abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_178588092
Dag iedereen!

Ik weet niet zeker hoe ik dit verzoek correct moet formuleren omdat het niet iets is dat ik ooit eerder heb gedaan. Ik gebruik Google Translate omdat ik een Indiase ben (mijn man is Nederlands), sorry voor de slechte Nederlanders. Ik weet niet zeker of dit de juiste plaats is om dit te plaatsen, verwijder het of stuur me een bericht als dit zo is.

Ik ben een 29-jarige vrouw en mijn nieren zijn 3 jaar geleden onverwachts mislukt. Sindsdien leef ik van dialyse en heb ik een niertransplantatie nodig voor een goed leven.

De gemiddelde levensduur van een persoon bij dialyse is 5 jaar en ik ben er al 3 jaar mee bezig, dus statistisch gezien heb ik nog 2 jaar te gaan :( Daarom is dit een wanhopige oproep voor hulp.

Mijn bloedgroep is B + en mijn lichaam kan een nier van een bloedgroep van B + of O + accepteren. Het geslacht van de donor doet er niet toe.

Verspreid dit bericht alstublieft, alsjeblieft, ik zou heel dankbaar zijn. Als jij of iemand die je kent bereid zou zijn om een nier aan een vreemdeling te schenken, ben je geweldig en welkom om mij via een persoonlijk bericht te bereiken.

Aarzel ook niet om mij een bericht te sturen met betrekking tot andere wegen die ik kan volgen. Ik ben al op een transplantatielijst :)

vriendelijke groeten en wens me geluk jongens :)
pi_178591574
Ja, kut voor je, maar dit lijkt me niet de bedoeling hier.

"I wanted to donate a kidney, but the doctors wanted to know where I got it from. ;( "
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 18 april 2018 @ 04:44:19 #3
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178591614
In verband met afstoting van het orgaan is het handiger een donor in India/de Indiaase gemeenschap te zoeken.
  woensdag 18 april 2018 @ 10:53:15 #4
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_178595677
TS, ik vind het heel rot voor je dat je nog aan het wachten bent op een nier, ik weet precies hoe je voelt, ik heb 3 jaar op de lijst gestaan en gedialyseerd toen ik opgeroepen werd voor een nier. Je moet je ook niet zo vastbijten dat er 5 jaar staat voor iemand met dialyse, dit kan ook veel meer zijn, ik ken verhalen van mensen die 20 jaar gedialyseerd hebben. Als je waardes goed zijn en je voelt je goed kan je het heel lang volhouden.

Helaas is een donor zoeken niet iets voor op dit forum, en daarom sluit ik dit topic. Ik wens je al het beste en hoop dat er gauw een nier voor je is!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')