot.

O., de handkluiver:


Sterkte met de ziekenboeg, LeSage!
Let me see you stripped down to the bone
pi_178708550
BFD! *O*

Knutselende Kevin, wat ziet hij er enthousiast uit :)

Fleur, wat een knapperd heb jij toch en die foto met het gewei is prachtig _O-

De kapitein met het zomerhoedje, je zou hem toch opvreten of niet O+ ?

OiT, zielig he de eerste prikjes? Hopelijk wordt ze er niet ziek van!

Oh Kris, wat een lieve foto weer van J en je, ik ga van uit dat ik goed zit :P , man.

Duman, wat een pittige nachten heb je zeg :{ :*

Beterschap voor O, met zijn prachtige blauwe kijkers O+

Deze foto is van vorige week met het warme weer, maar het is zo'n leuke;

O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178708659
Ik had het een uur na de bevalling ook wel gekund. Ook nog wel de volgende ochtend. Daarna echter was alle adrenaline weg en klapte ik compleet in elkaar en was naar beneden lopen om naar de wc te gaan al heftig. :')

Hardlopen, ja ik deed het. Maar ik zou nu niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen. Ik had me zo voorgenomen het sporten snel weer op te pakken, want sporten is fijn en me fit voelen ook. Maar ik houd mezelf maar voor dat ik dubbel zoveel ben gaan lopen en dat dat ook een sport is. Soort van.

Als wij de aanstekers waren, dan sorry, Mini! Beterschap voor O. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178708742
Jullie babies zijn nog zo lekker klein O+

Wat een prachtig jurkje, rena. Staat erg leuk! O+
Je raekt an de dinge geweun.
pi_178708893
Het is weer BFD. O+

Bizar eigenlijk dat het een soort van verwacht wordt dat je zo snel je baby en jezelf aan de wereld laat zien.

Ik hardloop niet, maar heb het wel kort gedaan voordat ik weer aanhaakte bij mijn teamsport om wat conditie op te bouwen. Na 6 weken begonnen (ongeveer 2 km, deels lopend); de 2de keer ging al véél beter! Na 10 weken weer mee gaan trainen en na 13 weken weer wedstrijd mee gedaan. Luister vooral goed naar je lichaam zou ik zeggen en neem dat serieus, het is voor iedereen anders!

Beterschap voor M lesage!
pi_178708954
Dappere muis Lemijn met een door het huis tijgerende Jacob.

Fijn dat je nou weet wat er aan de hand is Songeur. Hopelijk is de spruw snel weg. :*

Fleur lekker, slaap! :D

Bedankt voor de felicitaties. :D
Gisteren ook gelijk ons droomhuisje gevonden. O+ Spannende tijden zo hoor.

Mooie stats weer Ellie en OIT! *O*

Beterschap voor M. en O. :*

Zo'n ochtendlachje maakt alles goed he Fleur? :)
Geweldige foto's LDG en Adrian. O+
Jouw mooie rooie Kris. O+
Lekkere aardbei Rena. O+
Mini dat handen sabbelen stopt ook nooit he. :D

Gisteravond was ik gesloopt en moest even een traantje laten. Om beter uit te komen met Banaan zijn slaaptijden had ik alle stukken gelopen. Inclusief twintig minuten snel wandelen want laat. Wel een beetje mijn eigen schuld, maar toen mijn man commandeerde dat we met de auto zouden gaan, kon ik natuurlijk niet meer instemmen. ;)
En natuurlijk gebruikte Banaan die terugweg niet om te slapen. :')

Gisteren een poging gedaan tot voeden buiten. Allerlei houdingen geprobeerd, tot ik op het laatst achterover leunde het :D gras :D in. Banaan was gefascineerd, bij het eerstvolgende zonnetje gaan we dat weer van dichtbij bekijken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_178709024
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 10:05 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

Mini dat handen sabbelen stopt ook nooit he. :D
Zeker wel. Als ze tandjes krijgen/hebben. Dan wordt het knagen. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178709172
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 10:09 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Zeker wel. Als ze tandjes krijgen/hebben. Dan wordt het knagen. :P
En dat doet pijn! Ze heeft nu 1 week een tandje (de 2de is er ook al :o) en ik mis het wel. Durf mijn vingers niet meer in het mondje te stoppen, vlijmscherp die randjes!
  dinsdag 24 april 2018 @ 10:36:31 #218
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178709501
Zeg PKM, ga je nou die muis zitten prijzen? o|O. Onterecht hoor, hij wacht steeds heel laf tot Jacob en ik naar boven zijn.

Over het hardlopen: ik heb gewacht op toestemming van de fysio. Ik las ook minmaal 3 maanden, maar met mijn verpakkingsklachten was ik extra voorzichtig. Nu gaat het prima, behalve dat ik het zelden doe want geen tijd |:( .

Wat sneu voor M., LeSage! Hopelijk wordt het snel beter.

En een lui maar welgemeend hartje voor alle baby's: O+
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178709563
Ik voel mij dus hier echt niet welkom he :'(

BFD tot nu toe hele leuke foto's O+

Ik ga mij denk ik maar afmelden want, dit gevoel wat ik nu heb is echt niet te omschrijven. Net alsof je gepest wordt en ergens niet welkom bent. :') Ookal is het online.
  dinsdag 24 april 2018 @ 10:40:25 #220
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178709569
In het kader van beter laat dan nooit: een paar dagen voor zijn 9e vermaanddag de kinderwagen omgebouwd *) .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 24 april 2018 @ 10:40:33 #221
409579 LuDann
All the way
pi_178709573
Ik herstelde ook supersnel dit keer, stond de volgende dag geloof ik alweer te koken. Maar ja, geen ks dit keer en ook geen urenlange uitputtende bevalling. Dat helpt vast mee.

Lemijn, wat een gedoe met je muis. Fijne dag wel verder! Vooral die bios klink goed. O+

Aan wie het vroeg: ook ei gaat goed, en soja ook! Dus ik kan weer helemaal normaal eten, zei het wat gevarieerder dan voorheen. En dat lopend voeden, tja, het went. Ik denk dat het wel helpt dat ik de 3 jaar borstvoeding nader, ervaring genoeg. :P

Kijk nou jongens. _O-

Mijn blije ei. O+
  dinsdag 24 april 2018 @ 10:41:24 #222
409579 LuDann
All the way
pi_178709593
Ik wilde nog verder reageren op de foto's maar mijn moeder belt aan. :W
pi_178710681
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 10:40 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik voel mij dus hier echt niet welkom he :'(

BFD tot nu toe hele leuke foto's O+

Ik ga mij denk ik maar afmelden want, dit gevoel wat ik nu heb is echt niet te omschrijven. Net alsof je gepest wordt en ergens niet welkom bent. :') Ookal is het online.
Huh, watskeburt?
pi_178710733
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:38 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Huh, watskeburt?
Borstvoedingstopic :{
pi_178710935
Ik ga weer met O+ jes strooien hoor!

LDG: Ijs en strand, wat wil je nog meer! O+ :Y)

Kris wat een leuke foto van J. O+

Mini wat een mooie ogen! O+ Vervelend dat ie verkouden is, boks met die van mij (en met mezelf :'))

Rena wat een lief aardbeitje! O+ Met haar (Annie) de aardbei!

Banaan met een banaan! O+ vond ie het lekker?

Lemijn hij lijkt het wel leuk te vinden in het zitje he? *)

LuDann dat is met recht een blij ei O+

-hopelijk ben ik niemand vergeten-

Verder nog veel beterschap voor je kinders LeSage, hopelijk gaat het snel over! :*
  dinsdag 24 april 2018 @ 12:13:18 #226
221912 minilot
Nancy boy
pi_178711211
Om te vieren dat O.'s neus sinds goed dutje weer open is: grijpveilige geurzakjes gemaakt van stevig ruikende voortuinkruiden + te klein geworden sokjes. Dolle pret! *)





Zo laptop eens openklappen om jullie BFDtjes op goed formaat te zien O+

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 24-04-2018 12:29:30 ]
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 24 april 2018 @ 12:20:46 #227
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178711316
Minilot, verzin jij dit soort geniale dingen zelf of heb je een boek ofzo? Ben benieuwd of O. er inderdaad aan wil snuffelen!

Lu, ik zie opeens zijn zus erin :D .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178711473
Als ik jullie allemaal zo lees over hardlopen en sporten besef ik me dat ik eigenlijk ook weer wat moet gaan doen :@ Ik heb alleen echt zo'n hekel aan sporten, en ik heb een relatief actief beroep waarin ik veel sta en beweeg (volgende week begin ik weer), dus dat scheelt misschien nog iets :P

PKM, is Banaan ook zo'n slechte autoslaper? Hier ook een eigenwijze baby op dat gebied, ze huilt zelden maar is altijd klaarwakker in de auto :+ En wat een lieve foto met de banaan O+ , heeft hij er echt al wat van gegeten?

Oh Lemijn, kijk hem zitten dan O+ Ik zat me pas al af te vragen wanneer je de kinderwagen precies moet ombouwen, ik zag pas iemand met een vrij jonge baby al in die stand lopen maar dan moet het rugje toch al wat sterker zijn dacht ik altijd?

Bliksem O+ O+ Wat een heerlijk ventje!

[ Bericht 6% gewijzigd door rena op 24-04-2018 22:29:41 ]
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 24 april 2018 @ 12:28:56 #229
221912 minilot
Nancy boy
pi_178711481
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 12:20 schreef Lemijn het volgende:
Minilot, verzin jij dit soort geniale dingen zelf of heb je een boek ofzo? Ben benieuwd of O. er inderdaad aan wil snuffelen!
Dat wilde -ie! En hehe, vijf minuten erin grabbelen en eigenhandig bij z'n neus houden en hij nieste alsnog een klodder van een kilo uit! :9 :') Lucht (ha!) vast op.

En nee, geen boek, maar ome Google is tijdens mijn zwangerschap veelvuldig gebruikt om te zoeken naar leuke en vooral simpele dingen die aansluiten bij waar 'n baby ongeveer zit in z'n ontwikkeling. Sommige dingen vervolgens zelfbedacht, sommige dingen gepikt van blogs (veelal in de Montessori-hoek), sommige dingen gejat maar aan onszelf aangepast :)
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 24 april 2018 @ 12:33:00 #230
221912 minilot
Nancy boy
pi_178711538
Sowieso leuk, koter laten grabbelen naar lichtgewicht spul in een mandje.
Een paar weken geleden was het nog een beetje ongecontroleerd erin roeren, maar tof om te zien hoe dat steeds gerichter pakken en grijpen wordt. O+

(Mijn man maakt er momenteel een hele ceremonie van: mandje vullen met een paar rammelaars en als een butler aan O. presenteren en dan heel bekakt: 'Jongeman, welk speeltje wenst U heden avond?' en dan afwachten welke rammelaar het wordt. :') )

[ Bericht 18% gewijzigd door minilot op 24-04-2018 12:42:23 ]
Let me see you stripped down to the bone
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 24 april 2018 @ 12:35:01 #231
269689 crew  Viv
pi_178711561
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 12:28 schreef minilot het volgende:
En nee, geen boek, maar ome Google is tijdens mijn zwangerschap veelvuldig gebruikt om te zoeken naar leuke en vooral simpele dingen die aansluiten bij waar 'n baby ongeveer zit in z'n ontwikkeling. Sommige dingen vervolgens zelfbedacht, sommige dingen gepikt van blogs (veelal in de Montessori-hoek), sommige dingen gejat maar aan onszelf aangepast :)
Ik las laatst dat het eerste kind uit een gezin gemiddeld slimmer zou zijn dan de kinderen die daarna geboren worden, en de theorie dat dit zou komen omdat je bij de eerste nog de tijd hebt om precies dát te stimuleren waar je kind op dát moment aan toe is. Jammer voor je tweede dus. ;)
pi_178711597
- weg -

[ Bericht 99% gewijzigd door Adrian4 op 24-04-2018 13:07:15 ]
  dinsdag 24 april 2018 @ 12:40:11 #233
221912 minilot
Nancy boy
pi_178711636
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 12:35 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ik las laatst dat het eerste kind uit een gezin gemiddeld slimmer zou zijn dan de kinderen die daarna geboren worden, en de theorie dat dit zou komen omdat je bij de eerste nog de tijd hebt om precies dát te stimuleren waar je kind op dát moment aan toe is. Jammer voor je tweede dus. ;)
Yep, daar ben ik me van bewust. :7 Pech voor tweesie! *)

Ik doe al die dingen trouwens helemaal niet omdat ik nou een perfect en geniaal kind wil kweken: ik vind het gewoon zélf tof om me in die prille ontwikkeling te verdiepen, en je moet toch wat met zo'n spruit als je er nog geen gesprek mee kunt voeren en ik vind het ook leuk om te zien hoe enthousiast O. reageert op dingen die precies bij het oefenen van zijn skillzzz passen O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_178711639
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 12:28 schreef rena het volgende:
Als ik jullie allemaal zo lees over hardlopen en sporten besef ik me dat ik eigenlijk ook weer wat moet gaan doen :@ Ik heb alleen echt zo'n hekel aan sporten, en ik heb een relatief actief beroep waarin ik veel sta en beweeg (volgende week begin ik weer), dus dat scheelt misschien nog iets :P
Ja ik hield voor de zekerheid toch aan dat je een half jaar na de zwangerschap nog vooral heeeel rustig aan moest doen enzo :') Geintje natuurlijk want ik ben gewoon een beetje lui geworden :')

Hier ook een vrij actief beroep dus loop overdag genoeg.. :)

Mini wat creatief! O+

[ Bericht 6% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 24-04-2018 12:50:35 ]
pi_178711659
Wat een toffe ideeen mini. Je laat wel zien dat je geen regulier speelgoed nodig hebt.

Qua hardlopen dus toch die 3 maanden. Ik wilde rond de 10 weken (als ik ook weer ga werken) zachtjes aan beginnen. Merk dat ik slecht wakker word zonder mijn ochtendrondje!

Lemijn kijk hem nou zitten O+ wat lijken ze dan ineens groot!
Wat is bliksem een schatje Lu O+
Blij aardbeitje van rena O+
En banaan die een banaan ontmoet, geweldig O+

Hopelijk vergeet ik niemand.. mobiel posten en slaaptekort is geen goeie combi :P

En mijn bijdrage aan de BFD!
pi_178711809
Mwoah Songeur, die is ook om op te eten! O+

Rena, Banaan kan een half uur mopperen in de auto zonder te slapen. Of hij valt in slaap en dan ben ik verplicht om de rest van zijn dutjestijd in de auto te zitten om hem niet te storen. }:| Maar hij sliep in de wandelwagen uiteindelijk ook niet, dus het was een uurtje wandelen voor niets. :')

En met bovenstaande vind ik het dus ook geoorloofd om niet te sporten. :@

Fleur hij vond zijn Banaan best lekker ja maar alleen om overheen te likken. :D Gisteren kreeg hij een geprakt stuk meloen maar hij reageerde nauwelijks.

Bella, misschien kun je eens met iemand in je omgeving meeten. Dan weten we of je van vlees en bloed bent, zonder groene haren. ;)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  dinsdag 24 april 2018 @ 12:59:07 #237
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178711909
Wow Songeur, wat een prachtig kind heb je daar! O+ .
Ik denk trouwens dat je wel voelt of het weer kan, dat hardlopen. Ik voelde heel duidelijk dat het te vroeg was. In plaats daarvan wandelde ik gewoon extra veel. Is niet hetzelfde, maar er is een tijd voor alle dingen denk ik.

Adrian, waar haal je zo snel zo'n quote vandaan? Vind ik knap ^O^ .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178712003
Giseren was babylove eindelijk weer een helemaal chill bij mijn schoonfamilie. Gezellig gekletst met mijn schoonzus en ze liet zich heerlijk masseren door mijn schoonmoeder.
Wie weet dat man en ik vd week weer eens een avondje samen weggaan.
Vandaag ga ik voor het eerst een bv-voeding vervangen voor een kv. De kogel is door de kerk.
Wel weer spannend en een soort mijlpaal.
Laatste baby, laatst bv-periode. :o

En wat een tof rompertje Songeur!! :D
pi_178712276
Die baby’s O+ O+

Mini, ik vind het zo tof dat je zo creatief bent met O. O+

Hiephiep, ik heb net vakkundig een live sessie dunne poep overleefd. Zonder knoeien :D
En daarna moest ik deze post onderbreken om een plasje overgeef op te ruimen :') :X
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_178712343
Fleur, wat een ontzettend mooi kindje. Die laatste foto is O+ En Kevin heeft dezelfde romper ;)
LDG O+ Die laatste foto is er een om op te hangen.
Krisvc, Rode J. O+
De aardbei baby van Rena. Mooi meisje!
Banaan eet een banaan. Vond hij het wat?
Lemijn, wat lijkt Jacob al groot! :o
Blije Bliksem bij LuDann. Wat fijn dat het introduceren zo goed gaat.
Songeur, wat een mooi mini-meisje! O+ En ook al aardbeien.

Mini, ik vind het ook echt leuk hoe jij met de ontwikkeling van O bezig bent. Ik ben meer van het type: "ik doe maar wat". Hier vind ik het vooral heel grappig om te zien dat de meest geavanceerde rammelaar wordt genegeerd en dat propjes papier, dozen met wasknijpers (of het haar van Willem of mijn flessen wijn in het wijnrek }:| ) helemaal tha bomb zijn.

Sterkte LeSage :*

Ow, ik ik pieker vooral over werkgeraleteerde zaken. Ik heb me vannacht alleen voorgenomen dat ik me ga focussen op mijn cirkel van invloed en de rest daarbuiten ook niet meer ga proberen te beïnvloeden. Vandaar dat ik mijn post over Bellaa ook maar weer weg heb gehaald.
  dinsdag 24 april 2018 @ 14:33:27 #241
221912 minilot
Nancy boy
pi_178713301
Ik dacht: eens kijken of O. er nog in past. Sinds kraamweek de Tummy Tub niet meer gebruikt :7

O. gaat altijd met zijn vader mee onder de douche, maar zat nu teveel onder de spuitpoep en uitgespuugde melk om daarop te wachten. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zodadelijk met frisser ruikend kind toch écht eens achter de laptop. Wassen had prioriteit. *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_178713571
Adrian, wat rot van je zorgen. Had je dat niet al eens eerder over je werk? :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_178714045
Mini, wat lijkt O toch op je. :)

Wij komen zojuist van het cb. Ze is 6,3 kilo en 63 cm met 4 mnd en 1 dag. :)
Verder geen bijzonderheden.
pi_178714358
Haha Mini wat een heerlijke foto. :) Niet fijn voor O. dat hij ziek is.

Als ik zeg dat Banaan twee uur en drie kwartier sliep, dan weten jullie vast ook al wel dat hij ziek is.
We hebben nou ook een mooi bruin aankleedkussen en ik kon precies zien hoe het eruit liep. :+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  dinsdag 24 april 2018 @ 15:43:56 #245
221912 minilot
Nancy boy
pi_178714487
Lemijijijijn, Call me by Your Name, fijn te horen dat -ie mooi was. Ik vind het boek verrukkelijk, dus hoopte op een goeie verfilming. :) Ik ga 'm ook maar eens zien, een dezer dagen. Hier ook een muis, we zien 'm regelmatig 's avonds laat. Oud huis, dan krijg je dat. :) We zien in de winter en lente van elk jaar dat we hier gewoond hebben tot nu toe wel een paar keer een muisje rondrennen. Verder geen last van, dus we laten het lekker zo. ^O^

Adrian, kleine kunstenaars, altijd goed! O+ Naar wat voor artistiek proces kijken we hier precies? Ik zie twee wattenstaafjes en een bonk van wat? Is Het Ei van Egel trouwens een aanrader, qua prentenboek?
Ik kan het niet laten te loeren als ik een boekenkast op een foto zie, sorry! :D

BelleFleur, goed gewei! :D En tof sterrenrompertje, waar is die van? :) Wat een mooie lange wimpertjes! O+

Ik ben fan van de kapitein van LDG! Goed haar, goeie snoet, goeie outfits altijd en fantastische gezichtsuitdrukkingen! _O_

Kris: O+ Zoveel pret! En zo lief, zo samen. Ik pleit voor meer foto's met vaders op BFD*, het is enorm vertederend :)

Aardbeitje van Rena - zo'n lief hoofdje heeft het niet nodig, maar niettemin gaaf, matching jurk en knuffel! :D

Banaan met banaan! Gaaf! :D PKM, bevalt die Stokkestoel met babyinzet een beetje? Hoor graag je mening, want hier ook in overweging. :) Al is met ons Rapley-voornemen een kinderstoel met zo'n tafelblad eraan juist ook wel weer handig. Hmm.. En beterschap voor de kleine!

*Aangaande foto's met pappa's, mijn dude is zo blij dat O. het geweldig vindt als -ie gitaar speelt: eindelijk een fan in huis! *)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door minilot op 24-04-2018 15:49:33 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_178715839
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 12:35 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ik las laatst dat het eerste kind uit een gezin gemiddeld slimmer zou zijn dan de kinderen die daarna geboren worden, en de theorie dat dit zou komen omdat je bij de eerste nog de tijd hebt om precies dát te stimuleren waar je kind op dát moment aan toe is. Jammer voor je tweede dus. ;)
Grappig, ik heb altijd juist gelezen dat jongste kinderen in grote gezinnen zich vaak beter ontwikkelen vanwege de stimulans die ze krijgen vanuit de grotere kinderen. Aangezien ik zelf de jongste ben in een gezin van 5 sprak die theorie mij altijd wel aan. :+ .

Lief Y-tje, dit weekend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_178716255
Mini, wat een ontzettend ontroerende foto!
Ik was ook wel geïntrigeerd wat Kevin doet qua creatief proces daar. De volgende keer als ze op het KDV zijn vraag ik het na. Hij vind het iig leuk.
Franny met mooie Y.

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:46 schreef LeSage het volgende:
Adrian, wat rot van je zorgen. Had je dat niet al eens eerder over je werk? :*
Meh, aard van het beestje ben ik bang. En 's nachts is alles erger. Maar het is vandaag weer helemaal goed gekomen :)
pi_178716418
Lemijn wat worden ze groot dan in het zitje. Hij vult het wel al lekker op! N verzuipt er nog een beetje in, maar vindt het heel leuk.

Ik vind N plots sowieso groot met haar tandjes, halve boterhammen eten en in het zitje van de kinderwagen!

Heb haar net heel zielig opgehaald. Véél snot, véél groen pus in beide oogjes en héél zielig, mijn arme ding. Ze heeft gister in haar oogje gespuugd, vanochtend leek het over, nu 10x zo erg.
  dinsdag 24 april 2018 @ 17:57:16 #249
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178717165
Ja joh hij past makkelijk in dat zitje. Ik heb de riempjes wat omlaag gezet maar verder denk ik dat hij dit wel leuk gaat vinden. Hij voelde zich alleen zo groot, dat hij vond dat een tweede keer slapen niet nodig was. Ik vond van wel, want ik wilde de auto opruimen en stofzuigen. Typisch zoiets dat vraagt om een slapende baby of een tweede volwassene, en allebei waren niet voorhanden. Uiteindelijk heb ik 'm toch maar uit bed gevist, en met slaapzak en al in de wagen gezet. Dekentje erover, op de stoep, en toen kon ik alsnog aan de slag. Van die kleine dingen, die je tevreden kunnen maken :s) . Nu slaapt hij trouwens alsnog, ein-de-lijk, dus ik zit met toastjes en een biertje op de bank. Het blijft vakantie, tenslotte.

Die Y is ook al bijna baby-af he? Als ik door mijn oogharen kijk kan ik bedenken hoe hij eruit ziet als student :D .

Die gitaar-adorerende baby *; . Alhoewel, het zal wel vooral om zijn vader gaan.

Nolita, in haar oog gespuugd? Hoe doe je dat? Arm kind!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178717738
Hoop op een piekervrij nachtje voor jou, Adrian!

Venco, mooie cijfers! En fijn dat je de knoop hebt doorgehakt wb voeding :)

Mini, wederom een te schattige foto! Wat staat er nou op die vlaggetjes achter de bank, 40?

Lemijn, dat klinkt heerlijk, toast en bier!

Beterschap voor N, Nolita!
pi_178718177
Mini volgens mij is ie van de Hema :) (waar zijn wimpers vandaan komen vraag ik me nog wel regelmatig af :'))

Mooie foto van O. En je man/vriend! O+

Fijn klinkt als een prima vakantiemaal lemijn! En een creatieve oplossing met het slapen ;)

Hopelijk is ze snel beter Nolita!
  dinsdag 24 april 2018 @ 19:28:04 #252
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_178719038
Aarbeienbeebjes een bananenbeebje, badderbeebje, blije beebjes en buitenbeebjes O+ beebjes ftw O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_178719272
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:57 schreef Lemijn het volgende:
Ja joh hij past makkelijk in dat zitje. Ik heb de riempjes wat omlaag gezet maar verder denk ik dat hij dit wel leuk gaat vinden. Hij voelde zich alleen zo groot, dat hij vond dat een tweede keer slapen niet nodig was. Ik vond van wel, want ik wilde de auto opruimen en stofzuigen. Typisch zoiets dat vraagt om een slapende baby of een tweede volwassene, en allebei waren niet voorhanden. Uiteindelijk heb ik 'm toch maar uit bed gevist, en met slaapzak en al in de wagen gezet. Dekentje erover, op de stoep, en toen kon ik alsnog aan de slag. Van die kleine dingen, die je tevreden kunnen maken :s) . Nu slaapt hij trouwens alsnog, ein-de-lijk, dus ik zit met toastjes en een biertje op de bank. Het blijft vakantie, tenslotte.

Die Y is ook al bijna baby-af he? Als ik door mijn oogharen kijk kan ik bedenken hoe hij eruit ziet als student :D .

Die gitaar-adorerende baby *; . Alhoewel, het zal wel vooral om zijn vader gaan.

Nolita, in haar oog gespuugd? Hoe doe je dat? Arm kind!
Ze dronk aan de borst en plots kwam er een golf terug over haar gezichtje en mijn pyjama. Ze heeft het wel eens eerder voor elkaar gekregen liggend op haar rug op het aankleedkussen, als een fontein de lucht in.

Bedankt allemaal, ze ligt op me enorm ontevreden te zijn.
pi_178719597
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
Aarbeienbeebjes een bananenbeebje, badderbeebje, blije beebjes en buitenbeebjes O+ beebjes ftw O+
Ik quote deze gewoon even. Ik heb weer enorm genoten van jullie O+ beebjes O+, maar werken met een halfziek hoofd was nog wat veel dus ik duik zo mijn bed in. :@

Dat was vast ook de reden dat ik moest huilen net. Man kwam thuis met verhaal dat hij alle verjaardagen van oma's en opa's en van mij moest opschrijven. En dat hij alvast wat voor mij mee had gekregen. Voor mijn verjaardag, nam ik aan. Die is volgende week namelijk. Nee zegt hij. Voor moederdag. Je allereerste echte. :'( Kwam dat even binnen zeg. Ik voel me ook echt moeder (en níet oud ;) ) maar besef dat nog niet altijd. Dat Dirk mij moeder heeft gemaakt. Dat hij niet meer weggaat. Onze Dirk. O+

[ Bericht 12% gewijzigd door Nanuke op 24-04-2018 20:07:32 ]
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178720061
Ach Nanuke, ik huil ook even met je mee, zo ontroerend en emotioneel om je dat te beseffen :'( O+ :*

Ik heb nog een vraag:
S. heeft naast zijn oor een plekje waar ie steeds aan zit te krabben, op dit moment is het weer wat open en korsterig. Hij lijkt het vooral te doen tijdens het slapen / in slaap vallen. Hij zit ook vaak op zijn ene handje te knagen, dat is ook rood en ietwat aangedaan (we vermoeden tandjes, want hij zit echt op alles te knagen).
Zouden jullie daarmee naar de huisarts gaan?

Ik ben vooral bang dat het plekje bij zijn oor zo vaak opengekrabd wordt, dat er littekens gaan ontstaan. Maar ik vraag me ook af wat een huisarts hieraan kan doen, hormoonzalf smeer ik liever niet bij zo'n kleintje, vooral niet in zijn gezichtje.

Zo, nu kijken of ik bijgelezen raak voor BFD!!
pi_178720135
Tolsoi misschien lanoline smeren op dat plekje? Is het droog?

Nanuke O+ gewoon moederdag. Wat een besef dat wij allemaal gewoon moeders zijn! Zo bijzonder O+
pi_178720288
Nanuke dat is ook heel bijzonder! O+ :*

Mijn moederdagen zullen ook altijd een extra gouden randje blijven houden. Vorig jaar kwam ik er namelijk op moederdag achter dat ik moeder ging worden :'( O+
pi_178720607
Oh dat is helemaal speciaal fleur! O+

Ik haal N normaal nooit op van het kdv maar maandag wel, zat er een cadeautje in de tas. Ik heb het heel bewust laten zitten en vriend de tas uit laten pakken met de vraag het te verstoppen. :D ik ben wel nieuwsgierig maar wilde niet al het zien of raden. Nu zien of vriend het niet vergeet.
  dinsdag 24 april 2018 @ 21:19:14 #259
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178721293
Tolstoi: insmeren met iets vets. Cetomacrogolcreme, vaseline, zoiets. Minimaal 2x per dag. Grote kans dat het er dan over een week al een stuk beter uitziet. Over littekenvorming zou ik me trouwens niet al te druk maken hoor, de meeste dingen genezen prachtig als ze zo klein zijn. Als goed vet houden niet helpt, kan je altijd nog naar de huisarts.

Ik zei vantevoren steeds dat ik niks geef om moederdag, we zullen straks zien of dat waar is :P. Maar ik herken wel erg wat Nanuke schrijft, dat ik me steeds meer een moeder voel. Ik voel wel al vanaf de eerste dag dat Jacob bij mij hoort, en ik snapte wel dat dat is omdat ik zijn moeder ben maar me onderdeel van 'de moeders' voelen dat is eigenlijk pas iets van de laatste tijd.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178722538
Lemijn, ‘de moeders’ :D Ik stel me gelijk een soort luizenmoederkliek voor.

BFD, mijn lievelingsdag O+ Ik zag de hele dah weer allemaal grote ogen en zachte wangetjes, maar mijn bovenkaakholteontsteking ( }:| ) weerhoud me ervan om alles terug te kunnen kijken. Ik heb alleen mini’s babysaurus in de tummytub onthouden en twee aardbeienpakjes O+

Zelf heb ik deze lolbroek in de aanbieding O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu snel *snif* stomen en dan naar bed, bleh!
Make your own kind of music.
pi_178722582
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 21:57 schreef CassElliot het volgende:
Lemijn, ‘de moeders’ :D Ik stel me gelijk een soort luizenmoederkliek voor.

BFD, mijn lievelingsdag O+ Ik zag de hele dah weer allemaal grote ogen en zachte wangetjes, maar mijn bovenkaakholteontsteking ( }:| ) weerhoud me ervan om alles terug te kunnen kijken. Ik heb alleen mini’s babysaurus in de tummytub onthouden en twee aardbeienpakjes O+

Zelf heb ik deze lolbroek in de aanbieding O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu snel *snif* stomen en dan naar bed, bleh!
Het doet me goed om te lezen dat je toch zo je draai hebt gevonden met je mooie baby :)
pi_178722586
Ik had net het ultieme moedermoment, ik was met manlief even weg om iets te regelen en mijn schoonzusje paste even op. Ik kwam thuis en C was enorm aan het huilen, ze kon haar bijna niet troosten ;( , en ik pak haar over en ze was gelijk stil en rustig O+ Was een heel bijzonder gevoel, heb dat nog niet eerder zo duidelijk meegemaakt bij haar.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178722872
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 april 2018 21:59 schreef rena het volgende:
Ik had net het ultieme moedermoment, ik was met manlief even weg om iets te regelen en mijn schoonzusje paste even op. Ik kwam thuis en C was enorm aan het huilen, ze kon haar bijna niet troosten ;( , en ik pak haar over en ze was gelijk stil en rustig O+ Was een heel bijzonder gevoel, heb dat nog niet eerder zo duidelijk meegemaakt bij haar.
Mooi hè. O+
Dan voel je je toch wel heel speciaal.

Ik heb dat met Z ook nogal eens. Bij een ander huilen maar ik hoef haar maar even vast te hebben en ze is stil. Daar hoef ik amper wat voor te doen.
Overigens doet ze bij mijn man ook weer wat speciaals. Daar heeft ze altijd hele gesprekken mee en ze pakt altijd heel erg zijn gezicht.
Met mij praat ze wel maar niet altijd en ze pakt ook nooit mijn gezicht.
Dat is tot dusver echt iets van haar en dr pappa. O+
pi_178722918
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 21:19 schreef Lemijn het volgende:
Tolstoi: insmeren met iets vets. Cetomacrogolcreme, vaseline, zoiets. Minimaal 2x per dag. Grote kans dat het er dan over een week al een stuk beter uitziet. Over littekenvorming zou ik me trouwens niet al te druk maken hoor, de meeste dingen genezen prachtig als ze zo klein zijn. Als goed vet houden niet helpt, kan je altijd nog naar de huisarts.

Ik hoopte al dat jij zou reageren :D
Cetomacrogolcrème smeren we al. Het is al eens zo goed als weg geweest, maar nu zit ie weer flink te krabben. We zullen eerst weer eens een week goed smeren en dan evt. naar huisarts als het niet beter wordt.

Thanks!!!!

Ik kom niet bijgelezen, ben echt kapot moe. Heb wel een hoop lieve baby'tjes gezien, dus een algemeen O+ O+ O+ O+ O+ O+

Nu naar bed :Z :Z
  dinsdag 24 april 2018 @ 22:23:02 #265
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_178723360
Ik vond het tot niet zo heel lang geleden ook heel raar om bijv op het kdv te zeggen "ik ben de moeder van de kaptein". Ik was eerder geneigd om iets te zeggen als "de kaptein, das de mijne". Dat heeft gevoelsmatig echt moeten groeien. Net als t voelen van n soort verbintenis met andere moeders. Gek wel eigenlijk :)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_178723728
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

Mooi hè. O+
Dan voel je je toch wel heel speciaal.

Ik heb dat met Z ook nogal eens. Bij een ander huilen maar ik hoef haar maar even vast te hebben en ze is stil. Daar hoef ik amper wat voor te doen.
Overigens doet ze bij mijn man ook weer wat speciaals. Daar heeft ze altijd hele gesprekken mee en ze pakt altijd heel erg zijn gezicht.
Met mij praat ze wel maar niet altijd en ze pakt ook nooit mijn gezicht.
Dat is tot dusver echt iets van haar en dr pappa. O+
Ja, ik had echt het gevoel dat ik mamapunten scoorde op dat moment haha.

Leuk dat ze zo kletst met haar papa, zo vertederend O+ Dochters en vaders *;
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178725265
Tolstoj, peuter heeft iets vergelijkbaars bij z'n polsen, dat is ook een tijdje weg en dan is het er opeens weer. Wij smeren ook met diezelfde (stinkende) creme. Ik ben bang dat de meiden hetzelfde ook gaan krijgen, die krabben ook als een malle zodra hun buik onbedekt is.

Nolita, heeft ze al een Moederdag cadeau geknutseld dan? Dan zijn ze er wel heel snel bij! Hier vieren ze 'ik heb je lief'-dag in september, het enige jammere aan deze school imo.

En wat een goede editie van bfd vandaag!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_178726007
Rena dat is wel een ultiem moedermoment ja! O+

Vervelend CassE! Beterschap :*

Venco M. heeft met mijn vriend ook andere dingen. Grappig is dat he? :)

Ldg zo voelt dat voor mij ook hoe jij dat omschrijft! Grappig is dat.

Ik heb hier de laatste week van die momenten dat M. miepelig is ‘s nachts, ik hem maar ophaal en in bed zie dat het nog geen 01:00 is geweest :') zo’n nacht wil ik mijn arm niet aandoen (hij slaapt alleen op mijn arm dan) en ik ben een buikslaper maar heb m net weer slapend terug kunnen leggen *) Hopelijk blijft ie daar de komende uren
pi_178727847
Nadat M. gisteravond koorts had en een zetpil kreeg heeft hij alsnog verrassend goed geslapen. Ben een keer of 5 uit bed geweest om de fiep te geven, maar verder doorgeslapen tot half 7. Hij ziet er nu ook een stuk beter uit :)

Ik heb het altijd als ik oud-klasgenoten zie met kinderen. Dan denk ik: ‘Sooo, die is al jong moeder/vader.’ Tot het moment dat ik me realiseer dat ik zelf 2 kinderen heb :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  woensdag 25 april 2018 @ 07:36:07 #270
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178727877
Fijn LeSage! Misschien heeft ie het stokje doorgegeven aan Jocob. Die spuugde vanmorgen vroeg alles onder en is duidelijk niet zichzelf :X ;( . Ligt nu eindelijk even te slapen, en inmiddels ben ik natuurlijk klaarwakker.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178727884
Fijn dat M een goede nacht heeft gehad lesage, hopelijk M van fleur uiteindelijk ook!

Ff idd al een cadeautje, ik denk geknutseld ja :P Ik denk dat ze het nu al gedaan hebben omdat hier vanaf volgende week 2 weken vakantie is en er dan sommige kindjes niet zijn oid. Het zou jammer zijn als sommige mama’s daardoor niets krijgen.
pi_178727941
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:23 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik vond het tot niet zo heel lang geleden ook heel raar om bijv op het kdv te zeggen "ik ben de moeder van de kaptein". Ik was eerder geneigd om iets te zeggen als "de kaptein, das de mijne". Dat heeft gevoelsmatig echt moeten groeien. Net als t voelen van n soort verbintenis met andere moeders. Gek wel eigenlijk :)
Duurde bij mij met mijn zoon toen ook even ja.
Überhaupt achter de kinderwagen lopen. :P
Of toen Z 3 weken oud was en ik voor haar bij de drogisterij om ‘neusspray voor mijn dochtertje’ moest vragen.
Dochtertje. O+
pi_178727973
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 07:29 schreef LeSage het volgende:
Nadat M. gisteravond koorts had en een zetpil kreeg heeft hij alsnog verrassend goed geslapen. Ben een keer of 5 uit bed geweest om de fiep te geven, maar verder doorgeslapen tot half 7. Hij ziet er nu ook een stuk beter uit :)

Ik heb het altijd als ik oud-klasgenoten zie met kinderen. Dan denk ik: ‘Sooo, die is al jong moeder/vader.’ Tot het moment dat ik me realiseer dat ik zelf 2 kinderen heb :')
Fijn dat M. Zich ietsje beter voelt!

Dat laatste heb ik altijd. Komt denk ik ook omdat bijna al onze vrienden nog kinderloos zijn. En wij hebben er 3 :P
pi_178728043
Meh, was een grapje. Al een enorme zure luier gehad en nog steeds koorts. Er is een shopper vol met reservekleding mee naar oma :D

Mooi ja Venco, dat je met die kleine opmerkingen dan ineens zo’n besef hebt.
Laatst eerste oudergesprek op de psz 8)7 zit ik daar heel serieus te doen alsof ik volwassen ben.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_178728047
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 07:36 schreef Lemijn het volgende:
Fijn LeSage! Misschien heeft ie het stokje doorgegeven aan Jocob. Die spuugde vanmorgen vroeg alles onder en is duidelijk niet zichzelf :X ;( . Ligt nu eindelijk even te slapen, en inmiddels ben ik natuurlijk klaarwakker.
Oh no ;( dikke knuffel voor Jacob :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_178728078
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 08:16 schreef LeSage het volgende:
Meh, was een grapje. Al een enorme zure luier gehad en nog steeds koorts. Er is een shopper vol met reservekleding mee naar oma :D

Mooi ja Venco, dat je met die kleine opmerkingen dan ineens zo’n besef hebt.
Laatst eerste oudergesprek op de psz 8)7 zit ik daar heel serieus te doen alsof ik volwassen ben.
Ik ben 32 en voel mij nog lang niet volwassen en moeder met kinderen ofzo. :')
Het voelt soms alsof ik nog gewoon een student van 20 zou kunnen zijn.
Overigens, toen ik vorig jaar voor een rondleiding op de school van mijn zoontje kwam, vroeg een oud-juffrouw van mij of ik soms stage kwam lopen. *)

Maar goed, je hebt dan ook moeders en moekes. :P
pi_178728120
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 08:23 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik ben 32 en voel mij nog lang niet volwassen en moeder met kinderen ofzo. :')
Het voelt soms alsof ik nog gewoon een student van 20 zou kunnen zijn.
Overigens, toen ik vorig jaar voor een rondleiding op de school van mijn zoontje kwam, vroeg een oud-juffrouw van mij of ik soms stage kwam lopen. *)

Maar goed, je hebt dan ook moeders en moekes. :P
Oh, wat heerlijk herkenbaar om te lezen _O- Ik ben 30, maar wordt ook vaak veel jonger geschat door mensen, dat draagt ook bij aan het gevoel soms haha. Een tijdje terug moest ik mijn ID laten zien toen ik een fles wijn wilde kopen :')

Beterschap voor de zieke kindjes :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178728236
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 08:30 schreef rena het volgende:

[..] Een tijdje terug moest ik mijn ID laten zien toen ik een fles wijn wilde kopen :')
Ik heb het nu op mijn 36e nog heel vaak! :Y Wel een beetje jammer als je dan je paspoort laat zien, ze nog eens goed naar je kijken en dan iets zeggen als: Oh ja, nu zie ik het toch!
Zeg dan niks! }:| :')

O. ligt halfslapend op mijn rug te krabbelen. Goed zo, kind! O+

Een :* voor Jacob en de kleine van LeSage!
Let me see you stripped down to the bone
pi_178728274
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 08:45 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik heb het nu op mijn 36e nog heel vaak! :Y Wel een beetje jammer als je dan je paspoort laat zien, ze nog eens goed naar je kijken en dan iets zeggen als: Oh ja, nu zie ik het toch!
Zeg dan niks! }:| :')

O. ligt halfslapend op mijn rug te krabbelen. Goed zo, kind! O+

Een :* voor Jacob en de kleine van LeSage!
Dat doen de mensen gewoon om zichzelf in te dekken. :')
Mijn zus van 34 werd eens voor oma van mijn zoontje aangezien, ik bedoel maar. Haha. :P
pi_178728308
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 08:53 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat doen de mensen gewoon om zichzelf in te dekken. :')
Mijn zus van 34 werd eens voor oma van mijn zoontje aangezien, ik bedoel maar. Haha. :P
Dan zou ik liever voor minderjarig worden aangezien :o
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178728390
Jeetje, dat wil je ook niet horen op je vierendertigste zeg! :o

Goed. Ik ga proberen stil en soepel als een ninja uit bed te klauteren. :)
Want:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_178728610
Ach, de oudste zoon van m'n zus is gisteren volwassen geworden, dan word je pas echt oud!

Is het wegsneaken gelukt mini? Hier ging het wegsneaken vaak goed, maar meestal waren ze vijf minuten later alsnog wakker...

M'n peuter probeerde net Em de high five te leren. Uiteindelijk raakte ze toevallig zijn hand aan, dus hij was blij :')
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_178728628
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 07:53 schreef vencodark het volgende:

[..]

Duurde bij mij met mijn zoon toen ook even ja.
Überhaupt achter de kinderwagen lopen. :P
Of toen Z 3 weken oud was en ik voor haar bij de drogisterij om ‘neusspray voor mijn dochtertje’ moest vragen.
Dochtertje. O+
ja precies dat O+ zoontje O+ ons kleine zoontje O+

En wat ook wel eens idioot is, soms vind ik het ineens gek dat ik soort van alles over/voor hem mag beslissen. Dat ik hem kan aantrekken wat ik leuk vind, dat ik mag kiezen hoe zijn haar zit :? Herkennen jullie dat? Echt n soort van "wie ben ik dat ik dat allemaal over iemand mag beslissen" 8)7

[ Bericht 5% gewijzigd door littledrummergirl op 25-04-2018 09:34:59 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_178728719
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 08:16 schreef LeSage het volgende:
Meh, was een grapje. Al een enorme zure luier gehad en nog steeds koorts. Er is een shopper vol met reservekleding mee naar oma :D

Mooi ja Venco, dat je met die kleine opmerkingen dan ineens zo’n besef hebt.
Laatst eerste oudergesprek op de psz 8)7 zit ik daar heel serieus te doen alsof ik volwassen ben.
jaaaa alsof je überhaupt een echte mening hebt over of ze nou fruit eten voor of na het slaapje :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_178728731
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:28 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ja precies dat O+ zoontje O+ ons kleine zoontje O+

En wat ook wel eens idioot is, soms vind ik het ineens gek dat ik soort van alles over/voor hem mag beslissen. Dat ik hem kan aantrekken wat ik leuk vind, dat ik mag kiezen hoe zijn haar zit :? Herkennen jullie dat?
Ja :Y En dat mijn eigen moeder vraagt of ze haar op mag pakken als ze in de box ligt bijvoorbeeld, dat ik denk; oh ja, nu moet ze dat aan mij vragen :o

Hier hoorde ik net een gepruttel en gemurmel door de babyfoon; ga ik naar boven, ligt haar knuffeltje op d'r gezichtje dus ik trek het weg, ligt ze echt met zo'n trollface naar me te kijken van ja daar heb ik je even in de maling genomen he? :D _O- O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178728739
Het is ook bijzonder Nanuke, Zo'n eerste moederdag. O+ Ik kijk er niet naar uit, moederdag is elk jaar haasten om overal op tijd te zijn.

Wat heerlijk Rena. :)
Venco dat gezicht voelen is ook alleen voor mijn man. Misschien zijn het de stoppels die het zo leuk maken. ;) Banaan kan sowieso heel lang met opgetrokken wenkbrauwen en mond open zijn vader aankijken.

Wat een leuke baby toch Cass! O+

Beterschap voor Jacob. En nog mijn complimenten voor zijn echte naam, die is zo mogelijk nog leuker. :D

Mooi he Mini, die slaaphouding. Wij noemen hem dan baby Jezus. ;)

Herkenbaar LDG. Of in het begin, besluiten hoe hij kan liggen, weet ik veel hoe hij dat wil. :D

Banaan ging gisteren niet meer slapen in de draagzak want niet lekker. Ik gaf er aan toe en ging met hem bankhangen maar daar was hij ook.niet blij mee. Uiteindelijk dronk hij zich rond vijf uur in slaap om tot zeven uur vanochtend door te slapen. Hij mocht de hele nacht bij me liggen zodat hij extra kon drinken maar meldde zich alleen op de vaste tijden. :D
Hij heeft nog wel verhoging. Manlief kwam helaas ook thuis met koorts.

Banaan was vanochtend eindelijk zelf bezig om naar zijn speeltjes te draaien. *O*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_178728830
U. doet iets met z’n slaapritme en het is niét goed. :(

Gister ging hij rond 13:00 uur slapen na een voeding. Om 18:00 werd hij wakker met erge honger. Na het voeden is hij rond 18:30 meteen weer in slaap gevallen om pas rond 00:00 wakker te worden.

Daarna heeft hij de hele nacht geen oog dicht gedaan. Tussen 07:00 en 08:45 heeft hij een poosje geslapen en nu ligt hij in de box te spartelen. :%

* D.U.M.A.N. is de slapeloze nachten zat. ;(

Straks even reageren op alle leuke foto’s van gister!
Protège moi de mes désirs.
pi_178729102
Ook: dat iemand dan vraagt naar/iets zegt over 'de moeder van mini/micro' en dan ik dan denk: OH VERREK, dat ben ik, ze hebben het tegen/over mij!

Sowieso is dat volwassen zijn een raar ding. Ik dacht altijd dat je als volwassene een koophuis had en een auto en een baan en dat je dan gewoon alles kon kopen wat je nodig had en vooral: dat je zou weten wat je aan het doen was. Nou echt, niks daarvan en geen idee :') Ik doe maar wat! Maar zo te horen doet iedereen maar wat :D Dat scheelt dan weer.

Beterschap voor alle spugende kindjes :* Zieke kindjes zouden echt verboden moeten worden.
rena wat een grapjas _O-
Sterkte vandaag DUMAN c_/
Make your own kind of music.
pi_178729381
Balen Duman! ;( :*

Ja CassE, ik dacht ook altijd dat volwassenen wisten wat ze deden :')

Succes met de spugende kindjes!

Ik was net bij de huisarts en het liep erg uit, M. ging een beetje miepen dus toen liep ik even met hem rond. Een vrouw tegen haar dochter ‘ah kijk, hij wordt moe want hij gaat met z’n hoofd tegen z’n moeder aanliggen’. Oh shit, ik ben inderdaad zijn moeder :')

En er zat een hele knappe jongen, gaat mijn kind uiteraard naar hem staren, schaterlachen (naar hem wel ja :')), gewoon lachen en geluidjes maken :')
pi_178729453
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:28 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ja precies dat O+ zoontje O+ ons kleine zoontje O+

En wat ook wel eens idioot is, soms vind ik het ineens gek dat ik soort van alles over/voor hem mag beslissen. Dat ik hem kan aantrekken wat ik leuk vind, dat ik mag kiezen hoe zijn haar zit :? Herkennen jullie dat? Echt n soort van "wie ben ik dat ik dat allemaal over iemand mag beslissen" 8)7
Hij/zij is van mij. Hahahaha. >:)
En ik beslis inderdaad. :+
pi_178729981
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:01 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Ik quote deze gewoon even. Ik heb weer enorm genoten van jullie O+ beebjes O+, maar werken met een halfziek hoofd was nog wat veel dus ik duik zo mijn bed in. :@

Dat was vast ook de reden dat ik moest huilen net. Man kwam thuis met verhaal dat hij alle verjaardagen van oma's en opa's en van mij moest opschrijven. En dat hij alvast wat voor mij mee had gekregen. Voor mijn verjaardag, nam ik aan. Die is volgende week namelijk. Nee zegt hij. Voor moederdag. Je allereerste echte. :'( Kwam dat even binnen zeg. Ik voel me ook echt moeder (en níet oud ;) ) maar besef dat nog niet altijd. Dat Dirk mij moeder heeft gemaakt. Dat hij niet meer weggaat. Onze Dirk. O+
O+

Vooral het besef dat ze niet meer weggaan hakt er bij mij nog regelmatig in.
Maar aan de andere kant voed je ze eigenlijk op zodat ze over een jaar of 20 de wijde wereld in kunnen en dat vind ik ook een raar idee. Maar die van mij blijven tot hun 66ste bij mama wonen, toch?

En verdere een volgende week jarig boks :P

Verder een en al herkenbaarheid wat betreft je opeens volwassen voelen en het raar vinden dat je beslissingen mag/moet maken over levende wezens. En ook herkenbaarheid over het moeten legitimeren bij het halen van alcohol. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me wel eens beledig voel als ze gaan schreeuwen: "oooohhhhhhh wat lijk je jong" door de hele winkel. }:|
pi_178730037
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:27 schreef FlyingFish het volgende:
Ach, de oudste zoon van m'n zus is gisteren volwassen geworden, dan word je pas echt oud!

Is het wegsneaken gelukt mini? Hier ging het wegsneaken vaak goed, maar meestal waren ze vijf minuten later alsnog wakker...

M'n peuter probeerde net Em de high five te leren. Uiteindelijk raakte ze toevallig zijn hand aan, dus hij was blij :')
Kevin doet in alles Willem na (handen omhoog, klappen, prfffffff, "DA DA DA") tot heel groot plezier van Willem.
  woensdag 25 april 2018 @ 10:59:22 #293
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178730205
Leuk die ervaringen - ik vind het juist weer volstrekt logisch dat ik de beslissingen over Jacob mag/moet nemen (samen met zijn vader uiteraard). Ik ben tenslotte zijn moeder! Dat surrealistische gevoel heb ik wel met de zwangerschap gehouden tot de laatste dag. Maar dat was gebaseerd op ongeloof dat ik echt een kind kreeg, en een beetje angst.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178730791
Het hele moeder zijn is voor mij iets wat meer hoort bij een oudere, wijze vrouw, maar niet echt bij mij. Ik vond het ook gek om te ervaren dat ik gewoon ben gebleven wie ik was, maar nu met zoon. Merk dat ik vriendinnen ook niet echt zie als 'moeder', maar als mijn vriendinnen die toevallig ook een kind hebben. Vreemde vrouwen vind ik dan altijd wel weer echt moeders :D
Over B praten als 'mijn zoon' vervuld mij dan juist eigenlijk vanaf het begin al met trots. Dat prachtige jongetje is mijn kind! Kan voor mij dus naast elkaar bestaan ofzo.

Verder een matige nacht. B heeft maandag inentingen gehad en is sindsdien aan het rommelen met z'n slaapjes. Overdag heel kort slapen en vannacht elke 2 uur krijsend wakker geworden. Alleen voeden kreeg 'm stil, dus nu al :O aan het werk. Verder was hij wel blij aan het lachen, dus of hij nou echt last heeft van de inentingen, of dat er iets anders is?

Duman, rot van je nachten! Geen idee wat je al geprobeerd hebt, maar misschien helpt het overdag wat eerder wakker maken voor voedingen in de hoop dat hij in de nacht wat beter slaapt?
pi_178731343
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:44 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
U. doet iets met z’n slaapritme en het is niét goed. :(

Gister ging hij rond 13:00 uur slapen na een voeding. Om 18:00 werd hij wakker met erge honger. Na het voeden is hij rond 18:30 meteen weer in slaap gevallen om pas rond 00:00 wakker te worden.

Daarna heeft hij de hele nacht geen oog dicht gedaan. Tussen 07:00 en 08:45 heeft hij een poosje geslapen en nu ligt hij in de box te spartelen. :%

* D.U.M.A.N. is de slapeloze nachten zat. ;(

Straks even reageren op alle leuke foto’s van gister!
Het klinkt alsof hij zijn dag/nachtritme heeft omgedraaid, wat ellendig zeg. Wat Elliebel al oppert; proberen om hem overdag eerder wakker te maken voor voedingen? Of lukt dat niet? Sterkte vandaag :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178732291
Poeh, succes daarmee D.U.M.A.N., omgekeerd dag/nachtritme is ongetwijfeld slopend voor jullie! :*

Wat zeggen jullie mooie dingen over het gevoel van iemands moeder zijn. O+ Ik herken er veel van. :Y

En oh, ik wist pre-kind dat groeit als kool niet dat ik nog eens zo van de Wibra zou gaan houden! *)



O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_178732364
Tevens zojuist besloten dat we onze Koningsdag over de grens gaan doorbrengen. Dagje op en neer naar ons op één na favoriete themapark: https://www.parcasterix.fr/nl

O. heeft nog nooit langer dan een half uurtje in de auto en daarmee in de maxicosi gezeten, dus dat gaan we eens even oefenen voordat we over twee maanden met 'm naar Londen rijden voor jubileumconcert van The Cure in Hyde Park. Inzake dat laatste: net speciale gehoorbescherming voor babies binnengekregen, zo cute! O+ En nuttig natuurlijk :)
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 25 april 2018 @ 13:57:40 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178732562
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:36 schreef minilot het volgende:
Poeh, succes daarmee D.U.M.A.N., omgekeerd dag/nachtritme is ongetwijfeld slopend voor jullie! :*

Wat zeggen jullie mooie dingen over het gevoel van iemands moeder zijn. O+ Ik herken er veel van. :Y

En oh, ik wist pre-kind dat groeit als kool niet dat ik nog eens zo van de Wibra zou gaan houden! *)

[ afbeelding ]

O+
Hebben ze die ook in dreumesmaten? (Maat 80 ofzo?)

Supertof!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178733941
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:57 schreef Molo het volgende:

[..]

Hebben ze die ook in dreumesmaten? (Maat 80 ofzo?)

Supertof!
Niet naar gekeken, sorry!
Let me see you stripped down to the bone
pi_178734011
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:42 schreef minilot het volgende:
Tevens zojuist besloten dat we onze Koningsdag over de grens gaan doorbrengen. Dagje op en neer naar ons op één na favoriete themapark: https://www.parcasterix.fr/nl

O. heeft nog nooit langer dan een half uurtje in de auto en daarmee in de maxicosi gezeten, dus dat gaan we eens even oefenen voordat we over twee maanden met 'm naar Londen rijden voor jubileumconcert van The Cure in Hyde Park. Inzake dat laatste: net speciale gehoorbescherming voor babies binnengekregen, zo cute! O+ En nuttig natuurlijk :)
de alpine muffy baby? Die kwam hier gisteren met de post omdat we bandjes gaan kijken met koningsdag :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_178734567
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 15:24 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

de alpine muffy baby? Die kwam hier gisteren met de post omdat we bandjes gaan kijken met koningsdag :D
Yep en boks :) Veel plezier overmorgen!
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')