abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 april 2018 @ 19:06:42 #1
52513 whosvegas
The Trickster
pi_178583928
Nu het mooi weer is wil ik weer conditie opbouwen, door lange stukken te gaan fietsen. Afgelopen zondag een stuk gefietst. Daarna voelde ik een pijnlijke plek op mijn zitvlak. Toen ik met een spiegel keek, zag ik daar een open blaar. Ook komt er vocht uit (geen schokkende hoeveelheden). Mijn eerste vraag is hoe kom ik hier het snelst vanaf?

De afgelopen dagen ben ik maar met de bus naar het werk gegaan (wel balen met dit mooie weer!). Normaal ga ik meestal op dezelfde fiets naar het werk (maar in een iets rustiger tempo). De fiets is een mountain bike met een hard smal zadel. Als ik ga fietsen, hou ik altijd mijn normale kleding aan en dat is een spijkerbroek..

Omdat ik het onzin vond om in een fiets apepakje rond te gaan lopen, heb ik nooit speciale fiets kleding gekocht. Maar ik heb hier vaker last van gehad (alleen niet zo erg als nu), zit ik toch te denken om een fietsbroek te kopen. Die ik ga dragen, als ik een lang stuk ga fietsen. Mijn tweede vraag, wat zijn goede fietsbroeken?
Are you nuts??
pi_178584150
Ik had dat met hardlopen. Het broekje (wel lang model) ziet er niet uit maar zit ontzettend goed tijdens het sporten.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_178584460
Stevige broek en, misschien een ander zadel? Je fietst toch lange afstanden, dus toch geen snelheid? Dan moet je volgens mij geen smal zadeltje hebben maar een zadel dat comfortabeler is. Nu fiets ik soms 30 km met spijkerbroek op een gewone stadsfiets. Nooit last.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  dinsdag 17 april 2018 @ 19:46:11 #4
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178584925
Je kan ook een ander zadel halen idd
  woensdag 18 april 2018 @ 17:46:35 #5
52513 whosvegas
The Trickster
pi_178603900
Gelukkig vandaag wat minder last.

Een nieuw zadel is een goede. Zodra ik weer kan fietsen, zal ik langs een fietsenboer gaan
Are you nuts??
pi_178790236
In elke geval een fietsbroek aandoen, dat scheelt heel veel. Bij Lidl en Aldi kosten ze niet veel, zijn er regelmatig in de verkoop.
Ik heb als ervaren vakantiefietser, nog steeds zere plekken op mijn bil door een dunne kwetsbare huid. Ik gebruik zonodig blarenpleisters (dezelfde als voor op je voeten).

Hopelijk ben je er snel vanaf, want het is een nare kwaal.
pi_178790432
Fietsbroeken kun je ook onder je gewone broek dragen maar dan heb je alsnog kans dat de naden van je spijkerbroek gaan irriteren. Bij decathlon hebben ze prima fietsbroeken voor weinig. Een ander zadel (bijv met gel) is ook een optie maar voor langere tochten is een zacht zadel weer minder geschikt.
pi_178799043
Gewoon zonder zadel fietsen
  dinsdag 1 mei 2018 @ 14:00:26 #10
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_178862203
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 22:08 schreef ChefvanOekels het volgende:
Gewoon zonder zadel fietsen
Wat moet jij toch een fantastisch leven hebben dat je dit soort dingen plaatst.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 14:46:47 #11
52513 whosvegas
The Trickster
pi_178863789
Vandaag er een nieuw zadel op laten zetten, ben benieuwd

Als ik er dan geen last van heb, waarom zou ik dan een aparte fietbroek gaan kopen. Even kijken dus, of ik er nog last van krijg.
Are you nuts??
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 1 mei 2018 @ 14:47:52 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_178863839
Aldi heeft deze week fietskleding in de aanbieding. Ben je voor een klein bedrag klaar.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_178864855
Biefstuk in je broek doen.
pi_178868325
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:06 schreef whosvegas het volgende:
Nu het mooi weer is wil ik weer conditie opbouwen, door lange stukken te gaan fietsen. Afgelopen zondag een stuk gefietst. Daarna voelde ik een pijnlijke plek op mijn zitvlak. Toen ik met een spiegel keek, zag ik daar een open blaar. Ook komt er vocht uit (geen schokkende hoeveelheden). Mijn eerste vraag is hoe kom ik hier het snelst vanaf?

De afgelopen dagen ben ik maar met de bus naar het werk gegaan (wel balen met dit mooie weer!). Normaal ga ik meestal op dezelfde fiets naar het werk (maar in een iets rustiger tempo). De fiets is een mountain bike met een hard smal zadel. Als ik ga fietsen, hou ik altijd mijn normale kleding aan en dat is een spijkerbroek..

Omdat ik het onzin vond om in een fiets apepakje rond te gaan lopen, heb ik nooit speciale fiets kleding gekocht. Maar ik heb hier vaker last van gehad (alleen niet zo erg als nu), zit ik toch te denken om een fietsbroek te kopen. Die ik ga dragen, als ik een lang stuk ga fietsen. Mijn tweede vraag, wat zijn goede fietsbroeken?
AUW!
Met een hard klein sportzadel zou ik toch kiezen voor een cyclingbroek van Decathlon.
Ik gebruik deze ook tijdens spinning, zit veel fijner op een hard zadel.
Aangezien je net als mountainbiken ook uit het zadel gaat.
  zaterdag 5 mei 2018 @ 16:12:48 #15
52513 whosvegas
The Trickster
pi_178954441
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 16:59 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

AUW!
Met een hard klein sportzadel zou ik toch kiezen voor een cyclingbroek van Decathlon.
Ik gebruik deze ook tijdens spinning, zit veel fijner op een hard zadel.
Aangezien je net als mountainbiken ook uit het zadel gaat.
Heb nu een zadel met gel er in, ff kijken of ik er zo nog last van heb
Are you nuts??
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')