abonnement Unibet Coolblue
pi_178615487
Alpine, beter horen (Pluggerz), of Schoonenberg?

Ik slaap heel licht en nu met de vogels die om 5 uur sochtends al vol op fluiten ben ik gelijk klaar wakker. Ik draai om de week ook nachtdienst en wil wel eens beter en langer slapen.

Ik zat te denken aan op maat gemaakte oordoppen speciaal voor tijdens slapen.

Het lijkt mij niet fijn slapen met oordoppen in of een oogmasker maar ik wil het toch eens proberen.

Iemand advies naar wie ik het beste kan toestappen en goede oordoppen op maat gemaakt aanbied?

Ik slaap verder vrijwel altijd op mijn zij
pi_178615503
Wat is meek?
  donderdag 19 april 2018 @ 10:05:41 #3
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_178616813
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 07:55 schreef 0108daniel het volgende:
Wat is meek?
Corrigeer dan ook de spatie even.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_178622216
Mijn vrouw heeft ze van Beter Horen, is erg tevreden.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  donderdag 19 april 2018 @ 15:34:39 #5
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_178622408
Die op maat dingen zijn wel fijn maar moet je volgens mij elk jaar nieuw kopen en dat is wel redelijk aan de prijs.

Test het anders eens met https://www.coolblue.nl/p(...)sleep-oordoppen.html of https://nl.bepharma.com/nl/bestellen/ohropax-oordoppen-wax (Daar is mijn vriendin erg over te spreken maar wax blijkt niet heel geweldig te zijn voor je oren volgens mij maar als test is het wel te behappen)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_178642162
Ik heb op maat gemaakte oordoppen van Schoonenberg , maar twee kanttekeningen:
*Geen enkele oordop zorgt voor totale stilte, het effect bij die van mij is zelfde als je oren dicht doen met je vingers
*ze voelt ze zitten, zeker als je op je zij slaapt, waardoor ik ze altijd s nachts ergens in mijn slaap ook weer uitdoe.
pi_178654716
Heb ze ook van Schoonenberg, maar gebruik ze niet omdat ze zelfs na een tweede keer opmeten niet goed zaten.
Raad ik je niet aan.
Die wax dingen waar jogy het over heeft werken voor mij beter, plakt wel maar is na het douchen weer weg.

Als je lichte gordijnen hebt is een oogmasker wel aan te raden. Alles is even wennen maar uiteindelijk zul je er als het goed is een stuk beter mee slapen. :)
pi_178664825
Beter Horen maakt ze op maat die exact aansluiten.
pi_178694094
Ik gebruik zelf al jaren van die schuimrubber dopjes van Ohropax. Niet al die tijd dezelfde uiteraard, ik koop netjes elke 2 à 3 maanden een nieuw doosje van 8.

Deze bedoel ik dus


je moet even wennen aan het gevoel, en het duurt even voordat je doorhebt hoe je ze goed (en comfortable) indoet, maar omdat ze zacht zijn zitten ze niet vervelend bij het op je zij slapen.

En extra pluspunt: ze zijn goedkoop!
  maandag 23 april 2018 @ 15:57:45 #10
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178694135
Ik gebruik al heel erg lang de Ohropax van was als ik in lawaaiige omgevingen ben of slaap. Ideaal.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_178790885
Ik ken iemand die zweert bij Ohropax. Geel doosje.
pi_178802163
Ohropax die waxbolletjes in het gele doosje ^O^
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')