abonnement Unibet Coolblue
pi_178583391
Momenteel werk ik voor een detacheerder bij een opdrachtgever.
Opdrachtgever neemt me per 1-8 over.

De opdrachtgever wilt me nu wel al een leaseauto laten uitzoeken.

A: Kan ik wettelijk gezien al in die lease auto gaan rijden voordat ik op contract sta bij de opdrachtgever?
B: Hoe betaal ik dan de bijtelling? Ik krijg salaris van A maar bijtelling moet B doorgeven? Dus heb ik van bedrijf A salaris maar louter bijtelling van B?
Ik snap dat ik de bijtelling niet aan B betaal maar aan de belastingdienst. Althans de belasting van de bijtelling.

Dit als de levertijd zo kort is dat de auto bijvoorveeld al 1-7 klaar zou staan.
pi_178583665
Auto staat niet zo snel klaar en nee je kan m ook niet voor 1-8 gaan rijden.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_178583940
Die gaat per 1/8 klaar staan. Op zijn vroegst
pi_178583989
Stel dat ik een voorraad auto van de leasemaatschappij pak. Dan laten we de levertijd even buiten beschouwing.
pi_178584297
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 18:54 schreef Chinless het volgende:
Auto staat niet zo snel klaar en nee je kan m ook niet voor 1-8 gaan rijden.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_178584730
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:09 schreef Iamaclown het volgende:
Stel dat ik een voorraad auto van de leasemaatschappij pak. Dan laten we de levertijd even buiten beschouwing.
Dan krijg je hem op 1/8.
  Moderator dinsdag 17 april 2018 @ 19:53:27 #7
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_178585140
1-8 idd
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_178585165
Dit is net zoiets als vragen of je al salaris kan krijgen ook al werk je er nog niet
pi_178585241
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:54 schreef Cyanide- het volgende:
Dit is net zoiets als vragen of je al salaris kan krijgen ook al werk je er nog niet