abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 april 2018 @ 20:17:24 #1
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_178585796
Bij dezen wil ik graag een Onzinspel voorstellen: Omgekeerde grappen. Het idee is dat een poster begint met een clou van een grap. De volgende user quote deze clou en geeft daar een (zelfverzonnen) grap bij. Vervolgens geeft deze user aan het einde van zijn post een clou voor een volgende grap. Etc. Etc.

Goed, ik zal beginnen:

Maar ik lust helemaal geen bananen! :D
  dinsdag 17 april 2018 @ 20:55:16 #2
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_178586716
Komt een aap een leeuw tegen. Zegt de aap tegen de leeuw: "Zeg leeuw, laten we een weddenschap doen, Als ik jou klaar kan pijpen krijg ik een banaan van je." Zo gezegd zo gedaan en de leeuw komt spetterend klaar in een apenwang. Zoals afgesproken krijgt de aap na afloop van de leeuw een banaan. Hij staat er maar een beetje mee. Vraagt de leeuw "waarom eet je de banaan niet op?"

Zegt de aap
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 20:17 schreef Bias het volgende:

Maar ik lust helemaal geen bananen! :D
Een auto, mijn schoonmoeder, of allebei?
pi_178586821
..ahahahaH
Ik zeg niets meer, dat was het.
pi_178587309
Leuk topic weer SecretPret!
  woensdag 18 april 2018 @ 09:42:54 #5
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_178594155
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 21:20 schreef Handleiding het volgende:
Leuk topic weer SecretPret!
Echt geen idee wie dat is (precies wat SecretPret zou zeggen!!!)
  Forum Admin woensdag 18 april 2018 @ 09:55:27 #6
58651 crew  murp
murp
pi_178594453
... EEN BLAUW WIT PAALZITTERTJE!!!!! :D LOLLEREINZ!!
pi_178594552
Er zitten drie apen in een heet bad. Zegt de ene aap tegen de andere aap: "Oe oe oe ie ie ie ah ah ah!"
En die andere aap ook zo: "Oe oe oe ie ie ie ah ah ah!" De derde aap zegt niks.
Niet veel later loopt 1 aap de kroeg binnen hij maakt een salto de meneer aan de bar vroeg waar heb je dat geleerd? toen zei de aap: "in het circus."
Toen kwam de tweede aap binnen en maakte een salto toen zei de meneer aan de bar waar heb je dat geleerd? nu zegt deze aap niks.
Even later kwam de derde aap binnen en die zegt een leeuw die aan de bar zit: "Zeg leeuw, laten we een weddenschap doen, Als ik jou klaar kan pijpen krijg ik een banaan van je." Zo gezegd zo gedaan en de leeuw komt spetterend klaar in een apenwang. Zoals afgesproken krijgt de aap na afloop van de leeuw een banaan. Hij staat er maar een beetje mee. Vraagt de leeuw "waarom eet je de banaan niet op?"

quote:
Maar ik lust helemaal geen bananen! :D


[ Bericht 4% gewijzigd door fespo op 18-04-2018 10:32:00 ]
pi_178595412
Imca Marina.

:P
pi_178595422
Wie?

quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 10:42 schreef PartyHard het volgende:
Imca Marina.

:P
pi_178596773
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 20:55 schreef Bias het volgende:
Komt een aap een leeuw tegen. Zegt de aap tegen de leeuw: "Zeg leeuw, laten we een weddenschap doen, Als ik jou klaar kan pijpen krijg ik een banaan van je." Zo gezegd zo gedaan en de leeuw komt spetterend klaar in een apenwang. Zoals afgesproken krijgt de aap na afloop van de leeuw een banaan. Hij staat er maar een beetje mee. Vraagt de leeuw "waarom eet je de banaan niet op?"

Zegt de aap
Jan liep wat te ijsberen op het dek van een schip tijdens zijn vakantie met zijn vrouw en zijn schoonouders.
opeens komt de kapitein naar hem toe gelopen met de mededeling dat het schip aan het zinken is en dat er veel gewichtige zaken overboord geworpen dienen te worden om te blijven drijven.
waarop Jan zegt:

quote:
Een auto, mijn schoonmoeder, of allebei?
Nieuwe clou: De clown stond er maar beteuterd bij.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  woensdag 18 april 2018 @ 13:48:01 #11
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_178598808
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 11:55 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

Jan liep wat te ijsberen op het dek van een schip tijdens zijn vakantie met zijn vrouw en zijn schoonouders.
opeens komt de kapitein naar hem toe gelopen met de mededeling dat het schip aan het zinken is en dat er veel gewichtige zaken overboord geworpen dienen te worden om te blijven drijven.
waarop Jan zegt:

[..]

Nieuwe clou: De clown stond er maar beteuterd bij.
_O-
  woensdag 18 april 2018 @ 17:04:20 #12
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_178603092
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 11:55 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

Jan liep wat te ijsberen op het dek van een schip tijdens zijn vakantie met zijn vrouw en zijn schoonouders.
opeens komt de kapitein naar hem toe gelopen met de mededeling dat het schip aan het zinken is en dat er veel gewichtige zaken overboord geworpen dienen te worden om te blijven drijven.
waarop Jan zegt:

[..]

Nieuwe clou: De clown stond er maar beteuterd bij.
_O_.

Goed topic trouwens. Wel een beetje moeilijk :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 18 april 2018 @ 22:20:02 #13
74056 crew  ToT
pi_178610718
Doet me denken aan een oude conference van Freek de Jonge (geloof ik) : "Oh, ik weet PRECIES wat u bedoelt: ik heb vroeger ook een tennisARM gehad!"

Later kwam dus de rest van de grap, dat iemand allemaal tennisballen in z'n zakken stopte en toen iemand vroeg wat dat voor vormen in z'n broek waren: "Oh, tennisballen."
  donderdag 19 april 2018 @ 13:24:40 #14
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_178620063
Jantje zit met zijn klas in de vertelkring om te vertellen over het weekend. Na een enthousiast verhaal van Marlies en Mohammed over hun weekenden is hij aan de beurt.

"Waar ben jij naartoe geweest dit weekend, Jantje?" vraagt de juf.
"Het circus!"zegt Jantje
"Het was heel leuk, ze hadden een nieuwe act met een leeuw en een clown. De clown kon alles wat de leeuw ook kon zeiden ze." "Goh," zegt de juf, "wat dan zoal?"

"Eerst gingen ze springen, de leeuw sprong over een hekje heen, toen de clown ook!"
"Daarna deed de leeuwentemmer zijn vinger in de mond van de leeuw die niet beet. De clown beet ook niet, goed he!"
"Als laatste pakte de leeuwentemmer twee gouden ringen en liet de leeuw er een inslikken. De clown slikte er toen ook een in. Er kwam groot applaus!"

"Wauw, Jantje," zegt de Juf, "wát een goede act, die gaat het circus zeker wel vaker herhalen?"

"Dat denk ik niet juf, want als laatste stak de leeuwentemmer zijn hand tot aan de pols in de kont van de leeuw en haalde daar de ring uit en
quote:
De clown stond er maar beteuterd bij.
Nieuwe clou: Oh, ik dacht paardenkracht!
pi_178620419
quote:
14s.gif Op donderdag 19 april 2018 13:24 schreef Bias het volgende:
Jantje zit met zijn klas in de vertelkring om te vertellen over het weekend. Na een enthousiast verhaal van Marlies en Mohammed over hun weekenden is hij aan de beurt.

"Waar ben jij naartoe geweest dit weekend, Jantje?" vraagt de juf.
"Het circus!"zegt Jantje
"Het was heel leuk, ze hadden een nieuwe act met een leeuw en een clown. De clown kon alles wat de leeuw ook kon zeiden ze." "Goh," zegt de juf, "wat dan zoal?"

"Eerst gingen ze springen, de leeuw sprong over een hekje heen, toen de clown ook!"
"Daarna deed de leeuwentemmer zijn vinger in de mond van de leeuw die niet beet. De clown beet ook niet, goed he!"
"Als laatste pakte de leeuwentemmer twee gouden ringen en liet de leeuw er een inslikken. De clown slikte er toen ook een in. Er kwam groot applaus!"

"Wauw, Jantje," zegt de Juf, "wát een goede act, die gaat het circus zeker wel vaker herhalen?"

"Dat denk ik niet juf, want als laatste stak de leeuwentemmer zijn hand tot aan de pols in de kont van de leeuw en haalde daar de ring uit en

[..]

Nieuwe clou: Oh, ik dacht paardenkracht!
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- :D ^O^
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')