abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_178611932
Sinds enkele maanden is er een dame in mijn omgeving die er geen doekjes om windt dat ze interesse in mij heeft.

Aanvankelijk was ik totaal niet geïnteresseerd. Sterker nog, ik ergerde me een beetje aan haar, omdat ze allerlei pogingen deed om met mij in contact te komen, en als ik ook maar even hapte meteen persoonlijke vragen ging stellen en een gesprek op gang wilde houden.

Vanavond kwam ik haar tegen in de AH, en ze begon meteen een gesprek. Ik merkte toen het gesprek over was, dat er voor het eerst iets anders dan ergernis door mijn hoofd spookte. Voor het eerst begon ik te denken : hé, misschien moet ik eens een andere positie innemen, en haar een kans geven.

Oke, ze is geen vrouw waar ik op straat mijn hoofd voor zou omdraaien of waarvan ik droom. Maar eigenlijk heeft ze best een leuke, spontane kop. Ze heeft ook niet per se een lijf waarvan ik denk : :9~ , maar het kan zeker ook slechter. Ik heb me lang aan haar gedrag geërgerd, maar kan ik dit gedrag niet beter interpreterend als vasthoudendheid in plaats van opdringerigheid?

Uiteindelijk heeft ze denk ik best een prima karakter. Ze is meegaand, wil overduidelijk behoorlijk graag dus ze zal ook best haar best doen in een eventuele relatie, ze is communicatief vaardig (sociaal) en voor zover ik weet mankeert ze fysiek gezien niets.

Bovendien kom ik in mijn dagelijks leven ook niet zo veel vrouwen tegen, al helemaal geen vrouwen die zich zo aan mij 'aanbieden' als deze. Let's face it : De meesten zijn nu eenmaal niet echt heel erg geïnteresseerd en/of ondernemen geen actie. EN in mijzelf zit ook niet heel veel actie op dit gebied, dus het zou anders wel weer eens 1/2/3 jaar kunnen duren voordat zich weer een nieuwe kans / mogelijkheid voordoet.

Wat ik me nu afvraag : is dit realistisch? Kan een relatie op een manier als deze werken? Ik ken wel meer stellen die op zich niet 100 % verliefd waren maar die later toch een gelukkige en stabiele relatie hebben opgebouwd. Maar het kan natuurlijk ook andersom.

Wat is jullie mening?

[ Bericht 4% gewijzigd door Ruislip op 19-04-2018 00:00:00 ]
pi_178611990
Hoe voel je je dan als je je voorstelt dat jullie een relatie hebben?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_178612069
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 23:03 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Hoe voel je je dan als je je voorstelt dat jullie een relatie hebben?
Vind ik echt lastig te beoordelen.

Geen ''wauw'' gedachte, maar ik denk wel dat we het goed zouden kunnen hebben samen. Ze lijkt me best een relaxte chick om bijvoorbeeld mee op vakantie te gaan ofzo, of om mee samen te wonen.

Ik vind haar geen onaantrekkelijke vrouw, maar het is ook niet zo dat ik bijvoorbeeld opgewonden word van het idee om seks met haar te hebben.
pi_178612149
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 23:01 schreef Ruislip het volgende:
Sinds enkele maanden is er een dame in mijn omgeving die er geen doekjes om windt dat ze interesse in mij heeft.

Aanvankelijk was ik totaal niet geïnteresseerd. Sterker nog, ik ergerde me een beetje aan haar, omdat ze allerlei pogingen deed om met mij in contact te komen, en als ik ook maar even hapte meteen persoonlijke vragen ging stellen en een gesprek op gang wilde houden.

Ondanks dat ik vaak best bot ben geweest, ook vaak niet of kortaf heb gereageerd op haar berichten, is ze altijd lief en vriendelijk gebleven.

Vanavond kwam ik haar tegen in de AH, en ze begon meteen een gesprek. Ik merkte toen het gesprek over was, dat er voor het eerst iets anders dan ergernis door mijn hoofd spookte. Voor het eerst begon ik te denken : hé, misschien moet ik eens een andere positie innemen, en haar een kans geven.

Oke, ze is geen vrouw waar ik op straat mijn hoofd voor zou omdraaien of waarvan ik droom. Maar eigenlijk heeft ze best een leuke, spontane kop. Ze heeft ook niet per se een lijf waarvan ik denk : :9~ , maar het kan zeker ook slechter. Ik heb me lang aan haar gedrag geërgerd, maar kan ik dit gedrag niet beter interpreterend als vasthoudendheid in plaats van opdringerigheid?

Uiteindelijk heeft ze denk ik best een prima karakter. Ze is meegaand, wil overduidelijk behoorlijk graag dus ze zal ook best haar best doen in een eventuele relatie, ze is communicatief vaardig (sociaal) en voor zover ik weet mankeert ze fysiek gezien niets. Ook heeft ze (24) voor mij de ideale leeftijd : Wel volwassen genoeg, maar toch ook jong genoeg om nog even rustig een paar jaar met kinderen te kunnen wachten.

Ik ben al jaren vrijgezel, en kom nu zo langzamerhand (29) wel in een fase waarin iedereen gesetteld is en ik een beetje in mijn eentje over blijf. Ik kan me op zich prima vermaken allen, maar het is, vooral op zomerse dagen zoals vandaag, ook wel eens leuk om na jaren weer eens iemand (een vrouw) te hebben om leuke dingen mee te doen. Ik kan wel de toffe onbereikbare dude uit blijven hangen die alleen voor een vrouw gaat als ze 100 % in het plaatje past, maar hoe realistisch is dat?

Bovendien kom ik in mijn dagelijks leven ook niet zo veel vrouwen tegen, al helemaal geen vrouwen die zich zo aan mij 'aanbieden' als deze. Let's face it : De meesten zijn nu eenmaal niet echt heel erg geïnteresseerd en/of ondernemen geen actie. EN in mijzelf zit ook niet heel veel actie op dit gebied, dus het zou anders wel weer eens 1/2/3 jaar kunnen duren voordat zich weer een nieuwe kans / mogelijkheid voordoet.

Wat ik me nu afvraag : is dit realistisch? Kan een relatie op een manier als deze werken? Ik ken wel meer stellen die op zich niet 100 % verliefd waren maar die later toch een gelukkige en stabiele relatie hebben opgebouwd. Maar het kan natuurlijk ook andersom.

Wat is jullie mening?
Mijn tip voor jou: gewoon proberen maar wel eerlijk blijven richting jezelf en naar haar.

Iedereen mankeert wel iets en voldoet op sommige vlakken niet. Het gaat erom dat je het leuk hebt met elkaar.

Sexuele klik is wel belangrijk trouwens.

De meeste vrouwen zullen niet geïnteresseerd in je zijn of alleen maar met hun mobiel/social media bezig zijn tegenwoordig. Volgens mij moet je dat niet willen.

Daarnaast heb ik nog een tip voor je: Een vrouw die je echt boeit, maakt je kapot. Een vrouw waar je helemaal hotel van bent en niet meer helder door kan nadenken wordt je afgrond. Die bepalen namelijk wat er in de relatie gebeurd ipv wat jij zelf wil. Vaak loop je jezelf in zulke relaties kapot. Beter een vrouw waarbij je nog fatsoenlijk kan nadenken en waarbij verstand en gevoel in balans zijn. In elk geval voor de langere termijn.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_178612289
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 23:09 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Mijn tip voor jou: gewoon proberen maar wel eerlijk blijven richting jezelf en naar haar.

Iedereen mankeert wel iets en voldoet op sommige vlakken niet. Het gaat erom dat je het leuk hebt met elkaar.

Sexuele klik is wel belangrijk trouwens.

De meeste vrouwen zullen niet geïnteresseerd in je zijn of alleen maar met hun mobiel/social media bezig zijn tegenwoordig. Volgens mij moet je dat niet willen.

Daarnaast heb ik nog een tip voor je: Een vrouw die je echt boeit, maakt je kapot. Een vrouw waar je helemaal hotel van bent en niet meer helder door kan nadenken wordt je afgrond. Die bepalen namelijk wat er in de relatie gebeurd ipv wat jij zelf wil. Vaak loop je jezelf in zulke relaties kapot. Beter een vrouw waarbij je nog fatsoenlijk kan nadenken en waarbij verstand en gevoel in balans zijn. In elk geval voor de langere termijn.
Moet zeggen dat dit wel een van mijn voornaamste punten is inderdaad.

Ergens snap ik het niet, want er zijn zat minder aantrekkelijke vrouwen, maar ik vind haar seksueel gewoon echt niet aantrekkelijk. Ook niet per se afstotend, maar ze doet me op dat gebied gewoon weinig. Uiteindelijk moet ze natuurlijk wel echt een vriendin worden en niet gewoon ''een vriend'', dus zoals je zegt : Het is inderdaad wel belangrijk.

Wat betreft het laatste stuk van je post : Helder, en kan ik me goed in vinden. Pure verliefdheid is sowieso lastig te vinden. Vraag me ook af of dit niet iets voor de 15-20 jarigen is en of dit op deze leeftijd nog wel voor kan komen.
pi_178612342
Misschien moet je haar wat beter leren kennen.

En relatie zonder gevoel werkt niet, maar gevoel kan wel groeien. Geef het een kans.
Whatever...
pi_178612407
Je kan toch afspreken en haar leren kennen, wie weet passen jullie wel heel goed samen..
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Moderator woensdag 18 april 2018 @ 23:22:06 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178612408
Dus je probeert je er eigenlijk rationeel van te overtuigen waarom het een goed idee is om een relatie te beginnen met een vrouw, om de simpele reden dat ze nou eenmaal voorhanden is, en je verder geen opties hebt?

Ik denk dat je zelf ook wel weet dat dit geen goed idee is.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_178612419
Ik zou op zijn minst verder onderzoeken of het inderdaad wat kan worden. Je weet anders niet wat voor fantastische relatie je anders mis loopt.

Zoals eerder gezegd, probeer haar beter te leren kennen en blijf eerlijk tegen je zelf en tegen haar.
  woensdag 18 april 2018 @ 23:24:34 #10
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_178612463
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 23:16 schreef Ruislip het volgende:

[..]

Moet zeggen dat dit wel een van mijn voornaamste punten is inderdaad.

Ergens snap ik het niet, want er zijn zat minder aantrekkelijke vrouwen, maar ik vind haar seksueel gewoon echt niet aantrekkelijk. Ook niet per se afstotend, maar ze doet me op dat gebied gewoon weinig. Uiteindelijk moet ze natuurlijk wel echt een vriendin worden en niet gewoon ''een vriend'', dus zoals je zegt : Het is inderdaad wel belangrijk.

Wat betreft het laatste stuk van je post : Helder, en kan ik me goed in vinden. Pure verliefdheid is sowieso lastig te vinden. Vraag me ook af of dit niet iets voor de 15-20 jarigen is en of dit op deze leeftijd nog wel voor kan komen.
Het kan op deze leeftijd absoluut nog voorkomen. Ben nu zelf 31 en al geruime tijd (+2 jaar) samen met iemand waarvan ik gelijk wist dat dit haar werd (zij had wat meer overtuiging nodig :') ).

Heb ook een ex, waar ik een heel goede klik mee heb. Sexueel doet zij mij alleen helemaal niets. Terwijl het is best een knappe vrouw en veel mannen zouden er op vallen, maar ik had er gewoon moeite mee. Dat is uiteindelijk ook niets geworden (om meerdere redenen maar van mijn kant uit was dit de hoofdreden).

Vergeet alleen niet, die heftige sex van het begin wordt ook steeds minder. Vooral als je in drukkere fases van je leven komt met werk, studie erbij wellicht etc. Niet zozeer omdat je elkaar niet meer aantrekkelijk vind, maar je huishouden is gewoon een fulltime business die je dan samen runt. Dat kost tijd en energie. Als je op de momenten dat je met elkaar bent (vakantie bijv) dan ook weer het gevoel hebt van: "dit is ons". Dan weet je dat het goed zit (als je het mij vraagt).

Maar goed, zoals je zei mis je de Sexuele klik met haar. Vaak als zoiets er niet is, dan komt het ook niet. Ook al zijn de intenties goed. Is gewoon een natuurlijk fenomeen. Bij de ene ben je nou eenmaal meer tot aangetrokken dan bij de ander.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 18 april 2018 @ 23:31:09 #11
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_178612608
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 23:16 schreef Ruislip het volgende:

[..]

Moet zeggen dat dit wel een van mijn voornaamste punten is inderdaad.

Ergens snap ik het niet, want er zijn zat minder aantrekkelijke vrouwen, maar ik vind haar seksueel gewoon echt niet aantrekkelijk. Ook niet per se afstotend, maar ze doet me op dat gebied gewoon weinig. Uiteindelijk moet ze natuurlijk wel echt een vriendin worden en niet gewoon ''een vriend'', dus zoals je zegt : Het is inderdaad wel belangrijk.

Wat betreft het laatste stuk van je post : Helder, en kan ik me goed in vinden. Pure verliefdheid is sowieso lastig te vinden. Vraag me ook af of dit niet iets voor de 15-20 jarigen is en of dit op deze leeftijd nog wel voor kan komen.
Zegt genoeg denk ik. :Y :Y :Y :Y
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_178612631
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 23:22 schreef CoolGuy het volgende:
Dus je probeert je er eigenlijk rationeel van te overtuigen waarom het een goed idee is om een relatie te beginnen met een vrouw, om de simpele reden dat ze nou eenmaal voorhanden is, en je verder geen opties hebt?

Ik denk dat je zelf ook wel weet dat dit geen goed idee is.
Zit wat in, maar is wel wat kort door de bocht.

Ik heb ook wel eens aandacht gehad van een hele mooie vrouw, die ik qua karakter minder vond. Dit is het omgekeerde geval.

Wat ik probeer te doen is voor mijzelf een soort reality check uit te voeren en daar feedback op te verzamelen.

Zoals eerder aangehaald ; aan iedereen mankeert wel wat. Op de een of andere manier heb ik enkele maanden geleden voor mijzelf direct bepaald : Nee, dit is niets. Maar soms kun je bepaalde dingen ook best eens vanuit een andere invalshoek gaan bekijken.

Daarnaast is het bij veel mensen ook wel zo dat ze een soort ideaalbeeld van hun toekomstige partner hebben. Ik heb/had zelf ook lang best wel een peter-pan syndroom achtige kijk op de wereld : Ik ben jong, heb nog alle tijd en mijn leven kan nog alle kanten op. Ik ben maar een doodgewone vent, maar die droomvrouw zal ik krijgen.

Maar er is m.i. niets mis mee om op een gegeven moment eens te denken : Hee waar word ik eigenlijk gelukkiger van. Wachten op die droomvrouw die misschien niet eens bestaat? Of misschien eens iemand een kans geven die je nooit een realistische kans hebt gegeven. Of word ik gelukkiger van nog eens jaren vrijgezel blijven, nooit eens uit eten op een mooie zomeravond, terrasje pakken, etc.

Wil niet zeggen dat je dan maar puur voor iemand moet gaan om dan maar iemand te hebben om mee uit eten te gaan, maar het is wel een combinatie van factoren. Als het kan werken, waarom het dan niet een kans geven.

Er zijn in het leven altijd bepaalde zaken die je (althans, dat heb ik) meteen afwimpelt. Terwijl als je er een tijdje later nog eens over nadenkt of door bepaalde omstandigheden gewild of ongewild alsnog mee wordt geconfronteerd, blijkt het opeens toch heel anders te zijn dan je dacht of toch leuk te zijn.
pi_178612674
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 23:06 schreef Ruislip het volgende:

Vind ik echt lastig te beoordelen.

Geen ''wauw'' gedachte, maar ik denk wel dat we het goed zouden kunnen hebben samen. Ze lijkt me best een relaxte chick om bijvoorbeeld mee op vakantie te gaan ofzo, of om mee samen te wonen.

Ik vind haar geen onaantrekkelijke vrouw, maar het is ook niet zo dat ik bijvoorbeeld opgewonden word van het idee om seks met haar te hebben.
Ja dat is heel vervelend, gemengde gevoelens.

Maar dat zoek jij dus in een relatie: samenwonen en op vakantie gaan? Je wil een platonische relatie? Wil zij dat ook denk je? Wel jammer dat het niet iets is dat je zomaar vraagt. Maar dan kun je er wel achter komen of jullie bij elkaar passen. Je kunt wel beginnen over of ze op Tinder zit en wat ze zoekt in een relatie enzo

[ Bericht 6% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 18-04-2018 23:39:45 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_178612703
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 23:32 schreef Ruislip het volgende:

[..]

Zit wat in, maar is wel wat kort door de bocht.

Ik heb ook wel eens aandacht gehad van een hele mooie vrouw, die ik qua karakter minder vond. Dit is het omgekeerde geval.

Wat ik probeer te doen is voor mijzelf een soort reality check uit te voeren en daar feedback op te verzamelen.
Ik zou er gewoon eerlijk in zijn over het feit dat je nog twijfelt maar het niet gelijk af wil kappen, dan geef je haar ook geen valse hoop. Maar het sluit de mogelijkheid niet uit om gewoon te proberen en kijken waar het schip strandt: Misschien is die seksuele klik straks heel anders als blijkt dat ze een enorm beest is tussen de lakens. ;)
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 18 april 2018 @ 23:38:57 #15
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_178612765
Niet aan beginnen. Je weet zelf wel waarom.
pi_178612829
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 23:32 schreef Ruislip het volgende:

[..]


Er zijn in het leven altijd bepaalde zaken die je (althans, dat heb ik) meteen afwimpelt. Terwijl als je er een tijdje later nog eens over nadenkt of door bepaalde omstandigheden gewild of ongewild alsnog mee wordt geconfronteerd, blijkt het opeens toch heel anders te zijn dan je dacht of toch leuk te zijn.
Been there, done that.

Ik had een dame, wel lachen. Maar op serieuze onderwerpen zoals politiek, levensinstelling en gedeeltelijk haar humor klikte ik niet mee. Maar ook minder serieus als muziek, kleding smaak en interieur smaak. Toch wat mee begonnen want ze was wel lekker, goed in bed en geregeld viel er toch met haar te lachen, tussen de slechte humor door.

Na 2 jaar werd het toch niets. Zij deed haar uiterste best hoor, want ze was gek op mij. Maar ja, ze merkte ook wel dat ze zich aan het wegcijferen was. Dus uiteindelijk heb ik het afgekapt.

Want ook al probeerde ik een beetje aan te passen, volledig lukte nooit. En dat gaat wringen..

Gewoon dus niet doen. Nu date ik met een dame die op veel meer punten klikt. Gaat stukken beter :)

Gewoon dus verder kijken en haar aan de kant zetten. Focus je op vrouwen die je wel lekker vindt, met dezelfde levensinstelling en waar je mee kan lachen :D

Dat zijn er meer dan je denkt :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 18 april 2018 @ 23:44:27 #17
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178612830
ik snap het niet. ze is wel knap, maar toch voel je je seksueel niet aangetrokken tot haar?...hoe kan dat? :?
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_178612835
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 23:01 schreef Ruislip het volgende:
Sinds enkele maanden is er een dame in mijn omgeving die er geen doekjes om windt dat ze interesse in mij heeft.

Aanvankelijk was ik totaal niet geïnteresseerd. Sterker nog, ik ergerde me een beetje aan haar, omdat ze allerlei pogingen deed om met mij in contact te komen, en als ik ook maar even hapte meteen persoonlijke vragen ging stellen en een gesprek op gang wilde houden.

Ondanks dat ik vaak best bot ben geweest, ook vaak niet of kortaf heb gereageerd op haar berichten, is ze altijd lief en vriendelijk gebleven.

Vanavond kwam ik haar tegen in de AH, en ze begon meteen een gesprek. Ik merkte toen het gesprek over was, dat er voor het eerst iets anders dan ergernis door mijn hoofd spookte. Voor het eerst begon ik te denken : hé, misschien moet ik eens een andere positie innemen, en haar een kans geven.

Oke, ze is geen vrouw waar ik op straat mijn hoofd voor zou omdraaien of waarvan ik droom. Maar eigenlijk heeft ze best een leuke, spontane kop. Ze heeft ook niet per se een lijf waarvan ik denk : :9~ , maar het kan zeker ook slechter. Ik heb me lang aan haar gedrag geërgerd, maar kan ik dit gedrag niet beter interpreterend als vasthoudendheid in plaats van opdringerigheid?
En hoe kan zij jou interpreteren dan? Dat haar vasthoudendheid werkt? Dat ze nu overwogen wordt, niet omdat je haar echt leuk vindt, maar omdat het slechter zou kunnen?

quote:
Uiteindelijk heeft ze denk ik best een prima karakter. Ze is meegaand, wil overduidelijk behoorlijk graag dus ze zal ook best haar best doen in een eventuele relatie, ze is communicatief vaardig (sociaal) en voor zover ik weet mankeert ze fysiek gezien niets. Ook heeft ze (24) voor mij de ideale leeftijd : Wel volwassen genoeg, maar toch ook jong genoeg om nog even rustig een paar jaar met kinderen te kunnen wachten.
Prima karakter je best doen ja. Wat ga je daar tegenover zetten? Beter dan niks klinkt namelijk als niet zo een prima karakter. Tenzij je er eerlijk over bent, zodat zij weet waar ze aan begint..

quote:
Ik ben al jaren vrijgezel, en kom nu zo langzamerhand (29) wel in een fase waarin iedereen gesetteld is en ik een beetje in mijn eentje over blijf. Ik kan me op zich prima vermaken allen, maar het is, vooral op zomerse dagen zoals vandaag, ook wel eens leuk om na jaren weer eens iemand (een vrouw) te hebben om leuke dingen mee te doen. Ik kan wel de toffe onbereikbare dude uit blijven hangen die alleen voor een vrouw gaat als ze 100 % in het plaatje past, maar hoe realistisch is dat?
Fuck realisme, als jij het leven zo ook wel ok vindt en hoog wil inzetten, dan is het je goed recht. Die lat, dat bepaal jij.

quote:
Bovendien kom ik in mijn dagelijks leven ook niet zo veel vrouwen tegen, al helemaal geen vrouwen die zich zo aan mij 'aanbieden' als deze. Let's face it : De meesten zijn nu eenmaal niet echt heel erg geïnteresseerd en/of ondernemen geen actie. EN in mijzelf zit ook niet heel veel actie op dit gebied, dus het zou anders wel weer eens 1/2/3 jaar kunnen duren voordat zich weer een nieuwe kans / mogelijkheid voordoet.
Is dat omdat je gewoon een niet zo pro-actief iemand bent of is het omdat je te weinig feelz hebt om zelf die actie te ondernemen ofzo?

quote:
Wat ik me nu afvraag : is dit realistisch? Kan een relatie op een manier als deze werken? Ik ken wel meer stellen die op zich niet 100 % verliefd waren maar die later toch een gelukkige en stabiele relatie hebben opgebouwd. Maar het kan natuurlijk ook andersom.

Wat is jullie mening?
Het is realistisch om te gaan daten om te kijken of het klikt en in hoeverre je een basis hebt cq kan ontwikkelen voor een relatie. Maar en dit is wel echt een flinke maar, dan moet je dus wel zorgvuldig omgaan met de ander die wel veel gevoelens heeft. Ga daar dan niet teveel in mee onder het mom van aftasten, terwijl die ander kan denken holadijee shit is aan *O*
Wees eerlijk en sta echt open voor wie het is en niet vooral wie of bijna beter gezegd zoals hierboven beschreven wat ze voor jou zou kunnen zijn. Geef de ander de duidelijkheid in wat voor situatie jullie zitten en de keuze of ze zo een risico wil lopen door zich kwetsbaar op te stellen naar iemand die er (nog?) niet zo in zit.
pi_178612957
Overigens, hoe zeker ben je ervan dat deze dame een relatie met je wil?

Vrouwen kunnen ook snel afknappen of afstand nemen, vooral als straks blijkt dat jij geen gevoelens voor haar hebt, of misschien wel als jij straks niet meer de onbereikbare dude bent.
pi_178612961
Is het gezien je andere topics niet ook een soort van easy escapepoging uit je sleur ofzo?
pi_178612979
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 23:51 schreef Scary_Mary het volgende:
Is het gezien je andere topics niet ook een soort van easy escapepoging uit je sleur ofzo?
Zou best kunnen idd, heb dat ook in overweging :)
pi_178612993
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 23:51 schreef luxerobots het volgende:
Overigens, hoe zeker ben je ervan dat deze dame een relatie met je wil?

Vrouwen kunnen ook snel afknappen of afstand nemen, vooral als straks blijkt dat jij geen gevoelens voor haar hebt, of misschien wel als jij straks niet meer de onbereikbare dude bent.
Zolang ze het niet face 2 face heeft gezegd niet 100 %.

Maar laat ik zeggen dat er in het verleden dames zijn geweest die uiteindelijk wel te kennen gaven een relatie te willen, die minder deden op dit vlak dan deze dame. Ik weet het echt bijna 100% zeker.
  woensdag 18 april 2018 @ 23:53:35 #23
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178612995
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 23:51 schreef luxerobots het volgende:
Overigens, hoe zeker ben je ervan dat deze dame een relatie met je wil?
heb je de OP wel goed gelezen? :') het is toch vrij duidelijk dat die griet TS graag wilt strikken. of niet soms? :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_178613026
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 23:53 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

heb je de OP wel goed gelezen? :') het is toch vrij duidelijk dat die griet TS graag wilt strikken. of niet soms? :')
Dat hoeft niet meteen een relatie te betekenen. Strikken voor een gezellige nacht kan ook.

TS, ga gewoon een keer een terrasje doen samen.
pi_178613052
quote:
9s.gif Op woensdag 18 april 2018 23:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Been there, done that.

Ik had een dame, wel lachen. Maar op serieuze onderwerpen zoals politiek, levensinstelling en gedeeltelijk haar humor klikte ik niet mee. Maar ook minder serieus als muziek, kleding smaak en interieur smaak. Toch wat mee begonnen want ze was wel lekker, goed in bed en geregeld viel er toch met haar te lachen, tussen de slechte humor door.

Na 2 jaar werd het toch niets. Zij deed haar uiterste best hoor, want ze was gek op mij. Maar ja, ze merkte ook wel dat ze zich aan het wegcijferen was. Dus uiteindelijk heb ik het afgekapt.

Want ook al probeerde ik een beetje aan te passen, volledig lukte nooit. En dat gaat wringen..

Gewoon dus niet doen. Nu date ik met een dame die op veel meer punten klikt. Gaat stukken beter :)

Gewoon dus verder kijken en haar aan de kant zetten. Focus je op vrouwen die je wel lekker vindt, met dezelfde levensinstelling en waar je mee kan lachen :D

Dat zijn er meer dan je denkt :)
Neig ook wel een beetje naar deze conclusie.

Denk niet dat het zoals bij jou zou stuklopen op een onderlinge click, want denk dat we qua karakter, intelligentie, interesses wel redelijk op 1 lijn zitten, maar er ontbreekt bij mij gewoon een stukje passie ofzo.

Normaal als iemand die je leuk vindt jou onverwachts een berichtje stuurt, zou je toch op zijn minst een glimlach op je gezicht moeten krijgen. Dat is in dit geval ook niet echt zo. Denk dat ik mijn antwoord wel heb :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')