abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180139000
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 12:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

_O_

Ik zag een keer dat Barca een jeugdig keepertje van Cambuur had geleend :')
_O- mooi toch

Had laatst ook een leuke constructie, had een aanvallende middenvelder van 20 gekocht voor 4,8 miljoen, was een leuk talentje alleen blijk hij in de praktijk toch tegen te vallen, dus ik hem verhuren aan Napoli dat 70% van het salaris overneemt en ook nog 2 miljoen vergoeding betaald. Prima deal en het ventje kan zich ontwikkelen. Na 1 seizoen terug bij mij maar eigenlijk vind ik het nog steeds niks en wil ik van hem af. Toen kwam Juventus die hem wilde huren, weer 70% van salaris en 2,9 miljoen vergoeding. Dus prima deal, z’n aankoopbedrag heb ik er al uit en hij heeft als ie terugkomt van Juve (waar die het prima doet overigens) nog een contract voor 3 jaar. Dus ik ga hem dan lekker verkopen voor veel centjes hoop ik
pi_180140456
Ik speel met HVV wat uitkomt in de 2e klasse :') :')

3Niyfc.png
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_180140898
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:37 schreef alopio het volgende:

[..]

_O- mooi toch

Had laatst ook een leuke constructie, had een aanvallende middenvelder van 20 gekocht voor 4,8 miljoen, was een leuk talentje alleen blijk hij in de praktijk toch tegen te vallen, dus ik hem verhuren aan Napoli dat 70% van het salaris overneemt en ook nog 2 miljoen vergoeding betaald. Prima deal en het ventje kan zich ontwikkelen. Na 1 seizoen terug bij mij maar eigenlijk vind ik het nog steeds niks en wil ik van hem af. Toen kwam Juventus die hem wilde huren, weer 70% van salaris en 2,9 miljoen vergoeding. Dus prima deal, z’n aankoopbedrag heb ik er al uit en hij heeft als ie terugkomt van Juve (waar die het prima doet overigens) nog een contract voor 3 jaar. Dus ik ga hem dan lekker verkopen voor veel centjes hoop ik
Lekker is dat ja _O_ Deed ik op een gegeven moment veel met Telvanni, jonge goeie spelers kopen, paar jaar verhuren tot ze flink beter waren en veel meer waarde hadden, en dan verkopen aan de hoogste bieder. Handelshuis Telvanni :7

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 15:15 schreef bobjuh het volgende:
Ik speel met HVV wat uitkomt in de 2e klasse :') :')

[ afbeelding ]
:D

Ik heb een keer Danny Welbeck (denk ik, kan ook Gareth Bale zijn geweest) naar HVV '24 gehaald in een aangepaste FM2014 database :9 Had voldoende salarisbudget om hem te betalen, dus waarom niet?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi.
pi_180142695
Wat een eitje is deze groepsfase _O-

AOzli.jpg

Won achtereenvolgens met 4-1 van Maccabi Haifa, 6-2 van Dortmund, 5-0 van Kiev en 4-0 van Kiev :9
  zaterdag 30 juni 2018 @ 17:14:08 #230
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_180143489
Ik heb met Ajax een goede reeks gehad. Ik sta in de finale van de beker (regen Almere, lol), sta 6 wedstrijden voor het einde ruim bovenaan in de competitie, en heb de tweede knock out ronde bereikt in de EL.

Sindsdien echter, wil het niet meer lukken. Mensen uit vorm, mensen geblesseerd. We worstelen naar het einde.
Wel net de jeugdspelers gekregen. Zit wel een aardig talent bij en 2 die mee zouden kunnen doen in de toekomst.

Jammer dat Schuurs niet zo goed is. En jammer dat Gravenberch er niet inzit.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_180152854
Teringsimpel _O-

AOKFd.png
pi_180153728
Deze boi komt voor 25M naar Toulouse:

AOM0i.png

:9
  zondag 1 juli 2018 @ 01:12:24 #233
366554 JR-Style-93
No cure for being a cunt
pi_180154103
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 00:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Teringsimpel _O-

[ afbeelding ]
Groep F maar drie landen?

Groep A wel een koekoek poule des doods
Chaos is a ladder
pi_180154399
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Groep F maar drie landen?

Groep A wel een koekoek poule des doods
Groep F heeft er vier, maar zodra de vierde genoemd wordt kun je niet meer zo'n screenie doen. Bosni is het vierde land in die poule. Groep D is ook wel geschift.
pi_180155238
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 13:37 schreef alopio het volgende:

[..]

_O- mooi toch

Ik heb ook een paar keer gehad dat ik spelers die (nog) niet goed genoeg waren meerdere keren tegen hele goede voorwaarden kon verhuren, maar ik kon ze dan lang niet altijd ook verkopen voor een redelijk bedrag.

Als ik een transfervrije speler kan halen die eigenlijk niet goed genoeg is maar wel geld waard is, doe ik dat wel eens, puur om hem een jaartje te verhuren (meestal met een paar miljoen huursom bovenop het hele salaris als vergoeding) en daarna te verkopen. :')

Mauricio_Umpi_rrez_History_Career_Stats.pngimages upload

Krzysztof_Stefaniak_History_Career_Stats.png

Dylan_Lancaster_History_Career_Stats.pngclick image upload
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_180155937
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2018 00:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb altijd wel vaag iets met Toulouse gehad, en omdat ik de club nu 2,5 jaar onder mijn bewind heb, heb ik zojuist het shirt van seizoen 2013/14 op ebay gekocht. Kostte me maar 25 euro :D

[ afbeelding ]

Dit genottelijke shirt komt in het illustere rijtje shirts van Inverness Caledonian Thistle, Mansfield Town FC, Blackpool FC en Stranraer FC _O_
Cool :-)
pi_180161423
Nieuw seizoen is goed begonnen, 0-2 tegen Alanyaspor.

Goaltje hoor :9

Children of the night. What music they make.
  zondag 1 juli 2018 @ 15:46:22 #238
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_180163450
Zo, landskampioen en beker gewonnen met Ajax :)

Alleen lastig dat men aan al mijn spelers trekt.
Tot nu toe alleen Sanniez, Neres, Younes en Ylatupa verkocht, maar ben bang dat ik er nog 1 of 2 kwijt ga raken.
pi_180163915
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 05:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Cool :-)
Almelooo :W
pi_180166171
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Almelooo :W
Enschede inmiddels ;) Hehe

Misschien ga ik ook maar eens op zoek naar een shirtje van een van mijn leukste saves ooit. Havant & Waterlooville. Wordt iets lastiger ben ik bang...
pi_180166767
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 17:23 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Enschede inmiddels ;) Hehe

Misschien ga ik ook maar eens op zoek naar een shirtje van een van mijn leukste saves ooit. Havant & Waterlooville. Wordt iets lastiger ben ik bang...
Heb je wel even naar Borne gezwaaid toen je naar Enschede reed? :+

Probeer ebay, daar vond ik mijn Toulouseshirt ^O^
pi_180168604
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Heb je wel even naar Borne gezwaaid toen je naar Enschede reed? :+

Probeer ebay, daar vond ik mijn Toulouseshirt ^O^
Uiteraard!
pi_180194197
mad :D

afd474109d.png
pi_180194418
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, landskampioen en beker gewonnen met Ajax :)

Alleen lastig dat men aan al mijn spelers trekt.
Tot nu toe alleen Sanniez, Neres, Younes en Ylatupa verkocht, maar ben bang dat ik er nog 1 of 2 kwijt ga raken.
Toen ik de CL won met PSV wou ineens iedereen blijven. Dus even CL winnen.
  maandag 2 juli 2018 @ 20:45:41 #245
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_180194921
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 20:31 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Toen ik de CL won met PSV wou ineens iedereen blijven. Dus even CL winnen.
Doen we even.
Huntelaar, Dijks, Siem de Jong, van Leer, Azzouzi en Zeefuik nu ook weg.
En Ziyech gaat ook weg hoogstwaarschijnlijk.

Prima, dan kunnen Jensen en Pasquali doorschuiven, en meer speeltijd voor Sinkgraven.
pi_180201511
yrhovwb.png

Dit is wel de moeder in spelen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_180201847
5c7f3d9dd7.png

:') kerel heeft pas na 3 seizoenen heimwee, rot toch op :W
pi_180217543
saOKrQT.png

Ja je ziet het goed :D!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_180225775
Transfers in het spel blijven af en toe grappig
Van de 4e klasse een transfer naar Lazio _O_

SMyDVX.png
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_180226389
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 23:40 schreef bobjuh het volgende:
Transfers in het spel blijven af en toe grappig
Van de 4e klasse een transfer naar Lazio _O_

[ afbeelding ]
Hontenisse, da's een pisafstandje vanaf m'n voormalige woonplaats Hulst. Het komt nu wel erg dichtbij :o
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')